cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 15:31

eric
Ik keek meteen geërgerd en drukte hem tegen de muur aan. Mijn onderarm hield kk tegen zijn kil aan mijn andere hand had ik naast Leos hoofd gelegd. 'Wat zij je!' Gromde ik en knarste me tanden op elkaar. Wilde je zeggen dat ik niet trouw blijf?' Vroeg ik en keek hem indringend aan. 'Ik ben me hele leven aan iemand trouw gebleven die me als vuil behandelde en me op zei zette bij elke nieuwe hobby die ze kreeg. Zou maar uitkijken dadelijk is ze uit gehobbyd op jouw. Geef eens een voorbeeld huh!' Snauwde ik fluisterend en keek om me heen of ik niet teveel opviel met me gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 16:06

Leo:

Ik sloot me ogen toen ik tegen de muur aan knalde. Me keel deed zo zeer. Ik probeerde zijn armweg te krijgen. "Omdat ze ziet hoe je echt bent!" snauwde ik terug. als ik op dit.moment niet vast had gezeten tussen de muur. Had ik mezelf nu echr een klap voor me kop gegeven. Waar haalde ik het lef vandaan zo tegen eric te doen!. Ik porbeerde nog steeds los te komen maar het had totaal geen zin. Ik moest echt oppassen dat geen ruzie zacht Want ik moest en zou naar der zwemwedstrijd gaan.

Na even begon ik last te krijgen met ademhalen door de rook en zijn arm tegen mijn keel. En.me hoofd deed zeer..Angelina zou toch nooit weg gaan voor een hobbie! ik was toch geen hobby!. De blik.in angelinas ogen logen toch niet!. Of was ik.echt zo stom verlieft dat ik niet zag hoe.ze echt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 17:21

eric
'Tsss hoe ik echt ben? Ik wilde met haar afspreken en leuke dingen doen, was dat al te veel? Wat ben jij wat ik niet ben? Aan je gele huidskleur zou het niet liggen.' Siste ik en draaide met me ogen. Ik maakte een vuist van mijn hand die ik naast Leo's hoofd hield en tikte zachtjes tegen zijn wang aan. Leo had mijn eerdere vraag om een voorbeeld te benoemen niet echt duidelijk beantwoord. De arm waarmee ik hem tegenhield liet ik iets verslappen. Zachtjes gaf ik hem nog een tikje met mijn vuist tegen zijn wang aan.

Toen Leo nog wat zij trok ik me vuist ruw naar achteren toe en maakte een gebaar alsof ik wilde slaan. Maar inplaats van dat ik hem echt sloeg lied ik hem los en draaide me geërgerd om. Ik stak twee vingers op en wees van mijn ogen naar die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 17:28

leo:

Ik kneep me.ogen dich toen.zijn hand bij me wang hield. Ik antwoordr zijn vraag niet over waarom ik beter was. meer omdat ik het niet wist.IK was in geen enkelemanier beter dan eric. Ik was nergens goed in..En zou der.niet eens kunnen beschermen zoals.hij deed. me hart sloeg in me keel met zijn tweede uithaal.

Toen.hij me los lied greep ik naar me keel. dit was me kans om te gaan. het lukte me om me jas te pakken. Il.had nog steeds ruim de tijd omhet te halen eb zoals heter nu naaruit zag ging ik het halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 17:56

eric
Leo bleef laf en stil. Ik voelde me boos over iets. Wat was beter aan Leo wat ik niet had. Ik balde me vuist stevig en keek in me ooghoeken toe hoe hij weg glipte en snel zijn jas pakte. Met me vrije hand tikte ik een berichtje. *get him* stond er enkel. Sniekie deed ik me mobiel in me zak en verdween weer het rokers hok in.

twin boys
Ik grijnste breed en stopte me mobiel weg. 'We gaan plezier maken broertje.' Zei ik genietend bij de gedachte. 'Oh, Oeh Oeh, wat gaan we dit keer doen?' Vroeg me broetje entausjast. 'We gaan een asian leren zwemmen.' Antwoorde ik en lied me langsaam verdwijnen in de schaduw van de steeg. 'Awh alleen dat?' Vroeg me broertje en liep me achterna de duisternis in. We volgde ons doelwit door de stegen totdat hij dicht genoeg bij de val zou komen. We stonden bijden aan een kand van de steeg in een kruis splitsing. Voorzichtig wenkte me broertje dat hij er aan kwam. Samen telde we via onze vingers tot drie. Meteen grepen we tegelijkertijd Leo beed. 'Waar ga jij heen asian?' Vroegen we tegelijkertijd. 'Hoorde van iemand dat jij ging zwemmen.' Vroeg me broertje. Ik grijnste en sleepte hem samen mee richting het water dat zig aan de buitenrand van de stad bevond. We pakte hem zijn tas en jas af en zijn mobiel als die in zijn broekzak zat. Vervolgens dumpte we hem samen over de reling van de brug heen totdat hij met zijn rug naar beneden in het water belande. Het was ruim 4 a 3 meter naar beneden. In een vrij diepe gracht. Met leuke visjes en waterplanten. 'Leeeoooo~' riep ik. 'Doe, Nemo, de groeten, van, ons.' Zeiden we om ste beurt, het laatste woord riepen we samen. Zijn tas en spullen hingen we hoog in een boom. Broetje kon aardig goed klimmen. Na ons klusje maakte we dat we weg kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 18:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gelukkig lied eric me gaan. Daar was ik goed onderuit gekomen. Ik sjockte wel diep in gedachte rond naar het zwembad. Me hersens stopte niet met nadenken. over wat eric en de jongens steds zeiden. Ik was zo ver in gedachte dat ik paswas later vielde dat iemand me arme beed hielden en em mee sleurde ik spartede tegen meer verloor me tas jas en mobiel en andere belangrijkte dingen. daar stond ik dan tegen de rand van de brug ik keke nar benede. NOg even probeerde ik tegen te stribbelen maar het had geen zin. Met een grove zet lieten ze me het water in vallen. Met me rug eerst. tijdens de val was ik echtdoos bang en probeerde me zelfs als een balletje te maken maar het werkte niet. Met een harde klap belande ik in het water. Niet of duizende naaldjes mijn staken voelde ik me lichaam verslappen en alles werd zwart. De ruiwe golven namen me mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven
'hihi riven, jij stiekemerd!' giegelde het meisje waar ik naast zat. ik legde me hand onder haar shirtje achter haar rug en speelde met haar haren. 'mmmh ruik ik rosemarijn?' vroeg ik vriendelijk en lied langsaam haar haren tussen me vingers vandaan glijden. het meisje kroop meer naar me toe en drukte haar mond tegen me wang aan. ze rook zo lekker en haar huid voelde zo zacht aan. haar stem klonk zoet en haar haren waren net van goud. voorzichtig kriebelde ik met me hand op haar rug. ik trok haar meer tegen me aan en kuste haar teder terug in haar nek. het meisje giegelde meisjes achtig op een hoge toon. ze omhelste me met bijden armen en kroelde liefjes door mijn wilde haren heen. ik opende mijn ogen langsaam en staarde voor me uit. vrouwen waren zo anders dan jongens. en al helemaal anders dan sethy. ze hadden wel 20 keer meer gevoel en emoties. wacht ne zeg gerust 200% meer. soms konden die vrouwen echt overdrijven zover ik gemerkt had tijdens mijn eerste paar maanden school. Het reviertje dat door het park heen stroomde kabbelde aardig snel vandaag. ze hadden vast wel weer zoon schacht open gezet of iets. een paar eentjes waggelde op de kant langs het water en begonnen wilt te kwaken vervolgens danste ze haastig weg met hun wiebelende kondjes. mijn ogen schrokken iets wijder open. snel zocht ik naar iets waarvoor de eentjen van konden schrikken. urrgh kon ik dan nooit dat instinkt van bescherming los laten!! wat ik vond deed mijn ogen verbazen. 'kleding?' zei ik niet begrijpend. 'hihi riven we zijn buiten.' giegelde het meisje verlegen. ik lied haar los en rende als een gek naar het water toe. het meisje draaide zig om en riep me naam. maar ik kon niet achterom kijken. wat de hel doet kleding in het water!

bij het water aan gekomen volgde ik de stroom. ik keek nu geconcentreert in het water en zag een lichaam drijven. met zijn gezicht naar boven toe. 'ooooi!!' riep ik en rende nog altijd mee met de stroom. toen ik zag dat de jognen heel vaagjes tot nouwelijks reageerde nam ik een snellere sprint en haalde hem in. ik bukte voor over en rijkte met me handen ver over het water uit. de kraag van de jongen glipte nog net in mijn hand. ik greep het stof vast en trok het naar me toe. mijn voed gleed weg in het gras, hierdoor vlikkerde ik zelf bijna onderuit. met veel gracht probeerde ik de jongen uit het water te hijzen. 'URRRRGGGHHHH!!! kom op!' kreunde ik en sleepte hem over de kant heen. ik legde hem op zijn zij. en klopte op zijn rug. als hij neit zou reageren zou ik hem op zijn rug leggen hem hem mond op mond beademing moeten geven.

de jognen kwam weer bij. ik glimlachte op gelucht. 'hey buddy. welkom terug op de wereld.' zei ik en lachte plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 19:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Wat er in het water allemaal gebeurd was weet ik niet. want ik had niks meer mee gekregen. Maar me lcihaam was kapot hij was overal tegen aan geslagen. Me rug ging hoe dan ook blauw worde van de val en het deed hella zeer.
Ik merkte pas iets toen het ater uit me longen werd geslagen. Ik opende me ogen angstig en kroop op me knienen en handen. Ik hoeste alles bij elkaar en em lichaam trilde. Ik had nog steeds het gevoel dat me lichaam doorboord was met messen en naalden. Het was onverdragelijk. De tranen rolde over me wangen. Ik kon maar aan een ding denken en dat was Angelina en haar wedstrijd..

toen ik stopte met ademen zakte ik weer door me arme heen en keek op. k keek recht in de ogen van die jonen van het paarden kamp of vergiste ik me nou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 20:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven
'hey rustig buddy. laat jezelf even bij komen anders gaat je lichaam tegen stribbelen dadelijk. geloof me dat wil je niet.' vertelde ik en sloeg nog een paar keer op zijn rug. totdat hij topte met hoesten. de jongen trilde helemaal ik vond dat zo sneu. 'gaat het?' vroeg ik en wreef hem warm. ik trok me jack uit en legde hem over zijn schouders heen. ik bleef hem warm wrijven en knuffelde hem eventjes warm van achteren. 'yeeze. je bent koud. tel mee waarom lag je in het water?' vroeg ik en draaide hem naar me toe. zodat ik hem kon aan kijken. 'hehe... geef me een geode reden want heb toenet een leuk meisje moeten laten zitten om jouw te redden. hehe niet dat ik dat erg vond hoor.' lachte ik plezierig en streelde door mijn haren heen. met een serieuse blik plukte ik de haren uit zijn ogen en maakte zijn gezicht droog met mijn mouwen. met bijden palmen wreef ik voer zijn wangen heen en keek hem liefjes diep in zijn ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 20:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hij probeerde me op te warmen mara zjin handen waren zo pijnlijk over mijn huid heen.. ''sommige mensen vinden het leuk om me pijn te doen ofzo'' proeste ik uit. ''waar ben ik? hoe laat is het?'' ratelde ik aan een stuk door ik moest naar angelina toe.

TOen hij me gezicht droogde kon ik hem beter aan kijken. Me zicht was wazig vast door de klap. dus het enige wat ik zag waren groene ogen of iets en een grote pluk roze haar. Me gezicht warme een beetje op maar het deed nog steeds zeer. hoe lang had ik wel niet liggen weken in het water?. ''Ik moet naar lina toe! heb gelooft er te zijn voor haar voor de jongens me van de brug gooide'' ik rijkte naar me rug en bij die bewegen kneep ik onmiddelijk me ogen dicht. Het deed zo zeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven
'sommige mensen vinden het leuk om me pijn te doen ofzo' proeste hij uit. weer klopte ik even op zijn rug. 'ah ja dat ken ik. heb het alleen dan met prive leraren.' mompelde ik terug denkend aan vroeger. 'misschien moet je je niet zo hard maken als een steen. maar soepel blijven zoals het water en alleen hard zijn als het nodig is, zoals je waarschijnlijk al gevoelt hebt.' lachte ik zachtjes weg en wreef over zijn rug heen. 'waar ben ik? hoe laat is het?' vroeg hij veelste snel achter elkaar. ik keek om me heen. 'eeeh ergens in een parkje dicht bij een internationale school. 'Ik moet naar lina toe! heb belooft er te zijn voor haar voor de jongens me van de brug gooide' vertelde hij gehaast en wilde te snelle bewregingen maken. ik rolde met me ogen en wat ik voorspelde gebeurde ook natuurlijk zakte hij door zijn lichaam heen. 'hey buddy rustig. moet ik je ergens heen brengen? kan zo een ritje voor je regelen.' vroeg ik en probeerde hem te onder steunen.

ik hielp hem overeind ik trok een arm van hem over mijn schouders heen en hield met de andere hand zijn borstkast vast zodat hij niet door zijn knieen kon heen zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
hij zei iets over water en flexible zijn. Misscehin ad ik naar zijn woorden moeten luistere maar me hersens waren ook een wilde oceaan geworden dat ik niet veel deed of kon doen met zijn woorden.

hij hielp me omhoog en ondersteunde me met knikkende knieen probeerde ik te staan. Maar het lukte niet ik klapte zo hard terug door me knieen. Maar de kracht vna de jongens was meer dan ik verwacht had ne hing nu aan zijn lichaam. Met moeite kreeg ik me bnene wee onder me. ''het zwembad'' piepte ik. normaal mens zou het ziekenhuis kiezen maar nee leo moest weer aan lina denekn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 21:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven
'hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
hahahahahahahhahahahahahahahahahahaha hahhahahahahahahahahahahahahahhahahaha hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha hahahahhahahahahahahahahahahahahahhaha hahahahahahahahahahahahhaha' lachte ik toen hij het woordje zwembad zij. 'heb je niet genoeg water gezien jongen?' lachte ik na en wilde een traantje weg pinken maar daar had ik geen handen vrij voor. ik hervatte mijn kracht die ik lichtjes had laten vieren toen ik in lachen uit barste. ik trok en tilde de jongen mee naar de boom waar ik onder zat met dat meisje. het miesje stond op en schrik zig bezorgt dood. 'ooh mijn hemel!!' gilde ze. 'kun je je pa bellen? deze jongen moet met spoet ergens heen.' vertelde ik. en keek zo lief en sexy mogelijk naar het meisje. 'agh goshy kunnen we niet beter een ambulance bellen?' vroeg ze bezorgt. 'eeeh nee.... bang voor dokters.' fluisterde ik speels als smoesje. het meisje deed wat ik zij en beelde haar pa. zij was achterin gaan zitten met mij en leo zat lekker warm tussen ons in. ik trok hem dicht tegen me aan en bleef hem warm wrijven. 'weet je zeker dat je daar heen wild guppy?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik keke hem aan en meende wat ik zei ik wilde naar dat zwembad toe en het was geen joke. ik had het belooft. Voor ik het wist. aangezien alles rond me heen ene dikke miste modderpoel was. zat ik in de auto me lichaam begaf het van de kouw. Maar de warmte die de jongen uitstraalde deed me wel iets geod. niet veel. Maar het hield me wakker. toen hij vroeg of ik er zeker heen wilde knikte ik dat ik dat wilde.

Bij het zwembad aangekomen probeerdei k naar binnen te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Emptydo sep 17 2015, 21:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven
ik droeg hem de auto uit tot de ingang van het zwembad. ik lied hem langsaam op zijn eigen benen staan kijken of hij dat wel aan kon. 'oooi niet zo gehaast he. en blijf op de kant de volgende keer.' lachte ik en lied hem nu echt langsaamerhand steets meer los. hij was net een vogeltje die ik verzorgt had en weer vrij lied. niet wetend of ik hem nog ooit tegen zou komen. ik glimlachte en rilde een mondhoek op naar omhoog. vervolgens stak ik me duim naar voren op, naar de weg lopende leo. 'doe je paard de groeten.' riep ik na en draaide me om. in een windvlaag was ik weer weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik zat op de zitjes en moedigde gillend aan voor angelina. 'hiiiiaaaaay je kunt het meid!!!!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
zwemd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: