cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 16:21

Kai:

''dan kijken die andere gewoon niet goed uit hun ogen'' zei ik en toen werd ik stil. ''is maar goed ook want i ga je niet delen'' zei ik en dacht even aan chanyeol. Ik wreef langs der wangen. ''je bent van mij en echt alleen van mij'' Daarna pakte ik de sproeier en begon haar haren uit te spoelen en haar lichaam ook. Het ergste was dat i voor het eerst niet genoeg had aan der. Zou ik langzaam echt gewoon verslaaft aan der worden? een licht prikkende boner kwam op. Nee dit meende je niet!.

Lennie:
Hij begon langzaam met bewegen elke keer als hij weer terug naar beneden ging kreunde ik zacht op zijn ritme. Daarom ging het zoenen voor geen meter. a well ik het wel probeerde. toen hij stopte en op me nek begon gooide ik me hoofd naar achtere. Zijn slagen waren nog best wel voorzichtig en dat hoefde dus echt niet. Ik legde een hand op zijn kont en toen hij hem ter terug in duwde, drukte ik ehm flink door. ''aah!'' ik beet op me lip. Dit voelde zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 17:11

Marlon:

Ik besloot een beetje met hem te fucken toen ie zei dat hij me niet ging delen en alleen van hem was. 'Awhh en hier had ik gehoopt dat ik een avontuur met baekhyun mocht hebben' zei ik tegen hem met een grijns. Hij pakte de douchekop en begon me af te spoelen. Ik bewonderde zijn lichaam, het was echt my style. Gespierd maar niet overdreven. Enige wat nog van me mocht was iets meer vet op de botten. Maar ik mocht niet klagen. Toen viel me op dat zn kleine vriend weer wakker werd. Ik kon echt niet nog een ronde. Maar er ging iets in mn achterhoofd rond. Mn vriendinnen hadden het vaak over BJ geven en de een vond et verschrikkelijk en de andere niet... en ik mocht geen menig geven want jah.. geen ervaring erin.. vond van mezelf dat ik het ooit geprobeerd moest hebben. Ik keek hem voorzichtig aan. Nu was wel het perfecte moment om het te doen toch?

Luhan:

Met elke beweging die ik deed begon ze te kreunen. Dat deed mn ego wel opblazen! Ze probeerde me te zoenen maar dat ging niet zo soepel. Toen ik naar dr nek ging, gooide ze dr hoofd naar achteren toe. Na even legde ze dr hand op mn kont en duwde me flink door toen ik terug duwde. Er kwam een beste kreun uit dr en kon hem zelf ook niet binnen laten 'shiitt' oke done met voorzichtig doen dus! Ik pakte dr benen en trok ze eat verder omhoog op mn heupen, en begon beste slagen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 17:24

Kai:

Ik sproeide het water in der gezicht toen ze over baekhyun begon. ''jij moet afkoelen met die gedachtens!'' ze ik boos en blies me wangen op. Daarna was ik zo bezig met niet ene boner krijgen en haar haren doen. Dat ik niet echt door had haar ze naar keek of me bezig was. (surprise him)

Lennie:

Die druk tegen zijn kont aan was blijkbaar zijn tricker want hij deed me been hoger en zijn slagen werden zo goddelijk!. Ik beed op me lip hij sloeg steeds me longe zowat leeg. Ik ademde zwaar door me neus heen op zijn ritme. Na even begon het te tintelen. Ow echt niet!. Ik pakte zijn heupen beet en duwde hem wat naar achtere toe. Langzaam voelde ik hem uit me glijden en gaf het daarbeneden wat rust. Langzaam ontspande me wanden zicht. Ik draaide hem op. Nu lach hij onder op. Ik ging op hem zitten maar zorgde er voor dat hij nog niet naar binnen zou glijden. eerst ff op ademen komen. Zachtjes wreef ik met me huepen over zijn beest heen. dit stimuleerde al als een gek!.Ik legde me handen op zijn borst kast en begon zijn nek zachtjes te bijten. kijken hoe lang hij kon wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 17:46

Marlon:

Toen ik de sproeier in mn gezicht kreeg besloot ik niet verder de kutten met hem. Ik gaf hem een kus ' a girl can have her fanaties right'lachte ik en begon even in zn nek te bijten. Mn hang ging naar zn boner toe en begon lichtjes te strelen. Genoeg voor stimulatie maar niet genoeg voor echt genot. Ik gaf hem kleine kusjes over zn borst heen en ging langzaam naar beneden. Toen begon ik toch wel nerveus te worden. Ik nam diep adem en besloot er gewoon voor te gaan. Ik nam hem voorzichtig in mn mond en begon te zuigen en met mn tong te spelen.

Luhan:

Na even begon ze al strakker te worden. Noway.. ik gaf mezelf een schouderklopje. Good job luhan! Maar ze pakte mn heupen beed en duwde me langzaam eruit. Ze duwde me verder naar achter zodat ik om mn rug lag en ze kwam bovenop. Ze begon haar heupen over mn boner heen te wrijven en in mn nek te bijten. Shit! Ik sloeg mn armen rond dr middel/heupen en begon mee te bewegen op dr ritme. Ik kreunde toen ze iets harder in mn nek beet 'aahh!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 18:31

kai:

Ik voelde dat ze aan little kai zat. Ik hield de douchekop omhoog en keek naar benede ontging der nou niks! Ik.wilde der tegenhouden want om der nou te forceren mij een handjob te geven door me boner te showen vond ik zo opdringerig. Maar voor ik iets kon doen zakte ze verder naar benede toe..Ik slikte en staade me open ogen en mond naar der ging ze nu echt. Nee!!! Jaah! Ik voelde der lippen rond little kai gaan. Dat voelde zo raar zeker omdat ik nog niet een volledige boner had. Maar nog steeds zwaar gevoelig was door net. Ik lie deen.hand tegen de muur ruste om mezelf te ondersteunen. De douchekop zakte naar bende toe en deze lied ik in een slape hand hangen ik had al die tijd me adem ingehouden. MAar toen ik der tong voelde en ze begon te zuigen lied ik de douche kop.los en begon ik zwaar hard te hijgen. Little kai groeide snel en veranderde in een harde voor mij brandende boner. Zo opgewonden had ik me nog nooit gevoeld. Ik legde de hand waar de douchekop uit gevallen was op.der hoofd en greep der haren beet.

lennie:
Ik voelde me al weer een stuk gekalmeerd. Maar dat betekende dat luhan het weer moest oprekken. En dat ging zeer doen nu ik boven opzat. Ik pakte zijn beest beet en begeleed.het topje naar binnen toe. Ik ruste me.hoofd op.zijn borstkast en. probeerde door te zitten wat zowat niet ging. Uit lichtje frustratie en.zware genot zette ik me tanden.zachtjds in.zijnborstkast. hij was net te lang om aan zijn net te zitten. me.nagels had ik terug in zijn buik/chest geplant. Hijgend en.binnenmond kreunend van genot lied ik me gewoon ineen keer doorzitten. Ik zat bijna op zijn schoot en voelde dat hij gewoon nog dieper in me zat dan net. Ik moest even op ademkomen en grijnste alles bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 19:04

Marlon:

Ik had natuurlijk geen idee wat ik moest doen. Ik ging maar gewoon van mn instinct uit. Na even was ie weer volledig hard en hoorde ik de douchekop uit zn hand vallen. Toen voelde ik een hand mn haren vast grijpen. Ik besloot hem wat dieper te nemen en wat harder te zuigen. 1 van mn handen streelde de rest, en de andere legde ik op zn heup. Ik keek op naar hem om zn gezicht te zien.

Luhan:

Na even stopte ze en pakte me weer beet en begeleide me weer naar binnen. Ze probeerde door te zitten maar ging blijkbaar niet echt. Ze beet zachtjes in mn borstkas en zette dr nagels in mn buik. Na even ging ze in een keer door zitten en zat ze zowat op mn schoot en grijnste alles bijelkaar. Ik keek op naar dr. ' youre beautiful' zuchte ik uit. Ik zette mn handen op dr heupen en begon dr op en neer te bewegen. Ik kon echt niet langer wachte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 20:31

LEnnie
hij zei da ik knap was. ik kon niks terug zeggen vanwegen de gevoelens in heel me lichaam. Ik bleef over hem heen hangen. en bewoog me heupen op en neer. NA even ging het mevervelen. I kraakte gewoon snel verveel in acties omdat ik gewoon zo veel wist te doen en ik wist hoe ik hem steeds meer kon stimuleren en dat was niet in deze manier. het was wel meer stiemulatie voor mij maar ik iwst precies hoe ik moest liggen om dat snel op te lossen. Daarom eerst luhan een goddelijk gevoel geven! en nu maar hopen dat hij ook een wat langre uithouding had!.

Ik ging recht zitten en bleef doorzitten. Daarna zette ik me handen naar achtere enleunde met me hele lichaam naar achter toe zodat alles strak kwam te staan en hij tegen me binnenwant aan schuurde. I kbewoog op en neer. terwijl ik achteruit leunde

Kai:

ze ging zo veel verder dan ik verwacht had. Met me gezicht vol of pleasure begonpakte ik der haar beet en begeleide haar. Ik begon zwaar hard te hijgen en dat bijna kreunen werd. na even stopte ik haar en pakte hoofd op en trok haar omhoog. ik begon haar te zoenen als dankje. Na even tilde ik der op. Nee me boner was niet weg maar ik was der zo dankbaar dat ze dat wilde doen. Ik tilde der naar het bed en legde der neer. Ik gaf kusjes al over the place steeds verder naar benede toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 20:45

Marlon:

Ik zag zen gezicht vol pleassure en dat deed me goed. Ik ging verder en voelde hem mn haar beet pakken en me begeleiden. Ik hoorde hem zwaar hijgen en op het randje van kreunen aanzitten. Ik kon mn vriendinnen nu wel begrijpen. Echt super was het niet, maar om hem zo vol pleasure te zien en.horen, maakte het toch wel waard. Na even stopte hij me en trok mn hoofd omhoog en gaf me een zoen. Hij tilde me op en legde me op bed em begon me allemaal kusjes te geven over mn hele lijf. Maar hij ging steeds verder naar beneden toe. No way... ging hij het terug doen? Mn ademhaling werd zwaarder in verwachting

Luhan:

Opeens ging ze rechtop zitten en leunde ze naar achter. Mn ogen werden groot voordat ik ze weer sloot en gooide mn hoofd naar achter. 'Aahh!' Kreunde ik uit. Fuck zo was ze alleen maar straker. Met mn handen op dr heupen hielp ik dr met bewegen. Mn eigrn heupen sloegen ook omhoog in haar ritme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 20:55

Kai:

eerst lied ik me vingers tussen haar benen glijdne en ging beter liggen. Ik merkte dat haar ademhaling zakte. zou ik verder mogen gaan> ja ga er voor!
Ikk drukte me vingers naar binnen en begon haar onderbuik kusjes tegeven steeds verder naar benede toe. Ik masseerder haar qlitorus en niet veel later begon i ktussen har benen kusjes te geven en me weg naar benede te zoeken met me tong.

Lennie:

Luhan gekreun was zo opwindend niet gezond meer. Ik weet niet wat hij met me deed maar normaal was ik nu al lang fucking droog. Maar hij wist me elke keer op nieuw gewoon zo zwaar op te winden dat ik er geen last van had. In deze positie ging we nog even door tot ik me weer verdeelde en moest toe geven dat me spieren weer op het punt stonden zich zwaar hard aan te spannen en dan niet onder mijn eigen controle want at kon ik in de tussen tijd ook al. Nee de pleasure was te hoog. Ik leunde weer naar voren en lied hem er langaam uit glijden. Ik ging oz liggen dat het topje van zijn beest tegen mij aan zat en er steeds net niet net wel in ging. Ik keek hem plagend aan en begon de plekke nwaar ik bij kon zachtjes te bijten. Deze keer was het wer zijn beurd om wat te doen en anders zou ik hem blijven pesten op deze manier ik blijf een trol ook in bed
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 21:10

Marlon:

ik moet toegeven dat ik nog steeds erg gevoelig was van die vorige ronde. toen hij begon met het masseren van mn clitoris, gooide ik mn heupen al omhoog voor meer stimulatie. niet lang daarna begon hij mn kusjes te geven tussen mn benen en was zn weg naar beneden aan het zoeken met zn tong. toen ie mn opening gevonden had, holde ik mn rug en greep ik naar zn haar. 'ahhn~ jongiiiinnn' kreunde ik uit. ik moest mn best doen om niet mn benen aan te spannen en hem te smoren.

Luhan:

jezus christ wat veranderde ze vaak van positie! deed ik iets niet goed? ik begon er beetje nerveus van te worden.. ze leunde weer naar voren toe en ik gleed langzaam eruit. ze ging zo liggen dat mn topje tegen dr aan zat maar niet naar binnen ging. ze keek me zo ontzettend plagend aan en begon me overal waar ze bij kon te bijten. ik moest dr op een of andere manier weer onder me krijgen. en dan zo dat ze zelf niks kon doen. its time to take action! ik ging rechtop zitten en duwde dr zachtjes naar achter en draaide dr om zodat ze op de buik lag. ik frummelde hem weer naar binnen en pakte dr handen vast in de mijne en hield deze boven dr hoofd, en begon flinke slagen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 21:24

Kai:

toen ze me naam zei merkte ik hoe geweldig ik dat vond. Ik deed me best en egon langzaam me weg tussen me tong en me vingers te vinden en kreeg een ritme. Het smaakte raar maar niet vekreerd. dat klinkt raar!. Het duurde een tijdje voor ze weer volledig doorweekt was daar benede. Ik klom terug om hoog en wreef me mond schoon. daarna begon ik haar borsten kusjes te geven en legde me zelf tussen haar benen. little kai porde tegen haar ingaan aan. Net wilde ze niet voor een tweede ronden nu wel?

Lennie:
het leek net of hij me nerveus aan keek. maar dat veranderde al snel naar een blik dat hij iest wist. Ik viel achteruit toen hij recht ging zitten. Ik voelde izjn beest tussen me benen in heen en weer schuren. Maar voor ik het wist lag ik op me buik en hield hij me handen boven me hoofd. Zwaar verlieft op zijn actie lag ik daar. Tot hij hem naar binnen drukte. Ik lag nog met me benen gesloten zowat dus het was zo strak dat ik het uitkreunde, ''aah lu!'' kreunde ik verlieft. Ik duwde me kont iets meer omhoog zodat hij dieper kon. Shit wat voelde dit goed! zijn mannelijkheid dat me tegen hield om iets te doen. En dan op deze positie!. Ik begon zachtjes te kwijlen van genoet. ''aah fuck aah'' Bij elke harde slag kreunde ik het uit niet te hard wel bescheiden. Ik haatte kreunen echt tijdens sex maar kon het nu gewoon niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 21:54

Marlon:

ik trok hard aan zn haar en bleef mn rug maar bollen. fuck this feelz amazing! na een tijdje stopte hij en klom weer terug omhoog en wreef zn mond schoon. ok that was kind of embarresing. hij begon me weer allemaal kusjes te geven en legde zichzelf tussen mn benen en ik voelde hem alweer tegen mn ingang aan porren. to be honest, ik was uitgeput.. maar ook nog zo fucking horny dat ik wel verder moest! ik merkte dat ie aarzelde. ik pakte hem vast en duwde hem naar binnen. ok dit ging niet lang duren!

Luhan:

bij elke harde slag die ik deed kreune ze het uit. ik hield met 1 hand dr handen boven dr hoofd, en met de andere ging ik naar beneden en hees 1 van dr benen wat verder het bed op zodat ik meer ruimte had. ik ging voorover hangen zodat mn chest tegen dr rug aan kwam en ik in dr nek kon bijten. no more mister carefull! ik beet dus ook wat harder dan ik eerst deed, en na elke beet, zoog ik op dezelfde plek tot het mooi rood was. iedereen moest weten dat ze nu van mij was. na even kantelde ik mn heupen om dr nog dieper te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 22:03

Kai:
ze pakte little kai beet en drukte hem naar binnen toe. ik kreunde zachtjes. Niet dat ze strak was als de eerste keer van vandaag, maar dat was ook vrij logisch. /niet dat het nu niet stimuleerde in tegenstelling zelfs. Met rustige en ingehouden slagen nam ik der. Het zweet liep over me rug en me bovenbenen begonnen al licht te trillen. Okey hier moet nog wat training in komen!.  omdat ik vaker te doen op deze manier. Ik begon haar te zoenen terwijl ik haar penenteerde. Ik begon al aardig snelte hijgen en alles spande zich al aan. niet dat ik kwam het voelde heel raar aan

Lennie:
denk aan: http://31.media.tumblr.com/tumblr_m7sk3z7k7A1rvkp76o1_500.gif

Ik sloot me ogen en genoot zo erg.  Helemaal toen zin tanden in mijn rug en nek belande.  Ik sloeg me vingers en in het bed en trok de dekens naarm e toe.  Toen hij me heupen kantelde raakte hij me zo goddelijk. Dat ik het niet meer uit hield. Me spieren van me binnenwand spande zicht aan. Ik begon zwaar te hijgen en licht met hem mee te gewegen voorzo ver het ging. ''aah fuck'' hijgde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 22:18

Marlon:

toen ie weer helemaal binnen was, begon hij met rustige en ingehouden slagen me te nemen. het duurde niet lang voordat mn onderbuik weer begon te tintelen. en ik voelde kai zn bovenbenen licht trillen. Hij begon me te zoenen terwijl ie me nam. ik zoende terug en wikkelde mn armen om zn nek heen en 1 hand kroelde in zn haren. mn spieren begonnen zich weer aan te spannen

Luhan:

ik voelde dr spieren van dr binnenwand nog strakker worden. en dat zorgde ook alleen maar voor nog meer stimulatie voor mijzelf. ik deed nog een paar ongecontroleerde slagen, en het was ook gedaan voor mij. 'shiitt' hijgde ik uit en moest mn best doen om niet op dr te vallen. alle energie verliet mn lichaam. ik trok mezelf terug en het lukte me om me naast dr te laten vallen op mn rug. ik hijgde nog alles bijelkaar en mn hartslag ging zo snel dat het niet gezond meer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Emptydo sep 10 2015, 22:31

kai:

We.hadden.iets.met samen tegelijk.komen want ik.voelde dat ook.zei.zich aanspande. toen gekomen was trok ik hem er uit en.lied me naast jaar vallen. nou deed me dixk ook best wel.zeer en.voelde droog aan. maar totaly worth it!. Ik lg nast der en pkte haar stevig beet. "I love you" hijgde ik en sloot me ogen.ik was kapot moe!.


Lennie:
Ik.voelse luhans warme gloed me.lichaam verwarmen. Dat wad een vn de meeste sexyste feeling en gF me.echr een voldaan.gevoel. luhn.trok.hem terug e lied zich naast me.vallen ik.zakte ook op me.buik en.glimlchtw zachtjes. Ik kroop.naar hem.toe en.ging hald op.zijn.chest liggen. dit kon ik nog wel.wakerover doen! En.fanfix waren er echt nis bij!.VOoral.die laaste positie was me.zo goed bevallen. "Lu, I love you"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 37 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: