cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Titelloos jongeh!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 16:22

dat^
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 16:25

Ryan:
Ik schoot me peuk richting de afvalbak. Met me kraag van me jacket omhoog liep ik richting het lokaal. Het was geinig om te zien dat ze nog steeds niet gewent waren dat er ook mensen zoals mij naar een opleiding gaan om dokter te worden. En wat Bedoel ik met mensen zoals Ryan. Nou.. Iemand met een rockband dat bijna elk weekend kleine optredens gaf en daarna ladderzat thuis kwam. Iemand die normaal gesproken werd aangezien als een persoon zonder toekomst. Een jongen met tatoos stoppelbaardje en leren jassen.. Schijnbaar is dat niet echt het ideale uiterlijk voor een dokter/ chirurg in op leiding. Vooral de eerste jaars wisten niet te stoppen met staren. Of dat kwam gewoon door mij ego. Ik grijnste bij die gedachte. Het doel dit jaar. Was mijn ego onder de knie te krijgen. Want god wat was die groot geworden en ik moest toe geven dat ik me ego lichtjes haat. Iemand moest me echt goed terug op me plek zetten. Ik was mezelf niet meer een gedroeg ik me echt als een arrogant joch van 22. Waarschijnlijk als mee ergo getamt was. Zouden ze wel begrijpen dat ik voor deze opleiding gekozen had.

Bij het lokaal aangekomen waar ik blijkbaar les had besefte ik me dat ik niet alleen de namen 9 de klassen lijst niet herkende maar ook 70% van de gezichten niet. Was ik zo ladder zat geweest afgelopen zomer? Dat ik ze me niet meer herinnerde.. Of had ik weer wat dingen gemist. Ik liep dit de groep naar binnen toe. Hierbij liep ik tegen een meisje aan. ( misschien Lily?) ik bekeek haar van top tot teen een draaide mr ogen weg of ik iets vies
 gezien had. Ik negeerde haar volledig terwijl ik op mijn plekke achter in der klaar ging zitten. Met een klap lied ik mee hoofd op tafel vallen. Spontaan kwam meer hoofdpijn terug die ik net weg gerookt had. Katers wat haatte ik die dingen.

Faith:
Oh nee oh nee oh nee raasde er door me hoofd heen. Ik was te laat!. Waarom moest de Bus in de file staan!!. Ik rende door de gangen naar het lokaal toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 17:17

Lily :
Ik heb me goed voorbereid op dit jaar, niets kan mij nog tegen houden. Ik heb het nieuwe boek al gelezen en weet waar ik me op kan voorbereiden… niets kan mij meer tegenhouden, niets kan mij meer tegenhouden, niet kan mij meer..” BAM! Een pijn schoot door Lily’s neus en ze schoot achteruit om zichzelf te beschermen. ‘Auw!’ was haar eerste reactie, haar handen om haar neus waardoor alle boeken die ze vast had op de grond vielen. De jongen keek haar bekritiserend aan en liep door zonder te helpen. Lily keek hem met grote ogen na, een beetje shakey van de plotselinge impact met de deur. Niemand die verder binnenkwam hielp haar though, en ze raapte haar boeken snel op. Alle boeken weer in haar hand, ging ze, met haar andere hand nog steeds op haar neus, op haar plaats zitten. Ze zat helemaal vooraan bij het raam, en ze had een mooi uitzicht over de schooltijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 17:27

Titelloos jongeh! Ixsbi8
Ryan:
Ik keek nog een keer over me schouder terug. Ze ahd al haar boeken laten vallen. Wat een sukel zeg. 

Ik luisterde half naar de docent die een beetje stond te lullen over groep werk en zo.. like I care.. zolang het geen nuttige informatie was hoegde ik ook geen aandacht aan te besteden. en dan nog steeds me hoofd knalde uit elkaar!

Titelloos jongeh! 2hhpsh0
Faith:
Net voor de docent de deur dicht deed schoot ik naar binnen. Ik deed me grote trui goed en glimlachteverlegen naar de docent. Hij zie dat ik mocht gaan zitten. Ik kwam te zitten naast een meisje met bruin haar. Ze zat voor in bij het raam. Heel voorzichig ging ik zitten. Boij haar had ik nog niet in de klas gezeten. Ik keek even de klas rond ik hoopte zo dat de pesters van vorige jaar niet in me...oh daar zaten ze.. toch wel en achter in de klas zat die gast uit de andere klas die dacht dat hij alles was. Daarnaast was iedereeen er op 2 lege stoelen na. Ik draaide me terug en wreef door me wilde haren ik ahd het niet gekamt vanochtend want anders was ik zeker te laat gekomen,

Docent:
Voor ik de deur dicht deed schoot er een meid naar binnen toe. Ik keek de gangen in. kwam er nu iemand? zo nee dan zijn die mooi te laat op hun eerst school dag.. ''welkom'' begon ik en schreef me naam op het bord. ''mijn naam is Meneer Jansens, Je spreek me aan met meneer, Sir, Docter of meneer jansens en niks anders. Er gelde regelns. Geen mobieltjes en niet te laat komen. We werken hier hard als je dat neit wil mag je meteen vertrekken.'' Ik keek de groep rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 18:16

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn:
Er ging een meisje naast me zitten. Ze was mooi, had krullend blond haar en een groene trui. Veel meer detail kon ik op dat moment niet echt zien. Iemand aan gaan staren is ook zo onnodig. Plus de docent was begonnen met praten. “Eindelijk is school weer begonnen!” dacht ik en ik glimlachte een beetje. Ik had hier al zo lang op gewacht.
De vakantie had lang geduurd. Merendeel van de vakantie heb ik gelezen. Zo’n 7 boeken als ik het goed heb. Wacht maar tot het winter is! Lekker met thee op een grote hangstoel zitten met je benen rond je heen, lekkere dikke kleren aan en dan een goed boek lezen. Heerlijk dat seizoen.
De leraar begon met praten en ik mocht hem wel, ookal was ik erg geïntimideerd door zijn strenge methodes om de klas stil te krijgen. “Agh is misschien goed om alle klieren in toon te houden.”
Ineens vloog de deur open! Lily schok zo dat ze een sprongetje maakte op haar stoel. “Niet zo schrikken! Doe niet zo aanstellerig!” zei ze snel tegen zichzelf. Ze keek naar de persoon die binnen was gekomen. Het was een jongen met bruin haar. Hij was niet echt lang maar wel schattig. In ieder geval, Lily vond hem schattig. Hij keek de klas rond met grote, blauwe ogen en hij was buiten adem. Zijn handen waren op zijn knieën om bij te komen. De leraar sprak heb aan en de jongen keek hem met nog grotere ogen aan, en ging meteen weer rechtop staan.


Fox:
Mijn voetstappen waren zo luid aanwezig in de lege schoolgang dat ik zeker wist dat ze het aan de andere kant van het gebouw konden horen. Het maakte me niet echt uit though, ik zag eindelijk het bordje van het klaslokaal waar ik moest zijn.
Helaas ging de deur ietsjes makkelijker open dan dat ik had verwacht en ik vloog zowat het lokaal in. Het was pretty eng eigenlijk… zo’n mini hart aanval moment.
Toen ik stil stond, zag ik dat iedereen me aankeek. “Fijn, oke uuhm…” dacht ik.. ik probeerde ergens aan te denken waar het lukte me niet echt. Mijn gedachte hadden me in de steek gelaten. Ik kon alleen nog maar kijken en diep ademhalen. Rennen was niet echt mijn hobby.
Naast mij hoorde ik iemand sarcestically hoesten. Ik keek op en zag de leraar boos naar mij kijken.


Laatst aangepast door Spieling op di okt 27 2015, 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydi okt 27 2015, 18:37

Titelloos jongeh! Whb9ug
Ryan:
Ik hoorde de deur op kijekn en keek voor denk ik minder dan 2 secondens omhoog. nog al iemand waarvan ik het gezicht niet herkende.. Dus ook niet interstant. Ik lied me hoofd weer zakken. Pas toen de docent begon over het skelet draaide ik me hoofd richting het bord zodat ik mee kon lezen. 


Titelloos jongeh! 2hhpsh0
Faith:
Ah bah, strengen docent! daar ging mezelf vertrouwen.. Maar wat was ik blij dat ik niet de jongen was die net binnen gehobbelt kwam. Als ik in zijn schoenen had gestaan zou ik dood gaan..  Bij de gedachte verdween ik verder mijn trui in. Ik staarde even naar de jongen. Ik had hem volgens mij nog nooit gezien. De meeste hier op de opleiding uit ons jaar kende ik wel van gezicht. vond mensen interstand, maar zijn gezicht had ik niet eerder gezien. Ik draaide me om naar het meisje naast me. ''zat hij in jouw vorige klas?'' vroeg ik heel zacht. 

De docent legde uit over het skelet meteen schreef ik mee en porbeerde alles te onthouden. Tot hij vertelde dat we in groepne moesten werken. please zet me niet bij die bullies please please im begging you!.

Titelloos jongeh! 141k4ya
Docent:
De deur vloog open een jongen kwam binnen gerold. of gehold of wat dan ook. Ik schraapte me keel en sarcestically hoesten. Ik keek hem aan. ''soo..'' begon ik langzaam en sloeg me arme over elkaar heen ik keek neerslachtig op de jongen neer. ''Wat dacht je. nu we toch te laat zijn overtreden we maar meteen meer regels..'' Ik bleef de jongen boos aan staren. ''Dit jongens is dus een mooi voorbeeld hoe het niet moet.'' Ik wees naar de binnen gekomen jongen. ''Je maakt geen goede start.. Dus ga zitten voor ik me bedenkt'' ik wees naar de stoel midden in. Ik veegde het bord schoon en begon tabbelen te tekenen. ''The skeletal system in an adult body is made up of 206 individual bones. These bones are arranged into two major divisions: the axial skeleton and the appendicular skeleton. The axial skeleton runs along the body’s midline axis and is made up of 80 bones in the following regions:

Skull
Hyoid
Auditory ossicles
Ribs
Sternum
Vertebral column
The appendicular skeleton is made up of 126 bones in the folowing regions:

Upper limbs
Lower limbs
Pelvic girdle
Pectoral (shoulder) girdle''

Vertelde ik en schreef steek woorden op. Toen ik klaar was met de basis draaide ik me om. ''Jullie gaan in groepen elk stuk uitwerken tot een denderend goed verslag. Ik wees naar de worden Skull tot en met Vertebral Columm. Dus ik jullie gaan in gropejes van die waarin ik jullie indeel. Daar maken jullie 6 verslagen. Per week bespreken we een van de onderwerpen. Dus. Ik zal het voor de wanhopige leerlingen onders ons nog een keer opschrijven'' toen ik dat zei keek ik naar de jongen die net binnen gekomen was. 

''
groep van 4
6 verslagen
inleveren over 8 weken. ''
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptywo okt 28 2015, 22:05

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn
‘Zat hij in jouw vorige klas?’ vroeg het meisje dat naast me zat. Ik schok een beetje en keek haar snel aan. Eindelijk zat ik dat ze enorm helder blauwe ogen had. ‘Uuhm… nee, ik heb hem nog niet eerder gezien.’ Zei ik snel en zette mijn bril beter op mijn neus waarna ik een ontsnapte lok haar achter mijn oren deed. Ik keek weer naar de jongen, die enorm op zijn sodemieter kreeg. Ik had best met hem te doen though… te laat komen kan gebeuren en zo te merken had de jongen er alles aan gedaan om dat te voorkomen.
De leraar begon met praten en snel openende ik mijn kladblok en begon mee te schrijven. Ik wilde niets missen dus ik was van plan om alles op te schrijven. Ik ga zo goed mijn best doen dit jaar!

Titelloos jongeh! 2mzfod0
Fox McHale
Zoals ik al verwacht had, het verbaasd me niets. De leraar ging uit zijn slof en ik werd voor aap gezet voor de hele nieuwe klas. Weet je ik liet het allemaal over me heen komen. Wel bleef ik e leraar aankijken though… hij was best intimiderend! Hij wees naar een plek om te zitten en ik ging rechtop staan. Terwijl ik naar mijn tafel liep moest ik zachtjes een klein beetje lachen. Wat een manier om je eerste dag te beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptywo okt 28 2015, 22:12

Titelloos jongeh! Whb9ug
Ryan
*ligt nog op tafel tot er mensen bij komen zitten*

Ik keek op naar de meid met blauwe ogen gevolgt naar de andere twee. Ik gromde geirriteerd.. moest ik met hun werken? your kidding me right? Ik schoof me tas van de tafel af zodat ze konden zitten. Ze moesten me maar zeggen wat ik moest doen. Ik ging geen inisiatief nemen. #ego

Titelloos jongeh! 2hhpsh0
faith
''aah dan klopt het dus dat ik heb niet herkende'' MEtalle aandacht lette ik op en duimde bij de namen op noemen. We werde als laatste opgenoemd en wat deed die man geneem.. We zaten bij die nieuwe die blijkbaar fox heette. Wat ik echt een schattige naam vond.. En de meid naast me heette lily die zat er ook bij. En bij zaten bij die Ryan achter in de klas.. Ik keek opzij. ''Zullen we er dan maar het beste van maken met zun drietjes'' zei ik en stond op ik liep naar de jongen toe. hij keek me vuil aan. Ik verdween in me kleding. zou hij ook gaan pesten?. 

Ik ging bij hem zitten en keek naar de nadere twee. Ik slikte een paar keer. Me zelfvertrouwen was zo hoog aan het begin van de dag.. maar die was nergens meer te vinden.

Titelloos jongeh! 141k4ya
docent
Ik draaide me terug naar de klas en begon namen op te noemen in groepen van 4, Ik kwam bij het laatste groepje aan. '' Faith, Ryan. Oh succes faith je gaat al het werk zelf mogen doen.. Lily, Oh kijk lily en faith succes samen. En fox. Wie is fox'' ik keek rond en zag de jongen zitten. ''Okey  denk dat dat de eerste groep is die deze periode niet gaat halen'' ik keek ze gemeen aan.  ''Ga bij elkaar zitten leer elkaar kennen en begon aan je eerste opdracht. The skull'' zei ik en ging achter me bureau zitten mezelf af vragen wareom ik die laatste vier bij elkaar gezet had.. ik had lily en faith bij ander ejongens moeten zitten nu konden ze al het werk zelf doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptywo okt 28 2015, 22:25

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn
De groepjes werder gemaakt en ik zat blijkbaar bij Faith, Ryan en Fox. Ik had er niet zo hel erg veel problemen mee. Samenwerken was niet mijn favoriete ding om te doen maar wat moet dat moet. ‘Zullen we er maar het beste van maken met z’n drietjes?’ vroeg Faith en ik glimlachte naar haar. ‘Tuurlijk.’ Zei  ik knikkend. We stonden op en liepen naar Ryan toe. Daar was het meeste plek. We liepen langs Fox, die ook met ons meeging. Hij was er een beetje verdwaald uit, alsof hij totaal niet wist wat hij moest doen. Ryan gaf zijn bekende ‘I don’t like your silly ass’ look en ik was meteen geirriteerd. “Stupid boys with their stupid ego’s… nergens goed voor…” dacht ik. Ik behield mezelf goed though, en ik ging aan de tafel zitten. Er was plek genoeg voor vier personen. Terwijl ik mijn boeken goedlegde hield ik iedereen goed in de gaten. In Faith had ik vertrouwen, zij nam deze opleiding gelukkig serieus. Fox ook wel… hij moest alleen nog even op gang komen denk ik. Alleen Ryan is een ander verhaal. Ik zal ervoor zorgen dat Ryan deze opdracht niet gaat verknallen of ons al het werk zal laten doen. Ik glimlachte een beetje bij die gedachte. “Lily the brave, I like the sound of that.” Dacht ik, terwijl ik mijn aantekeningen voor me nam.

Titelloos jongeh! 2mzfod0
Fox McHale
Fox zei eigelijk hlemaal niets. Fox was op dit moment nog een beetje saai.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptywo okt 28 2015, 22:44

Faith
Toen ik de aan tekeningen zag kreeg ik een beetje hoop. Ik was dus niet de enige die alles bij hield een graag wilde leren. Ik pakte ook mijn aantekeningen en keek de groep rond. "Zullen weer eerst een voorstel rondje doen zodat we weten wie wie is?"" stelde ik zachtjes voor. ,"why" antwoordde Ryan echt kortaf " de namen zijn net op genoemd dan weet je toch ertoe wie is" snauwde hij super gemeen terug. Ik blies me wangen op. Had ik maar een grotere trui aangetrokken. Dan kon ik mee nu beter verbergen. Ik begin AB mee blaadjes te plukken een keek lichtjes wanhopig naar Fox een Lily zouden die me helpen of ging ik weer buiten gesloten worden.

Ryan:
Ik bekeek de tas van die jongen gemaakt Fox. "Nice bag foxie" grijnste ik. Wat waarschijnlijk mega sarcastisch zou klinken. Maar ik meende het niet zo. Echt niet. Het was gewoon mr ego die niet toe wilde geven dat ik de tas van een jongen leek vond die zich zelf net echt voor lul zette in de klas. Ineens begon het meisje zonder bril over voorstellen. Ik kerk haar aan met een blik van 'dit meen je niet'. " why" vroeg ik rustig. " de namen zijn net op genoemd dan weet je toch ertoe wie is" zei ik een ging recht zitten. Daarna bekeek ik de aantekening. Ik werd er naar. " das fout " zei ik rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptywo okt 28 2015, 23:56

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn
‘voostellen is niet zo’n slecht idee eigelijk.’ Zei ik terwijl ik nog steeds iets aan het opschrijven was. Toen ilk niet echt een antwoord kreeg, keek ik op en zag dat iedereen me aan keek. Ryan was vooral verveeld though. ‘Mijn naam is zoals jullie weten Lily. Lily Dunn. Ik ben 22 jaar oud en woon op mezelf in een appartement sinds mijn 17de. Mijn ouders wonen in London. Ik heb een tweelingzus genaamd Leah, alleen die woont nog bij mijn ouders.’ Ik glimlachte een beetje toen ik aan Leah dacht. Mijn tweelingzus had een psychische afwijking waardoor ze verzorgt moest worden door mijn ouders. Ik hield wel van haar though, het bleef mijn grote zus. ‘Tjah wat moet ik verder nog allemaal zeggen… mijn hobby is vooral lezen. Vooral de oude Engelse klassiekers zoals Jane Eyre en Catcher in the Rye. Ik hou van thee en sneeuw en ik heb een vogeltje als huisdier.’ Nog steeds zei niemand iets. Ze keken me alleen maar aan. “Kom op! Ik heb net super veel van mezelf verteld! Dat doe ik nooit zomaar, waarom komt nou niemand anders ermee om zich voor te stellen!?” dacht ik en ik keek snel weer naar beneden. Een pluk haar was weer vanachter mijn oor tevoorschijn gekomen en hing naast mijn bril. Snel deed ik hem weer achter mijn oor. ‘als iemand zo aardig wil zijn om zich ook voor te stellen, dan zou ik dat in ieder geval erg op prijs stellen.’ Zei ik weer zonder op te kijken.

Titelloos jongeh! 2mzfod0
Fox McHale
Een compliment over mijn tas! Die zag ik al helemaal niet aankomen. De dag zat vol met verrassingen en rare dingen. ‘Voorstelrolde…’ zei ik heel zachtjes tegen mezelf toen Faith het voorstelde. Ik wilde me best voorstellen. Al was er niet zo heel veel te vertellen though. Het meisje met de huge bril en het bruine haar begon als eerste. Ze was netjes gekleed en had haar haar losjes in een hoge paardenstaart zitten. Haar ogen werden ietjes groter gemaakt door de sterkte van haar bril waardoor haar ogen erg goed opvielen. Ik relaxte een beetje toen ze over haar hobbies ging vertellen enzo, ik voelde me wat meer op mijn plek nu ik wist dat mijn mede studenten ook gewoon mensen waren.
Toen Lily klaar was met haar verhaal, reageerde niemand. Ik persoonlijk was ergens over aan het nadenken. Ze vroeg of iemand anders zich wilde voorstellen.
‘Ik wil wel!’ zei ik en ik ging ietjes rechterop zitten. Voorstellen was niet mijn beste ding, meestal ging ik dan ratelen.
‘Nou mijn naam is Fox McHale en nee, ik weet niet hoe mijn ouders op de naam Fox zijn gekomen dus, geen vragen over stellen please. Je went er na 20 jaar aan laat ik het zo zeggen.’ Ik glimlachte moeizaam. ‘Dus daarbij zeg ik ook meteen dat ik 20 ben. Ik woon bij mijn ouders samen met mijn oudere broer en zus. Ikzelf ben de jongste. Ook ik heb een huisdier. Ik heb een jonge hond genaamt Scully. Verder hou ik van skateboarding en gitaar spelen. En met skateboarding bedoel ik dat ik liever mijn scateboard meeneem dan mijn fiets bijvoorbeeld. Je zal mijn niet snel op een skatebaan zien staan.’ Ik stopte even. Ik had echt geen flauw idee wat ik verder allemaal nog moest vertellen. Ik keek op met mijn moeizame glimlach en ademde in door mijn neus met mijn handen op mijn knieen. ‘Oké, next one!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydo okt 29 2015, 11:43

Faith:
Oh yes iedereen stelde zich voor!. Ik gaf mezelf denkbeeldig een schouder klopje. Good job Faith good job!!. Lily woonde blijkbaar al op zichzelf. Ik keek haar voor respect aan. Ze vertelde dat ze graag las. Ik beet op me lip. Daar kon ik niet over mee laten. Langzaam begin ik steeds meer respect vloot haar te krijgen. Ik wilde dat ook op me zelf wonen boeken lezen.. Zo knap zijn.. Ik blies me wangen op ze was waarschijnlijk ook nog is slim!! Ik was zo aandachtig aan het luisteren dat ik niet echt sloot had dat ze klasse was. Nee wacht ik had het wel door ik hoopte gewoon dat ze langer door praatte. Maar dat deed ze niet. Ik was mee moed aan het verzamelen ook ook te gaan versterken maar Fox begon al. Hij vertelde dat hij nog thuis woonde bij zijn familie een en hond had. Toen hij over zijn hobby's begon stuiterde ik op me stoel. Hij skate!! Dat was zo aantrekkelijk!!. Hij zij gaat hij liever skate dan fiets. Dat snapte ik.. Wie wil er nou fietsen!. Dat is zo 2020 (laat het hier 2025 zijn ofzo dat we er nieuw vette gadget in kunnen stoppen.). Oh oh oh oh nu was het mijn buurt!!. Ik ging recht zitten een deed mijn trui goed. " ik ben Faith. Faith straatnam meteen glimlachte ik. " ik woon in een boeren dorp op een we bezitten 18 paarden vol bloed friezen. 12 pony’s 5 honden, een varkentje en 5 geiten. 8 schapen,vele cavia’s konijnen kippen. 2 eekhoorns 2 gebils, een ga zo maar door. Ik heb 6 zussen en een broer. Ik woon gewoon bij me ouders en ben ook de jongste. Oh ik ben 19 jaar. Een mijn hobby's zijn." toen viel het stil. Ik had hen hobby's was altijd aan het leren om deze opleiding te halen.. " hmm.. Heb eigenlijk geen tijd voor hobby's.. " zei i zacht een verdween onzeker terug mijn trui in. Snel nu moest Ryan want ze zouden me vast stom vinden zonder hobby's. Ik begon mr nagels af te breken een op me lip te binnen.

Ryan:
Toen ze me opmerking negeerde dat ze en fout geschreven gromde ik lichtjes een draaide me hoofd weg. Ik luisterde naar de andere. Maar wenkte ze hen blok waardig. Ze hoefde niet te weten dat ik het interessant vond. Want ze waren alle drie volledig anders. De een woonde op zichzelf de andere thuis in een wat kleinere familie een eentje zowat in een circus.. Het bleef even stil. Wacht waar het nu mijn buurt. Ik deed me haar goed. "Het zijn 206 botten niet 209". Zei ik een wees naar de aantekening van Lily. " ik ben Ryan 22 een met gaat jullie niet aan.. " ik lied me hoofd weer tafel vallen. Ze hoefde niks van me te weten het was niet dat ik van plan was vrienden te worden met hun.

Docent:
Ik liep rond. Een merkte dat iedereen meteen aan de slag was gegaan. Op een paar groepjes na. Ik stond met me armen over elkaar. Bij het groepje. " zo klaar met thee leuten... "Zei ik streng. " nu aan het werk "
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydo okt 29 2015, 18:49

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn
‘Er zijn 206 botten, niet 209.’ Zei Ryan en hij legde even zijn hele hand over mijn schrift heen zodat ik wel gedwongen was om te stoppen met schrijven. Ik was een beetje geirriteerd, zeker toen ik zag dat mijn inkt was uitgeveegd. ‘Thank you.’ Zei ik rustig en ging daarna de fout corriceren. Faith begon te praten though en ik luisterde. Het was interessant om te horen hoe iemand kan leven. Ik zou me bijvoorbeeld helemaal niet kunnen voorstellen hoe het is om op een boerderij te wonen… ik heb vroeger altijd in London gewoond.
Toen Ryan ging praten had ik toch wel wat hoop dat ik een wat beter beeld van hem kon krijgen. hij was zo afstandig. Helaas kwam dat niet though en hij liet zijn hoofd op de tafel vallen alsof hij de lasten van iedereen op de wereld bij zich moest dragen. Ik zuchtte, hoofdschuddend.
‘Zo, klaar met thee leuten…?’ Vroeg de leraar, die met zijn armen over elkaar naar ons aan het staren was. Ik ging rechtop zitten. Dit liet ik niet zomaar over me heen komen!
‘Beste meneer, zoals u al eerder duidelijk heeft gemaakt zijn wij genoodzaakt om samen te werken. Een goede samenwerking hangt samen met het kennismaken van je collega’s. geen kennismaking, geen goede samenwerking. Ik snap het ook niet dat u ons zo behandeld. We zijn net begonnen met deze les, hoe kunt u al zo zeker zijn dat we niets waard zijn?’ ik hield even een pauze om de woorden in te laten zinken. Niet te lang, want anders had hij tijd om terug te praten. ‘Als u zo vriendelijk wil zijn, willen we nu graag beginnen aan uw opdracht.’ Ik glimlachte toch vriendelijk naar hem en knikte een keer naar hem.

Titelloos jongeh! 2mzfod0
Fox McHale
Met open mond keek ik Lily aan. Van Lily keek ik naar Faith. Ik wees naar Lily, nog steeds naar Faith kijkend. ‘What the..’ zei ik zonder geluid erbij te maken, zodat alleen mijn lippen bewogen en alleen Faith het merkte. Toen keek ik verbaasd voor me uit, niet gelovend dat iemand de leraar zojuist op zijn plek had gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptydo okt 29 2015, 19:20

Faith:
Spraakzame Ryan is spraakzaam... Aahhh!!.. Ik schrok me echt dood toen de docent in mijn ooghoeken te voor schijn kwam. Mr haar klopt in me keel. Dat werd alleen maar erger toen Lily er tegen in ging. Ik slikte een merkte daar dood naar me keek. " what the fguck..," zei hij geluidloos. Ik knikte. In heel mijn leven zou ik nou zo tegen een docent durven praten. Ik maakte een gebaar dat ze nu waarschijnlijk dood was want de docent liep echt rood aan. Maar alles was schijn. De man wees eerst naar Ryan toen naar Fox toen naar mij. Meteen werd ook zelf rood.. Hij kerk echt met zun strenge blik dat gewoon vertelde dat ik wanhopig persoon was.. Ik krulde me lip op... Ik haalde geen hoge cijfers maar dat wilde niet zeggen dat ik mij best niet deed! Was gewoon niet zo slim als de anderen.. De man was ik niet echt te spreken over. Waarschijnlijk door zijn te laat kom actie. Net als over Ryan. Maar dat begreep ik.. Door lag alleen op tafel..

Toen de rust wedergekeerd was. Kwam ik er achter dat ik de hele tijd me adem in gehouden had. Met een diepe zucht bracht ik mr ademhaling weer op gang. " dat je dat durft! " zei ik vol respect langzaam werd ze me rol model een dat binnen paar minuten. Ze lied ook al niet over zich heen lopen!.

Na even besloot ik met alle lef die ik had de leiding in handen te nemen. ," zullen we de onderwerpen verdelen. Zodat weer allemaal aan de slag kunnen een er geen dubbele dingen gedaan word " hek voorzichtig keek ik Fox een Lily aan. Ik wilde Ryan ook aan kijken.. Maar een bos met haar kijkt niet terug.. "Misschien als we doortrekken kunnen we aan het eind ons meer gaan verdiepen op de samenstelling van het bood zelf. Aangezien dit thema voornamelijk gaat over waar welk bot zit plus welke naam er bij hoord. Dan echt de structuur." meteen zweeg ik. Waarom moest ik nu zo vet van stapel lopen ze zouden mr wel gek vinden. Wat een domme actie!!..

Ryan:
Toen Lily tegen de leraar in ging grijnste ik. Oh dat klonk zo heerlijk!. Gewoon bijna perfect. Niet dat ik het ging laten merken daar ik er van genoot. Maar ik kon me glimlach niet weg krijgen. Ik kon alles in de gaten houden via de stapeling baan het raam naast mij. Hierdoor zag ik de docent een voor een naar ons wees met duidelijk sprekende blikken.

Docent:
Ze sprak mee gewoon tegen. Ik voelde het bleef door mr poten suizen. Ertoe dacht ze werk niet dat ze was!. Ik kern mee studenten een weer hoe zeer in elkaar zitten. Een dit was een wanhopige groep.. Die nieuwe komt te laat. Ryan zou nog geen haar bewegen om iets zinvolle te doen.. En Faith zou haar eigen kont nog vergeten als die niet was zat. Alleen Lily zou het aankunnen. Daarom wees ik met duidelijke uitdrukkingen op mijn gezicht naar Ryan Fox en Faith.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Emptyza okt 31 2015, 17:09

Titelloos jongeh! 2zso1hc
Lily Dunn
Mijn hart ging een beetje tekeer. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de door mijn actie de eerste schooldag ook meteen mijn laatste zou gaan worden. Bij alle engelen het gebeurde niet! Blijkbaar was de leraar helemaal van zijn stapel gegooid en wist niet goed wat hij moest zeggen. Ik zag hoe hij de rest van de groep een blik gaf en mijn rage werd weer hoger. Snel haalde ik het weer naar beneden though door mijn ademhaling oefeningen te doen.
Faith nam de leiding toen over, en de rust begon weer terug te komen. Gelukkig waar! Ik luisterde aandachtig en vond het geweldig toen ze wat extra’s erbij bedacht om te maken, zodat het verslag nog beter zou worden. Dit soort dingen vind ik geweldig dus Faith had al mijn aandacht. Met een glimlach op mijn gezicht begon ik langzaam te knikken, nog steeds aan het luisteren. Fox kwam ertussen door though, en ik hoorde dat hij net zo enthousiast was als ik!

Titelloos jongeh! 2mzfod0
Fox McHale
Dat is eigelijk wel een heel goed idee!' ik ging weer wat rechter zitten en plaatste mijn ellebogen op de tafel zodat ik mijn hoofd op mijn handen kon leggen. mijn ogen op de tafel gericht, slikte ik om beter te kunnen spreken. 'De structuur van iets is zoiezo al erg interessant, dus waarom niet. misschien kunnen we er ook plaatjes bij tekenen als kleine infographics, zodat het nog beter uitgewerkt word.' ik keek Faith aan om te zien of zij er ook zo over dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Titelloos jongeh! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Titelloos jongeh!   Titelloos jongeh! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Titelloos jongeh!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: