cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Selectie games,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptywo dec 03 2014, 22:03

The Selectie games, - Pagina 3 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

Toen ik weg liep zag ik een groep met jongens iets bouwen. Ik zuchte en liep naarze toe 'kan ik helpen' zei ik kill. Het liefste wilde ik alleen gaan zitten mar ik wist dat ik in de groep moest blijven hangen en er voor moest zorgen dat ik geen vijanden kreeg. ''Wees lief en lach zodat ze je waren ik niet zien'' zei ik tegen mezelf.

The Selectie games, - Pagina 3 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

de jongen die ons net gewaarschuwd had liep weg. 'Whatte ?' zei ik en keek hem verbaast na. 'Ow hee... jij was degene die die jongens daarnet uit elkaar haalde toch? Nice work he!' zei de jongen die had gekeken bij het gevecht. 'Jah dankje iemand moest het toch doen.' Antwoorde ik 'Als we elkaar de eerste keer al in mekaar slaan is er toch ook niks aan' Ik bekeek de jongen van top tot teen.

The Selectie games, - Pagina 3 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

Scott en jackson waren de eerst die terug kwamen van de speurders. Ze waren helemaal buiten adem en vertelde dat ze een muur gevondne hadden. 'Dus het is waar dat we er niet zomaar uit kunnen' zei ik en schreef alles wat ze vertelde op. Ik tekende een lijn en zette er bij hoeveel stappe het lang was, Ik luisterde aandachtig naar alles en nam het in me op.

Na even kwamen ook de andere vier aangerent. Ik seinde naar een paar andere mensne dat ze de speurders moesten opvangen. ze hadden uren gerent en waren vast kapot moe. twee meiden haddne ze ontvermt als artsen. een van de meiden de oudste ging naar Jackson en Scott. Ze verzorgde ze goed.

ik wachte op de jongensn om hun verhaal aan te horen.
In de tussentijd kwamen de 3jagers terug met zwijnen. Hele dikke zwijnen. Ik moest er best om lachen hoe ze die beesten mee probeerde te sjowen. 'Misschien moetne we vanavond maar een feestje gaan houden' zei ik tegen een paarmensen acher mij.

The Selectie games, - Pagina 3 Ibkmk8
Katy Groep 3 -ochtend

ik was zo blij dat finnegan me mee vroeg, Blij liep ik achter hun aan. We kwamen bij de rand van het bos aan. 'Zal ik houd enzo gaan zoeken?' vroeg ik terwijl ik rond liep. Ik had niet geluisters of ik het echt moest doen. Ik ging gewoon al zoeken Na even kwam ik terug zonder iets 'Wat voor houd hebben we nodig?' vroeg ik beschaamt.

The Selectie games, - Pagina 3 2wn6brk
sonya Groep 4 - middag

Na even stond er een hutje. Ik keek blij naar het huisje. 'Ik ga wel versiering zoeken' zei ik en begon rond te lopen.

The Selectie games, - Pagina 3 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

ME blik viel op een asiatische jongen die met een bamboe stokje stond te spelen. 'hey wat een knapperd' zei ik zacht Ze waren het huis aan het afronden waar ik net bij stond te kijken. Toen werd ik volledig genergeerd door de groep. Net of er niemand anders bestond dan alleen dat groepje. Zelf vond ik het heel arogant en stom 'Heey kijk een lieveheerstbeestje' Me gedachten gingen niet verder het beestje  leed me af.

Ik volgede het beestje tot me blik weer op de asiatische jongen viel. 'hey wat een knapperd' zei ik zacht, Ik zag hoe ze een huisje aan het bouwen was. Ik wist nog wel dat ik er net bij gestaan had maar dat ze me toen hadden genergeerd en gewoon zelf door gegaan waren.'' Wat vond ik dat niet leuk ze waren echt arrogant, Oh kijk dat blaadje maakte een salto''  Ik volgde het blaadje dat ineens in mijn beeld was gekomen.

Het blaadje waaide langs een asiaties jongen, 'hey wat een knapperd' zei ik zacht, Hij stond bij een groep waar ik net bij stond ''die jongens hadden me net genergeerd echt niet... Hey kijk nou is die bloem lijkt net of het een gezichtje heeft.'' Ik bekeek het bloempje en lachte zacht

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Even voelde ik me beledigt. maar al snel ging me aandacht naat iets anders uit. Toen de meid vroeg of ze hem nou wel of niet kon trainen knikte ik. In me ooghoeken zag ik hoe iets bewoog en scheen. Maar mijn beeld was op iets nders gericht. Het was een klein beestje in de bomen. Het had een pluizige gestreepte staart. zijn oren waren bijna net zo groot als het lichaam zelf. Zijn pikzwarte ogen scende het gebield. Het leek een beetje op een uit de kluite gegroeide stitch. Van de film lola en stitch. Ik probeerde zonder te kijken de meid aan te tekken om naar het beestje te wijzen,


Laatst aangepast door Evilian op do dec 04 2014, 16:59; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptywo dec 03 2014, 22:32

The Selectie games, - Pagina 3 10wvadx Plume - groep 1
'heb je zin in een aardbij?' vroeg riven. ik sprong op. 'een aardbij?' vroeg ik verbaast. 'ja heb ze gevonden rond de boom. er staan struiken. genoeg eten en fruit. vornamelijk fruit. en noten. riven lied een zelf gemaakte schaal zien die hij had gemaakt met bladeren. de schaal lag vol met noten en aardbijen.

The Selectie games, - Pagina 3 3325qg2 Delle - groep 2
ik keek geergert naar de man die zig voor deed als een lijder. ik had daar altijd zoon hekel aan. ik nam nog een hap uit me appel.

The Selectie games, - Pagina 3 2hdnw5u Setto - groep 3
ik wandelde over het gras heen en genoot van de natuur.

The Selectie games, - Pagina 3 2d1a6nk Tao - groep 4
we hadden de deur van het huisje nog open staan toen we er in zaten met zijn vieren. zodat er nog ene beetje licht binnen kwam de jongens waren zo hard aan het laggen en gieren dat ik niets hoorde van buitenaf. een blaadje kwam naar binnen waien ik pakte het blaadje uit de lucht en keek uit de deur opening daar was een meisje aan het rond huppelen achter een vlinder aan. ik keek weer naar de jongens en probeerde het verhaal te volgen.

The Selectie games, - Pagina 3 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik kon dit ding als een goed deken gebruiken om mezelf warm te houden als het nacht werd.


Laatst aangepast door Timeless op do dec 04 2014, 18:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 16:45

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 3 M7t8y8
'Tip that.' Jamie zei instemmend. 'Geen idee waar die jongens het vandaan halen.' Hij haalde zijn neus een keer op, zachtjes. 'Alsof ze geen humanity hebben meegekregen in hun leven voor de Spelen.' Hij keek naar het meisje. 'So.. wat is jou verhaal?' vroeg hij. Zijn ogen waren net als twee grote, blauwe puppy ogen, terwijl dat helemaal neit zijn bedoeling was. Hij had het niet eens door. Hij had niet eens door dat er achter hem ineens een geschreeuw was van de jongens die iets aan het bouwen waren. Blijkbaar was de helft van een huisje ingestort en was het iemands schuld, zoals gewoonlijk.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 3 3322hw2
Toen de 4 jongens terug kwamen werden ze ontvangen door een meisje. Een vrouw eigelijk. Ze had ontzettend lang haar dar bijna tot haar bil kwam. En dat terwijl het in een vlecht zat!
Griffyn was iets of wat teleurgestelt dat ze niet door Tommy ontvangen werden. Op een of andere manier was Tommy een soort rol model voor hem geworden. Wie wilt er nou niet persoonlijk aangemoedigd worden door blijkbaar de nieuwe leider.
'Hallo jongens, flink gerent, ik ben er zeker van.' de vrouw zei. Aidan en Ethan knikte tegelijk. Aidan had blijkbaar ontzettend veel intressen in haar, terwijl zijn tweelingbroer er helemaal geen aandacht aan gaf. Zelfs Wade zag dat het een mooie vrouw was. Griffyn vond het zelf ook, maar hij was gewoon niet bezig met dat soort dingen. "Uiterlijk is leuk, maar niet het belangrijkste.. misschien is ze wel een heks! Een gemene vrouw die goede mensen zoals ons wil omleggen met haar rare pottjes en kruiden!"
Samen met de vrouw liepen ze naar een klein vuur though. 'Ga zitten jongens. Water is onderweg.'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 3 Npgljr
'Maak je geen zorgen.' Finnegan zei terwijl hij Lydia op een grote, omgevallen boomstam zette. 'Zie je deze bomen?' hij wees naar een enorme boom. 'Deze bomen zijn oud. En als bomen oud zijn, kan je makkelijk dít doen.' "Oke oke.. dit moet werken anders ben ik out of ideas en sta ik nog voor schut ook!" dacht hij terwijl hij naar de boom toe liep. Gelukkig had hij het goed, en met 3 rukken had hij hij een groot stuk boomschors vast. Het was niet echt stevig, maar het viel ook niet meteen uit elkaar als het wat werd of als je het een beetje boog. 'Zie je! Als we nu nog touw ofzo hebben en genoeg takken, hebben we al een dak.' Hij glimlachte breed en trots.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 3 V5izh4
De jongen bleek haar niet opgemerkt te hebben. "Mooi, ik wil niet weer als redder komen." dacht ze en snel ging ze achter een boom staan. De jongen kwam steeds dichterbij though, en hij was aan het nurien. "Ik ken dat nummer... waar ken ik het ook alweer van?" dacht Lyralinn en ze spitste haar oren.
De rest van de tijd bleef het nummer in haar hoofd zitten though.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 3 20rpi8h
"hij reageert niet... hij reageert niet!" Thalia dacht. Ze kon gelukkig haar swing nog stoppen en viel bijna om vanwege de verstoorde luchtstroom. 'Waar sta jij naar te kijken?!' vroeg ze, duidelijk geirriteerd omdat ze haar move niet kon afmaken.


Laatst aangepast door Spieling op do dec 04 2014, 20:07; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 17:09

The Selectie games, - Pagina 3 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

De jongens vonden het fijn dat ik mee hielp. Zo gooide een houte plank in mijn handen. Ik keek hun aan. ''denk je nu echt dat ik iet sga doen'' dacht ik terwijl ik de  plank beed hield. Iedereen help en praatte het was zo gezellig.  Het huisje ging al steeds meer op een huisje lijken. Zelf had ik nog steeds geen vinger uitgestoken. de helft van de groep mocht pauze gaan houden. Toen ik me omdraaiden om ergens anders te gaan kijken hoorde ik een hard geluid. Mensen gilde en rende naar het huis toe.

Ik draaide me terug om te zien wat er gebeurd was. De helft van het huisjes was ingestort. Ik probeerde me lach in te houden. Er kwam een raar soort ingehouden lachje uit. Ze keke me boos aan 'What lach je nou ' gilde een van de jongens. Ik zuchte diep. De groep die pauze gingen houden kwamen terug gelopen. Zonder pardon stormde een van de grote jongens naar het wat kleinere kale jongentje. Met een flinke zwaai sloeg hij het jongentje op de grond. 'Jij sukkel.. Overal waar jij komt sloop je spullen' gilde hij

The Selectie games, - Pagina 3 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

'So.. wat is jou verhaal?' vroeg hij. Hij keek me aan met grote puppy ogen net of ik iets spannends zou vertellen. 'Bedoel je waar ik vandaan kom of wat ik hier doe?' vroeg ik verbaast. De jongen bleef me aan kijken. 'ik ben.. ' Ik kon me zin niet afmaken achter de jongen gebeurde iets. Er storte een huisje in. Er werd gegilt. ik zag hoe een grote jongen naar een klein jongetje toe liep. Zonder iets te zeggen liep ik langs de jongen met de blauwe ogen. Ik tikte zijn schouder even aan toen ik langs hem liep zodat hij ook om zou draaien.

Op het moment dat de grote jongen op het kleine kale ventje sprong begon ik te rennen


The Selectie games, - Pagina 3 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

Ik deed nog een keer mijn ronde door de groep heen. Sommige waren zo entasiast dat ze de plek een naam wilde geven. Ik vond het goed. Alle ideën waren welkom. Ik vertelde iedereen dat ze mochten stoppen met werken en bij het vuurtje mochten gaan zitten. Der waren 4 verschillende vuurtjes versprijt over het gras valt in het midden van het gebied.

Toen iedereen was gaan zitten ging ik ook een plek zoeken. Ik zag de speurders zitten. Met hun had ik nog niet gesproken de laatste vier. Ik ging tussen twee jongens in zitten. De ene was de jongen waar ik voor dat ze vertrokken nog mee gepraat had. Ik wist de namen van de speurders niet. Dus die ging ik eerst vragen En natuurlijk of ze nog iets te vertellen hadden of gezien.


The Selectie games, - Pagina 3 Ibkmk8
Katy Groep 3 -ochtend

Hij praatte over een stuk touw. ik graaide im mijn tasje en haalde een stukje touw uit.'Hier' zei ik trots ne gaf het stukje touw. daarna ging ik zelf weer verder zoeken. ik vond een paar mooie geschikte stukken houd, Atans ik hoopte dat ze geschikt waren. Er zaten bijna geen zei takjes an en ze warenbijna allemaal ongeveer recht. Ik legde ze neer bij de jongen ik ws bijna 3 uur weg geweest om het te zoeken. Ik hoopte dat de jongen al ets gemaakt had.


The Selectie games, - Pagina 3 2wn6brk
sonya Groep 4 - middag

*loopt rond*


The Selectie games, - Pagina 3 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

*volgt een vlinder*

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

'Daar wat is dat?' vroeg ik. Ik greep naar de hand van het meisje en trok haar mee richting het beestje'Heb jij dat eerder geizen? was dat? waar komt het vandaan?' Ik trok haar mee en lied der voor geen mogelijk heid meer los. Net voor we bij het beestje was keek ik pas om. 'heheh sorry' zei ik beschaamd en lied haar hand los. 'Hetspijt me' Ik keek snel weer terug naar het beestje


Laatst aangepast door Evilian op do dec 04 2014, 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 19:36

The Selectie games, - Pagina 3 10wvadx Plume - groep 1
mijn hamstertje kwam me trui uit en pakte een nooitje. riven keek geschrokken naar mij. 'waar heb je dat beestje vandaan?' zei hij verbaast. 'ooh uit de dierenwinkel.' zei ik en lachte breed. 'hij is altijd bij me en hier dus ook.' vertelde ik. 'eeh? hoor jij dat ook in de verte?'

The Selectie games, - Pagina 3 3325qg2 Delle - groep 2
met appel en al slofte ik naar een van de vuur haartjes ik had geen zin om bij die stomme lijder te gaan zitten. dus ik ging naast een leuk meisje zitten. 'heeeeeey, kom je hier vaker?' zei ik als slechte eerste opening zin. ik ging pal naast haar zitten en keek haar flirty aan. ik nam een hap van me appeltje. 'heey? waar heb je die vandaan?' vroeg ze. 'umh uit een boom?' zei ik droog. 'ik vond er maar eentje. maar als jij er ook een wilt dan kan ik er misschien nog wel eentje voor je pakken.' zei ik flirty. mijn appel was op. ik moest van me klokhuis af. ik keek gemeen naar die stomme lijder. ik gooide me appeltje richting de lijder maar de appel kwam tegen een van de andere verkeners aan.

The Selectie games, - Pagina 3 2hdnw5u Setto - groep 3
ik was bij een groep mensne aan gekomen het was een grote gaos mensen vochten met elkaar of zeurde over dingen andere slopte huizen of deden helemaal niets. ik stond er maar wat bij en keek er naar tenslotten had ik niet gekozen voor om in groep mensen te leven mensen zijn rare wezens met hun emoties. ik stond in het kamp en keek wat rond naar de gebouwde huizen ik trok aan een houte stok dat was neer gezet meteen viel het huisje uit elkaar. 'die is niet stevig genoeg.' zei ik en liep naar een volgende huisje toe ik bekeek het en wilde weer aan een paal trekken if duwen waar hij op gebouwt stond.

The Selectie games, - Pagina 3 2d1a6nk Tao - groep 4
'jongens ik moet effe wandelen' zei ik. rustig stond ik op en wandelde de deur uit. ik keek naar de grond en zag niet waar ik liep totdat ik tegen iets aan knalde. een van mijn wapens vielen op de grond.

The Selectie games, - Pagina 3 Aw6a39 Mellanie - groep 5
*zit in het gras*


Laatst aangepast door Timeless op do dec 04 2014, 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 20:31

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 3 M7t8y8
Jamie draaide zich nu ook om, nie wetend waar het meisje het over had. Toen hij de instorting zag en de commosion eromheen moest hij lachen. Snel deed hij zijn hand voor zijn mond though, zodat er eigelijk maar een 'ha' uitkwam.
Het meisje rende erheen. 'Heey! Ik kijk nog steeds uit naar je verhaal!' riep hij, toen rende hij er pas achteraan.
Zijn hart daalde weer toen hij het gevecht zag. 'Ohh dammit guys jullie moeten er echt mee ophouden, zo komt er nooit iets van terecht.' zei hij meer tegen zichzelf.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 3 3322hw2
De vrouw was aardig. Griffyn had dat besloten toen ze hem een bord met warm eten gaf. Iedereen die iemand eten gaf was aardig, in Griffyn's ogen.
Iedereen zat nu rond 4 verschillende kampvuren. Alles leek rustig en voor het eerst, Griffyn had niet het gevoel dat het zo ontzettend erg was waar ze nu waren.
De leider, Tommy, was naast hem komen zitten. Hij vroeg allerlei vragen en Griffyn voelde zich enorm trots dat hij ze allemaal kon beantwoorden. Hij vond het ook fijn dat de jongen die aan de andere kant van Tommy zat, Scott, ook mee aan het praten was.
Ineens knalde er iets tegen zijn hoofd though, en het deed best wel pijn. Geschrokken dook hij in elkaar en zijn hand schoot naar de plek waar hetgene tegen aan kwam. Het bleek een appel te zijn.
Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 3 Npgljr
Toen Finnegan het touw zag lichtte zijn gezicht helemaal op. 'Thanks! Hiermee kunnen we het begin maken.' hij keek rond. "Ze hebben hier ook alles. Misschien is overleven inderdaad niet moeilijk." dacht hij. Katy was al weg om takken te zoeken en hij was nu weer alleen samen met Lydia. Hij stond op en liep naar het lange onkruid dat hij gezien had. Hij plukte zo veel als hij nodig had en begon het aan het touw te maken zodat het langer en langer werd.
Plots kwam Katy terug en legde een hele stapel met takken naast hem. Even keek hij ernaar maar hij zag al meteen zat ze goed waren. 'Dank je wel Katy. Wat moesten we toch zonder je.' Zei hij glimlachend. Hij glimlachtte veel.
Lydia was ondertussen verveeld geworden. Ze had de hele tijd gekeken hoe Finnegan aan het vlechten was. Maar nu ze de stapel met takken zag werd ze weer blij. Ze sprong van de boomstam af, viel op haar kont, liet zich niet tegenhouden en rende naar de stapel toe. 'Vriendjes voor Takje?' vroeg ze blij.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 3 V5izh4
Het liedje bleef haar maar achtervolgen... het was freaking haar helemaal tot over der oren.
Ze had besloten om de jongen te volgen op een veilige afstand. Dingen uitvinden over iemand is altijd leuk.
De jongen bleef maar lopen en bleef maar lopen, en Lyralinn begon zich af te vragen of hij wel wist waar hij heen ging. Misschien deed hij dat wel want hij keek niet een keer rond en ging alleen maar door, heel de tijd hetzelfde nummer zingend.
Het duurde zo lang, en ze bleven zo lang doorlopen, dat Lyralinn serieus bang werd. Ze stopte niet though... ze bleef hem achtervolgen alsof ze gehypnotiseerd was.
Na een lange tijd gelopen te hebben bleef de jongen ineens staan. Ze waren aangekomen bij een enorme boom. En bij enorm wordt er ook echt ENORM bedoeld. De jongen bleef staan en het liedje hield op. Lyralinn verstopte zich weer achter een andere boom, nog steeds de jongen in de gaten houdend.
Ineens draaide de jongen zich om en keek Lyralinn recht aan. Zijn ogen waren knal rood. Niet de irissen maar het oogwit. Hij was ontzettend bleek en bewoog níet.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 3 20rpi8h
'Niet meer doen.' zei Thalia kortaf. Ze deed haar hand achter haar rug zodat hij er niet meer bij kon. 'Ik hoop dat je weet dat ik nog steeds beter ben met een wapen dan jij.' Toen liet ze het onderwerp vallen en keek naar het beestje, dat nog steeds op zijn plek zat. Het had inderdaad gigantische oren. En.. het was best schattig eigelijk. Tot het hun aankeek.
'Hey wacht eens even... dat ding is helemaal geen dier.' Zei Thalia. Ze kneep haar ogen bij elkaar om het beter te kunnen zien. 'Er zit volgens mij een camera in zijn ogen.'


Laatst aangepast door Spieling op do dec 04 2014, 21:45; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 20:40

The Selectie games, - Pagina 3 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

ik stond te genieten van alles wat er gebeurde.

The Selectie games, - Pagina 3 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

even keerde ik op en rende een stukje achter uit 'Die krijg je nog wel een keer' zei ik lief en stak me tong naar de jongen uit. Ik draaide me weer om om zo snel mogelijk bij de plek te komen. Ik zag die jongen staan die ons gewaarschuwd had.
The Selectie games, - Pagina 3 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond
Ik had me net gericht naar Scott die vertelde over een bepaalde plant die ze gevonden hadden. Het was er eentje die je kon gebruiken om wonden te zuiveren. Ik vind het heel interstant maar ons gesprek werd op een vervelende manier onderbroken. De jongen naast me maakte ineens een rare beweging en beschermde zichzelf. Ik keek van griffyn naar de grond. er lag een stuk appel. aan de plek te zien waar het geraakt was. was er gegooit vanaf de overkant. Ik zag de jongen zitten waar ik dat moment er voor nog een pijl tussen ze ogen had geschoten. Ik haalde me schouders op. Ik krijg die jongen nog wel. dacht ik. 'gaat het' vroeg ik aan griffyn..

Daarna stond ik op en pakte de appel mee. Langzaam liep ik naar de jongen toe, Ik hurkte naast hem naar 'Kijk als je dingen wilt gooien doe het dan goed en gooi de goeie raak.' Nu je miste bewijst alleen maar dat je echt niks waard bent' Ik keek hem kill aan
The Selectie games, - Pagina 3 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

ik werd helemaal blij toen hij zei 'Dank je wel Katy. Wat moesten we toch zonder je' Me glimlach op me gezicht werd steeds groter. 'Is het goed als ik even rond ga lopen om tekijken wat er nog meer is' vroeg ik terwijl ik eigenlijk al weg liep.

ik keek nog even achterom toen ik Lydia heel blij hoorde roepen. ''hier kan ik het wel overleve'' dacht ik terwijl ik mijn pad vervolgde naar de groep. ik kwam uit aan achterkant van een huisje. Ik was nog geen 5 meter van het huisje vandaan maar ineens stortte het in. Ik zag een jongen staan. De zelfde als die van een paar uur geleden. Hij liep door naar een ander huisje en ging daar ook aan de stokjes zitten 'Hey niet doen niet slopen' zei ik ineens hard op. Ik schrok van me zelf toen ik dat hard op zei


The Selectie games, - Pagina 3 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

Ik liep rond tot ik ineens die meid zag staan Ze stond achter een boom n kek recht naar een jongen. ik staarde naar het tweetal er hing een rare sweer rond die twee

The Selectie games, - Pagina 3 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag
ik stond met me rug naar het huis tot er opeens iets tegen me aan botste, ik draaide me om en zag de asiatische jongen staan 'oj heeeeey ik ben penny' zei ik en stak me hand blij uit.

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

'je mag misschien beter zijn in vechten, misschien ben ik wel beter in andere dingen' zei ik en knipoogde. ik bedoelde eigenlijk het omgaan met mensen maar ik zei het perongeljk op een pervy manier. 'dat ding is helemaal geen dier' zei ze ik keek haar aan en vervolgens naar het schattige beestje. Geschrokken stapte ik achteruit. ik bleef weer achter dat vervelende wapen hangen en viel onderuit. Het zwaard stak pijnlijk tegen me been aan.  'Er zit volgens mij een camera in zijn ogen.' zei ze. 'wat ze filmen ons? en houden ons in degate?' zei ik geschrokken vanaf de grond.


Laatst aangepast door Evilian op vr dec 05 2014, 10:59; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 21:55

The Selectie games, - Pagina 3 10wvadx Plume - groep 1
riven en ik waren naar beneden geklommen en stapte op het geluid af ik hoorde niets omdat we in het dicht gebouwde bos zaten maar riven hoorde duidelijk wel iets. 'heeey kan dat wat zachter. jullie verstoren de stilte van de natuur.' zei riven en grijnste plagerig breed. iks tote riven aan. 'hey niet zo brutaal.' zei ik terug. 'jullie kunnen beter huisjes bouwen in bomen dan hier in het gras.' vertelde riven. ik keek naar de mensen en het genen wat onder de puin lag. ik liep er naar toe en probeerde haar/hem onder vandaan te trekken. toen die genen weer vrij was liep ik weer naar riven toe. ik aaide mijn hamstertje over zijn buikje heen die in mijn sjaal verstopt zat hij was er half uit geklommen en knabbelde aan zijn walnoot.

The Selectie games, - Pagina 3 3325qg2 Delle - groep 2
'kawwaaa!!' schreeuwde ik bang en kroop uit schrok over het meisje haar schoot heen met me rug lag ik nu op het schoot van het meisje. mijn handen hield ik dicht tegen mijn hals aan. met grote bang oogjes keek ik hem aan. ik had hem totaal niet horen aan komen. snel keek ik van link naar rechts of er mensen bij zaten die mij konden beschermen. 'zal ik het nog eens probere? 3 keer is scheepsrecht?' zei ik ontschuldig.

The Selectie games, - Pagina 3 2hdnw5u Setto - groep 3
ik keek op toen ik iets hoorde ik zag een jonge vrouw. 'ik sloop niets.' zei ik droog. 'ik kijk na of het stevig is. als er dingen zijn die iets willen van ons dan slopen ze het alsnog. omdat het niet stevig genoeg is. de konstrusie is otaal ongelijk en niet simatriesch in het midden is geen stuun paal gemaakt en deze takken zijn te dun om een skaled te vormen voor het vasis van een schuilplek.' somde ik slim op.

The Selectie games, - Pagina 3 2d1a6nk Tao - groep 4
ik schrok toen ze iets zij en vooral toen ze haar hand zomaar richting mij uit stak bang boog ik naar achteren toe om haar hand te ontwijken. omdat ze zo ene tijdje bleef steen keek ik ondezoekent naar de hand. 'umh, hey....' zei ik en keek van de hand naar het meisje. 'ik ben huang zitao.' zei ik en maakte een korte buiging. ik keek nogsteets naar de hand die ze uit gestoken had. ik voelde aan mijn riem en miste iets ik keek snel om me heen opzoek naar mijn keine tanto

The Selectie games, - Pagina 3 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik zag weer iets spannents in de groep een meisje steelde voedsel uit achtergelate tassen van mensen die aan het klussen waren. ik bekeek haar houding en bewegingen. ''misschien als ik....'' dacht ik en sloeg mijn geweefde gleed om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptydo dec 04 2014, 22:29

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 3 M7t8y8
De jongens waren nog steeds aan het bekvechten. En het werd steeds erger. Zo erg, dat er zelfs twee groepen ontstonden! Iedereen was nu tegen elkaar aan het schreeuwen. de ene groep nam het op voor de ene jongen en de andere groep voor de andere. Alleen Jamie, het meisje dat nog steeds haar naam niet had gezegt [Minzy] en de jongen van eerder stonden te kijken.
Jamie zag hoe een meisje iemand van onder het puin uit haalde. Blijkbaar waren hun ook personen die niet meededen met de onzin.
Uiteindelijk, toen random mensen andere random mensen random begonnen te slaan, werd Jamie het zat. Met de herinnering van de bravery van het meisje eerder in zijn achterhoofd, stapte hij naar voren. 'STOP!' riep hij en hij had in 1 keer de aandacht, wat hij niet verwacht had. 'Waarom doen jullie dit in hémelsnaam!? Wat zijn jullie? Een stelletje holbewoners die niets beter weten dan anderman de schuld geven? Dat is zielig!'
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 3 3322hw2
'Gaat het?' vroeg Tommy. 'Jah...' antwoorde Griffin. Hij ging weer rechtop zitten, maar had nog steeds zijn hand op de plek. "Zeker wel dat er een bult komt te zitten! Misschien wel zo'n hele groten dat iedereen het kan zien. Oh shut it helemaal niet. Het was maar een appel, dat kan geen kwaad. .. Het doet toch zeer... jah.. nou dan.. dat is geen garantie oke. Sure, wat jij zegt. .. Shut it." Het leek alsof Griffin's gedachtens nu nog erger waren dan eerst.
'Dat was unfair.' Scott zei ineens. Hij was nu dichter bij Griffin komen zitten en pakte Griffin's hoofd vast om ernaar te kijken. 'Tommy zorgt er wel voor dat dat niet meer gebeurt.'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 3 Npgljr
'Stop, Lydia auw, stop!' Finnegan riep. Hij was met Lydia in gevecht om haar uit de takkenstapel te halen. 'Ik heb het geen tijd voor, ga please weer terug op je plek zitten.' Hij was aan het smeken nu. Lydia wilde persee in de takken zitten, en ondanks dat ze een jaar of 6 was, was ze behoorlijk strerk. Niet alleen sterk, maar ook snel en lenig. Zoals alle kleine kinderen. Het was hopeloos voor de jongen om haar stil te laten zitten. Steeds kreeg hij weer een stomp in zijn maag op tegen zijn kaak ofzo.
Toen ze iemand iets hoorde roepen though, stopte Finnegan met worstelen. Hij keek in de richting van waar het vandaan kwam. "Katy.." dacht hij. Hij spitste zijn oren maar er was geen ander geschreeuw meer.
Lydia was ondertussen rustiger geworden, aangezien Finnegan niets meer terug deed vond ze het ook niet meer leuk.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 3 V5izh4
Het leek uren te duren, en de jongen bleef haar maar aanstaren.
Pas toen Lyralinn in beweging kwam begon ook de jongen te bewegen. En om heel eerlijk te zijn had ze liever dat hij dat niet gedaan had.
De jongen begon weer te zingen, luider dit keer en er was een rare toon in zijn stem die niet veel goeds voorspelde. Langzaam ging zijn hand naar zijn wapen, wat een lang, dun mes was met een enorm scherpe punt, als een naald.
'Wow.. oke.. uuhm...' begon Lyralinn. Ze had al een idee waar dit heen zou gaan. Maar nog voor ze iets kon doen of zichzelf schrap zetten, sloeg de jongen het mes in zijn eigen nek. Hij hield het daar terwijl hij het los liet.
'Holy shít!' Lyralinn riep en rende naar hem toe.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 3 20rpi8h
'Meehhehh..' zei ze en ze haalde haar schouders op. Haar ogen verlieten het beestje niet. Ineens sprong het beestje weg, en verdween tussen de bladeren van alle andere takken. 'Maar ik denk het wel...' zei ze. Ze draaide zich om en hield Kevin overeind door hem een hand aan te rijken. 'Doet je been pijn? Of kunnen we verder met de training?' vroeg ze. Ze negeerde de pervieness van hem totaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyvr dec 05 2014, 10:51

The Selectie games, - Pagina 3 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

Het werd steeds heftiger, ER begonnen 2 groepen te onstaan, Met een plezier keek ik hoe het langzaam in een mega ruzie kwam. Sommige begonnen elkaar te slaan en aan de haren te trekken, Het meisje dat net iemand gered had kreeg de schuld van de ruzie, Het was zo choatis dat je niet meer goed zag wat wat gebeurde, Vlotjes ontweek ik de dingen die rond vlogen,

The Selectie games, - Pagina 3 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

Jamie stapte er tussen. Eerst luisterde ze naar hem maar al snel kreeg hij er ook schuld van dat hij niet mee had geholpen dat hij te lui is, Een van de jongens rende op hem af en haalde uit, Me handen grepen naar de katana die ik bij me droeg.
Iedereen ging op elkaar wat moesten we nu doen


The Selectie games, - Pagina 3 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

De jongen schrok van me toen ik er ineens was. 'zal ik het nog eens probere? 3 keer is scheepsrecht?' zei hij. 'Wat jij mag doen is sorry zeggen tegen hem aangezien hij je niks heeft aangedaan' zei ik en wees naar de jongen die de appel tegen zjn hoofd had gehad.


The Selectie games, - Pagina 3 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

'maar het is neit beleeft om dingen te slopen van andere' zei ik zachtjes en binnenmonds. 'Ze hebbe er hard aangewerkt' ik schrok echt van me zelf dat ik dat zei. Maar de jongen kwam op zich betrouwbaar over.

'Misschien moet je het ze vertellen ineplaats van slopen'

The Selectie games, - Pagina 3 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

tot het Sonya's grote schrik stak de jongen zichzelf in de nek. Ik gilde hard maar coverde snel mijn mond. Die meid van net vond het niet leuk als ik gilde. Verstijft bleef ik naar het rusteloze lijk kijken

The Selectie games, - Pagina 3 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

De jongen pakte mijn hand niet mee. Ik lachtte lief en boog ook maar mee ik wist niet waarom hij dat deed. 'aangenaam...' ik was zijn naam al weer vergeten. 'Ik ben penny' I kwas trots dat ik me eigennaam kon zeggen. De jongen was rond aan het kijekn 'Wat ben je verloren?' vroeg ik en bekeek zijn actie 'Ik verlies ook altijd alles'

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Ik pakte de hand aan van de meid en trok me zelf omhoog 'Doet je been pijn? Of kunnen we verder met de training? vroeg ze . 'Nee het gaat wel' zei ik terwijl ik weer recht probeerde te staan 'Laten we beginnen,' Ik probeerde zo normaal mogelijk te lopen maar ik was echtfout gevallen. ME kuit brande als een gek, Net of het verrekt was. ik wist dat ik ondhandig wasmaar dat het dan ook zo zeer ging doen. Ik volgde het meisje naar de plek waar ze wilde trainen 'wat is je naam eigenlijk'


Laatst aangepast door Evilian op vr dec 05 2014, 18:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyvr dec 05 2014, 11:23

The Selectie games, - Pagina 3 10wvadx Plume - groep 1
er volgen dingen door de lucht hene en iemand kwam erg dicht bij met zijn wapen richting mijn hoofd. de jongen achter mij  trok zijn zwaart en ging voor mij staan. 'plume, kijk uit.' zei riven. hij duwde me steets meer naar het bos toe. ik hield me schaal vast zodat mijn hamstertje nergens heen kon gaan. uit angst voelde ik hem heen en weer bewegen door mijn kleding heen. het kietelde maar dit was niet het juiste moment om te gana laggen. mijn ogen dwaalde naar een andere jongen die ook niets van de 2 vechtende groepen snapte. voorzichtig en behandig ging ik door de menigte heen en trok hem aan zijn mou ik sleepte hem terug naar riven toe. 'hey, laten we gaan voor het telaat is.' zei ik tegen de jongen. de jongen schreeuwde inenen heel hard stop. ik keek naar de rest en zag dat ze voor heel even stopte met vechten. alle ogen waren gericht op de jongen die het gevecht onderbrak. 'heb jij een beter idee dan?' snouwde een vieze vent met een hamer in zijn handen. 'je hebt gelijk, het is allemaal jouw schuld!' schreeuwde hij. vervolgens rende de vieze man op de jongen af. met zijn hamer gericht om te slaan. ik zag het al helemaal voor me dat de vieze man de hersens in sloeg van de jongen die de gevecht onderbrak. ik greep de jongen zijn lichaam nog eens vast en trok hem naar achteren toe. de man miste op ene haar na de jongen.

The Selectie games, - Pagina 3 3325qg2 Delle - groep 2
'waarvoor? ik ken hem niet eens.' zei ik en keek flirty naar het meisje naast me. 'tenslotte is er geen dierecte bewijs dat ik het gedaan heb.' zei ik kinds en schoof steets meer bij de man vandaan. ik voelde mijn handen lichtjes trilerig worden. ''oh fak.'' dacht ik toen ik dat zag. ik graaide een doosje uit mijn broekzak en probeerde het doosje te openen. mijn handen trilde steets meer. nerveus keek ik van de man naar mijn doosje en steets weer terug. ik kreeg het doosje open snel nam ik een pilletje terwijl ik de andere kant op keek. het doosje klapte snel dicht en belande in mijn broekzak.

The Selectie games, - Pagina 3 2hdnw5u Setto - groep 3
'mevrouw, ik tegniesch gezien sloop ik niets. een stevige wind en het huisje licht omver en dan moet je na gaan dat ze er dan in liggen en slapen.' zei ik serieus. met een flinke trap trapte ik tegen een van de steunende takken aan. het huisje wankelde maar bleef wel staan. 'zie je, deze is iets beter dan de vorige.' zei ik nog altijd serieus. 'waarom zou ik anderen helpen met bouwen? dan stel ik me zwak op en kunnenmensen achter me rug om mij killen terwijl ik aan het bouwen ben van huisjes. de beste onderdak is een boom zelf. en niet de takken daar van.' zei ik neutraal en lied het huisje met rust. nogaltijd keek ik het meisje scherp en diep aan in de ogen.

The Selectie games, - Pagina 3 2d1a6nk Tao - groep 4
'Wat ben je verloren?' vroeg ze. ik keek haar aan. 'mijn tanto.' zei ik kort. 'het moet gebeurt zijn toen jij in de weg stond.' zei ik vervolgens en keek nog een keer om me heen.

The Selectie games, - Pagina 3 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik vouwde de kleed op en stopte het in mijn tasje. 'bye,' zei ik tegne het meisje het meisje zwaaide naar me en ging verder met haar gevlochte spul. ik wandelde naar een van zit plekken. daar waar het meisje dingen probeerde te stelen. ik ging zachtjes achter haar staan. 'zoek je iets?' vroeg ik. het meisje schrok hevig en keek gelijk op. 'eeeeeuhmm.' zei ze twijvelend. 'iemand heeft mijn wapen gestolen. ik had het even op de grond gelecht bij een boom en toen ik terug kam was het weg. vertelde ze. ik keek haar liefjes aan. 'hoe groot is het?' vroeg ik. 'zoon halve meter. een zwaard en erg zwaar.' zei ze. 'wie weet vinden we het nog.' zei ik en glimlachte met me ogen dicht en me hoofd iets gekantelt. ik draaide me om en liep van haar vandaan. ''mmmh.''
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyvr dec 05 2014, 12:12

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 3 M7t8y8
'Wow whaat the..' Jamie zei geschrokken toen hij ineens achteruit getrokken werd. De hamer zwaaide net langs zijn neus heen. Hij moest scheel kijken om het te kunne zien en het leek alsof alles in slow motion ging. Uiteindelijk viel hij hard op de grond vanwege de force van de ineens beweging.
De vrieze man met de blijkbaar best wel lange baard stond nu over hem heen. Je kon niet eens zijn mond zien. 'Allemaal jou schuld.' Zei hij kwaad. Jamie werd ontzettend bang. Hij kroop achteruit, nog steeds de man aankijkend. Snel keek hij even naar het meisje dat het gered had nog geen minuut geleden. 'Thanks.' zei hij en hij managed om een smile op te zetten.
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 3 3322hw2
"Tommy wijst naar je... hij heeft het over je. .. Niet waar.. waarschijnlijk ben ik als een soort voorbeeld ofzo.. jah dus, dan praat hij toch over je.. waarom ben je daar zo blij mee? He hoofd doet zeer oke.. niet meer, zo'n erge klap was het nou ook weer niet.. Ow shut up je weet wat ik bedoel.." Griffyn nam een diepe zucht en rustte zijn kin op zijn handen.

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 3 Npgljr
'Kijk eens!' Finnegan riep trots en hij hield de boomschors omhoog. Alle takken waren er nu aan gewoven en het was een soort van groot, stevig, houten schild geworden. Lydia keek er met grote ogen naar alleen ze wist niet echt goed waar het voor was, dus ze vroeg ernaar. 'Diitt.. is ons dak.' Finnegan stond met een sprong op en plaatste de schors tegen de omgevallen boom. Er ontstond een soort tent achtige plaats. Groot genoeg voor misschien 3 mensen... zoiezo 2. 'Hopelijk komt Katy snel terug he, dan kan ze het ook zien.' Hij glimlachte naar het kleine meisje en het kleine meisje glimlachte terug.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 3 V5izh4
Ze hoefde maar voor een seconde om te kijken of ze wist al dat Sonya er stond. 'Haey! Kom me helpen!' Riep ze en ze viel op haar knieen naast de jongen. Bladeren dwarrelde om haar heen die voorheen op de grond lagen.
Het bloed van de jongen had al een behoorlijk wat bladeren rood gekleurt. Er het was nog steeds aan het stromen, betekend dat hij nog niet dood was. Met disbelieve keek Lyralinn hem aan. Zijn ogen warne nog steeds open, wat haar alleen nog maar meer angst aanjoeg. Hij ademde ook nog steeds. Hij kon alleen helemaal niets meer. Hij was totaal geparraliseerd.
Toen Lyralinn beter naar hem keek zag ze dat hij haar aankeek, maar niet met een dreigende blik. Meer met een blik van wanhoop, en Lyralinn, opnieuw, begreep wat hij bedoelde. Deze keer was ze goed though. De jongen wilde zelfmoord plegen en was er niet in geslaagd een snelle, pijnloze dood aan te gaan. Nu lag hij hier hulpeloos terwijl hij het leven uit zich weg voelde vagen met elke hartslag.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 3 20rpi8h
'Thalia' zei ze kort, even omkijkend. Ze had haar zwaart weer terug gedaan in de schede en liep naar een open plek toe die nog niet bezwaait was met spullen of mensen.
'Kijk... Dit..' Ze ging stil staan en opende haar armen, nog steeds met haar rug richting Kevin. 'Vind ik een mooie plek om te oefen, wat vind jij.' Ze draaide zich om met een halve smirk op haar gezicht, alsof ze wist dat het een eitje zou gaan worden.


Laatst aangepast door Spieling op vr dec 05 2014, 17:56; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyvr dec 05 2014, 12:32

The Selectie games, - Pagina 3 Dcswi0
Yaden Groep 1 -ochtend

Ik genoot van alles wat er gebeurde. Er lagen al 2 mensen knockout op de grond.


The Selectie games, - Pagina 3 Zojl2v
Minzy Groep 1 Ochtend

Finnegan werd ineens voor me weg getrokken door een meisje. geschrokken en verontwaardigd keek ik het tweetal aan. De hamer vloog naar het hoofd maar miste net. Ik haalde diep adem van opluchting. De man zat boven de jongen. Hij kroop langzaam achteruit. Ik zette een sprintje op en duwde met me volle gewicht de man op zijn zei. Me katana swaaide ik door de lucht en sloeg ik net naast het hoofd in de grond. 'STOP' Gilde ik hard,

The Selectie games, - Pagina 3 2lxcgmx
Tommy Groep 2-begin avond

'Omdat we jij de enige bent die zich niet aan de regels houd, En omdat we geen fruit gevonden hebben en jij de enige bent die rond is gaan dolen, Dus je gaat sorry zeggen' zei ik en keek hem aan. ineens begon hij te trillen, Met moeite kreeg hij een doosje open en at iets. Dit was mooi om te onthouden, EIgenlijk interseerde het me niet dat hij geensorry zou zeggen of iets, Het zou me alleen nog meer bewijs geven hoe hij is en zou zijn,

Ik stond op en liep terug naar de jongens die nu tegen elkaar aan zaten. scott hielp griffyn, Daarom ging ik maar tegen over hun zitten. uiteindelijk kwam een van de varkens aan

Ik stond op 'Laten we een groot vuur maken' schreeuwde ik 'Deze dag is geod verlopen Laten we het zo volhouden en het word nog easy om deze game te winnen' Riep ik
The Selectie games, - Pagina 3 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

'Maar maar het is niet gepast' zei ik en lied me hoofd zakken. 'Misschien moet je naar de maker toe lopen?' zei ik al oplossing neit weten wat ik moest doen. Toen hij me scherp aan keek stapte ik naar achtere. 'Sorry' Zei ik snel en draaide me om. Zo snel als ik kon lopen probeerde ik terug te komen naar de plek waar ik Lydia en finnegan had achtergelaten. Even had ik het gevoel dat ik verdwaald was. gelukkig zag ik de kleine lydia al met har stokjes staan. Ik liep er heen en zuchte diep

The Selectie games, - Pagina 3 2wn6brk
sonya Groep 4 - Namiddag

'Haey! Kom me helpen!' Riep ze, Snel keek ik rond me heen of er iemand anders was die moest komen ''k ga toch niet naar zo iets vies die gast is aan het dood gaan'' dacht ik maar toen ik er achter kwam dat ik echt de enige in de buurt was sjockte ik der heen. voorzichtige met me hoge hakken in het modder. Liep ik daar heen. De jongen leefde nog. 'aah hij leeft nog wat is er met hem gebeurd' Ik bleef op een afstand kijken.

The Selectie games, - Pagina 3 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Je tante, Ja die ben ik ook een keer kwijt geraakt, Maar je tante is toch niet zo klein dat ze op drgond kan liggen?' Ik keek naar de grond en zocht naar een vrouw. 'Hoe oud is je tante dan dat je haar op de grond zoekt?'

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

We hadden een stukje verder gelopen dan ik dacht. ME kuit verzuurde. Ineens draaide ze om ik rechte me rug en deed of er niks an de hand was. Haar smirk op haar gezicht maakte me een klein beetje bang. Ik dacht dat ze me eerst wilde omleggen. MAar natuurlijk laat ik niks weten. Ik probeerde me zwaard er weer uit te krijgen 'DEr moet hier een techniek voor' siste ik naar het zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyza dec 06 2014, 17:14

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 3 M7t8y8

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 3 3322hw2

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 3 Npgljr

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 3 V5izh4

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 3 20rpi8h
'Oke, Kevin stop.' Thalia zei met een lach toen ze hem weer zag kutten met zijn zwaard. 'Je kan ook vragen of ik het aan je kan laten zien. Training gaat niet alleen om kracht maar ook om kennis.' Met dat, ging ze recht staan, armen recht naast zich, gebaarend dat Kevin hetzelfde moest doen. 'Als je zo staat, kan je het makkelijk doen, je moet het vanauit je schouder laten komen, like this.' Ze pakte het handvat van haar zwaard en trok het uit haar schede met gemak. Het maakte een ijzer geluid en de zon weerspiegelde in de blauwe edelsteen waardoor het een miljoen kleuren leek te hebben.'Nu jij..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Emptyza dec 06 2014, 17:21

The Selectie games, - Pagina 3 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

IK deed haar eerst overdreven na. Me rug gespanne recht en me schouders veel te ver naar achteren 'Oh me rug kraakte' zei ik met een glimlach en ging daarna normaal recht staan. Met grote ogen keek ik naar haar actie. 'LOOK A RAINBO....' ik wees naar haar edelstenen maar maakte me zin niet af. Snel ging ik weer recht staan en pakte me zwaard met me rechter hand beed. Ook me zwaard zat aan der rechterkant. In e gedachte spoelde ik de actie van de meid opnieuw af. 'Oh andere hand' Snel verwisselde ik vna hand en trok het zwaard er .... niet uit. Het lukte weer niet. Maar ik gaf niet op. Ik bleef het overnieuw doen tot hij er uit kwam. Met een volle vaart vloog hij weer bijna uit mijn handen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Selectie games, - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Selectie games,
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: