cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Selectie games,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptydi dec 02 2014, 19:42

The Selectie games, - Pagina 2 2cx9ezq
Yaden Groep 1

Ik draaide met me ogen en zweeg als het graf hij mocht praten wat hij wilde, Het deed me toch niks. Langzaam kwam er een streeds groter gat tussen de jongen en mij. ik sloeg af en ging ver genoeg van een groep staan zodat ik wel hoorde wat ze zegde maar er me er niet meer hoefte te bemoeien. Ik keek affetoe over me schouder naar de kinder lijkjes. Ze hadden nog maar 10 min dan zouden ze weer bij komen.. Ineens begon er iemand te schreeuwen en te rennen. Geschrokken alsof ik uit een nachtmerry ontwaakte keek ik om. In de groep wa er iets gebeurd waardoor iedereen als gekken door elkaar heen rende. Sommige keken ook geschrokken om zoals ik deed nadere begonnen mee te gillen. Nieuwschierig keek ik wat er in het midden van de groep gebeurd was. Ik liep er juist heen inplaats van weg


The Selectie games, - Pagina 2 Dltehh
Tommy Groep 2

'Ik zei ook niks dat het binnen 1 dag af moest. Jij bent niet de slimste thuis eh' zei ik kort af op de jongen hij kwam echt me strot uit. 'Geen zaden heb jij even pech dat we bij het begin hout zaden steen enzo gekregen hebben' ik wees naar de hoek waar dingen stonden voor het opbouwen van een basis dorpje.

een van de jongens stapte op de drie tal af. Meteen keken de jongens super blij. 'Welkom bij de groep ik van Jackson' Zei de lange jongen met een blonde kuif  'en ik scott' zei de jongen met het zwarte haar en de schuine kaak. 'hehe vergeet mij niet ik ben Jan' Zei de kleinste dit was een wat dikkere jongen die nog niet eens tot de helft van jackon kwam. Met zijn blonde spijkhaartjes en veel te groten kleren leek het net een kaboutertje.

gelukkig ging het beter dan ik verwacht had. Er ging steeds meer mensen mee doen en ze vormde steeds meer groepjes.

De jongen wandelde weg en zei 'ik ben niet zo van het rennen en sjouwen van spullen.'  Ik pakte me pijl en boog en richte het op hem 'Jongen als je niks wil doen ben je ook niks waard' Ik spande hem aan. Ik was niet van plan iets te doen, Maar iemand moest ze leren dat dit geen kinderspel was.

The Selectie games, - Pagina 2 3ztk8
Katy Groep 3

De jongen die op de rot stond liep weg. nu voelde ik me echt kut ik had iemand pijn gedaan. Hij was vast boos op me of iets.

De broertje van het meisje kwam aangelopen, 'Ze is mijn zusje niet.' zei hij. Ik stapte naar achtere van schrik en verbazing, Als me kaken niet vast zaten was hij er van af gevallen. 'ze is. echt niet? je zusje?' vroeg ik met grote ogen. ik bekeek het meisje en toen de jongen die er weer naast gehurkt as. Ik schudde me hoofd. 'Das niet leuk om grapjes over te maken' zei ik nog zachtjes.

Aandachtig luisterde ik naar het verhaal van het takje die ze kwijt was. Lydia heette het meisje. Samen met de jongen zachten ze naar het stukje houd genaamt takje. ''moet i me zelf nu voorstellen, Moet ik mee zoeken'' ik dacht hard na. 'Ik ben katy' zei ik twijfelend net of ik het zelf niet meer wist

The Selectie games, - Pagina 2 E6si0g
sonya Groep 4

Ik wilde alleen zijn en gewoon tot rust komen. Me hoofd deed zeer en ik had me weer kut gedragn waarom ahd ik van thuis niet mee gekregen hoe ik met mensen om moest gaan. Ineens voelde ik iets in me nek. Ik gilde kei hard dat de vogels het bos uit vlogen. Me gegil weerkaatste tegen de muren. Ik stopte niet met gillen tot die vervloekte smerige jonge me los zou laten. Me stem stopte niet met gillen en het werd met de seconde harder.

Iemand kwam aangerent en speide ons twee. Ik wilde haar omhelse en bedanken maar ik hield me in en keek haar aan. 'dankje' zei ik zacht en binnens mond. Ik keek naar de grond. moest ik nou weer bitchy doen maar ze had me net wel gered. 'Het gaat' zei ik nog steeds zacht.

The Selectie games, - Pagina 2 Wbax3m
Penny Groep 4

verwacht keek ik rond me heen. ''Waar was ik.... wie was ik.... wie was dat.... wat was dat... oh kijk bloemen'' Ik ging op de grond zitten en bekeek de bloemen ''wat doen die hier


Kevin Groep 5

'hehe maakt niet uit hoor meid shit happends right' zei ik lief. Maar het meisje leip langzaam achteruit en weg. toe nze om draaide zwaaide ik blij naar haar. 'byebye' zei ik en daarna draaide ik me naar de andere meid. ze stond met haar arme overelkaar. 'wat deed je in het bos?' vroeg ik nieuwschierig.


Laatst aangepast door Evilian op di dec 02 2014, 21:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptydi dec 02 2014, 21:11

The Selectie games, - Pagina 2 10wvadx Plume - groep 1
de man ging andere mensen helpen van de groep. ik wist zelf niet wat ik moest doen maar wilde ook niet meteen opvallen maar ook weer niet helemaal verdwijnen. ik volgde eerst een rondom persoon om teminsten bij iemand in de buurt te staan.

The Selectie games, - Pagina 2 3325qg2 Delle - groep 2
ik liep op de pijl af op zoon afstand dat de punt tegen mijn voorhoofd aan stond. 'als je mij kilt heb je vast heel wat gerust stellende mensen, die er allemaal op vertrouwen dat jij hun niet gaat killen.' zei ik met een grote grijns naturlijk bedoelde ik alles andersom. als hij mij zou killen zou iedereen dat zien en denken dat hij hun ook om gaat leggen, en zo ontstaat er een grote gaos. ik had nog altijd mijn boemerang in me hand en hield hem tussen zijn benen. 'heb jij kinderen?' vroeg ik speels.

The Selectie games, - Pagina 2 2hdnw5u Setto - groep 3
ik wandelde verder over het gras heen in me eentje. richting het geluid van het water.

The Selectie games, - Pagina 2 2d1a6nk Tao - groep 4
toen het meisje begon te gillen was ik na 2 seconden al weer verdwenen ik rende ergens het bos in totdat ik neit te zien was. vervolgens liep ik rustig een ommetje en liep naar andere leden van de groep toe net alsof er niets gebeurt was. verder had niemand mij gezien.

The Selectie games, - Pagina 2 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik zat nog altijd in het hoge gras en keek naar de mensen die bezig waren. ik hield alles in de gaten zelfs het genen achter mij. ik brobeerde alle kleine zwaktes van anderen in mezelf op te slaan.


Laatst aangepast door Timeless op di dec 02 2014, 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptydi dec 02 2014, 21:58

Jamie. Groep 1
Ineens was er enorm veel onrust in de groep. Niemand wist wat er nou eigelijk gebeurt was. Snel wurmde Jamie zich tussen de menigte door om te kunne zien wat er aan de hand was. Blijkbaar hadden twee jongens van een jaar of 27 het op de stok met elkaar gekregen, en de ene had de andere een bloedneus geslagen.
'Zeg dat nog eens en ik breek die facking neus van je, hoor je me!!' De jongen die nog stond schreeuwde. De jongen op de grond greep naar zijn neus en kreunde van de pijn, terwijl er eigelijk niet echt iets aan de hand was dan alleen een bloedneus.
'Stoppen! Jongens stoppen!' een dapper meisje riep vanaf de zijlijn. "Die heeft balls... hehe, en dat terwijl het een chick is.."Jamie lachte stilletjes, zijn hand voor zijn mond leggend.


Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 2 3322hw2
Geschrokken keek Griffyn naar de scene voor hem. Hij was niet de enige, alle jongens en meisjes keken ernaar met angstige ogen. Iedereen was bang dat Tommy ook echt zou gaan schieten.
'Hij zou toch niet...' zei een jonger meisje, een jaar of 11, naast me tegen zichzelf. 'Ik denk het wel...' Iemand anders zei het, antwoord gevende op het 11 jarige meisje.
Griffyn zelf had ook veel vragen, maar hij hield het binnen in zijn hoofd.
"Hij zou toch niet echt schieten... waarschijnlijk is die jongen gewoon bang en weet hij niet goed hoe hij met de omstandigheden om moet gaan.. jah dat moet het zijn. tuurlijk wilt hij wel meehelpen. het werk word hardstikke leuk!" Hij keek even naar zijn voeten. Hij was de film van die vrouw nog zeker niet vergeten. "Als ik er zo op terug denk... iedereen zou zomaar vermoord kunnen worden. En je weet nooit wanneer. Ieuwl.. dat is een facked up gedachten!"

Finnegan. Groep 3
'Welkom Katy. Mooie naam heb je.' Finnegan lachte weer naar haar. 'Hey, wil je misschien mee helpen zoeken?'
'Jaahh! Mooie haren moet ook mee zoeken!' Zei lydia, maar niet op een boze manier.
Finnegan gaf Lydia een aai over haar bol. 'We vinden Takje wel owkee. Ga jij maar zoeken, dan blijft Finnie hier zitten. Niet te ver weg gaan oke. Takje kan niet ver zijn.' Lydia knikte en Finnegan ging in kleermakerszit op het gras zitten. Hij liet een diepe zucht, en keek Katy met zijn ogen aan terwijl hij niet met zijn hoofd bewoog. 'Kon zitten... altijd leuk om een nieuw iemand te ontmoeten.'

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 2 V5izh4
'Weet je het zeker? Die snee ziet er best wel pijnlijk uit.' Alle boosheid en eidelheid die Lyralinn eerder had laten zien was verdwenen en er stond nu een bezorgd, aardig meisje tegenover Sonya. 'MIsschien... misschien kunnen we iets van water vinden ofzo, om het schoon te maken en ervoor te zorgen dat het geen groot litteken word.' Ze keek Sonya aan, en de niet vertrouwende blik kwam weer terug. Tot nu toe had ze nog niet echt veel goeds gezien van het blonde meisje. Maar he, iedereen verdient een tweede kans, dus Sonya ook. En Lyralinn was berijd om het haar te geven.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 2 20rpi8h
Ze keek hem aan met haar té blauwe ogen. 'Gewoon... dingen... maakt niet uit.' Ze keek om zich heen om iets te vinden om over te praten. Toen herinnerde ze zich dat de jongen zich had voorgesteld. 'Ow, yeah right... Kevin hé.' Ze gaf hem een kleine glimlach, die snel weer verdween.


Laatst aangepast door Spieling op di dec 02 2014, 22:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptydi dec 02 2014, 22:19

The Selectie games, - Pagina 2 2cx9ezq
Yaden Groep 1

Der was een groeps gevecht geweest tussen twee jongens. Ik ging er bij staan met me arme over elkaar en grimlachte bijna te blij. het was zo grappig om te zien dat er eentje daar zolag. toen er een meisje opstond en er tussen sprong keek ik naar haar. ze was niet al te groot en vast niet ouder dan 18. maar haar lef was intersanter dan heel het gevecht.

Ik hoopt stiekem dat er nog meer zou gebeuren. tot ik me nog 1 regel kon herrinen van die ene keer 10 jaar geleden. ''als we geen schuilplaats hebben komen er monsters'' dacht ik en keek rond. ''beter sterven er nog niet te veel.. dan moeten ik te veel alleen doen...''

nadat het gevecht opgelost was liep ik langzaam richting de jongen die eerst bij de kinderen was, Ik hoopte da het meisje ook mee zou komen

The Selectie games, - Pagina 2 Dltehh
Tommy Groep 2

Ik spande de boog aan. 'sorry aan niks nutten hebben we niks, Dat brengt alleen maar ongeluk. Volgens mij besef je niet hoe het spel in mekaar zit' Zei ik kill. 'Iedereen wil overleven.En dat lukt niet met zun rotte appel als jij' De pijl stond recht tussen de ogen van de jongen. Ik spande de boog zo aan dat hij elk moment weg kon schieten. voor dat de pijl weg vloog richte ik mijn boog net boven het hoofd van de jongen.De pijl vloog rakelings langs het haar van de jongen 'Jah ik heb kinderen. 3 om precies te zijn 2 meisjes en 1 jongentje En nu gedraag je net als de rest en maak er het beste van anders zal ik hoogst persoonlijk je een punishment geven'

The Selectie games, - Pagina 2 3ztk8
Katy Groep 3

Ik begon te blozen toen lydia zei dat ik mooi haar had. Op did moment leek het gewoon niet erg om hier te zitten. Misschien zou het nog wel leuk worden.

nog even keek ik over me schouder naar de plek waar de andere jongen heen gelopen was. Ik voelde me echt schuldig dat ik dat zei. Of dacht. ''zou hij gedachtens kunne lezen of had ik het hard op gezegt'' Ik keek weer terug naar de finnegan die lydia er op uit had gestuurd haar stokje terug te vinden.

'Kon zitten... altijd leuk om een nieuw iemand te ontmoeten.' zei hij, Ik keek van de grond nog een keer over me schouder naar de weggelopen jongen en ging toen toch maar zitten. Me wangen waren nog steeds rood. Al die gedachtend het was zo vermoeiend. 'Snap jij het spel?' vroeg ik nerveus 'en is ze echt neit je zusje?'

The Selectie games, - Pagina 2 E6si0g
sonya Groep 4

'Bloed waar' zei ik schrokken. Ik voelde langs me gezicht het was plakkerig en vochtig. Me ogen werden groter. I moest me handen ergens in stoppen anders ging ik mensen krabben. Ik beed op me lip om niet weer te gaan gillen. Op dat moment voelde ik een wapen in mijn zak 'volgende keer eh... dat ik je zie doorboor ik je met deze klauwe' gilde ik naar de jongen die al weg gelopen was. 'wat een k!#$ debiel...' siste ik nog luider. 'BETER STERF JE' gilde ik hard. ME ademhaling was zwaar.

Waarom voelde ik me zo opgefok door die jongen. Maar toch kon ik niet echt boos zijn. ME hersens deden raar en ik moest me toch weer aan mijn waardig gaan houden.

The Selectie games, - Pagina 2 Wbax3m
Penny Groep 4

hehe een vlinder. Ik stond op en volgde de vlinder.


The Selectie games, - Pagina 2 2rw6tec
Kevin Groep 5

'jaah kevin' zei ik blij toen ze me naam herhaalde. Ik keek haar aan terwijl er een awkward stilte viel. ik wreef door me haren heen. 'jah... hmmm.... aangenaam' zei ik uiteindelijk maar. ik wist niet goed waar ik me handen moest laten dus lied ik ze langs me lichaam vallen. Ineens voelde ik dat vervelende wapen langs me lichaam. Ik keek er naar 'eeh heb jij verstand van wapen' voeg ik terwijl ik onhandig aan de handvat van het wapen begon te trekken


Laatst aangepast door Evilian op di dec 02 2014, 22:48; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptydi dec 02 2014, 22:38

The Selectie games, - Pagina 2 10wvadx Plume - groep 1
een jongen wilde een paar plantjes uit de grond trekken ik rende naar hem toe. neeeh niet doen die zijn giftig!!' riep ik en trok aan zijn schouder om hem uit de buurt van de plant te halen. 'als het zap van de plant in je wonden komt zal het vlees er omheen langzaam af sterven.' vertelde ik. 'kom laten we je handen snel wassen.' zei ik. ik trok hem mee aan zijn arm naar een dicht bijzijnde reviertje. ik lied hem een steen vast houden en zijn handenwassen in het water. 'het is erg zout water.' zei de jongen die naar zijn wond op zijn hand keek. 'dat is juist goed dan gaat het gif weg.' zei ik zelf verzeker

The Selectie games, - Pagina 2 3325qg2 Delle - groep 2
ik kneep even mijn ogen dicht toen ik een wind vlaag boven mijn hoofd voelde. 'en dat was je mooie pijl.' riep ik nog even overvrolijk na. 'er is een regel in mijn leven en deze geld voor iedereen.' zei ik en keek hem streng aan. 'plijf....van, mijn ....haar AF!' zei ik in losse woorden. ik tikte de boemerang bij elk woord net niet tegen de neus van de man aan.
ik stak me tong uit naar de man en liep achteruit. 'ik ga wel fruit zoeken!!!' schreeuwde ik kinds. en liep nog een paar stappen achteruit. tot zoon 5 meten van hem vandaan. ik hield een hand voor me mond zodat niemand mijn mond kon zien 'voor mezelf huhuhu'.' zei ik vervolgens onwijs zacht zodat niemand het kon horen dan alleen ik.

The Selectie games, - Pagina 2 2hdnw5u Setto - groep 3
ik stond naast een revier. ik hurkte voor de revier neer en stak een vinger in het water ik rook aan mijn vinger. 'zout.' zei ik kort en serieus. ik droogde mijn vinger af aan mijn broek. 'erg zout.' vervolgde ik. ik keek rond het water opzoek naar wat bruikbare dingen. ik zag een plestig zakje liggen op de grond. ik pakte deze op en vulde deze met zout water. 'wie weet komt het van pas.' zei ik serieus. het zakje knoopte ik waterdicht en stopte deze in me tas. vervolgens bond ik me tas weer stevig op me rug. ik keek naar de stroming en liep tegen de stroom in om de waterval te vinden.

The Selectie games, - Pagina 2 2d1a6nk Tao - groep 4
in een mum van tijd hadden we een begin van een hutje. het waren 4 recht opstaande palen met daar op een dak van bladerenen. in de buurt groeide bamboo. ik kapte een paar bamboo stokken en legde deze voor hut neer. 'deze kunnen we gebruiken voor een dichte muur.' zei ik en steunde op een van de stokken. die ik nog vast had.

The Selectie games, - Pagina 2 Aw6a39 Mellanie - groep 5
een beginnetje voor een beschutte plek was al gebouwt niemand merkte mij op. er was een man die verstand had van konstruksies. hij wees andere aan om voor hem dingen in elkaar te zetten totdat het een soort van huisje werd. het huisje was 5 bij 8 meter geworden. het was nog niet helemaal icht gebouwt maar dat maakte niet uit de konstruksie stond er al. en we zouden het zo verder kunnen maken. ik had iets ontdekt en een plan gemaakt. voorzichtig en niet opvallent liep ik naar een van de mogelijke lijders toe. 'meneer meneer ik heb iets gevonden in het bos!' zei ik onzeker tegen de man. de man draaide zig om. 'ooh? wat is het dan? laat me maar zien.' zei hij. en liep met mij mee.

ik wandelde steets verder het dichte bos in. 'hier moet het ergens zijn.' zei ik onzeker. de man stopte en keek om zig heen hij hat zijn rug naar mij toe gedraait. 'wat is het dan presies? hoe ziet het er uit?' vroeg hij. 'het licht op de grond.' vertelde ik en stapte dichterbijer. uit de binnenkant vanmijn pols schoofen geruisloos 3 lange dunne scherpen messjes. deze daten in een vingerlose handschoen gemaakt. de man keek naar de grond met nog altijd zijn rug naar mij toe. ik sloeg met een open hand in de nek van de man. de man kraamde zachtjes iets uit. hij wankelde en greep naar zijn kil. ik hield hem vast zodat hij niet met een klap neer kwam. rustig legde ik de gewonde man op de grond. de man keek me veradelijk aan voordat hij stierf.

ik betaste de man lichtjes en zocht naar bruikbare voorwerpen. aan grote wapens had ik niets. deze legde ik ergens onder de bladeren zodat alleen ik wist waar het lag. ik pakte zijn brood water en touw af. de rest lied ik liggen. snel liep ik verder in het bos en kwam op een andere punt uit het bos. (andere kant dan dat ze er in ging) ik liep rustig naar de rest toe en ging daar ergens in het hoge gras zitten. op mijn kleren of huid was niets te zien van bloed. omdat ik zijn kleine 3 wond gaatjes in zijn nek niet aangeraakt had.


Laatst aangepast door Timeless op wo dec 03 2014, 09:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 08:25

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 2 M7t8y8
'Heeee... kijk eens wie we daar hebben. Onze grote vriend de wapenstelerd!' Jamie zei met een grijs op zijn face. 'Dude really though... waarom kom je terug naar mij huh? Zoveel andere mensen om te stalken en je komt terug naar mij.' Jamie bekeek Yaden beter, en probeerde hem in de ogen te kijken terwijl hij sprak.
'Ik heb er een theorie over. Ik denk dat het door de tranen komt. Maar he..' hij hield zijn handen omhoog. 'Mij niet gezien owkee.'
Er was een stilte. Jamie keek naar de lucht though, hij voelde zich enorm awkward.
'Dus... waarom kom je eigelijk terug?'

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 2 3322hw2
Nog steeds hing de negatieve sfeer in de lucht. Het leek alsof iedereen zijn adem inhield. Griffyn keek om zich heen, hij kon helemaal niet tegen dit soort stiltes.
Ineens haalde hij zijn neus op en ging rechterop staan. 'Okwee dan...  dat was me wat.' Zei hij, helemaal niet in een vervelende manier, meer in een 'ik stel iedereen op rust' manier.
Hij keek Tommy aan, hopend dat hij niet de volgende was ie ene pijl tussen zijn ogen kreeg omdat hij had gesproken. "3 kinderen hah..." Griffyn begon te denken, zoals hij altijd doet. Maar dit keer hielden zijn gedachtens gewoon op. Na de gedachte van zijn kinderen was het stíl in zijn hoofd. De realitiet was té echt.

Finnegan. Groep 3
Finnegan moest lachen, en het was een warme lach. 'Hahah, nee... ze is mijn zusje niet. Geen zorgen... ik heb haar ook niet gekidnapped.' Hij gaf Katy een zachte por met zijn schouder. 'Ik vond haar toen dat weird-ass filmpje in de lucht begon. Ze was helemaal alleen.. iemand moest haar helpen. Dus ik nam het op me. Sinds dien,,, tjah.. blijkbaar zien ze ons als broer en zus.' ij lachte weer, dit keer niet zo warm als daarvoor.
Hij was stil, bijtend op zijn lip. 'Ik snap het spel Katy. En het is verschrikkelijk..'

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 2 V5izh4
'Doe maar rustig oke... je ademhaling klinkt niet echt gezond op dit moment.' Lyralinn probeerde Sonya rustig te krijgen. 'Laten we eerst de wond schoonmaken. Het is niet zo heel diep, ik denk dat de huid echt nét beschadigd is.'
Ze pakte iets uit haar tas. Het was haar waterfles. Ze deed een heeel klein beetje water op haar mouw, zodat ze niet te veel water zou verspillen. 'Dit doet helemaal geen zeer oke.' En met dat Lyralinn legde voorzichtig de natte mouw op Sonya's kin.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 2 20rpi8h
'Jij weet niet hoe je met wapens om moet gaan?' Thalia vroeg half lachend en verbaast. Ze schudde haar hoofd. 'Damn... dan was het leuk je gekent te hebben.' grapte ze. Ze keek een tijdje hoe Kevin aan het vechten was om alleen al zijn waper uit zijn hoes te krijgen. Ze wilde hem een hint geven, maar ze vond het te leuk om te kijken.
'Trouwens jah. Ik kan met wapens omgaan.' In een smooth beweging haalde ze haar zwaard tevoorschijn. Het zwaard was lang en dun, maar niet Samurai achtig. In het handvat zaten licht blauwe edelstenen, die lichtstrepen achter lieten elke keer als Thalia er snel mee bewoog.


Laatst aangepast door Spieling op wo dec 03 2014, 10:22; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 09:28

The Selectie games, - Pagina 2 2cx9ezq
Yaden Groep 1

K keek hem schuin en onvermaakt aan.. Nadat hij klaar was met praten bleef ik hem stug aankijken. 'Dus... waarom kom je eigelijk terug?' vroeg hij uitendelijk. Ik haalde het hoekje van mijn lip op en gromde zachtjes. eigenlijk had ik geen zin meer om iets te zeggen tegen hem of hem te helpen. 'Ik kwam je alleen maar waarschuwen' Zei ik kill. 'Zodat je niet meteen de eerste nacht overleid' Ik draaide me om zonder verder nog iets te zeggen.

The Selectie games, - Pagina 2 Dltehh
Tommy Groep 2


ik lied de jongen weg lopen. der viel een pijnlijke stilte .   'Okwee dan...  dat was me wat.'  zei een jongen die net bij de speurder was geaanstaan. 'sorry van net, Maar laat me duidelijk zijn. Er mogen er maar 16 overblijven aan het eind van de maand. En alleen de sterkste en de gene met de meeste doorzettings vermogen zullen het overleven.' zei ik terwijl ik me weer richte op de mensen 'En jah ik had hem eigenlijk neer wille schieten' zei ik toen ik de gezichten van de andere zag 'Zonder regels of orde zal het choats worden en zullen onnodige mensen sterven' Zei ik terwijl ik de groep rond keek. 'samenwerking en vertrouwen is een belangrijke rol in deze game, We are in this together~!and we will servive as group' Ik sprong van de steen af en liep door de groep heen 'Als een groep sta je sterker. Maar een groep kan ook onrust op weeg brengen, wanhoop, gekte noem maar op. Daarom moeten we ons houden aan regels en orde. Zodat idereen weet waar hij aan toe is. Willen we overleven?' die laatste zin vroeg ik aan de mensen. Sommige gilde'Jaah' Van die wist ik dat ze mijn idee goed vonden. Ik zag er twee weglopen de bosjes in '' die zullen het niet overleven'' dacht ik terwijl ik rond liep. tussen de groepjes vormende mensen

[The Selectie games, - Pagina 2 3ztk8
Katy Groep 3

Ik vreef even door me ogen om goed te kijken. ze leken echt op elkaar. Ik luistern aar zijn eerste ontmoeting met Lydia. En knikte.

Even was het stil ' Maar dat betekent dus dat er uiteindeljik iedereen dood gaat?' zei ik zachtes.

het blijf weer even stil. Ik keek de groep ronden zag dat sommige al bezig waren met iets opte bouwen en andere waren een uitweg aan het zoeken

The Selectie games, - Pagina 2 E6si0g
sonya Groep 4

Ik voelde een koude plak tegen me kaak aan 'aaah' gilde ik deze keer zachter dan eerst ik sloeg der hand weg, in me ogen werden waterig 'Me mooie gezicht' zei ik zacht eigenlijk wilde ik zeggen dat het pijn deed. maar..

The Selectie games, - Pagina 2 Wbax3m
Penny Groep 4
Ik rende achter de vlinder aan ineens stond ik stil. Wat deed ik ook alweer en waarom.. Ik staarde voor me uit. 'Owjah ik moest voor me vader een bos bloemen halen' ik liep rond op zoek naar bloemen 'Waarom ben ik hier toenstraks was ik hier nog niet. of was ik gewoon vergeten hoe het er uit zag' ik haalde me schouders op en liep verder.

Ik zag hoe een asiatie jongen door het gras heen kroop weg van iets. Ik voeg me af waar hij vandaan kwam. Ik hoorde een licht gil en schrok. Net gild er ook al iemand. Of had ik dat verzonnen...

The Selectie games, - Pagina 2 2rw6tec
Kevin Groep 5

Ik kreeg de zwaart er echt niet uit 'stt met me andere zwaartje ben ik wel eits beter' zei ik gromment tegen me zelf. ineens zag ik eits langs vliegen en keek op van mijn geploeter met mijn zwaart. De meid had een mega mooi zwaard te voorzschin getrokken. Geschrokken stapte ik achter uit ik struikelde een beetje en op een of andere manier schoot me zwaard eindelijk uit zijn hoesje. me zwaard vloog uit me handen,


Laatst aangepast door Evilian op wo dec 03 2014, 11:35; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 10:06

The Selectie games, - Pagina 2 10wvadx Plume - groep 1
'hey, thx voor de hulp.' zei hij en glimlachte vriendelijk. 'ik ben riven, en jij?' zei hij met een aardige mysterieuse stem. ik glimlachte naar hem. 'noem mij maar plume. 'heb jij een lange blonde jongen gezien?' vroeg hij uit het niets. ik schudde mijn hoofd. 'nee sorry niet gezien. waarom zoek je diegenen?' vroeg ik nieuwschierig. 'owh, gewoon. ik hoopte dat hij hier ook zou zitten maar ik heb hem nog niet gevonden.' zei de jongen. hij waste nog een keer zijn handen.

The Selectie games, - Pagina 2 3325qg2 Delle - groep 2
ik liep langs elke grote boom in het grasveld om te kijken of er fruit aan zat. maar noppus. nix. ik ging er bij zitten en leunde met me rug tegen de boom aan. mijn hand graaide in me broekzak en haalde er een metaal doosje uit. ik trok het doosje open en nam een van de pilletjes vervolgens stopte ik het doosje weer in me broekzak.

The Selectie games, - Pagina 2 2hdnw5u Setto - groep 3
ik was bij de waterval aan gekomen ik keekomhoog en zag hoe groot het was. in het water glinsterde iets. ik liep dichterbijer en bekeek het iets beter. maar het lag te diep om het goed te kunnen zien.

The Selectie games, - Pagina 2 2d1a6nk Tao - groep 4
met lianen bonden we de bamboo stokken vast aan de lege muur. nu was het bijna kompleet. het was ruim genoeg om met 5 man er in te kunnen slapen. andere groepjes bouwde een vergelijkbare hud alleen die van ons was natuurlijk steviger.

The Selectie games, - Pagina 2 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik zat in het gras en flechte een arm bandje en een kroontje van het hoge gras. een meisje kwam naast me zitten. 'hey? dat is leuk. mag ik ook mee doen?' vroeg ze. ze kwam naast me zitten en plukte ook een paar gras sprieten. ze keek naar me handen en probeerde me na te doen. ondertussen was ik een heel kleed gaan flechte rond om mij werd het gras steets kaler. het kleed was nu zoon 1 meter bij een 1,5 meter lang.


Laatst aangepast door Timeless op wo dec 03 2014, 17:09; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 16:36

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 2 M7t8y8
'Lekkere waarschuwing! Je hebt helemaal niets gezegt!' riep Jamie hem achterna. Nadat hij de zijn had gezegt ging hij in een sarcastische, verbaaste houding staan. Zijn hoofd op zo'n kinderlijke manier, wachtend op een antwoord. 'Weet je, je bent niet echt veel help hier, teminste... voor mij niet in ieder geval. Zeggen dat er een waarschuwing is en dan weglopen zonder iets te zeggen.'
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 2 3322hw2
Griffyn was een van de mensen die kei hard JAH begon te schreeuwen. Hij had er helemaal zin in. Even was hij de regels van het spel vergeten. "We gaan dit halen." Dacht hij. "Ik weet het zeker. Met zo'n sterk iemand als leiding, móet het wel goed komen." Hij keek hoe anderen ook in  groepen gingen. Er kwamen 2 mensen bij de speurders. Een meisje dat nogal groot was, en nog een jongen, die ook groot was. Ze zouden een tweeling kunnen zijn zoveel leken ze op elkaar.
Ook de groep an de bouwers werd groter en groter, en uiteindelijk was dat de grootste groep die ertussen zat.
"We're doing this!"
Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 2 Npgljr
'Maar dat betekend dus dat uiteindelijk iedereen dood gaat.' zei Katy naast hem.
'Hey hey, nou niet zo gaan doomdenken he! Daar krijg je hoofdpijn van.' Finnegan gaf haar een speelse knipoog. Toen zuchte hij, wetend dat het grapje niet echt terecht was. 'Oke... ik snap het spel, jij snapt het spel... maar bekijk het zo... 16 mogen door. Dus we hebben kans om door te gaan. We moeten gewoon moet houden tot dan oké. Ik weet dat ik dat in ieder geval wel ga doen.' Hij keek weer naar Lydia. 'Zeker voor die daar.'
'Jaahh!!' riep Lydia ineens blij. 'Ik heb Takje terug gevonden!' Meteen kwam ze terug gerent met hetzelfde takje als eerst in haar handjes. 'Here we go.' fluisterde Finnegan tegen Katy met een halve glimlach.
Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 2 V5izh4
Snel haalde Lyralinn haar mouw van Sonya's kin af. 'Het is maar water. Dit is juist goed, dit helpt.' Lyralinn zei, geirriteed dat ze heel de tijd moest gillen. 'Zou je nu please... niet meer willen gillen? Ik probeer je alleen maar te helpen.' ze keek Sonya met een hoopvolle blik aan. voorzichtig, heeeel voorzichtig, legde ze haar mouw weer op de snee, die al gesropt was met bloedden.
Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 2 20rpi8h
Het leek alsof het in slowmotion ging. Het zwaard dat zomaar uit de schede van Kevin was gevlogen, slingerde nu door de lucht heen, richting een random persoon die iets op de grond aan het doen was. Het zwaard belande 10 cm naast hem en hij schrok zo erg, dat hij een hoge gil gaf en hij sprong zo dat hij neer viel op de grond. Met grote ogen keek hij naar het zwaard, dat nu bibberend en trillend in de grond stond. Toen het tot hem doorgedrongen was dat het inderdaad een zwaard was, keek hij in de richting van waar het vandaan kwam. Even was het stil. En toen. 'HEEY!' riep hij geirriteerd. Hij stond op, hees zijn broek op en deed zijn T-shirt goed. Met een laatste middelvinger gebaar liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 18:27

The Selectie games, - Pagina 2 2cx9ezq
Yaden Groep 1

'Oh dus je bent wel geinterseert in wat de wapenstelerd te zeggen heeft.' ik draaide me abrupt om en keek hem diep in zijn ogen aan. In me hand draaide het dolkje rondjes hij gleed soepel tussen me vingers door. Ik luisterde naar zijn geraaskalk over zijn tranen en zo. Ik bleef een lange tijd stil. Het meisje was er bij komen staan en luister de mee 'Jah jesus vertel het dan gewoon..' Zei ze licht geirriteert. Ik lachte op haar reactie. En stapte iets dichter bij 'Het is de 100ste keer dat deze game gespeelt word dus verwacht maar niet dat de makers lief gaan spelen. Vanacht zullen er beesten los gelaten worden en als je dan geen schuilplaats hebt zullen ze niet lief voor je zijn,' Zei ik zonder enige emotie te tonen net of het gebruikelijk was. 'Jah moet je dat niet tegen iedereen zeggen en niet alleen tegen ons' zei het meisje. Ik keek haar aan 'Nee, Waarom zou je iemand redden als ze je waarschijnlijk toch stabbacken aan het eind.' zei ik kill.

The Selectie games, - Pagina 2 Dltehh
Tommy Groep 2

De sweer in de groep werd steeds beter. Ik lahte blij toen ik eenvoor een elke groep langs ging om te bespreken wat ze zouden willen doen of maken. De mensen die de farm wilde op bouwen hadden een mooie plek bij het water gevonden. De bouwer wilde beginnen met kleine huisjes te bouwen voor ongeveer  personen per huisje. Ik schudde me hoofd. 'geen huizen. de vloer is de gevaarlijkste plek, zoek een rots of bomen, We moeten savonds van de grond af zijn' zei ik en keek rond.

als laatste liep ik naar de speurders. Het was een groep van 6 geworden. 'Jullie zullen waarschijnlijk de zwaarste taak kijken. Probeer uit te zoeken waar wat is en hoe groot gebied het is' vertelde ik ze. Zodra je terug komt ka je alles bij mij melden ik ga pen en papier zoeken zodat we alles op papier kunnen brengen. Zodat we een map kunnen maken.' Ik keek de groep rond. Een van de jongens viel me op het was ook de jongen die praatte toen er een awkward stilte was gevallen net naar het incident met de andere jongen. Ik keek hem aan en toen ik klaar was legde ik een hand op zijn schouder 'Succes k denk dat jij dit heel goed gaat doen' zei ik alleen tegen hem
The Selectie games, - Pagina 2 3ztk8
Katy Groep 3

Ik werd helemaal blij van binnen toen hij dat vertelde. Zachtjes glimlachte ik, en knikte instemment. 'ik zal je helpen met het bescherm van die kleine meid' zei ik ineens ik schrok van mezelf. Sinds wanneer zou ik zulke dingen nou zeggen, Misschien was het de omgeving. of misschien de jongen. Lydia kwam terug gerent met een takje beed. 'here we go' zei finnegan, Ik lachte lief en keek hoe blij lydia met het takje was. 'Moet het takje geen warme sjaal of kleertjes hebben' Vroeg ik aan het meisje

Even keek ik naar finnegan 'Kunnen we niet beter een schuilplek voor haar zoeken?'
The Selectie games, - Pagina 2 2euip1f
sonya Groep 4 - Ochtend

Ik beed op me liep en keek langs de vrouw heen. Af en toe ademde ik diep in en uit. heel me kind werd nat en het deed zeer maar ik ging niet gillen.

Nadat ze klaar was keek ik haar aan 'dankje' zei ik hoogwaardig en bijna arogant. Daarna keek ik naar de grond. 'nee echt bedankt' dit zei ik binnensmond. toen ik weer opkeek zag ik een person aankomen lopen het was een wat oudere man.   Ik rechte mijn rug en deed me borsten vooruit met me kin omhoog gericht liep ik bij de vrouw vandaan. 'Pff' zei ik terwijl ik argawanten weg liep naar de groep toe.

The Selectie games, - Pagina 2 Wbax3m
Penny Groep 4 - Namiddag

Ik doolde wat rond tot het begon te schermen uiteindelijk was ik bij een huisje aangekomen ik keek verbaast. 'Wat doet dit schattige huis hier' zei ze blij en keeker met een schuin hoofd naar


The Selectie games, - Pagina 2 2rw6tec
Kevin Groep 5 - Ochtend

Me ogen werden groter toen het zwaard naast iemand belanden. Ik keek van het zwaard naar het meisje en weer terug. Toen de man niks had en opstond. Begon ik zacht te lachen. ik hield het niet meer toen hij zijn middelvinger opstak, Ik lachte zonder geluid en klapte als een zeehond. Uiteindelijk haalde ik adem en begon te praten 'hehe zie je hahaha dat ik niet met hahah wapens overweg kan' zei ik tussen het lachen door. Ik liep naar het zwaard en probeerde hem uit de grond te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 18:59

The Selectie games, - Pagina 2 10wvadx Plume - groep 1
het word al etenstijd moeten we niet terug naar de groep?' vroeg ik aan de jongen. 'neeh, beter van niet. we kunnen beter in de bomen blijven vanmiddag heb ik daar een boomhud in gebouwt.' vertelde de jongen. 'een boomhut! in je eentje?' vroeg ik verbaast. 'umh... zo iets ja. al van kleins af aan bouwde ik boom hutten.' grapste de jongen. 'coool!! laat me zien!' zei ik blij. 'hahah oke dan vooruit dan maar omdat je me geret hebt.' zei de jongen en glimlachte erg knap. ik achtervolgde de jongen. samen kwamen we uit bij een grote oude boom. boven in was een hut gebouwt niet te groot en niet te klein. de vloer lag er al net als het dak. alleen somige wanden waren nog niet helemaal dicht gemaakt. 'kom je mee naar boven?' vroeg de jongen. ik knikte en klom met hem mee.

The Selectie games, - Pagina 2 3325qg2 Delle - groep 2
ik legde mijn hoofd tegen de boom aan en keek omhoog. de boom had veel bladeren. midden in de bladereparty zag ik een groene vrucht. het leken wel appels. ik schrok uit blijheid omhoog en klom in de boom zover ik kon komen. 'kom op sappige appel kom hier lekkertje!!' zei ik met een tong uit me mond op het moment dat ik naar de appel probeerde te grijpen.

The Selectie games, - Pagina 2 2hdnw5u Setto - groep 3
ik zette me tas neer op de grond en trok me t-shirt uit. vervolgens dook ik in het watern en probeerde het glinsterdingetje te pakken. ik had het beed en zwom weer naar boven. al mijn spullen lagen er nog. ik was niet lang weg geweest amper een minutje. ik klom uit het water en voelde het zout prikken op me huid. snel lied ik mezelf drogen en trok mijn t-shirt weer aan. ik hield het glimende dingetje in mijn gesloten had. ik hield het omhoog en bekeek het. 'wat is dit?' fluisterde ik serieus.

The Selectie games, - Pagina 2 2d1a6nk Tao - groep 4
'thx jonge.' zei een van de jongens. een meisje knikte ook bedankent. 'geen probleem. zolang ik maar een dicht huisje krijg.' zei ik en hoopte dat ik er in mog blijven. 'hahah ja tuurlijk man. jij hebt mee geholpen. so jij krijgt dichte muren om je heen.' zei de jongen en stote mijn schouder aan. ''auh'' wilde ik zeggen en wreef over mijn schouder heen.

The Selectie games, - Pagina 2 Aw6a39 Mellanie - groep 5
ik glimlachte naar het meisje naast me dat nog niet eens de helft had. 'damn jij bent zo snel heb je dat ding getovert ofzoiets?' vroeg ze. ik giegelde zachtjes. 'nee, niet getovert.' zei ik terug.


Laatst aangepast door Timeless op wo dec 03 2014, 20:03; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 19:54

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 2 M7t8y8
Jamie keek hem nog steeds verbaast aan. Hij begreep er niets van en hij begreep ook niet waarom er nu zo'n kut gevoel bij hem kwam.
'Waarom het dan wel aan ons vertellen?' vroeg hij stilletjes. Hij keek naar het meisje met de hoop dat ze hem zou gaan steunen. Want om heel eerlijk te zijn, was Jamie best een beetje bang van Yaden geworden.
'Waarom vertel je het wel aan ons he? Waarom niet aan bijvoorbeeld hem ofzo?' en hij wees een random dude aan.
Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 2 3322hw2
Een vlaag van trots ging door Griffyn toen Tommy dat zei. Hij voelde dat hij rood werd en hij ging snel rechtop staan om zelfverzekerd over te komen. 'Dank u wel, ik ga ook zeker mijn best doen.' zei hij, glimlach en alles.
Toen Tommy de andere kant opliep keek Griffyn hem na, nog steeds een enorm groot trots gevoel. Toen draaide hij zich naar de andere 5. 'Okey.. het lijkt me verstandig om eerst een plan te hebben.' De andere knikte, en dit verbaaste Griffyn. "Geen tegenstribbelingen... weird.. zeker wel dat ik die verwacht had.. nou jah... Tommy zei dat jij het goed zou gaan doen, dus dan moet dat ook wel zo zijn ofzo... misschien ben je hier ook inderdaad heel erg goed in!" Griffyn lachte een keer om zijn gedachten, wat rare blikken vormde bij de anderen.
Zijn hoofd schuddend, begon hij het plan uit te bedenken.
Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 2 Npgljr
Finnegan keek Katy niet aan toen ze het voorstel deed. Hij bleef naar Lydia kijken maar het was wel duidelijk dat hij erover na aan het denken was.
'Yep..' was ales wat hij zei, rechtop zittend en een diepe adem inhalend. 'Je hebt gelijk... een schuilplaats is voor nu inderdaad het beste.'  Hij keek Katy nog steeds niet aan, duidelijk nog diep in gedachten over iets.
'Lydia...' zei hij toen Lydia aan hij oor begon te zitten. Hij zette gaan voor hem neer op de grond. Hij hield haar losjes bij alllebij de schouders vast. 'Hoe vind je het om een hut te haan bouwen?'
Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 2 V5izh4
Somewhat boos keek Lyralinn Sonya na. "Well zo ver tot een tweede kans..." dacht ze. Ze deed haar waterfles weer terug in haar tas en wrong haar mouw uit. Het maakte haar niet uit dat erwas bloed op zat. Zonder verder nog iets te zeggen deed ze haar tas weer goed en sprintte ze soepel weg door het bos.
Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 2 20rpi8h
Hoofdschuddend bekeek Thalia de jongen. "Wat een moron." dacht ze terwijl ze van binnen moest lachen. "T arm ding denk nog dat die leuk is ook." Ze liep weer naar hem toe en haalde het zwaard er met een ruk uit. 'Hier.' zei ze terwijl ze hem terug gaf op een strijder manier. 'Misschien moet je eens wat gaan oefenen.' Een mischivous lach verscheen op haar gezicht en het leek alsof haar blauwe ogen leken te glimmen. 'Waarom train je niet met mij?'


Laatst aangepast door Spieling op wo dec 03 2014, 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 20:49

The Selectie games, - Pagina 2 2cx9ezq
Yaden Groep 1 -ochtend

'Omdat jullie een van de weinige zullen zijn die een kans hebben om hier te overleven' Zei ik terwijl ik ze van top tot teen bekeek. 'doe er mee wat je wil' zei ik kill. Ik wilde me spullen pakken om naar de grot te gaan die hij wist te zitten. De reden waarom hij dat wist hoefde niemand te weten.

The Selectie games, - Pagina 2 Dltehh
Tommy Groep 2-begin avond

ik liep rond en hielp waar het nodig was. Ik leerde de namen uit me hoofd en begeleide sommige dingen. Ik had pen en papier gevonden. Door de samen werking stonden er 4 gammele huisjes. Het was nog niks maar het was het beste wat er gemaakt kon worden in zun korte tijd. Het was gewoon op de grond waar ik het nog steeds niet mee eens was. Maar jah beter dan niks het is de eerst dag.

De farm kreeg ook al vorm, de grond was gespit en het onkruid begon weg te raken. Ik vroeg aan twee personen of ze konden gaan zoeken naar vlees voor de avond.

De zon daalde. Het werd tijd om te eten en uit te ruste voor de volgende dag. Wew wisten niet wat er dan ozu gebeuren dus we moesten allemaal goed uitgerust zijn. Ik weer een paar mannen aan die de wacht zouden houden om ste beurt. Een groep van de speurers waren al terug maar de rest nog niet. Ik wachte gespannen op de 4 anderen

The Selectie games, - Pagina 2 3ztk8
Katy Groep 3 -ochtend

Finnegan reageerde gewoon niet. wanhopig sabbelde ik op mijn liep. had ik iets raars gezegt. Me gedachte zweefde alle kante op. Naar de blonde jongen. Naar het meisje de opdracht alles.

opeens zei de jongen Yep. Ik schrok van zijn actie die helemaal uit het niks kwam. Weer staarde hij naar het meisje. Hij pakte haar beed en keek haar aan.  'Hoe vind je het om een hut te gaan bouwen?' zei hij. ik zuchte diep gelukkig vind hij het ene goed idee en wil ook mee doen. Ik lachte zachtjes en opgelucht.

The Selectie games, - Pagina 2 2euip1f
sonya Groep 4 - Ochtend

Ik liep naar de groep. Er stonden een paar jongens te kijken naar een of andere grote boom. Ik legde me hoofdschijn en keek mee. Een van dejongens keek op 'Wat kunnen we voor je doen knappe meid' zei hij flirten, Ik keke op en lachte blij. 'k weet niet maar misschine kunnen we dar iets in bouwen' zei ik. Niet dat ik me handen vies ging maken die jongens ging het maar doen. Na veel gepraat en geflirt te hebben met de jongens ging ze aan de slag. Ik keek toe en gaf bevelen hoe ze het moesten doen

The Selectie games, - Pagina 2 Wbax3m
Penny Groep 4 - Namiddag

IK zat op de grond en keek omhoog. De lucht was zoo mooi gekleurt


The Selectie games, - Pagina 2 2rw6tec
Kevin Groep 5 - Ochtend

Ik keek toe hoe ze het zwaard uit de grond trok. Ze zei dat ik moest trainen. Ik keek haar beschaamt aan 'heh ik had nooit verawcht met zo iets mee te moeten doen' zei ik beschaamt. 'Waarom train je niet met mij?' zei ze ik keek haar blij aan/ 'Denk je mij iets te kunnen leren dan. Ik ben echt onhanding met dingen' ik keek haar aan. Der ogen waren zo blij het viel me nu pas op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 21:08

The Selectie games, - Pagina 2 10wvadx Plume - groep 1
ik bouwde de boomhud verder af samen met riven. hij wist echt alles over de natuur. en ook had hij het telkens over zijn vriend. die ook zou mee doen. ik hoopte nog alitjd voor hem dat hij hier ook in het kamp was.

The Selectie games, - Pagina 2 3325qg2 Delle - groep 2
ik had de appel beet en al gelijk viel ik uit de boom. met een klap kwam ik neer op de grond. ik leunde tegen de boom aan en nam een hap uit me appel. ik sabbelde er aan en numde hem steets verder op.

The Selectie games, - Pagina 2 2hdnw5u Setto - groep 3
het zag er uit als een glimend kristal. er zat een scherpe punt aan. in het licht was het doorzichtig. en zonder licht was dat het niet. ik stopte het goed weg tussen me lichaam en me kleren. ik bond me tas weer aan me rug en wandelde weer verder over het gras heen opweg naar het zogenaamde kamp.

The Selectie games, - Pagina 2 2d1a6nk Tao - groep 4
samen met andere jongens en een meisje zaten we met zijn 4ren in het huisje. er zaten geen ramen in en de deur kon dicht gezet worden. het bamboo was stevig en buigzaam zodat het niet ineen keer kapot kon. de jongens babbelde over hun vriendinnetjes die ze hadden. ik bleef een beetje stiller omdat ik nog nooit echt een meisje gehad had. en ikw ilde natuurlijk niet dat hun dat zouden weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Emptywo dec 03 2014, 21:34

Jamie. Groep 1
The Selectie games, - Pagina 2 M7t8y8
'Great... Zeker wel dat hij de gezelligste thuis is.' Zei Jamie tegen zichzelf. Hij had niet meer door dat het meisje nog steeds naast hem stond tot hij haar weer zag.
'Ow hee... jij was degene die die jongens daarnet uit elkaar haalde toch? Nice work he!' Hij lachte naar haar.

Griffyn. Groep 2
The Selectie games, - Pagina 2 3322hw2
[S'middags]
De hele groep van de speurders waren aan het rond dolen door de omgeving. Het was mega groot voor hun gevoel. Pas na een half uur goed door rennen kwamen ze aan bij de eerste muur.
'Waarom zou hier een muur staan?' vroeg Jackson. 'Waarschijnlijk omdat dit het begin of einde van het gebied is.' Zei de kleine jongen... Wade was zijn naam.
Ze liepen de hele weg langs de muur, tellen hoeveel stappen ze moesten zetten om van de ene naar de andere kant te komen. 'Oke... ik ben goed in het onthouden van getallen.. ik ga het aan Tommy vertellen owkee.' Scott zei. 'Ik ga met je mee.' Jackson zei en samen rende ze terug naar de anderen.
Griffyn, Aidan, Wade en Ethan bleven over. 'Oke, overleg.' Griffyn zei, gebaren dat iedereen bij elkaar moest komen. 'We weten nu ongeveer hoe groot de ene muur is.. alleen nu de andere muur nog, en ik denk dat die langer is.' Ethan knikte. 'Yup.. Ik ben er wel zeker van.' 'Ja, dus.. ik vind het een beter plan als we die morgen gaan onderzoeken. Als Scott en Jackson ook weer terug zijn.' iedereen knikte.
'Owkee... dan kunnen we terug denk ik. We weten nu waar het bos ligt vergeleken met de muren, dus dat vind ik al een hele overwinning voor de eerste dag.'
Samen begonnen ze terug te rennen.

Finnegan. Groep 3
The Selectie games, - Pagina 2 Npgljr
'Kom.' Finnegan pakte Lydia bij haar hand en samen liepen ze naar de rand van het bos. Hij wist dat daar de beste gelegenheden warne om te schuilen. En om droog te blijven als het zou gaan regenen ofzo.
'Kom je ook Katy? We kunnen je help goed gebruiken. Plus... het was jou idee.' Hij knipoogde naar haar en glimlachte.

Lyralinn. Groep 4
The Selectie games, - Pagina 2 V5izh4
Lopend door het bos, Lyralinn was aan het mokken. En ze wist niet waarom. "Urgh Lyralinn stop! Don't waste your time on that bitch." dacht ze. Ze schudde haar hoofd snel en kort, alsof ze iets uit haar geheugen wilde wissen. Daarna ging ze rechtop staan, haalde ze diep in en uit en liep verder.
Uiteindelijk kwam ze bij een kleine beek. Het water was helder en het stroomde best snel. Ze gaf er verder niet echt aandacht aan. "Als het zo helder is, is het toch zout." wist ze, dus ze liep verder.
Een geluid achter haar kwam tot haar attention though, en ze draaide snel om, haar hand al op een pijl. Ze relaxte toen ze zag dat het een jongen was. Hij had blond haar en zijn schouders waren breed vergeleken met zijn heupen.

Thalia. Groep 5
The Selectie games, - Pagina 2 20rpi8h
Thalia lachte een beetje spottend. 'Wie weet. Iedereen kan iets leren, zelfs jij. Maar hey, als het je niet lukt, zoals je beweert.. dan staat het goed in mijn voordeel.' Ze lachte weer, kort en blij, maar nog steeds spottend. 'Dus, wel of niet?' Kevin knikte een keer. Meteen kwam Thalia in actie en zwaaide met haar zwaard, en de edelsteen begon te schijnen.



Laatst aangepast door Spieling op do dec 04 2014, 16:33; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Selectie games, - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Selectie games,   The Selectie games, - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Selectie games,
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: