cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 20:01

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'Het was niet zijn tijd om dood te gaan.' Gromde ik naar Lyralinn. 'Hoe druf je iemand zijn leven af te nemen.' De wachter greep naar me voet. Ik bukte en gaf hem het beeldje dat op de grond lag. 'hier ga terug naar clara en blijf van andere af' Zei ik tegen hem



Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

Ik zag een jongen staan bij de boom. Oh heey die ken ik. I kzette het opet het rennen en keek naar hem Toen ik bij hem aan kwam sloeg ik mijn arme rond de jongen 'Ohh daar ben je'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:18

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

Lyralinn said nothing, it wasn't a good time for that. she would wait 'till another time to beat some sense in Yidae.

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

He jumped but relaxed when he saw that it was the silver haired boy. 'Oh he, I'm not spying on them, I'm just watching they know I am here.' they began to ramble, afraid that Eon might think he was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:30

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik stond op en lied de man daar achter. Ik liep lang lyralinn net of ze lucht was. Ik ging bij eon staan met mijn handen in mijn zakken

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

ik bleef aan aan griffin hangen. 'Ga je met ons meee' zei ik bijna op een verliefde toon. Me hoofd deed nog steeds zeer van de klap die ik gemaakt had op de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:33

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

Sighing, she walked after Yidae, to Eon and Griffyn.

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

´You guys keep saying that, but I don´t know what the hell you are talking about. is it something I can help with= because then I would love to help you.´
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:36

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Zonder een enkele emotie te tonen ging ik achter hun staan keek naar de lucht ''zo mooi die wolken'' dacht ik

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

'Vraag het aan lyraaaalinn' zong ik bijna 'ik weethet elf ook niet precies' ik hing nog steeds rond de nek van Griffyn
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:38

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

´Ask me what?'

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

'Uuhm, you guys keep saying something about coming with you... can you get off of me please?' he asked when Eon became irritating. He tilt Eon's arms from around his neck so that he could breath a little again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:47

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

luisterd naar het gesprek

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

Griffyn duwde mijn armen weg 'hey houd je niet van knuffelen' zij ik terleurstellend. Langzaam werd mijn hoofdpijn minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:51

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

(Insert Griffyn here). 'Well, I heard you were a thief, and a good one. We could need that. You see, we have to sneak into Nightwell castle, to deliver a letter to someone.' (Inser Griffyn here) . 'You are a thief, very quick, noone sees you. you are the best person we can need right now. So would you like to join us on our quest to Nightwell Castle please?'

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

'Uyuhm... no sorry.' he put up the most beautiful cute face ever, but then he looked back at Lyralinn with serieus eyes. 'How can I be of help for you?' (Insert Lyralinn here). 'Alright, I don't see how you can need my help with that though. (insert Lyralinn here)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:54

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

luisterd naar het gesprek

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

Oh dus nu komt er ook nog een dief in het spel. beter pas ik op mijn spulen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 21:56

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

'Eon, Griffyn isn't going to steal you stuff. have some 'trust' in someone.' she said this while looking at Yidae, since he was telling her to trust people.

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

'I... I would love to go on your quest, but how can I care for my mother, or for my little brother?' he asked.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 22:03

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

dit zegt genoeg

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

'Dat zullen we dan nog wel zien' ik gooide een sjaggie blik naar Grfffyn. Mijn hoofdpijn was gelukkig al een stuk minder en kon me niet goed herrinere waarom we eigenlijk buiten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 22:06

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

'Everything will be alright with your mom and brother Griffyn. I will personally send someone there to take good care of them.' she smiled at him, the sweetest smile you could ever imagine. it worked, because he nodded.

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

'Then I happily go with you.' And there was his big, boyish smile again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyvr mei 30 2014, 22:15

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

*luisterd*

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

'kunenn we nu gaan' mijn humeur was al een stuk bozer dan net.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyza mei 31 2014, 16:09

Nightwell story - Pagina 5 2r3a1jm
Lyralinn

'Yep, let's go.' Lyralinn placed her dagger back where it belonged and winked at Griffyn to show him that he could trust her.

Nightwell story - Pagina 5 16aw4mx
Griffyn

*follows Lyralinn*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Emptyza mei 31 2014, 20:50

Na 2 uur gelopen te hebben zijn ze aan gekomen Mairefill waterval. Hier besluiten ze om even uit te rusten en het eten dat Eon mee genomen had te benuttige. Ze hadden een kampvuur aangemaakt omdat de zon al aan het dalen was. Rond het Vuur zaten Eon Lyralinn en Griffyn. YiDae zat op een afstandje bij een boom net naast de waterval. Ze waren zo bezig met het vuur dat het drietal niet door had dat hun iets benederde

chialer

HP-100

Een samenvoegsel van water en modder. Ter grote van anderhalve meter. De grond 1 meter rond het beest is sompig dus je attack is -1. Vuur geen effect.


Langzaam kroop ik naar de groep jongeren die bij het vuur zaten. Ik halde mijn klauw naar achtere toen ik dicht bij genoeg was.

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP-Unknowned

Ik zat in een boom en bekeek van een afstandje hoe een chialer In de richting van het drietal liep. eingelijk zou ik moetne roepen en nu waarschuwen maar daar het ik niet veel trek ik. Ik ging zo zitten dat ikalles goed kon bekijke

Nightwell story - Pagina 5 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon
Eon

HP- 70[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 5 van 21Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Story in beacon hill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: