forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? part 3

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 15:18

Mellanie
Als een klein kindje lag ik nog op zijn rug. "Ieeek zo hoog" ik verplaatste mijn handen om zijn middel en buik heen met mijn handen op zijn onderbuik geklemd hield ik zijn vest vast of iets in de buurt daar van. Mijn benen gleden al half van hem af. 'Slapen?' Herhaalde ik hem. 'Eerst nog het wijntje op drinken.' Zei ik liefjes. Ik hield Jay nog even zo vast Rn lied me daarna van hem af glijden. Ik kwam naast hem tergt op het bed op mijn rug. Ik keek naar Jay zijn gezicht en glimlachte even.

Yu
'Een pack kan je herkennen aan iets wat ze allemaal bij zig dragen.' Legde ik simpel uit. 'Een tatoo, ringen kettings, arembanden, of hondenriemen noem maar op.' Vertelde ik

'Nee man maar jongens hebben wel een poging tot gedaan de broers en neven van Olivia. Me opa was net op tijd op lijstje bij de stijger. Inplaats van dat ze me kasstreerde lieden zE me hond met stenen aan zijn poten het water in hooien.' Ik legde een hand op mijn ogen en beed op mijn lip. 'Alles werkt nog hoor maar ik had het liever andersom. Dat mijn hond nog leefde.' Vertelde ik en kreeg een brok in mijn kil.

Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 15:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 15:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Owjah!' lachte ik. ik kreeg me glimlach gewoon niet van me gezicht aan. Ze plofte schattig naast me neer en verdween gewoon weer in de dekens die er als een pijnhoop bij lagen. Ik rolde op mijn rug het bed af ik belande op mijn kont 'AH dat bed was kleiner dan ik dahct' zei k en stond op ik keek haar even aan en wilde mijn wijn pakken. ik betrapde me er zelf op dat ik aan andere dingen dacht dan aan wijn

Drake
'Maar waarom zou dat moeten.. Waarom kan je geen pack opstarten zonder dat je leider het weet. Zo heb je hem eerder klein. vechte is het gebruik maken van zwaktes. een leider wil alles onder controle hebben, sneak je tussen zijn vingers door kan je hem in zijn ribben raken' zei ik en keek yu aan

me ogen werden groter 'Ik heb zo gevoel dat er mensen gaan sterven! je komt niet zomaar aan een hond' zei  ik en keek nu echt razend uit me ogen. ik haatte pester maar dieren mishanden. jongen dan was jeje handen en ogen kwijt!.

Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 16:41; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 15:29

Mellanie
Ik keek met een bepaalde blik naar Jay. 'Hihihi wat kijk je dromerig waar denk je aan?' Vroeg ik zachtjes en tilde mijn hand op en trelee deze naar Jay uit. 'Wil je die van mij ook pakken?' Vroeg ik liefjes/flity. Ik beed op mijn lip en lief deze langzaam los

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'damn, you have kold hands big bee!' zei ik en lied zijn lippen even los. ik drukte mijn hand tegen zijn borstkast aan en duwde hem wat omhoog totdat hij recht op zou zitten. ik duwde hem verder omver als at mogelijk totdat de rollen waren om gedraaid en ik boven op lag. ik vriemelde aan zijn riem totdat het open was ik schoof zijn broeg en al naar beneden toe en ging boven zijn lichaam hangen. mijn ponny harne vielen in het gezicht van big bee. k glimlachte en pakte de lul van big bee vast. ik trok het huidje omhoog en zachtjes naar beneden toe totdat het niet meer verder kon. in de tussen tijd drukte ik mijn lippen op zijn mond. 'may i suck your dick?' vroeg ik. tussen het kussen en sabbelen door.

Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 15:33

James
ik lachte en gaf het glas aan 'niks hoor' zei k onschuldig. zelf gooide ik het glas in een keer nar achtere toen. waarom wijn drinken op een langzaam manier. ik keek naar mellanie, Ze moest een stoppen met sexy zijn.!

Bee
en daar lag ik onderop met verbaze ogen keek ik toe hoe mijn broek uit ging. Ik hielp mee waarom tegen stribbelen als iemand je dat aanbied! toen begon hij over een freaking BJ. Waarom zou ik nee zeggen! ik lachte breed 'ow hell yeah!' Ik genoot echt van elkebeweging die de jongen maakte. ik klemde me vast aan het bed. One thing im not going to suck his dick! dacht ik

Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 16:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik pakte het wijntje van hem aan. en rook erverzichting met me neus aan het drankje. 'hahah, jah jah, weet je dat zeker dat er niets was?' grinnekte ik, hield even mijn gesloten hand voor me mond en ded mijn ogen eventjes dicht en weer open toen ik klaar was met gniffelen. vervolgens nam ik eerst een klein nipje en slikte het naar binnen toe. vervolgens dronk ik de rest in een teug op. 'mmh, goedekeus.' zei ik over de wijn. 'oeeeh, best sterk.' zei ik toen de na smaak kwam. ik deed een oogje dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'jah misschien heb je gelijk en moeten we een nieuwe groep maken onder een andere naam.' zei ik en dacht diep na. 'Heiwa no shugo, wachters van vreden.' zei ik als een soort van naam. het wilde hondje kwam naar me toe en keek naar mij met zijn kopje omhoog. ik knielde neer en aaide het beestje. 'Tomodachi' zei ik zachtjes en krielde het hondje met mijn vingers onder zijn nek. ik lied drake uit reagen ovr dieren misshandeling. 'jah inderdaad liever ik dan die hond. maar me opa dacht er anders over en redde zijn enigste kleinzoon.' vertelde ik en glimlachte naar het hondje. waarna ik weer opstond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
zijn broek ging op deze manier wel heel makkelijk uit. tusen door keek ik naar de film van dorenroosje. ik zakte naar ondere toe met me lichaam en hoofd en deed het ding waar ik zel ook het meeste van genoot. meisje of jongen maakte mij niet uit. ik vond het bijde mega opwindend als ik dit deed. niet dat mijn willy mee werkte maar he, ik moest toch iets. tussen door stopte ik even op het moment dat hij het meest genoot en werd af gelijd door een spannent stukje uit de disney film.

Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 17:08; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 16:53

James
ik keek met open ogen toen ze de wijn in een keer naar achter gooide. dat had ik echt neit aan zien komen. ik deed me vest/ding. 'moet jij nog even douche?' vroeg ik. en pakte een handdoek, Ik had er geen probleem mee als mellanie mee onder de douche zou gaan. Maar dan zou ik wel mijn zwembroek aanhouden. en zei hopelijk haar bikini

Bee

was hij eindelijk bezig stopte hij. Ik keek hem aan en legte me hand op zijn hoofd e ndrukte hem weer naar benede. 'now isnt the moment to stop' kreunde ik. Ik wilde meer! veel meer DOGGIE! even later haalde ik me hand weer van zijn hoofd en keek hem aan 'Can I...?' voor het eerst durfde ik het niet te vragen... 'fa...ck...u' waarom twijfelde ik...
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 17:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
' ik glimlachte en giegelde het uit toen hij zo naar me keek met een verbaaste blik en een mond die van zijn kaak zou af vallen. 'hihihi, nooit gedacht dat dit meisje ooit een wijntje dronk thuis?' vroeg ik speels aan hem. ik zette het glas op het nacht kastje.  'moet jij nog even douche?' vroeg jay. ik keek hem met een gekanteld hoofdje aan. 'mmmh,' ik voelde aan mijn haren waar nog al veel zout in zat door het dat jay me in het water lied vallen. 'mh lijkt me wel slim ja. wel zo goed voor me haar.' zei ik en ging op mijn knieen zitten op het bed. ik knuffelde even met het grote ijs beer en stopte hem vervolgens in onder de dekentjes met zijn achterhoofd op een van de kussens. als laast kroop ik langsaam en voorzichtig uit het bed.

'ik volde een hand op mijn hoofd die me naar beneden drukte. ik stribbelde even tegen en keek naar de tv. 'ssst this is the best momend of the movie.' fluisterde ik terwijl hij iets wilde vragen. met me hand ging ik even verder over zijn eikel heen en rukte hem zachtjes en teder af. terwijl ik als in een trans naar de tv staarde. toen de scene over was bukte ik weer voor over en likte met me tong over zijn eikel heen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 17:24

James
'hehe yeah your supiced me!' lachte ik en wreef dooor me haren heen. wat nog steeds alle kante op stond.
'durf je alleen naar de horror?'vroeg ik en pakte een tweede handdoek. En twee voor het haar. Ik liep voor der uit naar de badkamer en legde de spullen klaar. ik pakte shampoo en stuff om schoon te maken

Bee

ik lied me hoofd naar achter zakken. uurg schiet op! gelukkig ging hij verder. uughh kreunde ik terwijl hij zijn lippen rond mijn dick gleden. I WANT MORE! ik drukte me zelf om hoog 'Can we do more?' vroeg ik uiteindelijk. Kort om i want you ass

Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 17:35; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 17:32

'hehe yeah your supiced me!' lachte jay en streelde sexy door zijn verwarde haren heen. 'hihi.' lachte ik ietsjes verlegen. mijn ogen vormde twee halve maantjes. 'durf je alleen naar de horror?' vroeg jay. op dat moment werden mijn ogen weer groot en voelde ik me steet banger worden. ik schudde mijn hoofd hevig van nee. de wind gierde even door de sleufjes van de ramen heen. ik sprong gelijk naar jay toe en pakte zijn hand vast. 'ieeeeek!' zei ik zachtjes. ik liep met jay mee. ik sloop op mijn tenen naar de bad kamer toe.

'more? like.....' vroeg ik maar maakte mijn zin niet af. beig bee kwam overeind ik ging op zijn schoot zitten met nog steets mijn ondergoed/halve broek aan. ik streelde mijn ponny naar achteren toe. ik kreeg het plots zo warm wat was dit. dacht ik. ik keek hem zwoel aan. ''kom op waarom heb ik nou geen stijfe!!'' gilde ik in me hoofd en probeerde hem overeind te krijgen door er wat druk op te zetten. ik drkte mijn lippen speels op de zijne en knabbelde aan zijn lip. ik lied zijn lip los en stopte mijn tong naar binnen. ik wilde zoenen en lekker wild ook.

Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 17:47; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 17:41

James

Dan ga ik mee. We hebben toch twee douche koppen. Ik lachte en deed me hemd nu ook uit. daarna zette ik de twee douchekoppen aan. Daarna deed ik me grote zwembroek uit en stapte de douche in. ik had me strakke zwembroek nog aan.

Drake

we liepen terug naar mijn huis toe en ik luisterde nog naar wat hij zei. 'Je weet me te vinden als je me nodig hebt eh! ik be nooit verder dan dit huis of het strand' zei ik bij de deur en probeerde de drie hondjes over te pakken.

Bee
'I want to fuck you' zei ik nu en deed zijn broek verder uit en zijn onderbroek gleed mee. Me hand ging naar zijn kont toe langzaam probeerde ik bij zijn kont t komen zodat ik ehm kon oprekken

Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 17:53

jay kledde zig steets verder uit. ''what, showering together?'' dacht ik en keek toe hoe hij zin zwembroek wilde uit doen ik beet op mijn lip zou ik hem nu naakt zien? dacht ik maar gelukkig had hij een wat en misshcien wle een veelste strakken zwembroekje aan. ik gniffelde toen ik naar zijn kruis keek. ik draaide me rug naar jay toe en trok mijn vest uit. en vervolgens mijn hempje. toen ik mijn rokje uit trok bewoog ik even met me huepen zodat hij makkelijker naar beneden zou glijden. zijn bedkamer was wel groot ik had het zeker kleiner verwacht. langsaam gleed mijn rokje van mijn heupen af naar beneden langs mijn gladde benen op de grond. ik stpate er uit en draaide me langsaam om naar jay toe.

we liepen terug naar zijn huis toe. ik hield me verder stil en keek naar de grond.  'Je weet me te vinden als je me nodig hebt eh! ik be nooit verder dan dit huis of het strand' vertelde drake. 'Arigatō, sensai' zei ik als bedankje naar drake. drake wenkte naar de riempjes van de hondjes. ik pakte een hondje op en knuffelde hem, het hondje likte mijn wang af en blafte blij. 'is €900- goed?' vroeg ik en probeerde het tongetje van het hondje te ontwijken. ik glimlachte speels van het hondje. en hield hem vast als een babytje.

mijn ogen werden rozachtig en mijn gezicht lijkbleek. 'i-i-i-i neffer did somthing like that befor.' stotterde ik. en voelde een hand over mijn rug heen glijden naar mijn kond toe.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 18:52

Drake
toen hij begon over geld keek ik hem aan.. 'Your kidding' gromde ik 'stik je in geld' siste ik niet al te negatief bedoelt 'ik hoef je geld niet' zei ik daarna iets kalmer 'ze moeten hier nog 1 week blijven dan kan je hem ophalen' antwoorde ik en wilde de deur dicht drukken en het hondje naar binnen brengen

Bee
'I will be gentle' zie ik en keek hem zwoel aan. i kdrukte hem steeds verder van en vandaan zodat hij zijn kont naar mij zou keren. Als hij dat zou doen zou ik ook klaar gaan zitten

James

Ik draaide me om richting mellanie om te kijken of ze ook kwam ik keek precies toen ze haar rokje uit deed. haar haren vielen zo sexy over haar rug heen. Het was een beetje vet door het water maar als nog veel te sexy. toen ze het rokje of liet zakken voelde ik iets in de buik ''Fuck''
Mellanie kleede zich zo sexy. Zodra ze met haar heupen ging bewegeno meht rokje verder uit te laten zakken draaide ik me snel om richting de muur. ''fuckerdefuck''. ik hield even em adem in om niet al te veel feels te krijgen ''conseal dont feel'' zei ik tegen mezelf daarna wachte ik tot be in stapte.

ik waste mij haren en gaf de shampoo aan mellanie toen ze we bij gekome nwas
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 19:18

'natuurlijk stik ik niet van het geld... wat denk jij, ik kom niet eens aan een baan.' gromde ik terug. 'is een ras hond weet je. dat is alles...' vertelde ik verder en streelde door mijn haren heen. 'wel, vergeet de oortjes niet vast te zetten zodat ze mooi naar beneden hangen. kun je doen met teep, twee knijpers en een tauwtje.' zei ik terug houdend. 'dan kunnen de oren niet scheef groeien en krijgen ze er ook geen last van.' vertelde ik en zette een voed tussen de deur.

'idk...' zei ik enkel en voelde hoe hij me van zig af duwde.

jay stond al half onder de douche. ik liep naar hem toe en omhelste hem van achteren. 'heb jij wel shampo?' vroeg ik liefjes. mijn borsten en heup drukte ik tegen het echterlichaam aan van jay. ik glimlachte en streelde door zijn haren heen zodat het poef naar voren stond gericht. met mijn vingers voelde ik aan het lange lit teken tie over zijn buik en zij heen liep en eindigte bij het randje van zijn broek.

Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 19:30; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 19:22

Drake

Yu begon over de hondjes hun oren vast te maken 'dude nee. Accepteer een hond is hoe hij is en groeit.' zei ik en keek naar de hondjes 'ik ga niks vast tape of plakken of knippe aan de hondjes' Zoals ik al zei geen mishandelijk hier en ik zie dat als mishandelijk' ik sloeg de deur dicht en ging naar de slaap kamer om te slpaen. morge eerst dag dat we moesten op treden met vixx. gelukkig geen life zang!

Bee

ik draaide de jongen om en nu zat ik achter hem. Langzaam drukte ik mijn dick tegen zijn kont aan 'breath out' zei ik en drukte hem bijna naar binnen toe. ik had de jonge nzo beed dat hij bijna niks kon doen. op een of andere manier voelde hetniet echt fijn aan en stopte ik even
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   za feb 07 2015, 19:25

ik zuchte. toen de duur dicht viel met mijn voed er tussen. ''eikel.'' 'wat jij doet is juist mishandeling van misvormde oren die vervolgens gaan ontsteken en waar hij last van kan krijgen. je knipt helemaal niets, maar laat ze alleen naar beneden hangen zodat je juist vlaporen krijgt.' gromde ik juist.

'breath out' zei big bee. ik hield juist me adem in omdat ik het zo spannent en perfie vond. '(engels)DUDE, als je me reapt doe dan minstens een condoom om met glijmiddel. anders lukt het je nooit man!' zei ik iets terug houdend en voelde hoe beweegloos ik zat. omdat bee me zowat vast geklemt had.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   

Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: