cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
Toen hij begon over rape lied ik me naar achtere zakken en de jongen had ik los gelaten. ik hees me onderbroek omhoog en stapte naar de deur 'sorry' je iwlde niet weten hoe mijn hersen te keer gingen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ze stapte in de douche en ging achter me staan ik voelde hoe haar borsten tegen mijn rug aan kwamen. ''Boner nee niet nu!'' gelukkig kwam hij niet opdagen en bleef hij gewoon zo goed als plat. ik draaide me om 'yeah ik heb shampoo' ik was blij dat ik me kon omdraaien want haar hand zakte al vrij ver naar benede. ik stapte iets naar achtere zodat we beide meer plek hadden. DEr paste nog 1 persoon in de douche dn was het vol. het water druipte langs me haren naar benede. Het haar prikte in me ogen omdat mellaie alles naar voren had gewreven.




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik hoor Yu nog praten aar nergeerde het volledig ik zetten muziek op en ging op de bank zitten me me voeten op het koffie tafeltje. *valt in slaap* een vna de honden liep nar de deur en gromde boos naar Yu dat hij weg moest gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik streelde mijn haren naar achteren toe. ik voelde hoe mijn bekini nat werd en het water in mijn broekje bleef hangen. ik pakte de shampo aan en sopte mijn haren in tot het en bolletje op mijn hoofd werd. 'hihi, leuke strakke broek.' gniffelde ik en keek jay al glimlachend aan.  ik stapte dichter naar jay toe onder het water ne lied met me ogen dicht het shampo uit mijn haren spoelen. het overige sop streelde ik met me handen van mijn lichaam af. (huehuehue slowmotion style)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zuchte en draaide me boos om. daar stons iemand vlak voor me neus. 'jesus talker man schrik me rot.' zei ik en duwd hem iets van me af. talker glimlachte en keek me aan. 'wat is er bulldog je ziet er shit uit?' zei hij en keek me bezorgt aan. 'yea.... wil iets slaan.' mompelde ik. 'ooh oohhh oh, neem mij kies mij.' zei talker als een kind. 'neeh echt niet.' zei ik afkeurent. talker pakte mijn arm beed en trok me naar een steegje toe. 'als je het nu niet doet sla je jezelf weer kapot tegne de muur aan. doe het gewoon bij mij.' talker en keke me door dringend aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik ging weer normaal op de bank zitten en kroop in een tot een bolletje met me voeten op de bank en mijn knieen omhoog. 'big bee... please don't hurt rose. she is my favo idol.' fluisterde ik en keek naar hem en hoe zijn broek op hees en naar de deur wilde lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

toen delle de naam zij ven rose voelde ik me buik kriebelen. Dat zat me dus dwars. Het was niet het rape gevoel maar rose. ik stapte de deur uit en zei niks meer. ik pakte me mobiel en smste rose:

rose


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ze stapte onder de douche uit en deed haar haar. ik probeerde verder naar achter te stappen zodat ik der niet zou aanraken. toen ze over mijn onderbroek begon zuchte ik diep en keek naar benede 'yeah charming eh' zei ik terwijl ik mijn handen voor me kruis plaatste. ze waste zich af met de zeep. ik meost me ogen gewoon van der afwijken anders zou ik gaan kwijlen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik lag te slapen in mijn bed mijn mobiel had ik ergens in de woon kamer laten liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik kon niet echt slapen en keek en film in de huis kamer. samen met eam eam. we hoorde bijden plots een mobieltje af gaan. ik keek met ene sneekie gezicht naar eam eam. ik pakte rose haar mobieltje die nooit een lock had. en opende het berichtje. 'oooeh een jongen.' zei ik tegen eam eam. 'ja?' tikte ik terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'yeah charming eh' zei jay en hield zijn hand voor zijn kruis. ik looste lichtjes en keek nel van hem weg. ik hield mijn handen op de hoogte van mijn hals zodat mijn armen voor mijn borsten zouden vallen. toen ik klaar was met uit sepen keek ik jay aan en glimlachte. ik hield ene hand door zijn haartjes heen naar achteren toe waarnaar ik een hanekam maakte. 'hihi.'


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik kreeg al vrij snel een smsje terug. ik zuchte van blijdschap. WTF BEE wat is dit! gedraag je.. je gaat straks toch weg!

I Need to talk with you mijn smsjes bleven kort, ik moest der echt spreken. en ik had onderdak nodig, kon wel een hotel regelen maar rose is altijd leuker

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze zat aeer aan mijn haren ik lachte terug en bukte een beetje voorover dat e er beter bij kon 'wanne wash it?' vroeg ik en gaf de shampoo aan. toen ik bukte kon ik recht naar haar boobs kijken. snel sloot ik me ogen ''STOP JAY JE ZIET HAR OVER EEN TIJD NIET MEER GA NU NIET FLIRTEN... dat had je een half jaar geleden moeten doen mar toen was je te stubborn waarom nu eh... dont freaking do it you only going to hurt her!''


Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'hahahahaha omg hij is engels nog ook.' lachte ik en gaf de mobieltje ana eam ema omdat die beter engels kon dan ik. talk about what, sweety? tikte eam eam terug we wisten allemaal dat rose iedereen sweety noemde. 'angel het is die bee weet je nog die yuli ook zo leuk vond.' zei eam eam tegen mij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, ofcorse!!' zei ik blij en pakte de shampo aan, ik tikte op jay zijn hofd zodat hij nog wat lager ging. zelf ha ik niet door dat zijn neus zowat in mijn boobs zat. ik deed de shampo in mijn handen vervolgens sopte ik jay zijn haren in. ik maakte er alleerlijk leuke vergeurtjes en en zette twee horendjes op zijn hoofd. ik gieglde een beetje vil en keke tevreden uit mijn ogen.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

can I come by for some minutes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
well, i'm sleepy, but... yea.. if you like. you can find me in my bed, but what do you want to talk about? schreef ik terug en angel keek al gieglend over mijn schouder heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 20:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
ik liep de school uit en hield een taxi aan. herdoor smste ik wat later terug
in your bed. Are you sure I can come?

I wanne say it in person okay?,
voor het eerst in mijn leven vroeg ik het en deed het neit gewoon. der was iets mis met me.!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
ZE tikte op me hoofd dat ik ngo lager moest. damnt het scheelde 5 centimeter ofzo en ik zater tussen. me rug hield het ook niet echt uit dus ik verandere van posiets ik leunde nu in de kikkerhouden tegen de muur aan. ik kon niet precies zien wat ze deed. ik hoorde wel dat ze het naar der zin had. het was zo schattig. waarom had ik tegen haar gezegt dat ze nooit mijn type zou zijn.. je wist vanaf de eerst dag al dat je intressens in haar had. waarom moet jeej altijd weer stoerder houden dan je echt bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'yea, ofcourse you can come. i'm worryed a littel bit about you now. tikte ik terug en gniffelde samen met angel. 'pssst angel ga jij rose effe wakker maken voorsat hij komt!!' zei ik en duwde tegen angels schouder aan. 'laat haar nog wel wat slaperig zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
het duurde denk ik rond de 15 min voor ik er zou staan. de laatset keer dat ik hier was werden we overvallen door twee gasten wat zou er nu weer gebeuren. Blijkt straks dat haar bF op de stop staat. Fuck ze heeft een BF. waarom verneuk ik alles.. letterlijk...

im fine amtwoorde ik kort terug en zette muziek op zonder oortjes dus gewoon op luidspreker
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
are you sure? :$ tikte ik terug angel was naar rose toe om haar eventjes wakker te schudden ze zou verder niets zeggen of iets zover ik wist.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay ging op zijn hurken zitten. toen ik klaar was hield ik met mijn wijsinvger en duim zijn kin omhoog naar mij toe. 'nu ben je pas echt sexy' zei ik en glimlachte plezierig. het sop zat nog een beetje in mijn broekje wat niet echt lekker aan voelde. ik trok jay weer omhoog en ging tegen hem aan staan en drukte hem tegen de koude muur aan van de douche. 'hihi moet je eens in de reflectie van de glazen deuren kijken.' zei ik en glimlachte.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:11


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
yeah im sure i guess
!!skipt 15 min!!
ik stond voor de deur en kek naar me mobiel. Moet ik wel gaan.. ze zei dat ik welkom was. but.. ik stond voor de deur en belde gewoon niet aan. ik haatte me gedrag. waarom gedraagde ik me weer net als vroeger.. weak, unsure, unhappy and neveuse. alles wat ik niet wilde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
er waren wel 10 miunten en zelfs meer voorbij. ik wilde zo graag weten wat er aan de hand was tussen die twee. ik verveilde me dus wnadelde ik van onze kamers naar de gang toe en weer toerug totdat ik zag dat er een best sexy jongen voor de glazen duur stond ik ging voor de deur staan ik hat enkel ondergoed een bh en een lange wolle vest aan die een deel van mijn bloten lichaam bedekte. mijn boobs en bh waren wel duidelijk te zien. ik klopte op de deur en keke hem vragend aan. vervolgens opende ik de deur. 'hoooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Emptyza feb 07 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze lied me omhoog kijken. het water drupte in me ogen. vanuit deze hoek was ze nog scahttiger. ik zuchte ne stond op. Ze was zo sexy maar het shop begon in me ogen te branden dus het niet gezien dat ze vooruit gestapt was. ineens voelde ik me tegen de muur aan gedrukt worden 'ah koud!' zei ik eits te hard en werd meteen stil. shit dadelijk word me manager weer wakker. Ik keek naar de spiegel en lachte. 'im a litte devil!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: