forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 20 2015, 22:29

Marlon:

Ik haalde opgelucht adem toen hij zei dat het handiger ging met lepel. ' dont scare me like that.. ik dacht dat het niet lekker was' zei ik beetje zeurderig.

Binnen notime had kai zn bord leeg en liet hij zich in zn stoel vakken en wreef over zn buik heen. ' ben blij dat het goed smaakte' zei ik met een lach en begon af te ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 15:37

kai:

Marlon ruimde af terwijl ik.toe keek. ik wilde wel helpen maar me overvolle buik hield me op de stoel. Ik bekeek der lichaam verlieft na. Omo ik had echt zin in haar. her was al.zo lang geleden dat wie iets meer gedaan.hadden dan.alleen kusjes en zoenen. Met die gedrachte grijnste ik. Ga het vanavond wel proberen!! Ik.hoorde een mobiel af gaan.heel.he teten al. en.het viel me op dat marlon niet opnam. En op dat moment besefde ik pas dat het mijn mobiel was. Ik opende hem mobiel. ken je dat gevoel. dat als je pa je 10x geneld hebt je niet echt in de stress schiet. ,Maar als je 1 telefoontje mist van.je ma dat meteen je ouderdom met 10 jaar dichterbij komt..Dat was op dit moment zo.. yifan.had me vaak willen berijken maar toen ik suhos naam.zag zakte me me.hart
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 15:47

Marlon:

leek erop dat Kai eindelijk door had dat het zijn mobiel was die afging. tijdens het eten zijn ik er niks omdat ik thuis geleerd om een technologie vrij avond eten te hebben. ik spoelde alles af, nog geen zin om af te gaan wassen en draaide me om. ik zag Kai zn gezicht. en dat gezicht ken ik heel goed. gemiste oproep van je moeder. of in dit geval, Suho. 'alles ok? ik had moeten zeggen dat je telefoon afging' zei ik tegen hem liep naar hem toe.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 16:22

kai

ze vroeg of ze had moeten zeggen dat me mobiel afgegaan was tijdens het eten. Ik.schudde me hoofd."Ik mag toch wel pauzens hebben!" Dit zei ik meer richting mijn mobiel dan tegen marlon. Met een diepe zucht nam ik op. toch nie tweer roddel.zoals de vorige keer!. Ik luisterde naar suho ik moest naar sm ent komen voor een bespreken. not again. "Maar we hebben eindelijk een.avond vrij" Meteen kreeg ik de wind van.vore dat we al.veel vakee vrij hadden van.vroeger en zo. Al licht terleurgesteld liep ik de.keuken uit naar me jas.
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 16:28

Marlon:

ik moest hem gelijk geven dat hij ook wel eens een pauze mocht hebben... alleen hebben Idols hier nooit echt pauze. Hij nam zn telefoon op en toen hij zei dat we eindelijk een avond vrij hadden, hoorde ik suho door zn telefoon hem de wind van voren geven. Kai hing op en liep naar zn jas toe. ik liep achter hem aan. 'just go, je hebt niet heel veel speling bij de ceo's en managers door mij.' zei ik zacht ' en als je vroeg klaar bent, ben je welkom om nog langs te komen ok?' zei ik gaf hem een kus. 'it will be okay'
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 16:51

kai

"Sorry dat ik moet gaan" Ik gaf der een kusje op der snoetje. "Ik weet de weg te vinden!" Maar helaas het mocht niet zo zijn. We gingen door tot 3 Uur daarna.hadden we rust tot 7 en moesten direct weer door. tot 3 Uur en dat twee weken lang.

hierdoor lagen we k.o in de dorm zelfs de tvs stonden uit en iedereen lag eigenlihk te slapen.

Lennie:
*werkt hard*
*nog 1 week dan krijgt ze bericht van sbs korea*
*dan korea zelf* Net voor kerst enzo
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 17:00

Marlon:

de volgende 2 weken zag of sprak ik Kai praktisch niet. hij had het zo druk en ik had geen idee met wat ... enige wat ik me kon bedenken waren de Mama awards ofzo, maar leek me niet dat ze daar zo hard voor moesten trainen... niet dat ik zelf veel tijd had. ik had eindelijk mn koreaanse examen gehaald, maar toen besloten ze dat het misschien ook wel tijd werd voor vocal lessen. ik was erop tegen omdat ik daarvoor niet aangemeld had, maar hier hadden ze niks mee te maken. iedereen kan leren zingen.. daar ben ik het mee eens.. maar ik heb totaal geen talent ervoor dus dit werd hell.

Ik voelde me zo alleen. Kai en Lennie waren druk bezig, ik zelf ook daar niet van, maar ik wou gewoon iemand hebben om te praten. en het was bijna kerst.. ik liep zwaar ingepakt door de sneeuw heen opzoek naar een kadotje voor Kai.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 19:46

vanuit me luie stoel keek ik de dorm rond. Ik had net me boek laten zakken omdat zitao door de dorm.heen gilde dat hij een spook.gezien had en nu niet meer alleen wilde douche. "Gebruik je Kungfu dan!" Probeerse baelhyun terug te gillen. Maar zijn schorre stem verbrak zijn zijn halverwegen. Door op zijn borstkast te slaan porbeerde hij uit een hoestbui te komen. Na even stak hij zijn duim op. Om mee te delen dat hij de hoestbui overleeft had. Maar het zag er niet naar uit dat iemand zich er druk om ging maken of hij langer had gehoest. Ik ook niet. Ging me stoel niet uit komen om hem te helpen. Daa waren me spieren re versleten voor. "Nee yifan! Blijf zitten!" Zei Suho( I dont know his real name q.q). "Yifan!" Zei hij nog een keer streng maar de lange jongen stond op en liep naar de badkamer.Blijkbaar had hij besloten suho en zijn geploeter met her script voor showtime2 in de steek te laten en met zitao mee te douche. Ik moest toe geven ik was blij dat die twee het bijgepraat had. maar om nou samen te gaan douche. Dat was niet echt mijn keuze geweest. Misschien was dat ook wel de redend at ik me net niet verroerde. De rust leek weder gekeerd. Op her gevloek gegrom en getier van Suho die het niet voor mekaar kreeg onze rooster te match voor de showtime opnamens. "Rond etenstijd" Had Minseok npg gegrapt. "Yeah dan noemen we het eattime!" lachte baekhyun mee waarop chanyeol begon te lachen. "Niet zo veel op tumblr zitten baek!". Niet dat heel dat gesprek iets toe hielp bij de drama in Suhos ogen. Helemaal niet nu Yifan is gaan douche.

Ik hees me boek weer voor me ogen. om me verhaal verder te lezen. Ik was 'The death cure' Aan het lezen. De dames hadden deze aangeraden. En ik moest toe geven het verhaalljjn was best goed. Jammer van de zombies. Nee cranks moet ik zeggen. Me ogen.schoten over de letters heen tot ineens.iemand riep. "We hebben nie eens the first snow samen gezien!" Dat was jongin Die zichzelf er weer aan moest herrinneren wat hij allemaal niet met Marlon gedaan had afgelopen weken. Hij maakte er een 'Drama' Van. Voor zichzelf dan door alles contant te benoemen. Wij reageerde er al niet meer op. Je raakte er best snel aan gewent. Alleen zo kwam ik dus niet verder ib me boek. "Oh en heb nog niet eens een kadootje". Jah nu ging het dramatisch worden hoor. Jongin dacht aan aankomend kerst. "Ga dan halen! Neem meteen bubble tea mee". Je kan al raden wie er wakker geworden was. Oh Sehun.. De jongen die nog geen uur gelede bijna huilend naar bed ging omdat hij zo moe was. Ook dat neem ik hem noet kwalijk. Want de uren die we gemaakt hebben en nog gaan maken is vrij onmensenlijk. Maar wat ik hem wel kwalijk nam was zijn herry dat hij nu bubble tea wilde en er niemand eas die met hem mee wilde. Hij ging jongin zelfs 'bedrijgen' Dat hij marlon mee ging vragen. Jongin wost beter en nergeerde hem volledig. Over herry gesproken. Wat waren baekhyun Chanyeol en Jongdae rustig!. Baekhyun deed een poging tot het game wat meer slow gaming was met een delay bij de gamer inplaats van de connectie. Chanyeol was met Yixing muziek aan het schrijven. Dus die hoorde we ook niet. En Jongdae was als her goed is luhan aan het kutten die met lennie aan het skype was.

Ik keek nog een keer rond. Was het nu wel rustig genoeg om verder te lezen. Langzaam richte ik me weer naar me boek toe. Ik had twee paginas gelezen en zat er helemaal in. Dit was zun apart stuk en het gaf zo veel informatie over alles. Dat ik het liefst niet gestoord wilde worden. MAar in dit huis was dat er nier bij. Suho sprong op. "Ik ben het zat! Hadden ze dit nie teerder aan.ons door kunnen geven! Net als dat kerst nummer dat we nu ineens hals overkop moeten in zingen. Iedereen.is dood! De vocals hebben geen.stemme meer, Voor de rapper geld het zelfde. De dansers zijn nier van de bank te krijgen.. Niet eens jongin om naar Marlon te gaan!.willen ze dat we straks dood neer vallen!!!".
Idereen zuchte en ging verzitten maar veel.reactie kwam er niet uit. Oh ja wel sehun die terug riep dar hij. wilde eten..
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 20:39

ik lag gewoon half dood en proberen te relaxen op de bank. ookal was dat als nel gedaan toen Tao alweer door de dorm heen kwam rennen zeggen dat hij niet alleen wil douchen want hij had weer een spook gezien ofzo. ik zuchtte en schudde mn hoofd. ik hoorde iemand anders ook nog zuchten en keek om. het was yifan lets go tao, ik ga wel met je mee' zei hij en probeerde op te staan. junmyeon sprak hem nog streng aan dat ie moest blijven zitten, maar yifan stond toch op en liep met tao mee. even was het weer rustig tot het gevloek, getier en gegrom van Suho weer naar boven kwam omdat hij het rooster niet kon matchen met de nieuwe showtime opnamens. 'doe het rond etenstijd dan' lachte ik zachtjes. baekhyun en chanyeol maakten nog wat grappen erna maar het hielp suho zn drama helaas niet...

ik pakte mn telefoon er weer bij en begon wat spelletjes te spelen. mn duimen waren 1 van de weinige lichaamsdelen dat niet zeer deed namelijk. en toen kwam Jongin mn zn eigen drama. ik had best medelijden met hem.. zn vriendin al dik 2 weken niet gesproken en kerst was right around the corner. 'jongin.. het maakt het echt niet beter hoe meer je er over praat hoor..' zuchtte ik nog. werd beetje moe van zn gezeur namelijk.. iedereen was toe aan een vrije dag.. niet alleen hij zodat hij zn vriendinnetje kon zien.

Chen/Luhan

luhan was aan het skype met Lennie. voor een keer was het tijdsverschil erg handig. ookal was het voor ons erg laat, was het voor Lennie precies optijd. 'al bericht gehad van een bedrijf? een positief bericht?' vroeg hij aan dr. ' kun je anders niet gewoon voor kerst komen? en dan na oud en nieuw weer terug ? ik mis je zo.. ik betaal het wel!' stelde hij nog voor. Jongdae viel over Luhan zn schouders heen en drukte zich voor de webcam 'jaaah! kom op Lennie! iedereen mist je ! Ik mis je! een kleine vakantie heb je toch wel verdient' probeerde hij dr ook over te halen. 'luhan hier houd zn mond maar niet over je en hoe erg hij je mist' lachte hij ' aish ik wou dat lennie hier was, ik mis lennie zo!' imminteerde hij luhan.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 21:03

baekhyun:

Jongin bleef maar zuchten. en kreunen. ''ik ga maar is naar bed man!'' zei ik snel en stond op. ''jongin je moet toch eits ana doen da hier als een zoutzak liggen.!'' zei ik nog en gaf hem een klap op zijn kont. ''Jaah!'' zie hij en lied zic omvallen van de bank af.' ga i kdoen!'' hij deed een poging op te staan maar uiteindelijk kroop hij met mij naar zij nkamer toe om ook te slpaen. We waren cht allemaal kapot moet. Dat was meestal wel zo rond kerst.

Lennie:
Ik lachte en schudde me hoofd. ''Hoe grag ik oo kterug wil en julllie oo kecht heel erg mis. Ik kan niks regelen voor kerst'' ik leid me hoofd zakken en viel achterover tegen stitch aan. i kzettem em laptop op me knieen zodat ik weer in beeld was. Ik lachte om chen. ''zeg han maar dat ik hem ook mis!'' lachte ik naar de dramatische chen. '''maar jongens ik moet weer wat doen voor school. spreek jullie snel weer and han Love you~!'' ik zwaaide en ded daarna de laptop dicht. tranen wilde toen me laptop was over e mwangen heen. Ik miste ze zo erg dat i klangzaam echt derpest begon te wordne. maar ik lied het ze niet merken ik ging door tot het me gelukt was ookal zou dat nog manden duren
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   ma sep 21 2015, 21:38

Marlon:

ik was op nu wel heel erg blij dat ik die vocal lessen kreeg. ik wou Kai verassen met een nummer dat beschreef hoe ik me voelde die 2 maanden toen we gescheiden waren.. en hoe ik me nu voel. ik vroeg me echt af waarmee ze het nu zo druk hadden. enige contact dat we hadden was een goede morgen en een goodnight. nieteens van de fisrt snow kunnen genieten samen, en Lennie was ook pokke druk bezig ofcourse. ik hoopte zo dat ze voor kerst hier kon komen. * miss you..<3* stuurde ik naar Kai toe.

Luhan:

ik moest beetje lachen om chen die zich voor de webcam drukte. maar al snel begon ik me beetje te schamen over hoe hij me na deed. ik kon het niet ontkennen maar toch! ik drukte Chen weer weg 'he ben er nog hoor, love you too. en niet te hard werken hea!' zei ik tegen dr voordat we afscheid namen. 'laten we maar naar bed gaan' zei ik met een zucht
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   di sep 22 2015, 18:41

kai
* Miss you too* Wist ik met moeite terig te sturen waarna.ik inbsnaal viel. Ikbwilde zo veel.doen maar ik was gewoon te moe en de dagen zaten te vol.

D dagen er na was he tkadootjes kopen voor op kerst. Hdt lieft zo veel mogelijk dat was leuker voor de game. En.. Natuurlijk echt tering veel trainen en opnamens.

We hadden 1 Nacht samen gehad. Ik en marlon. en war desen we daar. tefen elkae in slaap vallen op de bank en t elaat wakler worden.Kortom toen ik weer terig naar werk moest.

Het was nog maar een week voor het kerst was. Officeel.zoi ik vandaag vrij zij. Je raad het al officeel.... Niet dus. Het filmen was fout gegaan waardoor we teruf komen. Ik smste marlon * het wel t elaat zijn.en je.zal wel.buiten in de stad zinn sorry. ik heb echt slecjt nieiws.. onze vrij dag in ingetrokken we moeren onverwachts werken. het spijt me.honey. Had echt graag met je gaan winkelen* dat stuurde ik naar der. we zouden vandaag gaan winkelen voor.kerst. kerst kleding.laarsjes en.shit gewoon gezellog heis.. MAAR NEE JONGIN KON NIET!JONGIN MOEST WERKEN!.

Lennie;
Weken gingne voorbij toen ik ineens een.brief kreeg van fuckong SBS!. Ze konden me geen stage meer bieden wel eens tage plek en de intake zou volgende week.zijn!. Zonder iets aan de jongesn te zeggen was ik halsoverkop naar korea gegaan. Sbs had alles geregels vlucht verblijf voor 1 Week alles! super lux 5 sterre hotel midde in de stad. vervier alles! Leek wel een princes.

Ik wad nu 1 Dag in seoul en het werd tijd dat ik het aan luhan ging laten merken en aan mijn youtube volgers. Ik had in de stad afgespreken met engels sprekende volgers. ze wilde me.geaag meete en dat gingen we san ook doen
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   di sep 22 2015, 18:52

Marlon:

ik stond buiten voor een cafetje te wachten op Kai. we zouden samen gaan winkelen voor kerst. leuke kleren enzo en gewoon gezellig een dagje samen. maar toen kreeg ik berichtje van kai dat hij niet kon komen omdat ie onverwachts moest werken. om te zeggen dat ik niet zwaar teleurgesteld was, was een leugen... maar hij kon er ook niks aan doen. * kun je ook niks aan doen. dont work to hard ok? love you<3* stuurde ik terug en met een zucht liep ik maar gewoon door de winkel straten heen en liep beetje te windowshoppen. scheelt dat ik zo ingepakt was tegen de kou, want bijna niemand herkende me zomaar.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   di sep 22 2015, 18:56

Lennie:

Ik.had ze gemeet en.zaten.nu bubble tea en.warme chocolade melk te srinken. Ik had een.foto gemaakt voor op intagram en eentje om naar luhan te sturen. Maar op dat moment zag ik een bekent.gezicht langs lopen. Atans ik dacht het. Ze was lijk wit westerns en leek op marlon. maar dan veel te mager. Dat kon nie.anders.Ik stond op en rende naar de deur. "YUMIIIIIIIIIII HONEy" riep ik de straat over.

Kai
*Jij geen kou vatten. Xxx <3 love you to!*
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   di sep 22 2015, 19:01

Marlon:

Ik maakte een selfie om naar kai te sturen om te laten zien dat ik goed ingepakt zit * komt goed!* stuurde ik terug. Opeens hoorde ik iemand me roepen. Ik draaide me om en zag Lennie de deur uitrennen. 'Aaaahhh!!! LENNIE!!! wat doe jij hier!!' Gilde ik en rende naar dr toe voor een dikke hug
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: