cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptywo sep 03 2014, 09:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

ik luisterde aandachtig. yuli en rose vertelde over een nieuwe Mv. Ik kek me manager aan... 'Hebben ze uberhaupt een nieuw nummer?' De manager knikte van nee 'hoe kunnen ze dan dingen beloven die niet waar zijn.' De manger keek me aan. Jij oet ze schrijven. Me ogen werden groot 'Sorry hoor maar dacht het dus niet' de ogen van me  manager werden groter en hij haalde uit met zijn hand vlak tegen mijn gezicht. 'hey auw' Ik keek naar de grond. 'Dat jij afspreek met mensen is niet omdat ik het toesta dus gedraag je'Ik lied me hoofd zakken. hij had gelijk..

Ik keek toe hoe Yuli d everwarde bee beet. Ik lachte om zijn reactie. Hij wist me god niet wat er gaanda was.

mellanie zag er zo schattig uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

De reporters luisterde naar de dreamers en reageerde blij op hun tekste

'Welkom butterfly, Hoe gaat het met jouw en hoe is het om lid te zijn van dreamers?' (rea mell)

'Nu heb i jullie a voorgesteld. Maar zouden jullie ook nog de groeps verwelkoming willen doen en daarna jullie zelf voor kunnen stellen aan de nieuwste fans?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyvr sep 05 2014, 21:53


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Welkom butterfly, Hoe gaat het met jouw en hoe is het om lid te zijn van dreamers?'vroeg de man. 'eh.' ik kijk even rond in de fan groep. 'M-met mij gaat het redelijk goed we zijn weer vol aan he-het oefenen.' ik stopte me neus weer in me knuffel. vervolgens laat ik de knuffel iets meer op me schoot zitten. zodat ik kon praten. 'H-he..het is een onwijse eer om bij de D-de..dreamers te mogen zijn. de leden zijn erg gezellig en aardig.

'Nu heb i jullie a voorgesteld. Maar zouden jullie ook nog de groeps verwelkoming willen doen en daarna jullie zelf voor kunnen stellen aan de nieuwste fans?' vroeg de man. we stonden op en gingen in een rijdje staan.

Angel: ze maakte een hairflip en glimlachte lief. 'ik ben dreamer angel, lead zanger van de groep. en de engel die de donkere plaatsen verlicht.' zei ze en flirte erg met de fans. zo was ze super lief en heel elegant.

Eam~Eam: 'Rawr! dreamer Eam~eam' zei ze zingent bij haar naam. 'ik ben de hoofd danser van de groep. en een shifter in een wolf/vos.' zei ze en haar staartje begon te bewegen. ze leunde naar voren toe vervolgens maakte ze een katte beweging met haar vuist langs haar hoofd.

Rose: 'Welkom iedereen.' rose swaaide naar de fans. 'noem mij maar rose. ik zing en dans bij de dreamers en schrijf een deel van de liedjes. hihi en natuurlijk let ik een beetje op hun gezondheid hihi <3' zei rose heel vriendelijk.

Yuli: 'hooi hooooi, ik ben vampier Yuli en repper van de dreamers hoewel ik ook gewoon dans hoor ~<3 ' zei ze speels en likte haar tanden af. 'de meeste kleding in de mv's en voor op het podium zijn door mij ontworpen.' zei ze speels en vol zelf vertrouwen.

mel: ik stond ergens in het midden en eam eam was zo entausjast dat ze voor mij ging. ik nam diep adem en omhelste mijn knuffel zowat vijn. ''wat nouw als ze me niet leuk genoeg vinden.'' 'he....hey, i..ik ben de nieuwe dream je mag me princes of b-butterfly noemen. wat jullie leuk vinden. i..in de nieuw aankomende liedjes ga ik de achtergrond rap doen om Ye-Yuli te helpen en ook zal ik gaan zingen net zoals angel hihi maar dan op me eigen manier.' zei ik onzeker. ik baalde zo erg dat ik zo veel stotterde. maar blijkbaar vonden de jongens dat wel leuk. ik beet op me lip. ''volgens mij verwachte niemand dat van dat rappen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyzo sep 07 2014, 19:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

we lachte bijna blij toen ze zciht voorstelde en de fans ging te keer. Ze gilde als een stel wilde wolven.. 'Jullie zijn echt een goed stel. samen Dit word veel belovend.' de man stond op en hielp de Crew met het binnen dragen van een soort podium. 'Idereen weet dat jullie modelen kunnen zijn of al zij' Bij de laatste zin ging hij achter angel staan 'Zoals deze schoonheid' hij liep verder 'Maar we zijn natuurlijk niet weekly idol als we dat niet gaan testen.' Hij liep rond en de vrouwlijke repoter bleef staan en keek toe. 'We gaan een game doen. Ik zal het het even uitleggen. Jullie gaan in twee tallen. Zij zal ook mee doen' Hij wees naar zijn mede reporter.. Jullie moeten binnn 5 min 3 kleding stukken sjowen. Dus omkleden over de catwalk lopen weer om kleden en dat 3 keer binnen 5 min. welke groep dat het beste doet word voor vanavond de fashion queen~!' De fans begonnen te gillen. 'Natuurlijk zijn de jurie leden de fans en ik' Ze da man lachtend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 18:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
(lees angel)
''shit hoe doe ik dit met me staartje dat gaat zeker extera tijd kosten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
''hah lopen op die catwalk. word makkelijk.'' ik keek zelf verzekert voor me uit en liep naar eam eam toe om met haar een paartje te worden. we gingen samen al bij onze kleedhokje staan. eam eam bekeek de kleding.  

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'butterfly! kom kom!' zei ik vrolijk maar juli trok haar bij me vandaan. 'hey!!' zei ik teleur gestelt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
toen hij dat vertelde stond ik te trappelen. ''ik moet en zal princes krijgen! zij heeft het pervekte lichaam voor de kleding!'' ik hoorde rose mellanie al roepen snel trok ik mellanie mijn kant op en stak speels mijn tong uit naar rose. 'meneer als we in een groepje van 2 zitten moet dan de ene niet 2 keer lopen en de andere 1 keer? aangezien je onstebeurt omkleed?' vroeg ik aan de presentator.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik word mee getrokken door yuli en vond het eigenlijk wel best wat er gebeurde. vroeger als klein kind zijnde werd ik vaak op de foto gezet en stond ik wel eens in kinderkleuding boekjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 18:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.
'Leuk dat je dat benoemt. Die regel was ik vergeten. Jullie moeten de kleding stukken delen' Zei de presentator met een glimlach op zijn gezicht. 'De gene die over is gaat met mij' Zei de vrouw en liep naar achtere toe.

De vrouw ging samen met Rose ze moesten beginnen om te laten zien hoe het werkte. In hun eerste rekje in een jute zak, Pumps, Mega groot hemd, schuin broekje, huge bril en een mega pet. De tijd ging in. De vrouw gooide de kleding naar Rose toe. 'Jij deze ik dit' Ze gooide de hemd het broekje en de pet naar Rose toe. Zelf trok ze zo snel mogelijk de kleding aan. Toen ze beiden aangekleed waren liepen ze over de catwalk (Rose moet zelf ff zggen hoe ze loopt enzo)

Der was al 1min 30 voorbij. de vrouw rende terug en gooide de volgende kleren aan (Rose mag verzinnen)

We hadden nog maar 2 min over. Het laatste rekje hing vol met moeilijke dingen, een jurkje van satijn, een verknipte vuilenszak, Rode hakjes en teenslippers, kousen tot aan de knie en een legging. Een dino staart en katte oortjes. de vrouw had een burnout en wistn iet wat ze aan Rose moest geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik kreeg kleding toe gegooit. ik ging in me hokje staan en trok de mega tshirt aan. ik maakte er een knoop in zodat het net een kort strand hembpje leek het broekje rolde ik de pijpen van op tot op me knieen. de pet zette ik schuin op van de zijkant (dus niet naar achteren maar naar de zijkant) ik pakte wat schoenen en wandelde het pat. mijn walk was niet pervect maar ik zag er redelijk uit.

in het 2de rekje zat een verknipte broek met een geslierte lange rok, met een panter bekinie en een geverfte t-shirt, met oude voedbal schoenen en houte sandalen. zelf trok ik de geslierte lange rok aan met de panter bekinie. ''ooh ik ben nog nooit zo blood op het podium gestaan. ik trok snel de voedbal schoenen aan. ik liep gehaast het podium op en draaide een ronsje hier bij bewogen de slierten sierlijk mee maar bij de volgende stap struikelde k over de veters heen. deze had ik niet gestrikt.

bij dederde pakte ik maar de vuilniszak omdat de presentator een beetje zat te treuzelen. ik deed de dino staart om en de knal rode hakken. ik hielp de vrouw met de kleren aan trekken en wandelde vrolijk het podium op mijn dino staart bewoog heen en weer met me dikke kond. ik was totaal geen hakke loper en dat kon je ook zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
mijn ogen werden groot en twinkelde en ik stond naast drake te springen en haast me te gillen met de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 20:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

Het was doodstil de fans zeiden geen woord tot de meiden uit de kleedhokjes kwamen gerent. de kleding van de presentator zaten scheef. De Fans lachte. net daarachter kwam Rose uit het hokje.  De fans werden stil en naar een paar seconde begonnen ze hard te gillen en te joelen 'Rose je bent sexyy' 'Rose trouw met mij' gilde ze.  Toen ze terug liep floten ze naar haar kont.

Bij de tweede keer kwam de presentator als tweede. Ze hadden geen aandacht voor haaromdat Rose bijna halfnaakt op het podium stond. De fans keken met groten ogen. toen ze aan het eind een rondje draaide konden sommige fans onder het rokje kijken en begonnen ze hard te gillen. MAar het werd als snel weer dood stil toen rose bijna viel. aangezien de presenator achter haar liep werd ze opgevangen. door het plubiek hoordje een geluid van'oooh'  'Becarefull rose' Gilde een van de fans hard

De derde ronden liepen Rose op hakken in een vuilenszak. De fans begonnen toestemment te lachen. 'ZELFS zo ben je schattig rose' Gilde een van de fans.

De mannelijke presenator liep naar voren toe. ' Zo dat was nog een sexy zeg. En ook schattig. Maar niet alle kleding zat geheel goed maar zeker binnen de tijd. De volgende zijn Yuli en butterfly jullie kunnen alvast het hokje in gaan.

De twee meiden zagne in het eerst rekje:
een te strakke skinny, een gotic broek die veel en veel te groot was. Een topje met een tijgerprintje, en een 3 maten te groote tshirt een totaal niet bijpassend stro hoedje en een beani. Hakjes en teenslippers die volledig kapot worden.

In het tweede rekje lag bijna niks. Een badpak, een handdoek,  sjaal hempje en een te korte hotpants. Lelijke versleten cowboy laarzen.

het derde rekje hing helemaal vol. Ze moesten alle kleding aan trekken dus dat was heel veel. Musten sjalen jassen schoenen sokke
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
ik trok de gotic broek aan en gooide de skinny naar mell toe. ik trok de tijger topje aan met de muts. ik pakte een lindje en deed deze door de ogen van de broek hene zodat ik niet in me ondergoed stond. ik wandelde keurig over de catwalk heen en maakte een paar sierlijke swaai bewegingen. met mijn armen. ik had het zo geplent met mel dat ze presies op kwam als ik terug zou lopen zodat we elkaar kruiste. en genoeg tijd hadden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
yuli gaf mij kleren aan en ik trok de skinny aan die ze mij toe gooide. de tegrote shirt deed ik over mijn schouder heen zodat hij blood werd en je haast mijn bh bandje zag. ik trok de hakjes aan. en liep op yulis teken de catwalk op. mijn heupen bewogen sexy en vrouwlijk heen en weer. ik zag dat angel haar ogen uit puilde dat ik kon lopen zoals een model dat geleerd kreeg. alleen ik liep dan wat adelijker dan die hoerige modellen. halverwegen knipoogte ik drake zijn richting op en glimlachte naar de fans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik stote drake aan. 'kwaaaaah ze keek naar jouw!' gilde ik en stote drake een paar keer aan met me slappe handje tegen zijn schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 21:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
aangezien mel niet blood wilde trok ik maar de badpak aan met de handoek de handoek sloeg ik om en maakte een knoopje bij me zij. weer op de zelfde tempo liep ik het podium op halverwegen zakte mijn handoek naar benneden. genant pakte ik deze op en sloeg hem om mijn nek heen ik schaamde me een beetje maar deed net als of het er bij hoorde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik bleef weer achter met de kleding die ik niet kon kiezen en trok de hadpans aan met de tshirt en deed de schaal om deze was te lang en aan de achterkand hing hij bijna op de vloer. ik deed de larzen aan en liep cutey over de catwalk heen en drukte met mijn handen de schaal in mijn neus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'kawaii dat blonde meisje is wel damn sexy.' zij ik met twinkelende oogjes. ik tikte drake weer ene paar keer aan en spring ene beetje heen en weer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Nee ze knipoogde naar jouw' Zei ik kill. Ik had geen zin om op haar te reageren.
Ik zuchte diep toen Delle aandacht bleef vragen 'Kappe okay. EN het is jouw mening ik zeg hier meer beter niks over' Gromde ik terug. okay ze zag er super schattig uit maar kom op aandacht zoeker. EN delle kwam me de neus uit hij kon echt niet stil zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hoezo niets over zeggen? kom op drake jij bent de cool guy jij hebt vast al heel wat meisjes gehad die voor je kwijlde. types als jij vragen meestal veel aandacht hoor!' zei ik speels en kattig. net alsof ik altijd gelijk had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
bij de derde rek trok ik de lange kousen aan met balariena's en een leuke jongens trui. het deed me een beetje denken aan drake zijn wijde kleren die ik aan mocht doen toen ik helemaal verzopen was. langzamerhand voelde ik me steeds ongemakkelijker voelen met al die spanning van de fans. ik liep verlegen over de catwalk heen ik keek af en toe stiekem het publiek in. ''waar is drake gebleven?'' dacht ik toen ik hem niet meer zag staan tussen de fans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yuli <3 jeff
ik knoopte de sjalen aan elkaar en maakte er een soort van jurk van. ik had wel 3 lagen sokken aan en ook nog eens een jas en een muts op. we liepen onze laaste rondje en trokken onze normale kleren weer aan.


Laatst aangepast door mellodey op wo sep 10 2014, 16:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 22:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Jah genoeg.. Word er gek van. Het gaat die meiden alleen maar om uitelijk..' gromde ik en stond op. 'Ik ga traine'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptyma sep 08 2014, 22:13

Delle
Ik rende achter drake aan. 'Hoe moeten ze anders jongens versieren? Ooi mag ik ook effe je rap lezen misschien kan ik er wat bij toen als een kombie rap?' Vroeg ik en liep met hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptywo sep 10 2014, 16:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

Yuli maakte van alles iets moois de. de eerste ronde ging vlekkeloos. Yuli liep echt als een model over de catwalk en de fans ging te keer. 'Yulii bijt me' gilde ze. Nu moest mellanie. ze liep en de fans werden stil 'Ze is net een diva so sexy' fluisterde ze toen ze dichterbij de fans kwam dus op de punt van de catwalk begonnen ze te gillen. 'Butterfly!!' gilde ze blij 'Waarom zo sexy' Ze knipoogde nar een van de fans. 'Die jongen moet nu zeker een boner hebben' Zeiden een paar fans lachent.

De twee de ronde duurde het even voor mellaniete voorschijnkwam. Maar de fans hadde alle aanacht voor Yuli 'Weg met de handdoek' gilde ze. En dat gebeurde ook de handdoek zakte 'AAH' gilde de fans opgewonden een paar stonden op om het beter te zien. Maar al snel ging alle aandahct naar mellanie. Ze had zich verstop in haar sjaal 'OMG ZO SCHATTIG mag ik der adopteren' Gilde een fan heel hard. 'adrobleee~!'

Nu kwam mellanie als eerste naar buiten toe. Ze bloosde licht en keek de fans in. 'ZE KEEK ME AAN'gilde een van de fans die nu op de plek van drake stond 'Butterfly trouw met mij' Gilde hij hard. Achter mellanei kwam yuli in een sjalen jurk aangelopen 'YULI je bent perfect' gilde een van de jongens 'Ontwerp ook mijn kleding~!'

De fans gingen te keer toen ze mellanie zegen. Ze was zo schattig. De fans hielde zich echt niet in. 'Zo was een sexyness en schattigeheid was dat' Zei de manneijke presentator. 'Helaas 15 secondes over de tijd maar het was het genieten waard.'

De volgende kleding:http://www.bajiroo.com/wp-content/uploads/2013/05/weird-bad-ugly-bizarre-fashion-designs-clothing-pic-pics-images-photos-pictures-21.jpg]1 [/url], 2, 3, 4, 5

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ze deed het verbijsterend goed op de catwalk. Ze was heel anders dan op school. ''Op die manier had ik wel voor der kunnen valle' DAcht ik lachend. Me manager kwam aangelopen en begon te rage over bepaalde dingen. uit het niks kreeg ik een klap tegen me gezicht. Hij had iets gezegt over angel en dreamers en ik was er tegen in gegaan. Het ging zo snel dat i niet meer wist wat ik gezegt had. Ik keek op en me wang was rood. Blijkbaar hadden Drake (delle?) meegeluisterd of gekeken want drake draaide zich snel weg en liep naar de kleedkamer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'gewoon niet. Meiden zijn niks' gromde ik en liep door. Even draaide ik me om toen ze iets gilde over mellanie. ''waarom wil ik al die jongens zo graag slaan die nar mellanie kijken'' dacht ik boos en balde me vuisten. ''Als jullie haar aanraken eh ik sla jullie kapot'' 'Ooi mag ik ook effe je rap lezen misschien kan ik er wat bij toen als een kombie rap?' hoorde ik delle ineens zeggen ik draaide me om en keek langs hem heen. Het viel me op dat Jay ruzie had met zijn manager en ineens hard geslagen werd. Ik keek terug naar delle 'Kom maar mee naar de kleedkamer' Zei ik kill en liep weg van jay. Als ik zou blijven had ik op de vuist gegaan met de manager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Emptywo sep 10 2014, 16:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Ze is net een diva so sexy' fluisterde de jongens aan de rand van de podium. ik blooste lichtjes. ''mmh, ze vinden me sexy? d-dat heb ik n-nog nooit zo van een jongen gehoord.'' ik trok me eigen kleren weer aan en ging op de bank zitten naast rose. 'princes je was echt goed!' zei rose vrolijk tegen mij. 'ik wet dat zelfs angel daar niet tegen op kan.' zei ze zelf verzekert en zachtjes zodat angel het niet kon horen. 'denk je dat echt?' zei ik onzeker. 'angel is veel aantrekkelijker bij jongens...' zei ik complemiterent over angel en verlaagte mezelf hierdoor. ik pakte me knuffel weer stevig beet en plukte wat aan zijn oren. veel jongens hadden hun mobiel in hun handen en maakte foto's in onze richting.  'denk je dat drake me gezien heeft? hij was zo plots weg.' fluisterde ik naar rose toe. 'ik zou het niet weten hij liep na je 2de walk weg. volgens mij houd hij niet zo van ultra mooie butterfly's' lachte rose en aaide de knuffel die ik omarmt had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'gewoon niet. Meiden zijn niks' zei drake gromment. 'oh?' zei ik verbaast. 'ik wist niet dat jij voor jongens viel?' zei ik blij en verbaast. ik kon wel juigen maar hield me maar even in. aangezien ik niet nog een keer geslagen wilde worden. ik hoorde geschreeuw en draaide me even om. jay werd geslagen door een wat oudere man. 'yease, wat bezielt die vent waarom laat jay zich zo toe takelen?' vroeg ik in het algemeen aan drake. 'maar waar is je pet?' vroeg ik nogmaals omdat drake eerst geen antwoord op gegeven had in het cafe. ik wandelde speels achter hem aan. in de oevenruimte ging ik uit gebreid op de bank zitten net alsof ik van adel was. ik maakte ene hairflip en pakte me mobiel om me kapsel goed te doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik kwam wat later aan in het kleed hokje en ik zag dat eam eam al alles had gepakt wat ze uberhoud aan wilde trekken. ik baalde zwaar dat ik nu niet echt meer een keus had uit kleding en dat er alleen maar leleijke en genante kleding hing. ik trok maar een vreselijke kleurijke vlubberjurk aan met sandaaltjes. ik sprak mezelf een beetje moed in voordat ik het podium op ging. ik liep op de catwalk en in het midden bleef ik even staan om me kleding te sjowen daarna liep ik weer verder naar het eind en deed ik weer het zelfde en maakte een hairflip en likte me lippen speels af naar de fans gericht. vervolgens liep ik gehaast terug. ''rot jurk! ugh waarom deze leleijke kleren.''

ik trok het volgende setje aan dat eam eam weer overgehouden had. het was meer een jongens pakje met een vlubberbroek en andere los hangende kleding. ik was echt niet van de ruime kleren. en ook niet van de sjalen. en weer liep ik genant en voor schud over de catwalk heen. ik probeerde serieus te blijven en de fans te verlijden met mijn schoonheid en haren.

''oke wat voor vreselijk ding hangt er als laaste in mijn rekje?'' dacht ik negatief en keek in het rekje en zag verbazing wekkent een engele pak liggen. snel trok ik deze aan we waren al zowat over de tijd heen maar dat kon me niets schelen. ik zal minstens een ding shjowen dat me wel goed staat. zelf verzekert en trots liep ik in me engelepakte over het podium heen. ik draaide een rondje en een hairflip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
ik was angel al voor met alle kleren en deelde de setjes in 2jen zodat ik wat betere kleren had dan zij. het was misschien gemeen maar waar ben ik anders een vos voor. door mijn dierenstaart verloren we een hele hoop tijd. de eerste ugly dres vnd ik wel grappig alleen met mijn staart was het erg ongemakkelijk om het aan te trekken. ik struikelde een paar keer over mijn hakken heen. aan het eind maakte ik een dans move en een katte beweging met me hand. ook de andere 2 kleding stukken waren jammer genoeg jurken met allemaal hakken! 'way!' ik trok het maar aan en liep over de catwalk heen. wat niet echt flekkeloos ging.


Laatst aangepast door mellodey op wo sep 10 2014, 17:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: