cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 21:43

gidae:
ik zuchte. 'had een verassing voor je, Maar dan zou ik toch alles zelf op moeten drinken' Zei ik nog startede motor. 'Weet je het zeker je gaat het  leuk vinden.. atans..' Ik deed me helm nu dicht lied de moter ronken en keek nog een keer om. 'De grond is koud hoor.. en je kleding word vies.' Ik wees naar der kont
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 21:51

Marlon:

hij probeerde me te lokken met drank...en ik moet toegeven.. het werkte bijna. tot hij de motor startte. 'just hate motercycles okay... it reminds me to much of..' jezus wat was mis met me! ik versprak me zovaak bijna de laatste tijd rond hem. ' uniform is toch al zo lelijk... dat ie vies is merkt niemand op' zei ik maar ging toch staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 21:58

gidae:
stil keek ik toe.alles nam ik in me op meer zei er niks over. Ik stapte af zette de motor uit. 'Dan lopen we.. maar kom nou mee' Ik liep voor uit met de motor aan me zij niet meer omkijkend of ze mee kwam. Pas toen ik na een half uur lopen moe werd en wel moest rusten keek ik om ze mee gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 22:10

Marlon:

ik werd weer rustig toen hij zn motor uitzette. ik nam stilletjes opgelucht adem. en ik had hem dus wel zover gekregen dat we gingen lopen. hij liep voor me uit, nog steeds niet echt zeker wetend of ik wel mee wou of niet. ik besloot dat ik toch niks beter te doen had dus liep achter hem aan maar wel met een beetje afstand tussen ons. ik was nerveus.. waar gingen we heen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 22:15

gidae:
Ik zat voor 10 minuten opgerold op de bank hijgend en zachtjes moaned van de pijn..  Dit ging over en ik liep weer verder. Ik had marlon voor ik op stond een glimlach gegeven dat ik blij wa dat ze mee gekomen was.

Bij het gene aangekomen waren we anderhalf uur verder. Mijn benen verzuurde tranen stonden achter me ogen van de pijn die zeurend door me lchaam gingen. Dit igng zo wel over duurde alleen even. 'we zijn er' hijgde ik en wees naar een winkeltje. Het was een gespesalieerde drank winkel. 'De man gaat je helpen met wijnen en schohol proeven kijken wat voor smaak je hebt. Jah ik weet het jouw stumilerne te drinken is niet goed. Maar het is eigenlijk het enige wat je nog doet.. En wilde je graag verassen en bedanken dat je zelfs na een eek nog steeds rond me weet uitte houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 22:27

Marlon:


we liepen echt voor weet ik hoe lang. gidae begon steeds langzamer te lopen.. geen wonder dat hij met de motor wou.. maar het spijt me echt heel erg... zelfs nu ging ik nog niet eens op dat ding. na een lange tijd gelopen te hebben stopte hij eindelijk en stond te hijgen. ik keek op naar waar we uitgekomen waren. iedereen probeerde me bijna gedwongen te stoppen met drinken, en gidae liep het te stimuleren. ik begon wel te lachen toen hij zei dat het een verassing was omdat ik het na een week nog met hem uit hield ' denk eerder dat dat andersom moet zijn maar ok' zei ik tegen hem. ' wat doe je als je geschorst word voor drank ibezit? dan ga je natuurlijk gewoon verder drinken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 10:07

Gidae:
'jaah heel slim van je! verder drinken!' lachte ik en keek naar de winkel. Of als je nu super lekkere uit kiest dat je ze niet wil drinken omdat ze te lekker zijn en je bijan altijd waisted bent~!' lachte ik en tikte tegen me lip. 'Naah jouw kennende!'  I lied marlon rond kijken terwijl ik zelf ging zitten,' Zoals k al zei probeer die zwarte nou is!' ik wees opniuew naarde fles die ook bij ons binnen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 10:27

Marlon:

'Het leven is nou eenmaal zoveel beter als je constant dronken bent!'lachte ik terug naar hem en liep de winkel rond. hij was echt gefixeerd dat ik die zwarte ging proberen die hij toe ook thuis had. Ik zuchtte en gaf in ' je hebt geluk dat ik nog niet xo waisted ben.' Zei ik en pakte de fles. Ik pakte nog een paar wat vertrouwde dingen voor het geval hij echt tegenviel en ging bij hem zitten. ' je bent wel een rsre hoor. Iedereen wil dat ik stop met drinken en uitgaan, en hier ben jij die het gewoon lopt te stimuleren. Beter kom je de anderen niet tegen want die worden helemaal gek' zei ik ' nou daar gast ie dan. Hopelijk heb je hem niet overhyped en valt ie vies tegen' en gooide zijn drank naar keuze naar achteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 10:36

Gidae:
'vind je?' vroeg ik.. ik wilde er nog iets gemeens achter zeggen iets van.. Ook als je aan je ex denkt rond de tijd dat je niet dronken was?.. Had je toen beter ook dronken kunnenzijn of wist je toen dat je hem dan des te eerder kwijt zouraken als hij zo zou zien? Zou dat niet de reden zijn at ij niksmeer met je te maken wil hebben? maar ik deed het niet nog niet. dat kwam wel. Daarna kwam ze bij me zitten en zij dat ik een rare ben.' Het maakt je toch gellukkig? nou dan. zolang je weet dat ik je opvang als je valt.' toen ze begon over dat i ke nader beter niet tegen kon komen lachte ik 'hey wie is hier de zoon van de machtige Heer van seoul?' ik tikkte op me schouders.'Ze kunnen toch niks doen' beetje erg verwaant op dit moment haalde ik me schouder op waarna ik begon te lachen. Ze begon eindelijk aande zwarte fles. Ik keek toe met me hoofd in me handen. 'en?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 10:50

Marlon:

'Ja man! Kijk wat een lol ik elke dag heb. Sure die arrestatie was niet erg leuk.... in tegendeel zelfs, maar he dat maakt de rest van de dagen alleen masr weer ebeter' zei ik tegen hem. Ik zag aan zn ogen dat hoj nog watnwou xeggen, maar hij deed het niet. 'Oh geloof me, er xit 1 tussen die geen donder uit maakt wiens zoon je bent. Ze kauwt je helemaal uit als het moet.' Als lennie er avhter kwam, niet dat het me wat uitmaaktte, dan ging ik echt filmen. Ik gooid het drankje naar achteren ' shit he die is sterk. Wist niet dat je op je wijn na een goede smaak had in drank' heerlijk hoe het brande in mn keel, en gooide nog een pssr nasr achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 11:02

gidae:
''oh dat wil ik wel eens mee maken iemand die zich daar niks van aantrekt!' Ik lachte mee en keek toe. 'hah told you so!.' Ik knikte trots dat ze het een goede vond. 'Voor alles wist ik ok veel van drinken af hoor!' daarna werd ik wat stiller en keek toe wat ze allemaal pakte. 'Alles wat ze wil hebben mag ze' zei ik terwijl ik naar de kassa liep. Daar draaide ik em om. 'Zullen we een deal sluiten. Met alles wat je nu gehaalt heb is het laatste wat je koopt aan drank?' Ze had echt veel aangeraakt en dus hier kon ze zeker nog 2 maanden mee vooruit wat voor mij eingelijk iets te lang was. Maar haar keuze die ik misschien een klein beetje kon sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 11:07

Marlon:

' he ik trek me er weinig van aan! Maak er alleen vies gebruik van' grijnste ik. Ik wimpelde hem een beetje af toen hij dat ie gelijk had over de drank ' yeah yeah het is goed' zei ik. Hij liep naar de kassa en zei dat alles wat ik wou ik mocht hebben en daarna draaide hij zich naar mij. Ik fronste ' wat is dit nu... ik dacht dat ik mocht doen wat me blij maakte van jou' ik vond die deal dus echt 3 keer niks hea. Deed hij dan gewoon alsof? Eerst proberen me te vriend te krojgen en daarna toch zeggen dat ik moest stoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 11:17

gidae:
Schuddend met me hoofd ik wees naar haar tas. 'schat dat is een halfjaar wat je daar in je mag hebben.. Zelfs al zou je het op dit houde kan jeje nog het ziekenhuis indrinken!' lahte ik schuddeme hoofd. De man had namelijk alles gepakt wat ze geproeft had. '

Ik had de verkoper verteld dat hij alles naar marlons adres moest brengen. Dat deed hij en nu gingen ook wij daar heen. Weer lopend en het brak me conditie. Dus toen we haar staat in liepen was ik spier wit geworden. Me lichaam trilde heftig en me ademhaling was ver te zoeken. 'Is het altijd zo druk in jouw straat?' vroeg ik toen we ons door mensen heen drukte. De verkoper kwam terug gelopen.' Ja ik ga het echt niet op dat adres afleveren dat jij me gaf. haal het maar op inde winkel!' gromde hij en liep naar zjin autp toe. verbaast keek ik hem na.' heb je wel het goede adres gegeven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 11:25

Marlon:

Ik was jog steeds geen fan van de deal... maakt niet ui hoe hij het bracht. Ik vond het gewoon verdacht.... 'maar als ik van jou dan geen drank meer mag kopen na dit, hoe moet ik dan uitgaan. Ik mag geen eigen drank mee nemen naar de club' probeerde ike er onderuit te komen.

We hoeften gelukkig niet te sjouwen met die zware tassen, gidae had getegeld dat het naar mn huis gebracht werd. En daar gingen we nu heen, weer lopend ofcourse want ging nog steeds niet op die motor van hem. Het was bijzonder druk toen we mn straat jn liepen. Ik schudde mn hoofd toen gidae vroeg of het altijd zo druk was ' nee.. het is over het algemeen redelijk dood hier...' antwoorde ik zacht. Wat wad er aan de hand? Op dat moment kwamen we de verkoper ook tegen die zei dat bij echt niet ging afleveren op mijn adres. Ik keek geshockt ' ja weet het xeker' zei ik toen hij vtoeg of ik wel het goede adres gegeven had. Voorzichtig liep ik richting mn huis. Afvragend wat er nou aan de hand is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Emptyzo aug 21 2016, 11:30

Gidae:
'moet je mij wel mee nemen en andere jongens regelen! om het voor je te betalen.' lachte ik. ze vond het zo apard. 'Geld sparen je woont op jezelf. en drank is duur..'


Lichtje in de spanning liepen we naar het adress toe. Hoe verder we door de pratende menigte heen kwamen hoe meer rook er kwam. ik drukte ons door de laatste dicht op elkaar staande mensen en me ogen vielen open. 'Je huis!'... Ik wees er naar. 'Afgebrand..' ik draaide me naar marlon. en terug naar het huis. Het huis was tot de grond afgefikt. Beschadigingen aan de huizen er naast.. Maar marlons huis was volledig weg.'Je moet.. een grapje maken je kan hier niet wonen toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 11 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: