cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Selectie games,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo dec 14 2014, 19:59

The Selectie games, - Pagina 6 10wvadx Plume - groep 1
ik pakte uit me zak nog een nooitje en gaf deze aan mijn hamstertje. 'kijk eens snoesje.' zei ik met een vertroetelstem ik keek naar de mensen die beneden stonden een meisje was aan gekomen en jamie wilde naar beneden springen. 'passs opp!!!' zei ik geschrokken en wilde hem vast grijpen maar ik greep net mis. jamie spring naar beneden. 'oh god zij dank kwam je goed teregt. je lied me schrikken!! dadelijk had je iets gebroken.' zei ik bezorgt. ik ging aan de reand van het hutje staan en keek naar beneden mijn haar viel naar voren toe en lichtjes voor me ogen.

The Selectie games, - Pagina 6 2m64ye0riven - groep 1
ik keek naar het meisje en bleef waar ik zat op mijn tak zo kon ik alles overzien wat er gebeurde. ze prate over een of andere grot. 'grotte zijn s avonds erg koud.' was het engiste wat uit me mond kwam. 'dus als je het kout krijgt mag je best tegen mij aan komen kruipen.' zei ik speels en flirty met een lichte grijns.

The Selectie games, - Pagina 6 3325qg2 Delle - groep 2
'Sorry ik tikte me boog om, gaat het wel' vroeg de man die zig een lijder noemde. met een trillerig hoofdje keek ik op. 'h-hoeveel uur is er al voorbij?' vroeg ik bibberent. ik omarmde mijn tas en benen om mezelf warm te houden ookal wist ik dat het niet helemaal door de kou alleen kwam.

The Selectie games, - Pagina 6 2hdnw5u Setto - groep 3
ik keek naar andere mensen en was onterant op een steen gaan zitten waar ik daarvoor op was gaan zitten. ''ik moet een kok hebben.'' dacht ik en streelde door mijn haar heen vervolgens maakte ik een hair flip.

The Selectie games, - Pagina 6 2d1a6nk Tao - groep 4
met panny ging ik zoeken. natuurlijk wist ik dat dat het niet helemaal was zoals het moest gaan. na enkele minuten gezocht te hebben in het gras, struiken en bos ging ik weer recht op staan en strekte mijn rug. 'ik ben bang dat we het toch zelf moeten gaan vangen.' zei ik een beetje bang.

The Selectie games, - Pagina 6 Aw6a39 Mellanie - groep 5
'Laten we dit gesprek nog een keer voeren als ik mijn been weer voel' zei hij en stak zijn tong naar mij uit. 'hihihi' lachte ik zachtjes. ik streelde een los plukje haar achter mijn oor en zag kevin de heletijd naar mij kijken. ik deed net alsof het mij niet op viel. ik schoof iets dichter naar hem toe. zodat ik een beetje tegen hem aan zat. ik negeerde de andere meid en haar gebrabbel over wat nou wel en niet goed was. 'Ik heb nog nooit langer dan 20 min stil gezeten' zei kevin vervolgens. 'd-dat word dit je nieuwe recoor. zie het maar als of je je eigen recoor verbreekt.' zei ik speels. 'misschien maakt het je dan wat minder paniekerig.' vertelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo dec 14 2014, 20:37

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 6 707x90
'Pfft.. hoor hem nou..' Zei Jamie en hij maakte een 'wtf is he blabbing about' face. Even keek hij naar Plume. Hij wist zoiezo dat ze zou gaan schrikken, it didnt stop him though. Hij deed zijn hand alleen even omhoog om te laten zien dat hij het gehoort had.
Toen draaide hij zich snel weer om naar Minzy en had alle aandacht voor haar. 'Die grot.. kan ik het zien?' vroeg hij en er waren twinkels in zijn ogen.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 6 15gqyv8
*slaapt*

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 6 Flkbc0
'Lydiaa! Waar ben je!?' Finnegan rende nu rond het bos met zijn speer in mijn handen. Hij had de vissen  weggegooit. Geen reden om ze nu nog echt op te eten. de paniek was te groot.
Ineens, een fel licht dat door het bladendak scheen. Het kleurde alles een grijs achtig blauw. Alsof de maan 300 keer zo groot was geworden. Finnegan bleef meteen stil staan, oren en ogen gespitst en zijn speer ready. 'Wat the hell...' zei hij hardop toen niemand kwam. Hij keek omhoog en door de bladeren heen kon hij lichtere lijnen zien. 'Een klok?' vroeg hij verbaast. 'Dit moet ik beter zien.' Hij begon te rennen, en te rennen en te rennen. Steeds sneller. Tot hij een open plek vond en hij goed naar boven kon kijken. De grote lijnen telde af. Er stond 3:53:38 nu en het telde af per seconden. Niet veel later stond er 3:52:58. Het moest even tot Finnegan doordringen... maar uiteindelijk begreep hij het. De Spelen, de regels, de tijd die aftelt. Dat kan nooit goed zijn. En het drong door hem door en de meest harde manier ever.
'LYDIAAAAAHHH!' Schreeuwde hij ineens, ronddraaiend op de plek waar hij nu stond. 'lydia waar ben jeee!?' Kattyyyy!!!!!'

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 6 11m7vq1
Opnieuw schrok ze wakker. Dit keer door voetstappen die het hoge gras dezen krommen. Ze ging anders op de tak zitten. Als een elf die aan het bespioneren was.
"twee personen... een jongen en een meisje..." Ze bekeek ze wat langer. "Ziet er niet naar uit dat ze iets van plan zijn."
'Zou er dan nergends eten zijn? Ze moeten het hier ergends verstopt hebben...' hoorde ze het meisje zeggen. "They need help"
Met een enorm zachte landing landde ze achter de twee. Het was nauwelijks te horen. Alsof de wind ietjes sterker werd. Ze bleef laag zitten though. Zeker niet dat ze deze mensen vertrouwde. Het meisje zag er hongerig uit though,,, en voor Lyralinn... niemand zou vandaag nog dood gaan.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 6 4ghnvl
'Of je beweegt wel en je gaat dood op een pijnlijke manier.' Thalia lachtte. Ze stond op, klopte het zand van haar achterste en liep richting de waterval.


Laatst aangepast door Spieling op zo dec 14 2014, 21:51; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo dec 14 2014, 20:53

The Selectie games, - Pagina 6 Dcswi0
Yaden Groep 1 -na Middag

Ik was ver van de groep verwijderd. Na een tijdje zag ik de oude man zitten. Hij keek naar zijn klauwen en wist niet wat hij er mee moest doen. Hij zat alleen en zag er heel verdrietig uit. Ik hurkte naast hem, 'Zal ik je uit  leggen hoe deze wapens werken' Zei ik zach, De man deed me denken aan iemand die vroeger close mee was, ''Bedankt jongen maar op mijn leeftijd ga je niet meer vechten' zei hij zijn stem was zacht en vriendelijk. 'jij mag ze hebben' Ik keek van de man naar de wapens. 'oh op deze manier dood gaan had ik nooit verwacht' zei hij en keek me aan zijn ogen liepen vol met tranen 'Ik zou zo graag mijn klein kinderne willen zien, en mijn zoon, We hadden gistere een grote ruzie gehad' vertelde de man 'Wat nou als dat kan?' zei ik ineens, de man keek me aan zijn ogen warenzo blij. Ze straalde gewoon helemaal. Maar al snel keek de man weer voorzicht uit. 'Zo gaat he niet in deze game' zei hij, Ik pakte uit mijn zak het kleine flesje en deed een druppel op de dakker van het jongtje dat ik die middag  naar gestoken had. De man keek me ineens bang aan 'Wacht is jij bent die jongen die die kindjes vermoord heeft ik heb je wel gezien' zei hij zijn ogen werden zo groot en hij stond op. De angst in zijn ogen boorde een gat in mijn hart.
De man stapte achteruit en kwam tegen een boom aan 'Waarom gaf je me het gevoel dat ik je kon vertrouwen en dat je echt een oplossing had, het enige wat jij doet is vertrouwe winnen en mensen daarna backstabbe YOU ARE A MONSTER' zei hij. Ik lied me hoofd zakken 'sorry' zei ik en met een zwaai gooide ik de dakker in zijn schouder, Zijn linker schouder om precies te zijn. De man zakte na een aantal seconde inmekaar en lied zijn hoofd zakken, 'Sorry, En maak het goed met je zoon,' fluisterde ik,

Ik stapte achteruit en verstopte me in een boom. Ik zag hoe de man op een ofandere manier verdween, De Makers van de game hadden hem opgehaald 'You are a monster' galmde er door me hoofd heen 'I KNOW OKAY' Gilde ik boos

The Selectie games, - Pagina 6 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

'dus als je het kout krijgt mag je best tegen mij aan komen kruipen.' zei de jongenspeels en flirty met een lichte grijns. ik lachte terug 'Bedankt ik zou het onthouden' zei ik en zwaaide bij daarna stak ik me duim op 'Ik zal deze uitnodig wel een keer gebruiken okay?'

Ik keek van het meisje naar plume en terug 'Je mag vast wel mee' zei ik blij nu Die aziaat er niet meer was kon ik gewoon alles zeggen. En dan was ik niet alleen met hem. WAt ik echt eng zou vinden. 'Jah tuurlijk Jamie kom mee' ''als ik de weg nog weet'' Ik draaide me om en keek naar de appel die op degrond lag, ''zou hij daar mee gelijk hebben dat het vergiftigt zouzijn?'' dacht ik en me buik ging te keer. 'Laten we gaan' Ik keek nog even lachend op. Voordat ik mijn pad volgde terug naar de grot 'Ik ben blij dat er niks met je gebeurd is' zei ik zacht en binnensmonds

The Selectie games, - Pagina 6 2lxcgmx
Tommy Groep 2-Nacht

'ik weet het niet hoelang denk een paar uurtjes het is nog steeds donker buiten' zei ik en stond op de jongen trilde helemaal, 'heb je het koud?' ik had niet veel aan en het was buiten niet uit hoogste een graat of 15 The Selectie games, - Pagina 6 Ep-9-more-taking-off-shirt-rachiebeberz Deze gaf ik aan de trillende jongen'Als het echt niet gaat zeggen eh'


The Selectie games, - Pagina 6 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

Ik drukte Lydia dicht tegen me aan en keek rond. De enige die kalm was de blomden jongen, Finnegan daar in tegen was nergen te bekennen, Lydia begon door alle heisa te huilen 03:50:18. Met lydia liep ik naar de jongen toe 'weet jij wat er gaande is en waarom er een klok in de lucht hangt? wat gaat er gebeuren? gaan we dan dood? komt er dna its?' Vroeg ik me stem trilde ''Ik was sterk en geen meisje meisje en kon best voor mezelf zorgen im not weak'' ging er door me gedachtens heen maar het was echt moelijk om me zo staande te houden. 03: 48:59 de klok telde steeds verder af

The Selectie games, - Pagina 6 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

'Vangne kan je eten vangen?'vroeg ik verbaast er ging een hele wereld voor me open 'hoe kan je dat nou vangen..' Ik keek de jongen verbaast aan. Na even had ik het gevoel dat er iemand bij ons was komen te staan en ik draaide me opzie 'OH ah een ninjaaaah' zei ik en sprong rond 'Wist jij dat je eten kan vangen?' vroeg ik aan de vrouw die naast ons was komen te staan. 'Ik niet heb ik net geleerd en we gaan het zo vangen, hoe zou je rijst moeten vangen?'ik praatte o pdat moment meer tegen mezelf 'Zou dat lopen of rennen?' ik was diep in me gedachte verzonkene
The Selectie games, - Pagina 6 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Nacht
*slaapt*

The Selectie games, - Pagina 6 Dfkbc1
Kevin Groep 5 - Ochtend

Ik lachte de heletijd toen ik naar mellanies gepraat luisterende.'zou ik dan vandaag de 2 uur redden met stil zitten' Even later ston Thalia op 'hey laat je me hier alleen, Kan je me geen handige tips geven?' en probeerde op te staan om haar tegen te houde 'Nee kevin blijven zitten je mag niet lopen en bewegen op in paniek raken vooral niet in paniek' ik keek rond en begon me nu al te vervelen. Mellanie zat bijna op me schoot wat i echt niet erg vond. MAar die verrekte been!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyma dec 15 2014, 11:26

The Selectie games, - Pagina 6 10wvadx Plume - groep 1
ik keek naar beneden en luisterde naar wat er gezegt werd. voordat ik in de hut moch komen had riven bevolen dat ik de hut geheim zou houden. ik keek zijn richting op en zag hem geergert kijken dat ze zijn hut hadden gevonden. nogmaals aaide ik me hamstertje over zijn hoofdje heen.

The Selectie games, - Pagina 6 2m64ye0riven - groep 1
ze stak haar duim op. ik grijnste weer lichtjes. 'hehe'
'Ik zal deze uitnodig wel een keer gebruiken okay?' zei ze. 'zolang je het maar niet vergeet.' zei ik en knipoogte flirty. zelf zat ik in een kikkerhouding op nogsteets de zelfde kale boom tak. ik was all lang blij dat die een of andere jamie waarschijnlijk weg zou gaan. ''en als hij iets verraad over mijn hut. zou het zijn hoofd kunnen kosten. of misschien wel een van zijn duimen. ooh wacht zij tong is nog leuker.'' ik hield mijn gemene emoties ontzigtbaar.

The Selectie games, - Pagina 6 3325qg2 Delle - groep 2
ik keek met grote ogen naar de man die zijn t-shirt/trui, uit trok. ''whoeeeh, ging hij nou strippen?'' hij had niet zoon lelijke dikke buik als de meeste oudere mannen die veelsteveel bier dronken. toen hij dichterbijer kwam werden mijn wangetjes lichjes roze. ik staarde letterlijk naar zijn lichaam. de man trok zijn t-shirt/trui over mij heen. ik keek hem recht aan in zijn ogen. 'thx' zei ik kort ookal kon ik het haast niet uit me mond krijgen. met een hand graaide ik in mijn broekzak.

The Selectie games, - Pagina 6 2hdnw5u Setto - groep 3
ik keek omhoog naar het meganische bord waar cijfertjes op stonden. in mijn ooghoeken zag ik een schim naar me toe komen. het was dat meisje die eerst niet voor mij wilde koken. ze liep naar me toe met een andere kind bij haar in de buurt. ik keek haar neutraal aan en bestudeerde het kind. 'weet jij wat er gaande is en waarom er een klok in de lucht hangt? wat gaat er gebeuren? gaan we dan dood? komt er dna its?' Vroeg ze haar stem klonk anders dan eerst. ik keek haar aan. 'aan de stand van de zon te zien denk ik niet dat het de volgende dag aan duid.' zei ik kalm. 'misschien komen ze dan iets brengen? eten of goederen. of misschien krijgen we dan weer zoon raar mevrouw in die maschiene te zien.' somde ik op en dacht hard na wat het zou kunnen zijn. 'ik denk dat als hij klaar is met tellen dat de cijvers op 0 komen.' zei ik en knikte begrijpent dat dat het antwoord was.

The Selectie games, - Pagina 6 2d1a6nk Tao - groep 4
ik voelde de wind door me haren heen waien ik keek in me ooghoeken iets naar achteren. en zag een schim. penny begon in een stuk door te brabbelen maar ik had even de aandacht er niet voor. er was een vreemde in de buurt. toen penny iets over een ninja zij draaide ik me in een keer om met me houte bamboostok in me hand. maakte ik een pervect draai laag over de grond heen. ik vloerde het genen wat achter ons stond. ik zag het zelfs nog na bouwnsen op de grond. 'wie ben jij en wat doe je hier. waarom achtervolg je ons.' vroeg ik snel en keek met een serieuse blik. ik ging voor penny staan zodat haar niet veel kon overkomen.

The Selectie games, - Pagina 6 Aw6a39 Mellanie - groep 5
'zou ik dan vandaag de 2 uur redden met stil zitten' zei hij. 'hihi wie weet.' zei ik 'misschien verdien je dan ook nog een prijs. voor het behalen van je doel.' ik glimlachte naar hem. ''zijn ogen zijn zo cute.'' 'hey laat je me hier alleen, Kan je me geen handige tips geven?' zei kevin plots toen het andere meisje op stond. ik zag hem zelfs bijna proberen omop te staan. ik pakte zijn hand vast. zodat hij niet overeind kon komen als hij dat zou doen. 'kevin je moet blijven zitten.' zei ik en legde een hand hoog op zijn boven been. 'Nee kevin blijven zitten je mag niet lopen en bewegen op in paniek raken vooral niet in paniek' zei hij. volgens mij prate hij tegen zichzelf. het klonk zo onnozel maar grappig. 'kevin het komt wel goed.' zei ik met een kalme stem. ik staarde hem dromerig aan. 'zullen we anders een sort van spelletje doen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyma dec 15 2014, 12:10

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 6 707x90
'Thanks, ben ik ook.' zei Jamie ineens hardop. Hij liep naast haar met zijn handen op zijn rug. minzy keek hem verbaast aan aangezien ze het zachtjes zij. Jamie had het niet door though. Pas toen hij haar vanuit zijn ooghoeken zag kijken had hij het door. 'Oow.. jaah well...' een halve grijns kwam op zijn gezicht. 'Ik had die sprong niet echt gepland dus er kon eigelijk vanalles gebeuren. hehehe.'

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 6 15gqyv8
Met een jump schrok Griffin wakker. Hij lag op zijn rug en het licht dat op zijn gezicht scheen deed pijn aan zijn ogen. Met een groan wreef hij erin en ging hij half rechtop zitten. Zijn shirt hing half over 1 schouder en zijn haar zat in de war. Ook de slaap was nog steeds visable in zijn ogen.
Hij keek rond naar alle andere slapende mensen totdat zijn oog op Tommy en Delle viel. 'Hey guys.. why are you two still up and running?'

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 6 Flkbc0
Nog steeds Lydia's naam roepend, Finnegan rende het open veld op. Hij probeerde te stoppen maar vie bijna toen hij alle mensen zag.
Hij had er geen oog voor though. Na een paar minuten had hij eindelijk, éindelijk Katy gevonden. Hij herkende haar aan haar lange zwarte haar. 'Katy! katy katy katy...' Hij rende nog net tegen haar op omdat hij niet op tijd kon stoppen en omhelste haar meteen. Toen hield hij haar beed en keek haar serieus aan. 'Is Lydia nog steeds bij jou?' vroeg hij. Hij hoefde geen antwoord want ze zag Lydia al staan. Ze had grote tranen in haar ogen terwijl ze Katy's hand vasthield. Toen ze Finnegan zag klapte ze zich meteen vast aan zijn been en liet hem niet meer los.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 6 11m7vq1
Lyralinn kwam hard op de grond terecht. 'Heeyy!' Ze stond meteen op, haar rode haar in slierten om haar gezicht. 'Doe dat nog eens en...' ze stopte though. Ze had geen zin in ruzie.


Laatst aangepast door Spieling op wo dec 17 2014, 09:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyma dec 15 2014, 21:24

The Selectie games, - Pagina 6 Dcswi0
Yaden Groep 1 -Avond,


in de tussentijd was ik lang het drop geweest en had ik wat van het fruit en brood gejat dat ze gevonden of gekregen hadden van de suporters, Een aantal flesjes dringen nam ik ook mee,
toen ik bij de grot aan kwam zaten er een aantal mensen (als plume mee komt dan ziet hij haar ook zitten) Het waren die jongens en minzy. Ik zuchte diep en keek minzy boos aan, Daarna gooide ik een zak met eten op tussen hun in,


The Selectie games, - Pagina 6 Zojl2v
Minzy Groep 1- na Middag

'Ik vergeet niet zo snel dingen hoor'riep ik terug naar de roosharige jongen. 'Meisje kom je niet mee? 'vroeg ik aan de meid in boom,

Wie liepen al een tijdje toen ik tegen me zelf praatten,  Thanks, ben ik ook.' hoorde ik Jamie zeggen. Ik keek naar achteren meer verbaast enzo dat ik hij gehoord had wat ik gezegt had. kon hij gedachte lezen of zei ik het te hard.  'Ik had die sprong niet echt gepland dus er kon eigelijk vanalles gebeuren. hehehe.' zei hij met een grijns op zijn gezicht 'Wees voorzichtig we willen neit dat je iets breekt eh' antwoorde ik op hem,

we liepen lang en we kwamen eindelijk bij de grot aan. ' Kom binnen' zelf was ik nog niet beginnen geweest. dus ikverbaaste me over de grote van de grot, De warmte in de grot was heerlijk niet te warm en helemaal niet te koud, Het was groot en overzichtiglijk maar had toch kleine hoekjes waar je heerlijk zou kunnen slapen. toen ik me omdraaide en met verbaasde ogen naar jamie keek, keek ik ook langs hem, Ik zag dat we uitkijk hadden op een waterval, aan het rand van het bos met een strandje, Als het geeen moord game geweest was had ik het hier nog naar me zin kunnen hebben,

Toen we even binnen stonden (zaten ligt aan wat jamie doet en zegt) kwam De aisna binnen. hij gooiede eten naar ons toe en ik keek er na. 'Denk je dat we neit voor ons zelf kunne zorgen?' Zei ik boos en keek de jongen verontwaardigt aan.

The Selectie games, - Pagina 6 2lxcgmx
Tommy Groep 2-Nacht

De jongen bedankte me, voor mijn shirt, Hij bleef naar mijn lichaam kijken. ik keek ook even naar benede. ik dacht dat er iets verkeerd was maar ik was niet verwond of vies. Ik haalde me schouders op. De jongen graaide naar zijn broek, Op dat moment schoot Gryffin wakker, . 'Hey guys.. why are you two still up and running?' vroeg hij slaperig 'nothing ga maar weer slapen je zal je rust nodig hebben' zei ik en liep zelf weer terug naar de hoek,

The Selectie games, - Pagina 6 Ibkmk8
Katy Groep 3 -middag

ik luisterde naar de jongen, Hij vertelde dat de klok vast op 0 kwam te staan 'zou je het denken' zei ik sarcastisch met een vleugje ergenis, hij klonk zo veel zeggent maar wat hij zei was net zo handig als naar de klok zelf kijken 'KATY KATY' hoorde ik iemand mijn naam schreeuwn. Ik keek om en zag hoe finnegan naar ons toe kwam rennen. 'Is lydia no steeds bij jou?' vroeg hij de wanhoop was in zijn ogen te zien, Lydia lied hem niet meer los, Ik glimlachte blij 'waar was je en heb je de klok gezien' zei ik en wees achter Finnegan

The Selectie games, - Pagina 6 2wn6brk
Lydia Groep 4 - Nacht
*slaapt*
The Selectie games, - Pagina 6 34jaqon
Penny Groep 4 - Namiddag

ik snapte echt niet meer wat er gebeurde en waarom die zitao zo deed. En waar zei van daan kwam ik keek dus met grote ogen toe,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo jan 25 2015, 13:24

- ziet Doctor who Actrice O_o -

Ik zou graag mee willen doen (:

En aangezien hij al een maand dood is, misschien een beetje leven in blazen, als dat mag natuurlijk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo jan 25 2015, 17:54

dan beginnen we deze toch gewoon opnieuw? aangezien sharon toch noooit meer op deze gaat reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo jan 25 2015, 18:36

Mijn best
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Emptyzo jan 25 2015, 18:41

Evilian schreef:
dan beginnen we deze toch gewoon opnieuw? aangezien sharon toch noooit meer op deze gaat reageren


WTF dat heb ik nooit gezegt, waarom word er zo gedacht? Als amy en lennie groep 5 posten dan post ik ook :O
dat is toch het meest logische?

want als ik wel post dan gaat de rest op de overige reageren die ik net dan gepost heb reageren en dan word het een gaos omdat de anderen dan de andere chars vergeten. :S ik bedoelde daar helemaal niets slechts mee. ik wil alleen gaos in de mv voorkomen aangezien het zoveel chars zijn bij elkaar. :$

waarom word er zo moeilijk gedaan over groep 5? ik wil heel graag posten waarom deze moeilijkheden? Q.Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Selectie games, - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Selectie games,
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: