cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Selectie games,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 17:31

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 20rpi8h
Thalia's ogen versprongen van hoopvol naar 'dat meen je toch niet he' binnen een seconden. "Oh mijn hemel dit wordt helemaal niets." dacht ze. De punt van haar zwaart raakte de grond aangezien ze hem helemaal losjes vasthield. "Maar... iedereen kan het leren. Jij hebt het ook geleert." Ze haalde een diepe hap lucht en deed haar zwaart weer in de schede terug. 'Ookke... laten we dat nog eens doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 17:43


The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

ik zag hoe terleur gesteld hetmeisje eigenlijk was. Ik rechte me rug en haald de diep adem. Ik deed het nog een paar keer en na de 7de keer ging het al iets vlotter. Ik kreeg het zwaard uit de schede zonder dat het zwaard uit me handen zou vallen of zou blijven haken. Blij spring ik op 'Look i did it' zei ik blij. Weer zuchte ik diep 'Sorry dat ik zun wanhopig persoon ben, Normaal zit ik achter mijn computer films te kijken en te tekenen.' zei ik beschaamt en deed het zwaard terug in de schede om het nog maals de doen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 17:49

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 20rpi8h
'Daar is helemaal niets mis mee. Tekeningen maken is een goede manier om je moteriek te oefenen en je hebt een beter ook voor detail. En dat is handing in battle.' Ze gaf hem een smile en een thumbs up.
Toen ze haar eigen zwaard ook weer vast had ging ze in aanvals positie staan. 'You ready?' maar nog voor ze het gevraagt had rende ze vooruit richting de jongen, met battlecry en alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 17:53

The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Zachtjes lachte ik, 'Yeah goed met detail en kleine dingen' ik keek naar bene naar me kruis, 'Dus niet met grote zwaarden' Ik lachte zacht en keek daarna weer op 'asians' zei ik heel zacht en binnenmonds. Ineens zei ze 'You're ready' Ik schrok me echt kapot toen ze aankwam rennen met haar zwaard en gewoon gilde, Uit schrok stapte ik achteruit en gaf een hoge trap met mijn been. De trap was op gezicht hoogte
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 17:58

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 4 M7t8y8
'Wow whaat the..' Jamie zei geschrokken toen hij ineens achteruit getrokken werd. De hamer zwaaide net langs zijn neus heen. Hij moest scheel kijken om het te kunne zien en het leek alsof alles in slow motion ging. Uiteindelijk viel hij hard op de grond vanwege de force van de ineens beweging.
De vrieze man met de blijkbaar best wel lange baard stond nu over hem heen. Je kon niet eens zijn mond zien. 'Allemaal jou schuld.' Zei hij kwaad. Jamie werd ontzettend bang. Hij kroop achteruit, nog steeds de man aankijkend. Snel keek hij even naar het meisje dat het gered had nog geen minuut geleden. 'Thanks.' zei hij en hij managed om een smile op te zetten.
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 4 3322hw2
"Tommy wijst naar je... hij heeft het over je. .. Niet waar.. waarschijnlijk ben ik als een soort voorbeeld ofzo.. jah dus, dan praat hij toch over je.. waarom ben je daar zo blij mee? He hoofd doet zeer oke.. niet meer, zo'n erge klap was het nou ook weer niet.. Ow shut up je weet wat ik bedoel.." Griffyn nam een diepe zucht en rustte zijn kin op zijn handen.

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 4 Npgljr
'Kijk eens!' Finnegan riep trots en hij hield de boomschors omhoog. Alle takken waren er nu aan gewoven en het was een soort van groot, stevig, houten schild geworden. Lydia keek er met grote ogen naar alleen ze wist niet echt goed waar het voor was, dus ze vroeg ernaar. 'Diitt.. is ons dak.' Finnegan stond met een sprong op en plaatste de schors tegen de omgevallen boom. Er ontstond een soort tent achtige plaats. Groot genoeg voor misschien 3 mensen... zoiezo 2. 'Hopelijk komt Katy snel terug he, dan kan ze het ook zien.' Hij glimlachte naar het kleine meisje en het kleine meisje glimlachte terug.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 4 V5izh4
Ze hoefde maar voor een seconde om te kijken of ze wist al dat Sonya er stond. 'Haey! Kom me helpen!' Riep ze en ze viel op haar knieen naast de jongen. Bladeren dwarrelde om haar heen die voorheen op de grond lagen.
Het bloed van de jongen had al een behoorlijk wat bladeren rood gekleurt. Er het was nog steeds aan het stromen, betekend dat hij nog niet dood was. Met disbelieve keek Lyralinn hem aan. Zijn ogen warne nog steeds open, wat haar alleen nog maar meer angst aanjoeg. Hij ademde ook nog steeds. Hij kon alleen helemaal niets meer. Hij was totaal geparraliseerd.
Toen Lyralinn beter naar hem keek zag ze dat hij haar aankeek, maar niet met een dreigende blik. Meer met een blik van wanhoop, en Lyralinn, opnieuw, begreep wat hij bedoelde. Deze keer was ze goed though. De jongen wilde zelfmoord plegen en was er niet in geslaagd een snelle, pijnloze dood aan te gaan. Nu lag hij hier hulpeloos terwijl hij het leven uit zich weg voelde vagen met elke hartslag.


Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 20rpi8h
Kevin's voet kwam hard tegen Thalia's kaak aan en ze was verstoord in haar actie. 'Heeeyy!' riep ze, boos omdat hij zich niet echt aan de training hield. 'Geen kung-fu training dit guy. Zwaaard. Trainingg.' Zei ze, de laatste twee woorden met meer force uitsprekend. Ze bewoog haar kaak om te voelen of alles nog goed zat en ze ging weer in positite staan. 'Pak je zwaard, en ga net zoals ik staan. Je moet me proberen af te slaan met je 'zwaaard' oke. Dus niet met je laarsen. Ik hoef die niet meer van dichtbbij te zien.' Kevin deed wat ze zei, en even later was Thalia weer naar hem aan het rennen, met meer force en meer alertheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 18:29

The Selectie games, - Pagina 4 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

Ik genoot van alles wat er gebeurde. Er lagen al 2 mensen knockout op de grond.


The Selectie games, - Pagina 4 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

Finnegan werd ineens voor me weg getrokken door een meisje. geschrokken en verontwaardigd keek ik het tweetal aan. De hamer vloog naar het hoofd maar miste net. Ik haalde diep adem van opluchting. De man zat boven de jongen. Hij kroop langzaam achteruit. Ik zette een sprintje op en duwde met me volle gewicht de man op zijn zei. Me katana swaaide ik door de lucht en sloeg ik net naast het hoofd in de grond. 'STOP' Gilde ik hard,

The Selectie games, - Pagina 4 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

'Omdat we jij de enige bent die zich niet aan de regels houd, En omdat we geen fruit gevonden hebben en jij de enige bent die rond is gaan dolen, Dus je gaat sorry zeggen' zei ik en keek hem aan. ineens begon hij te trillen, Met moeite kreeg hij een doosje open en at iets. Dit was mooi om te onthouden, EIgenlijk interseerde het me niet dat hij geensorry zou zeggen of iets, Het zou me alleen nog meer bewijs geven hoe hij is en zou zijn,

Ik stond op en liep terug naar de jongens die nu tegen elkaar aan zaten. scott hielp griffyn, Daarom ging ik maar tegen over hun zitten. uiteindelijk kwam een van de varkens aan

Ik stond op 'Laten we een groot vuur maken' schreeuwde ik 'Deze dag is geod verlopen Laten we het zo volhouden en het word nog easy om deze game te winnen' Riep ik 'We zijn een super groep'

The Selectie games, - Pagina 4 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

'Maar maar het is niet gepast' zei ik en lied me hoofd zakken. 'Misschien moet je naar de maker toe lopen?' zei ik al oplossing neit weten wat ik moest doen. Toen hij me scherp aan keek stapte ik naar achtere. 'Sorry' Zei ik snel en draaide me om. Zo snel als ik kon lopen probeerde ik terug te komen naar de plek waar ik Lydia en finnegan had achtergelaten. Even had ik het gevoel dat ik verdwaald was. gelukkig zag ik de kleine lydia al met har stokjes staan. Ik liep er heen en zuchte diep

The Selectie games, - Pagina 4 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

'Haey! Kom me helpen!' Riep ze, Snel keek ik rond me heen of er iemand anders was die moest komen ''k ga toch niet naar zo iets vies die gast is aan het dood gaan'' dacht ik maar toen ik er achter kwam dat ik echt de enige in de buurt was sjockte ik der heen. voorzichtige met me hoge hakken in het modder. Liep ik daar heen. De jongen leefde nog. 'aah hij leeft nog wat is er met hem gebeurd' Ik bleef op een afstand kijken.

The Selectie games, - Pagina 4 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Je tante, Ja die ben ik ook een keer kwijt geraakt, Maar je tante is toch niet zo klein dat ze op drgond kan liggen?' Ik keek naar de grond en zocht naar een vrouw. 'Hoe oud is je tante dan dat je haar op de grond zoekt?'

The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Ik schrok vna mij eigen actie. Het meisje was boos. Ik keek beschaamt naar de grond en ging deze keer wel recht staan om het met me zwaard te doen.. Ze kwam weer in volle vaard aangerent 'STTOPP' gilde ik hard toen ze dicht bij was en kneep me ogen samen me zwaard hield ik recht voor me
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 21:42

The Selectie games, - Pagina 4 10wvadx Plume - groep 1
ik ging duwde de jognen naar achteren toe zelf ging ik voor de jongen staan en sprijde me armen toen plots dat meisje aan kwam met een katana. 'laat hem met rust!!' zei ik en zette mijn borst vooruit. 'ooooi, plume doe niet zo dom!!' zei riven bezorgt dat ik plots voor de onhandige peg jongen sprong. riven pakte zijn blade uit zijn scheden en ging naast mij staan voor de jongen. 'kom loop naar achteren. in het bos.' riep Riven naar de onhandige jongen die ik toenderstraks naar achteren getrokken had.

The Selectie games, - Pagina 4 3325qg2 Delle - groep 2
'er zijn een paar regels maar die zijn niet geschreven door jouw. ' zei ik koppig. na mijn pille handeling liep de man weg naar de rest van zijn maatjes. ik gromde lichtjes toen hij weg was.

The Selectie games, - Pagina 4 2hdnw5u Setto - groep 3
het meisje wilde plots weg. ik haalde mijn shcouders op. 'oke? het zal wel.' zei ik tegen mezelf ik begreep niet presies wat ze deed maar wat maakt mij dat uit. ik keek naar het bloemenveld en rook aan een van de bloementjes daar.

The Selectie games, - Pagina 4 2d1a6nk Tao - groep 4
ik keek eerst verwart naar haar. 'waar heb jij het over?' zei ik verwart. toen ik het begreep keek ik wat geergerder. 'ik zijn mijn Tan~to. das een Dagger alleen dan dodelijker. of eigenlijk een Broodmes.' legde ik uit. en keek nogmaals om me heen. achter het meisje zag ik iets glimmen. ik liep iets om haar heen en was van plan te gaan bukken.

The Selectie games, - Pagina 4 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik hoorde een jongenstem wat roepen het kwam uit het bos vandaan. nieuwschierig keek ik om naar het geluid. ik zat in het gras en plukte aan een bloempje zijn blaadjes
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 21:53

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 4 M7t8y8
Snel stond Jamie weer op en keek naar Riven, bedenkend of hij wel betrouwbaar was. Door alle commosie om zich heen was hij erg gevoelig voor dat soort dingen op ht moment. Zijn hoofd was net bijna ingeslagen, geen wonder dat hij even niemand vertrouwde.
Hij scande zo snel als hij kon de situatie en de omgeving en zag dat er al een paar mensen vermoord waren. 9 om precies te zijn. Dit joeg hem alleen nog maar meer angst aan, en ook woede.
"Waarom moet je beschermt worden door een jongen en twéé meisjes?" dacht hij. "This is insane!"
Hij werd geordered om naar het bos te gaan. "Niet met een plan."
'Heeyy!' hij begon ineens te roepen. Het lukte want de gieze man keek hem boos aan. 'Je wilt mij toch zo graag hebben, kom me dan maar halen!' Jamie sprong op en neer en was met zijn armen aan het zwaaien. De man kwam inderdaad achter hem aan. "Mooi." Dacht hij en hij rende snel richting het bos met de man achter zich aan.
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 4 3322hw2
'Feestje?' Scott vroeg. Hij keek verbaasd om zich heen alsof hij voor het eerst besefte waar hij was. Griffyn keek hem aan. Toen ze oogcontact maakte haalde Griffyn zijn schouders op en trok een 'ik weet het ook niet maar he wat the hell' gezicht.
Het varken werd voor hun neus neergezet en alle pijn was ineens weg uit Griffyn's hoofd.
Er verscheen een enorme smile op zijn gezicht en hij ging helemaal rechtop zitten van blijheid. 'Ooh man, ik zou dat hele ding op kunnen in rammel van de honger!'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 4 Npgljr
Het geluid van bladeren die vermoord werden over voetstappen liet Finnegan opkijken. 'Heey, kijk nou eens, de dame met de mooie haren is terug.' Hij keek weer omlaag naar wat hij op dat moment aan het maken was toen hij dat zei, een glimlach al klaar omdat hij wist wat er zou komen.
'Mooie haren mevrouw?!' Lydia gilde en ze klampte zich vast aan Katy's been. 'Kijk kijk kijk kijk!' ze hield 4 takjes omhoog. Het waren dood normale takjes. 'Dit zijn Takje's vriendjes! Ze is er heeeeel erg blij mee en wilt dat ze nooit meer weggaan.'
Finnegan bekeek Katy's reactie vanuit zijn ooghoeken, nog steeds een warme glimlach rond zijn mond.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 4 V5izh4
'Wat denk je zelf? Je stond zelf al heel die tijd als een spion achter die boom!' Ze keek weer naar de jongen, bijtend op haar lip. 'Ik weet het niet oke. Ik weet veel dingen maar niet hoe je hiermee om moet gaan. Ik weet niet...' ze maakte haar zin niet af. De jongen begon een soort van borrelige geluidjes te maken en en kwam veel bloed uit zijn mond. "Oh mijn god... wat moet ik doen?" dacht ze. Maar toen wist ze het. Het mes zat nog steeds in de jongens nek. Ze pakte het vast en trok hem er in een keer uit. De jongen bewoog gewoon níet, geen spier vertrok. Zijn ogen werden alleen maar groter, en ze keken Lyralinn met een smekende blik aan.
En toen knalde Lyralinn het mes zegt in het hart van de jongen, zo snel en zo smooth mogelijk. Het duurde daarna niet lang tot hij dood was. Het liet alleen een schakende roodharige achter en een soort van walgende blonde.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 20rpi8h
Ze had al verwacht dat hij bang zou worden en was erop voorbereid. Ze stopte precies toen hij het schreeuwde, en liet haar zwaard een 'tingg' geluid maken tegen het zeine.
'Je kan je ogen wel weer open doen hoor.' zei ze toen Kevin in de bange positie bleef staan. Ze gniffelde en hield haar hand voor haar mond. 'Je had je gezicht moeten zien.' zei ze lachend. 'Dat heeft mijn hele dag goed gemaakt.'


Laatst aangepast door Spieling op za dec 06 2014, 22:50; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 21:58

The Selectie games, - Pagina 4 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

Het leek wel of er twee meisjes aan het vechten waren voor de jongen op de grond. Ik haalde me schouders op en liep naar het asiatisch meisje 'Kom laat ze maar'

The Selectie games, - Pagina 4 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

Verontwaardig keek ik de man na die op degrond had geduwt hoe hij weg liep. Ik haalde me schouders op. ''Ik zou ook weg rennen als iemand een katana naast me hoofd zou plaatsen en boven me zou staan.'' dacht ik en keek het tweetal aan dat weg rende. Ik bekeek het meisje en de jongen met beide roosachtig haar. ineens voelde ik een hand op mijn schouders 'Kom laat ze maar' Zei een stem ik draaide me om en zag dat het die rare gast was. ''zou ik hem kunnen vertrouwen hij was de enige die echt niks deed hier'' Ik keek Jamie nog een keer na en lied me hoofd zakken. uit eindelijk liep ik met de jongen mee die ons eerder gewaarschuwd had.
The Selectie games, - Pagina 4 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

Iedereen schoof aan en er ontstond een fijne gezellig sweer. OVeral praatte mensen gilde ze lachte ze. Het was echt fijn. De varkens werden opgegeten alsof er ze alweken niks op hadden.

Ik lachte toen ik het zag, Iedereen was zo druk bezig dat ik me om draaide en het begin stuk liep waar we allemaal wakker werden. Der moest iets zijn om deze game te hacke.

The Selectie games, - Pagina 4 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

Ik kon niet eens reageren op finnegan of Lydia klemde zich rond mijn benen. Ze hield 4 takjes omhoog. Ik lachte lief naar der en tilde der op. 'hoe heten ze dan? EN zullen we bedjes voor ze maken voor in de nacht' zei ik terwijl ik de stokjes een vooreen bekeek die lydia zowat in mijn neus prikte

The Selectie games, - Pagina 4 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

Ik keek naar het spectacel voor me wat de hell was er gaande. Ik schrok helemaal toen de vrouw het mes pakte en het in zijn hart boorde. Met grote ogen stapte ik achter uit. 'nee nee dat kan niet hij kan niet dood izjn nee echt niet' dacht ik terwijl ik langzaam achteruit liep. ik bleef naar de twee staren 'You killed him' zei ik zacht.

'You killed someone who didn't do anything wrong' me stem trilde. WAarom verandere alles waarom gebeurde dit. Thuis kon ik een warme douche nemen me nagels lakken en gewoon mezelf zijn. Jongens uit nodigen en chille. hier hier was alles anders. ME nagels braken me haar ging door de war. Ik had medeleiden voor een persoon en was bang om dood te gaan.

The Selectie games, - Pagina 4 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

ik bekeen de jongen 'Een brood mes? waarom heb je een broodmes nodig dan?' vroeg ik terwijl ik met me ogen de jongen volgde 'We hebben hier toch geen brood? maar ik heb wel zin in brood.' ik knikte bij die zin. 'Waarom ehb je ene huisje'vroeg ik en ging niet aan de kant voor de jongen die bukte ik zat in gedachte verzonken 'Maar ik snap nog steeds niet waarom je tante een broodmess nodig heeft

The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

IK keek der best beledend aan. Maar daarna vast beraden ging ik goed staan 'Okay nog een keertje' zei ik en hield het zwaard zo stevig vast dat me vingers wit begonnen te worden. Kk trilde licht en ik begon me voet te voelen. ''waarom deed het zeer ik was alleen maar op een zwaard gaan zitten.''

Ik zetten eenstap naar achteren om stevig te staan. Ik hoorde een harde klap en ineens zakte ik door me voet heen. Het leek net of er iets om me voet heen zat. Een klem ofzo. Het deed geen pijn maar ik voelde me voet ook niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyza dec 06 2014, 23:26

The Selectie games, - Pagina 4 10wvadx Plume - groep 1
'ik ga hem niet nog eens beschermen zoals jij dat denkt.' zei riven opgevokt tegen mij 'dan die je dat toch niet!' zei ik en liep het bos in. ik sprong over takken heen en door struiken. plos voelde ik iets aan mijn arm. 'oi, kom ik weet een betere weg. er zijn maar 4 gangbare paden in het bos die allemaal op 1 punt uit komen ik weet een snellere weg dan dat hij nam.' zei riven. de een of andere manier geloofde ik in wat hij zij. nieuwschierig liep ik achter riven aan en hoopte dat de onhandige jongen vijlig was.

The Selectie games, - Pagina 4 3325qg2 Delle - groep 2
de varke rook lekker maar ik vertrouwde het niet. wie weet hadden ze er wel iets mee gedaan of was de varken ziek. na zoon 15 minuten zag ik de varke steets kaler worden en iedereen leefde nogsteets. ''het kan vast geen kwaat.'''dacht ik. stiekem greep ik naar de ribbenkast van de varken. deze trok ik aan stikken en ging er aan knabbelen met me tanden rond om zijn ribbetjes. na zoon 12 minuten had ik het stuk ribbenkast op gepeuzeld. en had ik alleen nog maar de botjes over. ''mmmh zal ik het nog eens proberen?''dacht ik en grijnste gemeen naar iemand zijn rug.

The Selectie games, - Pagina 4 2hdnw5u Setto - groep 3
ik knielde neer en voelde met de topjes van mijn vingers aan het bloemetje. 'morgen word het kout.' zei ik tegen mezelf. ''ik heb meer overlevings spullen nodig.'' ik trok een ijzerdraad uit de stiksels van me kapigon en boog er een haakje van. ''vandaag vissen morgen eten en warm blijven.'' ik trok een zwaart uit me schede en stopte deze ver in de grond. ik wipte me blade heen en weer en trok de grond half omhoog. een paar wormen kwamen er uit spartelenen. ik apkte ze op en stopte ze in een borstzakje. van mijn jack. in het gras zag ik een toretje lopen deze spietste ik meteen aan mijn haak. ik wandelde weer terug naar de waterval toe. daar knielde ik weer neer en bond het touw aan mijn haak vast.

The Selectie games, - Pagina 4 2d1a6nk Tao - groep 4
ik was een beetje geergert door haar rare vragen en opmerkingen. ik voelde in het gras en kreep iets vast wat leek op mijn tanto. gelukkig greep ik niet aan het blad. met een zwaai bracht ik me tanto soepel omhoog en hield het scherpe blad richting penny. 'je kunt er niet alleen brood mee snijden maar ook iemand zijn kil.' op het scherpe snijrand zaten aan het eerste 4 cm van af het handvad puntige hakkels. de rest van het blad was glad en haarscherp.

The Selectie games, - Pagina 4 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik plukte nog een paar blaatjes van het bloempje af en was verzonken in mijn gedachtens. 'hey, wat doe jij hier zo alleen?' hoorde ik plots. ik keek op en zag ene jongen staan. hij grinste eerst naar me maar al snel trok hij een vriendelijke glimlach. 'we hebben een licht iemand nodig die we omhoog kunnen tillen. zelf komen we er niet bij.' vertelde hij. ik keek hem aanmaar zei verder niets. 'voor wat?' vroeg ik na een stilte. 'voor appels. ze zitten ved hoog in de bomen en met een tak krijgen we ze er niet uit.' zei hij. ik keek naar het bloempje. er zat nog maar een plaatje aan. ik draaide het bloempje 90 graden. en keek vervolgens weer naar de jongen.


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 08 2014, 10:39; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyma dec 08 2014, 08:41

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 4 707x90
De man was Jamie nog steeds aan het volgen, en Jamie was nog steeds aan het rennen. Af en toe keek hij achter zich en besefte dat hij harder moest rennen.
'Kom dan you big dowp!' riep hij en hij lachte hartelijk, alsof hij er van aan het genieten was.
De man begon alleen maar te schreeuwen, en hield zijn hamer boven zijn hoofd om te laten zien hoe boos hij was.
Ineens bleef hij stil staan though. Er was geen geluid meer om de man heen. Geen voetstappen of gelach.
'Waar ben je!?' riep hij kwaad naar de lucht. Jamie was namelijk nergens meer te bekennen. 'Kom terug en vecht met me! Als een echte man!'
Er klonk gelach van ergens boven hem. 'Weet je... ik heb jou nog niets anders zien doen dan schreeuwen.' Jamie's stem klonk vermaakt, maar je kon ook horen dat hij druk bezig was met iets.
'Plus, je bent zo druk bbezig,' hij klonk geconcentreerd nu.
'Kom hier!' De ma  riep weer.
'Hey hey niet tussendoor komen. Een echte 'man' moet dat weten.' Jamie lachte weer. 'Zoals ik als zei... je bent zo druk bezig dat je niet om je omgeving let! Stom van je he, had je juist moeten doen.'
'WAT BEDOEL JE!??!!!' de man was nu echt kwaad. Zo kwaad dat het leek alsof zijn nek ging ontploffen.
'Nou dan kan je dingen zoals dit ontwijken.' En Jamie liet een enorme tak los die hij vast had. Het veerde terug en raakte de man precies in zijn gezicht. Er vloog bloed overal en het zag er heel vies uit. Jamie moest alleen maar ontzettend lachen, zijn plan had immers gelukt. Hij keek voorzichtig naar beneden, naar de man die nu op de grond lag. Zijn gezicht was er half niet meer, maar hij leefde nog wel steeds. Jamie zuchtte. 'Really.. come on man je moest dood gaan met dat. Blijkbaar moet ik nog oefenen.' Hij ging om zijn hurken zitten op de tak waar hij eerst op zat en maakte zich klaar om te springen. 'Maak je klaar! Hier kom ik!' Met dat, de jongen sprong gemikt naar de man, benen gestrekt voor meer impact met de target.
Hij lande met een ziekmakelijk geluid. Een geluid van botten dat braken. 'Aawhh gadverdamme...' Jamie was precies op de borstkas van de man beland, waardoor de hele ribbenkast ingeklapt was. Het was zijn doel geweest, maar dat maakte het nog steeds niet minder sneu of smerig.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 4 3322hw2
'Oooh man, ik zit echt super vol.' Griffyn zei en hij legde zijn hand op mijn buik, zachtjes kloppend. 'Hopelijk kunnen we dit erlke avond doen, want dan houd ik het echt wel vol hoor.' grapte hij. Scott lachte een beetje en nam weer een hap van mijn eigen stuk.
'Waar gaan we eigelijk allemaal slapen?' Scott haalde zijn schouders op. 'Geen idee... niet echt meegekregen, vraag het anders aan Tommy.'
'Goed idee.' Het was een snel en kort antwoord en Griffyn stond lenig en behendig op. 'Let's find him then...'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 4 Flkbc0
'Jullie kunnen gelijk grotere bedden maken, als je het er toch over hebt.' Hij keek op. 'Teminste... dekens zou leuk zijn, ik heb namelijk geen idee hoe koud het wordt vanacht.' hij keek nog een keer of de schors muur goed stond en het niet zomaar weg kon waaien.
'Als jullie dat doen, ga ik terug naar het grote kamp en ga kijken of er wat te eten is.'
'Maar maar... Finnie niet weggaan!' Lydia zei ineens. Finnegan bevroor in zijn loop en keek Lydia verbaasd aan. 'Zei je Finnie?' Lydia snapte het niet dus Finnegan nam het als een jah. Even leek het erop dat hij het niet leuk vond om zo genoemt te worden, maar uiteindelijk glimlachte hij breed, lachte hij zelfs. 'Dat is de eertse keer dat ik een bijnaam krijg!'

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 4 11m7vq1
'You killed him'
Een raar gevoel ging door Lyralinn heen. Ze voelde het door heel haar lichaam. Ze was kwaad, in de war, gefrustreerd, kwaad.. en statisfied. Ze voelde zich ook goed omdat de jongen kreeg wat hij wilde en niet meer pijn hoefde te lijden.
'Ik heb hem niet vermoord.' zei ze zachtjes, terwijl ze de ogen van de jongen voorzichtig en met respect dicht deed. 'Ik heb gedaan wat nodig was. Hij is op een betere plek nu.' Ze keek Sonya recht in haar ogen aan. 'You should know that. Je hebt het zelf ook gezien.'
Lyralinn wachtte niet op een antwoord. Ze legde haar handen op de wangen van de jongen en legde haar voorhoofd op die van hem. 'Mag je ziel rust vinden mijn vriend, voor het is mij die je vrij heeft gezet.'

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 4ghnvl
Ineens zakte de jongen door zijn been heen en zat hij nu op 1 knie. Op zijn gezicht was pijn en paniek te zien. 'Gaat het Kevin?' Thalia vroeg, terwijl ze wist dat het niet goed ging. Ze kwam naast hem hurken en bekeek zijn been. 'Wanneer is dat gebeurt?' Kevin antwoorde en Thalia zuchte zachtjes. 'Oke, kom, we gaan de medics opzoeken... die moeten we hier toch wel ergens hebben.' Ze hield Kevin overeind en ging in de richtin met de meeste mensen.


Laatst aangepast door Spieling op ma dec 08 2014, 23:44; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyma dec 08 2014, 11:00

The Selectie games, - Pagina 4 Dcswi0
Yaden Groep 1 -Middag

Minzy volgde me, Eerst wilde ik kijken wat hij zou doen maar ik vertrouwde er wel op dat het goed kwam, In de hoek van dit gebied zat een grot,  'Help me met een deur of iets te bouwen en ik help je door de eerste ronde heen' zei ik kill De meid keek me raar en beledegd aan maar uiteindelijk knikte ze, 'Het is neit dat ik je vertrouw maar der is vast geen andere keuze' zei ze en bekeek me nog een keer 'dont stab me when I sleep' zei ze en keek me aan. Ik ging zitten op een steen en keek hoe het meisje bezig was.

The Selectie games, - Pagina 4 Zojl2v
Minzy Groep 1 Middag

We kwamen bij een grot, Ik keek steeds achter me in de hoop dat jamie in orde zou zijn. Hij vertelde iets over een grot en deur en dat hij me door de game heen zou helpen. Ik vertrouwde hem echt niet. MAar deze keuze was iets beter dan in die groep blijve nwaar ze letterlijk elkaar de hersens in sloegen.  'Het is neit dat ik je vertrouw maar der is vast geen andere keuze' zei ik tegen hem. En maakte duidelijk dat ik absulot niet gestab backt wilde worden. IK had beloofd een deur te maken en dat deed ik ook. Maar het knaagde aan me dat die jongen er niet was. uiteindelijk ging ik toch maar opzoek (onthoud der zijn een aantal uren voorbij~!)

The Selectie games, - Pagina 4 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

Ik dwaaldeal een tijdje rond op het gebied waar we achter gelaten waren. Der viel me echt niks op, Het enige wat me op gevallen was, Is dat de vogels niet naar binnen kunnen, Net of er een huge koepel over het gebied heen zat,

The Selectie games, - Pagina 4 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

'finnegan gaat even wat eten halen lydia' Zei ik terwijl ik der iets beter beed hield omdat ze tussen mijn arme uit zakte 'Wij gaan dekens zoeken misschien kunnen we ergens oude lappen vindne of heel veel bladeren verzamelen' zei ik Lydia keek me aan 'bladeren?' vroeg ze verbaast,

The Selectie games, - Pagina 4 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

Ik antwoorde niet op haar en keek wat ze deed, Dit vond ik nog enger je gaat toch geen dood mesn aan raken das vies. 'Ik wil terug' zei ik terwijl ik me weg terug naar de groep zocht. ''Welke kant op' zei ik binnes mond en twijfelde echt erg 'ik kan vna links toch' zei ik tegen mezelf en draaide me terug naar de twee die aah net voorhoofdvrijen waren. ''ik wil niet langer bi haar in de buurt zijn dadelijk doet ze dat ook bij mij,'' dacht ik maar mijn blik ging terug naar de angst in de ogen van de jongen ''wat als hij echt zelfmoord wilde plegen omdat het zo slecht is hier'' dacht ik, Nee die gedachtens moest ik niet hebben dan zou ik helemaal bang worden

The Selectie games, - Pagina 4 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Waarom zou je dat willen?' Vroeg ik verbaast 'Daar is je tante vast niet blij mee, moet je haar niet zoeken?' vroeg ik terwijl ik de jongne bekeek ''Hij was sexy maar aardig zeker niet..'' 'Noujah je roept maar als je wilt dat ik mee zoek naar je tante' Ik stapte naar achtere en draaide me om 'HEY KIJK EEN BIJ' zei ik blij en maakte een klein sprongtje

The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

'Gaat het Kevin?' vroeg ze Ik keek der aan 'Me been begaf het' zei ik me lip trilde, Het ded geen pijn maar ik voelde hem letterlijk niet meer. 'Wanneer is dat gebeurt?' vroeg ze,'Ik weet het niet ik denk toen ik voor de tweede keer onderuit ging door dat zwaard.' Ik keek boos naar het zwaard 'kut ding kut wereld' gromde ik boos maar al snel probeerde ik me gezicht in toom te houden. Het meisje hielp me overeind en samen hinkelde we naar een groep met mensen, Ze stonden rond een meisje die bloempjes aan het plukke was. 'hehe onverhandig heid overheerst hier' probeerde ik lachend te zeggen. me hand trilde en ik voelde hoe de tranen achter me ogen stonden,


Laatst aangepast door Evilian op ma dec 08 2014, 12:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyma dec 08 2014, 12:04

The Selectie games, - Pagina 4 10wvadx Plume - groep 1
'riven... ik denk niet dat we hem nog vinden laten we terug gaan voordat het donker word.' zei ik. ik maakteme wel zorgen om de jongen maar ik hield niet zo van het donker. riven draaide zig om. 'ja is goed. de hut is dichtbij.' zei hij en liep een andere richting op. riven kwam mysterieus over elke keer waneer hij sprak. nog voor dat ik de ladder wilde op klommen hoorde ik een ranzig gekraak. 'wat is dat?' vroeg ik. riven keek naar achteren. het is niet hier ver vandaan.

The Selectie games, - Pagina 4 3325qg2 Delle - groep 2
ik kneep een oog dicht en lied het ribben botje tussen mijn wijsvinger en duim vast. ik keek naar het botje met op de achtergrond het achter hoofd van de man. ik stak gekonsetreert me tong uit en richte een aantal keer. vervolgens maakte ik 3 slagen voordat ik het botje los lied. met een mooie boog vloog het botje naar het achterhoofd van de man toe maar tevergeefs kwam hij tegen zijn schouder aan. ik pakte het volgende botje en richte nog een keer. ''drie keer is scheepsrecht.'' zei ik tegen mezelf. ik lied het botje los en keek na hoe het door de lucht heen vloog. toen het botje raak was juigde ik lichtjes met me armen gestrekt in de lucht.

The Selectie games, - Pagina 4 2hdnw5u Setto - groep 3
ik spietste een worm aan het haakje en gooide mijn lijn uit in het water. van af hier zag ik de vissen al zwemmen. hopelijk ving ik een paar dan had ik teminsten eten. ik ging er bij zitten en wachte totdat ik beweging aan mijn touwtje zou voelen. ik viel bijna in slaap plots werd het lijn zowat uit me handen getrokken. ik wist het nog net vast te grijpen. met brute kracht probeerde ik aan het touw te trekken. de kop kwam al boven water spartelen. het zag er uit als een zalm. ik hees de vis uit het water. en legde het op het land. al spartelend probeerde de vis weer in het water te komen. ik groef een kuil waar de vis niet uit kon komen. ik spietste weer een beestje aan het haakje en gooide weer mijn lijn uit.

The Selectie games, - Pagina 4 2d1a6nk Tao - groep 4
'mijn tante is hier niet die zit lekker thuis tv te kijken naar deze game.' ik draaide me van haar vandaan. totdat ze iets over een bij zij. ik dook weg en probeerde het te ontwijken.

The Selectie games, - Pagina 4 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik keek langs de jongen en zag een mank iemand hupsen. ik keek nog wat beter en het zag er naar uit dat het die jongen was die zijn hand naar mij uit stak. ik stond op en keek naar hem. 'wat is er gebeurd? ga zitten.' zei ik bezorgt. ik pakte een arm van hem beed als ondersteuning en hiel hem naar beneden. totdat hij zat. 'je been? gaat het?' ik trok zijn broekspijp voorzichtig op, probeerde hem geen pijn te doen en zag iets eigenaardigs. het leek wel op.... mijn ogen werden lichtjes groot. de jongen die eerst om minn hulp vroeg ging naar het meisje toe die de jongen min of meer naar het kamp bracht. 'hey? kan jij ons helpen? we vonden wat appel bomen maar die zitten erg hoog.' zei de jongen en keek naar het meisje.


Laatst aangepast door Timeless op di dec 09 2014, 17:13; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyma dec 08 2014, 19:40

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 4 707x90
'Gadverdamme...' zei Jamie geirriteerd. Het was nooit zijn favo ding geweest om dit te doen. Snel sprong hij opzij van de man en bewoog zijn hele lichaam alsof hij beestjes eraf wil schudden. 'Yakkes...' hij draaide zich om en deed wat moeder natuur wilde.
Toen hij nog bezig was rook hij iets. Hij keek om de boom heen met zijn hoofd en met een onderzoekende blik op zijn hele gezicht. Hij zag het niet goed maar het was er wil,,, een heel klein, en weinig licht. "Dat is niet de weg van de groep..." dahct hij. Hij deed alles weer goed, en zonder zich om te draaien om nog een keer naar de man te kijken ging hij erop af.
Uiteindelijk kwam hij er en hij flikkerde bijna over een uitstekende boomtak. Hij half viel, half liep de kleine open plek op. 'Ow he,,, jullie heb ik ook al lang niet meer gezien. Altijd grappig hoe fate het altijd weer voor elkaar krijgt.' Hij glimlachte breed naar de twee mensen. De jongen en het meisje die hem eerst 'gered' had.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 4 2dtr90x
"Waar is ie? Geen idee... groot gebied, 1 man... misschien vind je hem wel helemaal niet vandaag, en blijf je met je vraag zitten tot morgen! Ik kan niet met die vraag zitten tot morgen het is een vraag over vanavond, dus dat moet nu beantwoord worden. .. . Doe rustig je hebt tijd zat, oh he kijk eens wie we daar hebben."
'Hey Tommy!' Griffyn riep naar de leider van de groep. Hij rende het laatste stukje en stond nu recht tegenover de oudere man.
'Scott had een vraag, en eigelijk ik ook.... eigelijk was het míjn vraag...' begon Griffyn te ratelen en hij bewoon met zijn armen terwijl hij dat deed. 'Oké mijn vraag is.. waar gaan we vanacht eigelijk allemaan slapen?'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 4 Flkbc0
Hij bleef lopen en bleef lopen. De groep leek heel ver weg te zijn. "We waren toch niet zo diep het bos in gegaan?" vroeg hij zich af. Toch leek het alsof de groep steeds verder en verder ging. "Weird..."
Pas toen hij even wankelde op zijn voeten besefte hij wat het was. "Water! Ik heb water nodig, ik heb nog helemaal niets gedronken vandaag." hij lachte naar zichzelf maar voelde zich niet echt zo. De dorst had wortels geschoten sinds dat hij weer echt in beweging kwam.
"Eten kan later wel, het is nog licht voor een aantal uur dus dat moet wel goedkomen." hij spitste zijn oren, en negeerde het geluid van wind. Hij was alleen op zoek naar het geluid van water. "Yes!"
Rennend in de richting van het geluid, Finnegan kwam uit bij een grote poel water. Er zat nog een andere jongen, de duidelijk aan het vissen was. Hij schonk er even aandacht aan, kijkend of hij te vertrouwen was,, maar de dorst nam het over en sonder na te denken begon hij te drinken van het water. Gelukkig was het zoet water. En blijkbaar zaten er vissen in want anders zou de jongen niet aan het vissen zijn. 'Hey.' zei hij naar de jongen. 'Heb je er iets op tegen als ik hier wat vissen van je kom stelen?' zei hij grapperig en hield zijn speer omhoog om te laten zien dat hij zelf ook op vissen ging jagen.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 4 11m7vq1
'Urgh... really.." Lyralinn dacht. Ze stond op en deed haar wapen weer goed. Deze was van zijn plek afgezakt toen ze op haar knieen zat. 'Kom mee.' zei ze kortaf. Ze kon er niet tegen dat Sonya zo onrespectvol tegenover de doden stond. De doden zijn immers de mensen die je niets meer kunnen doen. 'Volg me als je terug wilt...' ze dacht even na. 'Of niet en je gaat zelf.. jou keuze.' met dat, liep Lyralinn door het bos heen.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 4 4ghnvl
'Fruitbomen?' Thalia's maag ging meteen als een walvis huilen. "Eten! Eten is goed." Ze keek naar Kevin though. 'Moet ik niet hier blijven en voor hem zorgen?' de jongens die haar de vraag hadden gesteld haalde hun schouders op. Nog een keer kijkend naar Kevin, Thalia's buik begon weer te schreeuwn. 'Oke... fruit it is.' Ze liet zich meeleiden door de jongens. "Don't forget... ze zijn nog steeds je vijanden, of je het nou wil of niet." Hield ze in haar achterhoofd.


Laatst aangepast door Spieling op di dec 09 2014, 18:21; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Emptyma dec 08 2014, 19:49

The Selectie games, - Pagina 4 Dcswi0
Yaden Groep 1 -Middag

*voert geen zak uit*

The Selectie games, - Pagina 4 Zojl2v
Minzy Groep 1 Middag

*bezigmet de deur

The Selectie games, - Pagina 4 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

langzaam sjockte ik terug naar de groep voor de laatste keer ik om. En staarde in het duister, ''der moest iets zijn,'' Ik werd uit me gedachte gehaalt door een klein mini botje dat tegen me schouder kwam. 'Miss ventje' de tweede was raak tegen me hoofd aan 'Not bad voor zo ver weg' dacht i maar voor de rest nergeerde ik alles. Ik liep terug naar de groep. Nog voor ik in de buurt was kwam griffyn aangerent. Ik lachte toen hij over hyper begon te praten. Ik liep langs hem en legte even me hand op zijn hoofd en aaide door zijn haren heen 'Jullie hebben natuurlijk niet mee gekregen wat wij hier allemaal gedaan hebben' zei ik trots en liep voor hun uit, 'We hebben 5 hutjes gebouwt het is neit veel maar we slapen droog vanavond.' zei ik en liep voor de jongens uit naar de plek waar de hutjes stonden,

toen ik langs de jongen kwam die de botjes gooide 'Die laatste was raak blijf oefenen' zei ik zachtjes tegen hem

The Selectie games, - Pagina 4 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

samen met lydia zochten we grote bladeren, we hadden er uiteindelij zoveel dat er meer waren dan in het huisje paste. Het zou niet warm zijn maar het is iets 'Zullen we bij de groepgaan kijekn of we daardekens kunne regelene?' zei ik tegen lydia en samen ging we naar de groep. Daar kregen we twee dekens mee omdat het een klein kindjes was zei een van de mannen, Toen we terug kwamen was finnegan nog steeds niet terug. We gingen zitten het werd al aardig donker en Lydai begon te zeuren over eten en drinken
The Selectie games, - Pagina 4 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

de vrouw liep weg. even bleef ik staan maar al snel maakte ik een klein sprongetje richting de vrouwe en volgde haar door het bos heen. ik hoorde vanalles en voelde me niet goed alles was vies en smerig en waarom was ik precies naar het gebied gelopen waar die jongne dood ging..ik had ok de ander kant op kunnen lopen maar nee je moest persee weer die kant op. Ik liep recht door een spinnenweb heen en gaf een klein scherp gilletje. De vrouw liep zo snel en soepel door het bos dat ik steds verder achterbleef op mijn hakken.

The Selectie games, - Pagina 4 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'game zitten we in een game dan?' vroeg ik verbaast. Daarna begon ik te lachen 'waarom ontwijk je die bij? is dat het spelletje?' ik ging zijngedrag na doen.

The Selectie games, - Pagina 4 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Ik werd overgedragen aan het meisje die ik eerst lied vallen. Ze vorseerde me bijna om te gaan zitten.  'je been? gaat het?' voeg ze en trok me broeks pijp omhoog. Ik voelde echt niks het was dat ik het zeg dat ze mijn broekpijp omhoog deed meer ik voelde het gewoon niet. Het meisje keek geschrokken. Ik snapte ech neit wat er aan de hand was.'' ik was alleen maar op een zwaard gaan zitten'' dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Selectie games, - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Selectie games,
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: