cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydi jun 03 2014, 21:37

Nightwell story - Pagina 9 2qsuvyf
nuit bete

HP-150-200-250-50

het vuur verspreide zich over mijn gezicht heen. Het licht brandde bijna alles weg.



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP unknowned

Door de snelle aftakeling van het beest werden de touwen rond me heen slap en had ik een uitweg te ontsnappen. Rond mijn hand vormde ik een klein vlammetje. Met een grote sprong vloog ik zowat naar de kop vna het beest toe. Door de vlammen heen ramde ik mijn hand door zijn kop heen.

Het beest spatte uit elkaar zoals de Chailer ook gedaan had. Alleen de laatste delen verdwenen en raakte niks.
Er blijf weer een kleine edelsteen achter.

Deze pakte ik op. 'hehehheehh well that was fun~!' Zei ik met een lach op mijn gezicht. Mijn schouder bloedde nog steeds mar voor mij deed het geen pijn meer.

'Goed gedaan griffyn' zei ik kort en strompelde terug naar mijn boom.

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

*zzzzz*
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydi jun 03 2014, 21:42

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

*ZZzzZzZZz*

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

HP 40

Griffyn watched Yidae with shocked eyes. "How can he be so relaxed about what just happened? I'm not relaxed, no Griffyn you are freaking out and you know it, shut up I do know thank you, oh sorry I was just trying to help, you're not helping, but serieusly though what happened? I dunno." It was one big chaos in his head, but he didn't mind, those were just in the background. 'Yidae... are you okay? I mean... your shoulder, it's still bleeding.' he walked to Yidae with still shaking legs. it was weird that he was still scared, this was the first time ever that he saw someone get hurt so bad since his dad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydi jun 03 2014, 21:55

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

HP unknowned
Yidae... are you okay? I mean... your shoulder, it's still bleeding.' schakend kwam griffyn op me afgelopen 'tch ja het gaat, hier' Ut het tasje dat ik standaart bij droeg gooide ik een doek. 'Maak eon wakker en zeg dat het zijn beurt is en ga slapen' Zei ik kort af en licht grommend. Ik draaide mijn hoofd van Griffyn af en sloot mijn ogen



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

*zzzzz*
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydi jun 03 2014, 22:10

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

*ZZzzZzZZz*

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

'Al...alright.' he nodded a few times, whith the cloth still in both his hands. he then walked to Eon and woke him gently. 'Eon, hey psst... wake up.' he shook his shoulder. 'Eon it's your turn to watch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptywo jun 04 2014, 12:29

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

''zzzzz''



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon
'@#$%' grommnd en vloekend werd ik wakker en keek in de ogen van griffyn. 'Eon it's your turn to watch.'.... *brain loading*...'WHut nu al.... okey okey ga maar slapen'. Ik ging recht overreind zitten en zag wat voor bende het geworden was, 'duu what did happend here'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptywo jun 04 2014, 12:31

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

*ZZzzZzZZz*

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

'there was... some thing... it is okey now, no need to worry.' he smiled, as he lay on the ground without a blanket, since his blanket got ruined by the fire. 'Well.. good night.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptywo jun 04 2014, 12:58

Langzaam kwam de zon weer op. Een paar heldere stralen schenen op het gezicht van Lyralinn. Griffyn lag opgerold bij het vuurtje en Eon zat te knikkenbollent bij het vuur. Yidae was nergens te bekennen.

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik was wat vroeger opgestaan en hard een paar konijntjes gevangen en wat groetne gezocht. Deze sleepte ik nu met me mee terug naar het kamp

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik zat de knikke bollen bij het vuurtje. Deze was bijna aan zijn einden.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptywo jun 04 2014, 14:29

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

The birds were making lovely sounds, and the calm wind rushed slowly over the tree tops. Lyralinn shifted in her sleep, making a very soft noise. "No I'm not ready to wake up yet, let me sleep for 5 more minutes." she thought. Then she smelled the left overs of the fire and the sat right up, not knowing where she was for a moment. When she realised though, she growned and went with her hands over her face to wake up more.

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

*Still sleeping*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptywo jun 04 2014, 14:36

Langzaam kwam de zon weer op. Een paar heldere stralen schenen op het gezicht van Lyralinn. Griffyn lag opgerold bij het vuurtje en Eon zat te knikkenbollent bij het vuur. Yidae was nergens te bekennen.

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Toen ik terug kwam bij het kampvuur was deze al bijna gedooft. 'owow...' Lyralinn vloog omhoog net of der iets binnen gedrongen was. Hierna wreef ze schattig in haar ogen, Even keek ik naar het drietal. ''Dit gaat een lange rit worden'' dacht ik. Ik liep rustig voorbij en gooide het verzamelde eten voor Lyralinn neer. Hierna liep ik zonder iets te zeggen terug naar mijn boom toe

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik zat nog steeds te knikke bollen in het zonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 08:35

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

'Th... thanks?' she said, looking at him like he had gone crazy. Then she sighed and stood up with the rabbits in one hand. "Good start..."

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

He woke up when he heard all the noises. his blue eyes looking around him. Everyone still thought he was sleeping though, because he didn't move. He looked at Lyralinn, who was sitting a few feet away from him. 'Good morning.' he said with a little smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 14:09



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik zat onder mijn boompje de zonne stralen schenen op mijn gezicht.

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

I zit nog steeds de knikkebollen in het zonlicht
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 14:20

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

She grabbed a little kelte that one of the boys carry with them and poured some water in it from the waterfall. After that she relit the fire a bit and placed the ketle on it. 'Alright, that is one.' she turned to the 2 rabbits and broke them so they would be easier to skin. The skinning was quiet fast actually. They were young so the skin would come off with ease. Then she just poured them into the water, so that the air would fill intself with lovely smells.

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

Watching around again, he took in everything he saw. When he saw Yidae, he stood up and grabbed the blanket Yi had given him earlier. 'Hey Yidae...' he said softly, afraid that he might be asleep. When Yidae's eyes opened, Griffyn stood with his back straight. 'I've come to give you your blanket. Thank you very much that I could borror it.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 15:22



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'hey Yidae' hoorde ik een stem zeggen. langzaam keek ik op en keek hem doordringend aan. 'I've come to give you your blanket. Thank you very much that I could borror it.' Zei hij en wilde de deken terug geven. 'keep it' zei ik kort af en wende mijn blik van Griffin weg, richting de waterval. 'Go eat and get your strenght back' hierna sloot ik mijn ogen weer.

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

een heerlijke geur dronk door in mijn neus. Ik haalde me neus om. Mijn hoofd werd een beetje warrig waardoor ik omviel. Ik was vergeten dat ik zat inplaats van lag. Met een harde klap kwam mijn hoofd op de grond 'OEF grrr' Ik krabblede overeind. Toen ik zag dat Lyralinn aan het koken was kroop ik op mijn knieen naar de pan en haalde mijn neus op. 'yum zo lekker' gelijk op dat moment begon me buik luidskeel te knorren
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 15:47

Nightwell story - Pagina 9 2r3a1jm
Lyralinn

'Hey!' she gave Eon a tick on his fingers when his hand came to close to the pan. 'No eating until its ready, or else you wont get any.' she teased him like she was his mother, but in a vry friendly and kind way. She laughed when she saw the look on Eon's face though.

Nightwell story - Pagina 9 16aw4mx
Griffyn

For some time, Griffyn stayed where he stood now, blanket in both his hands. he looked at Yidae with some hurt in his face. "Why are you sad? You know... he's acting like nothing happened last night... He didn't even want any help with his shoulder... It's like I'm a burden or something to him." he thought and he actually made himself even more sad. Then he just placed the blanket on the ground in front of him and run to sit by Lyralinn and Eon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Emptydo jun 05 2014, 15:54



Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar de jongen. Hij legde de deken neer. 'hehehe' ik zag hoe hij terug rende naar de andere twee. Toen ik zag dat hij er een beetje sad uit zag herrinerde ik me dat ik die nacht gebeten was door een beest met vergif. Normaal geneesde wonden altijd binnen een uur, Ik keek naar me schouder. De wonden waren paars geworden. ik prikte er in om te voelen of het niet heet was. Ik merkte dat de plekke gevoelloos geworden was ''oeps'' ik pakte me jas en sloeg hem rond me schouders zodat de plekken niet zichtbaar waren

Nightwell story - Pagina 9 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

ze tikte op mijn vingers toen ik een stukje uit de pan probeerde te pakken. Ik krulde mijn lippen op en keek weg als een klein kindlike this
'Meeh' Braaf bleef ik wachten tot het eten klaar was. 'Hoe lang nog lyraalinnn' vroeg ik bijna zingend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 9 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» [story] the end of the world
» Love story
» [story] er was eens... - marvel
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: