cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 15:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Me kleding werd nat en ik keek recht in de ogen van plume die net een glas met water naar megegooit had. 'easy it just me!' zei ik en keek der aan. 'sorry dat ik je zo hard lied schrikken' zei ik me handdoek was van me hoofd gevallen [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ik probeerde lief te glimlachen en deed het ligt aan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

het was al laat en ik had al even geslapen. ineens kwam er een boner op zitten. ik werd wakker en zag da Rose aan mij dick zat. Ik wreef in mijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik deed de dekens rond me heen en ging deze keer op me buik liggen. eerst met me rug naar Rose toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

maar al snel draaide ik me om en keek naar rose.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 16:08

Plume
Het licht ging aan. Ik hoorde een van de nieuwe stemmen het was die van Yidae. Mijn ogen werden eventjes groot. 'Dont scare me!' Zei ik en gaf hem ren lichte zachte duw tegen zijn borstkast aan. Mijn hand voelde nat aan. 'Krijg je er van als je me laat schrikken!' Zei ik geschrokken inplaats van dat ik sorry zei. Ik aaide over zijn borstkast heen om het misschien droog te krijgen. (Weet niet of hij een shirt draagt) ik keek de heletijd naar zijn borstkast en de natte plek. Mij ogen dwaalde omhoog naar zijn blauwe ogen. Op dat moment begon hij te glimlachen.

Rose
Bee bewoog. Ik hield me dood stil. Bee draaide zig om. Mijn hand gleed van hem weg deze trok ik snel terug. Nog altijd mijn adem in houdend in de hoop dat hij niet wakker werd. Snel dook ik onder de dekens toen hij zig op zijn buik draaide met de rug naar mij toe. Toen ik spiekte zag ik een lieve glim naar me kijken. "Shii hij Simon gedraaid." Ik keek verlegen terug en glimlachte liefjes. Ik trok mij laken wat hoge op zodat ik weer verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 18:12


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Rose verstopte zich onder de dekens. Ik glimlachte en viel eigenlijk meteen weer in slaap. En dat met een erectie. Waarom was dat? normaal zou i kder bespringen. Bee word je zelf weer eens

*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'Volgende keer miscshien het licht aan zetten!' zei ik en keek der recht aan. Dit was iet swat ik normaal nooit deed zonder leznen in. Maar het was toch vrij donker.
Ik probeerde me kleding droog te wrijven. Ik der serieus aan 'mijn hemd krijgje niet droog hoor. ik trek wel een nieuwe aan wat deed je beneden Kan je niet slapen?' vroeg ik en leunde tegen de tafel aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 19:00

Plume
'I-ik kon het licht knopje niet vinden' zei ik zachtjes. Ik stopte met het aaien van zijn natte T-shirt. En keek naar beneden terwijl ik een stapje achteruit zette. 'Ik had dorst.' Zei ik en keek naar de grond. Het glas was kapot gevallen. Meteen toen ik het zag bukte ik om de scherven op te pakken. Ik pakte eerst de grootste scherven op en legde ze in mijn vlakke hand. 'En waarom kwam jij zo vroeg uit je bed?' Vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik spiekte na enige tijd weer boven de dekens en keek naar het slapende hoofdje van bee. 'dawh, hij ziet er zo lief uit als hij slaapt~' zei ik zoet in het nederlands. ik kroop dichterbijer en snoof zijn mannelijke geur op. langsaam schoof ik een hand in de richting van zijn rug ten hoogte van zijn heupen. ik lied mijn hand zachtjes neer komen op zijn onderrug stiekem kroop mijn hand in zijn onderbroek randje. ik trippelde met me vingers over zin zachte kondje heen en lied mijn hand daar liggen. ik kroop nog wat dichterbijer en drukte me lippen op zijn neusje. ''dawh, hij is zo sexty. als hij rustig licht.'' met genietende ogen staarde ik naar het gezichtje van bee.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'hehehe noujah dan zal ik je de volgende keer nog harder laten schrikken tot je leerd waar het knopje is' zei ik. en bukte om Plume te helpen. Ze probeerde de grote stukken op haar hand te leggen maar ik ha snel mijn had tussen het glas en haar hand ingestoken zodat het glas op mijn hand kwam. Der beschadedige niks. daarna pakte ik de wat kleinere dingen op. . 'En waarom kwam jij zo vroeg uit je bed?' Vroeg ze. 'Ben een slechte slaper. Dus moet nog slapen' zei ik en pakte een wat kleinde scherp stukje op. 'En zeker met een jongen naast me. Ben gewent dat me zusjes er liggen. of een paard.. das wel iets anders dan een ronkende jongen. Die je elk moment het bed uit kan drukken omdat hij zo sterk is.' lachte ik zachtjes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Mentaal kreeg ik steeds meer zin maar mijn lichaam wilde gewoon niet. Had dit huisje een uitknop gevonden voor me lichaam? slaperig probeerde ik me ogen te openen en Rose ene kusje terug te geven maar alles werkte tegen. Buh! Ze raakte me kont aan. jah nu wilde me hersens wel maar nog steeds weigerde me lichaam iets te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 20:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'hehehe noujah dan zal ik je de volgende keer nog harder laten schrikken tot je leerd waar het knopje is' zei yidae. 'geloof me als je dat doet gooi ik het gehele glas naar je toe en niet alleen het water wat er in zat. misshcien cola of icethee. dat plakt ook nog zo lekker daarna.' zei ik en keek hem met speelse getuite lippen en half opgeblazen wangen aan. ik wilde meer glas op mijn hand leggen maar hij hield zijn hand boven die van mij waardoor ik het glas op zijn han legde. verbaast keek ik hem aan. 'Ben een slechte slaper. Dus moet nog slapen' zei hij. ik keek hem aan. 'heb je al eens warme melk geprobeert?' vroeg ik. samen ruimde we het glas op. en gooide we het weg in de vuilnisbak. 'En zeker met een jongen naast me. Ben gewent dat me zusjes er liggen. of een paard.. das wel iets anders dan een ronkende jongen. Die je elk moment het bed uit kan drukken omdat hij zo sterk is.' vertelde hij. ik luisterde aandachtig maar led het merken alsof ik half luisterde. ik ging op het aanrecht zitten. 'hehehe, dat word bij iemand anders in bed kruipen.' stelde ik voor als oplossing. 'hij ziet er inderdaat gespiert uit. maar ik ken hem nog niet echt. hoewel hij me wel bekent voor komt.' mompelde ik nadenkent. en legde een vinger op me lippen terwijl ik na dacht. 'haal jij wat drinken voor me? want die van mij licht op je t-shirt.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
bee bleef lekker liggen. ik streelde iets meer over zijn rug en lichaam heen. meer als een soort van masage. ik sloeg de dekens van hem af en ging op zijn kond zitten. met me handen knede ik over zijn rug en schouders heen. ik boog over hem heen en drukte een kusje op zijn wang. 'you are so sweet like this.' fluisterde ik. na hem een tijdje gemaseert te hebben ging ik op zijn rug languit liggen en legde mijn hoofd op zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 20:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

het glas was weg. Plume was op het aanrecht gana zitten en ik was naar de koelkast gelopen om al een glas met icetea in te schenken.
. 'hij ziet er inderdaat gespiert uit. maar ik ken hem nog niet echt. hoewel hij me wel bekent voor komt.' mompelde ze nadenkent. ik schonk het glas in 'hij is echt heel aardig hoor maar hij zou me ook zo neer kunnen slaan als hij dat zou willen. Damntd die spieren god!' zei ik en gooide me handen de lucht in om aan te geven dat ik er echt niet tegen op kon.

'haal jij wat drinken voor me? want die van mij licht op je t-shirt.'  zei ze ik keek op en pakte he glas op en stak deze direct naar voren 'hier malady!' Daarna pakte ik een doek en droogde grond verderop zodat het niet in de grond zou trekken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ME spieren spande zich samen toe nze begon te masseren. Het was n heerlijk gevoel en langzaam ontspande me schouders zich. Ergens deed het zeer. Maar dat was ook fijn. Dit had nog nooit iemand voor me gedaan. Misschien was ik iemand van de one night stands. Maar daardoor had ik ook nooit verder contact met meiden. Dus laat staan dat ze je een massage geven. Ik kwijlde bijna op me kussen. 'you are so sweet like this.' hoorde ik der zeggen. Ik probeerde der aan te kijken maar lukte natuurlijk niet. Ik ben geen uil. 'hehe' bracht ik een beetje verlegen uit. WACHT WAT! snel deed ik me ogen dicht ''Nee bee schaam je zelf niet niet verlegen zijn Dufaq dude no'' Ze ging op me liggen en ik werd verer het bed ingedrukt door haar lichaam zwaarte. Ik kuchte even doordat me lucht er uit geperst werd maar ik vond het niet erg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'hij is echt heel aardig hoor maar hij zou me ook zo neer kunnen slaan als hij dat zou willen. Damntd die spieren god!' zei hij en stag izjn hand in de lucht. ik volgde zijn beweging en keke naar het plavon. 'wie niet sterk is moet slim zijn.' zei ik wijs. ik gniffelde zachtjes. ik kreeg yidae zijn icethee glas. naar me toe gestoken. ik kneep mijn ogen dicht en tijdse achteruit omdat ik dacht dat hij het naar me toe wilde gooien. ik opende een oogje toen ik nogsteetys niets voelde. ik pakte het aan en knikte bedankend. 'dank je.' zei ik en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'hehe' zei bee schattig. ik omarmde bee lekker en kroelde met mijn hoofd tegen zijn schouder aan. ik had niet door dat ik hem zowat plette met mijn gewicht. ik hoorde bee zachtjes kuchen. 'niet ziek worden he.' fluisterde ik lief in het engels en sloot me ogen langsaam. zijn kond voelde lekker zacht aan. net als zijn rug.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 20:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Bee

ik sloot me ogen. 'Gehe nee ik word niet ziek. Bee is nooit ziek' zei ik vermoeit eb provberd adem te halen. Uiteindelijk ging ik maar op me arme luene zodar me longen een klein beetje ruimte hadden.'but lets get some rest rose' geeuwse ik. ' morge skie en snowboarde heb liever geen ongelukken wegens veemoeitheid

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,
'of gewoon op de.bank..slaapt ook.goed. Zei ik op haar bijna uitnodeging om met iemand anders.te slapen.
ZE deed haar ogen dicht 'rustig ik neem geen vraak hoor. Nog niet!' zei ik en blijft het glas beed houden tot ze hem aan pakte. de vloer was schoon en droog. 'Ik g mar weer naar de kamer toe' zei ik en keek plume weer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptywo maa 11 2015, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'k leg wel lekker zo.' zei ik tevreden en gin wat hoger liggen zodat mijn hoofd vor een deel ook zijn wang aan raakte. ik voelde dat bee wat omhoog kwa. mijn ogen werden even iets groter. 'ooh god!! ik plet je toch niet he!?' gilde ik haast beschaamt. ik ging gelijk weer iets meer overeind zitten met mijn handen aan de zijkant van zijn lichaam op het matras. ''ooh ik en me domme gedachtens toch ook. denk nou een na rose je bent veelste zwaar voor zoon leuke magere jongen!'' dacht ik beschamend en ging rechter op zitten zodat ik op zijn kond zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'dat is wel slecht voor je rug hoor.' zei ik toen hij zij dat hij wel op de bank ging slapen. 'rustig ik neem geen vraak hoor. Nog niet!' zei hij. 'hehe nouwww~!!' zei ik speels en dronk uit het icethee glas. 'wacht wacht vordat je het licht it doet!!' gilde ik nadat ik me glas leeg had gedronken. ik rende naar yidae toe die de vloer had gewijlt. 'w-wil je me naar boven brengen. vind het een beetje eng savonds' fluisterde ik en keek anar de rare spiegel achter me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptydo maa 12 2015, 08:28

Bee.

Rose ging overeibd zitteb en blijkbaarschaamde ze zich. Ik kwam overreind en trok der naar benedeb toe. 'let get some rest rosr' zei ik nogmaals. Met me arm over rose haar schouders.heen drukte ik.haar naar benede toe ik drukte me.lichaam tegen de haren aan zodat ze niet kon bewegen.

*word van niks meer wakker en.slaap tot de volgende ochtend*
De volgende ochtend
werd ik wakker van iets in de keuke. De geue van gekookte rijst drong naar binnen toe. Ik.lag nog steeds tegen rose aan. En ik.had weer genoeg energie. En daar wqs me pret ochtend erectie. Ik lag tegen de kont van rose aan en met me vinger prikte ik haar zei. 'Wake up wake up' zei ik zweverig. Zachtjed kustje haar wange en nek. Met de hand waarmee ik aan het prikken was ging in onder der shirtne naar de onderkant van haar boob toe. Zachtjes wreef ik over haar blote huid.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Yidae

'net zo slecht als.in een paardenstal en heb nog geen.last van me rug' zei ik en keek naar de bank. 'bank is altijd comfortabler dan de grond met stro' plume vroeg of ik der mee naar boven wilde begleiden. Ik knikte en liep naar der toe. Daar was weer een spiegel die mijn blauwe ogen als een soort van kat deed weerspiegelen. Toen ik me hoofd wegdraaide. Zag ik iets in mijn ooghoeken. Het was een ijle lange gedaante. Het stond voor overgebukt. Ik knipperde een paarkeer met ne ogen om er zeker van te zijn dat er niks stond. Maar de gedaant verdween. De kamer was weer zo leeg als eerst. Ik liep met plume omhoog. In het donker was het tovh even ies anders om hiet te lopen. De oude kasten en deuren leken soms te bewegen. Ik bracht plume tot aan der kamerdeur. Hier leunde ik tegen het deurkozijn aan tot ze in bed lag. 'goodnight plume, if something bothers you or yohr scared know to find me' met deze woorden deeed ik de deur vorzichtig dicht. Vanaf dat moment draaide me maag zich om. Razendsnel drqide ik me om en sloeg me arme in de lucht. Me ademhaling was zwaar en snel. Ik voelde duidelijk iets op me schouder en een ademhaling in me nek. Met grote ogen staarde ik in het donker. Me hartklopping werden weer langzaam toen het enige wat ik zag de deuren en oude kasten waren. Uit een van de kaste was iets gevallen. Ik.liep er langzaam heen. De houte planke van de overloop kraakte onder me voeten. Elke stak maakte een zacht dof krakent geluid.  Ik kon me niet herinneren dat opdeHeen weg de overloop zo kraakte. Langzaam liep ik verder naar de openkast halverwegen bleef ik doodstil staan. Het krakende geluid van de voetstappen op de grond geen door. Ookal had ik geen voet meer verplaatst. Langzaam scande ik het gebeid achter me. Het geluid was opgehouden. 'okay yidae gedraag je der i hier niks' fluisterde ik zachtjes tegen mezelf. Ik rechte ne rug en liep verder naar de openstaande kast. Op de groend lag een foto. Hurkend pakte ik de foto op. Eerst dacht ik dat het en foto was van Cats familie. Daarom legde ik de oude zwart witte foto  terug in de kast. Voorzichtig deed ik de deur dicht. Ik hoopte day het geen lawai zou maken. De deur viel met een doffe klink in het slot. Ik.glimlachte even en stapte weg.'zo die is dicht!!.' ik draaide me om en wilde weglopen. Een koude rilling liep over me rug. 'der is iemans over je hraf heen gelopen' grapte ik. Dit was iets wat me ouders altijd zijden als ik een koude rilling kreeg. Me gedachte zweefde een beetje af. Voordat ze met en klap terug in de werkelijkheid kwam. Achterme hoorde ik de kastdeur uit het slotgaan. 'wie doet dat' me stem trille nu toch van angst. Een langzame diepe ademhaling voelde ik in me nek. Vervolgt door een koude rilling die dor merg en been ging. Ik keerde ne hoofd naar de kastdeur. Tot mijn verbazing lag de foto weer op de grond. Ik bukte toen ik dicht bij de grond gekomen was. Drong er een akelige geur me neus binnen. Rotte eieren, mest of de dood. Snel coverde ik me mond en neus.

En gritste de foto van de grond. Ik liep met grote.passen de trap af. De derde tree kraakte ineens als een gek. Hierdoor stond ik even stil om te luisteren of ik niemand wakker had gemaakt. Vanaf deze hoogte kan je recht in de spiegel kijken. Ik staarde oude spiegel in. Een dobkere schim stond achter me. Me ademhaling stopte er mee. De schim gleed dichtbij en de trap kraakte onder zijn lichaam. 'jesus yidae get your ass together. There aint any ghost here!' op dat moment zweef de gedaante door me heen. De koude rillingen liep over me rug heen. De vloer onder me werd vochtig de deur van rotte eieren doorboorde me neusgaten. De foto in me hand bewoog. Net of iemand het af probeerde te pakken. Stevig hield ik het beed en liep verder. Ik gritste de handdoek van de tagel af en vervolgde ne weg naar de slaapkamer.  Ik haalde diep adem voor ik de deur naar de slaapkamer open deed. Tot me verbazing was de kamer opgeruimt. De kaarten waren opgestapelt. Yus kleren lagen in de kast. Zelfs mijn deel van het bed was opgedekt. "hehe yu is vast wakker gewordrn en heeft alles even opgeruimt" dat wad de meest logische verklaring. Ik dook me bed in. De foto had ik nog steeds beed. Ik hees me hand op en keek naar de foto. Me hand was helemaal wit geworden al het bloed was er uit gelopen omdat ik de foto zo stevig beed had. Door de duisternis kan ik de foto niet zien. Langzaan strekte ik me hand om hem weg te leggen. Hierna draaide ik.me op me zei. Ik.voelde yus harige benen aangezien hij weer

Eens lekker breed lag. Met me rug naar yu gericht. Ik sloot ne ogen en probeerde te slapen. Me natte hemd drukte tegen me lichaam aan. Vermoeit zuchte ik. Maar ik.kon de energie.niet vinden om hem iit te doen." het droogt  vanzelf wel.".

Toen ik.eindelijk lag en dacht dat alles overwas. Voelde ik de ademhaling op me wang. De dekens werden zwaarder en voelde klam aan. Ik kneep me ogen dicht. 'Just get some rest!' met dit gevoel voel ik al snel in slaap.

Me wekker ging een uur eerder af dan die van de rest. Toen ik slaperig wakker werd en.me wakker uit deed. Keek ik met grote ogen. Er was geen oude houte kaptafel met spiegel. De grond was nog steeds bezaait met fotos en kleren van Yu. De foto was nergens te vinden.  me shirt was kurkdroog. Ik stapte me bed uit en ook de vloer was droog. Jn me pyama liep ik.door de gang naar de keuke. 'zou ik gistere alles  gedroomt hebben? Ik liep de keuke in en daar lagen de scherven. Gelukkig dan werd ik toch niet zo gek als ik dacht. Ik ging in de keuke staan en begon tw koken. Het was voor ontbijt en middageten dus ik pakte goed uit

Voor yu en bee maakte ik rijst. Met andere bij gerechten.

voor Yu iets japans

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]



Voor bee,  maakte ik koreaans ontbijt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Dit hield ik warm tot ze naar benede zouden komen. Daarna begon ik aan het middageten en het ontbijt voor de meiden

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

(mensen kunnen nog helpen want hij is nog steeds aan het koken) Dit is alleen wat hij gaat maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptyvr maa 13 2015, 10:09

Rose
Bee drukte zig op en draaide zig half naar me om. Hij pakte me schouder beed en trok me daarbij half van hem af. Ik werd op het matras gedrukt door zijn arm. Bee was half tegen me aan gaan liggen. Ik kroop ook tegen hem aan zover het kon. Bee leek al snel vertrokken te zijn. Ik kon me kond niet keren of iets dus mijn enige keus was om ook maar te gaan slapen.

De volgende ochtend hoorde ik een haan 3 keer kukkelen. De geur van eten vloog door de hele kamer heen. Ik voelde me nogsteets in een diepe slaap verzonken. Twee zachte lippen drukte tegen mijn wang aan gevolgd door mijn nek. Het gepook vond ik wat minder gelukkig was ik wat boller dus voelde ik het minder snel dan als je het bij eam eam zou doen. Zijn warme hand gleed over me zij en een deel van mijn buik heen. Zijn vingertopjes streelde langs mijn boobies heen. Ik mompelde wat onverstaanbaars en verlegde mijn hoofd een beetje terwijl ik bleef liggen. Ik verplaatste mijn kond meer naar achteren toe. Ik voelde nu iets beter dat er haast een langwerpig iets tegen mijn kond aan lag.  'Wake up wake up' hoorde ik op de achtergrond. 'Will~....?' mompelde ik zachtjes met het gevoel dat ik in de dorm was.

Yu
Ik hoorde een ieritant geluid. Ik draaide me half om en sloeg hard op mijn nacht kastje. Niet dat dat hielp want ik had helemaal geen wekker daar. Na een tijdje stopte het geluid al snel ik draaide me weer om en trok de dekens over mijn hoofd heen. Bij deze beweging viel het pluizebolletje op de grond. Op zijn kop keek hij met zijn zielige kraal oogjes naar het bed. Zijn vacht stond alle kanten op en zijn oortjes en pootjes waren half geplet.
*slaapt verder*

Plume
Toen ik wakker werd stapte ik gelijk onder een stomende douche. Het water was lekker warm. Ik waste mijn haren en body totdat het weer spik schoon was. Ik had een kleine haar drogertje mee genomen. De stekker stopte ik in het stopcontact. Het duurde wel 20 mins voordat me haar echt droog was. Nadat ik het geborsteld had maakte ik een elegante hairflip. Terwijl ik naar mezelf keek in de spiegel. Er zat een kras in de spiegel. Met me vingertopje streel ik over de barst heen. 'Au!' Kraamde ik zachtjes uit en trok mijn vinger weg. In het topje van mijn vinger zat een kleine snee. Ik stopte me vinger in mijn mond en liep de badkamer uit. Ik stak me neus in de lucht en rook voedsel. 'Bah en dat in de vroege morgen.' Fluisterde ik zachtjes en keek over de trap reeling heen naar benden toe. Zachtjes stapte ik in mijn nachtjapon voetje voor voetje naar benden toe. Ik stapte over de derde tree heen. Ik keek om de hoek van de keuken en zag daar Yidae staan.


Laatst aangepast door Timeless op vr maa 13 2015, 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptyvr maa 13 2015, 10:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

'will?' vroeg ik en drukte mijn lichaam dicht tegen haar aan. 'you didn't finish you sentence' zei ik en bleef haar zoenen. Me hand op haar buik gleed naar haar slipje toe. Ze drukte haar kont tegen mijn dick aan en natuurlijk was dat geen verkeerd gevoel. Ik zoender haar nek terug naar haar wang nu leunde ik iets verder voorover zodat ik bij de zijkant van haar mond kon komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

toen ik me wekker uit sloeg zag ik dat yu ook een poging deed tot het uitslaan van de wekker. Terwijl ik zo zachtjes mogelijk het bed uit stappte voelde k iet sfluizigs met me mee vallen. Iets wat uit het bed kwam zette. Geschrokken keek ik er naar met open ogen. Eerst dacht ik dat het een rot of iets was. Maar tot min verbazing was het een fucking knuffel.. Ik deed me hand voor me mond en probeerde niet hard te lachen daarna liep ik de kamer uit nog steeds me lach probeerde in te houden ''omg yu zun stoere gast slaapt met een fucking knuffel wat een mietjes''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

*kookt*


'goeiemorge Leo' hoorde ik ineens ik keek verbaast om en keek recht in de ogen van Katy ik gaf haar een dead stare en zei voor de rest niks. snel zei ze al mijn gewone naam.

*kookt verder*


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

Ik werd wakker en zag hoe Plume ging douche. zelf kledde im me aan en liep naar benede toe. Me haar zat alle kante op en ik keek nog steeds vermoeit. Toen ik de keuke in liep was ik niet een verbaast. 'goeiemorge Leo' zei ik en zijn reactie was te leuk hij keek me geschrokken aan dat ik ehm Leo noemde. Dat was zijn Nederlandse naam die hij eigenlijk nooit gebruikt. zijnouders hadden hem die gegen toen hij geaddoptreed werd. Maar al snel hield hij zijn normale Koreaanse naam Yidae. 'hehehe dae dan' lachte ik en ging zitten aan de keuke tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptyvr maa 13 2015, 10:55

Rose
'Will?' Hoorde ik een elegante stem zeggen. Zij. Lichaam werd verder tegen mij aan gedrukt. 'you didn't finish your sentence' vroeg hij verder. 'Mmmmhmu.' Mompelde ik en voelde veel meer kusjes. Ik glimlachte met me ogen dicht. "Willem deed nooit zo. Zou hij eindelijk van gedachte verandert zijn en zin hebben in iets stouts?" Dacht ik. En legde een hand onder mijn hoofd. Zijn Hand streek over mijn blote huid heen naar beneden toe over mijn navel heen. Zijn vinger topjes trippelde richting mijn ondergoed. De kusjes gingen steeds verder. Ik ging iets meer op mijn rug liggen. En voelde een kusje op mijn mondhoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Emptyvr maa 13 2015, 11:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

'Mmmmhmu.' mommelde ze meer niet. Ik ging verder op der liggen aangzien ze op haar rug was gaan liggen. Ik verplaatste me en zorgde dat ik met me boven lichaam boven der hing. Ik leunde op me linker onderarm. Me rechter hand verkende het randje aan haar onderbroek.me kont lag nog steeds naast der maar ik drukte me heupen tegen haar heup aan me dick prikte tegen haar boven been aan. Ik begon lagnzaam haar onderlip te zoene. Zolang ze niet aangaf dat ze neit wilde was het toch geen probleem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: