cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Titelloos jongeh!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 11:55

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Whb9ug
Ryan
Ik luisterde vol aandacht naar de 3 die alles verzonnen het klonk goed. Maar toen het tijd was om te roken. Ik stond op pakte me soullen zonder iets te zeggen en liep het lokaal uit om te roken. Ik wist wat ik moest doen en dat ws gewoon verslagen maken wat een makkie was. Maar eerst, die verdomde hoofdpijn weg roken..

Buiten ontweek ik de wat populairde jongens op school en ging tegen de muur aan staan om het plein te bekijken. Ik stond nog te denken over de groep waar ik in gekomen was. Iedereen was zo apard. Of dit ging fanicaal mis of het ging juist goed lopen.. De nicotine verlichte te hoofdpijn nu kon ik teminste na denken..

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2hhpsh0
faith
Ze tribbelede niet tegen!! omg dat betekende dat ze het goed vonden. Deze gedachtens werden snel beantwoord toen fox zei dathet een heel goed idee was en zelf ook me ging breinstrommen ging ik steeds meer op de tafel hangen ne maakte aantekeningen. ''maar kan je tekenen dan? ik kan echt niet tekenen zelfs een ei tekenen is al moeilijk'' ik lied me hoofd zakken want die infographics waren zo leuk idee alleen ik ging dat niet kunnen.. Ik krulde me onderlip op. 

Precies toen was de les wisseling en verdween Ryan. Ik keek de andere twee aan.. Zou ik met een vna hun mee puaze kunnen houden.. Zou dat mogen? ik wilde niet weer een heel jaar alleen zijn dan wa de kans dat die pesters kwamen groter en.. en ik vond hun lief. Ik keek ze voorzictig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 20:28

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2zso1hc
Lily Dunn
De aantekeningen waren gelukkig af. Helaas wist niemand nog precies hoe we de tekeningen konden maken. Om nou te zeggen dat mijn tekenkunsten optiemaal zijn... uuhm nee, helaas.
De les was afgelopen. de leraar schreeuwde nog iets alleen door al het lawaai was het niet echt goed te verstaan. Ryan was als een speer vandoor. hij zei niet eens goedendag. "Rude..." dacht ik. Ik pakte mijn spullen en stond op. Faith however, bleef zitten en keek mij en Fox vragend aan. 'Is er iets?' vroeg ik, mijn laatste schrift oppakken. waarom moest ik altijd alles wat in mijn tas zat uitstallen op tafel. Alsof ik ook alles ging gebruiken... damn.
Titelloos jongeh! - Pagina 2 2mzfod0
Fox McHale
Ik keek Ryan na, die snel het lokaal uitrende. Schouder ophalend, bleef ik nog even zitten. alle drukte die de rest van de klas maakte was niet echt mijn favoriete tijd van de leswisseling. ik bleef liever altijd even wachten totdat iedereen het lokaal uitwas zodat ik in alle rust naar de volgende les kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyma nov 02 2015, 18:54

Ryan:
Toen mr hersens weer wat lucht hadden. Dacht ik aan het plan van de andere. Ik kon ff wat cursussen kopen een deze doen voor photoshop en illustrator. Daar was zo gedaan. Slim zijn. Een rijk het stond zijn voordelen. Ik glimlachte. Ik dit mee peuk weer weg. Een nog geen per minuten later kwam mee hoofdpijn terug. Okey ik ga mr maar is zoek melden. De rest van de dag hadden we toch geen interessante lessen.

Faith:
Iedereen pakte ze trad in een verdween het lokaal uit. Ik plukte aan mr trui een merkte dat de andere twee niet echt de haast hadden om weg te lopen. " is er iets " vroeg Lily. Ik slikte. " mag ik met jullie mee lopen. ?" ik verborg mr gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyma nov 02 2015, 19:17

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2zso1hc
Lily Dunn
Ik glimlachte met een klein lachje erbij. 'tuurlijk mag dat. niet vragen, gewoon doen. we bijten niet.' ik gaf een knipoog en liep voor Fox en Faith het klaslokaal uit. alle andere leerlingen waren nu al verdwenen. 'eens kijken of er nog een plekje vrij is in deze school.' zei ik, meerendeel tegen mezelf maar ik wist zeker dat de andere het ook wel hadden gehoord.
De weg naar de aula was rustig. we zeiden niet echt veel tegen elkaar. Fox moest half rennen om ons bij te houden. Hij had dan ook kortere benen dan ons dus ik vond het wel schattig om te zien. hij zei er ook nog eens niets over, alleen ik merkte dat hij het vervelend vond, zo zijn best moeten doen om 2 vrouwen bij te houden.' ik deed er niets aan though... je kan niet altijd met iedereen rekening houden plus, het was schattig om te zien laten we het daar op houden.
De aula was bom vol met leerlingen. allemaal mensen die ik liever wilde ontwijken. Diep zuchttend keek ik de zaal rond. zelfs alle plekjes helemaal achterin, waar meestal alle nerds zaten waren bezet. Dat was jammer want ik vond die plekjes altijd het fijnste om te zitten. nerds zijn niet al te slecht, ze zijn helemaal niet slecht zelfs! ze worden alleen gepest, waardoor ze in hun schulp kruipen. Maar nerds hebben de beste potentials om te slagen bij deze opleiding.
Ik draaide me om en zag dat Faith en Fox hetzelfde dachten als ik. 'Laten we eens in de bibliotheek gaan zitten.' zei ik, en zonder op hun reactie te wachten liep ik richting de grote boekenzaal.
Gelukkig was het daar leeg! Op een aantal leerlingen na. Sommige zagen er super gestresst uit, zeker vanwege huiswerk dat ze pen hadden staan van het vorige jaar. Andere zaten er gewoon te lezen of te studeren.
Ik ging zitten aan een ronde tafel. Je mocht hier dan niet zo hard praten maar dit was een betere optie dan helemaal niet kunnen praten in de aula, omdat je je keel dan zo op moest zetten dat je geen stem meer had om mee te praten.
'Zo hehe...' fluisterde ik terwijl ik mijn tas opende om mijn lunch te pakken. 'Hier is een beetje rust.'

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2mzfod0
Fox McHale
Lily had een tafel uitgekozen en ze ging zitten. Ik keek nog even de bibliotheek rond though. om heel eerlijk te zijn had ik deze ruimte nog nooit aan de binnenkant gezien. best slecht eigelijk ik denk dat ik daar maar eens iets aan moet gaan doen. waarschijnlijk komt dat wel goed nu ik dat verslag moet maken. ik zuchte lichtjes en ging ook zitten. helaas had ik geen lunch bij, alleen een flesje cola diet. Daar kon ik het wel mee volhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyma nov 02 2015, 20:22

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Whb9ug
Ryan
*ziek thuis. Doe ik expres anders kom je er achter dat hij eingelijk heel aardig is en dat wil ik nog niet zo snel XD).

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2hhpsh0
faith
omg ja ik mocht mee!. me wangen werden rood, Dit was voor het eerst dat ze me niet afkeurend aan keken en weg liepen omdat de lesvoorbij was!. Ik vloog omhoog en kon me glimlach niet meer verbergen. helemaal toen Fox ook mee ging. We haddden beide door dat hij ons nie bij kon houden, Ik vond het echt grappig!. Maar ik merkte ineens datze naar de aula liep Ik slikte en sloop achter haar aan. ik haatte de aula.. Maar gelukkig draaide ze zich om en liep naar de bib. Precies naar mijn favo plekkje. hierdoor glimlachte ik weer. Ik huppelde blij met hun mee.

Toen we zaten pakte we ons eten. Ik kon me geluk niet op!. ik pakte me trommeltje en begon te eten. Toen ik op keek zag i dat fox niks at. Ik keek naar me eigen trommeltje en besloot hem een boterham te geven. Ik schoof het vooruit naar hem toe zodat hij er eentje kon pakken. ''eet'' zei ik zachtjes. Ik keek op naar Lily. ''hoe gaa nwe het verdelen kwa botten enzo?? voor het verslag? wnat dan kan ik boeken mee nemen en alsvast vooruit lezen!'' ik keek trots bij dat iedee. OF niet want als ik dat niet zou doen zou ik niks weten en zou ik echt dom over komen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptydo nov 05 2015, 11:33

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2zso1hc
Lily Dunn
"Boeken meenemen?"dacht ik en ik bleef even stil, bedenkend waar Faith het nou eigelijk over had. Dat was een probleem van mij... als ik niet in de les zat of er niet helemaal goed mee bezig was, dacht ik er ook niet aan en was het voor mij erg moeilijk om zegmaar de opdracht weer in gedachte naar voren te halen. 'Wat?' vroeg ik schaapachtig terwijl ik een hap nam van mijn boterham. Toen drong het pas echt tot me door wat Faith nou eigelijk gezegt had. 'Ohw jah.. sorry ik was even...' ik zwaaide met een hand in de lucht om aan te geven dat mijn gedachtens heel ergens anders waren. 'Uuhm, mijn lijkt het een goed idee om eerst te kijken in welke delen we het skelet kunnen opbreken, en dan ieder een deel geven.' ik bleef weer even stil. 'maar om heel eerlijk te zijn... heb ik nu niet echt meer zin om te werken.' ik glimlachte alsof ik een koekje gestolen had. 'Het is pauze, dus vrije tijd tijd.' ik nam nog een hap. 'Misschien kunnen we nog wat meer over elkaar vertellen. En sorry dat ik dit wil doen zonder dat Ryan erbij is.. maar serieus die jongen is niet te genieten.'

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2mzfod0
Fox McHale
Ik moest lachen toen ik hoorde dat Lily zo over Ryan sprak. Het was best slecht eigelijk... eigelijk was ze kei hard aan het roddelen. Maar hey, innocent bystander hiero.
De lucht werd ineens donker en ik keek snel naar buiten om te kijken wat er aan de hand was. Er bleek een enorme donkere wolk voor de zon geschoven te zijn. en die wolk bleek niet op te houden. Nog geen minuut nadat het donker was geworden hoorde ik de eerste donder in de verte. 'That's nice!' zei ik met een zucht. 'Lijkt erop dat het gaat onweren vandaag en ik ben met niets anders dan mijnn scateboard...' ik keek sipjes naar buiten, met mijn onderlip ietjes naar voren.
Toen keek ik de twee dames aan. 'Is er misschien een kleine kans dat 1 van jullie met de auto is en mij thuis af kan zetten??' ik zette mijn beste glimlach op, hopend dat iemand met de auto was... ik was bang voor onweer namelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptydo nov 05 2015, 11:57

Faith:
Ik bleef de boterham onder Fox zijn neus houden. Ik wibbelde op me stoel. En luisterde naar Lily. Ze wilde meer over ons weten. meteen begon ik te glunderen. En daarna te lachen toen ze over ryan sprak. ‘’ja het is een klootzak maar dat had je toch al wel vernomen? In de eerste was hij echt een bully.. Ik wreef over me schouders en dag terug aan de dag dat hij me best flink had omvergelopen had’’. Ik was blij dat ik het even kwijt kon daarom bleef ik ook glunderen.. alleen toen kwam het slechte weer. Ik slechte en kroop in een. Nee nee geen onweer.. geen slecht weer.! we hadden nog meer 2 uurtje en dan moest het echt over zijn! want anders ging ik echt niet naar buiten toe!. ‘’Ik niet, Heb nog geen rijbewijs’’ zei ik zachtjes. weer een bewijs dat ik niet de slimste of handigste was. ‘’ben altijd met de bus. dus ligt er aan waar je heen moet anders kan je wel mee reizen. Je hebt 40% korting als je met me mee reist. Handig zin OV Studenten bus kaart!’’ zei ik blij en schoof me broodtrommeltje terug. ‘’Maar iets over mezelf…..’’ Ik dacht na wat kon ik vertellen. ‘’nou ik houd niet van onweer een vuurwerk’’ zei k zachtjes. dat ging zo wel duidelijk worden waarschinlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptydo nov 05 2015, 18:10

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2zso1hc
Lily Dunn
Een flits vulde de ruimte, en eigenlijk genoot ik er wel van. de andere twee mochten dan niet van onweer houden maar ik vond het geweldig! Lekker naar de flitsen kijken en dan tellen hoever de onweer van ons verwijderd is... heerlijk. Ik luisterde naar Faith, die aan het vertellen was over de bus en over wat ze niet leuk vond, ik was nog steeds uit het raam aan het kijken. Toen Faith uiteindelijk niets meer zei draaide ik me om naar Fox. 'Sorry Fox... ik ben helaas ook met de fiets. Wij zitten dus allebei in hetzelfde schuitje. Faith mag lekker droog met de bus.'
Ik nam nog een hap van mijn eten. 'Verder... wat ik allemaal haat... ik hou niet van honden, ik hou niet, en dit klinkt waarschijnlijk heel raar, van de zon.. en ik heb een enorme hekel aan frisdrank.

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2mzfod0
Fox McHale
Toen de broodtrommel weer voor Faith's neus stond pakte ik razendsnel een boterham die ze eerst voor mij had bedoeld. door het ineens slechte weer was het me helemaal voorbij gegaan dat ze die eigelijk aan mij wilde geven. ik glimlachte als een soort gestoorde en nam snel een hap voordat mijn maag kon protesteren. een enorme flits vulde het raam en andere studenten schrokken nu ook op. Het was best grappig om te zien, de vlaag van angst die door iedereen heen ging en ook meteen weer weg was.
Toen Faith en Lily allebei zeiden dat ze niet met de auto waren zonk mijn hart eigenlijk wel een beetje.
Fijn... lekker in de regen naar huis, ik had namelijk geen geld bij me voor de bus. Agh ik overleef het wel. 'Toch fijn dat ik niet de enige ben die bang is voor onweer.' zei ik luchtig naar Faith, de boterham een beetje ophalen om mijn dank je te zeggen. 'En het is een idee van de bus, alleen dat gaat hem helaas niet worden. ik heb geen geld bij me en als ik geld ga lenen gaat dat hoe dan ook fout, ik ken mezelf langer dan vandaag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Emptyzo nov 08 2015, 12:34

Titelloos jongeh! - Pagina 2 Whb9ug
Ryan
Het regende als een gek. Maar ook echt extreem erg. Hierdoor smeekte iemand of ik haar op wilde halen op school.. Wat wil ze nou op me motor door de regen! net of dat niet erg was dan in school blijven voor iets langer.. Met tegen zin ging ik terug naar school toe. Ze as in de biblitheek. Dus met zwaar veel tegen zin sjockte ik daar heen. Binnen aangekomen begon idereeen te gillen en het gebouw stond p trillen. Ik hoorde iets vallen achterons.

Titelloos jongeh! - Pagina 2 2hhpsh0
faith
yeas hij had zou hij het lekker vinde? ik staarde even nar fox.toen het begon te onweren wilde ik zo snel mogelij uit de bibliotheek. Want hier en straks de bovenste verpiedingen waren het engst. ''aish jammer!'' jammerde ik toen Fox evertelde dat hij niet met de bus ging. Ik bleis me wangne op en lied ze daarna langzaam leeg lopen. Lily vertelde wat et niet leuk vind. i kdacht na en lachte af en toe op de dingen die ze niet leuk vond zoals de zon! daar hield ik juist echt van. ''dan kan je het beste paar rijden! Ik gaa vaak met mijn broer rijden!'' glimlachte ik. ''en niet vna honden!'' me ogen werden groter. Dan was bij ons thuis komen geen slim plan.. Weer blies ik me wangen op. damnt. Okey nu was het mijn buurt om te vertelle wat ik haatte. ''vna die arrogante bitches!'' zei ik. okey dat betekende dat ik 4 van mijn zussen neit mocht. wacht das ook zo! ik mocht ze niet!. ''en ik haa AAAAH!'' ik gilde hard toen er een harde klap door de school een drong. De ramen trilde en iederee nbegon te rennen. Uit het niks begon het brand alarm hard te loeien. Ik keek de twee aan en begon nu echt bang te worden. (ik dacht laat ze vast zitten in de bib iets voor de deur gevallen ofzo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Titelloos jongeh!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: