cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee


ik  wilde rose weer zoenen mar voor ik eht wist had ik een condoom in me mond. aah bah. ik deed me broek naar benede toe en ook me onderbroek zodat ik de concoom aan kon doen. deze dingen waren zo koud en hielden de comfort echt tegen! maar vooruit omdat eht rose was. eindelijk zat hij er om en leunde ik weer voorover. ik drukte me kruis tegen haar vagina en bewoog op en neer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Il lied me hand rusten onder haar boobs ow hell no dat ik verder zou gaan. Ik ademende uit me neus en af entoe hield ik me adem in zodat ik neit al te horney zou worden. I need to say it. I need to confress. Stop being a douch and tell her you love her from the first day you met. But that you were such a pussy. ik stopte en hees me op ik probeerde oogcontact te zoeken. ik hield er neit van als er gepraat werd tussen de zoenen enzo door. maar ik moest het zeggen anders zou ik der straks echt kwijt raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'hihi, sorry bee. i don't think you want a child now.' grinnekte ik speels en gaf hem een kusje op zijn wang. ik keek toe hoe hij hem er omheen deed. bee ging weer boven mij liggen en drukte zijn eikel voor een deel naar binnen toe.
ik ademde al zachtjes kreunent uit van genot toen het naar binnen gleed. ik drukte bee meer naar me toe en keek hem flirty aan. 'bee, what is your real name?' vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik vond het wel aantrekkelijk toen hij zo onverschillig ademde. plots stopte hij en hees zigzelf iets omhoog. ik opende mijn ogen en keek hem lichtjes bezorgt aan. 'somthing wrong?' vroeg ik heel zachtjes en terug houdend. ik lied me handen weer naar beneden glijden naar zijn onderug en lied ze daar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze keek me erg geschrokken aan. 'yeah something is wrong. I lied to you' zei ik en hees me nog verder om hoog het was waar ik had tegen der gelogen toen ik zei dat ze nooit mijn type zou zijn, En dat ik nooit van der zou kunnen houden. it was all a lie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik drukte niet door maar bleef bij de ingang hangen. ' Kim Min-seo' heigde ik. ik bleef haar peste door hem niet naar binnen te drukke maar alleen bij gemeen te blijven schuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
mijn ogen werden iets groter toen hij dat zij. 'you are playing with me is'nt it, just like bee!' zei ik wat veller maar nogsteets geraakt. ik keek hem onbegrepen en pijnlijk aan. jay hees zig meer overeind. ik bleef hem in zijn ogen aan kijken vol ongeloof en mixed emotions.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'Min-seo heh. its really cute!' zei ik en glimlachte blij dat ik dat teweten kwam. 'hihihi, cheater!' zei ik en giegelde van he gevoel dat hij maakte met zijn eikel. het gleed de heledijd over mijn vagina heen en werd er net niet in gedrukt en weer terug. het voelde zo grappig aan. ik pakte met mijn handen zijn kond vast en trok hem al lachend en plezierig naar me toe.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 08 2015, 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik schudde me hoofd toen ze over bee begon, ze keek me zo schrokken aan 'no, no for real. I lied to you a few months ago, When i told you i would never love you' Ik hing nu ver bover der 'because Im in love with you from the first day we met on school. I lied everytime when I said i didn't love you. Mell sorry for being a pussy and hurt you always' zei ik en bleef haar aan kijken. Der pijnlijke blik die ze had was zo erg om te zien

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'hehehe as a matter of fact your one of the few who know my real name' zei ik licht heigend. Ze drukte me kont nog dichter bij en dit keer was het raak. Ik zuchte en kreunde uit. toen hij naar binnen gleed. Fuck ga ik deze tijd hier in NL nog doggie doen of zijn het allemaal pussies. ik moest lachten om mijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik werd vreemt verbaast toen hij verder vertelde. wat moest ik denken wat moest ik doen. al nadenkend en nog een beetje verbaastboos keek ik naar onderen toe. 'you told this to drake also isn't it?' vroeg ik hem en keek jay weer aan. ik zuchte en lied me hoofd op het kussen liggen ik streelde even door mijn haren heen. 'don't do thise again. okee i was geting really shy en unshure of myself and doing things with boys. becouse no one of you two, don't want to do anything with me that time.' zei ik tegen jay. ik wreef even door mijn ogen heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
ik hoorde een hoop gegiel de kamer uit komen. ik liep naar de gang toe en luisterde met mijn oor tegen de deur aan in de hoop dat ike rachter kwam wat rose allemaal aan het doen was met haar onverwachte bezoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'i like it, your name.' zei ik vriendelijk. 'can i ask you somthings crazy?' vroeg ik aan bee en kreunde even toen bee verder naar binnen ging. 'oh mmh!' mompelde ik plezierig. ik kuste bee op zijn lippen en keek hem vol genot aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:06

James

'yeah i talked to him about it' me schouders gingen pijn doen en me arme begonnen te trillen. je eigen lichaam op ttillen was best zwaar in zun houding. ze lied haar hoofd zakken. en kwam niet echt een positieve reactie van der. Toen ze vertelde dat ze erg onzeker over werd viel ik om en probeerde haar tegen mijn lichaam aan te drukken. gewoon zachtjes sturen niks op dringents. 'im really sorry! And even for telling you' zei ik nadat ze uitgepraat was. 'ik wilde weg gaan hopen dat je gelukkig zou worden met Drake.. aangezien ik je altijd naar hem zag kijken.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'yeah' kreunde ik toen ze vroeg of ze iets geks mog zeggen. ik bleef heen en weer bewegen en rondjes draaien als ze iets harden kreunde bleef ik die bewegen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
i dont want to do enithing with drake anymore i hate him, he is so mean and hurt me everytime. more then you did.' zei ik en lied me tegen jay aan liggen. toen hij om viel. ik kroop meer naar hem toe en legde mijn hoofd in zijn nek. ik omhelste hem close en voelde me zo rot dat zowel drake en jay niets met me wilde omdat jay op mij was en jay zag dat drake of wat dan ook ag laat maar... jongens.. dacht ik en omhelste jay nog iets meer. 'don't leave me alone jay.' fluisterde ik. en vriemelde met het elastiek van de jogingbroek van jay. ik klom steets meer op hem en beed in zijn nek omdat mijn hoofd langs die van hem lag en omdat ik gewoon boos was. hopelijk beed ik niet te hard.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'how do you want to name your child? becouse your an asian. i just wondering about it.' vroeg ik en ademde lekker ontspannen van de heerlijke bewegingen van bee. 'oh bee, you are going to deep.' krunde ik zachtjes.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 08 2015, 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik haalde me dick uit haar vagina en lied hem weer ussen haar benen schuren.  ze vroeg naar me kind 'jang mi' zei ik zacht en het was waar. Ik iwlde me kind altijd al jang mi noemen. Me dick drutke deze keer onbewust tegen haar kont aan.

James

ze ging lekker tegen me aanliggen. Toen ze vroeg of ik haar neit in de steek wilde laten. voelde ik me hart breken. ik meost maandag gaan. ik moest weg. Maar er op reageren ging niet ze omhelste me echt geweldig ik voelde haar ademhaling in mijn nek. En... ineens beed ze. oh shit. kreunde ik zacht. me hand die op haar rug lag spande ik aan.'dont bit me I got turned on by that' zei ik zacht dit keer was me stem echt te laag. zodra ik horney werd werd ook mijn stem lager
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
mijn ogen werden groot toen ik die zin hoorde. rose had sex met een ander en nog lekker ook zo te horen. ''waarom, mag zij wel een andere boy en wij niet!'' dacht ik jaloers. de deur ging voor een klein kiertje open. ik deed mijn oog door het keertie en keek toe hoe ze bezig waren. ik hield een mond voor mijn mond en glimlachte zonder geluid

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'how beautiful, that name.' zei dat misschien iets te sarkasties over kwam. 'i was thinking aboud Lily or Iris for a girl.' lachte ik en keek hem zwoel aan toen ik zijn dik tegen mijn kond aan voelde tikken. voor de grap tilde ik mijn knieen iets dichter naar mij toe zodat ik mijn huep iets omhoog kantelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'i don't mind.' mompelde ik en ging gewoon lekker verder en sabbelde af en toe aan zijn huid. ik beed hem overal waar ik kon op ieder plekje van zijn nek en hals. het voelde net alsof de woede daar door wat minder erg werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'you know what it means?' vroeg ik aan der toen ze best sarcasties over kwamen. 'it means Rose' ik voelde dat ze haar kont verder naar boven tilde Owshit mag het. echt? ik drukte langzaam mijn dick in haar anus.


James

'aah' ademende ik uit 'mellmell please!' toen ze bijna elk plekje gehad het om te bijten in me nek was ik het zat.. To Much feels OVERDOSE!.. She want me she gots me SHE FREAKING BITES ME!. ik pakte haar beed en draaide haar weer terug. Ik belande dit keer tussen haar benen in en haar handen legde ik weer boven me neer 'you a bad girl biting me!' zei ik en gaf haar een zusje in der nek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'hihi, how sweet.' zei ik verrast en keek hem liefdevol aan. ik meerkte dat ik er een beetje van blooste. bee drukte zijn dick weer naar binnen toe. ik ademde eerst een beetje pijnlijk uit toen er iets vreemts gebeurde, het voelde zo raar en zo anders. 'oooh!' kreunde ik zachtjes en drukte bee tegen me aan. ik sloot me ogen en kneep ze af en toe iets harder dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, now you are cona feel my rage jay.' fluisterde ik en beed hem overal waar mogelijk en binnen mijn berijk was. jay deed weer een draai kunsje en dit keer lag ik weer onderop met me armen boven mijn hoofd. 'nouww. niet eerlijk.' zei ik sneu en keek hem aan met een gespeelt pruilipje. 'hihi.' giegelde ik toen hij me in mijn nek kuste. ik deed mijn hoofd naar achteren toe en gniffelde zachtjes van wat jay deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:52


James

Zachtjes verwende ik haar nek en schouders. ik moest me inhouden niet verder naar bende te gaan ik zoende weer omhoog langs. haar kaaklijn naar haar oor en toen via haar wangen langs haar neusje naar haar mond. ik beed zachtjes op haar lip. Zou ik verder kunnen gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Dit was zo goddelijk maar ik had hem er nog niet eens ingedruk of Roze kneep haar ogen al dicht. ow echt neit dat ik nu ging stoppen. ik drukte door het was zo strak. Zeker was ik de eerste deer. en anders... wist ze het goed strak te houden. Ik drukte gewoon door en nog best hard ook. ik drukte door tot hij er helemaal in zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 20:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'bee, oh...' ik krunde weer even. en admemde wat sneller. 'bee, it is feeling so strange.' kreunde ik uit. ik wist nou niet of ik het vijn moest vinden. het deed wel pijn maar gigantisch lekker vond ik het ook niet. ik beed in de nek van bee. en kneep in zijn kond toen hij steets verder ging. 'oh!' kreunde ik en beed iets harder in zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
mij ogen stonden echt wijt toen ik zag wat er gebeurtde 'wacht is dat nou in haar kond!!' zei ik per ongelijk maar kon het nog net wat zachtjes houden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik giegelde van elke kusje dat hij me gaf. als dit het was wat vriendjes altijd deden wilde ik er wel 5. hoewel dat niet kon maar gewoon een leuk uitspraak was. ik glimlachte met me ogen dicht en voelde hoe jay aan mijn lip zoog er er zachtjes in bijte. ik probeerde het terug te doen. niet dat het in een keer lukte. mijn handen vriemelde aan het stoef van jay zijn jogingbroek. per ongelijk kneep ik in zijn kond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Emptyzo feb 08 2015, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik hoorde iets achter me en van schrik trok ik terug. Ik keek naar de deur daar stond het meisje van de voordeur. ik keek terug naar rose en toen weer naar het meisje. 'eeuh..'


James

ze zat aan mijn kont. mijn hand gleed lang haar hoofd naar haar wang over haar nek langs de zeikant van haar boobs naar haarbuik. ik voelde het riempje rond haar buik. Deze pakte ik vast heel voorzichtig hoor! na even lied ik deze los. Me hand ging deze keer onder haar. haar shirtje weer naar het riempje toe. Dat was zo sexy! ik bleef haar zoenen. ik voelde oe ze terug probeerde te bijten, gegeven moment had ze me lip beed. ik lachte en likte haar tand. Meer om verder te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 10 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: