cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptywo aug 05 2015, 22:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Urg nee niet die stem! Ik keek achterom en hield laim zijn hand vast. 'Naar huis~' zei ik snel. 'Laim zorgt goed voor me.' Zei ik trots en sprong wilt op laim zijn rug. 'We moeten weg nu!' Fluisterde ik drijgend naar laim.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
Ik stond even verbaast te kijken toen hij zijn hand op me buik legde. Omg omg omg omg omg omg hij doet iets!! Dacht ik en bewoog rustig tegen Leo aan, die ook mee begon te doen zo te voelen. Ik lachte toen hij een bel voor me weg blies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptywo aug 05 2015, 22:39

Liam:
Okey nu moest ik kiezen als Eric Angelina wilde ging ik haar afstaan. sorry. En het was zo. Eric zij mijn naam heel streng. Shit hij wist wie ik was nnee nee. ik ied haar zakken. '' Sorry ik moet naar huis besef me net dat ik ook iets heb alten liggen binnen ik ga dat ff halen. zie je morge wel weer'' zei ik en rende er vandoor terug de disco in om via de artieste uitgang weg te gaan het spijt me angelina. Maar ik wil niet gepest worden.!

Eric:
''ow is dat echt zo LIAM!'' zei ik met vooral veel druk op zijn naam. Ik keek toe hoe hij haar gewoon echt achter lied. Ik grijnste.''kijk net als die asian te bang om iets te doen en meteen weg rennen'' Ik liep op aar af. ''gaat het met je voet?'' vroeg ik gemaakt lief. Me buik tintelde van de achohol. Jesus wat had ik veel op.! Ik legde me hand op haar wang. ''Niet je zelf bezeren heh! moet ik je naar huis tille'' Zei ik en lied me hand langzaan aar haar borst zakken.

Leo:
WE danste even tot ik in me oog hoeken Liam voorbij zag komen. Ik keek jocye aan en sneakte tussen haar en de muur uit. Ik keek de zaal rond en zag dat eric weg was. atans niet in deze zaal. Maar dat gelde ook voor angelina. Weten wat er gebeurd was op het feest. OKey ik wist nog steeds niet of Angelina het toen leuk vond wat eric deed. Maar iets zei me dat ze die vent niet mocht. ''Hmm. Ik moet naar de wc! '' zei ik snel en wees liam na ''kn jij voor hem zorgen volgens mi is hij ziek'' zei ik in de hoop dat ze er niet achter zou komen. Alshet war was wat ik dacht

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptywo aug 05 2015, 22:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Laim ging er als een haas vandoor. Ik voelde me verraden. En achter gelaten. Ik lied het even toe wat Eric deed. Maar toen ik hoorde dat hij over Leo prate die blijkbaar ook te bang was. Kneep ik boos me ogen dicht heel even lied ik dat geflirt toe ergens vaagjes hoorde ik het stemmetje van joyce roepen: Kom eens voor jezelf op Angelina!~ maar toen eric van me wang naar mijn borsten toe gleed duwde ik hem boos weg. 'Lul!' Schoolt ik hard.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
'Awh' zei ik zachtjes toen Leo stopte met dansen. 'Is er iets?' Vroeg ik toen Leo in het rond keek. 'Hmm. Ik moet naar de wc!' zei leo snel en wees liam na 'kan jij voor hem zorgen volgens mij is hij ziek' zei Leo ik keek naar de richting die hij op wees. Laim zag lijk bleek. 'Oh okee.' Zei ik bezorgt en stapte op laim af. 'Hey gaat het wel?' Vroeg ik en legde een hand op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptywo aug 05 2015, 23:06

Liam:
jocye haalde me in. Ze vroeg of het wel ging. gestress knikte ik jah natuurlijk ging het!. ''jah.. jah het gaat'' zei ik razend snel en keek alle kante op. ''LAten we terug gaan naar de dorm'' ik stuikelde bijna over em eigen woorden. Ik pakte haar pols beet. ''kom we gaan'' ik trok haar mee

Eric:
ZE lied het toe. YEAH! ik lied me hand veder zakken en pakte haar borst beet maar voor ik echt iets kon doen duwde ze me naar achtere toe. Ik keek haar boos aan ''GAAN WE NU ZO DOEN! HEH! eeerst toe laten en nu zo gemeen doen! ik weet dat je het wild! geef nou maar toe!'' zei ik maar ineens werd me beeld zwart en werd ik naar achtere getrokken. Evne was ik gedessorienteerd. (neem hem gerust over)

Leo:
Ik draaide me om en rende richting de kant waar Liam vandaan kwam. Hij ging niet mene dat hij angelina alleen had achter gelaten. Bij eric. Als dit waar was!.... en ik vond ze. Ik slikte een keer mnaar toen ik haar hoorde roepen kon ik niet langer wachten. Der was geen extra hulp deze keer. of drank of iets. Ik deed me vest en liep stil achter eric. Toen ik dicht bij was gooide ik deze rond zijn gezicht en trok hem hard naar achtere toe. DAarna pakte ik Angelina's hand en trok haar mee. Als we nu niet hard rende waren we er beide geweest. Niet dat ik dat toe ging laten. Maar hey ik kon iks beginnen tegen Eric.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptywo aug 05 2015, 23:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Jij denkt alleen maar aan wat jij wilt niet eens aan wat ik eigenlijk wilde!' Joelde ik net zo hard terug tegen Eric. Ik wil ongelofelijk graag neu..... Ik kon me zin niet af maken want plots zat er een vest over Eric zijn hoofd heen verbaast keek ik er naar. Leo pakte me hand vast en probeerde me mee te trekken. Ik trok me hand terug. En voelde me erg boos. 'Ik ren niet laf weg!' Zei ik tegen Leo en stapte op Eric af ik trok het vest van zijn hoofd, smeed het op de grond en gaf hem nog een duw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
'Gaan? Ik ga niet zonder Angelina en Leo weg gekkie. Dadelijk komt hij terug van de wc en ben ik plots plijte.' Vertelde ik half verwart. 'Kom laten we roken of iets volgens mij kom je echt nicotine te kort.' Stelde ik voor en pakte een sigaret uit me zak. Ik gaf deze aan laim.


Eric
Even dacht ik dat ze wilde zeggen dat ze ongelofelijk hard met mij wilde neuken. Zei je wel ze wilt het gewoon!!! Ze wilt het! En hard ook!
Half verwart begon ik weer wat te zien. En wat ik zag was de kleine etter asian. Ik zou hem tot moos slaan (Huhuhu xD) tot me verbazing duwde Angelina me weer. Dit begon licht op me zenuwen te werken. Ze wilde gewoon ruig. Zij dat dan eerder. Ik ontweek Angelina en rende op de Asian af. Ik greep hem en sleurde hem een eind mee terug ik gooide hem op de grond en stampte mrt me voed vol op zijn kruis vervolgens midden in zijn buik. 'Nu ben je niet zo stoer meer he. Rot op naar je eigen land en bemoei je hier niet mee!' Gromde ik en gaf hem nog een trap. 'Neeeeeh' gilde Angelina plots en probeerde me weg te trekken. 'Meisje meisje rustig~ hij zou ons nu niet meer lastig vallen.' Ik probeerde haar op afstand te houden. Maar ze begon me te slaan en te knijpen. 'Laat hem met rust eikel!' Gilde ze. 'Alsjeblieft laat hem los.' Piepte ze ik keek haar aan en kon me ogen niet geloven huilde ze nou?! Ik knarste me tanden op elkaar. Ik drukte me voet steviger aan die boven op de asian stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 10:29

Liam:
Ik pakte de peuk aan en trilde helemaal. vel te snel rook ik hem op. ''okey klaar laten e gaan!''zei ik, maar ik kreeg door dat ze niet echt weg wilde zonder de andere twee. Ik zuchte en ging terugnaarbinnen toe. hier zocht ik in de jas van de drummer en toverde er een andere peuk tevoorschijn. Deze had ik nodig!. het was een mega zware jiont maar als i det niet ging nemen zou ik helemaal gek worden.

Leo:
ZE trok haar hand terug ze trok haar hand terug oh fuck. Ik liep langzaam achteruit om er ook vandoor gegaan helemaal toen ik mijn ogen die van eric passeerde. Ik hapte naar adem. Nee ik kon der niet in de steek laten. Ik liep terug en rijkt nog een keer naar haar hand. ''lina kom!'' smeekte ik bijna. maar me ogen werden groter toen ik de haat in erics ogen zat. Hij Kwam met een vaart op me af. ik stapte naar achtere en stuikelde over niks. Maar voor ik de grond kon raken in mijn val pakte hij me beet aan me kraag en trok me naar boven toe. Ik belande op me knieen. Hij sleurde me terug naar het asvalt stuk en smeet me daar neer. nog voor ik weg kon rollen of iets voelde ik een voet recht in me kruis. Ik dacht dat ik dood ging!. Ik deed me mond open om te gille. maar en kwam geen geluid uit. De lucht was uit me longen verdwenen, De tweede trap was recht in me buik. Even verloor ik alle macht over me lichaam. Me benen begonnen te tintelen. KON het nog harder!.. maar voor ik dat kon bedenken zat de twee trap al terug in me maag. Ik was zo blij dat ik niks gegeten had of gedronken anders waren ze nu dik geschuurt geweest me ingewanden dan. Hij schreeuwde dat ik terug moest naar me eigenland. Daar kon ik wel tegen. Woorden deden met niet zo veel. Op groeien met meiden leer je wel dat woorden je geen pijn doen. Maar hey die trap er na. Dat was iets anders. EN helemaal toen ik Angelina hoorde. Ze klonk zo sneu. En ik kon gewoon niks doen. De tranen stonden me in de ogen. Hij had ijzn voet op mijn buik laten staan. Ik pakte hem beet ne probeere het van me af te krijgen. MAar het lukte niet. Hij zette er weer kracht achter. Ik bolde me rug en gooide me hoofd naar achtere. Dit deed zo zeer.! Ik heb geen vet om de trappen op te vangen! en me buik spieren deden nu niet echt veel!. Die waren uitgeschakeld naar de trap in me kruis. Waar ik waarschijnlijk geen kiddo's meer mee kon maken.. Zo voelde het dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 11:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'STOP ALSJEBLIEFT, stop...' Jammerde ik en zag hoe Leo er bij lag op de grond. Een traan Rolde over me wang heen en ramde met me bijden vuisten tegen zijn borstkast aan vervolgens legde ik me hoofd er tegen aan. 'Laat hem met rust...' Piepte ik nogmaals.

Keuze verhaal:
1. Angelina komt op voor Leo en blijft bij Leo.
2. Angelina geeft op en offert zichzelf op.

~1.~
Eric viel gelijk voor de aanrakingen die ik deed. Hij legde een hand op mijn rug neer en gaf een kus op mijn voorhoofd. Dit was mijn moment om hem eens te straffen. Ik balde me vuist en lied een klein stukje van me middel vinger knobbel uit steken vervolgens plante ik deze hard tussen de benen van Eric in. Meteen stapte hij naar achteren en boog al krijsend voor over terwijl hij zijn kruis vast pakte. Meteen ging ik over het lichaam van Leo heen staan. Als een soort van mager schildje. 'Urgh ga aan de kant Angelina.' Gromde hij nog altijd pijnlijk. Hij stapte op me af. 'Nee dan zal je door me heen moeten slaan. Ik sta het niet toe hoe je mijn vrienden een voor een af maakt. Wie is de volgende laim? Ik loop niet bang weg.' Zei ik zo dapper mogelijk maar grotendeels ook met haat voor Eric. Hij was Ved dronken net als op dat dorm feestje en die kant van Eric haatte ik het meest. Eric maakte zig groot en stapte op mij af. 'Ga bij hem weg hij is een nietsnut, een loser.' Gromde Eric en probeerde mij te pakken terwijl hij zijn kruis beschermde. 'Pas op hoor anders bel ik papy!' Drijgde ik met de telefoon in mijn handen. 'Pff en wat ga je dan zeggen? Help help me asian vriendje licht dood op de grond?' Lachte Eric gemeen weg. Hij had gelijk ik kon alles zeggen behalven iets wat ging over asians me vader haatte dat soort. Waarom wist ik niet presies maar ik wist wel dat het met me moeder te maken had. Iets is haar over komen door Aziaten. 'Ik heb wel iets beters bijvoorbeeld alcehol en druks gebruik bij zijn favoriete leerling en Ooh als dat in de media komt dan verliest deze school gelijk een paar sterren.'zei ik en probeerde mezelf moedig te houden. Eric zijn ogen werden even iets groter. 'Denk je dat ik dat niet gezien heb aan de bar?' Voegde ik er aan toe. Eric keek alsof hij wist waar ik het over had.

'Eric Eric?!' Riepen er twee vriendjes van hem. 'Moeten we je helpen?' Vreofen de jongens. Eric synde dat ze naar achteren moesten gaan. 'Nee ik ben al uit gebabbeld.' Zei hij en draaide zig om naar zijn vriendjes toe. Heel even keek hij om met een vieze grijns op zijn gezicht alsof hij nog een ander plannetje had.

Ik dook meteen naar de grond naar Leo toe. 'Leo Leo Leo~ zeg iets alsjeblieft.' Zei ik bezorgt en streelde zachtjes door zijn haren heen. Zachtjes sloeg ik meerdere keren tegen zijn wang aan. In de hoop dat hij Wakker werd als hij zo ver weg was geraakt door Eric. maar ik had geen vlouw idee hoe hij er aan toe was. Een andere traan Rolde over me wang heen en viel op Leo zijn gezicht. Ik beed op me lip en legde al snikkend me voorhoofd tegen zijn borstkast aan. 'Het is allemaal mijn schuld.' Jammerde ik. 'Het spijd me zo.' Vervolgde ik haast smekend

~2.~
Eric viel gelijk voor de aanrakingen die ik deed. Hij legde een hand op mijn rug neer en gaf een kus op mijn voorhoofd. Misschien was dit wel de enigste manier om hem rustig te houden en hem van Leo vandaan te krijgen. Ik legde me handen op zijn schouders. 'Waarom zou ik hem met rust laten?' Vroeg Eric. 'Omdat... Omdat... Ik met je mee ga. Maar alleen als je hem met rust laat! En stopt met dat gepest!' Zei ik menend

Eric beleef even stil en dacht na. 'Je gaat met me mee en dan laat ik hem hier met rust.' Zei Eric met nadruk op hier. Ik knikte zachtjes en beed op me lip ik kon het niet meer aan hoe Leo mishandeld werd ookal was dit de eerste keer dat ik het zag. Het deed on gelovelijk pijn diep van binnen hoe hij behandeld werd. Ik i.ik voelde zeker weten iets voor hem dat kon niet anders. Eric haalde de voed van Leo af en trok me verder naar zich toe. 'Wacht we kunnen hem niet zo achter laten dadelijk gaat hij dood!' Zei ik half snikkend. 'Schiet op dan! Je hebt 2 mins ik hou je in de gaten en je krijgt niet meer tijd dan dat anders trek ik je alsnog mee.' Zei Eric drijgend en liep naar een meurtje waar hij makkelijk weg kon komen als ik iets op belde of iets. Ik dook meteen naar de grond naar Leo toe. 'Leo Leo Leo~ zeg iets alsjeblieft.' Zei ik bezorgt en streelde zachtjes door zijn haren heen. Zachtjes sloeg ik meerdere keren tegen zijn wang aan. In de hoop dat hij Wakker werd als hij zo ver weg was geraakt door Eric. maar ik had geen vlouw idee hoe hij er aan toe was. Een andere traan Rolde over me wang heen en viel op Leo zijn gezicht. Ik beed op me lip en legde al snikkend me voorhoofd tegen zijn borstkast aan. 'Het is allemaal mijn schuld.' Jammerde ik. 'Het spijd me zo.' Vervolgde ik haast smekend. Ik haalde me mobieltje uit me zak en stopte het in Leo zijn handen. 'Eric stopt alleen als hij krijgt wat hij wilt en dat is mijn lichaam. Ik heb geen andere keus Leo. Ik wil jouw niet zien pijnlijden.' Ik rolde leo zijn hand dicht waar ik mijn mobieltje in had gelegt. 'Alsjeblieft Leo...' Zei ik zachtjes. 'Je tijd is om!' Schreeuwde Eric. '...bel een ambulance.' Fluisterde ik in zijn oor en drukte een kusje op zijn voorhoofd. Vervolgens stond ik op en liep met een downy head naar Eric toe. Eric pakte me beed en nam me mee richting de dorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 12:48

Liam:
*getting damnt stoned met jocye*

Leo:
Ik hoorde angeline wel maar alles leek zo verweg. De pijn had de overhand genomen en langzaam begon alles te verdoven zo ook wat ik hoorde en zag werd wazig. Maar toen Eric eindelijk zijn voet van me afhaalde en ik me oprolde van de pijn hoorde ik Angeline dicht bij me staan. Ik probeerde te kijken. zachtjes glimlachte ik. Ik had dat moeten doen. I kben de jongen die haar moet beschermen. Zei niet mij!. Maar ik kon echt niks doen. Melichaam werkte niet meer. Ik hoeste zacht een walgelijke bloedsmaak kwam mee omhoog. DAT MEENDE JE Niet!. Me beeld werd steeds waziger. Maar ik hoorde alles. Zo merkte ik ook dat er twee extra mensen bij kwamen. I now we going to die. Maar al snel ginge ze weg. Ik hoorde angelinas stem van ver. Riep ze nou mij naam. Ik hield me ogen gesloten van de pijn die eigenlijk al weg was? kon dat zo snel? of zou alles gewon echt letterlijk verdooft zijn. Ik voelde haar haren op me gezicht belanden toen ze haar hoofd op me neer legde. Voorzichtig met trillende hand haalde ik de haren weg en probeerde te glimlachen. ''waarom ging je ook terug'' stotterde ik zacht. ''En weetje ik behoor de gene te zijn die jouw beschermt niet andersom'' zei ik nog zachter en hoeste lichtje. ''sorry dat ik dat niet kon'' ik sloot me ogen en lied me hand even rusten.

Na even zo gelegen te hebben. had i het gevoel dat het wel weer ging. ''Laten we terug gaan!'' zei ik zo normaal mogelijk. ik kroop overeind. me hand nog steeds p me buik. Voelde ik nou zijn schoen in mijn buik geprent staan... ut zou toch niet hey!. me arme buikje!. Ik wankelde toen ik eindelijk na lang tobbe overeind sotnd.! #doorzettingsvermogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 13:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
Laim kwam terug en ik rook duidelijk wiet. Of wat het ook was. 'Kom laten we effe dansen.' Stelde ik voor en pakte laim vast. Ik kende laim niet zo goed maar wilde wel testen hoe anders mensen waren met joints op. Ik probeerde zo flirterig mogelijk te kijken en sloeg me armen over zijn schouders heen om samen met hem te dansen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'waarom ging je ook terug' zei Leo als eerst. Ik was zo blij om zijn stem te horen. Ik knuffelde hem haast. 'Oh Leo!' Zei ik op gelucht. 'Als ik weg loop zoals alle anderen dan houd hij nooit op. En komt hij hoe dan ook terug al mijn vrienden lopen weg door hem en als ik moet vechte om hun te houden aan mijn zijden dan heb ik schijnbaar geen andere keus.' Zei ik moedig n veegde een traan weg. Leo prate weer en moest hoesten ik pakte hem lichtjes beet. Rustig aan Leo.' Ik bleef even zo samen met hem zitten. Een paar mensen kwamen naar buiten en keken op afstaand maar verder deden ze niets en liepen gewoon weer naar huis toe. 'Laten we terug gaan!' zei Leo. Ik knikte. 'Ja.' Zei ik zachtjes en probeerde hem te helpen zover ik dat kon. Toen hij wankelde pakte ik zijn arm en sloeg deze over me schouders heen. 'Laten we naar de dorm gaan je kunt je zo niet vertonen op dat feestje ik sms joyce wel.' Stelde ik voor en nam Leo gewoon mee naar de meisjes dorm of hij dat nou wilde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 13:32

Liam:
Jocye probeerde allemaal dicht bij te komen. Maar door de jiont kwam de waren Liam naar boven toe. Ik duwde haar van me af. '' I dont like you!'' zei ik en keek haar heel droog aan. 'en ik wil hier weg;; zie ik en zwaaide naar de lucht.

Leo:

Voor ik het wist stonden we in de meiden dorm. Noujah voor ik het wist. het duure lang maar ik had de helft niet meegemaakt. Dus voor mi jstondne we er snel ZE had nog een paar dingen gezegt maar om eerlijk te zijn was ik het al weer vergeten. Me buik stond er neit naar. Jah ik maak geen typ fout, Me buik stond er niet naar die deed weer is fucking veel zeer!.

In de dorm lied ik me op een stoel vallen en trok me benen op.

Ik keek hun kamer rond en probeerde tranen tegen te houden [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Door te glimlachen en zo maar het lukte niet echt goed. Ik had me arme rond me buik geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 13:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
Ik pakte laim bij zijn oor beed en trok hem naar me toe doen hij zo lelijk deed. 'Luister knul! Je doet nu aardig tegen me of ik lever je persoonlijk bij Eric af of aan de politsie wegens druks gebruik.' Drijgde ik. Ik lied me niet zo makkelijk door iemand sollen teminsten ik stond me mannetje overal wel behalven bij Eric.
'Want Angelina en ik zijn niet dol op gemene kleine jongetjes die druks gebruiken.' Vervolgde ik en keek hem serieus aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik keek met medelijden naar de blik van Leo die op een stoel was gaan zitten. Ik aaide door zijn haren heen en streelde even over zijn rug. 'Ik ga even iets pakken.' Zei ik zachtjes en lied hem langsaam los. Ik rende Nasr de kraan en pakte een ijs zak en sloeg er een natte theedoek omheen. Ik pakte nog een theedoek en maakte deze ook nat. Vervolgens rende ik terug naar Leo. 'Misschien beter als we het even een beetje koelen.' Zei ik zachtjes en ging bij Leo zitten. Voorzichtig probeerd ik of ik zijn shirt omhoog mog krijgen om de koude theedoek er op te leggen. Anders zou ik de ijspack in zijn nek leggen als hij me dat niet lied doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 13:56

Liam:
Ik slikte ne stapte achter uit. ''Ik vroeg alleen of we weg konden!' zei ik nu meer piepent dan stoer.' 'en je mobiel gaat'' ik wees naar haar mobiel in der broek en lachte ik draaide een rondje wat was de wereldm oi! maar ik wilde naar huis weg hier. weg van eric en angelina weg van alles.

Leo:
Angeline ging weg. Okey toen voelde ik me ineens alleen en ging het nog meer pijn doen! Waarom! belly your evil!. Ze kwam terug met een natte doek. ze wilde het tegen me buik aan houde. ''nonnonoo'' zei ik zachtjes en schudde me hoofd. niet me buik!. Maar toen de natte ijskoude theedoek in me nek belande lied ik het al snel toe. Ik lied me iets maar naar achter zakken. Maar ik ging zo zitten zodat ze me buik niet kon zien alleen de theedoek er o kon leggen. Ik wilde zelf ook nog niet zien hoe paars het zou worden.. Ik beet op me lip toen het ozu koud werd. En pakte angelina's hand beet. niet voor lang snel rolde ik weer op als een bolletje met de theedoek nog steeds tegen me buik aan. Ik zuchte. ''sorry'' zei ik zacht. Doordat ik me vest uitgedaan had kon je de striemen zien die de jongens achtergelaten hadden in het zwembad zien.

Ik ga niet nog een keer laten gebeuren!'' dacht ik terwijl ik alles bij lekaar trilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptydo aug 06 2015, 15:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
'Kijk dat klinkt beter.' Zei ik meteen wat liever en lied zijn oor los. Ik keek op me mobieltje. 'Laim jij blijft bij mij.' Zei ik en grijnste plagerig. Ik pakte hem stevig bij zijn arm. En trok hem mee. 'We gaan naar jouw kamer.' Zei ik en trok hem mee naar buiten. Ik had een liedje op me mobiel aan gezet in de hoop dat dat laim rustiger maakte. Samen liepen we naar de jongens dorm toe. 'Wat vind jij van Angelina~ kwa uiterlijk enzo~' vroeg ik liefjes terwijl ik naar de hemel keek en de sterretjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik legde de theedoek op zijn blote buik en Giegelde kort van zijn reactie toen ik de ijspak op zijn nek had gelegt. Heeeele voorzichtig legde ik de theedoek op zijn buikje. Verder zag ik niet veel. Ik lied Leo lekker zijn gang gaan aan hoe hij wilde zitten tenslotten wist hij zelf beter hoe hij het lekkerst lag. Ik ging naast hem zitten en kroelde een beetje over zijn haren heen. 'Het komt goed.' Zei ik zachtjes. Ik bukte en merkte dat Leo helemaal bibberde. 'Awh kou kleumpje~' zei ik vertroeteld en en begon hem heel zachtjes te omarmen. Om de rest van zijn lichaam warm te houden. Heel zachtjes hoorde ik hem sorry zeggen. 'Hey waarom dat?' Vroeg ik. Aan de achterkand van zijn armen zag ik duidelijk twee striemen. Met me vinger streel ik over de striemen heen. 'Hoe komt dat?' Vroeg ik voorzichtig.

Ik had in de leuke. Joyce een sms'je gestuurt. Er stond niet veel in maar ze begreep me vast wel als vriendinnen onder elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptyvr aug 07 2015, 00:01

Liam:
We liepen naar de dorm. nou liepen ik schrok van alles rond me hen. Een jiont stimuleerd je gevoelesn en op dit moment. Was ik dood aan het gaan van de stress en angst om Eric of angelina tegen te komen. We kwamen bij de dorm aan en rolde naar binnen toe. ZE vroeg naar angeline maar ik was al op bed gevallen. Ik stak me hand omhoog maar reageerde niet meer ik lied me hand vallen en sloot moe ogen.

Leo:

Dat ze tegen mee aanzat had ik nie geen probleem mee. Maar toen ze om uitleg vroeg voor mijn sorry slikte ik. ''dat ik je niet kan beschermen'' zei ik nog zachter en heel erg binnenmonds. na even voelde ik haar hand op de plek waar de jongens vanmiddag vast hadden gehouden. Ik haalde me schouders op. Moest ik het haar echt vertellen.''vanmiddag gebeurd'' zei ik net zo zacht als eerst. Me rug ging zeer doen en ik wilde eigenlijk in een bed liggen. ''Kan ik naar me eigen kamer'' zei ik terwijl ik rechter ging zitten. Het maakt em niet uit welk bed. Maar om nou te vragen of ik hier konliggen vind ik zo asosiaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Emptyvr aug 07 2015, 00:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
*tik ik later wel xD*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Heh? Wat zei je?' Vroeg ik zachtjes en kwam wat dichter bijer. 'Weet je. Als jij niet was gekomen wist ik echt niet wat er dan wel was gebeurt. Denk dat ik daar ook niet aan moet denken.' Vertelde ik bedankend naar Leo. Toen Leo weer wat zij kon ik het nu echt haast niet horen. Ik legde me hoofd tegen zijn hoofd aan. 'Je moet wat harder fluisteren denk dat ik Bananas in en oren heb.' Zei ik zachtjes en glimlachte.

'Kan ik naar me eigen kamer' vroeg Leo en ging iets rechter zitten. 'Denk dat dat niet zo handig is. Ik heb de gezicht van Eric gezien toen hij weg liep Eric weet waar jullie kamer is en ik wil die poging niet wagen dat hij je weer te pakken kan krijgen vlak na elkaar. Misschien is het beter als je bij mij blijft Eric durft echt niet hier te komen. Anders had joyce al lang sex gehad met hem.' Vertelde ik en gniffelde even bij het idee dat iedereen bang voor mijn papy was.
Ik stond op van de bankt en stak me hand uit. 'Kom ik weet wel een zachter plekje om op te liggen.' Zei ik en trok hem voorzichtig mee naar mijn kamer. Joyce en ik deelde min of meer samen een bed. Gewoon omdat we altijd het erg gezellig met elkaar hadden. Ik bracht Leo tot op het bed. Ga maar alvast liggen. 'Wil je wat drinken iets van water of warme melk?' Vroeg ik liefjes.

Na een tijd kwam ik terug met warme chocomelk en een glas water. (Of wat Leo ook extera wilde) dit zette ik op het tafeltje neer dat naast het bed stond. Voorzichtig deed ik de dekens over Leo heen zelf ging ik wel op de lakens liggen als dat nodig was. De nacht kastjes lampen deed ik aan en het grote licht uit. 'Morgen gaan we naar de arts dan is hij weer open.' Vertelde ik en aaide eventjes door Leo zijn haren heen. Ik bukte half over hem heen om te kijken hoe het met hem ging. Nogmaals streelde ik over de striemen heen. 'Wie hebben dat gedaan?' Vroeg ik nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: