cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 21:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Deze positie was zo close en intime. veel beter dan de meeste andere posities. Maar echt geode stimulatie had het niet. Ja hetwas goddelijk en zeker een standje voor mij omdat ik Lina op elke plek vna der lichaam kon aanraken en haar kon zien en zoenen. maar voor stimulatie moesten we toch andere dingen doen.

Na best wel een lange tijd duwde ik haar voorzichtig om zodat ze op haar rug lag. Ik zorgde er voor dat me dick in haar bleef. We lagen toch heel close dus dat ging makkelijk. Toen ik boven op zat ging ik verder. Ik duwde haar benen dichter zodat alles trakker werd. Ik beet op me lip en sloot me ogen. Og goed zo lekker


Zane:
Ik zat gewoon vast. helemaal vast. gewoon kon iks meer doen. En ze liep me zo te pesten. Ik voelde me zo gefrustreerd!. ''AAH KOM OP JOCYE TAKE ME NOW!''' riep ik echt heel gefrustreerd, Ik sloot me ogen en proeerde me handen los te trekken. 'Jocye! kom op!''. Ze bleef over me dik heen en weer wrijven en het ging gewoon zeer doen van alles. Ik wilde zograag en dit was zo gemeen. Ik stopte met adem halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 21:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik ging iets omhoog zitten met mijn kond en lied in een beweging de eerste 3 cm naar binnenglijden. Daarna haalde ik hem er weer bijna helemaal uit en lied ik me weer naar beneden zakken voor die 3 cm dit deed ik een aantal keer terwijl ik grijnzend naar zane keek. 'Awwh wat is er jogie? Mijn Engels is niet zo goed.' Grapte ik en ging ietsjes meer naar beneden. Zachtjes begon ik aan zanes zijn lip te knabbelen. Terwijl ik hem daar beneden bleef trijteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo draaide ons gentel om en nam de touwtjes in handen. Hij drukte me benen dichter tegen elkaar wat had Leo met strakte? Een hand legde ik op zijn kond en de anderen op zijn achterhoofd. Speels kneep ik in zijn kond. Mijn ademhaling voelde echt korter aan. Sex was gewoon het lekkerste op de wereld!


Laatst aangepast door Timeless op za sep 12 2015, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 21:21

Zane:
Ik spande me spieren aan en keek der boos aan. ''ZIT DOOR!'' piepte ik. KOM OP ZIT DOOR!. ik hield echt echt niet uit. als ze op deze manier door ging werdhet nog een lange avond.

Maar ik moest stiekem toegeven dat ik het zo opzetten op wondend vond dat ze dit deed. en dat was niet echt handig want ze maakte me al gek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik zette me tande in haar nek en zoog zachtjes. na even lied ik een hand naar benede geleiden naar haar clitoris en begon mee te spelen terwijl ik haar gewon nam. Ik zette er iets meer kracht achter en begon zwaarder te hijgen en zachtjes te kreunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 22:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
toen leo weer met mijn clitores ging spelen zoals hij el eens eerder had gedaan lag ik echt even in de hemel. leo was zo voorzichtig en lief echt mijn droom man. leo zette er meer kracht achter de slagen. nu begon ik echt meer te kreunen. af en toe kneep ik steets harder in zijn kond. langsaam spande ik mijn onderbuik aan wat een geweldig gevoel gaf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'ooh bedoel je dit?' vroeg ik en zakte in een keer helemaal door todat ik echt op hem zat. ik was in de tussentijd zo gijl dat ik daar wel genoeg glijspul voor had. ik bewoog twee keer totaal en lied hem daarna hangen bij de ingang. ik kuste hem nog een paar keer. daarna drukt ik me borsten tegen zijn bovenlichaam aan. met een vinger speelde ik met zijn tepel. 'you are cute~' zei ik opgewonden. weer plaagde ik zane door alleen de eerste 3 cm te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 23:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
haar gekreun wond me zo op!. dat ik hem er verder in durkte en meer met der ging spele maar hiervoor moest ze toch echt derbenen in me nek leggen dan had ik alle macht over haar en kon ik elke manier vinden om haar te plezeiren. Dus ik pakte haarbenen beet en legde ze op me schouders. nu had ik echt alle ruimte om dingen te doen. Met langen machtige slagen nam ik der me hand bleef ik haar clitoris stimuleren

Zane:
''oh fak!'' kreunde ik toen ze door zat. I ksloot me ogen en datdeed ze nog een keer. Ik beet op me lip en wilde mee bewegen maar ze stopte. Ja nu werd ik zo geirriteerd.''aah come on!'' ze legde zich neer op me nu voelde ik haar borsten op mijn lichaam. Shit daar was het gespeel weer met er net neit in. Ik zette me voeten in het bed en drukte mijn heuepn hard omhoog. Ze had me misschien metme handen vast gezegt maar voglens mij was ze me benen en voeten vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyza sep 12 2015, 23:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
dat met die benen in zijn nek vond ik maar niks. het voelde van onderen wel lekkerder maar de houding lag me niet zo. ik drikte me hoofd in de kussen, mijn ademhaling werd echt steets hoger. zachtjes slaakte ik een iets langere kreun die echt van diep kwam. af en toe probeerde ik me benen van zijn schouders af te laten glijden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik giegelde toen ik zane zo gefrustreerd zag. van die kop van hem genoot ik echt het meest het was zelfs leuker dan die van eric. neee.... eric is toch net iets leuker. mijn ogen werden ietjes groter en me lichaam verstijvde toen ik voelde dat zijn dik in me gedrukt werd. het was echt zo plotseling dat ik ter plekken een kreun slaakte. van opwindend heid lied ik me hoofd op zijn schouder neer komen. 'you 're smart.' zei ik zachtjes en lied me heupen langsaam op hem neer zakken. toen ik dit deed kreunde ik zachtjes en horny uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyzo sep 13 2015, 17:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
haar bnene zakte van me schouders af. Ik lied het maar gaan. Was te druk bezig met andere dingen. Maar ik hield dat ook niet lang uit want begon aardige tegen me rand aan te zitten van komen want me buik spande zich al aan. het feit dat ze kreunde maakte het namelijk niet echt beter.

Zane:
Toen ze kreunde antworode ik met een zware uit ademing. Ze was zo sexy!. Ik bleef me heupene bewegen zodat ze me niet weer kon peste. Ze zakte door maar ik bleef me zelf ruimte geven zodat ik kon bewegen. ik grijnste. ''you dont say'' zei ik terug mara ik dacht eerder aan me talen dan dat ze bedeolde met me heupen..

Ik probeerde me handen los te krijgen maar dat lukte niet steeds niet. ''just set me free!'' piepte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyzo sep 13 2015, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Me linker hand greep de lakens vast. Me rechter kneep in leos haren. Ik begon iets harder de kreunen mijn onderbuik spande zig voledig aan. 'Oh Leo.' Kreunde ik. Ik lied me benen op het matras liggen. En genoot van alles wat Leo met zijn dik deed.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'No~' zei ik eigenwijs. Ik genoot echt tering veel van Zijn Dick. Maar ik kon het niet laten om hem nog meer te pesten. Ik drukte nog een keer me lippen op die van hem. Daarna deed ik me kond omhoog en lied hem en langsaam uit glijden. Ik ging met me benen en heup van hem af en ging overdwars op het bed hangen. In deze posietsie kuste ik hem nog een paar keer. Vervolgens ging ik naast hem liggen met een arm over hem heen. Ik speelde met zijn dik en gniffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyzo sep 13 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ze kreunde me naam. dat gaf me nog mee krecht om door tegaan. Ik voelde der strakker worden en besloot de ding te doen wat ze het elkkerste vind (de schrijver wer neit wat het is maar leo weet het, want het is leo xD)

Na even lied ik me hoofd zakken en zette me tanden in haar nek. Ik gromde zachtjes het was meer een rawr kreuntje terwijl me spieren zich aan spande. dit was zo goddelijk

Zane:
Ik gleed uit er omg nee!. Ze gingvan em af en zoenden me door maar stopte met sex met me te hebben. Ik ekek der aan ''come back!'' zei ik tussen het kussne door. ik keek der echt zo gefrusteerde aan. kom op! ik ging echt dood hier. Ik hield me adem in. misschein was het beter om snel tek omen dan kon ze niet meer pesten en nam ik der terug omdat ze zelf niet gekomen was. Maar. het lukt niet echt. ze wist precies opte tijd te stoppen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyzo sep 13 2015, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik bleef met de helft van me lichaam op hem liggen en speelde met zijn tepel. Na even sloot ik me ogen en trok de dekens over ons heen. 'Ga je morgen mee hardlopen?' Vroeg ik. Ik legde me hoofd op zijn borstkast neer. En speelde met zijn haren.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik haalde diep en snel adem en keek naar leos heerlijke ogen. Ik zou zweren dat ze blauw waren. Ik legde me hand op zijn wang en kon niet stoppen met glimlachen. 'Ik hou van je.' Zei ik weer en ik kon het hem niet vaak genoeg zeggen. Ik dacht echt zo ver voor uit. In wat voor huis we zouden wonen en wat voor trouw jurk ik aan zou doen en hoe onze baby kamer er uit kwam te zien. Van binnen werd ik gloeiend heet. Verlieft drukte ik me lippen op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyma sep 14 2015, 20:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Na even trok ik me dik uit haar. het ging niet verder want nadat ik gekomen was slapte hij af. ik lied me naast haa zakken en gaf der een kusje, ''ontbijtje voor mijn princesje?''vroeg ik terwijl ik haar gezicht kusjes bleef geven.
Ik deed me condoom af en kleedde me aan.

daarna ging ik de keueken in voor een ontbijtje ook voor josh en zijn gf.

Zane:
ze stopte officeel en vroeg of we konden slapen ik zuchte. ''als je me los maakt'' zei ik en je kon de terleurstelling in mijn stem horen. Maar ik had nu wel door dat ik niks van der zou krigjen. noujah ze me niet ging latne komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptyma sep 14 2015, 22:20

angelina
leo lied zijn heerlijke lichaam naast me neer zakken en gaf me een kusje ik kuste hem terug en glimlachte naar hem. ik rekte me uit en maakte wat kreun geluidjes. ''ontbijtje voor mijn princesje?' vroeg leo ik knikte. 'mmmh lekker kn ik dan eventjes douche?' vroeg ik en streelde met de buitenkand van mijn hand over zijn wang heen. vervolgens streelde ik zijn warrige haar goed. 'hoeveelste keer is dit nu al hihi. dat we sex hebben. derde keer?' vroeg ik speels en stond op ik legde de dekens van me af en en pakte een shirtje om me naakte lichaam te beschermen. ik liep elegant naar de badkamer toe langs leo heen en nam een warme douche.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'beloof je dan dat we op school ook met elkaar om gaan?' vroeg ik liefjes en keek hem met knipperende oogjes aan. ik wachte op zijn antwoorde. als hij ja zou zeggen zou ik hem los maken anders zou ik hem vast laten en zo met hem in slaap vallen. ik was onterand wel moe geweorden van het gespeel.

s ochtens vroeg werd ik langsaam wakker. het was nog redelijk donker. zane lag op zijn rug. ik zag aan de dunne dekens dat hij een leuke ochtend boner had. waarschijnlijk sliep hij nog. voorzhcig kroop ik onder de dekens en gaf hem een stiekem bj.

josh
ik was iets eerder uit bed en deed mijn dagelijkse push ups. olivia lag nog in mijn bed. 'goede morgen wijfy.' zei ik iets minder entausjast dan gisteren. mijn vuist deed echt pijn. misschien had ik iets minder hard moeten slaan tegen de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptydi sep 15 2015, 19:16

zane:

Het in slaap komen was een hel want ze ginf.her duidelijk.niet afmaken. en ik was geen jongen die haar zou forceren. zeker niet omdat ze zo heerlijk lag te slapen. Na een.tijs.verdween me.boner en viel.ik in slaap. Hoe.ik wakker werd gemaakt was een.van de lekkerste dingdn. Ze was bezog met een blowjob geven. Ik.voelse hoe me dick van een.ochtend erectie. naar een.volledige boner ging in haar mond. door alles van.gistere zat ik.zal.zo op me grens. Dat vrij snel.me.spieren.zich aanspande. IK legde me hand oo haar hoofd en drukte der door. ik.voelde hoe me.dick.achter in haar keel schoot. Dat was de trikker. met zwaar gehijg kwam ik in.haar.mond..ik had niet eens de kracht teug te trekken

leo:
josh kwam bezweten van.zijm.pushups de keuken jn. Inbdekte net de. tafel met pancakes enzo. Josh zag er niet zo happy uit..ik bekeek hem.en.zag zijn pols. Ik liep naar d everband trommel.en.wees naar zijn.hand. Als hij hem niet zelf zou geven.zoi leo hem pakken. zonder iets te zeggen en hem intape. "weet dat je altijd tegen me kan praten over alles" zei ik op zun leos. ik.lied hem.los en ging aan tafel zitten. wachtens op de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptydi sep 15 2015, 20:28

Josh
Ido pakte me hand en Teepte het in. Ik luisterde naar zijn vriendschappelijke praat. 'Ze wilde met me neuken... Maar ik wil nog niet.' Bekende ik mega zachtjes en voelde me niet meer de stoere jongen die ik me altijd voordeed. 'Ik zeg het heel vaak maar ze dringt echt vaak door totdat ze haar zin krijgt.' Fluisterde ik en streelde beschaamt door me witte haren heen. Ik pakte me tanktop en trok deze aan. Daarna ging ik aan tafel zitten. 'Fuuk dat heb ik echt lang niet meer gegeten.' Gaf ik toe en rook aan de pannenkoek.

Olivia kwam na een klein 15 mins aan lopen. Ze had een mega sexy kort slaap jurkje aan. Ik kon me ogen gewoon niet van haar af houden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Het douche ging niet echt zonder angst ik zat konstand naar de deur te kijken of er niemand binnen kwam. Kk droogde me lekker langsaam af en waggelde naar de woonkamer toe. Daar stond de tafel gedekt met een heerlijk ontbijdje. 'Ooooh zo lekker!' Riep ik en ging gelijk zitten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Mijn eerste reactie was een kokhalzend gebaar. Ik verwachte echt niet dat hij wakker zou worden laat staan zijn hand op mijn hoofd drukken. Na een paar slagen ging dat gevoel weg die al snel vervangen werd door een zoutige/zurige vieze smaak. Iiiiiieeeew dit was zo vies. Ik drukte mezelf na een aantal slagen van zijn hand weg en kroop omhoog. Zane was nog aan het na heigen. Ik drukte me mond op die van hem en lied de beedje sperma dat nog in me mond zat in die van hem glijden. Vervolgens begon ik hem speels te tongzoenen wat een ongelofelijke vieze smaak had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Emptydi sep 15 2015, 20:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik luisterde naar josh zijn zin. ''alleen doen waar jeje zelf goed bij voelt'' zei ik rustig en legde me hand op zijn rug.

toen iedereen zag en zat te smullen keek ik toe. hey eet niet veel! alleen als Lina me bijna verplichtte te eten at ik een beetje. over ene paar dagen ging Josh weer weg. we moestne nog wat openemen en dan hadden we al vrij snel de uitslag enzo met hoever we gekomen waren. Als we al door de eerse paar rondens heen waren vond ik het super!

vandaag meosten de de piano en dansstukken opnemen.

Zane:
Ik ging zowat over me nek met was ze deed. Ik drukde der hard weg en gooide schoot van het bed af richting de badkamer. Daar spoelde ik me mond aah gadver!. Met me tandeborstel in me mond liep ik terug de kamer in. ''hehe sorry moest je het gistere maar afmaken!'' zei ik terwijl ik me tanden poetse
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: