cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 47 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydi okt 13 2015, 21:59

Chen:

en daar probeerde baekhyun serieus te zijn. wat wel 0.5 seconden lukte! nieuw record! het werd me al snel duidelijk dat er eigenlijk niet echt regels waren, gewoon filmen wat we leuk vonden, stukjes uit ons dagelijks leven, en de fans er een beetje bij te betrekken. Baekhyun deed een voorbeeld en begon over dat we gingen checken of ik wel water dicht was! 'Yah! baekhyun! ik ben wel waterdicht! maar als je me niet geloofd laten we samen checken' zei ik en trok hem met me mee het water in.

Marlon:

ik liep rond en zag ze filmen in het zwembad. ik moest lachen toen ik zag dat chen baekhyun mee trok het water in. but somebody was missing. Kai... ik liep terug naar zn hotel kamer en klopte op de deur. 'je mist de opnames' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 20:28

Kai:
Ik had even de muziek uit gezet omdat ik hoofdpijn kreeg. MAar dat was gen goed plan ik viel over het bed heen toen ik het gevoel kreeg dat de muren op me in kwamen. ZE sloten me in en het gevoel werd zo benauwend dat ik bijna ging hyperventileren. Ik wan iet claustorfobies of iets dus waar dit gevoel vandaan kwam wist ik niet. Wilde deze kamer persee dat ik danste. Kai denk niet zo dom! een kamer heeft geen wil!.. Maar vertel dat maar is aan me lichaam. Ik kroop in een hoek vna de kamer omdat de muren dichter bij kwamen.  Nu had ik letterlijk het gevoel dat ik werd geplet door de muren en zo voelde het ook. Zwaar zweten en hyperventileren zat ik in de hoek. niks horend wat er rond me gebeurde.

Lennie:
Toen chen en baekhyun het water in vielen hield ik het niet meer. Ik draaide me om en pakte me vest. Blijf ademen!. dit was zo leuk! beter dan de meeste opnamens.  Maar toen ik dus weg gedraait was van chen en zo zag ik luhan staan. hij stond met xiumin maar nog wel erg verweg en beetje toe te kijen. IK slikte. god waarom... ga weg gevoelens je bent e over heen!. waarom kwamen ze zo sterk terug? dit had ik in maanden niet gehad...

Baekhyun:

''AAAIIHH!!'' gilde ik toenik ook het water in belande. Het water steeg omhoog en de camera en alles verdween onder water. ik trok chen mee en klemde me rond hem. Dit waren echt lache shots als ik die camera recht kon houden. WAt neit lukte want hij viel uit me handen en zakte naar de bodem toe. 

Toen we boven kwamen wees ik naar bendne. '' RED ME CAMERA!'' piepte ik en keek wie hem voor me zou halen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 20:46

Chen:

hahah die zag hij niet aankomen! zn reactie was gewoon te mooi voor woorden! ik hield hem nog extra stevig vast toen het water in gingen. toen we weer boven water kwamen had ie zn camera blijkbaar los gelaten en lag die nu op de bodem van het zwembad. 'nooo! somebody red pinku pinku! ' ja ik had de camera al een naam gegeven!

Xiumin:

mijn persoonlijke doel van deze showtime series was om meer van mezelf te laten zien. ik was verlegen en stil aangelegd, maar dat betekent niet dat ik geen fun kan hebben! toen baekhyun en chen om een reddingsactie voor hun camera vroegen, besloot te helpen. ik sprong meteen het zwembad in en zwom naar de bodem. toen ik weer boven kwam met de camera lachte ik 'hier is pinku pinku alweer'

Marlon:

ik hoorde de muziek uitgaan, en dacht dat hij of zou antwoorden, of de deur open zou doen. maar dat gebeurde niet. ik klopte nog een keer. 'jongin... alles goed?' vroeg ik nog voorzichtig maar had nog geen gehoor. ik beet op mn lip... is he ignoring me? ik pakte de klink vast en kwam er achter dat de deur gewoon open was. langzaam liep ik naar binnen toe. de kamer was donker en dacht eerst dat ie leeg was, als ik net de muziek niet gehoord had. maar opeens zag ik hem... in een hoekje opgekruld zweetend en hyperventilerend. ik liep voorzichtig naar hem toe en ging voor hem zitten. 'jongin?' begon in voor zichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 20:55

Kai:
Ik had niks door de kamer kwam steeds dichter op me af. Ik hoorde niks zag niks alleen een stel muren. alles ging fout niks klopte. ME handen trilde.

Baekhyuh:
xiumin redede ons ik vloog hem om zijn nek. noujah niet om zijn nek meer om zijn middel omdat we nog steeds in het water waren. ''BEDANKT VOOR HET REDDENVAN ''PINKU PINKU!'' Gilde ik blij en pakte de cam aan. ''OMg hij doet het nog!'' ik keek naar de jongens bij de rand ''blijf jullie daar nou staan?? of komen jullie lekker mee zwemmen!'' lachte ik naar de rest. chanyeol was de eerste die het water in sprong. daarna sehun die suho mee nam. We speelde veel heel lang in het water. tot me vingers gerompelt waren

Lennie:

We filmde lang en ik bleef genieten van de jongens al spelend in eht water.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:04

Chen:

'Onze reddende engel! Minseok hyung!' riep ik blij dat hij pinku pinku gered had. en hij deed het ook nog! ik was benieuwd naar de beelden van mn actie dat ik baekhyun het water mee in trok. de rest van de jongens kwamen ook het water in gesprongen. zelfs kris! die had besloten dat zn cold city man imago nu echt verleden tijd was! ik pakte de camara weer en hield hem voor me 'ELI! (exol) ik wil dat jullie onze director ontmoeten!' zei ik blij en draaide hem om richting Lennie ' Director! say hay!' riep ik naar dr

Marlon:

hij leek wel in trans.. niks wat ik zei kwam binnen. en als hij nog lang door zou gaan met die hyperventilatie, dan zou ie binnen no time flauwvallen. come on jongin snap out of it.. ik legde mn hand op zn schouder en hij voelde ook erg koud aan. tegen mn beter weten in, trok ik hem naar me toe in een knuffel. ik freakte zelf mentaal ook helemaal.. maar.. ik moest hem uit die trans halen. 'jongin, breathe with me' zei ik en nam diepe rustige ademhalingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:17

Baekhyun:
dit ging nog langer door zo want het spelen was te fin. Ik merkte dat chen aandacht aan lennie gaf ne spring meteen in beeld ''MAAR IK BEN BELANGRIJKER!'' zei ik in het beeld en draaide chen om ''niet te veel op heet slijmen heh!'' zei ik zacht tegen hem ''Straks krijg je nog een boner in je natte broek dat zien we dan allenmaal!'' grapte ik zachtjes!


Lennie:
ineens draaide chen de camera dit zag ik op mijn beeld waar ik elke camera mee in de gaten hield.  ik keek geschrokken op maar lahte toch even. Ik zwaaide naar de camera en wees terug naar het zwembad. 


Kai:
*still nothing*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:29

Chen:

Lennie keek geschrokken op en zwaaide naar de camera. ik zwaaide terug en voordat ik het wist sprong baekhyun in beeld.'yah baekhyun... ik heb heus wel wat zelfcontrole' zei ik zacht terug en ging weer verder met de camera 'spijt me baekhyun, maar ben je vergeten wie nou echt het belangrijkste is hier? ' zei ik tegen hem en draaide de camera weer terug naar de jongens 'Mister Dyo Kyungsoo ofcourse! onze kleine award winnende acteur!' zei ik en drukte de camera in zn gezicht.

Marlon:

hij reageerde nog niet .. ik werd bang.. vooral omdat het aan mezelf deed denken als ik weer een paniek aanval had. ik had alleen geleerd hoe ik er weer uit kon komen... en dat was niet de beste manier zoals we weten... maar... ik wist niks anders... come on jongin.. snap out of it! ik begon zelf ook lichtelijk te hyperventileren. nee! ik moest rustig blijven... ik slikte een paar keer 'im sorry for this' zei ik zacht, niet wetend of het aan zou komen, en zette mn nagels van mn linker hand in zn bovenbeen, en van mn rechter in mn eigen. het zou mij kalmeren... maar.. aan de ene kant hoopte ik niet dat het hem zou kalmeren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:40

Baekhyun:
'JA onze DYO! '' ik wilde hem knuffelen maar voor ik het iwst stond ik in de houdgreep bij dyo. Hij keek best wel boos naar de camera toe maar daarna lachte hij zachtjes. Ik probeerde me weer los te krijgen maar god...

Dyo:
Ineens draaide de camera naar mij toe. Ik lachte even maar die verdween snel toen baekhyun me kwam knuffelen ik greep hij beed i mijnhoudgreep ''vergeet luhan niet met zijn hollywood film!'' zei ik en wees naar achtre naar luhan die aan d erand zat

Kai:
De muren sloten zich in en voelde de pijn in me benne. wacht pijn. Me ogen gingen wagen wijd open en stopte met ademhalen. de muren verdwenen en nu zat ik terug in de kamer met marlon voor me maar de pijn in me been hield niet op. Ik hapte als een gek naar adem en keek schijts bang de kamer rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 21:49

Chen:

ik lachte om baekhyun en dyo. die twee bleven echt toch wel een geweldig stel 'and baekhyun is down!' zei ik en draaide me om naar luhan toen 'ofcourse! onze hollywood ster! die veel populairder was dan Matt damon himself!' zei ik met de camera op hem gericht.

Luhan:

ik zat rustig aan de kant naar de jongens te kijken. het waren momenten like this, dat ik me echt afvroeg wat er door me heen ging om ze te verlaten toen.. ik werd uit mn gedachten geschut door chen. ik lachte 'je weet het toch! i got that good good' ok kut grap maar kon het niet laten.

Marlon:

ik hield hem goed in de gaten en toen ik merkte dat hij er uit snapte, haalde ik mn hand weg. 'im sorry... i didnt know what to do...' zei ik voorzichtig. 'rustig maar, er is niks aan de hand. je bent gewoon in je hotel kamer. nothing is going to hurt you' ok foute keus... i just hurt him.. ik had zelf niet eens meer door dat mn nagels nog wel steeds in mn eigen been stonden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 22:00

Crew:
''wij gaan jullie kunnen zelf verder op jullie cams'' zeide de crew leden en eenvoor een verdwenen ze ik gleef nog even na en keek naar het mijn beeldscherm. lennie staarde er eerder naar. chen was met luhan bezig. Dat was echt een perfect shot voor haar

Kai:
marlon praatte aan ee nstuk dor maar ik hoorde eigenlijk niks ik keek nog steeds bang rond me heen. ik verstond iets over dat ik in me kamer was en dat niks of niemand me pijn ging doen maar het was net de kamer die me juist pijn wilde doen. Maar dat zou ze niet snappen ik vond me iegen gedachten al raar als fuck. Na lang zo gezeten te hebben en alles van genergeerd te hebben begon i kweer at helderder te worden. ''oh hey'' zei ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptywo okt 14 2015, 22:09

Chen:

ik lachte om luhan zn foute grap.. het had chanyeol kunnen zijn die dat zei, zo slecht was ie. na even draaide ik de camera weer naar mezelf en pakte Baekhyun over van Dyo. 'nee, de echte sterren zijn wij toch. Baekhyun, we moeten sterk blijven tegen al die film acteurs! musical stars unite!' zei ik heel dramatisch

Marlon:

he talked... he actually talked! ik keek hem aan. 'hey' zei ik zacht terug. 'sorry, van daarnet... ik .. ik wist niks anders te doen.. en .. ' ik wist niet wat ik moest zeggen en stond op. dat knijpen in mn eigen been was niet heel slim geweest... ik voelde dat een paar sneeden weer open gegaan waren, dat kon ik nu dus echt niet gebruiken. 'het spijt me... van alles'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo okt 15 2015, 20:53

Lennie:

je jongens speelde nog door in het zwembad en ik besloot dat ik maar is ging eten. Met me beeldschermpje ging ik in het restaurant zitten. Er was geen medereker te vinden niet dat da theel erg is want vond het wel heerlijk rustig. ik staarde naar me schermpje. Ik had macht gekregen over elke camera in de het hotel. Ik had iets geinstaleerd dat als er iets beweegt de camera gaat filmen en het op mijn schermphe te voorschijn kwam ik staarde naar de schermjpjes. Het zwembad en de slaakamer vna kai waren in beeld. MAar ineens kwam de hal in beeld. Ik ag er niemand lopen. Ik staarde een beetje intens naar het scherm.. Maar waarom kwam die op? er was niks? en dit was een waterdicht programma...

Kai:
ze zei sorry ik keek haar vragend aan. toen zei ze sorry voor alles ik glimlachte even maar daarna vertrok me gezicht. ''OPNAMENS!'' ik vloog overeind en merkte nu pas dat er nagels in me been zaten. atans wondjes. Hiet zou ik pas echt achterkomen bij het zwembad. Als een gek rende ik lagns marlon heen naar het zwembad/ ik kon me geen nieuwe waarschuwing veroorloven
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo okt 15 2015, 21:08

chen:

we speelde en klootte nog door in het zwembad. de camera ging tussen mij,baekhyun en chanyeol door voor wat leuke beelden. uit mn ooghoek zag ik opeens dat Lennie weg liep met dr observatie scherm dingetje. zal vast saai zijn beetje moeten kijken hoe anderen leuk aan het klootten waren. opeens kwam kai aan gerent 'He! Jongin! ook weer wakker!' lachte ik.

Marlon:

kai glimlachte voor een seconde en daarna vertrok zn gezicht en realiseerde hij zich dat hij de opnames miste. hij vloog overeind en rende er vandoor. ik besloot maar terug naar mn kamer te gaan en naar de schade te kijken die ik weer veroorzaakt had. eenmaal terug in mn kamer deed ik mn broek naar beneden. fuck... ik pakte snel een washandje en begon mn benen schoon te maken. en ging daarna op bed liggen. mn gedachten gingen terug naar wat er net met kai aan de hand was... what happend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo okt 15 2015, 21:13

Lennie:
Zo snel als het schermpje gekomen was ging het ook weer weg.. ik staarde naar het beeld

Kai:
''yeah sorry!'' zei ik en kleedde me half uit en sprong het water in. oeeh lekker zo vervrissing! ik begon mee te spelen en te zwemmen. NA even deed me been echt zeer ik bleef aan de water kant hangen. ''damnt sorry dat ik te laat ben echt sorry!'' zei ik nogmaals en wreef over me bene heen ik was tegen chen aan gaan hangen omdat de want zo koud was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo okt 15 2015, 21:23

Chen:

' ah is okay joh! ' zei ik en sloeg een arm rond zn schouders toen hij tegen me aan ging hangen ' het gaat er om dat je er bent!' glimlachte ik. ik zag hem over zn been heen wrijven en gaf de camera aan baekhyun en chanyeol om er mee te kloten. 'alles goed? spier verrekt ofzo?' vroeg ik hem.

Marlon:

*ligt te diep in gedachten op bed om weer een broek een te doen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 34 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 47 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: