cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydi apr 21 2015, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
kim minseok -bee

*what?*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ik ging op een bankje zitten en staarde naar Setto die aan het spele nwas me het water. ook Yidae ging mee doen ik glimlachte en zachte onderuit. GElukkig hadden de fasn me hier met rust gelaten. en bleven ze buiten het parkje. Godzei dank. Ik leunde achterover en keek met me hoofd onderste boven naar achteren. ineens zag ik een bekent iemand in het gras liggen. Ik stond op en liep er op was. Ik plofte naast het meisje in het gras 'wat een sip gezichtje' zei ik en pakte haar hand voorzichtig en vriendleijk beet

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Yi-dae YD,

Ik keek toe. 'zou kinnen ik de naam zegt me niet veel' zei ik en keek toe hoe Setto dor het water danste' ik pakte zijn hand beet en trok hem verder het fontijn gebied in . 'dit is een fontein setto' zei ik lachent ne probeerde setto nat te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydi apr 21 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Whaaah iiiiihe.' Gilde ik wat voor het eerst uit mijn mond kwam. Ik was er zelf al verbaast over. Yidae had mijn hand vast gepakt en trok me over de fontein gaatjes heen. 'iiiiik~' ik probeerde bij de fontein vandaan te blijven of het te ontwijken maar Yidae trok me steets verder er naartoe. Er stond een vrolijke glimlach op mijn gezicht. Hij spatte me nat met het water. Ik wachte op te fontijn die omhoog ging en probeerde hem er ook in te duwen door zelf naar voren te lopen. Met de fontijn die er naast stond ging ik met mijn hand er overheen en probeerde hem ook nat te maken. 'Hahahaha' lachte ik en hield Yidae vast zodat hij moeilijk weg kon komen. 'Whaaah!?' Gilde ik mannelijk maar kort toen er op mijn plek weer water omhoog kwam waar door mijn broek nat werd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Wat een sip gezichtje?' Hoorde ik een gentel mannelijke stem zeggen. Ik keek op en zag meneer choi, hij pakte me hand zachtjes vast. Ik keek hem aan en het voelde alsof alles er uit wilde komen. 'Waarom heb ik nooit zoon goed vertrouwen bij mensen die ik lief heb?! Als ik niet zo moeilijk na dacht had ik all lang het uit gemaakt en kon ik savonds bij bee rond hangen en was ik zijn vriendin geweest!' Zei ik met een brok in me kil. Ik beed op me lip, mijn ogen begonnen te prikken. 'Ik voel me zo stom!' Vervolgde ik en vloog haast in meneer choi zijn armen. 'Ik hou zo veel van hem' fluisterderde ik iets rustiger en drukte me gezicht in de kleding van meneer choi. Zelf had ik niet door dat ik mis geklikt had op me telefoon die naast me lag in het korte gras.

Tayoni
Ik was klaar met werken ik gooide de handdoek weg en trok me schort van mijn middel. 'Tot morgen!!' Riep ik naar me collega's. Ik stapte in de auto van me vader en reed meteen naar huis toe. Me moeder stond in de keuken. 'Vanwaar zo blij?' Vroeg me moeder toen ik met een glimlach thuis kwam en mijn jas en schoenen netjes had op gehangen. 'Ma~m.....' Zei ik geergert. En rende naar me kamer toe. Daar was Lola. Ik sprong op haar af en omarmde haar stevig. Ik drukte me lippen in haar nek en streelde me hand zachtjes door haar golvende blonde haren heen. 'Hey, lekkertje. Ik ben weer thuis.' Zei ik zachtjes en gaf haar weer een kusje op haar wang. 'Raat eens wie jouw gemist heeft?' Zei ik zoet en pakte iets uit me tas. 'Kijk eens.' Vervolgde ik en haalde een snoezig kettinkje uit een doosje. Er hing een klein engeltje aan die boven op een hartje zat. 'Deze zou je voor altijd beschermen wat er ook gebeurt.' Vertelde ik en deed de ketting om de hals van Lola heen. Ik sloot het slotje en prutste wat met haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptywo apr 22 2015, 07:12

james:

Ik luisterde naar rose en keek haar aan. Ik kon nog niks zeggen.omdat ze door bleef praten. Na even.drukte ze haar hoofd tegen me aan. Ik legde me hand op haat achterhoofd. 'Het is niet erg om mensen niet snel te vertrouwen. Vind het juist zo goed aan je. Zeker omdat je weet hoe Bee was.' Ik trok.haar wat dichter na me toe zodat zodat ik haar beter kon troosten. 'Het voor.iemand gaan waatvan jr niet weet of ze het ook voor jouw overhebben is lastig.' Ik wreef door haar haren heen. 'Maar iemand bij je houden terwijl je weet dat je iemand anders leuk vind en op hem cheat.' Ik leunde iets naar achteren. en pakte haar kaken vast met me ik hees haat hoofd omhoog en keek der aan. ' Zet eerst alles opzei en denk na. Wil je met iemand die rustig en gentle is en echt ziels veel van je houd. En je altijd zou willen helpen en nooit op je zou cheaten. of iemand die misschien speels uitdagend. Open, sociaal en weet hoe hij meisjes met verwennen. Maar die net zo makkelijk op je zou cheaten als dat hij eet.' Ik keek haar best serieus aan. 'Hij is veranderd dat moet ik er bij zeggen. Ik heb hem nog nooit zo lang en trouw bij iemand zien blijven. zijn reacties zijn soms zo gefrustreerd en bang als het om jouw gaat. Dat is iets wat ik nog nooit bij hem gezien heb. Je brengt iets goeds in hem omhoog. En dat doe je bij vele mensen.' Ik wreef me tme duim over haar wang heen. 'Je haat het misschien dat je mensen niet snel vertrouwt. Hierdoor loop je soms dingen mis die je graag zou willen hebben. Ik.snao dat dat uit zelfdefence is. So keep that. en je hebt een ander bezondere eigenschap die veel belangrijker zijn. Je ziet altijd het goede in mensen. En breng het ook naar boven toe.' Ik.bleef stil en keek rose aan. ik lied haar hoofd los en trok haar weer tegen me aan. 'Als je de persoon verliest is het niet de waren. Maar als het de ware is zal.die altijd terug komen en bij je blijven.'

Lucy.:

We.liepen iets verder achtere Delle naar de max toe. 'Omdat ik zeker weet dat Jay super trouw is. En als.hij Delle zoent weetje meteen dat hij niet betrouwbaar is!! Altijd goed om te weten als je voor een jongen wil gaan.' Ik.sloeg me.arme.rond haar schouders en trok haar mee.' Ik boog me iers naar naar mellanies oor. 'and he doesnt like asian dressed girls' Ik weas naar de kant van Delle

In de max kwam Delle als eerste terug. Hij vroeg waarom Mellanie zo rood wers. Ik begon te lachen. 'dat is een meiden fangirl ding!!' Maakte ik er snel van. Ik wist ook wel dat het geheim moest blijven. Delle zei dat ik me klaar moest maken voor een Frozen2 Date. Ik lachte.

Yidae:

We speelde voor een lange tijd zelf was ik al bijna doorweekt. toen setto geraakt werd tussen zijn benen begon ik te glimlachen. 'Ja nu moet je wel helemaal nat worden anders ziet het er zo raar uit!! ik ging zo op een van de fonteintjes staan dat se straal direct richting setto spoot tegen zijn blouse aan. Me haar hing slap en nat langs me gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptywo apr 22 2015, 10:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Yidae zijn haren hingen slap en zijn kleding was zeiknat. Op de manier waarop hij naar me keek maakt mij lichtjes nerveus. Maar waarom? Tussen mijn broek voelde het erg klef en nat door het water wat er tegen aan gekomen was. Yidae lachte best stoer. Ik glimlachte terug en trok me broek een beetje naar beneden door aan de kruis te trekken. 'Ah bah me ondergoed is nat.' Zei ik en keek er naar. 'Ja nu moet je wel helemaal nat worden anders ziet het er zo raar uit!!' Zei Yidae mijn ogen werden kets groter terwijl ik na Yidae keek en geen seconde later voelde het net alsof er een tuinslang op me gericht werd of een of andere wijdesproeier. 'Whaaeh~!' Schreeuwde ik kort en probeerde mezelf met mijn handen te beschermen. 'Doordat ik een witte blouse aan had scheen alles lekker door. 'Hahaha nee stop.' Lachte ik en probeerde naar achteren te stappen maar zelfs daar kwam een vlinke straal omhoog die recht in me blouse ging langs me rug. Mijn lichaam strekte zig van de pijnlijke en plotse aanraking. De wonden waren nogsteets gevoelig. 'Ah.' Kreunde ik zachtjes van lichte pijn. Toen het water weer daalde voor een paar seconde lang, voelde me lichaam steets iets kouder en doorweekter aan. 'Okee dat krijg je terug!' Zei ik serieus maar speels ik zette een stap naar voren en voelde me wond ietsjes tintelen ik negeerde het rare gevoel en pakte Yidae bij zijn de achterzijden van zijn nek vast en bij zijn schouder. Ik zette me voet achtere de zijne zodat hij zou struikelen als ik hem naar achteren trok. Ik begeleide hem rustig naar de grond. Maar doordat mijn huid op me tof iets tegen stribbelde kon ik niet goed bukken en viel ik uiteindelijk ook mee naar benden. Toen het water weer omhoog kwam viel het als regen naar benden maar niet alleen op Yidae maar ook ik werd weer geraakt. Ik lachte steets iets meer en ging boven Yidae hangen en terwijl ik met mijn onderlichaaam Half op hem zat. Mijn haar was piekerig geworden door het water. Sommige plukken konden net het gezicht van Yidae raken. 'Gehehe, nu zijn we bijden doorweekt.' Zei ik en glimlachte vriendelijk naar hem. Mijn buik begon nu ook raar te doen. Voorzichtig legde ik me hand op maag de plek waar het kriebelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Ehuh? Fangirle ding? En wat hebben jongens als fanboy ding?' Vroeg ik en keek naar Lucy terwijl ik me groenvoer als een konijn op at. Lucy lachte schattig toen ik over de date begon. 'Zal ik ook maar weer eens laten zien dat ik romantischer dan yu kan zijn. Heh meisy.' Zei ik plagerig en knipoogde naar Lucy. Met me vingers pakte ik een tomaatje uit de bak en stopte het in me mond. Toen ik er op beed spoot de helft zowat richting Lucy. Ik gniffelde van schaamte en hield eventjes me hand voor me mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Na enige tijd van de lokatie genoten te hebben stond ik op van de paal waar ik op zat. Een hand taste over me schouder heen. Geschrokken keek ik om het was een jongen die met zijn vinger over mijn tattoo heen ging. Mijn ogen staarde naar zijn gezicht. Misschien kende ik hem van vroeger. 'Hey, Josyua~ ' zei hij. ik keek hem schuin aan. De jongen keek me terug aan en lachte. 'Emiel. Weet je nog?' Zei hij. Ik zette een stap naar achteren en keek hem geschrokken aan. 'Dude je bent lang geworden en je hebt gezichts haar gekregen.' Zei ik met ongeloof. 'Hahahhaahh! Jij bent ook gegroeid kwa haar lengte en spier massa. Waar is je stoere asian kapsel gebleven?' Vroeg hij. 'Weg... Maar kunnen we een andere keer praten ofzoiets. Heb nu niet echt veel tijd.' Vertelde ik. Moest toch iets bedenken dadelijk vraagt hij heel veel over vroeger. En daar had ik niet echt zin in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik luisterde verlegen naar naar wat Lucy vertelde over betrouwbaarheid. Ze sloeg een arm over me schouder heen en trok me mee. Ze boog naar me oor toe en begon te fluisteren dat Jay niet echt viel op asian geklede outfits. Ik gniffelde zachtjes meer uit opluchting.

Ik kwam net aan gelopen en hoorde iets over dat Delle romantischer was of iets op dat moment spuugde hij zowat de tomaat uit.
'Romantisch ben jij hoor.' Zei ik en glimlachte voorzichtig. Ik ging naast Delle zitten. 'Hihi, nu weet ik ook weer dat je nooit tegenover hem moet gaan zitten.' Gniffelde ik. en maakte het sausje open vervolgens doopte ik er een kipnugetje in en stopte het in me mond. 'Mmmmmh zo lekker.' Zei ik alsof het hemels was. 'Oh zometeen me mobiel niet vergeten.' Merkte ik op en dipte weer een kipje in de saus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
James trok me dichter naar zig toe en streelde met zijn hand door mijn haren heen nu wist ik wat mellanie bedoelde met grote handen. Ik luisterde aandachtig en half snikent naar zijn zinnen. Ergens had hij gelijk maar het was zeker niet bedoelt om te cheaten. Ik wilde gewoon niemand kwijd raken en was niet zeker genoeg of ze echt terug kwamen. James pakte me kaak beet en hees me hoofd ietsjes omhoog. Het was lastig om in zijn donkere ogen te moeten kijken. Ik hield me tranen zo veel mogelijk op terwijl ik naar zijn serieuse stem luisterde voor het eerst voelde het net alsof ik eventjes niet de moeder was maar James een vader ofiets. 'M-maar wat moet ik dan zeggen tegen Will hij gaat binnenkort ook weg, en ik wil hem niet met een rot gevoel laten gaan.' Snifte ik. James keek me plots diep in me ogen aan waardoor ik een beetje moest blozen van ongemakkelijkheid. James legde uit dat bee verandert was nadat hij mij kende, ook maakte James was onverwachte komplimentes. Vervolgens wreef James met zijn duim over mijn wang heen. Zijn laatste zin raakte mij echt en liet me na denken over dingen die ik nooit zou durven doen. Maar ik had geen andere keus. James was klaar met praten en trok me voor een laaste keer me naar zig toe. 'I need to tel Willem about it.' Snifte ik zachtjes. 'Ookal wilt bee me niet meer zien. Ik moet het Will vertellen.' Vervolgde ik wat zachter en depte me traantje weg. 'Dankje j-James.' Zei ik en het gesnek moet van mij wel eindelijk stoppen. Ik pakte me mobiel op die in het gras lag het stond nogsteets te bellen tot mijn verbazing. Terughoudend haalde ik de mobiel naar me oor. 'H-hallo?' Vroeg ik zachtjes.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Ik was opweg naar werk. Moest enkel nog een maar paar straten oversteken. Ik volgde het voetpad terwijl de wind mijn rokje steets omhoog waaide. Net me handen duwde ik me rokje een aantal keer naar benden. In de verte hoorde ik gerinkel van een motor. Dat vlak de hoek om kwam aan schuren. Hij had me bijna overreden. 'Hey! Maloot kijk eens uit!' Schreeuwde ik nog na. Ik keek naar de moter en onthoude de kentekenplaat. het grappige was dat er een reuze teddybeer achterop de moter zat. Ik moest daardoor even gniffelen. Snel rende ik de straat verder over, zodat ik weer vijlig op een voetpad kon lopen.

'Goedemiddag.' Zei ik tegen de basin/baas. Ik gaf luge een aai over zijn bol heen. Snel dook ik achter de bar en pakte ik een bezem zodat ik kon schoon vegen voordat de klanten zouden komen. Ik kroop weer onder de plank van de bar door met me bezem en veegde wat heen en weer om het zand, overige glasscherven en rommel van gisteren op een stapeltje te krijgen. Ik was me ootjes vergeten uit te doen dus kon ik mee playbacken op de muziek terwijl ik met de bezem rond danste alsof het me microfoon was. Er waren tenslotten toch nog geen klanten binnen gekomen zo vroeg op de avond nouja eigenlijk middag. Ik had eindelijk wel weer zin in iets leuks na al dat gewerk elke avond dag in en dag uit. Heb wel een heleboel geld verdient daar niet van. Maar een beetje pret zou ik graag waarderen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Rose deed plots zo gesloten. Zelfs yuli merkte dat. Zei vroeg wat er met haar aan de hand was maar rose antwoordde niet echt duidelijk. 'Agh laat haar maar zou vast wel weer eens iets zijn met haar gewicht ofzoiets. Je weet hoeveel die man op ons lichaam en gezondheid let. Gewoon bijna eng. Gelukkig mankeer ik niet veel.'vertelde ik. 'Oh dat is niet helemaal waar angel. Weet je nog toen jij moest af kikken op sigaretten? Toen was je ook dik een half jaar emotioneel enzo.' Merkte yuli op. Ik gromde kort. 'Hey dat was lang geleden okee. En we hadden afgesproken dat we daar niet meer over ging en praten.' Zei ik vlug en maakte een korte elegante hairflip waarbij mijn haar weer perfect in model viel. 'Zeg zeg angel Hoelang geleden had jij een echte echte relatie met iemand?' Vroeg yuli plots met een hele nieuwsschierige en zwoele blik. Ik prikte met een vinger arrogant in haar wang zodat ze haar hoofd van mij af zou draaien. 'Een echte vriendje waar je wat aan hebt bedoel je? Mijn langste durende relatie had ik zeker wel een aantal jaar lang. Zelfs nog tijdens trainingen om hier in te komen. We trainde vaak samen en savond keken we dan een filmpje voordat we naar bed gingen.' Vertelde ik en kreeg het bij de gedachtens al lekker warm van. 'Oooh dus dus dus je had elke avond sex met die jongen in de trainings jaren?!' Vroeg yuli entausjast. 'Wat?! Nee! Gewoon slapen met elkaar knuffelen en bij elkaar liggen gezellige dingen doen enzo, samen uit eten gaan. Zo vaak sex hadden we niet. En tenslotte zou je dat zo ruiken. En als er dan kontrolen kwam was je vlink de lul en kon je je vriendje en je baan wel gedag zwaaien. 'We wilde met elkaar in een groepje maar dat wilde die mensen niet zij hadden andere plannen voor ons. En papa vond hem niet knap genoeg. Hij wilde als we een paar mochten zijn, dat we van de zelfde nationalitijd af kwamen. En dat was niet zo. zijn uiterlijk was niet echt... Agh...' Vertelde ik en stopte om een reden dat ik wel een beetje beschamend vond. 'Wat was hij dan? Een neger?' Vroeg yuli. 'Wat? Nee echt niet! Hij was zeker niet zwart.' Zei ik vlug voordat ze rare dingen ging denken. 'Kom we moeten zo gaan.' Stelde ik voor. Yuli ging staan maar lied haar tas en jas staan. 'Ik ga effe snel bij rose kijken hoor.' Zei ze en liep vlug naar de wc toe. 'Okee...' Zuchtte ik als antwoord en dronk mijn drankje op.

Yuli kwam na enige tijd weer terug. 'En wat was er?' Vroeg ik. 'Iets met die Engels talige jongen. Big B, dacht ik dat hij hete. Oh man wat was die jongen sexy tijdens de interview. Met hem zou ik wel eens willen stappen. Jammer dat hij niet in mijn aas beed maar in die van rose.' Jammerde yuli teleurgesteld. 'Zeg weet Willem wel dat rose met die jongen om gaat?' Vroeg yuli voorzichtig. Ik pakte ondertussen mijn jas en tas zodat we konden vertrekken. 'Wat denk je zelf. Je kent rose ze heeft iets nodig om terug op te kunnen vallen ze heeft altijd een plannetje B en als ze dat niet heeft dan raakt ze overstrest. zelfs van nummers heeft ze altijd wel twee versie, als Back-up. Je moet het maar zien als een knuffel, als je lievelings knuffel in de was zit of weg word gegooit moet mama altijd wel een andere hebben om te kunnen geven aan het kind om mee te knuffelen. Anders gaat het kindje huilen. Misschien een beetje ruw gezegt.' Vertelde ik terwijl we naar buiten liepen. 'Aah owhja ze kon niet tegen dingen die kwijd raakte of weg gingen.' Herinnerde yuli. 'Ze is ook onwijs verzichtig met spulletjes alles had een vast plekje. Gelukkig is dat veel minder geworden dan in het begin. wat was dat vervelend de eerste paar maanden.' Zei ik en trok me jasje beter aan en sloot de rits. We liepen samen naar een winkel toe waar we naar binnen stapte. 'Angel wat voor soort ras was die jongen nou van jouw als het geen neger was?' Fluisterde yuli. 'Moet je dat echt weten?' Fluisterde ik geergert terug. 'Hallo dames, Ah leuk dat jullie langs komen. Kijk ik heb hier alvast het kostum voor eam de eekhorn en hier een paar modellen voor de vleugels van dat nieuwe meisje. Hoe hete ze ookalweer? Agh nouja je weet wel wie ik bedoel toch? En hier een schets van jouw costum en dit zijn de andere.' Vertelde de man en legde een aantal blaadjes op tafel. Eam eam had weer eens onwijs mazzel dat yuli haar kostum al had uit gewerkt en getekent had waardoor het nu al klaar was maarja die electronishe spullen moesten er natuurlijk nog in gezet worden. Ik pakte mijn tekening op. 'Waarom is die van mij zo simpel?' Vroeg ik gelijk een beetje knorrig. 'Die van prinses is zo gedetaieert?' Voegde ik er aan toe. 'Uuh, jah dat heeft jullie manager aan gegeven dat angel iets minder moest zodat die prinses of wat dan ook meer op de voorgrond kwam. 'Nou ik vind mijn kostuumpje leuk hoor! Echt zoon cutey vampieren school jurkje dat je wel eens ziet in van die horror series.' Zei yuli blij. 'Guh! Rose haar kostum lijkt wel een elfje met die bloem blaadjes jurk. Gaat dat niet al te veel verwarren?' De man pakte het blaadje op en vergeleek de twee tekeningen. 'Aaah agh ja! Je hebt een beetje gelijk. Assh maar een nimf is ook lastig omdat hun kleding meer uit natuurlijke dingen bestaat.' Vertelde de man. 'Meneer wat dacht je van iets sexys wat strak rond haar taie heen gaat en dan rozen blaadjes als topje. En dan als jurkje de kleur van de stengel van de wilde roze met dorens er aan. Ongeveer zoiets.' Zei yuli terwijl ze op een nieuw papiertje een ander model tekende. 'En dan kan je sommige plekken open laten zoals een blote rug waar je een tattoo op kan schilderen. ' yuli was helemaal in haar element met die kleding maker. Ik stond er een beetje akwart bij en staarde naar mijn simpele engel ontwerp. Het was totaal niet sexy de vleugjes waren ten grote van een baby. En het rokje was meer een rok tot aan je knieën, bedekt met engelen veertjes. Die van prinses was echt super elegant en schattig tergelijkertijd met hier en daar wat doorzichtige dunne stof wat een kleurigegloed had als glans dat diende als frutsels en accesories. Yuli en de meneer hadden onterand de nieuwe ontwerp van rose al klaar. We maakte nog wat foto's van de tekeningen en de model vleugeltjes om ze te kunnen laten zien aan de rest.

Yuli liep met een glimlach naar buiten.  'Nou was wel goed gelukt toch?' Vroeg ik en glimlachte naar haar. 'Ja echt wel die man is top ontwerper.' Zei ze blij. Ik lachte kort en vrolijk. 'Pas maar op hij is wel een beetje oud he voor jouw leeftijd.' Gniffelde ik. 'Ja hij is zeker oud en totaal niet aantrekkelijk.' Samen lachte we een boel bij elkaar. We liepen langs een pleintje waar we twee jongens zagen stoeien met water. 'Die jongen is zo hot.' Zei ik half kwijlend tegen yuli. 'Welke? Die asian of die....'
'Die blonde!' Viel ik haar met een klein kreetje snel in de reden. 'Dat lichaam die looks en Oh dat natte blousje.' Zei ik dromerig en bekeek de jongen haast zijn kleren uit. 'Vind die asian op de grond leuker hij heeft langer haar.' Fluisterde yuli. 'Moet ik een bakje voor je kwijl halen?' Vroeg ze terwijl ze me haast uit lachte. We gingen bijden op een bankje zitten met een redelijke afstand van de natte jongens vandaan. En kwijlde alle twee terwijl we de jongens eens goed bekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 11:17

Yidae±

we speelde in het water, Ik  belande op de grond maar dat maakte me niks uit. het was gelzeiig met hem. Ik zorgde er voor dat geen plekjem eer droog was. Na een lange tijd gespeelt te hebben. stapte ik de fonteintjes uit naar een bankje. Ik plofte neer. Meteen was het bankje nat 'even opdrogen hoor!' zei ik tegen setto

James:

Ik luisterde naar haar. En knikte begrijpend. 'Ja willem heeft dat wel verdient' knikte ik ik lied me achterover vallen in het gras.

bee:

Ik had de telefoon gewoon opgenomen en toen naast em neer gelegt. Nu was ik aan het zingen en trainene met een andere meid. We lachte veel en hadden het naar onze zin. Ik was vergeten dat me mobiel nog steeds aan stond


Laatst aangepast door Evilian op do apr 23 2015, 11:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 11:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Yidae stond op en liep uit de vontijntjes mijn buik kriebelde nog na en ik kon niet echt stoppen met lachen. Ik liep naar Yidae toe die op een bankje was gaan zitten. 'Hey! Niet in je broek plasse he.' Zei ik toen het bankje drijf nat werd. 'Hahah, Oh heb me echt nog nooit zo gevoelt als nu.' Ik glimlachte tevreden en knikte naar de lucht. 'Dit is dus echt plezier. Vind het wel leuk.' Knikte ik bevestigend naar mezelf. 'Zeg wat doe jij meestal met je vrienden.' Vroeg ik me af en ging naast Yidae op het bankje zitten. Ik pakte een haar lokje van mezelf en kneep er in zodat het water er uit droop. 'Hehehehe' gniffelde ik als een binnenpretje. 'Zo kan ik niet naar riven toe. Dan maar een andere dag.' Vertelde ik en glimlachte na van wat er gebeurt was bij de fontijn. 'Weet je ik zou wel eens op vakantie willen met jullie. En dan veel plezier hebben met zijn allen.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Hopelijk doe ik hem niet al teveel pijn.' Zei ik zachtjes en voelde even met me vinger topjes aan het rozen hartje. 'Ik hou van je maar je verdient beter.' Fluisterde ik zachtjes tegen mezelf. Ik keek naar me mobiel en er kwam enkel achtergrond gelag uit en gekibbel. 'Ik ga Willem van middag maar bezoeken.' Vertelde ik en deed me mobiel weer aan mijn oor. 'Bee?' Vroeg ik nog een keertje onzeker. 'Bee~?' Vroeg ik nogmaals tenslotte zuchte ik. 'kim minseok!' Zei ik wat luider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 18:22

b:

ineens hoorde ik me.nam en.zag dat rose.nog steeds belde. 'Ssst!' Siste. ik naar de gichelnde meid. 'Yeah what?!'. Zei ik toen ik me telefoon op pakte.

James:

Ik luisterde nog even naar het gesprek tussen rose en?... Dat kon ik niet horen. Toen ze op hing zei ik: Rose. Als je iets draws zit of je hebt hulp nodig. Ik ben er voor je en zal je zo goed mogelijk proberen te helpen.

Yidae:

Ik grijnste de heletijd toen Setto praatte. Met me hoofd naar de lucht gericht en me ogendicht kwam ik best wel tot rust. 'Wat ik nogmaal met vrienden doe?' herhaalde ik hem. 'Niet echt veel. savonds uitgaan denk ik. nee laatste tijd doe ik niet veel meer rij altijd paard en train voor het jacht seisoen zodra ik thuis kom van de training met vixx.' Zei ik en keek recht voor uit. Ik zag twee meiden zitten. Even staarde ik naat hun.. Had ik vroeger nou een... een... nee man.. ik.had vast geen duet gehad met die blonden.. Ik lied me hoofd weer naar achteren vallen. ' Wil je een keer met wie op vakantie?' vroeg ik terug

Lucy.
'Jah zo romantich sat je me nu am onderspuit!!' Grapte ik en keek uit het raam. Zelf al.doe je niks ben je nog romantischer dan Yu' Zei ik en begon verder te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 19:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]plume
Werkt in cafee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Aah psssst angel!' Gilde yuli speels maar zachtjes en tikte mij aan. 'De jongens! hij kijkt naar je.' Fluisterde ze. 'Wie die blonden?' Vroeg ik normaal terug. 'Neeeeeh! Die andere die sexy asian!' Gilde ze haast. 'Agh nee joh hij keek vast naar jouw.' Mompelde ik terug zonder de jongen gezien te hebben. Ik streelde even door mijn haren heen. En keek toch maar even naar de asian jongen. Meteen werden me ogen groter. "Dat meen je niet!" Mijn wangen werden lichtjes roze van kleur. 'Angel?' Vroeg yuli. 'Je staart~ te lang~' zong ze zachtjes. Ik keek meteen weg toen yuli dat zij. Ik streelde nogmaals nerveus door mijn haren heen. En keek weer even stiekem naar de bekende jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Yeah what?!' Hoorde ik terug. 'I want to talk to you, face to face. Please hunnybee~' zei ik liefjes. 'Tonight 21:15?' Vroeg ik terwijl ik goed bleef luisteren aan de telefoon.

'Rose. Als je iets draws zit of je hebt hulp nodig. Ik ben er voor je en zal je zo goed mogelijk proberen te helpen.'stelde James aardig voor. 'Dat is lief van je maar jij hebt het al zo druk met je leventje en dan ook nog dat lieve meisje er bij.' Zei ik een beetje plagerig. Zachtjes zuchte ik en streelde een haar lok achter me oor. Uit me tas haalde ik een aantal papieren uit. 'Umh... Eigenlijk mocht jij en mel dit nog niet zien maar aangezien bee me vast niet meer hiermee wilt helpen.' Mompelde ik maar hield de papieren nog altijd nadenkend vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Ooh dat klinkt interesant. Ik zou graag eens een dag met je mee willen lopen. Dat uitgaan ding proberen weer paardrijden oppakken. Jah hoe is het met Zeus?' Vroeg ik en glimlachte. 'Met wie?' Herhaalde ik hem. 'Met iedereen met vixx! Om elkaar beter te leren kennen enzo.' Zei ik vrolijk en sloeg zachtjes een hand op zijn bovenbeen. 'Maar voor dat we uit gaan moeten je me eerst dat dansen van die stijl beter leren. Hoe hete dat ookalweer?' Vroeg ik me af en ondersteunde me kin met me duim en wijsvingers terwijl ik na dacht over de aparte naam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Oeeeh vind je me zo veel aantrekkelijker dan yu. Oh meisy wat jammer dat je de verkeerde koos. Oh ik had je moeten af pakken toen ik het nog kon.' Speelde ik en nam nog een hap van mijn salade. Prinses was er bij komen zitten. Met haar kipnugetjes. 'Lucy Lucy!! Is er nog iets wat je wilt doen vanmiddag' vroeg ik overvrolijk terwijl ik knipoogde. Met mijn voet onder de tavel probeerde ik Lucy haar voed aan te raken en mee te spelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik gniffelde zachtjes van het geflirt van Delle. Ik had mijn kipjes op en pikte een tomaatje uit Delle zijn bakje toen jij intensief beZig was met zijn voeten onder de tavel. 'Lucy hoe is yu presies in de romantiek als je zegt dat zelfs Delle romantischer is?' Vroeg ik geintreseert. Ik pakte me iPod er bij het was een oudje maar kon nog internetten. Ik keek op instagram en zag foto's van rose dat ze een glas water in het gezicht van een jongen gooide. 'Oeih.' Zei ik zachtjes.


Laatst aangepast door Timeless op do apr 23 2015, 20:03; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 19:40

YD:

Ik ging weer recht zitten en keek nog een paar keer naar het tweetal. Toch kwam ze me bekent voor.. God.. waarom moest die drugs me nou zo vergeetachtig laten zijn..

'oh jah met zeus gaat het beter de zwelling is weg en hij is la iets rustiger. Hij breek nog wel uit maar hij heeft een stal gekregen met vrije uitloop hierdoor is hij rustiger en breek minder snel uit.' zei ik en dacht na'Ik mocht hem al aaien zonder dat hij ging bijten of iets.' wat wil je een keertje mee lopen met de jacht? dat doen we ter paard heh' lachte ik.

Ik stond op en rekte me rug. 'Laten we verder gaan, James kom je!' zei ik en keek nog even naar het tweetal

James:

ik glimlachte. 'ik ben je manager okay! ik moet voor jullie zorgen; ik deed net of k het heel zwaar vond en moeilijk om dat ze zeggen, Daarna lachte ik en wreef door haar haren heen. 'Ik heb altijd tijd om naar vrienden te luisteren. Ik keke naar het papiertje dat ze uitrijkte 'Nee als wij het nog niet mogen lezen. Dan doe ik het ook niet. Ik vertel bee wel dat hij gewoon dat ding moet controleren en lezen zonder zicht raar te gedragen' zei ik en keek Rose aan 'kom gewoon vanavond rond die tijd naar min aparatement ik zorg dat hij er is, hij gedraagt zich nu stoer en kut. maar hij wil jouw ook spreken daar ken ik hem te goed voor.'zei ik en stond op omdat de jongens mij riepen.

Bee:

'omg do yo think i want too see you' daarna hing ik op en trainde verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Al zuchtend luisterde ik naar de bee kant die niets meer met me te maken wilde hebben. Ik hing op toen hij dat ook deed en lied me telefoon zakken.
Ik luisterde naar James toen hij door mijn haren heen aaide sloot ik even me ogen en glimlachte ik. 'Hihi, dus angel heeft je niet weg gejaagd?' Vroeg ik voorzichtig. Ik stopte de bladeren weer terug in me tas en glimlachte bedankend. Ik omhelsde James vriendschappelijk. 'Thx James~' zei ik en drukte een kort kusje op zijn wang. Ik hoorde zijn vrienden roepen. Ik lied hem weer los en keek hem glimlachend aan. 'Ga maar weer snel naar je vriendjes.' Zei ik en probeerde speels te klinken. 'Ik stond op en hielp James overeind en anders wel andersom. 'Psst wat is bee lievelings kleur.' Fluisterde ik en glimlachte eigenwijs.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Mmmh dat klinkt heel goed! Uitstekend zelfs. Bedankt Yidae.' Zei ik trots en gaf hem een schouderklopje. 'Jaah waarom niet! Effe paard reiden bij spijkeren. Ik hou wel van een uitdaging en iets nieuws.' Zei ik leergierig. Yidae ging al staan. Ik keek naar zijn beweging en stond ook op. 'Was er nog iets wat jij in de stad moest doen Yidae?' Vroeg ik beleeft. 'James! Kom je!' Ik rende naar hem toe toen hij net stond en omhelsde hem van achteren mijn kleren waren nog voor een deel nat

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik tikte yuli aan en stond op. 'Kom we gaan ze begroeten.' Zei ik dapper. Ik stapte elegant op ze af. Toen ik dicht bij genoeg was bij de jongens streelde ik flirty door mijn haren heen. 'Hey Leo lang niet gezien sinds de trainings school. Hoe is het met je? Mmh ik zou je maar geen knuffel geven zeker.' Zei ik aardig en bekeek hem van top tot teen. 'Kon je het weer niet droog houden?' Vroeg ik vriendelijk maar plagerig. 'Je.... Je haar zit anders.' Zei ik iets terughoudend. Yuli kwam achter me aan gehupelt. 'Huh?!' Zei ze en keek van mij naar de jongen en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 20:45

YD:

'dan ga je een keer mee. Je kan een paard bij ons lenen we hebben er genoeg.; We stonden nu bij Rose en Jay. 'oh ik kwam hier alleen vor FT island. Toen de twee dichterbij kwamen keek ik de blonden aan. Ze kwam me zo bekent voor... maar het kwartje viel gewoon niet. toen ze begon over mijn naam en haar. En trainings tijd viel het kwartje nog steeds niet. I was comfused as fuck

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Hihihi, je bent nog altijd even sullig zoals altijd.' Lachte ik kort ik strekte me hand naar zijn kapsel uit en streelde warrig door zijn natte haren heen. 'Maar dat vond ik altijd wel leuk aan je.' Zei ik wat zachter en lied zijn natte haren weer met rust. 'Misschien moeten we weer eens een drankje samen drinken en bij kletsen.' Stelde ik voor. 'Angel?!' Vroeg yuli. Ik keerde me weer naar haar toe. En wenkte haar een bepaalde blik. Yuli haar ogen werden groot. 'Waat!' Gilde ze haast en deed gelijk haar handen voor haar mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Tof!! Dat gaan we doen ik kijk er naar uit. Riven had het vast ook wel leuk gevonden.' Verteld ik. 'Yidae? Ze gedraagt zig als een redelijk bekende.' Fluisterde ik naar hem toen hij zig zo om zig heen keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 21:08

YD:

'eeehh??' Ze praakte me aan en ging door me haren heen. nog steeds wist ik het niet. Setto vroeg aan mij wat het was. ik haalde me schouders op. ik wist het echt niet meer.. Ik keek de blonde meid aan 'sure?' zei antwoorde ik vragend op haar voorstel.. Waar de hell had ze het over en waarom deed ze zooi..

Jay:
Ik keek rose aan ' zo snel krijg je me niet weg. Ben net onkruid kom elke keer terug!' Ik lachte toen ze me en kus op me wang gaf en stond op.

ik keek toe ne glimlachte 'So Angel ik dacht dat je asians niks vond' lachte ik toen ik haar zag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Wat dacht je van morgen tussen een uur of twee.' Zei ik vriendelijk. 'Bij die tostie restaurant?' Voegde ik er aan toe. En glimlachte eventjes naar hem.

Toen ik een stem hoorde van achteren schrok ik me het lassers. Ik draaide me om en zette gelijk en Boze blik weer op. 'I-ik ik...' Stotterde ik eventjes. 'Hij was me eerste en laatste asian totdat hij steeds erger aan de druks raakte. Ik heb het zelfs van hem geprobeerd af te pakken maar daar werd het alleen maar erger van.' Snauwde ik gelijk tegen Jay. En deed me armen over elkaar heen en me borsten vooruit. 'Oeeh, de bitchy is weer terug...'zei yuli zachtjes. 'Wat?' Vroeg ik aan yuli en stapte ietsjes uit de groep tussen de jongens vandaan. 'Eh niks!' Zei ze gelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Hihi, hoopelijk blijf je in ieder zijn tuin onkruid.' Lachte ik en gaf hem een por. 'Okee, dan kom ik vanavond eventjes langs.' Zei ik vriendelijk. Ik verlegde me blik naar de vrienden van James en zag tot mijn verbazing angel en yuli staan. Ik luisterde naar het gesprek en gniffelde op de achtergrond. 'Nog een Vijne dag James.' Zei ik nog en swaaide eventjes naar hem. 'Yuli kom je.' Vroeg ik wn wenkte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Emptydo apr 23 2015, 21:31

Jay:

'hehehe I woun't jugde! even the bitchy queens loves asians'!' ik lachte zachtjes 'ja tot vanavond rose!, Oh rose! rood is het antwoord op je vraag!' ik liep naar dejongen. 'komen jullie?'


YD:
'yaeh sure..' antwoorde ik. Ik bleef mindfuck staan. WTf? vriendin? waaarom.. zou ik op blond vallen ik weet dat ik mezelf gezworen had er nooit voor te vallen.

k keek naar james en lachte 'ja beter gaan we'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 42 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 42 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: