cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydi sep 08 2015, 21:30

Marlon:

finally! hij drukte hem naar binnen toe. we hielden allebei onze adem in. ik liet hem uit in een kreun. 'ahng~ fuck..' kreunde ik. Toen ie er helemaal inzat pakte Kai mn heupen beet en begon te bewegen. het ging nog niet helemaal soepel, maar na even had ie en postitie gevonden die voor hem werkte. en niet alleen voor hem, voor mij ook he! ik bewoog mn heupen ook zo goed mogelijk als ik kon voor nog meer stimulatie, en pakte zn gezicht en gaf hem een dikke zoen. who would have know shower sex would be this amazing!

Luhan:

toen ik naar dr nek ging en daar begon te bijten, liet ze een klein kreuntje uit. nou dat deed me goed! ze deed dr hoofd opzij zodat ik meer ruimte had. na even begon ze aan de rand van mn shirt te trekken. ik stopte even, ging recht op zitten, trok mn shirt over mn hoofd en gooide hem door de kamer. ik ging met mn handen weer onder dr shirt, en het viel me op dat ze relaxed bleef.. dus dan is het ok toch? voorzichtig deed ik dr shirtje ook omhoog. maar toen drong er iets tot me door. toen we in de club waren en nog niet compleet bezopen waren. toen we dat truthgame deden. ze had al wat ervaring.. ik daar in tegen.. niet zo... oh god nee! nu is niet het moment om nerveus te worden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydi sep 08 2015, 21:42

Kai:

ik beet op me lip terwijl ik haar voorzichtig nam vanwegen haar blindendarm. het veolde zo goed. ineens stopte ik geschrokken. ''condooms..'' piepte ik onzeker en keek der aan. Waarom deed ik dit toch steeds!. Onzeker plukte ik aan haar haren en wilde terug trekken want dit kon ik der toch niet steeds aan doen!.

Lennie:
Luhan trok zijn shirt uit. Zag dat lichaam dan.! ik ahd het wle gezien tijdens het zwemmen de eerste week maar op deze manier was het toch iets beter!. zeker omdat hij nu van mij was!. zijn hand ging weer onder mijn shirtje ik bolde me rug zodat me shirtje iets makkelijker omhoog kon. Maar werd hij nou nerveus? ik ging recht zitten zodat hij mijn shirte uit kon doen. Ik pakte zijn hoofd beet en lied me naar achtere vallen. Ik drukte zijn bovenlichaam tegen de mijne aan en begon terug te zoenen in zijn nek. Zachtjes sabbelde ik tussen zijn schouder en nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydi sep 08 2015, 22:07

Marlon:

opeens stopte Kai en keek geschrokken naar me. ik hoorde hem vragen naar condooms, en ik voelde hem langzaam terug trekken. ik klemde mn benen zo dat hij niet terug kon trekken. 'waag het niet' dreigde ik. ' heb geen zin om die dingen te zoeken, just... try pull out on time' zei ik terug tegen hem en begon mn heupen te bewegen. waarom was ik zo lax hierin.... 'i trust you' fluisterde ik nog in zn oor.

Luhan:

Lennie ging recht zitten en deed dr eigen shirt ook uit. i cant believe she's mine! ze was perfect in mijn ogen. ze pakte mn hoofd beet en liet zich naar achteren vallen, en drukte haar bovenlichaam tegen de mijne en begon mn nek te zoenen. ok luhan, grow a pair! ik ging er gewoon voor en legde 1 van mn handen op der borst en begon zachtjes te masseren. de andere ging naar der heup net onder het randje van dr broek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydi sep 08 2015, 22:24

kai:

Okey dat kan ik wel! dat moet niet zo moeilijk zijn. optijd hem terugtrekken. Ze vertrouwde me dus dat ging.me.lukken. en er op.dit.moment uittrekkken ging.hem.niet worden want ze hield.me.tegen. Ik drukte hem terug maar omdat ze haar benenen strak rond.me.heen had geslag. Had ze haar spieren aangespannen en was alles dus strakker. Ik kreunde dus flink.bij dat gevoel het voelde zo fijn!.

Ik.zette me.mond aan de haren en probeerde haar te zoemen voor zover dat ging met her gevoel daar benede

Lennie:

Omg luhan raakte me borst aan. Ik.wist nooit of ik dat lekker vond op niet maar nu hij.het deed wond.het me.zo erg op. niet gezond meer!. ik.bolde me.rug en klikte me bh las. Als hij me.nu toch al aan het uitkleden was ging ik.hem wel ff helpe. Zijn ene.hand was naar benede gegaan. Hij zat aan het randje van me broek. Moet ik nu echt de eersge zijn die zijn broek opent voor.hij iets. Ik.besloot dat dat wel.de.beste beslissing.was. met een korte klik had ik.zijn broek al los. #ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptywo sep 09 2015, 01:50

Marlon:

ik was van plan mn benen weer relaxed om hem heen te slaan toen hij hem terug drukte. maar ik had van de afgelopen paar keren geleerd dat ie het juist erg fijn vind als ik mn spieren aanspande. ik was ook niet dom om niet te weten dat je daar van alleen maar strakker was. en dat gekreun dat ie los liet was alleen maar meer een reden om het neit te doen.

Hij zette zn mond tegen de mijne en probeerde me te zoenen, wat echt super rommelig ging. ik wist alleen niet hoelang ik dit vol ging houden. mn benen begonnen zeer te doen van het aanspannen en zakten langzaam naar beneden van uitgeputte spieren.

Luhan:

ze deed dr bh uit, en excuse me, maar ik had ff een staar momentje. ik ging nog even door met het masseren en bijten in dr nek. maar voordat ik het wist had ze mn broek al los gekregen. ik deed hem verder naar beneden en schopte hem uit op het laatst. ik drukte mn mond tegen dr haren aan, en begon zelf met het los maken van haar broek. ging wat minder snel dan toen zij het deed, maar ik kwam er wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptywo sep 09 2015, 11:42

Kai:
Ik voelde dat ze weer verzwakte. okey gelukkig dan was ik niet de enige die merkte dat me spieren verzuurde. Dit was toch iets zwaarder dan dansen!. Verkijk me er elke keer weer op. Maar ik moest rekening houden op tijd terug te trekken. Dus daar lag me focus nu. En haar de vermaken!.. Maar op deze manier voelde ik niet echt wat ze fijn vond.

Het water stroomde over me rug en langs marlons haar borsten. Stoom kwam van onder op door de warme waterstralen. Ik sloot me ogen en genoot er van. Niet lust maar echt de liefdes kant. Dat ging eigenlijk een blijk beetje weg toen me onderbuik begon te tintelen en me spieren zich steeds meer op een gelijk ritme samenspande

Lennie:
Oh hell yeah dat ik hem zag staren en mezelf vertrouwen even wegvloog! door het raam naar buiten samen met mijn onschuldigheid. want hey! dit ga ik me niet aflaten pakken! hij moest eens weten hoe hij me op dit moment lied voelen. En dit was niet meer de lust die ik in de eind van de relatie met davy had. Dit had lichte spanning en me buik ging te keer. Me hard en hoofd ook. Op een af andere manier. Lied hij me voelen alsof dit even tussen ons was. zoals de eerste keer. E wat was ik nerveus!.Hij begon me weer te zoenen en frummelde aan me broek. okey dat was dus mega schattig. Hij kreeg hem los en ik deed me heupen omhoog zodat hij me broek verder uit kon doen. Na even lagen we daar dan. met alleen ons ondergoed aan. Me hart die n me hoofd klopte. Me longen die naast me lichaam voelde te liggen en me ziel langzaam uit me verdween. Wat was hij goddelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptywo sep 09 2015, 19:12

Marlon:

Het water stroomde over ons heen. het voelde zo fijn en ik genoot er zo van. maar me rug begon wel beetje zeer te doen door de constante druk tegen de muur aan. ik deed mn benen helemaal naar beneden en duwde hem wat naar achter. dit oorzaakte wel dat hij helemaal uit moest trekken helaas. ik draaide me om en braced myself tegen de muur aan met mn armen. ik keek achterom naar Kai toe over mn schouder.

Luhan:

Toen ik dr broek los had, deed ze dr heupen omhoog zodat ik hem verder uit kon doen. daar lagen we dan, alleen nog maar in ons ondergoed. ik ging weer tussen dr benen liggen en gaf dr allemaal kleine kusjes over dr nek, verder naar beneden over de bovenkant an dr borsten en uit eindelijk op dr buik. mn handen masseerde en streelde de rest van dr lichaam lichtjes. toen ik weer wat meer lef kreeg ging ik voorzichtig met 1 hand dr onderbroek in, maar hield hem daar tot zij aangaf dat het goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptywo sep 09 2015, 21:41

Kai:

ineens stopte ze. en draaide zich om ik wist ff niet wat maar toen snapte ik het. k glimlachte Me buik tintelde van spanning. Ik ging achter der staan en frummelde hem er terug in. omg! dit voeld zo goed en strak. Ik begon zwaarder te hijgen terwijl ik haar penentreerde. Ik pakte haar handen en hees deze boven der hoofd tegen de muur aan. Ik plaatste me tanden in haar nek

Lennie:
hij zoende heel me lichaam ik kreeg gewoon kippen vel en sloot me ogen van genot, zijn zachte handenverkende mijn lichaam tot op me ondergoed. hij stopte en volgens mij wilde hij dat ik aangaf dat hij verder mocht gaan. Ik legde me hand op zijn kont en sjorde zjn ondergoed iets naar benede toe om te laten zien dat hij verder mochtgaan. En als hij dat niet deed zou ik voor een paar minuten heelgefrusteerd zijn!. Je moest eens weten hoe me buik dood aan het gaan was. van de spanning en al.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 00:53

Marlon:

Kai kwam achter me staan en penetreerde me weer. deze positie voelde weer zo goed, ik moest mn best doen om niet door mn knieen te zakken. ik hoorde Kai zwaar hijgen, en hij pakte mn handen vast en hees deze boven mn hoofd tegen de muur aan. mijn woordenschat was op het moment ook zwaar gezakt naar alleen maar hijgen en kreunen. Ik voelde hem zn tanden in mn nek zetten, en ik voelde het bekende tintelende gevoel in mn onderbuik al op te dagen. 'almost there' kreunde ik.

Luhan:

Ik wachtte tot ze aangaf dat ik verder kon gaan, en toen ze opeens aan mn boxer begon te trekken, zag ik dat als reden genoeg om gewoon door te gaan. mn hand ging verder dr ondergoed in en begon met mn vingers te spelen, en met mn andere hand trok ik mn boxer uit. terwijl mn vingers naar binnen gleden, deed ik dr ondergoed ook uit. and here we are, naked as the day we were born.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 09:05

kai:

Ze zei dqt ze bijna kwam! Dat klonk.echt als een zware beloning voor mij!!. Niet dar ik er vaal bij na kon denken. Ikbdeed me best niet in haar te komen en daar ging nu alle aandacht naar uit. Kon ik wel optijd terug trekken.

Okey ik hield het niet meer. ik lied me hoofd op haar schouder zakken en me handne zakte overhaar perfecte lichaam naar benede toe. Toen ik voelde dat ik kwam trok ik hem er uit. Zware hijgend en trillend! het was megelukt! Ow fuck was zei nu wel gekomen??... Ze was zo close maar heb niks gemerkt omdat me.gedahtens ergens anders waren.

Lennie:

yeah! Teminste en jongen die er voor gaat!. en "aah" Luhan drukte inplaats van 1 Vinger gentle naat binnen meteen een aantal! voelde ik dat nou echt goed.! Ik begon te grijnste en sloot me ogen. hehheh eindelikk een.jongen die minder voorzichitig is. Ik was zelf niet zo van het voorspel.Kon nooit wachten. dus dat hij meteen naar meer ging vond ik des te lekkerder Alleen zijn nagels. Omdat ik nog niet volledig horney was voelde ik.zijn nagels langs me wanden schrapen. En hij bleef aan het begin hangen!. ik pakte zijn hand en duwde hem verder omlaag zodat hij verder zou gaan.

Zelf.wilde zijn dick pakken maar hij lag nog te ver naar andere aangezien hij net nog me buik gekust had. Ik gooide me handen naar me haren toe en bolde me rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 14:58

Marlon:

ik merkte dat Kai ook close was, hij lied zn hoofd op mn schouders zakken en zn handen gingen over mn lichaam heen. na nog een paar slagen, trok hij zich terug, en gelukkig kwam in net met de laatste slag die hij deed. ik hoorde hem zwaar hijgen over het geluid van de douche. ik hijgde ook alles bijelkaar en zakte door mn benen heen op de vloer van de douche. dat was misschien wel de beste maar meest vermoeiende sex ronde die we gehad hadden.

Luhan:

ik hoorde dr kreunen en ze pakte mn hand en duwde hem verder naar beneden zodat mn vingers dieper gingen. ik zag hoe ze erop reageerde, hoe ze dr handen naar dr haren gooide en dr rug bolde. ok er snapte iets! ik trok mn vingers terug, beet en sabelde zachtjes in dr nek, en pakte mn dick en drukte em naar binnen. shit wat voelde dat amazing! ik kreunde en hijgde, en deed mn best om mn ademhaling te controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 15:12

Kai:

Ik zakte mee zodat Marlon niet te hard neer zo zakken. Ik hijgde na en begon zachtjes te lachen. ''okey ben blij dat ik je ff geholpen heb'' lachte ik zachtjes. Maar toen werd ik onzeker ''Het is jouw toch ook wel gelukt?'' vroeg ik mega zachtjes terwijl ik haar lichaam zachtjes aaide met me handen. Daarna stond ik op me bene trilde een beetje. ''moet ik je haar weer doen?'' vroeg ik en rijkte eigenlijk al naar de shampoo.

Lennie:
Na even stopte luhan en haalde zijn handen terug. I was even onderste boven ja hey! waarom st..''aaah!'' ik plaatste me nagel op de plek waar ze zaten in zijn vel. holy DEER GOD!. ja deer want het is mijn little deer.. nee laat dat little weg... jesus!. Ik pakte zijn heupen beet en duwde hem iets terug. Ik hapte naar adem ''clam!'' hijgde ik en deze keer begeleide ik hem verder naar binnen toe. Ik dacht echt dat hij niet verder kon!. Maar omg! Ik kreeg gewoon een zware black-out. Zoiets had ik dus echt nooit aan zien komen. Mijn ervaring met asian was niet echt heel echt entasiast maar dit. Ik had het gevoel dat hij me gewoon volledig rekte. En het voelde zo goed!. Okey ik zei dat hij net niet verder kon! nou toen ik hem met me benen wijder deed zodat hij makkelijk zijn ding kon doen.. Leek het of hij nog verder kon!. Wat voor focking beest had hij wel niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 15:29

Marlon:

ik moest ook zachtjes lachen toe ie zei dat hij blij was dat hij me ff geholpen had. maar toen vroeg ie onzeker of het mij ook wel gelukt was, terwijl ie mn lichaam zachtjes aaide. ik kon niet echt veel woorden uitbrengen, dus draaide mn hoofd naar hem en knikte en gaf hem een kus. mn ademhaling was nog steeds niet echt normaal en had geen gevoel meer in mn benen. Hij stond op en ik zag zn benen trillen. Hij vroeg of hij mn haar weer moest doen en pakte de shampoo al. 'please' zei ik tegen hem met grote ogen. 'kan alleen niet staan hehe' lachte ik.

Luhan:

ze kreunde en zette dr nagels in mn vel. ze pakte mn heupen beet en duwde me wat terug en zei dat ik kalm moest doen. 'sorry' zei ik zachtjes en liet haar me verder naar binnen begeleiden. met elke centimeter die ik verder naar binnen mocht, begon ik harder te hijgen. shit wat was ze strak, en toen ze dr benen wijder deed kon ik nog verder! toen ik voelde dat ik niet meer verder kon bleef ik even stil, mn adem happerde als een gek en moest vet vaak slikken zodat ik neit zou kwijlen! na even keek ik dr aan. 'ready?' vroeg ik dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 15:50

Kai:

Ik hurkte voor der met de shampoo in me handen. zorgvuldig sopte ik haar haren in, toe die ingesopt waren begon ik har schouders te masseren en zo haar hele lichaam mee te wassen. Ik was zo geconcentreerd bezig dat ik met me tong half uit me mond en me ogen op haar gericht. Ik begon verlieft te glimlachen. ''Je lichaam is zo mooi weet je dat'' zei ik zacht

Lennie:
okey! die ademhaling van hem! echt hij hoefde gewoon bijna niks te doen of hij wist me juiste plekken en acties te vinden waar ik zwaar hard op kick. zwaar ademhalend lag ik daar dan. Toen hij vroeg of hij zijn gang mocht gaan glimlachte ik zachtjes en legde me handen op zijn hoofd en bracht mijn mond naar de zijn toe. voor ik hem zonde knikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo sep 10 2015, 16:15

Marlon:

ik sloot mn ogen toen hij mn haren begon in te soppen, toen ie daarmee klaar was begon hij mn schouders te masseren en toen de rest van mn lichaam te wassen. ik deed mn ogen weer open en moest zachtjes lachen om zn geconcentreerde gezicht. opeens keek ie me aan en had zn verliefde glimlach weer op zn gezicht. ik werd verlegen toen ie dat zei. ik brak oogcontact en naar de vloer. 'weet je dat je de eerste bent die dat zegt...' zei ik zacht terug.

Luhan:

ze legde dr handen op mn hoofd en bracht dr mond naar de mijne toe. voordat ze me zoende knikte ze. ik zoende terug en begon langzaam te bewegen. ik kantelde mn heupen met elke slag die ik deed voor meer stimulatie. mn 1 van mn handen hield dr vast bij dr heupen, en de andere begon dr borst weer te masseren. ik brak de zoen en ging naar dr nek toe. mn hart en ademhaling gingen te keer, had het gevoel dat ik stikte maar toch ook weer niet. het voelde te goed om zo te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: