cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 13:54

Lennie:

'komt goed!' zei i ken stak me duim op. 'Soms is het ook niet erg om alleen te zijn'ik bleef zitten en zag hoe iedereen langzaam de keuken verliet ze waren vast moet. Ik staarde naar de deur tot kris naar buiten kwam. Ik lied me hoofd zakken. Wat wilde ik graag op hem afrennen en zijn lichaam voelen.. Gewoon bij hem zjn was al goed genoeg. Of een glimlach op zijn gezicht zien...

Kai:

'girls' zei ik geirriteerd. Ik had het eten op en keek de groep rond. Ik stond op en bedankte voor het eten. Ik ging me kamer in gewoon om te trainen aan mijn rap.

xiumin:

'chen dadelijk trainen?'

Luhan:

Ik pakte haar voorzichtig beet. 'Probeer wat te slapen' zei ik en sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:07

Chen:

Ik keek op met eten en knikte. "Jou kamer of de mijne?" vroeg ik aan xiumin en ruimde mijn bord op.

Kris:

Ik knikte en zag hoe iedereen de keuken verliet. Ik ruimde alles weer op en begon aan de afwas. Ik voelde me ineens heel erg alleen. Van de hele week dat ik hier was met hun en de meiden, was Lennie altijd bij mij geweest en ik miste haar.

Kelsey:

Ik knikte en viel meteen in slaap. Maar ik werd al snel wakker door een nachtmerrie. Ik keek om me heen en haalde opgelucht adem. Ik was bang om te slapen, bang om terug wakker te worden in die donker koude kamer vastgebonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:11

Luhan:

ik sliep niet ookal was ik moe ik lette op kelsey. Toen ze wakker schrok keek ik haar aan 'Rustig maar zolang je niet zelf wegloopt blijf ik bij je!' zei ik terwijl ik haar verder onder de dekens legde.

Lennie:

Ik keek hoe chen en de kleine schattige jongen weg liepen ze hadden eht over oefenen ofzo. Ik glimlachte en keek toen naar de keuken. Ik had kris waarschijnlijk gemist en kreeg nu toch honger. nee ik hebaltij honger.. Ik stapte op en liep naar de deur toe. ik stapte naar binnen. Ik liep aar de koelkast en keek wat er in zat. Ik lette niet op dat alleen kris hier nog was.

xiumin:

doe de jouwe maar Suho is al richting bed
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:17

Kris:

Ik hoorde iemand de keuken binnen komen en keek op en zag Lennie. Ik slikte en concentreerde me op de afwas. ik hoorde hoe ze in de koelkast keek. "Er is nog over." Zei ik en wees naar al het eten dat nog op tafel stond en ik nog moest opruimen. "voor als je wilt." Ik draaide me terug van haar weg.

Kelsey:

Ik slikte. Dit moest ik waarschijnlijk nog lang aanhoren. Het was ook mijn eigen schuld. Maar ik kon er ook niet aan doen dat het me af en toe teveel werd. Ik wilde hier gewoon weg. IK zou me hier nooit veilig kunnen voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:21

Lennie:

Ik had net een pak melk beet toen ik zun mooie zachte stem hoorde. Ik lied de pak melk uit em hadne nvallen hij viel open op de grond. Ik beet op me lip. Ik kneep me ogen dicht. Ik bukte en pakte het opengespatte pak op. Met trillende handen bracht i kdeze naar de vuilnes bak, 'bedankt maar ik pak wel wat brood' zei ik me stem trilde als een gek. Ik slikt het weg. Ik zocht een doek om de melk op te ruimen

Luhan:

'Probeer te slapen en anders blijven we samen heel de nacht wakker' zei ik en keek naar de tv. we kinnen een film kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:24

Kris:

Ik keek naar haar en werd meteen bezorgd. Maar dat mocht ik natuurlijk niet laten merken. Ik haalde diep adem en ging met de vaatdoek nog steeds in mijn handen naar haar toe en ruimde de melk op de vloer op. Daarna ging ik terug afwassen.

Kelsey:

"Ik kan niet slapen." Zei ik zacht dus wees ik naar de tv als teken dat hij die kon opzetten. "Hoe voel je je?" vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:30

Luhan:


ik knikte en stond op, ik zette de TV aan. deze keer stond er een detectief op. Ik keek haar aan'laten staan? of zappe' zei k en ging terug in bed zitten. ik gaf haar de aftandsbediening. 'Mah het gaat wel. Me lichaam brand aardig en heb best wel hoofdpijn. Maar het komt wel goed!' zei ik en pakte haar weer beet.

Lennie:
Ik had zelf ook een doek hier was ik net mee de melk aan het opruimen toen ik een schaduw over me heen zag komen. Ik voelde de warmte van kris. Ik beet op me lip en me hand begon te trillen. zijn handen ruimde de melk mee op. Onze handen raakte een keertje. er ging een rilling door me lcihaam heen. Ik bleef naar benede kijken en hierdoor viel me pony voor me ogen. Dit was maar goed ook. Er rolde een traan over me wang naar benede toe. Ik bleef naar benede kijken tot kris terug naar het aanrecht liep.. Trillend stond ik op. Ik draaide me om. blijf sterk! het is beter zo! ik liep de keuken uit maar vrij snel na de deur zakte ik tegen de muur naar benede toe. shit..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:36

Kris:

van zodra ik de deur van de keuken dicht hoorde gaan liet ik de vaatdoek vallen en zuchtte. IK ging met mijn handen door mijn haar en haalde het verband van mijn hand om de wonden opnieuw te verzorgen. Toen ik daarmee klaar was ging ik naar Kai's kamer en klopte aan.

Kelsey:

"laat maar aanstaan." zei ik en nam de afstandsbediening aan en legde die neer op het nachtkastje. Ik kroop dicht tegen hem aan en keek naar de tv. "Dan zijn we lekker samen ziek." fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:43

Luhan:

'Laat het lekkere maar weg!' grapte ik en keek naar de tv. halver wegen keek ik op 'IK WEET ZEKER DAt HET DIE JONGEN NIET WAS!' ik was helemaal in de film verdiept geweest. ik schrok van mezelf toen ik zo luid tegen de TV praatte

Lennie:

Ik zag kris uit de keuken komen. Ik bleef nog even zitten. Daarna stapte ik de keuken in opzoek naar wat eten wat dat had ik nog steeds niet gedaan.

Kai:

'yo come in' zei ik en zette de muziek uit. Ik keek en zag kris 'Yo whatsupp kreasse' grapte ik. Dit was iets watchanyeol zei op onze eerste concert en ik nam het langzaam over
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:47

Kris:

Ik rolde met mijn ogen naar Kai en glimlachte even. "Ik vroeg me af of je samen wilde trainen?" stelde ik hem voor. Ik moest iets doen om mijn gedachten te verzetten.

Kelsey:

Ik schrok even toen Luhan begon te roepen tegen de tv en lachte toen. "Tuurlijk Luhan." antwoordde ik en kroop dichter tegen hem aan. IK verstrengelde mijn benen met de zijn en mijn hoofd lag op zijn borstkas
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 14:55

Luhan:

ik pakte haar stevig beed en lied mijn hoofd op de haren rusten. Ik glimlachte. aan het eind keek ik trots 'Zie je! ik zei het toch dat die het niet zou zijn!' Me ogen waren moe en ik begon te trillen.

Kai:

ow yeah sure.

*trained*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 15:05

Kelsey:

Ik knikte. "Ja dat zei je." glimlachte ik en zette de tv stiller. "ga nu maar slapen."

Kris:

*traint met kai*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 15:31

3 dagen gingen voor bij. Er is niet zo veel meer gebeurd. Kai, xiumin sehun en lay begonnen aan een nieuwe dans. Ze meosten toch iets doen in hun vrije tijd.

chen, Baekhyun en Dyo vonden uit dat ze nog hogere noten konden maken dan ze al konden. Daarnaast had Kyungsoo nog een paar goddelijke gerechten gemaakt.

Chen en Lennie gamede veel. En zaten vaak in de computerzaal. maar het contact tussen Lennie en kris was heel weinig ookal viel het beide zwaar.

Luhan genas snel van zijn griep en zorgde voor kelsey, Ze had nog vaak nachtmerries maar dat is ook logisch, Suho had voorgesteld om met Luhan op haar te passen. Zodat ze omstebeurt rust konden houden en kelsey nooit alleen zou zijn.

Tao, kris en chanyeol en soms kai er bij waren begonnen met een rap te schrijven. Net als de danceline wilde ze nu toch poductief worden.

dus de dagen verliepen rustig. De laptops waren weg netals de lijsten. alles leek normaal te zijn geworden na de kidnapping van Kelsey. Alles ging goed behalve dat sommige Lennie gingen verdenken.

Het was ochtend ze zaten daar nu al 1 week. Iederen was verzameld bij het ontbijt. Kyungsoo had eieren gebakken zodat ze de dag goed begonnen.

efteling rp - Pagina 64 Zwnwno
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 15:51

Kelsey:

Iedereen was bang dat hij de volgende was. Ook al was de lijst verdwenen en de laptops. Misschien gaf het hotel ons gewoon rust. Ik had nog steeds schrik om te gaan slapen en wakker te worden. Gelukkig waren Luhan en Suho altijd bij me. Dit stelde me gerust. Maar met dit hotel weet je nooit. Ik merkte dat Kris en Lennie niet meer met elkaar hadden gesproken, alleen het hoognodige, en dat ze nu veeel meer optrok met Chen. Ik wist niet wat er tussen hun was gebeurd of wat er tussen haar en Chen was, zolang ze maar gelukkig was, wat je niet echt kon zijn in dit hotel. Luhan genas snel, mijn wonden waren ook aan het helen. Al had ik het moeilijk als iemand me aanraakte. Niemand vroeg wat er daar in die kamer was gebeurd. EN ik had ook niet echt de behoefte om dat te vragen. Ik keek de tafel rond, naar iedereen die aan het eten was van het ontbijt dat Kyungsoo zoals elke morgen had gemaakt. Luhan zat aan mijn ene kant, Sehun aan de andere. Sehun. Ook al zei hij dat iedereen achter me gezocht had, toch zag ik hem als mijn reddende engel en zou ik hem er voor eeuwig dankbaar voor zijn. Ik was al klaar met eten, de rest was nog bezig. Iedereen zat gezellig met elkaar te praten. Tot. BAM. Iedereen schrok op en was doodstil. Ik was bang voor wat er nu zou komen. Niemand kreeg de kans om iets te zeggen want al snel vloog ook de keukendeur open en 5 gewapende mannen stormen binnen. Ze keken ons aan, telde ons, met hun geweren op ons gericht. Tot een van de mannen zijn walkie talkie nam. "We hebben ze alle 14, niemand is gewond." Zei hij erin. Ik had beide Luhan's hand en Sehun's hand vastgegrepen en langzaam aan kreeg ik hoop. Ze kwamen ons uit dit hotel redden! "Opstaan!" riep dezelfde man en meteen zonder vragen te stellen stonden we op en werden we naar buiten geleid. Al snel prikte het felle zonlicht in mijn ogen en glimlachte ik. We waren vrij. We werden met z'n zevenen in een busje geleidt. Luhan's hand glipte weg uit de mijne. Nee. Ik zag hoe hij het andere busje in werd geduwd samen met Lennie, Kris, Baekhyun, Chen, Chanyeol en tao . Ik werd het andere busje ingeduwd en keek naar Kai, Suho, Sehun, Kyungsoo, Lay en xiumin. We reden weg en ik probeerde door het raam te kijken. Misschien was ik ergens ook wel bang voor wat er nu ging gebeuren. Omdat ik hen over een paar uur allemaal voorgoed zou achterlaten en ik de laatste uren niet met Luhan kon doorbrengen.

Kris:

Het deed me zoveel pijn om Lennie de tijd van haar leven te zien hebben met Chen. Ik wist zeker dat als ze elkaar beter leerde kennen, ik helemaal geen enkele kans meer maakte bij haar en dat was mijn eigen schuld. Ik keek naar mijn eten en zuchtte. In ieder geval was ze gelukkig en was het rustig geworden in het hotel. We sliepen allemaal uit, trainde hard, maakte plezier,... Ik denk dat het misschien een week geleden is dat we hier aankwamen. En in die week was er heel erg veel gebeurd. Ook ik schrok op toen ik de knal hoorde en was bang voor wat het hotel nu weer voor ons in petto had. Maar ik voelde me opgelucht toen ik zag dat ze ons kwamen redden. We gingen naar huis. Blij liep ik met hun mee naar buiten en naar de busjes die voor ons klaarstonden. Ik was de eerste die erin ging zitten en al snel zat Lennie naast me, met daarnaast Chen. Ik keek door het raam. Nog even volhouden. Hield ik mezelf voor. Het was prachtig weer buiten. Ergens ging ik dit hotel wel missen. nee dat mocht ik niet denken. We reden weg. Op naar onze vrijheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptywo apr 22 2015, 18:10

lennie: Het ging wel de laatste paar dagen. Ik ging veel met jongdae. Hij maakte ne aan het lachen. we waren beide blijkbaar echte trolls. Altijd grappen uithalen en gewoon plezier maken. And he was manly as fuck!!!. Behalve als hij spijt had dan ging. hij knuffelen . wat heel.schattig was. echt een gentle man. Maar het deed me niet echt veel. Ik zag hem als ee goede vriend die ik niet kwijt wilde raken. Yifan daar in tegen. elke keer als ik hem tegen kwam begon ik te trillen en liepen de tranen bijna spontaan uit me ogen. Ik wist dit wel.goed te verbergen. Nouja.. ben gewoon slecht in emotisch tonen...

elke avond zat ik alleen. Ik lied jongdae bij yigan slapen.. Vaak liep ik door de gangen of zat ik in de lobby. Ik had de knuffel.vam baek dan altijd bij me. dat was wel me een van mijn grootste steun alle tijden.want Vaak begaf ik het als ik alleen was en huile alles bijelkaar. ik hoorde kelseys gegil. Zag yifan zijn gezicht voor me die me boos.aankeek. of het gezicht van een dode jongdae die we uit het water viste. dit lied ik niet merken aan.de jongens ookal vroegen ze er af en toe naar. Ik had tegen kelsey verteld dat ze altijd bij me terecht kon als ze iets moest vertellen. Dat had ze tot nu toe niet gedaan. En dat respecteerde ik. Het ging zo te zien wel goed tussen haar en luhan.

Het was ochtend en ik liep door de gangen naar het ontbijt. me nek deed zeer van het slapen in een verkeerde houding. Ik had de vest aan die ik van jondae gehad had op de eerste dag toen de jongens hals over kop dingen voor me gingne hale.. Verstopt in me vest ging ik naast Jongdae zitten. Ik keek.op en.zag yifan zitten. Ik zuchte en beet op me lip. meteen was me honger weg. Ik telde tot tien en zorgde dat ik niet ging huilen. Ik was zeker veel afgevallen hier. dat is eending dat zeker is. elke keer als iik Yifan zag kreeg ik een brok in me keel. Me eetlust.ging weg en ik boelde me.nog kutter dan eerst. Snel toverde ik dan een glimlach op me gezicht zodat al die gevoelens.niet zouden opvallen. Suho praatte over hun vomeback en dat hij vond dat ze de dingen.die ze hier geleerd hadden moesten verwerken als ze hier ooit nog uit kwamen. Hij maakte een grapje dat hij wel.wist wat ik en kelsey konden doen voor de groep was we mee gingen met hun. Sommige lachte er maar om... Ik.prikte de toch wel overheerlijke ei van kyungsoo aan.me vork toen alles ineens snel ging. Er stormde mannen binnen. ik greep Jongdae vast. De andere stopte ik in mijn zak. Ik hield iets veet dat daar in zat. Dit was het tweede ding dat me altijd steunde hier. Ik ga nog niet laten weten wat het is.

We liepen naar de busjes toe. Ik belande tussen Yifan en Jongdae in. Luhan en kelsey waren ook gescheiden. omdat de mannen die binnen.gevallen waren oom ib de bus.moesten werd ik bijna op yifans schoot gedrukt. Ik durfde hem niet aan te kijken. Ik pakte wel stiekem zijn shirt vast. ineens keek ik bang. 'Nee wacht!!' zei ik en vloog op.ik lied yofans shirt iets te laat op waardoor ik hem bijna mee trok 'Ik.moet iets mee nemen!!!' Zei ik gespannen. Ik wrong me zelf uit de bus en belande op me knieen. Achter me vielen de deuren van de bus dicht. Ik moest die knuffel hebben.!!.

Luhan:

Ik genas snel en daar was ik blij.om. Ook kelsey haar wonden genazen snel. behalve har angst. deze was nog groot. Vaak als ik haar aanraakte schrok ze. Ik snapte langzaam wat er gebeurt was. Daarom was ik extra voorzichtig met haar. Buiten dat om. En alle angsten voor iets wat kon gebeuren ging het echt goed. We trainde veel hadden lol en het leek bijna een echte vakantie. Ik had ook weer een paar keer met sehun gevoetbalt en gedanst.

Nu zaten we aan het ontbijt. Heerlijk!. Maar wat daarna gebeurde was niet chil. Noujah we liepen het hotel uit! Samen!! Het licht voelde zo fijn aan. we konden wel.naar buiten.toe op het dak maar hier voelde het fijner. Ik had kelseys had zeker strak vast. Maar bij de.bussen aangekomen voelde ik hoe har hand uit de mijn geleed. 'Kelsey!!!' Ik.probeerde terig te komen naar haar te gaan. Ik ga haar niet verliezen!! De mannen waren te sterk.. en dukte me het busje in. Verslagen zat ik er. We waren vrij maar toch voelde het leeg aan nu.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: