cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptydi maa 10 2015, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'hehe, beter dan met een meisje.' zei ik en keek naar de grond terwijl ik ene keertje doro mijn haren heen streelde naar achteren toe. ik gaf kim een speelse duw toen hij me een schouderklop gaf. 'zo slecht was ik toch niet!?' vroeg ik met grotere ogen toen ik zag dat hij begon te lachen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik negeerde yidae en sprong op toen katy naar bed wilde lopen. 'ik ga oooook!' zei ik en trippelde acter haar aan. mijn haar danste sierlijk heen en weer. ik kwam in onze kamer uit en pakte mijn tandenborstel. ik ging naar de toilet ruimte ne poetste daar mijn tanden. mijn haar deed ik in een hoge staart en rende weer huppelent terug naar de slaapkamer toe. in mijn korte nachtjapon die ik al had aan getrokken in de slaapkamer. (rend mogelijk langs bee ofzoiets)
'katy!! hij wilde je zowat naar bed tillen whoohoo <3' zei ik plagerig en verstopte me half onder de dekens van het bed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'hou dat strip party maar voor je vriendinnetje. dadelijk breng je anderen op slechte gedachtens. 'zei ik en keek naar boven waar been heen gelopen was. en glimlachte.

'hahaha dat moet er echt fout uit zien een jognen zoals yu met pijpenkrullen.' toen katy yidae zjn verzoek wijgerde keek ik hem gniffelend aan. 'je mag mij wil tillen.' zei ik als grapje omdat ik juist best meer gewicht had dan de andere sexyer meisjes met een licht gewicht lichaampje en mooie heupen.

'moet nog effe de rommel op ruimen.' zei ik moederachtig en stond op met de lege glazen en stepelde deze op zodat ik ze naar de keuken kon dragen.


Laatst aangepast door Timeless op di maa 10 2015, 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptydi maa 10 2015, 21:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

'hoezoo? je houd niet van sex!' zei ik geschrokken. op dat moment rende die plume langs ik bekeek haar kont meer deed niet meer. Ik rechte me rug 'heeh je heupen hebben nog wel wat meer techniek nodig. Misschien is het sexy meteen meid er tussen maar nu was het eerder een faal' lachte ik
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik had me omgekleedn me tanden enzo had ik al gepoest voor plume naar boven kwam. ik lag in me bed toen plumede kamer in kwam 'katy!! hij wilde je zowat naar bed tillen whoohoo <3' gilde ze. 'Sstth niet zo hard!' zei ik en keek haar met groten ogen aan 'IKR!' gilde ik zachtjes met een squize in me stem. 'Maar wat was je close met hem. En en waarom deed die yu zo?' dat laatste vroeg ik nog zachter omdat Ik niet wist of die twee nog op de gang stondne

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'hou dat strip party maar voor je vriendinnetje. dadelijk breng je anderen op slechte gedachtens' zei rose. ik lachte 'had ik er maar eentje' zuchte ik en ging onder uit gezakt zitten. 'owjah terug koment op die 24 uur. Zoals ik net naar Bee keek denk ik niet dat hij het langer uit houd dan 10 uur. En ik den kdat hij al1 dag zonder zit aan zijn houding te zien en hoe hij je beed houd' zei ik en lachte.

''
goodnight plume en cat' riep ik de meiden achterna.


'je mag mij wel tillen' zei rose uitdagent. Ik glimlachte. Toen Rose ging opruimen stond ik op en pakte dingen van Rose aan. Nu droeg ik de spullen naar de keuke zodner ietste zeggen. daar zette ik alles neer en zette de waterkraan aan om af te wassen. de kraan stond aan en ik draaide me om. Ik pakte rose beed en tilde haar op 'Waar moet je heen'vroeg ik. Ze was zwaar maar kom op ik ging met paarden om en kon een freaking Hengst tegenhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptydi maa 10 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'nouja... niet lekker... heb het niet echt als prettig ervaren de eerste keer. dus heb het niet meer gedaan.' mompelde ik wat en streelde nog een keer door mijn haren heen. 'en waarom zijn jouw bewegingen dan wel sexy zonder meisje er tussen?' vroeg ik aan hem en bestudeerde zijn lichaam. het meisje waar ik de rellingen van kreeg kwam weer langs gehuppelt. ik rilde even toen ze weg was en schudde mezelf heen en weer. 'wha? waarom keek je haar na?' vroeg ik aan bee

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'night!!' zei ik terug en rende verder. ik keek even achterom en zag de dansende jongen naar me gleuren. ik deed net alsof het me niets kon schelen. en dook in mijn kamer.

'als er iets gevaarlijks is dan is het wel iemand naar boven tillen op een trap.' fluisterde ik met een meisjes stem en grinnekte. 'jaloers? jij hebt al een vriendje, en waarom zou ik niet met hem kunnen spelen en knuffelen? hij is schattig. maar... niet helemaal voor de 70% mij type.' het laaste zij ik wat zachter. 'heb asians af gesworen.' zei ik zachtjes en knuffelde mijn kussen. 'en en en en vertel over die delle. hoe ziet hij er uit en wat zijn zijn hobbies ik wil alles weten!!' zei ik geintreseert en stuiterde een beetje op het bet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'gewoon wachten en leuke dingen ondernemen. je komt hem of haar vast wel een keertje tegen.' zei ik vriendelijk met vol hoop tegen yidae. 'je bent knap vriendelijk en hebt gevoel.' zei ik als compliment. 'weltrusten!' riep ik ook naar boven toe. 'mmmh als je het zo bekijkt. neeh, hij heeft vast dan wel zelf iets gedaan die nacht dat we niet konden af spreken.' zei ik hartop tegen mezelf.

yidae pakte zomaar de glazen uit me handen. ik keek hem half verwart aan. 'heh?' ik keek hem na terwijl ik stil stond. vervolgens rende ik achter hem aan naar de keuken toe. ik hielp hem met de glazen af drogen. yidae draaide zig plots om en tilde mij op. 'Iiiiiiiieek!' zei ik speels en geschrokken. ik hield hem goed vast maar niet op sexiele plekken. 'boven...' zei ik enkel en zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 08:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik luisterde met een serieuse glimlach op me gezicht toen rose so positief en hoopvol was. 'je bent knap vriendelijk en hebt gevoel.' zei ze ik keek der aan 'Word dat niet juist altijd als Guy gezien.' zei ik en probeerde me lach weg te houden 'Meide nvan tegenwoordig vallen op de Badguy look en gedrag zoals yu of de hyper rondspringende jongens als Bee' Zei ik en de pluk met haar dat weer voor me ogen viel deed ik naar achteren.

'boven?' herhaalde ik vragend 'moet ik rekening houden met bee? of moet ik je naar boven tille' ik zette der neer op de keuke tafel en glimlachte. daarna pakte ik de vaaddoek die op de tafel lag 'Eerst maak jij de tafel schoon dan doe ik het aanrecht' ik stapte bij der vandaan en maakte de aanrecht schoon en droog

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

'aawh.' zei ik neit echt geintereerd in zijn verhaal.'probeer het achter je te laten' zei ik niks wetend.

Ik deed me broek goed en keek nog een laatste keer naar de kamer van Katy en Plume 'whut waarom mag ik niet kijke dan?' vroeg ik verbaast. 'waarom ontwijk je haar?' vroeg ik terug

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'jaloers? jij hebt al een vriendje, en waarom zou ik niet met hem kunnen spelen en knuffelen? hij is schattig. maar... niet helemaal voor de 70% mij type.' zei ze. ik lachte zachtjes 'Delle is nog niet officeel me vriendje' glimlachte ik 'hij is al kei lang een vriend dus echt jaloers ben ik neit hij heeft meer met mij gedaan dan je denkt' grapte ik. nee we hadden geen sex gehad of gezoent maar het was leuk om Plume te stangen. 'heb asians af gesworen.' zei plume zachtjes en mistieus. 'vertel why?' vroeg ik neiuwschierig

Plume vroeg naar Delle, Zachtjes bloosde ik 'hij is hella vrouwlijk en druk. Zijn uitelijk lekkerlijk zwart wit. Hij verft zun haar in twee kleuren. en nogmaals hij is heeeel vrouwlijk' dat laatste zei k bijna verlieft. 'zijn hobbies, Disney prinsessen, Zelf vondik vroeger disney ook echt geweldig enzo is het date begonnen. toen ben ik ziek geworden voor lange tijd. denk sowieso 9 maanden als het niet langer is.. Ik ben erg veranderd in die tijd ziek zijn. Ik denk volwassener geworden. Maar geef Delle nog steeds een kans, want ik weet dat ik ergens diep van binnen ziels veel van hem houd' zuchte ik. jap ik had het er moeilijk mee. maar ik gaf echt neit op!


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 11 2015, 10:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 09:53

Rose
'Je hebt ook nog de elegante look, badguys en hypere jongens zijn achteraf ook niet de beste vriendjes.' Fluisterde ik terughoudend. Ik staarde af en toe naar de blauwe ogen van Yidae. Het was vrijwel bijzonder. Maar waarom verborg hij het dan, wat maakt volbloed asian nou uit.

'Hihi, wil hem wel eens jaloers zien.' Zei ik. En als je me dan ook nog eens in de kamer afzet.' Zei ik zachtjes en gniffelde. 'Daarna mag je gewoon weer naar buiten lopen.' Vertelde ik verder en sloeg een lange pijpenkrul naar achteren toe. Yidae zette me op het aanrecht neer. 'Is goed~' zei ik op zijn schoonmaak voorstel. Ik klom van het aanrecht af en nam een vochtig doekje mee waarmee ik de tafel schoon maakte. 'Zizo dat is klaar.' Zei ik. Ik spoelde het doekje af en legde het weer terug bij het aanrecht.

Yu
Ik keek hem kil aan. 'probeer het achter je te laten' zei Kim dood leuk. Ik keek hem droog aan. En keek van zijn ogen naar zijn kruis en weer terug. 'whut waarom mag ik niet kijke dan?' vroeg kim verbaast. 'waarom ontwijk je haar?' Vroeg Kim weer. 'Gaat jou dat wat aan? Weet je...' Zei ik kil en stapte naar voren toe en keek recht in zijn ogen. '...Kun jij wel jouw Dick achterlaten?' Vroeg ik en grijnsde gemeen. 'Dat is nou precies de zelfde stelling. Hehe.' Lachte ik en gaf hem een schouderklop. Vervolgens draaide ik me om en ging ik buikspieren op de grond oefenen.

Plume
'Heb je dan nog niet met hem gezoend en gevreeën enzo?!' Vroeg ik verbaast toen ze zij dat hij nog niet echt haar vriendje was. 'ik neit hij heeft meer met mij gedaan dan je denkt' vertelde ze over Yidae. Ik blies me wangen op. 'Volgens mij heeft hij het met veel meer meiden gedaan dan jij weet zo te horen.' Mompelde ik teleurgesteld. Ik keek naar het plafond en trok me dekens hoog op. 'Vertel Way.' Vroeg ze ik keek haar niet aan. 'Altijd het zelfde liedje met hun over familie dingen en tradities enzovoort. Alleen al als je geen asian bent is het al lastig om geaccepteerd te worden door hun ouders. En mijn ouders zien ze als criminelen.' Vertelde ik en lachte kort aan het eind.

Katy vertelde over de jongen. 'Hij klinkt schattig. Wie weet is hij wel een meisje als je zelf al zegt dat hij daar zoveel op lijkt.' Bedacht ik me en keek naar de lamp die aan het plafon hing. 'Maar hoezo nog een kans? Is er iets mis gegaan dan tussen jullie?' Vroeg ik en draaide mijn hoofd naar haar toe.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 12:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 10:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
ineens keek Yu me kill aan ik stapte naar achtere had ik iets fouts gezegt? . 'Gaat jou dat wat aan? Weet je...'  zei hij mega kill ik stapte verder naar achtere toe. .'Kun jij wel jouw Dick achterlaten?' ik keek hem aan en trok een wenkbrouw omhoog  'Dat is nou precies de zelfde stelling. Hehe.'. ik snapte geen flikker van wat hij bedoelde of waarom hij dat zou zeggen. me dick achterlaten? dehell. 'dufuq im out of here, you'r crazy dude.' zei ik in het koreaans en stapte naar achtere. Ik snapte geen zak van hem. ik gooide de deur weer dicht en zette me muziek weer hard aan. ik keek uit het raam en deed voor de rst niks noujah mijn benen bewegen en tikken op het raamkozijn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'maar ze hebben beide een GF' zei ik en keek even naarde grond. Misschien na al die jaren om gaan metmeiden was ik wel weer toe een een girlfriend.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihi, wil hem wel eens jaloers zien.' zei ze . ik knikte begrijpend

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

daarna schudde ik me hoofd heen en weer 'sorry ik maak niemand jaloers' zei ik en legde de pijpekrul netjes op haar schouder. daarna draaide ik me om 'Ik hoef geen ruzies' zei ik terwijl ik de aanrecht schoon maakte. 'Zizo dat is klaar.' hoorde ik rose zeggen en ik legde ook mjin vaatdoekje weg. 'ga jij ook naar bed?' vroeg ik terwijl ik tegen het aanrecht leunde



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'delle is een soort van sick, Elke keer als zijn lichaa te warm word sluit hetzichzelf uit, Dus dan valt hij flauw. En dat was iets wat ik het lieft niet wilde. Daarom zijn we nooit echt heel heel ver gegaan. we hadden denk ik wel voordat ik ziek werd of niet? ik weet het eigenlijk niet helemaal' zei ik en ineens schaamde ik me 'weetje ik weet niet meer zo veel vanvoordat ik ziek was, Ik herken mensen wel maar echt ditais en zo is moeilijk. sommige dingen lijken gewoon weggeroeit ze zijn. Net als mijn liefde voor disney'

'Volgens mij heeft hij het met veel meer meiden gedaan dan jij weet zo te horen.' ik lachte op haar opmerking 'nee zo onschuldig als hij zich gedraagt is hij niet nee' lachte ik. toen ze vertelde over de criminelen en ouders van asians ging ik recht zitten 'yidae is geaddopteer,' glimlachte ik, 'dus geen strenge ouders, ' ik ging weer liggen 'waarom criminele dan?' vroeg ik wetent dat Yidae niet eens een vlieg zeer zou doen. Maar als ik naar Bee en yu keek snapte ik die opmerking wel.

'Hij klinkt schattig. Wie weet is hij wel een meisje als je zelf al zegt dat hij daar zoveel op lijkt.' ik draaide me om zodat ik plume kon zien. 'wieweet,' zuchte ik. 'Maar hoezo nog een kans? Is er iets mis gegaan dan tussen jullie?' vroeg ze. Ik schudde me hoofd. 'Nee niks fout gegaan. Zoals ik net al zei ik ben erg veranderd,. zoals mijn kijk op de wereld.'


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 11 2015, 12:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 11:21

Yu
Kim ging weg. En ik kon weer lekker alleen sporten. Ik zat onterand al over de 100 heen maarja.
Na een tijdje stond ik op en sloop ik naar beneden toe. YD en rose stonden in de keuken. Ik sloop snel door de woonkamer heen en rende de slaapkamer in. Ik trok me broek uit en gooide deze op de grond. Vervolgens kroop ik in bed. Ik pakte mijn fluffy monster onder me dekens vandaan en legde deze op mijn buikje neer.

Rose
'Yidae~' riep ik kalm. 'Mijn echte vriendje is hier niet dus met hem krijg je sowieso geen ruzie.' Vertelde ik kalmpjes en keek hem vriendelijk aan.
'Bee is lief maar ik denk dat hij mij nooit zou vragen.' Zei ik zAchtjes en zuchte heel even. 'Jah ik ga ook slapen.' Vertelde ik en stapte de keuken uit. Ik bleef even staan en draaide me weer op naar Yidae. 'Yidae~ hou je dit tussen ons?' Vroeg ik vriendelijk en keek hem vertrouwelijk aan. Ik draaide me weer om en liep richting de trap. Aangezien Yidae me vast toch niet meer wilde dragen nu hij me gewicht gevoelt had.

Plume
'Ben je dan niet bang dat je hem pijn gaat doen als hij er achter komt?' Vroeg ik. En die yu schijnt zijn beste vriend te zijn dus als je flikflooit met Yidae word dat zeker op gemerkt.' Zei ik bangig en verstopte me steets meer onder de dekens. 'Agh dat is wat me ouders over zeggen over dat criminelen gedoe. Gewoon omdat ze vaak hun eigen soort op zoeken en dan de rest gaan uit moorden omdat ze niet zijn zoals hun Idk.' Vertelde ik mompelend en pakte een knuffel konijntje tevoorschijn en gaf haar een kusje.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 12:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik luisterde naar haar verhaal over haar officiele vriend. Ik schudde me hoofd 'Girl? your cheating?'vroeg ik bezocht maar zachtjes. toen rose wegliep en nog zei dat het ons geheimpje was stak ik me duim op 'Je kan met alles bij me terug ik zeg niks!' zei ik. Daarna plofte ik op de bank neer en deed eingelijk voor een halfuurtje niks. Gewoon zitten en genieten van het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 12:28

Rose
'Ye... I know...' Zei ik pijnlijk. 'I know its not oké but, hij blijft toch niet bij me.' Zei ik moeilijk en keek naar de grond. Ik pakte de trap leuning vast en klom omhoog treetje voor treetje. 'Welterusten Yidae.' Zei ik vriendelijk en glimlachte.

Ik slenterde over de overloop heen en stapte de kamer van bee in. Daar lag hij met zijn oortjes in muziek te luisteren. Ik draaide me rug naar hem om en deed mijn kleren uit om mijn pyama aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 13:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'Ben je dan niet bang dat je hem pijn gaat doen als hij er achter komt?' ik keek der verbaast aan. 'waarachter?' vroeg ik 'flikflooit met Yidae' Ik lachte hard. 'Nee ik doe helemaal niks met yidae!' hij is een goeie vriend en komt niet aan meiden die aan het date zijn of een relatie hebben. Daar is hij streng op tegen en ik zelf ook. zolang ik date met Delle geen andere Date enzo voor mij!'

Ik luisterde naar haar criminile verhaal 'aawh maar niet iedereen is zo!' zei ik en keek op. 'Ik durf te wedden dat Yu er alleen ruig uit ziet maar niet zo is!' zei ik en gign weer liggen

'goodnight plume!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'Dus het mag ineens?' zei ik streng. Ik keek hoe ze de trap op liep. ik stond op en liep naar der toe. ik legde me hand op haar hoofd neer. en aaide der. Ze stond nu 3 treedjes hoger en hierdoor kan ik er net ibij zelf stond ik op de eerste treede 'Zolang jeje zelf maar geen pijn doet rose!' zei ik der nog na. 'goodnight Rose and take a good rest!'

*wacht op de bank*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

het duurde me te lang en de dag was zwaar. een nacht niet geslapen hebben 12 uur in een auto en dan nog op blijven tot een uur of 2 god zelfs een bee word daar moe van. Ik was in bed gaan liggen met me oortjes nog in. Me ogen waren zwaar geworden. Ik hoorde de deur opengaan. Waarscijnlijk was het rose. Ik draaide me om en keek naar de rug van rose. Ik wilde opstaan en der helpen met uit kleden en der de hele kamer laten zien. Maar me lichaam ahd iets van. blijf liggen je bent moe. 'Bee die moe is WTF. dacht ik en draaide me wat beter'


Laatst aangepast door Evilian op wo maa 11 2015, 13:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 13:54

Rose
Ik draaide me om en keek Yidae aan met sneue oogjes. 'Het ligt wat moeilijke oké.' Zei ik hopeloos en zuchte kort maar zachtjes. Ik keek naar beneden en dacht aan het moment dat mijn ex me zo verraden had. Ik legde een gesloten hand op me borstkast en sloot even mijn ogen. "Nee rose niet tewijvelen. Bee houd vast wel van je." Sprak ik tegen mezelf. En opende mijn ogen. 'Goodnight...' Herhaalde ik hem zachtjes. En draaide me weer om. En stapte een treetje verder omhoog.

(Vorige bericht met omkleden enzo)

Plume
'Ik bedoelde eigenlijk dat je anders denkt dan daarvoor. Dat kan ook je persoonlijkheid beïnvloeden.' Fluisterde ik zachtjes. 'Zou hij met een ander meisje naar bed gaan?' Vroeg ik nieuwschierig aan Katy. Ik draaide me om op me buik. 'Wie weet zijn er ook nog lieve asians op de wereld en anders is het wel in de hemel.' Vertelde ik slaperig en sloot me ogen 'Sweet dreams.' Fluisterde ik


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 14:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'als jet het een keer kwijt wil, Ik luister! I wouldn't jugde' zei ik en ging terug naar de bank

*wacht op de bank*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'Ik heb Delle nog maar 2 keer gezien. en toen ben ik er achter gekomen dat we vrij uit elkaar gegroeit zijn' knikte ik. 'maar het voelt raar. Ik ben nog steeds dol graag bij hem. Enzo'

ik sloot me ogen en viel vrij snel in een soort vanslaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 14:16

Yu
Ik lag nogsteets in me bed. Ik draaide me om. 'Kepiiiipuuuh!~' klonk er. 'Fu~uk' schold ik omdat ik nu weer bijna zo goed als wakker was. Ik keek om me heen en Yidae was nogsteets niet komen slapen. Ik haalde het beestje onder me buik vandaan. En kneep er weer in terwijl ik boos naar hem keek. 'Volgende keer moet je niet zo hard gillen als ik weer op je lig. Pook of kietel me maar!' Fluisterde ik naar het knuffeltje. 'Kepiieeeepuuh~' klonk het beestje.

Rose
Ik glimlachte naar Yidae. 'Thx yidae' zei ik vriendelijk. En liep verder te trap op.

Ik klede me uit en lied mijn bh van mijn lichaam af glijden. Voor heel even stond ik Half naakt met enkel mijn onderbroek aan. Ik draaide me een kwartslag om en keek naar achteren toe. Ik pakte me pyama van het bed en trok deze aan. Vervolgens ging ik in bed liggen en kroop tegen bee aan. 'Heb jij zitte gleuren?' Vroeg ik plagerig. En drukte een kusje op zijn voorhoofd. 'Sweet dreams sweety.' Zei ik zachtjes.

Plume
Ik gaapte luid.'misschien moet je hem Gewoon vaker zien.' Zei ik en sloot me ogen.


Laatst aangepast door Timeless op wo maa 11 2015, 14:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 14:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Leo Yi-dae YD,


rond 12 uur sjockte ik naar de slaapkamer en ging in bed liggen. Vermoeid lag ik al bijna 2 uur in bed het was een super dag. Zo mocht heel de vakantie wel gaan. Rose, Bee, Katy en Plume lagen allemaal boven. Yu en ik hadden de slaapkamer beneden gekozen. Nou ja, Yu had die gekozen en mij en bij gezet. Oh mij hoor je hier niet over klagen. Ik vind het niet erg om naast een jongen te slapen als hij maar van me afblijft. Anders ging ik wel op de bank slapen. Vond dat die Plume al erg aanhankelijk was terwijl ze me nog geen  uurtje kende. Omgaan met meiden is vind ik niet lastig. Ik heb 6 zussen en word altijd mee gevraagd om te chillen als ze een meiden avond hebben. Film kijken, Meiden die me make-up geven, Luisteren naar die meiden verhalen die fangirlen over  Idolen en jongens. Allemaal leuk en aardig. Maar ik had nog nooit mee gemaakt dat iemand meteen zo op schoot ging zitten en zat te flirten terwijl ze niet eens wist hoe ik ben en wat ik zou doen met der. Ik staarde naar het dak en kon geen lekkere manier vinden om te liggen. Met elke beweging die ik maakte gaf het bed een akelig gekraak. Net of er iemand met ijzig lange nagels over een oud schoolbord ging.

De houten vloer van de slaapkamer lag bedekt met plaatjes van naakte vrouwen. Dit was het kaartspel dat Yu beet had. Deze hadden ik voor de grap mee naar de slaapkamer genomen.  Niet dat ik er iets mee deed. Die drang heb ik gewoon niet. Ik had ze los naast me bed gelegd op mijn donkere houten nachtkastje. En het raam open gedaan. Ik mag misschien een Koreaan zijn maar ik ben typisch blond. Want toen ik terug kwam van een glas water drinken lagen de kaarten verspreid over de grond. Niet alleen de kaartstukken met naakte vrouwen lagen verzaait over de grond maar ook de kleding stukken van Yu. Met soort van sprongetjes was ik naar me bed gesprongen en nu ik hier zo lag in het bed voor bijna 30 min kreeg ik het gevoel dat ik moest douche. Ik kon toch niet slapen.

Voorzichtig probeerde ik het bed uit te komen. Het kraakte als een gek. Toen ik me voet neer zette voelde het vochtig aan mijn voeten. Dat was voordat ik in bed ging liggen nog niet zo. Ik probeerde te zien wat het was. Met me mobiel scheen ik op de grond. Het enige wat ik zag waren de houten planken die er kurkdroog uit zagen.  Ik haalde me schouders op probeerde de kaarten die nog steeds op de grond lagen te ontwijken. Zo baande ik me een weg door Yu's kleding  naar de deur toe. Halver wegen de kamer bleef ik staan me hart schoot naar me keel toe. Ik keek recht in een spiegel. Het was een oude versleten spiegel. Het hing schuin boven een tafeltje met bakjes en andere soort make-up potjes. Het leek net of het al 20 jaar niet verplaats was. Deze oude kaptafel had ik nog niet gezien toen ik de kamer in gekomen was. Dus het was even schrikken. Helemaal toen me helder blauwen ogen een soort reflectie er in had. Heel me lichaam wilde niet meer bewegen. Snel schudde ik me hoofd heen en weer. En probeerde me lichaam naar de deur te begeven. Voor een laatste keer gaf ik een blik naar de spiegel. Me ogen werden groter. 'Yidae daar was niks dat kan niet' zei ik zag tegen mezelf en wreef in me ogen. Ik dacht de reflectie te zien van een lang dun persoon naast het bed waar Yu slaapt. Ik pakte een handdoek uit de kast naast de deur en deed de oude houten deur open. Een schelle piep vulde het oude vakantie huisje. Ik bleef stil staan in de hoop dat ik niemand wakker gemaakt had. Na even liep ik de gang in om naar de badkamer te komen. Ik was veilig bij de badkamer aan gekomen en nam een korte frisse douche. Ik had me afgedroogd en aangekleed. Met de handdoek op me hoofd om me haren te drogen liep ik naar de deur toe. Der scheen een flikker lichtjes onder de deur van de badkamer. het leek op een vlammetje van een kaarsje. Voorzichtig deed ik de deur open en liep de gang in. Er hing een koude tocht in het huis. De tocht trok van de woonkamer naar de badkamer van yu en mij. Ik liep langs de kapstok naar de kamer toe. Met mijn mobiel scheen ik omhoog. Me handdoek gleed van me hoofd aan en keek recht in de ogen van .....

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik glimlachte en knikte 'hoe kan ik nou niet naar jouw willen kijken'  ik ging beter liggen en glimlachte naar rose

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Rose gaf me een kusje op me voorhoofd en ik drukte mijn lichaam tegen de hare aan. Ik hield der stevig beed 'goodnight Rose'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

'hehe jah ik denk gwoon t veel na! moet er gewoon weer inkomen!' het gegeeuw van Plume stak mij ook aan en k geeuwde hard. Daarna draaide ik me om en viel in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Emptywo maa 11 2015, 15:38

Plume
Ik wandelde de trap af en hoorde de 3 trap tree erger kraken dan de rest.

Ik had de koelkast open gedaan en pakte een glaasje spablue. Ik horde weer de trap kraken. Mijn oren stonden scherp. Maar het kon vast niets zijn. Dacht ik en nam een slok en liep richting de bankstel. toen ik in enen een schim voorbij zag komen. 'You go first.' Hoorde ik iemand vaak fluisteren. Twee vel blauwe rondjes kwamen op me af en zweefde vlak voor me ik schrok me het lazeris en gooide me glas water voor me uit. 'Iiiiieeeeek!!!' Gilde ik. Hard en lied het glas vallen op de grond. Ik houde mijn handen vlak bij me gezicht en stapte achteruit.

Rose
Ik kroelde lekker tegen bee aan en knuffelde hem. Ma een tijdje alleen geslapen te hebben kroop ik tegen zijn zij aan en omarmde hem. Ik hoorde allerlij gekraak. "Zou er iemand aan het krikken zijn?" Dacht ik. Ik streelde met mijn hand naar beneden en kneep zachtjes en maserent in de slapende boner van bee die heerlijk op zijn rugje lag te ronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: