cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptydo sep 10 2015, 22:56

Marlon:

ik was te uitgeput om echt te registreren dat hij in me kwam. hij trok zicht terug en liet zich hijgend naast me vallen. ik draaide me op mn zij en hij pakte me stevig vast. voordat ik in slaap viel hoorde ik hem nog zeggen dat ie van me hield. 'love you too' hijgde ik nog uit en ging verder tegen hem aan liggen en viel in slaap.

Luhan:

ze kroop maar me toe en ging op mn chest liggen. mn ademhaling was al iets gezakt en ik trok dr dichter naar me toe. ik kon nu inkomen waar Kai en Marlon niet van elkaar afkonden blijven. shit dat was geweldig! zeker voor herhaling vatbaar. mn hart stond ff stil toen ik haar dat hoorde zeggen. ik gaf dr een kusje op dr hoofd 'love you too' zei ik terug en viel zowat in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 10:19

lennie:

Wat zag luhan er nu ineens schattig uit. Hij ging van een male god.. naar een fucking bami! Ik haalde voorzichtig de plakkende haren van.zijn bezweette gezicht af. En staarde vol ongeloof naar de zachte liefde volle gezicht van hem. De maan scheen op zijn bebloote bovenlichaam. Like a little fairy tale. Ineens drukte hij een kusje op me voorhoofd. En zei ook dat hij van mij hield. Oh gelukkig! Ik glimlachte en kon me geluk niet op. Op dit moment besefde ik pas dat hij van mij was. Ik leunde omhoog en keek hem aan. "Mag ik je nu mijn noemen?" Vroeg ik voorzichtig voor de zekerheid. En als.dit alleen maar lust voor hem was. was dat ook goed. nou nee eigenlijk niet.
--
Ik glimlachte en.gaf hem een kusje op zijn zachte lippen. Daarna kroop ik uit bed en zocht me kleding. deze gooide ik wel in de wasmand. Daarna verdween ik de badkamer in. ik keek in de spiegel wat was ik bezweet! ik haalde ee snel een handdoek overheen en ineens besefde ik hoe zeer het deed tussen me benen. Zo erg dat ik zelfs zachtjes bloedde. Ik zuchte en schudde me hoofd. Lekker dan! Dat gaat zo erg branden komende dagen.
--
Uit me tasje bij me tandenpoest spul paktw ik een pilletje. denk je nu echt dat ik zo gek bwn dat ik me zelf zwanger laat maken door een.asian.. Okey het is een exo member.. ge zou maar een kind krijgen van een exo memeber!. Ik.schudde me hoofd. nee die roddel heeft hij al een keer gehad. Ik slikte de morning afterpil en bezocht de wc. Okey! Fijn! Dat deed ook zeer!. Als er een volgende keer komt voor ik weg ga.. Moet hij glijmiddel gebruiken of een condoom. Niet dat ik droog was vandaag maar het is na afloop gewoon iets fijner.
--
In me nachtpon kroop ik terug me bed in. toch even naar de dokter thuis voor een soa test. of misschien moegen al niet dat ik lulu niet vertrouwde maar zijn exe vertrouwde ik gewoon niet. En misschien ook mijn one nights..
--
Ik ging tegen luhan aan liggen en trokde dekens over de slapense luhan heen. hij was helemaal.afgekoelt door het zweet en niet slapen onder een deken. Ik staarde nog even naar hem nog steeds met ongeloof. Dit moest een droom zijn een.heerlijke droom!. Maar wel pijnlijk. voorzichitg voelde ik.tussen me benen. Aawh!...auw....
--
Niet veel later was ik ook in slaap gedonderd in een minder leuke droom. De pijn tussen me benen gaf me een zware nachtmerry over die nacht in china deze keer zonder luhan die ons kwam redden. De volgende ochtend schrok ik vroeg wakker. Het deed zeerder dan gistere nacht en me benen en rug zaten vol blauwe plekken en bijt plekken dit zag ik omdat ik misselijk door de pil de wc in gerent was en me daar in andere kleding had gehezen. Met me shirte omhoog en naar de spiegel gericht glimlachte ik om de plekken die luhan achter gelaten had. Ik.moest er echt niet aan die laatste actie van hem denken want dan geilde ik de badkamer uit!. Ik schudde me hoofd. das in iedergeval het bewijs dat ik het niet gedroomt had!.

Kai:

Heerlijk tegen de natte beplakte marlon aan gelegen wat ons midde in de nacht echt ijskoud maakte. Maar ik.sliep.gewoon.door de.lchaams warmte van marlon warmde me.gewoon weer op!.
--
De volgende ochtend was ik vrij snel op..Me benen waren pudding en voor het eerst voelde ik de aanwezigheid van eenbrandende little kai. Nee niet horny. eerder pijnlijk. kleinbeetje dan. heel klein beetje.

Ik kleedde me.aan.en gaf marlon een.kusje op der voorhoofd. intervieuw. concert en terug naar marlon!.

-ff een time skip-

We hadden gegeten met zun alle het was me opgevallen dat luhan bijtplekken had in zijn nek. ze waren klein maar aanwezig genoeg om te zien. Toen we in de auto zaten. aangeizen onze manager ons opgehaalt hadden. appte ik hem.*hyung, wat heb jij gedaan met je nek -winkelde smily-.* Ik appte het express zodat de manager het niet zou horen aangezien hij al in een mega slechte bui was


--
we zater terug in de make-up stoelen dat was langegeleden dat dit voor ons gedaan werd!. De strijdplekken in onze nekken wersen weg gewerkt. sorry stylistnoonas.

Bij het intervieuw deed ik normaal.mee.zoals ik.altijd zou doen. Ik had wel.een hand op me bovenbeen gelegt aangezien ik zware spierpijn had. ik luisterde aandachtig tot ze de vrag stelde die ik hoopte. liefdes vraag! Ik was voor luhan en wist dat ik niet mocht zeggen dat ik marlon date. en dat soort dingen. maar ik kon wel.iets in het algemeen zeggen. (ik.had zo iets moois verzonnen gier mar ben her vergeten q.q). Ik vertlede ovsr me.ideal type a.k.a marlon en.dat ik hoop als ik ooit liefde vind dat fans er nier mee bemoeien omdat dat erg pijnlijk.is over dat ik nooit zou verandere als.ik zou date. dit zri ik allemaal.gerucht naar marlon en dat ze haar gewoon met rust moesten laten. Ik.had me een.paar keer bijna versproken door der naar te zeggen.inplaatst van "Haar" Te zeggen. Toen ik er alles uitgegooit had was het luhans beurt.

Suho:
Bij het intervieuw was het niet verassend dat ze over liefde en relatie begonnen. "In mijn ogen is liefde alleen maar mooi er brengt mensen, culturen en families bij een. Dat maakt het zo mooi!" Ik keek de groep rond. "Ik zal mijn.member altijd stimuleren leifde te vinden en het te behouden want zo iets moois. moet je koesteren ook wij als jullie.idolen. we stay human.beings who also need love" Ik zei dit als.leider van exo en.keek.naar kai en kniktedat ik zijn keuze altijd zo accepteren.

Sehun:
Me hyung luhan kwam.aan ik had hem niet meer gezien sinds de eerste dag van de vakantie.dus ik was zo blij dat hij er was!. Dat ik hem knuffelde toen hij er was. Ik keek.hem aan en.pakte zijn kin beet en draaide zijn hoofd alle kanten op. Ik bekeek.zijn nek en kaak. "Hyung?" Zei ik vragend en langzaam begon het door te dringen. "is het noona?" Vroeg ik blij. "Vergeet niet dat we altijd op obze bubble thee dates gaan heh!"
--

Tijdnes het intervieuw was ik aan het kloten met luhan ik had en plek in.zijn nek.gevonden.die lennie.ool gevonden had en nu dus mega gevoelig was. ik raakte het aan of blies er tegen. Toen we het over liefde keken luisterde ik naar me hyungs. Ik had kai nog nooit zo horen spreken wat was ik trots!. Nu was het luhans.buurt ik hoopte dat hij geen.fout ging make.

Dyo:
Ik was met kai bezig en hij vertelde me over zijn nacht en.hoe veel hij van marlon hield ik liisterde braaf en stil.

Beakyeol:
Dese kloten.gewoon hel erg


Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 13:35

Marlon:

we vielen tegen elkaar aan in slaap. allebei doorweekt en plakkerig van het zweet, maar te moe om er iets om te geven.

De volgende ochtend toen ik wakker werd waren de jongens al weg ofcourse. die moesten weer met de andere members meeten en daarna klaar maken voor het interview en concert. OMO! het concert! ik was helemaal vergeten dat we er heen gingen! Met nog zwakke trillende benen liep ik naar de badkamer toe en ging nu echt douche. Ik moest mn best doen om niet te veel over gister avond na te denken anders werd mn douchetijd wel weer verdubbeld.

Toen ik klaar was kleedde ik me om. dit keer was het een setje dat Baekhyun voor me uitgezocht had toen Kai er niet bij was. Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 11334568_1415741825418310_1876541649_n het was compleet baekhyun style, maar dat vond ik helemaal niet erg!

ik liep de woonkamer in en zag Lennie al aangekleed op de bank zitten. ik ging naast dr zitten en zette de tv alvast aan op de zender voor het interview. ik keek dr aan en er viel me wat op. 'wajo! wat voor een beest heb jij gister op je gehad' zei ik tegen dr terwijl ik de plekken in der nek pokte

Het interview begon en tot nu toe was het nog een gewoon standaard interview die ze altijd hebben voor een concert. maar toen kwam de vraag over liefde. ik luisterde aandachtig wat Kai allemaal vertelde. Het kwam echt uit de bodem van zn hart, en als fans nu nog niet naar hem zouden luisteren, wist ik het ook niet meer.

Luhan:

Ze leunde een beetje omhoog en keek me aan, en vroeg ik ze me nu de hare mocht noemen. ik glimlachte 'alleen als ik dat ook mag' zei ik tegen dr en veegde wat haar uit dr gezicht.

ze gaf me een kusje en kroop daarna uit bed, en verdween de badkamer in. ik draaide me om en viel in slaap.

De volgende dag moesten we vroeg op , dus ik deed zo zacht mogelijk. ik kleede me aan en gaf lennie nog snel een kusje op dr hoofd en ging toen met Kai mee.

toen we in de auto zaten, kreeg ik een appje van Kai. ik glimlachte en appte terug. * ik kan het zelfde aan jou vragen haha Wink * stuurde ik naar hem zodat we de manager niet lastig zouden vallen.

in de make-up stoelen werden Kai en ik onderhanden genomen om onze strijdplekken in onze nekken weg te werken.

Bij het interview verliep het net zoals altijd. Suho, Kris, Baekhyun en Chanyeol beantwoorde de meeste vragen. maar toen kwam de liefdes vraag. Kai was voor mij met antwoorden en ik luisterde aandachtig hoe hij antwoorde. Daarna was het mijn beurt. Ik vertelde ook over mijn ideal type, aka lennie. maar in plaats van wat kai vertelde dat hij hoopte dan fans het zouden accepteren, vertelde ik over dat ik hoopte dat ze het van alle members zouden accepteren en niet 1 relatie de hemel in zouden prijzen en de andere de grond in boren. we zijn allemaal mensen die recht hebben op een liefdesleven, en dat anderen daar geen oordeel over hoeven te hebben.

Kris:

Toen Kai,Luhan en Suho hun zegje gedaan hadden voegde ik ook nog wat toe. 'het liefst willen we het stigma breken dat als idool zijnde rond dating hangt. Ik heb van vrienden gehoord dat ze bijna bang zijn om interactie te hebben met meiden omdat het vaak word afgeschoten door de media. maar zoals Suho al zei, Liefde is 1 van de mooiste dingen op aarde, en dat moeten we koesteren.. niet afschieten als iets verschrikkelijks' zei ik en keek de groep ook rond. vooral naar Kai en Luhan. ik had de dingen online ofcourse gelezen, en ik was het beide jongens eens.

Chen:

ik had de plekken in Luhan zn nek ookal gezien, en toen ik hem ook nog zo hoorde praten tijdens het interview, wist ik meteen dat hij het over Lennie had. I was happy for him, beetje bitter dat ik het niet ben, maar als hun gelukkig zijn, wie ben ik dan om daar tussen te komen... ik begon chanyeol steeds beter te begrijpen... maar ik zou niet zoals hem ervoor zorgen dat ze me zou haten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 14:47

lennie:

Ze prikte in me nek en vroeg welk.beest ik tegen.gekomen was.. die woordkeuze was perfect. that beast god zeg!. "Een klein schattig hertje!" Zei ik en stak me tong uit. "Klein schattig hertje dat nog al mannelijk werd" Ik ging beter zitten. en.keek der aan. "weetje nog hoe ik altijd over asians praat" Ik stak me pinky op als mini dick. "Dat neem ik terug" Ik wreef over me liezen heen.
we keken het intervieuw en schudde me hoofd. "Je zou de gelukkige maar zijn die ze zo doelbewust verschrijven."zei ik net alsof ik een.mega fan was. "Ik weet wel wat ik dan zou doen!! Fanfics schrijven!" Lachte ik. we konde het intervieuw niet afzien.omdat we opgehaalt werden.voor het concert..weetje.hoe lief chanyeol.was.dit allemaal te regelen

We.kwamen aan.bij het concert in een vip ruimte met de beste uitzicht persoonlijle.schermen en nog zun 8.andere fans.voornamelijk mannen met hin.vriendin of moeders met babies zeker dat hier geen rare fans tussen zaten!.

Ik liep zo vol met adrenaline.dat ik lichtjes stond te springne..ik zou exo ot12 zien!! Live!!.

sehun

Luhan reageerdr niet op me. Ik voelde.me lichtjes in de steek.gelaten. Tijdens.het intervieuw proberde ik wel contact te zoeken.maar ook dat werkte niet. Na he tcocnert liep ik naar tao en samen gingne we dingen doen en met se stylist nonaas kloten

dyo
misschien was ik.blind want ik.wist niks van wat er tussen luhen lennie en.chenspeelse. maar ik zag wel.dat chen.iets dwars zat. na het intervieuw stapte ik op hem af. "Jongdae wat is er?" Vroeg ik. i had hem.wel.zien kijken naar luhans nek enzo.

kai:

Na het interveiwue bedankte ik me hyungs bijna met tranen in me ogen Maar lang centimenteel blijven had geen zijn. want we moesten ons.haasten.voor her conceer. volgepompt.met spanning enbspierpijn danste ik achter het podium. we gingne bijna beginnen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 15:33

Marlon:

ik keek dr aan. noway! 'en jij maar zeggen dat er niks was tussen jullie! nu snap ik waarom je zo graag langer wou blijven' lachte ik naar dr. toen ze begon over asians en mini dicks, en zei dat ze het nu terug nam, keek ik dr aan. ' damn srsly? ik heb al last van gisteravond en Kai is nog redelijk gemiddeld.' zei ik. wie had ooit gedacht dat ik zo over het onderwerp kon mee praten haha. het enige wat ik kon zeggen over het interview was 'ik hoop dat dit aankomt bij de fans... ' zei ik met een zucht en stond op want we werden opgehaald voor het concert.

Toen we aankwamen bij het concert werd ik weer vet nerveus! het liefst verstopte ik mezelf achter Lennie, maar we kwamen al snel bij de vip ruimte. het liefst stond ik gewoon voor aan bij het podium om Kai te verassen, maar dat werd hem niet ... echt super tof van Chanyeol dat ie dit geregeld heeft!

Luhan:

oh damn... heb sehun helemaal genegeerd! ik bedankte de rest van de jongens net zoals Kai en rende snel naar de kantine. oh thank god ze hadden bubble tea. ik nam een chocolade smaak voor sehun mee, en taro voor mezelf. ik rende snel terug en zag dat ie nog aan het kloten was met de stylistnoonas. 'he sehun! look what i got here' zei ik en hield het voor zn gezicht.

Chen:

Ik hoorde dyo vragen wat er was. ik zuchtte en keek om me heen. we waren redelijk alleen. 'ah.. niks bijzonders.. luhan got his girl, just like kai. kijk hoe happy ze zijn.' zei ik met een glimlach tegen hem. wou er niet veel verder op in gaan want het was aan Luhan en Lennie om het te vertellen. ik stond op en liep naar chanyeol toe en ging naast hem zitten. 'looks like we are in the same boat now'


Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 16:11

lennie:

"yeah dat dacht ik ook. Maar hij vertlede het gistere in de zoo en jah!." ik glimlachte blij. Okey ik was echt hoteldebotel op die gast. "toen ze.begon overgistere nacht keek ik der aan. "eerst jij tell me!".Ik luisteede naar haar.

nu was het mijn beurt. "Okey! nou we waren film aan het kijken en hij zeidat hij beteruitzich had. en keek naar mij. Dus ik zoals ik ben.wilds he.treiteren.en blokkeerde ik zijn zicht en ging op hem zitten. gewoon speels. en ja voor ik het wist lach ik onder hem. Ik kon hem geen handjob geven omdat hij t verweg lag. dus toen hij hem er in stopte schrok ik me.exht dood. het is echt een huge beest! en hoor mij dat zeggen!. Het leek alsof hij me elke keer weer opnieuw ontmaagde. Hij was in het begin.best terughoudend tot ik hem ging peste e.hij.alle.macht in handen.dan." Vertelde ik.en voelde.heel.me.onderbuik tintelen. noujah zeg! ik.was niet eens smut aan het lezen... Ik dacht alleen aan zijn actie. en voelde het benende meteen branden. Aah... fuck... dit ging niet goed komen!.

Ik.genoot van de jongens maar rond de pauze stind chanyeol ineens boven om onsmee tenemen. we liepen achterhem.aan

Sehun:

Ineens kwam luhan aangelopen mer bubble tea ik wilde het terug doen maar die.bubbletea voor me.neus was te aantrekkelikk ik gritste de beker uit.zijn.handne.

toen we achter stonden probeerde ik.het nogmaals."Was het noona en heo was jer hyumg ! Vertel me.alles!" Ik.keek hem aan.

kai
*doet zijn.best tot de pauze Hij.had zijn solo voor de pauze zodat cha.yeol de tijd heeft. de meiden te haln*

Chanyeol:
ik.keek.chen aan."Why dan?" vroeg ik en keek hem aan.

in de pauze de pauze van een half uur had ik de meidne opgehaalt

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 16:46

Marlon:

ik was zo blij voor dr! zag dr hoteldebotel zijn dan over Luhan! awh man... ik moest eerst vertellen voordat zij dat ging doen.

'nou toen we gister terug kwamen van het strand en de film, gingen we meteen door naar de slaapkamer. Kai liet een nieuwe dans zien, en het was zo verschrikkelijk sexy dat ik hem wel kon bespringen. wat ik ook practisch deed, maar hij was te bezorgd over mn hechtingen om wat te doen. dus ik ging maar onder de douche het zelf oplossen... stond ie ineens achter me vragend of ik hulp nodig had!' ik zou dr maar niet vertellen dat we het gister gewoon weer 2x zonder condoom gedaan hadden... 'ik kon na afloop niet eens meer staan man! toen we gewoon normaal gingen douchen, kreeg hij alweer een boner. en aangezien ik van mening ben dat je alles eerst moet proberen voordat je zegt dat je het niet leuk of lekker vind, besloot ik hem een bj te geven. he returned the favor' vertelde ik dr allemaal. Oh en ik kon mn grap natuurlijk ook niet vergeten ' oh en hij zei dat ik van hem was en dat ie me niet ging delen. dus ik grapte dat ik nog wel graag een nachtelijk avontuur met baekhyun wou hebben. je had zn gezicht moeten zien joh' lachte ik

dit was de exo die ik weer kende! insinc met elkaar en gewoon perfect. tijdens de pauze was Chanyeol opeens bij ons en nam ons mee. geen idee wat er gebeurde liepen we hem maar achterna

Luhan:

ik hoorde Sehun vragen naar mn nek en of het Noona, aka lennie was. ik legde mn hand op zn schouder en schudde mn hoofd 'ik vertel het je als je wat ouder bent ok' grapte ik

Chen:

Chanyeol vroeg waarom we in het zelfde schuitje zaten. ik keek hem aan met een glimlach. 'allebei verliefd op een meid die al bezet is door een andere member' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 17:08

chanyeol:

Me ogen werden groter.zei hij dat nou echt. "Vind haar beter bij jouw passen dan bij luhan" Bekende ik eerlijk.En pakte me spullen op. "Jullie zijn beide trollen en passen gewoon beter bij elkaar"Ik legde me.hand op zijn schouders. "Je had je meteen van je troll kant moeten laten zien. Je had der gezicht moeten.zien toen ze je voor het eerst zag" Ik wreef door zijn haren heen. Ik bad lennie misschien livhterlikk misbruik om.dichter bij marlon te komen. aar die tijd heb ik der wel leren kennen. En wist ik dus ool wie haar baises was voor jaren en waarom. Dat was zo duidelijk te lezen met haar blikken naar chen toe. ik was weg gelopen naar het poduim. ineens draaide ik me om en keek chen recht aan. "Dont make the same mistake i made" Zei ik zachte en rende daarna het podium op om te beginnen.
*Concert*

Ik had de meiden opgehaalt. en.bleef voor ze lopen. Ik konmarlon nog sreeds niet onder ogen komen ookal wist elke exo member wat er aan de band was. OP marlon na. en dat hielden we ook nog even zo.

We.kwamen.bij de pauze ruimte aan. "Jongin komt over 2 minuten van die.trap af" Zei ik en.wees naar een hal.

Lennie:
"bj! "herhaalde ik "en hoe was her een.bj krijgen en hem het terug laten doen?" Vroeg ik geinterseert.


*concert*
chanyeol nam ons gewoon mee naar de andere members. Hij wees waar kai.zou komen van.zijn.solo en ik.lisp achter hem aan de pauze ruimte in. Het rook naar zwetende jongens!

Sehun:
Ik.keek.boos op zijn flauwe grap."Dan vraag ik het noona wel!" zei ik beledegit. maar gelukkig was he top he tpodium.helenaal gweldig. op chanyeols schouder na maae hij loed jiks merken hij had iok geen matela meer aan of iets maar het was nog stred sgeschuurt dus de pijk. was van zijn gezicht af te lezen. je kan geen dingen voor je members verstoppen.we kende elkaar te goed.
Tijdens de pauze was ik samen mer baekhyun luhan aan het peste in de hoop dat hij iets los lied hierdoor blokkeerde we zijn kijk naar de deur niet wetend dat lennie zou komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 17:44

Chen:

ik keek chanyeol aan toen hij zei dat hij Lennie beter bij mij vind passen dan bij Luhan. ik glimlachte 'yeah maybe... maar op 1 of andere manier kon ik het niet .. met alles dat er gebeurt is enzo... en nu is ze te bang om bij me in de buurt te zijn door dat tafereel in China' zei ik tegen hem. 'dont make the same mistake i made' hoorde ik hem nog zacht zeggen. ik zou dat nooit kunnen... doen alsof ik iemand haatte waar van ik hield.. snap niet hoe hij dat kon volhouden.

Marlon:

'het is niet mn favoriete ding om te doen to be honest... maar toen ik dat pleasure filled gezicht van hem zag, maakte het toch wel waard. oh en praat me er niet van om het terug te krijgen! ' zei ik tegen dr en voelde mn buik tintelen.

Chanyeol nam ons mee naar de andere members en wees naar de trap en zei dat Kai over 2 minuten er vanaf zou komen. ik knikte en bleef wachten op hem toen hij en Lennie ergens anders heen gingen.

Luhan:

ik keek sehun aan en dacht. good luck with that! ik dacht niet dat Lennie het aan hem zou vertellen.

TIjdens de pauze kwam sehun weer naar me toe en dit keer werd ie versterkt door Baekhyun. ze begonnen met me te kloten en antwoorden uit me te trekken. not gonna happen! 'aish! willen jullie nou serieus over het sex leven van je 'broer' hebben?!' vroeg ik ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 18:59

Lennie:
Ik liep naar binnen en als eerst zag ik chen achter de spiegel zitten zijn haar zat alle kante op van het vorige nummer zijn stylist was er blijkbaar nog niet. Ik verzamelde al me moed. okey haar vna je bias kammen!. Ik pakte een borstel weten welk volgend haar model hij moest hebben. En begon zijn haar voorzichtig te borstelen. Vol in concertratie met het puntje van me tong buiten me mond kamde ik zijn haar zorgvuldig wat veel lak zeg.

Sehun:

''oeeh DUS YOU HAD SEX! JAH! hyung tell!'' zeiden we terwijl ik hem smekend aan keken. ''kom op!'' maar we kregen echt niks uit hem! dan moesten we maar naar lennie! het was ons oon geluk meer te weten te komen van wat er nou precies speelde tussen kai ne marlon dan moest dit otch ook wel lukken.

Kai:

Ik rende de trap af en begon me met omkleden tot ik ineens stil stond en omdraaide. me ogen werden groot met me shirt half uitgekleed keek ik marlon aan. k kschidde me hoofd en draaide weer om dat kon niet ik verzon het om dat ik haar zo erg miste. I kzette ee nstop en draaide nog maarls om en keek naar het meisje. '',marlon?'' vroeg ik net als ik droomde
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 19:12

Chen:

ik hoorde baekhyun en sehun, luhan lastig vallen op de achtergrond. normaal had ik graag mee gedaan.. AISH! waarom was dit zo lastig! en mn haar ook... het stond alle kanten op en ik kon er niks mee... normaal kom je om in de stylistnoonas en nu is er geen 1 te bekennen. oh yes, uiteindelijk kwam er 1 die mn haar begon te doen. maar toen ik goed in de spiegel keek wie het was, zag i kdat het Lennie was. waar kwam die vandaan! 'Perfecte timing man! begon het al op te geven' lachte ik naar dr. just act normal jongdae

Luhan:

fuck.. ik had me versproken.. aish hoe kon ik zo dom zijn! 'not going to happen guys! praat maar met elkaar als het zo ver is' zei ik tegen ze en probeerde ze van me af te krijgen

Marlon:

kai kwam de trap af gerent, half omkledend en zwaar bezweet. hij keek me aan en schudde met zn hoofd en draaide zich om. ik moest beetje lachen toen ie zich weer omdraaide en vroeg of ik het was. ik besloot een beetje met hem te kloten, dus in mn beste koreaans begon ik tegen hem te praten. 'oh nee sorry! ik had een loting gewonnen op de fansite om Baekhyun te ontmoeten.' zei ik tegen hem met een lach. eens kijken of ie het geloofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 19:21

kai:

''ah'' zei ik en draaide me weer terug i kzette een paar stappen en draaide weer om. Ik keek der aan en wreef in me ogen. Ik was iets te moe om helder na te denken en ik bleef haar dus een tijdje aan staren. ''nee'' zei ik tegen me zelf en tikte tegen me hhoofd aan. ''ze is niet marlon niet zo wanhopig zijn!'' zei ik tegen me zelf en sjockte richting de pauze ruimte wel licht terleurgesteld dat zelfs me hersens met em speelde.!

Lennie:
''Ik zou het ook opgeven als ik jouw was! heb je ooit gezien hoe het stond'' lachte ik terug en deed me bestzijn haar te kammen. ''Gewoon afscheren! zou ik het voor jedoen'' grijnste ik gemeen =. ''maar je weet toch dat ik altijd op de perfecte moment er ben! daar ben ik lennie voor!'' ik deed zun haar plat en ging naast hem staan. ''dus scheren?'' lachte ik en deze keer prikte ik tegen zijn kaak aan. ''die stoppeltjes krijg ne niet wegmet make-up hoor'' lachte ik en wreef met me vingertopje over zijn kaak. Daarna draaide ik me om waar was luhan?. Ik keerde me terug naar Chen en ging naast hem zitten ik speelde wat met me trui.

Sehun/Baekhyun:
Laten luhan nog niet gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 19:40

Marlon:

ik moest mn best doen om mn lach in te houden. ik pakte mn telefoon en appte Baekhyun * Baekhyunnie! Kai kan letterlijk niet geloven dat ik er ben, dus haal een grap met hem uit. ik heb hem verteld dat ik een fan ben die een loting op de fansite heeft gewonnen om jou te ontmoeten. kun je komen om de grap verder te laten gaan??* Baekhyun kennende was ie er wel voor in. hoe grappig zou dat zijn!

Luhan:

*pls someone take those 2 away from me.... cant deal with this now *

Chen:

ik moest lachen toen ze zei dat ik alles maar moest afscheren. 'pls dont haha! je kunt het vast wel redden!' lachte ik naar dr. 'jah duh.. je bent perfect' zei ik en sloeg mn hand voor mn mond. oh god nee dat zei ik niet hard op! ik kan dit niet maken... niet tegenover luhan hyung.. hoe graag ik het ook wou. toen ze weer begon over scheren maar dit keer mn kaak bedoelde, stond ik op. ' luhan word aangevallen door baekhyun en sehun. chanyeol en ik hadden besloten dat het niet eerlijk was om ook mee te doen. moeten luhan natuurlijk wel een kans geven om terug te kunnen vechten' zei ik tegen dr met een lach. 'ik ga dit wel ff fixen' zei ik en wees naar mn gezicht en liep naar de badkamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 20:08

Lennie:

haha zijn gezicht was geniaal toen ik over scheren begon en zijn opmerking dat ik perfect was pakte ik niet echt op als een flirt actie meer als gewoon vriendschappelijk. ''haha zo je gaat je scheren voor mij!'' lachte ik en keek richting luhan HEY!! daar was hij. p dat moment ging baekhyun weg en was luhan samen met sehun. ooh sehun kon ik wel aan!. Ik ging staan met me arme over mekaar ''is het al zo ver dat je me niet meer verwelkomt'' grapte ik en keek hem wel bloed serieus aan.


Baekhyun:
we kregen niks uit luhan. op het feit na dat hij sex gehad had.! maar dat was iets!. me mobiel trilde het war marlon of ik har wilde helpen met een joke! natuurlijk! het verbaasde me ook niet dat hij marlon niet herkende want na zijn solo was hij altijd zo ven de wereld. Hij gaf echt heel zijn ziel voor zun solo. Ik rende door de gangen. ''aah! Karma! daar ben je~'' lachte ik en liep expres tegen kai op zodat hij om keek. Ik deed me arme wijd in en hug houden ''zo leuk je te ontmoeten! ik volg ik op tumblr vandaar dat ik je stiekem heb laten winnen! het is me echt een eer je te ontmoetn!'' grapte ik bij elkaar

Kai:
Baekhyun kwam aangevlogen en duwde me ozwat om. Ik keek om hoe hij naar karma? liep het kwartje viel nog niet echt dat het een joke was en karma eentje uit lol was waar baekhyun vaak mee speels (niet weten met wie hij officeel spelet heb ik besloten dat karma een van zijn favo is!) Ik zuchte en keek even toe. Dat was echt marlon hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Emptyvr sep 11 2015, 20:20

Chen:

ik draaide me nog even om naar Lennie om op dr te reageren. 'ik kan nog wel meer dingen voor je doen dan scheren hoor' zei ik met een glimlach en een knipoog. ik zag dat baekhyun opeens de ruimte uit rende. wat had die opeens voor een haast dan?

Luhan:

finally! baekhyun had wat anders gevonden om te doen blijkbaar, want hij rende opeens de ruimte uit met zn mobiel. opeens stond lennie voor me met dr armen over elkaar. woah! waar komt zij vandaan! ik wist dat ze naar het concert kwam, met hulp van chanyeol, maar wat doet ze hier! begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ze er is. ik stond meteen op toen ze dat zei 'aish natuurlijk niet! ik had wat broertjes die hun neus niet uit iemand anders zn zaken kunnen houden' zei ik tegen dr en legde mn handen op dr heupen en trok dr wat dichter naar me toe 'blij dat je er bent' zei ik en gaf dr een zoen.

Marlon:

niet veel later kwam baekhyun al door de gang heen gerent. ik rende in zn hug en hield hem stevig vast. 'whaa Oppa! meen je dat serieus! dat is zo amazing dat je dat gedaan hebt. thanks' zei ik tegen hem. 'maar Karma is mn username maar, just call me yumi Ok?' zei ik tegen hem met een glimlach en speelde met mn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 38 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: