cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 45 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 18:39

Chen:

ik probeerde maar te bedenken wat Marlon tegen zou houden om gewoon met ons te praten dan te doen wat ze deed. vertrouwd ze ons soms niet? wait.. thats it! 'ze vertrouwd ons niet... ' zei ik zacht. 'ze vertrouwd er niet op dat we het kunnen begrijpen... en to be honest.. ik kan het inderdaad neit begrijpen.. dus .. bang voor afwijzing? bang dat als ze het verteld dat we boos worde en dr weg zouden sturen?' somde ik op. maar... wie zou dr dan begrijpen?.. had ze uberhaubt al met iemand erover gehad...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 18:42

Lennie:
''wat ik zou haar wel begrijpen en neit weg sturen!'' zei ik en stond op/ ''Anders had ik haar toch al lang weg stuurt al een jaar geleden toen ze me en jullie letterlijk in een klap lied vallen. Toen ons begon te nergeren en alleen maar lied zien dat ze me door en door haatte en gewoon niks meer tegen over me had. Wat zou ik dan nog meer moeten doen om haar vertrouwen te krijgen bne er altijd vor haar!'' het vertrouwen gedeelte wat echt een gevoelig punt voor mij. Meten sloeg ik me handen voor me mond ''sorry'' zei ik zacht. Ik draaide me om. snel eten.. anders ga ik huilen. Ik was er echt door heen..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 18:51

Chen:

ik schrok een beetje van Lennie dr uitbarsting. ik keek dr aan terwijl ze opsomde waarom ze dr niet weg zou sturen, en toen ze klaar was had ze blijkbaar meteen spijt van wat ze gezegd had want ze verontschuldigde zich meteen. iets in me zei dat dit niet de eerste keer was dat marlon zoiets gedaan heeft.. ze was er te 'handig' in zeg maar. ze wist wat ze deed. ik liep naar lennie toe en trok dr in een back hug ' I know.. ik weet dat je het niet zou doen.. maar weet zij dat? ' vroeg ik zacht aan dr.

Marlon:

ik was klaar met bijles geven en liep weer terug naar huis. soms... soms wou ik dat ik iemand kende die het zelfde deed .. just.. so that they understand.. mensen begrijpen het niet .. de enige die me tot nu begreep zonder dat ik het uitlegt had, was kai. maar we waren te awkward rond elkaar om er iets aan te hebben.. ik het huis in en zag lennie en chen in een hug staan. waarom was chen hier eigenlijk.. ze waren toch in china bezig.. 'ehm.. im home' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 18:56

Lennie:
voor dat ik de keuken in kon komen trok chen me in een knuffel. ik glimlachte zachtjes en pakte pakte zijn armen beet en hield hem tegen. Maar dit moment ging snel verloren toen marlon binnen kwam. ZELF DIT WIST ZE TE VERPESTEN!. Ik glimlachte maar lbij naar hara ''welkom terug'' zei ik en wrummelde me uit chens goddelijke knuffel. ''ga je vanavond mee uit eten marlon?'' vroeg ik naar snel om er niet te veel aandacht op de vestingen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:07

Chen:

we bleven even zo staan maar lang duurde het niet. Marlon was weer terug en verpeste het moment. lennie wrummelde zichzelf uit mn knuffel en vroeg of ze mee uit eten ging vanavond. ik aan de andere kant, keek dr beetje sceptisch aan. 'je ziet er niet uit alsof je net van school komt' zei ik tegen dr. dr haar zat nog het zelfde als vanochtend, en er was geen enkele aanwijzing dat ze was wezen trainen. ik vond het maar verdacht. als ze niet naar school gaat.. wat doet ze dan de hele dag.

Marlon:

i ruined their moment... ik had gewoon mn mond moeten houden en weer weg gaan. lennie vroeg of ik mee uit eten ging.. ik schudde nee ' i just ruined your moment... have dinner with just the two of you' zei ik zacht tegen lennie. Chen zei tegen me dat ik er niet uitzag alsof ik net van school kwam 'had eerst dansen en daarna zang. dus sorry dat ik er niet bezweet uit zie' zei ik en liep naar mn kamer toe. i dont like chen being here... hij was te observerend
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:11

Lennie:
ik keek van chen naar marlon en terug. Ik zuchte en liep achter haar aan de slaap kamer in. ''der is niks tussen ons dus je hebt het ook niet verstoort. Ik wil graag dat j mee gaat'' zei ik zacht okeu dat eerste meendeik misscehin niet helemaal maar dat laatste wel. ''ga mee?, maar als je wilt rusten. is dat ook goed'' zei ik er zachtjes achterna want ik had niet gepland om samen met chen te gaan eten. was meer om marlon bij me et houden
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:16

Marlon:

Lennie kwam achter me aan mn slaapkamer in en zei dat er niks tussen haar en chen was en dat ze graag had dat ik mee ging. ik keek dr aan. ik was niet blind... she liked chen, and chen liked her.. ze zagen het zelf alleen niet. ik hees mn knieen op en wikkelde mn armen er omheen 'i dont like chen being here... ' zei ik zacht 'hij kijkt me alleen maar sceptisch aan en met zo'n blik dat hij niks wat ik zeg geloofd' zuchtte ik. 'waarom is hij hier trouwens.. ik dacht dat ze in china bezig ware.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:21

Lennie:
ik lied me hoofd zakken. ''hij is hier omdat ik aangaf dat ik bang was'' zei ik terwijl ik me haren goed deed. Als ik wilde dat zei het vertelde moest ik het toch ook tegen over haar doen. ''Sinds afgelopen jaar stress ik me hem elke dag als ik thuis om bang dat ik jouw verlies. En vanacht viel ik over je tas heen en me oog viel op je medecijnen ik was zo bang dat ik hem geappt had en voor ik het wist stond hij hier'' zei ik en stond op ''maar als je niet wil dat hij hier is stuur ik hem wel weg'' dat laatste zij i kzacht en met tegen zin
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:27

Marlon:

ze vertelde waarom dat chen hier was. dat ze bang was om me te verliezen, en dat ze bang werd toen ze mn slaap medicijnen vond dat ze hem geappt had. that hurts... ik wil niet dat ze gestressed of bang is door mij.. 'je hoeft nergens bang voor te zijn. het zijn gewoon slaap pillen tegen insomnia, voor de rest niks. ze zijn niet gevaarlijk ofzo' zei ik tegen dr. to be honest... ik wou heel graag dat hij weg ging. maar kon haar niet aandoen... ik zorgde al voor zoveel negativiteit voor dr, dat ik het niet kon maken om chen weg te laten sturen. 'neah.. laat hem maar hier.. ' zei ik en stond zelf ook op. 'ik ga douche, mag er misschien neit zo uitzien maar heb wel getrained vandaag' loog ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:29

Lennie:
'waarom had je me dat niet eerder kunnen vertellen'' zei ik zacht voor ze ging douche ''je kan me altijd alles vertellen heh'' ik liep de kamer uit naar me eigen slaapkamer en lied me op me bed vallen. Ik was moe en war van half ochtendje werken... zo close met chen wat was het.. ik was gewoon echt moe. en had het warm... ik deed me vest uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:35

Marlon:

'vond het niet echt iets om te vertellen' zei ik tegen en dr en liep richting de badkamer. toen ze zei dat ik dr alles kon vertellen beet ik op mn lip. 'i know' that i cant dat laatste zei ik niet hardop ofcourse. eenmaal in de douche pakte ik meteen mn scheermesje erbij en haalde deze uit elkaar, en zette hem op mn been. ik werd hier te goed in... not something to be proud of.. benen waren wel een stuk veiliger.. geen risico dat er weer iets zoals de vorige keer gebeurde en perongelijk te ver ging. ik bleef zo lang onder de douche staan tot het bloeden stopte.

Chen:

ik zag lennie weer uit marlon haar kamer komen en naar de eigen lopen. ik liep achter dr aan en ging naast dr op bed zitten. 'en.. heeft ze je wat verteld?' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:38

Lennie:
chen kwam naast me zitten ''dat ze je hier liever niet hebten dat ze het niet nodig vind om mij dingen te vertellen atans dat ze het niet echt nodig vond om te vertellen dat ze slaappillen nodig heeft'' ik zuchte en rolde me op okey nu heb ik het koud. ik keek chen aan terwijl ik de dekens verzamedel en em volledig inpakte. ''wat moet ik toch met haar. ze wil helemaal niks vertellen of iets. want het is allemaal niet nodig'' ik verborg me gezicht in de dekens. ''ik weet he niet meer;; moppelde ik in de dekens
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:45

Chen:

ze heeft me liever hier niet dus... dat vond ik erg verdacht.. ik deinsde namelijk niet weg en stelde dr vragen waarvan ik wist die lennie niet zou stellen. ze pakte zichzelf volledig in de dekens en zei dat ze niet meer wist wat ze moest. ik zuchtte ' misschien... misschien moeten we kai erbij halen... baekhyun zei dat hij het meeste uit dr kreeg qua emoties in het ziekenhuis..' begon ik aarzelend. 'en hij kent haar het beste na jou' zei ik nog zacht terwijl ik mn hand op dr voorhoofd legde 'en dan word je ook nog ziek door dit allemaal' zuchtte ik en stond op om wat medicijnen voor dr te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:47

Lennie:
''is komt pas over een week en weet niet of hij dat wilt'' zei ik zacht toen hij zijn hand op me voorhoofd legde beet ik op me lip jesus wat waren zijn vingers koud!. toen hij zei dat ik ziek werd schoot ik meteen overreind. ''nee word niet ziek'' zei ik snel en liep achter hem aan.'kwam door de dekens' zei ik en schoot voor hem de keuken in om de doos met medicijnen dicht te houden. Ik stond met me handen o pde doos en keek chen recht aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Emptyma okt 12 2015, 19:54

Chen:

'om eerlijk te zijn... hoop ik het niet... ze heeft hem al genoeg pijn gedaan' zei ik zacht en schrok er zelf een beetje van.. but.. i just wanted to protect my little brother. Lennie schoot voor me naar de keuken en hield de doos met medicijnen dicht. ik keek dr aan. 'niet liegen, je staat te trillen op je benen. hoe sneller je toegeeft hoe sneller je beter bent' zei ik en duwde dr weer terug naar de slaapkamer. 'nu niet zo eigenwijs doen en gewoon medicijnen slikken en rust nemen' zei ik als een moeder tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 31 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 45 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: