cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 19:59

Kai:

Sehun had me zowat verplicht mee te gaan. En toe nwe naar de school liepen wist ik dat het iets et maken had met marlon. Ik volgde hem naar deplke toe. het was een donkere zaal met wat gordijnen voorzo ver ik kon zien. Ik lied me naar binnen begeleiden
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:09

Marlon:

ik gleurde voorzichtig door het gordijn heen en zag dat Kai en Sehun naar binnen kwamen lopen. Ik zette het zachte sfeer verlichting aan en startte de muziek. langzaam kwam ik achter de gordijnen vandaan en begon een moderne dans te doen voor Kai.
https://www.youtube.com/watch?v=FL0bjwez8mg
(kon geen dans vinden dus gebruik je fantasie XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:12

Kai:

sehun liep naar achtere en toen werd er een lichtje aangezet. muziek egon en marlon kwam te voor met een meest mooie dans. Ik keek toem aar blijven waar ik was. was lastig wnat ik wilde mee dansne. Ik beet op me lip en bekeek haar lichaam. Ze deed zo geod haar best. niet dat ik het snel ging vergeten wat er gebeurd was. Maar ze raakte me echt. ik glimlachte zachtjes en trots over hoe ze gegroiet was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:21

Marlon:

toen ik klaar was stond ik voor hem maar keek hem nog niet aan. 'ik weet dat dit niet genoeg is om voor vergefenis te vragen, maar ik zou echt alles er aan doen.' zei ik tegen hem en keek hem eindelijk aan. ' just say what i need to do, ill do anything' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:28

ZE stond voor me ik slikte . Ze zei dat ze alles zou doen. ''kan ik ook zeggen dat je iets niet meer doet.'' zei ik zachtjes. ''Just dont kiss someone els'' zei ik zacht en pakte haar wangen beet. 'als je uitgekeken bent op mij of iets zeg dat dan ook meteen eerlijk. Just dont kiss someone els.'' ik keek der recht aan. ''Mijn geluk is de jouwe!'' ik drukte me mond op de haren. zachtjes sabbelde ik op haar lip
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:33

Marlon:

Ik keek Kai met grote ogen aan toen hij mn wangen vast pakte. ' Ik ben niet uitgekeken op je.. als ik uitgekeken op je was dan zou ik me niet zo ontzettend schuldig voelen' zei ik met een glimlach terug. 'i promise i wont kiss anyone but you' zei ik zacht en zoende hem terug en wikkelde mn armen rond zn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:40

Kai:

blij glimlachte ik toen ze me terug zoende. ''Mag ik je nu dan wel mee vragen naar het bal of ga je nog een keer nee zeggen;; zei ik zachtjes en keek van der weg.

Ik keek der aan en moest toch sorry zeggen. ''honey ik zou je nu grag mee nemen maar ik moet terug trainen. WAt je voor me gedaan heb vind ik echt geweldig.. But need to go'' ik gaf der een kus op der wang en moest nu echt terug naar de training en andere dingen die we moestne doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:46

Marlon:

ik glimlachte en keek hem aan en knikte ' i would be honered to' zei ik. ' ben nu al benieuwd naar de headlines' lachte ik. en gaf hem nog een klein kusje.

Hij zei dat hij nu terug moest naar training, en dat hij het echt geweldig vond wat ik gedaan had voor hem. ' haha ga maar snel, ik moet hier ook nog wat dingetjes afronden namelijk' zei ik terug zwaaide hem uit. 'kom je vanavond bij me eten?' vroeg ik nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 20:54

Kai:

Ik draaide me om en stak me duim op! Ik kom natuurlijk!


Savonds was ik iets later klaar dan geplant en probeerde zo snel naar marlon tek omen.

Nog zwaar bezweet belde ik aan. God ik had moeten douche!

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 21:10

Marlon:

ik was de tijd bijna vergeten en was langer door gegaan dan geplant. ik ging snel naar huis om te douchen en te beginnen met eten maken. ik keek op de klok en moest snel beginnen met eten maken. ik had geen idee hoelaat Kai hier zou zijn, maar dit duurde wel even voordat het klaar was. zeker aan gezien ik dit nog nooit gemaakt heb. Maar het was 1 van Kai zn favoriete gerechten, dus ik ging mn best doen.

toen alles stond om door te pruttelen, ging de bel. ik deed de deur open en zag een zwaar bezweette kai staan. ik glimlachte 'ga jij meer even douche, eten is nog niet klaar' zei ik met een knip oog
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 21:13

KAi:

''aah! thanks'' lachte ik blij en gaf der een kusje. daarna haaste ik me als ee ngek naar de douche toe.

Ik nam een snelle douche en ging half in me kleding en nacht spullen naar benede toe. Dat was het eigenlijk het enige wat ik hier had liggen.

Toen ik benede kwam haalde ik me neus op. goddelijk dat het hier rook. Ik volgde al snuffend me neus naar de keuken. ''omg is dit (naam recept)'' ik keek der verlieft aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 21:17

Marlon:

Kai ging snel douchen en ik ging verder met het eten. het moest nog even koken, dus ik ging de tafel alvast dekken. toen ik zo goed als klaar was kwam Kai ook weer naar beneden gelopen. ik keek hem aan 'Ganjang gejang! 1 van je favorieten gerechten toch?' vroeg ik aan hem 'het is de eerste keer dat ik het maak dus hoop dat het goed is' zei ik beetje onzeker en zette het op tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 22:02

kai:

Ik knikte. Dat was zeker mijn lieveling eten!!!. "Als jij het femaakt hebt zal.het zeker goed zijn!!" Lacht eik blij en wreef der door der haren heen. Ik was blij dat we weer een keer samen konden eten. want dat was al zun lange tijd geleden.

Ik zat aant tafel en keek kwijlend.naar me.bord. Dit moet wel lekker zijn! de geur alles!. Ik keek verlieft op naar marlon"Smakelijk!" ik nam voorzichtig een hap en at hwt nadenkend op. Ik legde me stokjes weg en schudde me hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 22:12

Marlon:

het voelde goed om weer samen te eten. was te lang geleden dat we dat gedaan hadden.

Toen we aan tafel zaten moest ik lachen om Kai zn gezicht. nu maar hopen dat ik zn verwachtingen waar kon maken. ik had er zelf weinig vertrouwen in to be honest. Hij nam een hap en ik zag hem nadenken. hij legde zn stokjes weg en schudde met zn hoofd. ik keek hem beetje bang aan. 'is het neit goed?' vroeg ik hem voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Emptyzo sep 20 2015, 22:21

kai:

Ik begon zachtjes te.lachen.. "Nee met stokjes gaat het te langzaam!" Ik stond op wn haalde een lepel. "Het*nomnomnomnom* Is *nomnomnom* heerlijk!"" Zei ik terwijl ik me mond vol propte met eten. Ik vond het zo.heerlijk.

Vrij snel was me.bord leeg en lied ik me in me stoel.valle. met me hand op me buik keek ik naar marlon. "Je hebt je zelf overtroffen!!" Met een brede glimlache keek ik naar der.!Dit mocht ureb duren!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 62 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 62 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: