cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vampire Knight

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptydo jul 11 2013, 22:14

Vampire Knight - Pagina 10 Mi2hqw
Hij zuchtte even toen Frau door het raam verdween. Het was misschien ook wel even beter zo. Deze jongeman ergerde hem nu echt. Hij hoopte dat Frau geen stomme dingen uit zou halen nu buiten.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Hij had z'n hoofd even gedraaid toen hij een koude windvlaag voelde en zag nog net Frau naar buiten gaan. Rai deed het raam weer dicht en hij richtte z'n blik op de zwartharige jongeman, waarna die naar Frank keek. Hij haalde z'n schouders op. 'Ik weet het niet.' zei hij. 'Misschien heeft die z'n dag gewoon niet.' zei die toen droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptydo jul 11 2013, 23:21

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

al snel landde hij op de grond die een paar etages lager was dan het lokaal. rustig en alsof er niks aan de hand was stond hij op van de grond en hij begon door het bos te lopen. na een tijd kwam hij bij een meer terecht en hij maakte een grote vuurbal in zijn handen die hij in de lucht gooide. deze landde in het meer waar die doofde. in zijn woedde klapte hij één keer in zijn handen waar allemaal vonkjes vanaf kwamen. daarna knipte hij in zijn vingers naar een boom waarna deze in de fik vloog. na dat alles liep hij weer geërgerd verder. er was maar één plek en één iemand waaraan hij kon denken waar hij zich beter zou voelen. "nanaho" dacht hij in zichzelf. rustig liep hij op weg naar het dagklassers gebouw.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

na de vraag van Frankenstein had hij geprobeerd contact te leggen met Frau. na wat proberen merkte hij hoe kwaad Frau was en wat hij wou doen. hij schudde even zijn hoofd en verbrak de link. "Frau ik hoop dat het allemaal goedkomt." dacht hij in zichzelf. 'zullen we maar naar buiten gaan dan?' vroeg hij aan de groep terwijl hij de trap af liep.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

hij knikte op de vraag van rai en liep achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptydo jul 11 2013, 23:24

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Hij knikte op Rai z'n vraag en ging met Frank en Rai mee de trap af en vervolgens de gangen door naar buiten. Het was heerlijk koel buiten en hij vond het fijn dat het zo donker was. Er was nog wel te zien waar ze gingen door de maan die helder scheen samen met al de sterren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptydo jul 11 2013, 23:46

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

hij besloot maar te rennen en het duurde niet lang eer hij bij het gebouw van de dagklassers kwam. hij snoof even de lucht in zich op en rook meteen waar nanaho was. zo stil als hij kan loopt hij het gebouw binnen en ging op zoek naar de kamer waar nanaho zou moeten zijn. toen hij haar kamer had gevonden klopte hij zacht op de deur.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

eenmaal buiten snoof hij even de frisse lucht in zich op. het leek hem wel een beetje licht voor in de nacht. na wat rond te hebben gekeken zag hij verderop in het bos wat licht en er drong een hevige brand lucht in zijn neus. 'uuuhhhmmm jongens ik denk dat we een probleem hebben..' zei hij met een zucht.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

hij keek verbaasd naar raizel maar rook toen ook de brand. 'vertel me nou niet dat dat het werk van Frau is geweest...' zei hij met een zucht. 'echt wat er nu met hem is.. ik weet het niet meer.' zei hij met zijn hoofd schuddend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 00:04

Vampire Knight - Pagina 10 Jpvp93
Ze werd wakker door iemand die op de deur klopte en zuchtte even. Mopperen over wie er nu zo midden in de nacht nog op de deur zou kloppen, stond ze op en deed een badjas aan over haar nachtjapon. Met een slaperig hoofd liep ze naar de deur en opende het. Ze was gelijk klaarwakker toen ze Frau zag staan. 'Ben je niet goed bij je hoofd?' siste ze tegen hem en pakte hem bij de hand, waarna ze hem de slaapvertrekken uit trok en met hem de hal op ging. Met een zuchtje en een frons keek ze naar hem. 'Heb je er over nagedacht wat er zou kunnen gebeuren als iemand anders hier zou zien?' zei ze. Ze praatte nu wat harder, omdat ze niet meer in de slaapvertrekken waren.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Hij zuchtte toen hij het vuur zag. 'Misschien kunnen we dit beter regelen zonder het de anderen te vertellen.' zei hij. Hoe erg hij zich ook kon ergeren aan Frau. Hij wilde het de jongen niet aan doen dat Kaname nu echt boos op hem werd door een brand die hij veroorzaakt had en het zou over kunnen slaan op de gebouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 00:13

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

hij zei niks op nanaho haar vragen en toen ze stilstonden keek hij haar alleen aan. nadat ze klaar was met praten pakte hij haar hoofd zacht vast en kuste haar. hij liet zijn armen rustig naar beneden zakken totdat hij haar omhelsde. langzaam bewoog hij zijn hoofd weer naar achteren en keek haar met een lieve blik aan. 'Ik houd van je. dat is wat er mis met mij is.' zei hij zacht.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

hij knikte op wat luka zei. 'ik kan wel wat water over het vuur gooien. het zo slecht voor Frau zijn als iemand anders er nog achter zou komen.' zei hij. snel liep hij naar het vuur toe en was blij toen hij zag dat het vlakbij een meer was.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

hij liep meteen achter raizel naar het vuur toe toen luka en hij zeiden dat het beter was iets aan het vuur te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 01:00

Vampire Knight - Pagina 10 Jpvp93
Ze bleef hem met een frons aankijken en schrok toen hij haar kuste, waarna ze hem sprakeloos aankeek. Er verscheen een lieve blik in haar ogen toen die zei dat hij van haar hield en dat was wat er mis met hem was. 'Oh, Frau.' zei ze zacht en de frons kwam weer terug. 'Is dat de reden dat je me vannacht op ben komen zoeken?' vroeg ze hem en keek hem recht in de ogen.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Hij knikte instemmend op wat Rai zei. 'Dat is precies wat ik dacht.' zei hij. 'Ik help je wel.' zei die toen. Ze kwamen bij het meer aan en hij keek even met een frons naar de brand. 'We moeten snel zijn. Het kan overslaan op de gebouwen.' zei hij en richtte z'n blik weer terug op Rai en Frank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 01:18

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

'dat is één van de redenen ja.' zei hij met een glimlach. 'de andere zouden zijn dat ik aan niks anders dan jou kan denken. en dat kaname me zo geïrriteerd maakte dat ik wel van hem weg moest gaan.' zei hij zacht erachter na.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

hij probeerde met zijn telekinese de hele tijd waterballen tegen het vuur te gooien. dat was moeilijker dan hij dacht aangezien het water zo vloeibaar is dat hij het niet makkelijk met zijn telekinese vast kan houden.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

'ik help wel door te zorgen dat het vuur zich niet kan verspreiden.' zei hij tegen de groep. hij ging voor de boom staan en maakte zijn zwarte materie weer aan. deze spreidde hij dan als een soort schild om het vuur zodat het zich niet kan verspreiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 01:34

Vampire Knight - Pagina 10 Jpvp93
'Oh, dat spijt me.' zei ze zacht toen die zei dat Kaname hem zo ergerde dat hij wel weg moest gaan. Ze had nog blosjes op haar wangen van toen die tegen haar zei dat hij aan niets anders kon denken dan haar. 'Als je wilt kunnen we hier nog wel even blijven.' zei ze zacht. 'Maar ik wil liever wel terug zijn voor m'n vriendinnen wakker worden, anders gaan ze me zoeken.' zei ze toen en had een wat ongemakkelijke blik in haar ogen door de gedachte van haar vriendinnen die haar zouden betrappen met Frau.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Hij wist niet echt goed wat hij kon doen met z'n krachten. Aan z'n zwaard had hij niet veel op dit moment en zijn krachten hadden ook niet veel nut. Hij merkte op dat Rai moeite had met het water op het vuur te gooien. Hij vormde een soort bollen van paarse bliksem en stuurde het op de bollen af om het te stabiliseren. Hij hoopte dat het werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyvr jul 12 2013, 01:43

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

'we kunnen ook samen terug gaan naar je vriendinnen?' stelde hij voor. 'ik wil hun reactie wel zien als ze jou met mij zien aankomen.' zei hij grijnzend. 'of we kunnen naar het huis van de nachtklassers gaan en naar mijn kamer.' zei hij er nog bij. hij zag haar blosjes wel maar probeerde ze een beetje te negeren.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

hij keek naar luka toen hij een soort bliksem op zijn bollen afstuurde en was verbaasd dat het hielp om de moleculen wat compacter te maken. 'dank je luka dat helpt echt!' zei hij tegen hem. 'kan je zo door blijven gaan?' vroeg hij terwijl hij alweer meer bollen maakte. nu ze wat makkelijker te hanteren waren maakte hij grotere bollen zodat het vuur sneller gedoofd zou zijn.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

hij bleef het schild tot stand houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyzo jul 14 2013, 00:56

whoot Gill <3.

kon het gewoon niet laten om Umbra Nightray met zijn achternaam te noemen Very Happy.

okay random inspring scene van mij Smile

Vampire Knight - Pagina 10 2hmio8w
Omdat het nu nacht was lag Demi te slapen in haar kamer in het dagklassersverblijf.

Vampire Knight - Pagina 10 K0j9sh
Op een kamer brander er nog een lampje. Faith was weer eens de tijd uit het oog verloren toen ze aan het tekenen was. ze schoof haar stoel wat achteruit en rekten haar even met een gaap en keek naar de tijd.'' ow al zo laat,tijd voor bed" zei ze zacht en kroop onder de lakkens.

Vampire Knight - Pagina 10 2j5xnac
Met een verveelde blik staarde hij voorzich uit en liet een diepe zucht.met een verveelde blik keek hij even naar kaname.'zucht dit is zo saai' dacht hij en legden verveeld zijn hoofd op zijn schoolbank.

Vampire Knight - Pagina 10 2ic2nbb
Aanwezig kan je hem niet noemen, hij zat daat een beetje levenloos voorzich uit te staren aan zijn desk. hij was weer eens aan het dagdromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyzo aug 04 2013, 12:25

Vampire Knight - Pagina 10 Jpvp93
Ze schudde hevig haar hoofd op z'n voorstel om terug te gaan naar d'r vriendinnen. 'Nee, dat lijkt me echt een heel slecht idee.' zei ze en wreef even ongemakkelijk over haar arm toen die begon over naar het nachtklassershuis te gaan en dan op z'n kamer te gaan zitten. 'Ik, ik weet niet of dat ook wel zo een goed idee is.' mompelde ze zacht en richtte haar blik op de vloer.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
Er verscheen een opgeluchte glimlach op z'n gezicht toen hij zag dat het werkte en Rai z'n hulp waardeerde. Gelijk knikte hij op Rai z'n vraag of hij zo door kon gaan en het ging merkzaam beter met het vuur te doven. Het vuur was binnen een mum van tijd gedoofd en hij zuchtte even opgelucht. 'Gelukkig hebben we de schade kunnen beperken.' zei hij en liet z'n blik langs z'n twee vrienden glijden.

Vampire Knight - Pagina 10 M8oggg
Hij zat langs z'n kleine broertje en zag dat die een beetje aan het wegdromen was. Er verscheen een glimlach op z'n gezicht en grinnikte een beetje. Hij liet hem maar. Er gebeurde toch niet veel in zo'n nacht en voor hem zou het zo sneller voorbij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyzo aug 04 2013, 14:56

Vampire Knight - Pagina 10 30m76ug

hij knikte begrijpend toen ze zei dat het haar niet zo'n goed idee leek om terug naar haar vriendinnen te gaan met hem. hij keek haar nog een keer diep in de ogen omdat ze wat ongemakkelijk begon te doen over het nachtklasser huis. 'maak je maar geen zorgen. de andere zijn allemaal nog op school dus er is niemand in het gebouw.' zei hij zacht. 'zolang we je weer uit het gebouw kunnen krijgen voordat de andere terug komen is er niks aan de hand.' zei hij erachteraan.

Vampire Knight - Pagina 10 15yzu36

hij was blij dat ze het vuur konden doven zonder dat er gewonden waren gevallen. hij keek even naar luka toen hij iets zei en zuchtte toen. 'ik blijf frau niet eeuwig beschermen. als hij dit soort dingen blijft doen dan moet hij ook maar leren de gevolgen te accepteren.' zei hij.

Vampire Knight - Pagina 10 2ry3ptk

nu het vuur was gedoofd liet hij zijn materie weer zakken en het keerde terug naar zichzelf. hij keek even op naar luka en knikte. 'ja gelukkig wel ja. hopelijk weet frau zich de volgende keer wat beter te beheersen.' zei hij met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyma aug 05 2013, 17:25


Vampire Knight - Pagina 10 2hmio8w
Omdat het nu nacht was lag Demi te slapen in haar kamer in het dagklassersverblijf.

Vampire Knight - Pagina 10 K0j9sh
Op een kamer brander er nog een lampje. Faith was weer eens de tijd uit het oog verloren toen ze aan het tekenen was. ze schoof haar stoel wat achteruit en rekten haar even met een gaap en keek naar de tijd.'' ow al zo laat,tijd voor bed" zei ze zacht en kroop onder de lakkens.

Vampire Knight - Pagina 10 2j5xnac
Met een verveelde blik staarde hij voorzich uit en liet een diepe zucht.met een verveelde blik keek hij even naar kaname.'zucht dit is zo saai' dacht hij en legden verveeld zijn hoofd op zijn schoolbank.

Vampire Knight - Pagina 10 2ic2nbb
na een tijdje weggedroomt te hebben vreef hij even door zijn ogen en keek toen langs hem naar zijn grootte broer"sorry ik was weer even in een andere wereld" zei hij en glimlachten even.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Emptyma aug 05 2013, 20:27

Vampire Knight - Pagina 10 Jpvp93
'O-okay.' zei ze zacht toen die zei dat het nachtklassershuis geen probleem was, omdat alle nachtklassers in het schoolgebouw waren en dat als ze haar het huis uit wisten te krijgen voor ze terug kwamen er niets aan de hand was. Ze voelde zich er nog steeds niet erg prettig onder, maar ze vertrouwde Frau en ze zou nu toch niet meer kunnen slapen als ze weer terug naar d'r kamer zou gaan.

Vampire Knight - Pagina 10 2j2ur1h
'Ja, echt he.' zei hij met een zucht op wat Rai zei. 'Hij maakt de rotzooi en wij ruimen het meestal op. Ik ben benieuwd wat die gaat doen als dat een keer niet gebeurd.' zei die toen.

Vampire Knight - Pagina 10 M8oggg
Hij moest even zacht lachen toen z'n kleine broertje zich verontschuldigde, omdat die weer even van de wereld was geweest. 'Oh, het geeft niet.' zei hij met een grinnik. 'Ik merkte het en liet je maar. Zo is het ook sneller voorbij voor jou.' zei hij en glimlachte vriendelijk naar hem, waarbij hij z'n ogen gesloten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Vampire Knight - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   Vampire Knight - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vampire Knight
Terug naar boven 
Pagina 10 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: