cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 13:28

Mellanie
Ik bewoog steeds minder en minder. We waren al en tijd bezig en Jay was nog steets niet gekomen. Deed ik iets fout, vond hij het niet lekker genoeg. Het idee gaf me wel een falend gevoel alsof ik het niet goed gedaan had. Rose zij dat het voor meiden helemaal niet erg was als ze niet kwamen omdat het maar 4 van de 10 keren dat zou lukken. Ik legde mijn handen op Jay zijn borst Rn schouders en lied mijn hoofd naast die van hem hangen. Ik bewoog nog steeds op en neer. Met me kond waar een hand van Jay boven op lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 13:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

I felt she become tired. Slowly I tried to fget out of her. by pushing her hip away from my dick. I Tried too till her next too me 'youre tired?, wanna quit' I ask her.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 13:54

Mellanie
'Idk, its not à girls thing to move so long.' Zei ik in de hoop dat hij verder zou gaan. Ik keek hem aan en streelde met mijn hand langs zijn gezicht. 'You didn't come did you?' Vroeg ik terug houdend voor de zekerheid. Want als hij niet gekomen was zou dat betekenen, dat hij het helaas niet zo lekker vind als ik. Ondertussen speelde ik met zijn onderlip door met mijn vinger er aan te vriemelen. Ik voelde dat Jay iets wilde doen maar ik bleef lekker op hem liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 13:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'No I didn't, but dont worry. I didn't want to.' I said and smiled to her, 'For savety' I stroked her back. My lower lip anjoys the playing. 'If you wanna quit we do so' I give her a few kisses in her neck and on her schoulder. dont ask me how We are laying down. or how I could kiss her schoulder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:16

Mellanie
'Way?' Vroeg ik nieuwsgierig. En probeerde hem nu aan te kijken. Mijn vinger speelde nog steeds met zijn zachte onderlip. Jay zoende mij liefjes in mijn nek en op mijn schouder. Ik lachte bij het gevoel van gekietel dat zijn lippen gaven op mijn huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

after i kissed her shoulder, I nomt her finger who was still around my lips, Slowly I nomt her fingers, 'Because, We didn't used protection and I dont want that things happens, give me safety above delight'I smiled and nomt her finger more.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:29

Mellanie
Ik luisterde naar zijn elegante stem en voelde dat er wat aan mijn vinger zoog, ik trok hem terug en hield een natte vinger over. 'Hihihi, that is really Sweet from you. But I hope you know that i'm stil not à real women.' Fluisterde ik. En streelde teder met de achterzijde van mijn hand over zijn wang heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'Dus als je genoeg hebt gaan we slapen' I said she stroked my face with the hand I just nomt, it felt cold and wet. 'Sweety.. nows my face wet!' i laughed, Slowly I rolled over to my flank, I hoped Mellanie would fall on the bed so I could get my cloths on again
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:45

Mellanie
'Hahaha dan heb je alleen maar mazzel want heel mijn onderkant is nat!' Zei ik speels en kuste Jay op zijn wang met mega natte lippen. Ik verwachte niet dat Jay zou draaien, uit schrik klemde ik me meteen aan zijn schouders vast. Zijn Dick zat er nog voor een deel in. Dit bij elkaar deed best pijn. Ik kneep mijn ogen dicht. 'Jay that did not feel so good.' Zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 14:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'aah wet cheek! clean it!' i laught and pushed my cheek against hers.


'Oh fuck sorry' I said and become red on my face, I pulled my dick back. And kissed her cheek 'sorry honey'I pull my underpants up. that was difficult because she clamps strong against my body.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 15:08

Mellanie
'Hihihi nooh clean it by yourself!' Zei ik speels en koppig en probeerde zijn natte wang te ontwijken.

Ik leid hem langsaam los en ging op mijn rug liggen naast Jay. Mijn binnenste Brande nog na. De zachte warme dekens trok ik omhoog tot op mijn kin. Met mijn hand ging ik zachtjes langs mijn schaam lippen om het te voelen. Om meer privécie te krijgen draaide ik mijn rug even naar Jay toe. Ik trok mijn hand omhoog en zag een beetje bloed. Mijn ogen werden gelijk groot en mijn lichaam begon te trillen. "Waarom bloede ik. Waarom!?" Ik begon kort en ongemakkelijk wat sneller te ademhalen. 'Jay I-i.. I'm bleeding.' Fluisterde ik terughoudend. Niet wetens dat het mijn maagdenvlies was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 15:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

I found my joggingsjeans on the ground. when I wanted to lay next to mellanie she whisperd that she was bleeding, ''well see you hurted her again'' I told myself. 'sommige meiden bloeden tijdens de eertse keer' I said and tried to hold her. 'If you want to take a shower again you may' I said,
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 15:28

Mellanie
Ik luisterde baar zijn kalmerende stem. Ik draaide me om naar hem en legde mijn hoofd onder zijn kin. 'Dus het is niets ernstigs?' Vroeg ik onzeker en kroop tegen Jay aan. 'I'm scared. I Dont like blood very mutch.' Fluisterde ik. Ik luisterde naar zijn aanbod over nog een keer douche maar daar had ik niet zo veel zin in voral savonds niet. 'Better à toilet.' Fluisterde ik enkel terug. Ik bleef nog even tegen Jay aan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 15:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'waarschijnlijk niet' I answer her. she turned around and lay against me 'hij in de badkamer.' I said, 'Do i need to walk you there or can you find it by yourself?' I stroked her back and push her agains my upper body
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Emptydi feb 10 2015, 15:40

Mellanie
Ik was op gelucht toen hij zij dat het niets ernstigs was.
'Yes please' zei ik na een tijdje en kroelde lekker tegen zijn borstkast aan met mijn lichaam. Wat was het heerlijk om even niet alleen te zijn savonds. 'Misschien moet jij je dingetje ook even wasse?' Vroeg ik aangezien zijn Dick in mij gezeten had en waarschijnlijk ook onder het bloed zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 17 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: