cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 10:38

Kris:

Tijdens het tv kijken moest ik in slaap gevallen zijn want Lennie maakte me wakker en zei dat we snel moesten zijn. Ik schoot recht. "shit" mompelde ik. "Dan moet ik nog snel naar huis." zei ik en liep en naar de deur. "Ik zei je zo!" ik liep naar buiten, naar de dorm en viel binnen. Iedereen zat aan tafel te eten en ik liep langs hun heen en kroop snel mijn pak in.

Chen:

Ik keek naar Kai en zag dat hij alleen maar naar zijn eten staarde. Ik liet hem maar zo. Toen iedereen klaar was stonden we recht. "Kom dan vertrekken we." zei ik tegen Kai en hielp hem mee naar beneden waar ik hem eerst neerzette in de auto en toen bij Lennie aanbelde.

Kelsey:

Ik had de pup eten gegeven en buiten gelaten. Ik had mijn rouwkleding aan en keek nu naar de drugs die voor me op tafel lag. Misschien nog 1 keertje voor de zekerheid dat ik de dag zou doorkomen. Ik pakte de spuit en vond een ader in mijn been waar ik de drug inspoot en stond toen op en verliet het huis. Ik nam een taxi naar de begrafenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 10:48

Kai:
Jongdae wilde me helpen maar ik wild het gewoon niet. ;'kan he zelf wel'' zei ik zachtjes en probeerde te lopen. okey grapje ik ging niet eens bij de trap komen op deze manier. in de auto lied ik me hoofd tegen het raam aan vallen. Heel de rit zei ik niet en lied lennie me hand beed houden. Misschein vond ik vrouwlijke aandacht nu best wel fijn. Ze waren altijd zachter en liever dan jongens.  we kwmaen aan en ik stapte uit. ik trok me mondkapje hoger op en sloeg me kapousion over me hoofd heen.  Niemand hoefde mijn gezicht te zien!. 

Suho:
ik reed de rst van de jongens er heen. Het was op een afgesloten plek waar geen fans konden komen.Het ging een traditionele  begravenis worden. ik keek naar kai dit was al de tweede keer in het jaar dat hij naar een begravenis moest. eerst zijn opa nu zijn eigen kind. Ik soeg me arme rond hem heen maar hij duwde me weg. Ik zuchtte maar al snel kwam jongin terug hij sloeg zijn arme rond me heen en leid zijn hoofd op me schouder rusten. 

Lennie:
Kris vloog weg dit gaf mij de gelegenheid om te gaan eten. Toen de deurbel ging deed ik open het was jongdae. 'goede moregn'' zei ik zachtjes en liep naar buiten toe ik deed de deur nog op slot en ging in de auto zitten naast kai. Ik keek hem aan. HEt leek net of hij met de keer dood leek te gaan. Ik pakte zijn hand beed die ijs maar ook echt ijs koud was. 

Bij de plek aangekomen keek ik rond. nee ik kon er niet om huilen ik had het kind niet gekent en de jonens zo zien was ik nu wel gewent. ER waren er veel meer die er niet meer omhuilde en gewoon hun rouw betoonde door te komen. HEt was niet dat we voor het kund gezocht hadden of gekent hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 12:27

Chen:

Kai was een wrak. Ik stond naast Lennie en greep voorzichtig haar hand vast. Terwijl ik rondkeek.

Kelsey:

Ik stapte uit. Ik was redelijk vroeg daar. Ik was toch blij dat ik de drugs had genomen, het gaf me wat rust. Ik liep naar binnen en slikte. Ik wist niet eens hoe zo'n typische begrafenis ging.Meteen ging ik naar de kist waar eigenlijk niets van te zien was en keek naar het rouwkaartje. KIM GIDAE. Ik kreeg een brok in mijn keel en hield mijn tranen tegen terwijl er Langzaam aan lensen begonnen binnen te stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 12:40

Lennie:
Ik voelde de zachte hand van chen rond de mijne ik keek op en glimlachte terughouden. Toen we binnen gekomen waren stond kelsey er al. Dus ik belsoot om er maar heen tegaan. Ik lied zijn hand los en wenkte da tik nara kelseu ging. Ik liep op haar af en legde me hand op haar rug.  ''HIj had een mooie naam'' zei ik niet wetend wat ik moest zeggen.  Ik slikte een paar keer haar ogen zo donker en haar wallen volledig ingevallen

Suho:
Ik keek toe van aanafstandje om iedereen in de aten te houden. Jah ook kelsey ze had het zwaar en ik snapte dat ze ons uit haar leven wilde hebben maar dat wilde niet zeggen dat we haar uit het oog igngen verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 12:43

Kelsey:

Ineens stond Lennie naast me. "Kai heeft hem gekozen" mompelde ik zonder op te kijken.

Chen:

Ik keek hoe Lennie naar Kelsey liep en daarna keek ik naar Kai. "Wil je ook naar haar?" vroeg ik zacht aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 12:57

Kai:
Ik stond alleen nadat ik met iemand had staan knuffelen.Chen was er bij komen staan en vroeg of ik naar kelsey wilde. Ik schudde me hoofd. ''Ze heeft me aanwezigheid nooit echt leuk gevonden. Ze ontweek me altijd en gaf nooit iets terug. En natuurlijk wil ze niet met me omgaan aangezien het mijn schuld is'' mompelde ik. Ik liep verder bij chen vandaan ik ging zitten op ne knieen op een mapje.

Lennie
''ah'' zei ik zachtjes. Ik bleef naast haar staan en wist niet wat ik moest zeggnge of doen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 15:31

Kelsey:

Ik keek achterom en zag hoe kai's familie zich om hem verzamelde. Eigenlijk waren er alleen maar mensen die Kai kende. Ik haalde diep adem en stond op. Zelfs heel SM kwam binnen (zo goed als toch)

Chen:

Ik keek Kai verdrietig na en ik wist niet wat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 15:31

Kelsey:

Ik keek achterom en zag hoe kai's familie zich om hem verzamelde. Eigenlijk waren er alleen maar mensen die Kai kende. Ik haalde diep adem en stond op. Zelfs heel SM kwam binnen (zo goed als toch)

Chen:

Ik keek Kai verdrietig na en ik wist niet wat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 15:44

Lennie:
Ik bleef bij kelsey lopen tot we moeten zitten. er werden dingen verteld maar het zou niet oz langs duren omdat er niet veel over het kind te zeggen was. Zelfs kai zei niks hij zat ver weg achterin tussens zijn ouders. die als een soort van muur rond hem heen zaten.

Ik was vooraan naast kelsey gaan zitten. Ik legde me hand op de haren. Als ik er nu achter was gekomen dat ze aan de drugs had... dan was ons leven zo anders geworden. MAar ik had niks door. Ik was zo dom!


Suho:
tegen de avond gingen we terug. Ik wachte tot iedereen er uit en en liep naar kelsey toe. ''Als je het wil kan ej atijd naar ons toe komen'' zei ik tegen der en ging daarna de groep achter na
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:04

Chen:

Heel veel mensen kwamen hun steun betuigen aan Kai. Zelfs heel zijn familie was er. De begrafenis was ook weer heel snel voorbij en we gingen met z'n allen terug naar huis. Ik zat naast Lennie en hield haar hand vast.

Kelsey:

IK bleef als laatste over. IK bleef nog een hele lange tijd zitten nadat iedereen was vertrokken. Pas toen mijn drugs begon uit te werken moest ik gewoon terug naar huis, anders zou ik hebben blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:24

Lennie:
ik pakte chen zijn hand beed. ''kan je zo langs komen?'' vroeg ik zachtjes ik ging gewoon sorry zeggen voor mijn gedrag en uitleggen waarom want ik wilde zijn vriendschap niet kwijt. Ik ging hem wel uit leggen dat dat.. wat wist ik nog niet maar het ging goed komen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:27

Chen:

Ik keek haar aan en knikte. "Ja dat weet je toch." glimlachte ik naar haar. "Je mag altijd komen wanneer je maar wilt "
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:28

Lennie:
Eerst at ik thuis en was best wel nerveus. Na het eten ging ik naar hun dorm. Ik klopte aan. Sehun vertelde waar chen was. Ik liep op hem af. ''chen kunnen we even praten?;; vroeg ik me stem trilde een beetje. Jesus wat was dit moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:32

Chen:

We namen afscheidt toen we thuis aankwamen. Ik liep naar boven en zij liep naar haar huisje. Kyungsoo begon aan het eten en ik ging met de andere jongens tv kijken. ik vroeg me af hoe Kai het nu ging rekken. ZOu hij zich nu nog slechter voelen na de begrafenis? Toen Kyungsoo eindelijk riep dat het eten klaar was gingen we aan tafel zitten en aten we in stilte. NIemand wist wat te zeggen. UItiendelijk trok ik meterug in mijn kamer tot Lennie kwam.

Ik zette me recht toen mijn kamer deur open ging en Lennie binnen kwam "HUh? ja waarover?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo feb 03 2016, 16:36

Lennie:
Ik ging zitten op het bed. ''sorry van en paar dagen geleden.' begon ik en keek naar de grond. ''Ik weet dat het niet zun goede tijd was om dat te zeggen. Maar i kvoel me er kut over.. Ik wil je vriendschap niet kwijt enzo, Ik wil je gewoo niet kwijt dus kan ej me een tweede kans geven ik zou niet buiten de vriendschapsring stappen ik beloof had.'' (gaat er nog vanuit dat jongdae niet op die liefdes manier van haar houd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: