cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Last day of our holiday

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyza maa 07 2015, 23:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik kreeg me hand maar niet terug ne glimlachte breed maar misschien was dat ook wel ee nbeetje angste. Ik moest nu toch echt koppelen. Ik had de versnellings koppelings in gedrukt dus kon wel stil staan maar als ik me voet van dat ding af haalde zou hij ineens stil staan. met me andere handide nog vrij was draaide ik onhandig de sleutel om en trok deze er uit de auto slootzicht zelf rustig af. ik keek trots op zei ' Zelfs voor dit heb ik er maar eentje nodig' zei ik en boog naar rose toe ngaf der een kus op der wang 'Ik zal bewijzen dat ik maar een hand nodig heb om jouw een pleziertje te doen;  zei ik en keek naar haar lichaam. daarna stapte ik uit. atans ik deed een poging
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

we hadden het over eten en wat ze lekker vonden ik luisterde anadachtig tot ineens iemand mijn dick beed hield ik keek naar benede en zag Yu hem beed hebben. HOE DE FUCK KON KAN JE PRECIES DAT DING VAST GRIJPEN dacht ik en pakt zijn hand beed. 'sorry dude maar dat gaat te ver' zei ik tegen de half slapende jongen.

we knalde omver ik deze keer belande ik op Yu zijn schoot. ik lachte me echt stuk dit was te mooi. dikke vraak hiero. 'Yu yu ik val voor je ' zei ik ging recht zitten.  'DUDE dat is geen K van KIP' zei yu tegen me en gaf me een por. ik keek hem aan met een stare en daarna glimlachte ik 'nee klopt. maar ze hebben wel goddelijke kip!'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik trok snel me vingers terug zodat ze niet on plumes hare mond verdwenen.

'oh hel nooo, geen asians voor mij meer.' zei ze en de jongen achter de bali keek op. Ik draaide me ook snel op .'hehe had nieteens gezien dat het een asians was. Ik wil er ook geen hoor ze zijn zo klein geschapen' grapte ik en deed me pink omhoog.

'spagetie word het voor de dames' hoorde we een stem zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 00:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
ik hield me angtig vast aan het gekke werk van bee zijn auto tegnieken. ik keek met verbazing toen hij in het vak stond. 'jah hoor meneer heeft het weer voor elkaar. lekkerding.' zei ik tegen hem en keek met een blik van hij heeft het weer voor elkaar. 'Ik zal bewijzen dat ik maar een hand nodig heb om jouw een pleziertje te doen' zei bee en keek naar me lichaam. ik keek flirty terug en beet verlijferlijk op me lip terwijl ik bee van top tot teen na keek. 'jij kunt het zelfs zonder handen bijtje~' zei ik speels en hield zijn hand vast toen hij de auto uit wilde stappen. ik grinnekte toen we bijden terug werden getrokken. door elkaars handen. yu had plots onze polsen vast en wilde er in bijten. 'iiieeeek!' zei ik en lied bee meteen los. 'engert.' zei ik tegen yu in het engels omdat ik telkens engels met bee prate.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
ik knikte begrijpent. 'alles wat godelijk is s de moeite waard.' zei ik en dacht aan maar een ding. de goddelijke boobs van lucy. ik kwijlde haf en keek naar de lachende YD die op me schoot zat. 'ik weet dat je voor me valt moppy maar dan hoef je me dick niet te maseren met je vribrerende hoofd.' zei ik omdat hij zo aan het laggen was dat het gewoon door trilde. ik pakte zijn hoofd vast en probeerde het van mijn schoot af te halen. ik klikte me riem los en probeerde uit te stappen.

ik zag dat kim en het meisje elkaar niet los lieten. ik pakte hun polsen vast en probeerde naar hun bijden handen te bijten. ik deed meer de beweging inplaats van dat ik echt beed. binne een paar seconde lied het meisje los. 'HONGER!' zei ik.

ik stapte uit de auto.
even wankelde ik half slaap dronken. ik bukte voor over om me benen en rug te strekken en draaide me heupen heen en weer om het los te krijgen. 'okee, rare restaurand.' zei ik en keek naar het geel met rode gebouw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik verschool me achter een etalage stelling. en trok katy met me mee. 'hehe had nieteens gezien dat het een asians was. Ik wil er ook geen hoor ze zijn zo klein geschapen' zei katy en lied haar pinky zien. 'nou, ik heb andere ervaringen. zei ik en stak me duim op. ik keek achter de schappen vandaan de aisan achter de kasa gluurde naar ons. 'spagetie word het voor de dames' zei hij en glimlachte naar ons. ik stapte voor uit. 'beter dan rijst toch?' zei ik flauw en stapte op hem af. en legde het pak op de toonbank. ik nam een zelf verzekerde houding aan. 'katy, we hebben ook saus nodig.' riep ik nar achteren toe.


Laatst aangepast door Timeless op zo maa 08 2015, 12:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 12:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Yu tilde me hoofd op en stapte onder me vandaan. Met de gordels nog steeds rond me nek klapte ik op de bank. Met moeite kwam ik ophoog probeerde ook de auto uit te komen. ik was alleen vergeten om me gordel los te doen. dus knalde terug. hehehe lachte ik chanant in de hoop dat ze het niet zagen. Ik stapte daaran normaal de auto uit en keek naar de meid Rose 'We kunenn wel zien dat jij met Bee mee gekomen bent' zei ik en beek rose 'hij heeft wel smaak!' zei ik als complimentje.

ik stapte naar yu toe. 'dit heet een fast food restaurant'
zei ik. en met ze 4e liepen we naar binnen toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

Yu wilde onze hand bijten 'Hey als je me zo graag wil likke ehb ik wel wat anders voor je' zei ik tegen Yu en lachte gemeen. Daarna kon ik veilig de auto uitstappen. ik deed hem opslot en daaran rende ik naar rose toe. Ik had me mobiel in de aanslag en sprong naast der en maakte snel een foto

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik pakte der beed en trok de mee. Ik zag een kraampje staan waar ze allerlei mutsen hoofdbanden en brillen verkochten en stonden ook ballen. Ik trok der mee en zetten een haarband op der hoofd daarna zette ik een willy wonka bril op der haar 'Zie ons fabouse zijn' lachte ik blij zelf had ik ronde oortjes opgedaan van een puppy ofzo

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik kocht  heel wat ballonnen en rende weg.

misschien dit? rose?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat
beter dan rijst toch?' zei ze tegen de jongen de jongen lachte en knikte 'alles beter dan rijst!' zei hij en stak zijn duim op.

Plume zei ineens mijn naam. omg ik hoop niet dat hij ons gehoord had sNel deed ik me haar goed 'tomaat?' riep ik terug en pakte wat ze terug zei. Daarna liep ik naar de bale en zette het neer. Met onze helmen onder onze arme wachte we tot de gast klaar was. 'zo de dames zijn op de motor? dat zie je niet vaak in een bebergt gebied. Doen jullie wel voorzichtig het ziekenhuis is 20 kilomter hier vandaan' zei hij ik haalde me schouders op 'We kunnen goed rijden hoor'zei ik terug


Laatst aangepast door Evilian op zo maa 08 2015, 13:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 13:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'ugh nee alsjeblieft doe dat lekker zelf.' zei ik met afschuw en keek van bee zijn kruis naar zijn gezicht met een afkeurende blik. ik liep naar YD toe en trok hem mee. ik zag dat Kim en rose aan het spelen en dollen waren. zachtjes beed ik op me lip. ''Olivia.'' dacht ik en schudde verward me hoofd heen en weer. ''niet aan haar denken.'' dacht ik en hoorde YD praten over het restaurand. 'oooh wil dat wel proberen.' zei ik en trok hem mee naar binnen toe. ik ging bij de kassa's staan en keek naar het menu. 'eeeh geen rijst?' zei ik verbaast. 'ook niet eens een friekandel of kroket?!' ik keek met verbaaste ogen naar YD. 'en jij noemd dit een fast food restaurand?' herhaalde ik hem. ik schudde mijn hoofd balend heen en weer en keek naar het menu of er nog iets anders lekkers was. 'dan maar zoon spek hamburger of iets.' zei ik en wees er naar. ik kon het woordje niet echt uit spreken dus gebruikte ik maar het woordje spek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'We kunenn wel zien dat jij met Bee mee gekomen bent' zei Yidae en beek mij 'hij heeft wel smaak!' vervolgde hij. ik keek hem aan en trok een wenkbrouw op. 'umh, thx denk ik...' zei ik twijvelend. 'het was eerder een klein weddenschapje tussen yuli en mij. maar dat liep ene beetje uit de hand.' zei ik ontschuldig. 'dus of bee wel smaak heeft weet ik niet.' zei ik speels en winkte naar Yidae.

bee omhelste me van de zijkant en stak de mobiel zowat in mijn neus. ik keek licht geschrokken toen bee een foto maakte.  hij sleurde me blij en al naar een kraampje toe. ik huppelde met hem mee. het was zo leuk om hem blij te zien dat ik eerder van bee genoot dan die gekke dingen die hij bij me op zette. ik keek met een glimlach naar bee. 'je ziet er zo raar uit. zei ik en pakte zijn kun beet en trok hem naar me toe. ik gaf hem een kusje. 'misschien verandert deze kikker tot een prins.' zei ik flirty en lied hem los. ik pakte zijn oorjtes af en rende hard weg. even later zag ik dat bee ook weg rende. 'nouw...' zei ik zachtjes en rende achter hem aan en zijn ballonnen die hij gekocht had. ik omhelsde hem en zette zijn oortjes weer terug. ik zag in me oog hoekken een klein kind naar ons kijken. 'psst.... bee, we worden bekeken.' zei ik zachtjes. we liepen naar binnen toe met de andere twee jongens. ik gniffelde zachtjes van Yu zijn opmerking. 'ik ging aan bee hangen en keek naar het bord. 'doe mij maar een Happymeal met kibnuggets, water, en frietsaus, en dan nog zoon big mac menu er bij.' noemde ik zoet op en drukte een kusje op haar wang. 'ik zoek alvast een plekje op. tot zoo jongens.' riep ik vrolijk en zocht naar een plekje waar we allemaal konden zitten.


Laatst aangepast door Timeless op zo maa 08 2015, 14:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Dat het een weddeschap is tussen jouw en die juli wil niet zeggen dat ik je niet knap mag noemen' zei ik. Toen ze verder uitlegde lachte ik begrijpelijk 'Dat zijn de leukste dingen eh weddeschappen! ik knipoogde terug

eerste sleepte ik Yu mee maar al snel werd het andersom en was i kde gene die mee gesleept werd. binnen was Yu terleur gesteld 'Dude jij bent nog nooit in een mac geweest' zie ik en keek hem verbaast aan. Ik lachte toen hij over de rijst begon 'no rice bro sorry! Maar wil friet enshizzel!' zei ik verlieft en stapte nu ook naar een kassa toe 'Kip menu graag' zei ik en bestelde een groot menu, met 12 kippe dingen. De meid praate veel en was blijkbaar een Vixx fan. Ik lied er een foto maken ik wist niet od Yu het ook door had dat ze een fan is.

ik had al mijn spullen al en liep dus alvast naar Rose toe. Ik ging tegen over der zitten en prikte een frietje naar haar mond zodat ze alvast zou gaan eten 'here eat' zei ik en lachte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

toen Yu naar me dick keek keek ik hem terug aan en trok een wenkbrouw omhoog en pakte ene lollie van de desh af en lied het zien 'ik had het over dit' zei ik een beetje terleur gesteld.

Rose speelde heerlijk mee, Ik keek beledigend toenze zei dat de kikker maar is een prince moest worden. En daarna jatte ook nog is mijn oorjtes. Ik keek der teleur gesteld aan amar ze was al te ver om achterna te rennen. Dacht het niet hey dat ik ga bewegen.

Ze kwam terug gerend en sprong op me rug. ze zei dat we aandacht hadden van een kind ik keek er naar en lachte zachtejs. Daarna liep ik nar het kind toe en gaf alle ballonnen an het kindjse 'hier' zei ik en zwaaide naarde moeder toe,

we liepen allemaal nar binnen toe en daar bestede we eten. Ik kocht wat rose wilde hebben, En bestelde zelf ook een bigmac menu. Het duurde wat langer tot mij bestelling klaar was dus ik bleeft daar gewoon wachten en een beetje heen en weer te draaien op mijn plek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
bee gaf de balonnen het kindje. het zag er zo schattig uit om dat zo te zien. ''hij is best aardig naar kinderen.'' dacht ik tevreden.

'jup, vooral als je daanra zelf smor op diegenen word.' zei ik en keek dromerig naar bee zijn kond en viguur. daarna trok ik een wat sader face. 'ga hem missen als hij weg gaat.' zei ik en voelde een vrietje tussen mijn lippen. ik keek verbaast naar Yidae. 'here eat.' zei hij. ik keek hem glimlachend aan met me ogen. 'you are kind.' zei ik en nomde naar het frietje. 'shall he ever come back to see me?' dacht ik maar zei het perongelijk hard op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'en anders hebben we nog altijd een jongen in de buurt die ons kan brengen.' zei ik flirty en keek naar de jongen die achter de kassa stond. 'tenslotte is hij best bekent in de buurt.' vervolgde ik. en rekende af. ik pakte de tomaten saus en spagetti in me hand tasje. ik maakte een korte hairflip en streelde kort door me haren heen. ik draaide me om en liep half verwaant weg. ik keek nog een keer achterom naar de jongen en lied mijn lip langsaam los.

toen we buiten waren en op de moter zaten schoot ik in de lag. 'ZAG je hem kijken!!' zei ik lachend en wees naar achteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
het meisje maakte foto's ik rolde met mijn ogen en ging aan de kant zodat ik niet opde foto zou komen. ik had niet eerder met hun op getreden wel vaak geoevent toen me been weer leefde en jay er niet was. ook was ik wel eens bij koncerten aanwezig of fotoshots maar ik zorgde altijd dat ik op de achtergrond bleef.

ik bestelde bij een andere kassa mijn menu en liep al zoekent door het restaurand heen waar YD gebleven was. 'YD?!' zei ik vragend. 'waar ben je?' vervolgde ik en keek om me heen. ik had niet gezien dat YD weg was gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik propte nog een paar friejtes naar binnen toe bij haar en luisterde naar wat ze zei. En knikte af entoe 'jah ik moet toch wel aardig zijn je meot het 2 weken met me uit gaan houden' ik focusde me op het eten. ik hoorde Rose vroagen of hij terug zou ioken voor haar. I kkeek op en toen naar Bee die rondjes draaide voorde balie en daarme meteen veel aandacht kreeg 'ik ken hem nietzo goed dus zou het niet weten. maar hij ziet er nogal uit alsof hij veel aandacht nodig heeft en dat ook snel krijgt, dus weet het niet zou denken vna niet' zei ik en stopte een frietje in me mond daarna werd ik stil 'sorry' zei ik snel toen ik doorhad wat ik zei

ik hoorde me naam en stond op om te zwaaien naar yu 'Yoyu here!' zei ik en wenkte dat hij kon komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy van dijk Cat

ik moest me inhouden niet hard te gaan lachen om plumes opmerkingen i kwas vergeten dat ze zun gewledige meid was. ik lachte pas toen ik buiten was 'haahaha zeker dat hij je wil nemen!' lachte ik hard en leunde op me motor en pakte me buik beed van ed pijn 'laten we maar terug gaan voor ik hier dood ga van het lachen' snkte ik tussen het lachen door. We reden naar huis ik smste Bee en hij vertelde dat ze er rond 7 uur zouden staan (het is hier al later van bij de rest) We hadden dus nog 1 uurtje voor ze er zouden staan

zullen we maar is door gaan en gaan koke ze staan er over een halfuurtje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee
*wacht nog 1 ronde*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'oooh jij, jij!!' zei ik speels en gaf hem een duw. toen hij zij dat hij wel lief moest blijven. voor dat moment keek ik even plezierig uit me ogen. maar toen hij vertelde over bee werd mijn blik weer lichtjes sad. ik zuchte. ''ergens had hij wel gelijk. bee was een aandachts trekker en hij had nooit echt presies gezecht dat hij van me hield. ik vrat nog een frietje van hem om maar dit keer lied ik hem uit mijn mond steken en at hem niet verder op. 'nee, geen sorry. je hebt gelijk..' zei ik en keek even de andere kant op en leud me hoofd steunen op mijn handpalm. ''willem zij vaak genoeg dat hij ziels veel van me hield en wilde bijna geen sex waarom presies verklaarde hij nooit. maar bee was presies het tegen over gestelte. zodra ik amper 3 seconde bij hem was hadden we al onze kleren uit. nu ik er bij na dacht klonk het best beschaamt. dat we zo vaak en zo snel sex hadden met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:54


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

ik keek der aan en zag een sip gezichtje 'k heb altijd geljik' zei ik en deed net of ik heel verwaant was. daarna keek ik Rose aan als ze weg keek leunde ik voorover om in haar gezichts beeld te komen 'MAar dat wil niet zeggen dat ik alles mag zeggen. I see i hurted you with the thing I said so sorry.' ik prikte het frietje dat in haar mond zat verder der mond in. En viel daarna terug in me eigen stoel. 'Weet je' zei ik en dacht na 'hehe vergeten wat ik wilde zeggen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 14:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'whaah!?' zei ik teon ik zag dat hij zo ver weg zat van mij. ik liep al shokkent naar hem toe met min stoere mannen loopje en botste tegen een paar meisjes aan. ik liep stug door ookal keken de meisjes me na. ik ging tegen over YD zitten en prikte me rietje in het drinken. ik zag dat YD rose voerde ik trok me niet veel aan van haar. 'YD waarom voer je niet jezelf?' zei ik en keek van rose naar YD.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
presies toen hij het frietje er verder in duwde opende ik me mond en beet in zijn vinger. nie dat ik dat zo bedoelt had. ik limlachte toen ik het merkte aangezien ik best hard kon bijten. toen hij niet verder prate keek ik hem streng aan. 'say it al or say nothing!' zei ik moeder achtig en keek naar bee die bij de kassa stond. Yu kwam bij ons zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 15:07


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee


eindelijk was mijn bestellding klaar. Ik liep naar het tafeltje het was wel ff zoeken maar hey ik had ze gevonden er was alleen nog plaats naast Yidae dus ik ging daar maar iztten. ik gaf Rose haar bestelling en viel me eten daarna zelf aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Rose klonk ineens al mijn moeder ik keek der aan met me vinger in me mond aangezien ze haar tande er net in had gezet en het best zeer deed 'But mommy I forget what i want to say' zei ik en deed net of ik een traantje weg pinkte. daarna deed ik me vinger uit me mond en keek weer serieus 'owjah me imago moet ik nu rekening mee houden' ik probeerde serieus te kijken maar het likte niet als ik bij vrienden as.
ik keek Yu aan 'Maar meiden gaan voor, Je zorgt er voor dat meiden het naar hun zin hebben' zei ik en glimlachte lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 15:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'tsssu, meiden vermaken mij maar eerst.' zei ik en deed me armen over elkaar heen. kim kwam bij ons zitten naast YD. ik kreeg een trap. 'kwhaah heeh!!' zei ik met een japans acentje. en keek boos naar rose die me getrapt had. 'die been kan nogsteets sneller breken hoor!' zei ik en keek haar geergert aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
'denk eerst na voordat je iets doet jongetje.' zei ik als een moeder tegen yidae. bee kwam naast ons zitten op de bank. hij gaf mijn eten door. yu maakte een opmerking over yidae zijn zin wat een beetje vrouw onvriendelijk was. ik schupte hem tegen zin been aaan. al snel krijste hij en keek me dodelijk aan. ik keek van mijn eten naar die van de jongens en zag dat ik veel meer had dan hun. ik kroop lichtjes in een van schaamte. ik zag wat jongens langs lopen die mij te lang aan staarde. ik schoof stiekem de bigmac meer naar yidae toe net alsof het leek dat het van hem was en opende mijn happymeal. ''als fans me zien metzo veel eten ben ik dood al ik terug kom naar de dorm. dan word het 24 uur 7 sporten.'' dacht ik vermoeit. en begon aan mijn frietjes. deze had ik al snel op. af en toe keek ik opzij of de jongens weg waren. helaas gingen ze voor ons zitten zodat ze naar ons konden kijken. ik zuchte balend en sabbelde op een frietje die ik onder gedompeld hat in de saus. ik had mega honger en frat me kibnuggets op. al snel was het de bigmac zijn buurt. ik bleef af en toe kijken naar de jongens in de hoop dat ze weg zouden gaan na een tijdje. een van hun pakte hun mobiel en maakte een foto van onze tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 15:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

ik had nog steeds en was voornamelijk gefocust op het eten. eten <3


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

'zie je ' zei ik toen rose Yu trapte 'altijd de vrouw te vriend houden' ik glimlachte ne begon te eten. Ik zag wat Rose deed met haar eten en bleef haar blik volgen. we zaten tegen een donkere glazen raam aan dus ik kon zien via de achterkant waar ze heen keek ik zag de jongens kijken en hoe ze Rose in de gaten hielden. Toen ze hun mobiel pakte stond ik op en liep naar de mobiel toe ik pakte hem beed. 'lieve lieve gast STop met fotograveren. Je bent bezig met de schending van privecy.. zoek het op Artikel 10: Privacy. van de grondwet!. Zei ik en keek ze boos aan. Ik had geluk dat ik nog al een dodelijk staar had en ze nog al serieus aan kon kijken. 'Laat ons gewoon eten.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] <-- zoiest
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 15:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rosarette - Rose
Yidae stond op en liep naar de groep jongens toe. ''eh, waarom doet hij dat zo plots.'' ik keek naar me big mac en naar de jongens. 'oh, wie zegt dat we foto's van haar maken. eeyh!! dude geef me mobiel terug jah!' zei de jongen boos en stond ook op. 'blijf van andermanse spullen af!' zei de jongen en gritste naar zijn phone. zijn vrienden keken met een geergerde maar angstige blik naar Yidae. 'dude ga terug naar china ofzoiets.' zei een van de andere jongens. ik zag dat ze af gelid waren snel pakte ik de grote friet er uit en frat deze zo snel mogelijk op met het restje saus wat ik nog over had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joshyua - yu
'nooit, vrouwen zoudens eens naar hun vriendjes moeten luisteren. dan hadden ze nooit zoveel akelige dingen mee gemaakt.' zei ik over olivia en lucy en propte mijn hamburger in mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Emptyzo maa 08 2015, 15:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

',Meiden zijn sterk als je ze de kans maar geeft om dat te bewijzen. Ze kunenn veel zelf en zijn zekern iet zo weak als jongens denken'


Ik gaf de mobiel terug en had de foto gewist in een handzwaai. 'ik zou graag terug gaan naar korea, Daar hebben ze teminste respect naar hun medemensen' zei ik kill en draaide me daarna om en ging terug ik zag dat rose bijna klaar was. en ging weer terug zitten. ik leef de jongens in de gaten houden via de weerspiegeling

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

*eet.speelt met eten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Last day of our holiday - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Last day of our holiday   Last day of our holiday - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Last day of our holiday
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: