cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Selectie games,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptywo dec 10 2014, 09:46

The Selectie games, - Pagina 5 10wvadx Plume - groep 1
een jongen kwam de bosjes uit strompelen. ik keek geschrokken. daar was de onhandige jongen weer. 'oh, gelukkig ben je ongedeert. of? o-of volgt hij je nog?' vroeg ik. ik keek naar zijn voeten die rood gekleurt waren. 'iewh. wat ruik ik.' ik keek naar riven en zag hem heel serieus kijken. 'ik denk niet dat die man nog leeft.' zei hij droog. 'we moeten je schoenen en broek schoon maken voordat er wilde beesten op af komen vanacht.' zei hij serieus en keek met afschuw naar zijn benen.

The Selectie games, - Pagina 5 3325qg2 Delle - groep 2
ik schrok lichtjes en knarste me tanden op elkaar toen de man weer langs kwam en dat zij. ik pakte nog een vlees stukje en knabbelde er aan.

The Selectie games, - Pagina 5 2hdnw5u Setto - groep 3
een ander persoon kwam naar het water toe gelopen hij zag er dorstig uit op de manier hoe hij liep. hij rende naar het water toe en bukte zodat izjn hoofd onderwater kon. ik stond op en liep naar hem toe zonder te denken trok ik zijn hoofd uit het water. en zette hem ruw neer op de grond. 'wat denk jij wel niet. weet je wel hoe gevaarlijk jij deed? wil je uitdrogen ofzo?' zei ik neutraal met een serieuse blik. 'dit is zout water. erg zout water. en ik vang vissen ja. zout water vissen. die kun je betrouwbaarder eten dan zoet watervissen omdat er in zoet water ellerlij gemische troep zit, die de mens ziek maakt.' zei ik neutraal. ik hield nogsteets zijn kraag vast. 'vilter het water altijd voordat je het uberhoud denkt te willen drinken. denk je echt dat ze het ons makkelijk gaan maken om drinken te vinden door zoet water in dit land te leggen?' zei ik nogsteets neutraal met een serieuse blik en mijn hand in zijn kraag.

The Selectie games, - Pagina 5 2d1a6nk Tao - groep 4
de een of andere manier begon ik tog wel te laggen om hoe ze deed. 'de game is heel simpel. je hoeft alleen maar te blijven leven.' vertelde ik. gelukkkig vloog de bij snel weer een andere kant op.

The Selectie games, - Pagina 5 Aw6a39 Mellanie - groep 5
'h-het lijk top een beet van iets. maar ik kan niet plaatsen wat.' zei ik bezorgt. 'weet je zeker dat er niets gebeurt is?' vroeg ik nogmaals toen hij mijn vraag niet beantwoorde. ik streelde lichtjes over zijn been heen. zijn enkels waren licht behaard. maar niet zo overdreven veel zoals de meeste wat oudere jongens. 'misschien zitten je veters te strak. en knelt het je voet af?' vroeg ik toen ik de afdrukjes niet kon plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptywo dec 10 2014, 16:47

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 5 707x90
'Schoonmaken?' Toen keek hij ook naar zijn broek. 'Oow jah dat. Oh well... wie zegt dat er wilde beesten komen anyway.' Hij lachte er een beetje bij. Hij stopte toen hij de blik van Riven zag though. 'Oké oke... jezus ik ga het al schoonmaken. Ook leuk om jullie te zien.' mokkend liep hij weg en kwan enkele ogenblikken weer terug. De hele onderkant van zijn broek en zijn schoenen waren klets nat, maar het bloed was er wel meerendeel vanaf.
'En, voldoe ik nu aan jullie fashion show?' grapte hij.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 5 15gqyv8
'Oke..' Griffyn liet een opgeluchte zucht. Hij had het overleeft om tegen Tommy te praten uit zichzelf. 'Mission accomplished.' Hij liep, half rende terug naar Scott en begon het te vertellen en hij wees naar de 5 hutjes, die nu moeilijk te zien waren omdat het licht al bijna weg was.

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 5 Flkbc0
'Dude blijf van me af' Finnegan sloeg Setto's hand geirriteerd weg. 'Wat denk jíj wel niet hey? Zomaar iemand vastpakken zoals dat. Denk je dat is stom ben ofzo?' Hij keek de andere blonde jongen lang en geirriteerd aan. Even likte hij zijn lippen om te kijken of het echt zout water was. Dat was het niet. Het was zoet water. 'Voor je me weer gaat bedreigen met feiten kijk eerst even of je gelijk hebt, dit is namelijk zoet water.'
Hij vulde zijn waterfles bij pakte zijn speer. Hij deed dat op zo'n manier dat het erg dreigend over kwam, en ook om te laten zien dat hij nog steeds geirriteerd was.
Even later vertrok hij met 4 visses aan zijn speer.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 5 11m7vq1
Alsof ze het bos als haar broekzak kende, liep Lyralinn lenig door het bos heen. het maakte haar niet uit of Sonya nog achter der liep of wel.
Uiteindelijk kwam ze aan bij de rand van het bos en bleef achter een grote struik zitten. Nu helemaal ontzichtbaar voor iedereen die niet wist dat ze er zat, scande ze de area om te zien of er mensen in de buurt waren. ze had geen zin om nóg een keer in zo'n elendige groep te komen.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 5 4ghnvl
'Nee jij pakt het. Waarom moet ik alles doen?' Thalia stond aan de onderkand van een grote boom, met haar armen over lkaar heen en haar voet die heel de tijd op de grond aan het tikken was. 'Doe ook eens wat stelletje lapzwansen!'
'Jah Mevrouw Thalia...' zeiden de 3 jongens, die eerst stoere kinderen leken. Ze waren nu bang voor Thalia en deden alles wat ze deed. Thalia genoot er wel van. "I want to keep them.." dacht ze en ze glimlachtte lichtjes.


Laatst aangepast door Spieling op do dec 11 2014, 17:48; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptywo dec 10 2014, 18:18

The Selectie games, - Pagina 5 Dcswi0
Yaden Groep 1 -Middag

Ik haalde iets uit me zak en nomder er op


The Selectie games, - Pagina 5 14vmhl2

The Selectie games, - Pagina 5 Zojl2v
Minzy Groep 1 Middag

*bezigmet de deur

The Selectie games, - Pagina 5 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

iedereen ging langzaam naar bed sommige blijven bij het vuur zitten andere ging richting de hutjes. Ik keek toe en bleef tot de laatste naar bed zou gaan

The Selectie games, - Pagina 5 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

We wachten tot hij terug kwam zou komen maar het duurde lang en lydia begon langzaam te huilen. de honger sloegn nu echt toe.

The Selectie games, - Pagina 5 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Namiddag

ik klapte regelmatig door me enkels heen'áah wat doen we hier' zei ik maar de vrouw was steeds verder weg 'hoe heet ze uberhaupt' ik praatte meer tegen mezelf aangeizien ze al bijna uit zicht was. Ik liep wanhopig achter der aan
The Selectie games, - Pagina 5 25u48r4

ineens ging ze achter een bosje zitten langzaam haalde ik heer nu weer in 'Waar wacht je nu weer op.' ik ging naast haar staan en keek naar benede hoe ze achter het bosje zat

The Selectie games, - Pagina 5 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Het meisje maakt me echt shuched up zenuwachtig, . 'misschien zitten je veters te strak. en knelt het je voet af?'zei het meisje ik keekn aar me gympe waar geen veters in zaten maar klitteband'Dat lijkt me een sterk verhaal' zei ik en lachte lief.


Laatst aangepast door Evilian op do dec 11 2014, 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 17:35

The Selectie games, - Pagina 5 10wvadx Plume - groep 1
'hij bedoelde het niet zo.' zei ik vriendelijk en wilde met hem mee lopen maar riven pakte me schouder beed. 'wacht maar totdat hij terug is.' fluisterde hij. 'okee..' antwoorde ik.

'En, voldoe ik nu aan jullie fashion show?' zei de jongen toen hij terug kwam. ik hield een hand voor me mond en lachte uit gebrijd. zijn broek en schoenen warne helemaal doorweekt. 'hihi, ja nu mag je mee doen aan de mode show.' zei ik speels. ik liep naar de jongen toe. 'ik zal me effe voor stelle. noem mij maar plume.' zei ik zelf verzekert en stak me hand naar hem uit. 'riven.' zei riven kort, hij zat in de boom op een oude tak waar geen bladeren meer aan zaten. 'let maar niet op hem hij is zijn vriendje kwijd.' fluisterde ik speels naar de jongen.

The Selectie games, - Pagina 5 3325qg2 Delle - groep 2
ik keek in de hutjes. of er nog plek was en of de mensen die er in zaten wel te vertrouwen waren. maar geen van alle wilde ik eigenlijk vertrouwen. niemand maakte egt indruk op mij. alleen dat meisje van vanavond wilde nog met me spreken. we hadden een heel gesprek over kleding winkels die in de stad zaten en wat ieders lievelings winkeltje was. ze woonde ongeveer in het zelfde stads gedeelte als ik. helaas waren er hier geen winkels. om in te shoppen. ik schuivel wat over het gras heen als een ijsbeer. de een of andere manier moest ik aan tarzan denken en aan zijn apen familie. zij bouwde een bladerbed in een boom met lianen enzo. ''zou mij dat ook lukken?'' dacht ik. ik legde een wijsvinger tegen me lip aan en tikte een paar keer.

The Selectie games, - Pagina 5 2hdnw5u Setto - groep 3
ik snapte niet waarom de jongen zo deed. zijn bewegingen waren heftig en wild. waarom deden mensen altijd zo raar. dacht ik. ik lied de jongen los met een neutrale blik keek ik hem aan.
'Voor je me weer gaat bedreigen met feiten kijk eerst even of je gelijk hebt, dit is namelijk zoet water.' zei de jongen op een vreemde toon die ik niet kende.
'ik weet dat ik gelijk heb het is zout water. ik heb er een paar minuten nog in gezwommen. en deze vis (noemt wetenschappelijke naam op van vis soort) leeft alleen in zout water gebieden.' vertelde ik op een neutrale toon. ik glimlachte even zoals een vriend  van mij altijd deed en wees naar een van mijn vissen die in de kuil lagen te spartelen. 'waarschijnlijk heb je te wijnig gegeten en zijn je hersens minder actief dan normaal. dat is gewoonlijk als je veel honger of dorst hebt.' somde ik slim op en keek nog even neutraal als altijd. het was niet vijandig bedoelt maar ik kende gewoon geen andere manier van praten dan neutraal.

ik keek de jongen na wat hij aan het doen was. 'als je zo heftig beweegt jaag je juist alle vissen weg.' zei ik neutraal en keek toe hoe de vissen weg zwommen en niet meer beten aan mijn haak. teleur gestelt stond ik op nadat ik al mijn spullen weer in gepakt had. de jongen was nog altijd met zijn speer bezig.

ik ging achter de jongen staan die zijn speer in het water gooide mijn hand had ik stevig aan het handvat van mijn zwaart. 'jongeman. doe rustig, met dat wild gedrag berijk je niets.' zei ik neutraal en emotieloos. ik trok aan mijn zwaart. je hoorde de schede heel hevig snijden/schuren. je kon al zoon 1/4 van mijn zwaart zien.

The Selectie games, - Pagina 5 Aw6a39 Mellanie - groep 5
'Dat lijkt me een sterk verhaal' zei hij en lachte best schattig. hihi, ja daar heb je gelijk in sorry ik ben niet een van de slimste.' giegelde ik verlegen en ging naast hem zitten in het gras. ik deed me hoofd schuin en keek naar de jongen zijn ogen 'ik wou dat ik wist wat het presies was.' vertelde ik en glimlachte mijn ogen vormde halve maantjes. 'weet je zeker dat je niet gebeten bent? of een steek voelde? of iets?' vroeg ik bezorgt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyvr dec 12 2014, 10:22

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 5 707x90
'Okwee..,' begon Jamie. hij keek Plume aan terwijl hij haar hand schudde. Hij haalde zijn neus 1 keer kort op, zoals hij al eerder gedaan had en liet los. 'Cool...' Met dat, liep hij richting de hut, bekijkend hoe het allemaal in elkaar gezet was. 'Weet je dit is een nice hut... het enige wat ik niet snap is hoe jullie dit zo snel hebben kunnen maken.' Hij keek in de richting van de andere groep. 'De andere zijn allemaal nog druk bezig en hebben het best moeilijk om dingen te vinden om er iets mee te maken. Zeker aangezien ze nu heel de tijd aan het bekvechten zijn.' Ineens haalde hij zijn schouders op. 'Maar hé , dat zou wel aan mij liggen..'

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 5 15gqyv8
Het was een charmant gezicht om te zien. Griffyn zat met zijn doek half over zijn kin hangent luid en duidelijk te gapen. Toen het klaar was keek hij moe en deuzig uit zijn ogen. 'Oooh man.. zeker wel dat ik vast ga slapen vanacht.' zei hij tegen Scott, die duidelijk nog geen greintje moeheid vertoonde. 'Ha, dat zeg je nu... wie weet wat er vanavond allemaal kan gebeuren.' Griffyn ging weer wat rechterop zitten en keek Scott vanaf de zijkant aan. 'Bedankt Captine Positive.' grapte hij. Hij kreeg alleen een geirriteerde maar speelse blik terug. 'Oké... en nu is het tijd voor deze Griff hier,, om te gaan tukken.' Griffyn stond op, rekte zich uit en begon richting de hutjes te lopen. "Welk hutje though? I dunno... you tell me.. Kijk gewoon in welke er nog plek is en tadaa,, je hebt een slaap plek."

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 5 Flkbc0
'Dude dude.. chilex.. okey... zoet of zout het maakt niet uit. Uiteindelijk gaan we toch dood.' Finnegan hield zijn handen omhoog. Hij had duidelijk het zwaard gevonden. De vissen die aan zijn speer zaten waren nog steeds aan het spartelen.
'Dus ik heb een idee... jij gaat door met whatever you were doing.. en ik ga terug naar hetgene wat ik aan het doen was.' Hij draaide zich om en stapte achteruit. 1 voet belandde in het water en het maaktte hem helemaal niets uit.
Hij keek Setto even aan en besloot toen dat hij ervandoor moest gaan.
Dus hij ging. met zijn speer in zijn hand wandelde hij weer terug.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 5 11m7vq1
Eerst reageerde ze niet op Lydia.. alsof ze stof was. Maar doordat Lydia door bleef vragen gaf ze antwoord. 'Ik ben aan het kijken of we alleen zijn.' een pauze. 'Blijkbaar kan ik dat namelijk niet.' ze hintte op lydia, maar had er spijt van. Ze was niet zo kil, zo was ze helemaal niet. Ze hield gewoon niet zo heel erg van mensen.
Ze haalde even diep adem. 'In ieder geval... Ik denk dat we nog niet echt goed zijn voorgestelt. Lyralinn.' Ze keek Lydia aan zonder met haar lichaam te bewegen en lachte even met een klein knikje erbij.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 5 4ghnvl
Eindelijk hadden ze een paar stukken fruit uit de boom gekregen. Het was raar want er zaten allerlij boomvruchten aan. Het was dus een multi-vruchten boom. "Misschien wordt van deze fruit boom de multi-vruchten drankjes gemaakt!" Thalia dacht en moest lachen. De jongens keken haar raar aan though en she shrugged it off.
'Kom... ik wil terug.' zei ze en draaide zich om. De jongens moesten al het fruit dragen. Gelukkig was het niet al te veel en de jongens klaagde niet.
'Oi Kevin! En? Kan je ooit nog lopen??" riep ze toen ze haar trainings partner zag zitten.


Laatst aangepast door Spieling op vr dec 12 2014, 20:04; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyvr dec 12 2014, 11:32

The Selectie games, - Pagina 5 Dcswi0
Yaden Groep 1 -na Middag

de schemer begin te komen. Minzy het asiatische meisje had een duur van houd inmekaar gezet. Ik lachte toen ze er net mee klaar was.. Der haar zat alle kanten op haar arme zaten vol met splinters en schrammen. Haar gezicht helemaal gedekt met zweet. Ze keek me aan en glimlachte lief

The Selectie games, - Pagina 5 Tumblr_neut4s98xG1qg94hko3_400
'done' zei ze.  Toen ze opkeek wat ik megezicht weer netruaal gekregen zodat ze me niet zou zien lachen.'' zo lang je geen vrienden maakt hoef je ook niet bang te zij nze te verliezen'' ging er door me hersens heen

The Selectie games, - Pagina 5 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

Ik had heel de dag gewerkt en was best trots op mijn gammele deurtje dat de grot kon dichten. 'Done' zei ik en lachte lief naar de jongen. Hij bleef me met een dodelijk blik aanstaren 'okay.. dan.. bedankt Minzy.... Nee hoor geen probleem...' zei ik tegen mezelf. De jongen glimlachte hierna zachtjes 'Ik ga jamie zoeken of het wel goed gaat.' zei ik en maakte me toch licht zorgen om hem.  Ik rende terug door de bossen heen op zoek naar de jognen. Ik kwam bij een gebied aan en zag een hutje in de bomen, (ik weetn iet waar de plume riven en jamie nu zijn)

The Selectie games, - Pagina 5 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

De jongen met twee kleuren haar ging nie naar binnen bij een huisje. Toen hij verweg liep. Stapte ik op hem af 'Je mag gewoon binnen komen, Dat je niet mee geholpen hebt wil niet zeggen dat je we niet er bij willen hebben. Iedereen is te moe op iets te doen dus ze zullen je niet snel omleggen.' Zei ik

The Selectie games, - Pagina 5 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

*wacht nog op finnigan*

The Selectie games, - Pagina 5 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Namiddag

'Ik ben aan het kijken of we alleen zijn.' een pauze. 'Blijkbaar kan ik dat namelijk niet.' Zei de vrouw. ''wil ze me weg hebben nou dan ga ik wel weg'' dacht ik en stapte de bosjes uit. Ik draaide me om toen ze zicht voorstelde. Ik keek haar verwaant aan 'aangenaam. Lyralinn' zei ik en deed me haar terug in model. twee van me nagels waren gebroken en deden zeer. Me enkels leken wel opgezwollen. Toen ze klaar was met praten draaide ik me om me haar golfde in de wind. Ik zag het huisje weer wat de jongens voor me gebouw hadden. Ik liep er op mijn meest charmante manier heen,

The Selectie games, - Pagina 5 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Overleven gaan we dan dood?' vroeg ik en keek rond 'het is hierzo mooi hoe kan je hier nou dood gaan' ik keek hem verbaast aan. 'Had ik me al voorgesteld? en waar slapen jullie vanacht en hoe oud ben je' Ik ratelde mijn vragne aan een stuk door

The Selectie games, - Pagina 5 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

'Bij de rand van het bos ging ik onderuit, Dus zou goed kunnen, Maar dit is toch de Selectie games? daar plaatsen de Makers toch de dieren in de groepen en besturen het weer?' vroeg ik verbaast. Ik volgde de Game zelf nooit maar hoe meer ik rond me heen keek Hoe harder het kwartje viel dat het die game was. 'Ik heb gehoord dat als het die game is dat we 5 rondens moeten overleven. alle 5 met een eigen natuurlijk klimaat, Groep 1 rust en gewoon normale tempratuur zoals hier, Niet te koud niet te warm, Groep 2 Hitte en savana gevoel, 3 een maze kill en grauw, 4, ijs en 5 een arena.' somde ik op en haalde al me gedachten er bij wat ik oooit wel eens vernomen had van deze game, Ik had geluk dat ik een goed geheugen had, De meid was naast me neer geploft. Ze keek met een schuine hoofd naar haar haar viel sierlijk langs haar gezicht. Ik volgde haar haren tot op haar boobs, Ze waren groot voor zun meisje. Ze zou zo uit een anime kunnen zijn gelopen ''wel een hentai dan'' dacht ik en begon zachtte lachen tot het me opviel dat ik bleef staren. Snel keek ik op en zag dat die meid die me wilde trainen aan kwam gelopen

Oi Kevin! En? Kan je ooit nog lopen??" riep ze. 'Nee ik voel niks, Mellanie dacht dat het misschien een beet was.. MAar ze zouden toch geen gifte dieren in de eerste groep stoppen?' vroeg ik twijfelend terwijl ik de meid aan keek. Me ogen dwaalde een beetje af en zagen ineens de bak met eten. Ik vloog omhoog maar ook meteen weer voorover naar beneden. 'Oh ja no feels in my leg' zei ik en begon hard te lachen terwijl ik me omdraaide en naar boven keek. 'Im so hungry'ik wreef over me buik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyvr dec 12 2014, 20:52

riven zit in de boom van het hutje op een kale tak. plume staat ergens op de grond bij het hutje met jamie

The Selectie games, - Pagina 5 10wvadx Plume - groep 1
ik trok een ieuwh blik naar hem toen hij zijn neus op haalde. ik keek naar de jongen 'heey je hebt je nog helemaal niet voor gestelt?' zei ik tegen hem toen hij van me vandaan probeerde te lopen en dingen vroeg over de hut van riven. 'mooi he!' zei ik entausjast en glimlachte vrolijk. 'van mij mag je best bij ons blijven.' zei ik en deed mijn handen speels op mijn rug en bewoog heen enw eer met mijn schouders. 'als je dat wilt teminsten.' zei ik zelf verzekert met een cute stemmetje.

The Selectie games, - Pagina 5 2m64ye0riven - groep 1
ik keek de jongen aan van boven af op de tak waar ik op zat ik vertrouwde de jongen nog niet helemaal maar dat lag altijd aan mij blijf op je hoede. zij mijn leer meester altijd. mijn stem klonk altijd al mysterieus. 'dit staat er zo snel omdat ik vaker een hut heb gebouwt vroeger. en die klunzen daar blijkbaar niet. ik ben getraint om te overleven. ik weet welke hout en boom stevig genoeg is en welke er kunnen mee buigen. je beste huis is een boom zelf niet de planken er van.

The Selectie games, - Pagina 5 3325qg2 Delle - groep 2
ik schrok toen ik plots een zware stem hoorde. ik draaide me meteen om en zag die man die zig tot een leider maakte. ik trok gelijk mijn wenk brouwen naar beneden. 'Je mag gewoon binnen komen, Dat je niet mee geholpen hebt wil niet zeggen dat je we niet er bij willen hebben. Iedereen is te moe op iets te doen dus ze zullen je niet snel omleggen.' Zei hij. 'en hoe weet ik dat zeker?' vroeg ik aan hem. 'mensen en volwassenen zijn niet te vertrouwen.' zei ik.

The Selectie games, - Pagina 5 2hdnw5u Setto - groep 3
'wat bedoel je met chilex?' vroeg ik neutraal en keek hem diep aan in zijn ogen. ik schoof het zwaart weer terug in zijn schede. nogmaals maakte dit een schurend gekling als geluid. 'hoe mag ik jouw noemen?' vroeg ik toen hij wilde weg lopen.

The Selectie games, - Pagina 5 2d1a6nk Tao - groep 4
ik keek haar verast aan toen ze zo verbaast en bezorgt reageerde. 'rustig, we gaan niet dood. we elkaar kunnen helpen en beschermen.' zei ik en maakte een hairflip. ze stelde zo veel vragen dat ik zelf niet eens meer wist hoe ik hete. ik dacht even hard na en sprak. 'huang zi tao, maar noem me maar zitao of tao als je dat makkelijker vind. en hoe heet jij?' ik wachte op haar naam. 'ik weet niet waar we presies slapen maar ik had mee geholpen met een hutje bouwen. en mag daar slapen vanacht bij wat jongens en 1 meisje.

The Selectie games, - Pagina 5 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik luisterde aandachtig naar de jonge en probeerde alles in me hoofd op te slaan wat hij vertelde. ik keek in de ogen van de jongen en zag zijn ogen af dwalen naar beneden. ik knipoogte en stak speels een klein stukje van mijn tong uit.

toen een ander meisje er bij kwam keek ik naar beneden. sachtjes beed ik op me lip. ik volgde de jongen zijn bewegingen toen hij dacht op te staan ik giegelde toen hij voor over viel. ik stond snel op en hurkte bij hem neer. 'pas op dadelijk bezeer je nog iets anders.' zei ik zacht en bezorgt. ik pakte zijn arm beed en probeerde hem overeind te helpen of hielp om beter te gaan zitten op de grond. ik stond weer even op en pakte iets uit de bak met eten ik bukte voor over naar de jongen kevin en rijkte wat voetsel aan hem uit. 'hier. je kunt niet leven op een lege maag.' zei ik en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 15:41

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 5 707x90
Jamie floot een keer toen en keek met grote ogen naar beneden. 'Wijze woorden big guy.' zei hij. Hij draaide zich om naar Plume. 'Mijn naam is Jamie.' hij lachte breed en maakte een kleine buiging. 'Aangenaam. En nu wil ik deze boomhut van binnen zien.' hij keek confident.
Zonder antwoorden te krijgen klom hij omhoog. Met zijn lange benen had hij er geen probleem mee.
Met een sprongetje stond hij op dezelfde tak als waar Riven op stond. 'Wohohow. Ik snap dat je graag in bomen zit, dit is absolutley great!'

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 5 15gqyv8
Eindelijk had ook Griffyn een hutje gevonden waar nog plek genoeg was voor hem was, en hij was er erg dankbaar voor... hij was namelijk echt moe. Zo'n moeheid dat alles zeer gaat doen en je ogen droog worden waardoor je vaak moet knipperen... en dat er dan toch nog tranen uit komen. Zo'n soort moeheid.
Toen hij door de deuropening ging though, keek hij nog even de vlakte over. Er zaten nog een paar mensen bij het vuur. Vooral meisjes die aan het praten waren met jongens. "Agh ieder zo zijn behoefte in de games he... gebeurt elk jaar." dacht hij. Zijn oog viel uiteindelijk op Tommy. Hij stond bij de jongen die de appel gegooit had. "Wie is dat nou eigelijk? Blijkbaar is ie iemand waarvan Tommy denkt dat hij belangrijk is ofzo..." een pang van jaloersie ging door Griffyn heen en hij zette het meteen opzij. "I dunno..." Hij bleef kijken though, staande in de deuropening.
'Hey.' zei iemand ineens in zijn oor en diegene legde zijn hand op Griffyn's schouder. Griffyn schrok zich dood. Hij sprong op en zijn adem schokte een paar keer. 'Scott! Don't do that, ik schrok me dood!' zei hij maar lachte toen. 'Kom naar binnen man... Je ziet eruit als een noob hiero.' scott zei en samen gingen ze naar binnen. Ze hadden het namelijk voor elkaar gekregen om naast elkaar te kunnen liggen.
Het duurde niet lang tot ze diep in slaap waren.

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 5 Flkbc0
Finnegan moest binnensmond best wel lachen. 'Jij mag mijn Captain noemen.' zei hij met een enorme smile op zijn gezicht. 'En nu, ga ik terug naar waar ik vandaan kom owkee... ik heb namelijk nog een paar dingen te doen.' hij liep weer verder.
Hij liep best wel snel aangezien hij van de jongen af wilde. Hij had al lang genoeg met hem gepraat en de tension werd steeds hoger. En dat is niet een goed teken in de Games.
Hij liep en liep tot hij weer bij de bosrand uitkwam. Het was op een andere plek though. Zeker niet dat hij meteen terug ging naar Katy en Lydia. "Als die jongen me volgt, dan kan ik ze beter niet meteen naar hun toe brengen..." dacht hij. Hij keek naar de vissen op de speer. Ze waren eindelijk dood gegaan en het zag er niet fris uit.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 5 11m7vq1
Ze keek hoe Lydia weg liep. "Well then... ben ik in ieder geval van iedereen af..." dacht ze. Ze haalde haar schouders op en haar rode haar sprong op haar schouders. Snel en soepel sprong ze in de boom boven haar, Als een soort Pocahontas. En ze war verdwenen in het bladerdak.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 5 4ghnvl
'Urgh...' Thalia rolde met haar ogen. Ze kon er niet goed tegen als iemand zo over iemand anders aan het docteren was. Daarom liet ze het ook aan andere mensen over meestal.. maar om te zien alleen al.
'Tjah dude.. I think you're boned then...' zei ze en ze gniffelde met haar hand voor haar mond om het niet aan iedereen te laten zien.
Ineens ging ze zitten op precies dezelfde plek als waar ze stond. Haar haar, dat voor een grotendeel vast zat in een vlecht, viel voor haar ogen en ze maakte een geirriteed geluid.
'Over die beesten... ik denk dat ze dat wel kunnen. Dit is namelijk een zone met gewone natuur. Geen rare dingen ofzo.. en kleine beestjes zoals ratten of slangen zitten natuurlijk ook in de normale natuur.'


Laatst aangepast door Spieling op za dec 13 2014, 16:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 16:13

The Selectie games, - Pagina 5 Dcswi0
Yaden Groep 1 -na Middag

Zelfs moet ik ook nog dingen uitzoeken, Ik liep voorzichtig en geluidloos door het bos hen ik kwam uit op een plek waar ik Minzy zag kijken naar de jongen. Ze zag er zo blij uit maar toen ze omdraaide keek ze terleur gesteld uit der ogen. Ik wist niet wat er gebeurd was. En waarom haar mood ineens zo gezakt was. Ze sjokte terug, Ik keek naar het eten dat ik nog steeds in me handen had. Ze had heel de dag gewerkt en nog niks gegeten.

Ik volgde haar, niet weten waarom. ze pakte fruit op 'dont eat it' zei ik kil en zacht. 'Why not?' vroeg ze terug. Ik keek haar aan 'Denk je echt dat de maker van deze game het je makkelijk maken en het fruit eetbaar houden? 90% van het eten is vergiftigt' zei ik en pakte het fruit uit de handen van de meid en brak het open. 'Zie je de aderen van de appel ze zijn roder dan de appel zelf' HEt was niet geod zichtbaar maar als je goed keek zag je dat er kleine streepjes door de appel heen zaten



The Selectie games, - Pagina 5 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

Ik was uitgekomen bij de jongens en een meisje. Ik zag hoe het meisje bezig was met de JAmie, Waarnaar Jamie de boomhut in vluchten en naast riven ging zitten. Hij zag er zo blij uit. ''hij wil vast niet met ons mee'' Ik lied me hoofd zakken en langzaam draaide ik me om en liep weg. Ik had misschien alleen hun ruggen gezien maar ik wist gewoon dat hij daar thuis hoorde. Waarom voelde ik me zo vervelend, En niet alleen dat me buik ging ook tekeer.

Na even zag ik wat fruit liggen. Toen ik het wilde oppakken hoorde een bekende irritante stem 'Dont eat it' ik keek op en keek recht in de ogen van die asiaat waar ik die deur voor moest maken. 'Why not?' vroeg ik aan hem.

The Selectie games, - Pagina 5 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

'en hoe weet ik dat zeker?' vroeg de jongen. 'mensen en volwassenen zijn niet te vertrouwen.' zei hij. 'Dat weet ik en stak me hand uit 'Probeer mij te Ik heb het beste met idereen hier voor hoe ver het ook zal gaan.'  (als Delle hand pakt dan: vraag hij hem mee naar de huisjes anders loopt hij zelf alleen weg, En kijk nog een keer om en hoofd dat delle mee komt)

Ik kwam bij het laatste huisje aan, de rest was al vol. Twee mensen hielde de wacht. Ik klopte op de deur en zag dat scott en Gryffin lagen te slapen, Ik stapte naar binnen en ging in de hoek van het huisje zitten. (als delle mee gelopen is vraagt Tommy hem binnen)

The Selectie games, - Pagina 5 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

*wacht nog op finnigan*

The Selectie games, - Pagina 5 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Namiddag

Ik was terug gelopen naar mijn jongens, Ze hadden eten geregeld en ik nam het met liefde aan Een van de jongens het een geweldig lichaam ik wist wel wat ik daar mee kon doen. Ik stapte op hem af en begon met hem te praten. Hij kwam oorsprongelijk uit Ameria het plaatste beaconhill. hij vertelde dat zijn naam Jackson was. Jackson whittemore. Hij vertelde dat hij daar een tpop atleet was en eennorm veel van Lacrosse hield. We praatte de hele avond tot de schemering in viel

The Selectie games, - Pagina 5 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'oh das handig' zei ik en keek hem aan ''zou ik daar bij mogen'' dacht ik maar ik zei het niet. 'Ik dacht dat ik me al had voorgsteld maar dat zou ik wel vergeten zijn Ik ben Penny' zei ik vrolijk en lachte breed.

The Selectie games, - Pagina 5 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Mellanie hielp me omhoog, ik had zeker inkijk, En dat was niet verkeerd. toen ik weer recht zat had ik me zo verplaats dat ik naar beide meisjes keek. Ik paktte het voedsel aan en nam meteen een hap 'hehe yeah' antwoorde ik op Thaila Ik had me mond nog steeds vol. toeb ik nog een hap nam keek ik naar mellanie en stak het fruit vooruit 'moet jij ook?' vroeg ik
Thalia was gaan zitten en begon over de natuur'Dan zou ik dus wel gebeten worden' zei ik en keek naar me been 'Zou ik dan altijd verlamt blijven? of zou het weg trekken' ik washier zo niet blij mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 18:05

The Selectie games, - Pagina 5 10wvadx Plume - groep 1
ik glimlachte naar de jongen. 'aangenaam jamie. is jamie niet meer een meisjes naam?' vroeg ik onverwachts en kantelde mijn hoofd ietsjes schuin. mijn hamstertje kwam onder mijn kleding vandaan en keek omhoog naar jamie.

toen hij in de boom klom ging ik hem achterna. natuurlijk ging ik niet opde tak zitten dan zou hij breken. inplaats daar van stond ik n de deur opening van het juisje. 'hihi, jamie kom je binnen?' vroeg ik vriendelijk.

The Selectie games, - Pagina 5 2m64ye0riven - groep 1
ik negeerde de jongen toen hij naast me ging zitten. op de grote tak. ik keek enkel alleen naar hem.

The Selectie games, - Pagina 5 3325qg2 Delle - groep 2
ik staarde naar hem en zette een stapje achteruit doen hij zijn hand uit stak 'Probeer mij te vertrouwen Ik heb het beste met idereen hier voor hoe ver het ook zal gaan.' zei hij. ik keek minachtent naar zijn hand. 'en waarom zou jij wel te vertrrouwen zijn? misschien valt dit onder een van je grote gemene plannetjes.' zei ik. ik had teveel games gespeelt in mijn jeugt waardoor ik uitgebrijder dacht dan andere. 'net zoals in die game dragon age.' zei ik kinds en kneep mijn ogen tot spleetjes. de man draaide zig om en liep een stukje verder. het werd in een keer zo donker dat ik er gewoon bang van werd toen ik een onbekent geluid hoorde rende ik als een gek achter de man aan. 'nou okee, je krijgt een kans dan.' zei ik kinds. sachtjes begon ik te heigen van de plotse beweging. ik pakte het ijzere doosje uit mijn broek ik nam snel een pilletje slikte het door en bergde het doosje weer op.

toen we bij een of ander hutje aan kwamen wachte ik bij de deur ik probeerde over zijn schouder heen te kijken. de man ging in een hoekje zitten. 'kom je nog binnen?' vroeg de man. ik slikte een keer. voorzichtig sloop ik naar binnen toe. ik ging ergens op een lege ruimte zitten en rolde mezelf op. ik ontarmde mijn eigen overlevings tas zodat er niets gejat kon worden. ik bleef naar de man staren en wachte totdat hij in slaap zou vallen. de wallen onder mijn ogen werden steets groter. ik schrok nog een keer toen ik iets plots hoorde.

The Selectie games, - Pagina 5 2hdnw5u Setto - groep 3
de jongen had nogsteets niet vertelt wat was chilex. oke, kaptain zo heet je dus. dan noem ik jouw voortaan zo.' zei ik vrij serieus. ik wist zelf niet wat het probleem was en dacht dat het zijn echte naam was. de jongen liep weg. ik lied hem gaan en keek naar het water. ''laat ik maar eens wat voetsel opbergen.'' dacht ik. ik pakte de vis op en bond hun staartjes vast aan de touw. deze sloeg ik over mijn rug heen en liep naar de plek waar de rest zig verzamelt had. daar zag ik wat hongerige oudere meisjes. een van hun herkende ik haar had ik eerder gezien. ik ging naast haar staan. (katy) hey, wil je wat vis? denk dat dit een beetje teveel is voor mij alleen.' zei ik en lied een van de vissen zakken. ze waren niet opengesneden of iets en zagen voor mijn ogen er prachtig uit. 'zou je me wille helpen met het berijden van dit? voor vananvond?' vroeg ik. zelf wist ik niet hoe ik moest koken.

The Selectie games, - Pagina 5 2d1a6nk Tao - groep 4
'ik denk dat als je het aan iemand vraagt dat jij vast ook wel onderdak vind.' zei ik. ik draaide me een beetje om ''we hadden nogsteets niet echt iets te eten. ik wist dat je sommige bamboo kon eten maar dat was niet al te lekker als rouw voetsel. misschien maar bij een groepje bedelen.'' dacht ik. 'sooo, en wat nu?' vroeg ik aan panny.

The Selectie games, - Pagina 5 Aw6a39 Mellanie - groep 5
de jongen stak zijn stuk fruit naar mij uit. ik glimlachte vriendelijk. 'hihi, nee dank je deze is van jouw. maar ienigeval wel bedankt voor het aanbot.' zei ik vriendelijk, ik kantelde mijn hoofd ietsjes schuin en glimlachte even met me ogen dicht. ik omarmde mijn knieen en keek hoe kevin zijn fruit verder at. 'Dan zou ik dus wel gebeten worden' zei hij en keek naar zijn been 'Zou ik dan altijd verlamt blijven? of zou het weg trekken' vervolgde hij. ik keek hem meelevent aan. ieder gif heeft eentegengif. en misschien word het niet erger dan dit.' zei ik hoopvol. 'we zouden kunnen proberen om het uit te zuigen?' stelde ik voor. ik streelde kort door mijn ponny heen. ik kroop meer naar kevin toe. 'ik ben benieuwt waar je het nog wel voelt en waar niet.' zei ik tegen kevin. ik streelde over zijn kleding heen van zijn enkel omhoog naar zijn knie en iets verder daar boven. ik glimlachte toen hij iets zij.


Laatst aangepast door Timeless op za dec 13 2014, 19:17; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 18:42

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 5 707x90
'Meisjesnaam??!!' Jamie riep, erg verontwaardigd. 'Zeker niet dat eht een meisjesnaam is.' hij lachte erom maar het was duidelijk dat hij er niet al te blij mee was dat het gezegt was.
'Kom je binnen?' vroeg Plume daarna. Jamie zuchtte snel en zette het verondwaardigde gevoel aan de kant. Geen tijd om grudges te houden..
Hij knikte en stond voorzichtig op. Hij was het nou niet echt bepaald gewent om in een boom te zitten. Zeker niet zo hoog.
Toen hij zich omdraaide though, klaarde zijn gezicht op en er verscheen een grote lach op zijn gezicht.
'Heeyy!' riep hij. 'Jij hebt ons geholpen met het gevecht!' Hij wees naar het meisje het het lange zwarte haar en de Samurai. Toen hij Yaden ook zag veranderde er iets in zijn stem. Bijna niet te horen maar het was er wel. 'En kijk nou,, de ander heeft het ook overleeft.' Hij zat op dit moment op zijn hurken op de boomtak en hield zich stevig vast met 1 of 2 handen aan de boomstam.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 5 15gqyv8
*slaapt*

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 5 Flkbc0
* Ziet dat Setto hem niet volgt en loopt weer, een beetje gehaast, terug naar Katy en Lydia*

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 5 11m7vq1
*zit in boom*

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 5 4ghnvl
'Ik heb een idee...' Thalia keek om zich heen, zoekend naar iets. 'Daar... we waren daar. En kijk eens daar.' Haar vinger ging van de plek waar ze eerst waren, iets naar boven. Er stond een grote waterval die net te zien was boven de bomen. 'Er is daar dus water. En waar water is, en zeker in zulke omgevingen, zitten slangen. Zeker de slang.. hoe was de naam... Water mocca sinas slang ofzo...' Ze keek Kevin weer recht aan. 'Die slang staat erom bekent dat hij zichzelf oprolt en toehapt als iemand te dichtbij komt. De werkingen op een mens is ongeveer hetzelfde als wat jij hebt.' ze nam even een pauze met praten. 'Het gif is niet zo sterk dus de werking op een mens is meestal verlamming.' ze keek of Kevin niet al te geschokt was. Ze kende hem blijkbaar beter dan dat ze dacht though, want er was duidelijk angst te zien in kevin's ogen. 'Maar ik heb ook gelezen dat als je niet te veel beweegt, niet te veel eet of drinkt en ook niet in paniek raakt, zou het over een paar uur over moeten zijn.'


Laatst aangepast door Spieling op za dec 13 2014, 19:41; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 18:47

The Selectie games, - Pagina 5 Dcswi0
Yaden Groep 1 -na Middag

'En kijk nou,, de ander heeft het ook overleeft.' zei de jongen uit de boom. Ik grimlachte 'zo snel kom j neit van me af bro' siste ik zachtjes en terughoudend. ik keek hoe Minzy begon te praten over de grot is gromde zachtes.


The Selectie games, - Pagina 5 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

'Heeyy!' riep hij. 'Jij hebt ons geholpen met het gevecht!' ik keek hoopvol op in en hoopte met heel mijn hart dat hij het over mij zou hebben en het was ook zo. Blij zwaaide ik naar hem. 'Ik ben blij dat je nog leeft' zei ik en mijn glimlach was niet van mijn gezicht af te krijgen.  'En kijk nou,, de ander heeft het ook overleeft.' zei hij en keek naar de andere jongen i volgende zijn blik. en zag dat de asiaat grimlachte. 'We hebben een plek gevonden om te overnachtn' gilde ik trots terug naar Jamie. Maar toen ik de oudere aziaat achter me hoorde zuchte slikte ik me woorden in.  Ik keek naar de grond. De grot zag er veel veiliger uit dan de boomhut.. Dat was ook de enige reden dat ik niet meteen de boomhut invloog, En stiekem was ik bang voor de aziaat achter me.
The Selectie games, - Pagina 5 2lxcgmx
Tommy Groep 2-Nacht

De jongen schoot de hut ook in  en rolde zich op zo ver mogelijk bij idereen vandaan. Ik sloot me ogen ''Lieve god, Zorg goed voor Cora Hale, Derek Hale en Laura hale, En voor mijn lieve vrouw Talia, Laat ze een gelukkig leven leiden, En sta hun bij in deze tijd'' ik bad tot god in de hoop dat mijn  familie veilig zou zijn. Toen ik me ogen weer open deed was de jongen inslaap gesukkelt. nu lagen al de drie jognens te slapen ik keek tervrede neer op de jongens, De vermoeiheid sloeg ineens in, mijn ogen leden zakte ook langzaam dicht.  Ik zakte langzaam om en tikte mijn boog omver waardoor deze een klap maakte gelukkgi was hij niet gespannen en had ik de pijlen aan mijn ander kant liggen


The Selectie games, - Pagina 5 Ibkmk8
Katy Groep 3 -begin avond

Het duurde te lang dus ik en Lydia gingen op pad om Finnegan te zoeken. We kwamen uit bij de groep en ineens stapte die jongen naar ons toe. hij begon over de vis die hij gevangen had. 'Sorry, Ik moet weer gaan lydia mist finnegan' zei ik snel en stapte gespanne achter uit. Toen hij de eerste keer zo deed, En daarna bij de huisjes weer zo kill. Ik had gewoon niks met hem. Hij zager uit alsof hij zo iemand neer zou steken gewoon een gevoellose jongen. 'We moeten weer terug misschien zie ik je morge wel ' zei ik snel en pakte lydia stevig beed. Toen we vergenoeg van de jongen vandaan waren draaide ik me op en tilde lydia op. en liep het bos in. Toen ik in het bos stand keek ik bang achter me of hij ons volgede

The Selectie games, - Pagina 5 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Zou i misschien bij jouw kunnen blijven?' Vroeg ik snel en keek weg.  mijn buik begon ineens als een gek te borrelen 'krijgen we geen eten hier?' vroeg ik verbaast. toen ik naar de zon keek. Niet dat ik wist waarom ik dat deed maar ik zag mensen dat doen en dan heel serieus zeggen dat het etenstijd was. Mijn buik gaf gewoon aan dat ik honger had.  . 'sooo, en wat nu?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem aan 'Eten halen bij de Mensen die ons hier ingestopt hebben? ' zei ik en lachte beschaamt

The Selectie games, - Pagina 5 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Nacht

Samen met Jackson liep ik naar het hutje toe dat ze voor mij gemaakt hadden hier vermaakte wij ons heel de avond

The Selectie games, - Pagina 5 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Il moest naar twee meiden tegelijk luisterne de een zat aan em been en kroop steeds verder omhoog. Zoals ik al eerder zei.. Ze zou zo uit een Hentai kunnen kome en nu met gedrag ook. Ik bloosde lichtjes 'hehehe jah bij me knie voel ik het wel' zei ik snel toen ze steeds verder omhoog kroop met haar hand. ME gedachte ging nu echt de verkeerde kant op. Me mond liep gewoon vol met slijm. 'heheh zuigen hoeft vast niet..' zei ik en slikte me slijm weg.
gelukkig wekte Thalia me uit me droom en vertelde over de water slang die beet en verlamming. Ik keek haar geschrokken aan. 'VERLAMMING' zei ik bijna gillend. 'Maar ik heb ook gelezen dat als je niet te veel beweegt, niet te veel eet of drinkt en ook niet in paniek raakt, zou het over een paar uur over moeten zijn.' zei ze. Ik lied meteen mijn stuk fruit vallen en bevroor mijn lichaam 'Verwacht maar neit dat ik nog ga bewegen' zei ik en staarde voor em uit maar na twee seconde begon ik al weer te bewegen 'God waarom meot ik nou ADHD hebben' zei ik meer geirriteerd tegen mezelf.


Laatst aangepast door Evilian op za dec 13 2014, 19:57; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 18:58

The Selectie games, - Pagina 5 10wvadx Plume - groep 1
toen de jongen lichtjes geraakt was door mijn opmerking swaaide ik me handen exuserent voor mij uit. 'hehhee, mischien lijd het af van een langere naam?' zei ik vluch en glimlachte liefjes. iks treelde mijn hamstertje over zijn kopje heen. 'hey snoesje, heb je trek?' zei ik tegen het hamstertje die half uit mijn kraagje gekropen was.

The Selectie games, - Pagina 5 2m64ye0riven - groep 1
*zit en kijkt naar de vreemde die plots tevoorschijn kwamen.*

The Selectie games, - Pagina 5 3325qg2 Delle - groep 2
met grote bangen ogen schrok ik wakker van een geluid. ik keek gelijk naar de man. mijn lichaam trilde lichtjes uit angst of was het van iets anders?

The Selectie games, - Pagina 5 2hdnw5u Setto - groep 3
'okee geen probleem.' zei ik. ik lied de vis neer vallen op de grond toen ze weg liep. ''waarom loopt iedereen van me weg?'' dacht ik en keek een beetje onnozel voor me uit. ik begreep er niets van. ik deed een arm half omhoog en rook aan mezelf. ''ik stink niet, wat is het dan?'' ik deed me arm weer naar beneden en staarde naar het weg lopende meisje. ik keek naar links en zag daar nog een paar mensen. ik wandelde naar iets toe en lied de vis achter me aan slepen over de grond heen.

The Selectie games, - Pagina 5 2d1a6nk Tao - groep 4
'Zou i misschien bij jouw kunnen blijven?' vroeg ze ik keek haar licht geschrokken aan. 'umh het word wel erg knus maar ik kan vast wel iets regelen.' zei ik. en streelde even door me haar heen. 'ik had ook gehoopt dat ze met een dienblad aan kwamen met heerlijke vlees en kip er op. misschien komt dat om 6 uur, hoop ik. 'Eten halen bij de Mensen die ons hier ingestopt hebben? ' zei ze. 'laten we wat gaan zoeken?' zei ik en keek om me heen. misschien hebbenze het verstopt.

The Selectie games, - Pagina 5 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik glimlachte toen hij zij dat hij bij zijn knie weer kon voelen expres ging ik nog iets verder. 'weet je het zeker dat het tot daar is?' zij ik bezorgt en speels.
ik ging weer naast hem zitten en keek hem dromerig aan.
ik luisterde naar hem en wat hij panikerig zij. 'zuigen zou vast wel helpen misschien word de verlaming dan minder?' zei ik en trok een melevende gezicht. 'Verwacht maar neit dat ik nog ga bewegen' zei hij bang. ik keek hem aan en giegelde zachtjes met een geslote hand voor me mond. 'ik zal wel voor je zorgen totdat je weer kan lopen.' zei ik liefjes zijn haar zat een beetje voor zijn ogen. ik boognaar hem toe en streelde in een beweging langs zijn ponny zodat het minder in zijn ogen prikte. 'God waarom meot ik nou ADHD hebben' riep hij. 'hihihi, beter dan een verlamende voet.' zei ik en giegelde lichtjes. mijn ogen werden halve maantjes. toen ik lachte.


Laatst aangepast door Timeless op za dec 13 2014, 20:40; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 20:00

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 5 707x90
'Oke oke, wacht daar ik kom naar beneden.' Jamie keek even naar beneden en ging zich klaar maken om te springen. Wibbelend op zijn benen zette hij zich schrap. "Oke Jamie.. let's do this." met dat sprong hij naar beneden. Hij lande op zijn voeten en ging meteen door zijn benen en hij rolde opzij. Het leek alsof hij de val niet goed had gedaan maar het tegendeel was waar. Hij stond gewoon weer op en klopte het vuil van zijn schouders. Er zat nog wel een zwarte veeg op zijn wang though.
'There... praat wat makkelijker vind je niet.' Hij liep wat dichterbij. 'Een grot zei je heh... niice~'

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 5 15gqyv8
*maakt een klein geluidje, draaide zich om en sliep verder*

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 5 Flkbc0
'Kijk eens wat ik heb? Visjes~! nu alleen nog maar een vuur en...' Finnegan stopte met praten toen hij zag de de plek waar ze eerst waren leeg was. 'Lydia?' vroeg hij. 'Katy?!' Finnegan was niet snel iemand die in panier schoot, maar het begon toch wel te komen. Hij was fond over Lydia,, en Katy eigelijk ook wel.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 5 11m7vq1
Lyralinn lag tegen de boomstam aan. Haar benen languit en haar armen rustte om haar heen. Haar ogen waen dicht en ze was aan het knikkebollen. Ze schrok wakker though toen haar hoofd ineens helemaal naar rechts ging hangen en ze bijna viel. Met een bonzend hart keek ze rond. Ze wist even niet meer waar ze was en het overdonderde haar. Maar snel kwam alles weer terug. De Spelen, Lydia,.. de jongen..' Ondanks dat ze nooit huilde sprongen de tranen in haar ogen toen ze aan de jongen dacht die voor haar ogen zelfmoord had gepleegt. Ze was blij dat niemand haar kon zien.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 5 4ghnvl
"Oh pleaaase.." Thalia dacht toen ze naar Mellanie keek en hoe ze zich gedroeg.
'Uitzuigen maakt het alleen maar erger.' zei ze kort, alleen Kevin aan kijkend. 'Een slangenwond moet je niet koud maken en ook niet warm. Dat is eigelijk logisch. Als je het eruit zuigt word het warmer, de aders gaan verder open staan en het gif wordt zo sneller verpreid.' Ze keek even naar Mellanie en toen weer terug. 'Gewoon niet te veel bewegen en niet in paniek raken. Een paar uur wachten en tadaa, over...'


Laatst aangepast door Spieling op za dec 13 2014, 21:13; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Emptyza dec 13 2014, 20:22

The Selectie games, - Pagina 5 Dcswi0
Yaden Groep 1 -na Middag

TOen de jongen uit de boom sprong hoopte ik dat hij iets zou breken maar helaas hij is ving hij de val goed op. hij  begon over de grot wat minzy gezegt had. Ik keek haar boos aan. En draaide me om me zelf terug naar de groep te lopen i khad met klauwen nog nodig.


The Selectie games, - Pagina 5 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

'ah' ik gaf een klein schreeuwtje toen hij uit de boom sprong. ik sprong naar hem toe maar hi jstond gewoon op ineens stond ik bijna in hem. Ik stapte achter uit en keek hem diep in de ogen aan. 'hehe je wang is vies' zei ik en wreef langs zijn wang. om het schoon te maken. toen ik me beselfde wat ik deed stapte ik naar achteren en scraapte me keel. 'There... praat wat makkelijker vind je niet.' Hij liep wat dichterbij. 'Een grot zei je heh... niice~' zei hij, hij kwam dichter bij . Ik knikte die jongen had me mee genomen ik draaide me om en wilde naar de aziaat achter me wijzen maar hij was al weer weg. 'Ik weet niet i kvind hem eng maar hij heeft iets wat hem betrouwbaar maakt' zei ik terwijl ik de omgeving scande. 'Maar ik zie dat je hier al een overnachings plek gevonden hebt' zei ik en keek naar de boomhut waar het meisje in de jongen nog in zaten.

The Selectie games, - Pagina 5 2lxcgmx
Tommy Groep 2-Nacht

Zelf schrok ik ook wakker, Delle keek me geschrokken aan. toen ik zag dat me boog omgevallen was zette ik hem overeind 'Sorry ik tikte me boog om gaat het wel' vroeg ik aan de jongen in de hoek die helemaal zat te trillen.
Uit me ooghoeken keek ik naar Gryffin die lag te slapen naast Scott

The Selectie games, - Pagina 5 Tumblr_n0nbheL6nn1qmx8nto10_r1_250

The Selectie games, - Pagina 5 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

Toen ik voor de laatse keer omkeek zag ik een grote klok in de lucht verschijnen. ik stapte gespanne achter uit. er stond 03:00:00, En begon af te tellen 03:59:20 Het ging op de seconde en het ging naar bendee toe. Gespanne keek ik er naar. 'wat gebeurd er' gespannen keek ik naar de blonden jongen die net zijn vis achter zich aan sleepte. Vele andere keken geschrokken omhoog naar de klok er begonne mensen te fluisteren ander erende rond 03:58:12. Wat ging er gebeuren over 3 uur.

The Selectie games, - Pagina 5 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Nacht

*slaapt*

The Selectie games, - Pagina 5 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'hebben ze het eten verstopt dan?'das wel een leuk spelletje laten we gaan zoeken

The Selectie games, - Pagina 5 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

'Laten we dit gesprek nog een keer voeren als ik mijn been weer voel' zei ik tegen Mellanie en stak me tong naar der uit.. Ik luisterde wel maar thalia maar ik keek uit me oog hoeken naar Mellanie, Maar toen thalia zei dat ik niet mog bewegen een paar uur keek ik haar toch recht aan en begon te lachen 'Ik heb nog nooit langer dan 20 min stil gezeten' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Selectie games, - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Selectie games,
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: