cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptydi sep 15 2015, 21:04

Josh
'Yea... Weet ik...' Zei ik zachtjes en nam een stille hap van mijn pannenkoek. Hoezo wachten op de rest dadelijk word hij koud.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik kreeg het voor elkaar om twee pannenkoeken in Leo weg te krijgen ookal moest ik aardig proppen. Ahahahah hij zou eten en aankomen! 'Goed zo leeuwtje~ helemaal je bordje leeg gegeten.' Zei ik vertroetelend en propte de laatste stuk pannenkoek in zinn mond. Ik trok aan zijn baby wangetjes en Giegelde meisjes achtig. Olivia vond hwt er erg leuk uit zien en wilde josh nu ook voeren helaas lied josh dat niet toe en af snel zijn eigen pannenkoeken op. Ookal waten het er wel 6 stuks! Dann hoe krijg je dat naar binnen. Na anderhalf zat ik al vol. Ik zei Leo gedag en ging aan de slag met mijn training.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik lachte zane uit en begon hem te knuffelen toen hij weer terug kwam met zijn tandenborstel. 'Weet je ook eens wat een meisje mee maakt.' Zei ik vlauw. Ik bestreelde zijn lichaam terwijl ik toe keek hoe hij zijn tanden poetste. 'We gaan zo hardlopen.' Beveelde ik liefjes en lied me handen over zijn borstkast heen glijden. Speels drukte ik een sabbel kusje in zijn nek.

Ik kleede eerst mezelf aan en daarna hielp ik zane ik zorgde ee voor dat hij gewoon mee ging met hardlopen. We namen een mooi paadje ergens in de natuur. Kleurrijke bloemetjes omsingelde ons tijdens de wandeling.

Josh
Leo en ik gingen weer verder met onze video clib en opnames stiekem had ik Leo uit gelachen toen hij haast moest overgeven van die volle buik van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptydi sep 15 2015, 22:17

zane:

ik nam.jocye mee de stand in en.savonds lied ik.haar naar dat zwemwedstijd gaan. in die tijs kon ik de boeken induiken.daarna uitgaan.

Leo:

Ilwas echr misselijk en stosn.zo vaak op her punt alles er uit te gooein! Waarom.had ze me.zo vol gepropt! tegen de middag raakte me buik gelukkig leef.

We ronde de opbamens af eb ik gaf josh een een bro hug.

Na het eten benadrukte ik nog enmvn goed tegen angelina dat ik hoe dan ook.zou komen naar har wedstrijd.

nu was het tijd om naar die pool party van eric te gaan. ik was zo nerveus. washet waar was her goed?. Ik deed he rvoor lina
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 08:57

Josh
Het was super gezellig met Leo tijdens het op nemen van de rest van de video clips. De hele ochtend had ik Leo geplaagd met voetsel en zijn volle buik. Vond het gewoon zo grappig hoe hij zig lied voeren door een meisje. Dat was echt zo niet mannelijk. Bij het spelen van de piano genoot ik van de muziek. Stiekem vond ik klassiek best mooi. Het deed iets in je lichaam wat ik niet kon beschrijven. Tijdens de pauze knuffelde ik speels met Leo. En probeerde ik hem een dropje te voeren. 'Awh leeuwtje eet je die niet op?' Vroeg ik flauw om zijn meisje na te doen. 'Hahahahaha Awh. Jammer hoor.' Zei ik en at het dropje dan maar zelf op. Op mijn kop stond echt een plagerige grijns van hier tot Japan. Het land waar ik graag een keertje heen wilde gaan met me opa als ik genoeg geld had verdiend met me rap enzo. Ik wilde hem zo graag eens terug brengen naar zijn geboorten dorp of stad. En wie weet waren mijn ouders daar ook. Misschien was me opa wel met mij samen gevlucht of hadden ze nog een kind en mochten ze mij niet houden of was dat alleen in China zo? Ik legde me hoofd neer op leos schouder en dacht na. Waarom had ik zoon idee dat Leo ook zijn ouders niet kende. Misschien beelde ik het me gewoon in omdat ik die van mij miste. Eigenlijk had ik nooit echt ouders gehad. Me opa zorgde altijd voor me alsof ik zijn eeuwige kleinzoon was. Streng was hij totaal niet maar ik moest hem ook niet disrespecteren of behandelen als vuil. Me opa was echt mijn toppunt van respect nummer een. Ookal was ik vroeger niet altijd even lief. Ik herinner me nog goed dat ik gepest werd op school en dat ik van me opa niet mocht terug slaan en dat je het moest uit praten. Die vecht sport mocht je niet gebruiken buiten de les, dat vond ik echt stom als klein kind. Ik weet nog de dag dat ik de black wolf leden voor het eerst ontmoete. Het was laat in de middag. We hadden net onze laatste lessen gehad en mochten naar huis. Mijne was vlak bij dus alleen lopen mocht ik wel. Ik liep langs de fietsen om buiten de poort van de school te komen. Een paar oudere jongens van een klas of twee hoger stonden bij elkaar in een groepje. Ze fluisterde met elkaar en bekeken me. Een van hen hield me tegen. 'Hey Chinees waar ga jij heen?' Zei hij. Ik stopte met lopen en keek met een zelf verzekerde blik opzij. 'Naar huis.' Gromde ik. 'Oh das gek wij hadden net besloten dat je nog eventjes bij ons bleef.' Grijnste een andere jongen en pakte me ruw bij me arm beed. Ze waren zeker twee a drie koppen groter dan ik. Ik brobeerde me te verzetten maar met zijn tweeën warme ze gewoon te sterk. De vijf jongens namen me mee en dumpte me ergens in het gras achter het school gebouw. Dit was zoon veldje waar de leraren niet zomaar kwamen en wat buiten hun zichtveld lag. Drie van de jongens lachte en gaven me onstebeurt een trap of een mep. 'Vecht dan Chinees! Hee, laat je kungfoo eens zien!' Moedigde de jongens flauw aan en gaven nog wat trappen. Ik beschermde enkel me gezicht en ving de rest Van de klappen op. 'Hey jongens kom eens kijken heb wat leuks gevonden!' Riep een van de vijf jongens ie plots aan kwam rennen. Ze keken op en droegen of duwde me mee naar een andere plek op het veldje de jongen wees naar de grond. 'Heb eens gehoord dat Chinezen ook honden aten! Kom laten we hem dit op eten!' Vertelde de jongen. De andere lachte en maakte een iiieeeuw geluid. De grootste stevigste jongen gaf me een trap in me kruis via de achterkand dat deed echt pijn meteen bukte ik neer. Nouja eerder van de pijn dan dat ik luisterde naar die gasten. Een andere jongen drukte me verder naar benden toe en sleepte me verder naar de hondendrol toe. Ik verzette me aan alle kanten en stribbelde tegen al lachend gingen ze op me rug duwden en trappen of zitten totdat me armen het ooit begaven en ik met me gezicht er recht in zou vallen. Het Zweed brak me echt uit en die jongens waren me echt veelte zwaar. 'Ga van me af!' Riep ik boos. 'Yame!!' Riep ik in het Japans als een soort van teken dat ze moesten kappen. Die drol stonk echt verschrikkelijk. De jongens begonnen harder te lachen. Ik keek naar het hek en zag een grote volwassen jongen staan teminsten voor mijn leeftijd vond ik hem volwassen. En het aparte nog, hij was een asian net als ik. Hij keek toe met een serieuse scherpe blik. Zijn armen zaten relext over elkaar heen alsof hij onzichtbaar was. Mijn armen en gewrichten begonnen pijn te doen. uit angst rolde er een traan over mijn wang heen. 'Agh kijk nou Chineesje is bang!!! Hahahahahaaha.' Lachte ze. Ik keek terug naar de asiaat maar hij was tot me verbazing weg. 'Ga van hem af.' Hoorde ik een zwaardere doffe stem zeggen. Ik keek 180 graden opzij naar de andere kant en zag daar die zelfde asian staan. Hij was zo stoer en zelf verzekert. 'Nee waarom...' Gromde een van de jongens brutaal. 'Heb je niet gehoord wat hij zij?' Vroeg hij nogmaals best beleeft maar dit keer iets meer dreigender. 'Waarom zouden we stoppen, alleen maar omdat III het zegt?' Vroeg de jongen die boven op mij zat. Het jogie wenkte naar zijn maatje dat hij die grote jongen een lesje moest leren. De jongen rende op de hem af en sloeg hem een keer richting zijn gezicht vervolgens greep de oudere jongen zijn pols vast en draaide deze om. De jongen krijste alles bij elkaar. Niet veel later lied de ouder jongen hem op de grond vallen midden in een plas. 'Grijp hem!' Gromde de jongen die boven op mij lag. Met zijn drieën stormde ze op hem af en probeerde hem te rammen of te slaan. Hij lied een klap van elk joggie toe daarna ramde hij ze wel 3 keer zo hard terug met zoon geweldige pols blok. Het deed de logies echt gillien als meiden. Verzichtig begon ik te grinneken maar dat had ik beter niet kunnen doen. Mijn neus was amper 5 cm bij de drol vandaan. Het gewicht op mijn rug werd langsaam lichter. Verbaast keek ik om en zag dat de grote jongen hem vast had gepakt. Hij gaf mij een trap tegen me zij aan zodat ik om rolde en naast de shit belande. 'Sta op!' Beveelde hij verdedigend. Beduusd van alles wat er gebeurde keek ik op. De ouderen jongen had dat jogie vast met een ijzere dikke ketting voor zijn nek. 'Sta op!' Zei hij nogmaals. Vlug stond ik op en wankelde op mijn benen. Dit was mijn langste push up effer. Ik maakte een bedankende buiging naar de oudere jongen. 'Yame!' Riep de jongen. Ik schrok me echt het laseres. Wat deed ik fout? 'Kom op geef hem terug wat hij jouw heeft aan gedaan.' Beveelde de oudere jongen met een grijns en probeerde het jogie niet te laten ontsnappen. 'Maar maar, ik mag geen ...' Wilde ik vertellen maar de oudere jongen viel me in de reden net een vluch Japans gebrabbel. Ik beed zachtjes op mijn lip en vulde me gedachten met wraak. 'Whaaaah!' Gromde ik en schopte hem in zijn kruis zoals hij ook bij mij gedaan had. Het jogie schreeuwde het uit en pieste in zijn broek. Mijn grijns werd daardoor alleen maar breder. 'Nog een keer.' Beveelde de oudere jongen op een rustige toon. Ik sloeg het jogie een paar keer in zijn gezicht en in zijn buik. Mijn vuist deed pijn van het slaan. Zachtjes begon ik te heigen het zweet stond op mijn voorhoofd. Ik lied me vuist zakken en stapte voorzichtig opzij. De oudere jongen gaf hem een trap tegen zijn kond en lied de ijzere riem voor hem los. Het jogie wankelde op zijn beentjes en viel onderuit. Hij probeerde bij ons vandaan te kruipen. De oudere jongen liep chil naar hem toe en drukte zijn voed op de rug van het jogie. 'En deze is omdat je hem Chinees noemde.' Gromde hij en drukte zijn voed tegen het achterhoofd van het jogie zodat zijn wang in de shit belande waar hij mij eerst in wilde drukken. Ik keek enkel toe uit verbazing. Waarom nam die oudere jongen het voor mij op. Waarom hielp hij mij en... Eventjes dacht ik terug aan de vorige dagen dat die groep mij gepest had. Die jongen stond toen ook al achter dat hek te kijken. Een hand raakte mijn schouder waardoor ik uit mijn gedachte trans raakte. Met me ogen volgde ik de hand omhoog. De oudere jongen grijnste goed keurend naar mij. 'Hey, we zijn broeders. Soort genoten moeten elkaar helpen. Laat je niet zo bespelen door die watjes!' Zei hij in het Japans. Zijn hand lied me langsaam los terwijl hij verder liep, weg van het slachtveld. 'Wacht!' Riep ik en rende achter de jongen aan. 'Hoe deed je dat!' Vroeg ik moedig. De jongen bleef staan en keek achterom. 'Wat?' Vroeg hij. 'Dat met die polsen.' Vervolgde ik. 'Wil je het leren?' Vroeg hij. Ik knikte hevig. 'Ja!' Antwoordde ik zelf verzekert. De jongen grijnste. 'Is goed, als jij wat klusjes voor mij doet dan leer ik het je.' Zei de oudere jongen. 'Ga naar huis. Ik zie je morgen wel na school.' Zei hij enkel en nam een sprintje. De jongen liep tegen een muur op omhoog en verdween het dak op. 'Wow...'

(Tikt rest)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 10:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
De training was hard en moeilijk maar het lukte me! Ookal moest ik daarvoor me tieten behoorlijk voor plat drukken. Na de training droogde ik me af in een gezamenlijke ruimte met de andere meiden No Way dat ik nog in me eentje durfde te douche
Joyce wachte me op en vertelde over haar avondje met zane. Ergens had ik zoon vermoede dat er meer was gebeurt dan alleen eten en hardlopen. Wacht hardlopen. Dan... Dan! 'Joyce!!!' Riep ik streng. 'Wat?' Vroeg ze ontschuldig. 'Zeg me niet dat je met hem heb zitten neuken!' Vroeg ik iets te hard.

Tijdens het avond eten af ik enkel wat sla gewoon omdat ik niet wilde zwemmen met een volle buik. Leo bleef zeggen dat hij echt kwam. 'Daar hou ik je aan!' Zei ik streng maar verlieft. Voordat ik weg ging gaf ik hem nog een kus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
hangt eerst met zane rond daarna bij Angelina met haar training.

eric
Vanmiddag was ik langs het zwembad gegaan en hoorde de meiden naar buiten lopen. Wat mijn oren op vingen deed me echt verbazen. Wat! Heeft ze liggen neuken met iemand anders! Dacht ik boos en bekeek joyce. Dat mag niet!

Eind van de middag stond ik op lokatie met wat vrienden.
'Leo, tof dat je bent gekomen jonge.' Zei ik stoer, liep naar hem toe en gaf hem een bro hug. Even klopte ik op zijn rug en nam weer afstand. Ik trok hem mee naar de rest van de groep. 'Hey jongens dit is Leo! Ik had al over je verteld en dat je de school gaat promoten met dat nieuwe lied samen met die gozer josyua.' Zei ik stoer en stopte me rechter hand in me broekzak. De jongens gaven Leo een box en stelde zig voor. Met de groep liepen we richting de café waar we drankjes konden drinken en poelen. 'Ehy Leo, had jij nou al een Chiky?' Vroeg een jongen aan hem. Ik grijnste lichtjes en luisterde maar al te graag mee. De jongen gaf hem een schouder stoot met zijn vuist. 'Ah kom op man. Je hebt vast wel een meisje waar je mee kan neuken toch?!' Grapte een andere jongen en knipoogde naar Leo. 'Of is je asian Willy zo klein? Hahahah.' Lachte de eerste jongen weer. Ik lachte mee en gaf Leo een schouder klop. Vervolgens hield ik mijn pinky op, de andere jongens begonnen nu weer te lachen. 'Ah nee... Leo heeft toch een best vlinken toch?' Vroeg ik en klopte op leos schouder. 'Kom we gaan hier naar binnen.' Vertelde ik en begelijde Leo naar de club toe.

De club zag er aan de binnenkant heel ouderwets uit. De wanden waren met hout betimmerd en de vloer kraakte af en toe als je op bepaalde delen liep. Het interieur was lekker middeleeuws bekleed. En paste echt als een geheel bij elkaar. Ik stond aan de bar en bestelde twee uur poolen aan een tafel en een paar glazen drank natuurlijk ook voor Leo. Anders zou dat onbeleefd zijn toch? Ik zette de drankjes neer op een hoge tafel en gaf Leo een van de dranken. 'Okee ik ga wel met Leo.' Zei ik en prooste met mijn glas tegen die van hem aan. Vervolgens nam ik een vlinke slok. Daarna zette ik hem weer netjes neer. Ik gaf Leo een stok aan. Kun je een beetje overweg met stokken?' Vroeg ik. De Jongens begonnen een beetje de gijten en prikte elkaar met de stok. Ik gaf ze een por. 'Kom laten we beginnen.' Zei ik en legde de ballen goed. Ik tikte de eerste witte bal zodat alles versprijd lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 11:17

leo:

Ik.wenkte josh uit zijn trans. "Ik weet niet waar jij aan dacht maar je staart al.meer dan 15 minuten naar die muur en me schouder gaat zeer doen".

Eric kwam.op.me.afgelopen en was lief. atans lief hij deed normaal. toen ze vroegen naar mijn gf zwijgde ik. Zoals ik eigenlijk.heel de avond al niet veel zei. En toen ze over me.dick begonnen zuchte ik alleen. Ik loop er teminste nie zo kee rond te zwaaien als hun deden. dat dacht ik. Ik dacht wel meer. hoe door en door ik die gasten wel niet haatte en nie vertrouwde. maar iets zeggen was niet mijn ding.
Tijdens het poole ging eric met mij en gaf de drank. Ik.was een.zinger van een rockbandje dus tegen een.beetje achohol kon ik gelukkig goed. Ik deed rustig mee en nam alles.in me.op. Ib de tussen tijd.keek ik regelmatig op. de klok hoe laat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 12:38

eric
Ik hoopte dat Leo dronken werd maar gek genoeg duurde dat echt Ved lang Damn... Hoe goed kan die gozer tegen drank. 'Oi, had jij niet met angel.' Ik gaf de witte bal een tik met mijn stok. 'Zag haar vanochtend bij het zwembad met een gozer. Ze leken erg close. Hij had blond haar enzo.' Ik keek goed naar leos reactie. 'Zegt dat je niks?' Vroeg ik en lied de ander de witte bal stoten. 'Heb haar met joyce horen praten. Angel vertelde dat ze met die gozer geneukt had in het zwembad.' Zei ik en grijnste lichtjes. 'Damn dat grietje van het schoolhoofd is echt niet te vertrouwen man. Had haar gisteren middag ook al met een jongen gezien.' Zei een van mijn vrienden. 'Hahah stiekem is het een hoertje. Hahahaa.' Lachte me andere vriend ik lachte met hem mee. 'Oi Eric moet je niet eens afspreken met die joyce, dat is al weer een tijd geleden. 'Nee, zij komt vanzelf wel.' Mompelde ik snel dat onderwerp weg.

Josh
Ik werd geschut. Wazig keek ik op en hoorde leos stem. 'Oh sorry.' Zei ik en gaf hem een speelse hug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 12:55

leo;

Ik luisterde naar erics verhaal en.weetje hoe pijnlijk dat was! Maar mijn vertrouwen in eric wad weldegelijk zo laag en me vertrouwe in.lina mischien iets te hoog. Dat ik.ze probeerde te nergeren. maar wat gingen me hersens te keer. Niet dat ik het lied merken. Okey het was mijn buurt on te schieten. en de bal vloog kei hard de tafel af. Ik gromde lichtjes. Jap.nu.begonnen me.hersens.ook mee te spele!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 15:57

eric
Leo knalde de bal over de tafel heen deze stote hard tegen mijn buik aan. 'Aah,' kreunde ik lichtjes en pakte de plek van mijn buik vast waar de bal tegen aan was geknalt. Ik glimlachte stiekem, had ik Leo boos gemaakt? Hehe. Of speelt hij gewoon heel erg slecht. 'Hahah neem nog een slokje jongen.' Lachte een vriend ons uit. Ik ging even zitten op een kruk en kwam op adem. Damn die bal kwam echt hard aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 16:15

leo:

Me boven lip trilde lichtjes van woede maar toen ik.eric in pijn zag hebben, hurkte ik voor hem neer. Dat hij me altijd pijn deed wilde noet zeggen dat ik dat terug wilde doen. En dat hij me vaak bijna dood trapte wil niet zeggen dat ik niet voor hem zou zorgen als het moest. "Het spijt me" Zei ik terwijl ik hem strak aan keek.

Ik pakte het glas aan en.gooide het in een keer achter over. Hier moest nog wel meer in voor het effect ging hebben. Ik stond op en liep weg van eric nog steeds kijkens naar de tijd. Nog maar anderhalf uur dan begon het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 21:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eric
ik kon hem wel wurgen. eerst keek ik hem neutraal aan om te laten zien dat ik hem niet onwijs hate. zijn hand vertrouwde ik eerst niet maar aan de andere kand moest ik laten zien dat ik aardig kon zijn. alleen dan zou ik angel vrij kunnen maken van dat monsterlijke soort. ik pakte zijn hand stevig vast en lied me overeind trekken. 'zolang je het maar geen tweede keer doet.' gromde ik pijnlijk en sloeg plagerig op zijn schouder. na een portje of twee gespeelt te hebben wenkte een jongen dat hij graag wilde gaan roken. 'hey leo kom mee we gaan even smoken.' stelde ik voor en trok hem mee een rook kamertje in, in de kamer walmde het van de verschillende tabak en sigaretten rook. twee jongens uit onze groep staken een sigaret op waarvan eentje een joint was. deze deelde hij rond ik nam een licht trekje en gaf hem daarna aan leo door. 'hier neem eens een trek deze is echt lekker.' zei ik en wenkte maar telkes dat hij een trekje moest nemen. dit was echt kij harde joint. maar door de smoke lucht die hier al was kon je het niet dierect ruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 21:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ineens sotnd ik in de rokers hok. Ik was zo op de klok gefocused na die paar potjes dat ik niet door had dat ze daar heen gesleept hadden. Voor ik het wist had ik een peuk in me handen. Agh het kon toch geen kwaad roken deed ik toch wel vaker. Maar toen ik een hijs nam schoot het direct naar me hoofd toe ik beogn te hoesten en shoot de peuk weg. 'aah fak!.' dat was zun zware jiont dat het niet gezond was. Ik voelde me longen gewoon samen trekken. DE geur ede tabak hier maakte het ook niet beter. ik begon te hoesten. Toen ik bij komen was wilde ik boos het hokje uit lopen echt geen drugs voor mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 21:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eric
met zijn alle lachte we leo uit. ik klopte op zijn rug en bleef maar lachen. 'hahahah beetje te gulzig leo?' lachte ik en schrok lichtjes toen hij weg liep. nee mijn slachtoffer mag nog niet weg! ik liep achter leo aan en pakte zijn boven arm beed. 'dude is er iets?' vroeg ik net alsof ik bezorgt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 22:04

leo:

Eric pakte en.vroef wat er was ik glimlaxhte moeilijk.naar hem. "Heb nog.een.andere afspraak waar ik.heen.moer. bedankt.voor de avond"Zei ik en probeerde weg te komen. Het was nog geen tijd maar na die jiont wilde ik gewoon gaan. Ik.ging.echt nier worden.zoals liam*Kuch nee hoor.leo.echr niet! Je.moest eend weten.wat je toekomst is gast!!*.

Ik.bleef me.een weg.naar.buiten.banen. "Kan.je me loslaten eric" Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptywo sep 16 2015, 22:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
eric
'hey leo, we waren gewoon effe aan het dolle. kijken wat je zou doen enzo.' verdedigde ik mezelf. 'blijf nou nog effe leo.' vroeg ik haast smekend. ik hield zijn arm vast. hehehe ik was toch veel sterker dan die slappe asian.
'Kan je me los laten eric' vroeg leo. 'je bent toch niet zoon mietje zoals die krullenbol he?' vroeg ik teleur gesteld. 'laten we naar een club gaan ofzo waar we kunnen dansen enzo met meiden. lekkere chikies.' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Emptydo sep 17 2015, 11:18

leo:
Eric lied me niet los en begon over een.feest..ik schudde me hoofd. 'Ik.heb ook een anderre afspraak dus zou graag gaan' Ik probeerde kracht te zetten om vrij te komen. maar hey ik blijf leo die niet een.rechr overeind kan blijven staan.als.zijn.GF ineens tegen hem aan liep."En ik hoef niet te dansen mer andere.meiden.eric ik ben niet zoals ik en blijf wel trouw aan mensen" Met me.vrijehand.sloeg ik voor me mond. zei ik dat nou echt.. Werkte dat jiontje zo snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: