cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 16:59

Marlon:

'zie je wel dat je het ook druk hebt!' lachte ik ' yeah, het is echt een schat. verdien hem niet to be honest...' ik zat in dubio of ik dr moest vertellen over baekhyun... ' ja die heb ik gemaakt jah! in die paar vrije uurtjes die ik had en eigenlijk had moeten slapen...maar he! worth it!'

Ugh ze vertelde nog niks.. ok fine.. ik gooi het er dan maar uit. 'hoorde net van kai dat jullie ruzie gehad hebben... waarom heb niks tegen me gezegd... jij hebt mij toen geholpen, ik wil jou ook helpen met dit soort dingen' vroeg ik beetje teleurgesteld aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:02

Lennie:

''oh jah klopt. Er warendus foto's online gekomen dat ik een date zou hebben met JACK!. nou ik was dus gewoon naar een etened met 10 andere animatoren., En dat vond luhan niet zo leuk. En je kent me als mensen boos wornde zonder geldige reden vlam ik terug... nwat ik wist niet van die foto;s af. jah entoen BAM alles kut'' ik glimlachte .''sorry je had het zo druk met school en al,''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:05

Marlon:

ze vertelde eindelijk wat er aan de hand was, en dat maakte me best happy. 'he ook al heb ik het druk, als je me nodig bent zou ik altijd tijd voor je maken got it' lachte ik. 'maar is nu alles weer ok? omdat je zei dat je net gebeld had met hem.' vroeg ik aan dr.

ok ik moest het nu dus echt kwijt he... ik keek achterom en zag de dat de deur naar de slaapkamer dicht was. ik stond toch nog op en liep naar de keuken toe. 'ik heb iets heel ergs gedaan...' fluisterde ik. 'I kissed baekhyun' zei ik zo zacht mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:09

Lennie:

''jah kinda, denk ik weet niet. we hebben weer gepraat. maar jah het is niet dat ik hem kon zien om te weten of hij het meende'' zuchte ik nerveus. ''I kwil hem zo graag zien. en dna niet in 1080 720 HP met engels subtitles..''

Ineens begon marlon serieus te klinken ik hoorde der lopen. en zei dat ze iets ergers gedaan had, I kwilde eengrapje maken maar ze was mevoor me wat ze gedaan aan. ''WWAAAATTT riep ik echt kei hard. ''JA MAAKT EEN FUCKING GRAPJE!'' gilde ik nogmaals. ''en zoent hi jgoed?'' vroeg ik zachter terug niet echt weten wat ik er mee moest. ik hat echt een hekel aan cheaters daarom maakte ik er maar een grapje van. ''poor jongin'' zei k er zacht achter aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:15

Marlon:

'4 maandjes! je gaat zeker hier een stage vinden in die periode!' moedigde ik dr aan

ik hield de telefoon weg van mn oor toen ik dr hoorde schreeuwen. ze zei/ vroeg of ik een grapje maakte. oh i wish... 'was het maar waar dat het een grapje was...' zuchtte ik ' ik was zo gestressed en nerveus voor de laatste showcase.echt dat je nog geen foto's van me gezien hebt hoe ik eruit zag toen. ik at en sliep nauwelijks.. was alleen maar aan het trainen. en op een adag kwam baekhyun me opzoeken op school en wist me eruit te snappen. hij bracht me daarna naar huis en ik weet niet waarom.. mn lichaam ging vanzelf... ik heb het maar op de vermoeidheid gegooid... ' vertelde ik dr. 'like i said... i dont deserve jongin...' snikte ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:20

Lennie:

''nee klopt helemaal'' zei ik zachtjes en ik meende het. ''waarom deed je het! vermoeidheid is geen reden!. hoe za hij zich wle niet voelen!'' ik begon bijna te huilen.'yumi!! hoe kon je! weet kai het al? at zei baekhyun? hoe ga je dit aanpakken! kom op!'' ik begon licht te paniekeren. Ik moest nu niet mega boos wordewant hhet was yumi. Maar kom p CHEATEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:24

Marlon:

ik beet op mn lip en begon zacht te huilen toen lennie zei dat ik gelijk ahd dat ik hem niet verdiende. 'i dont know ok! ik weet het echt niet...baekhyun zei niet veel.. heb hem zins dien ook niet meer gezien.. en nee kai weet het nog niet... ik.. ik kan het niet over mn hart verkrijgen..maar ik ga me met de dag schuldiger worden... I promised him! i promised that i would be forever his....' ik zakte tegen het aanrecht aan op de grond. ik wist het echt niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:26

Lennie:

''jah en je deed waar hij het bangst voor was'' zei ik terig en sloeg me hand voor me mond. ''Marlon.. je moet je dingen op een rijtje rkijgen. HEt spijt me maar ik kan je hier niet mee helpen. als ik zou zeggen dat je actie goed gepraat kon worden. want dan zou ik liegen en ik haat het als mensen cheaten. Dit moet je oz snel mogelijk op gelost worden tussen jouw en kai en baekhyun!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 17:31

marlon:

Ik wou het niet horen... ik wist dat zelf ook wel.. ik luisterde naar wat ze zei maar zei niks terug. alleen wat uhhuh geluidjes. 'i know.. het is al laat hier, en moet morgen weer vroeg op. so got to go. spreek je later ok?' zei ik en hing op. ik bleef op de grond zitten en het moment van die avond speelde zich weer af in mn hoofd. ik begon harder te huilen.. waarom deed ik dat! wat voor een kut vriendin ben ik... en baekhyun van alle mensen... zn hyung...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 18:00

Lennie:

''succes'' zei ik no voor ze ophing.. wauw! okey.. cheaten op beakhyun dat had ik niet aan zien komen. Zeker neit naar alles wat ze al mee gemaakt ahdden.. echt.. ik schudde me hoofd en begon maar te animeren.

Kai:
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 18:12

Marlon:

ik wist dat ik echt niet meer kon slapen nu. ik stond beetje trillend op en pakte mn sporttas. ik liep mn appartement uit en richting school. ik begon met wat lenigheidsoefeningen maar ging al snel door naar wat freestyle. ik had geen idee hoe laat het was maar was blij dat de trainingsruimtes altijd open zijn voor studenten. na uren ging ik op de grond liggen, helemaal uitgeput en buiten adem. ik had geen idee hoe ik dit moest oplossen.. had gehoopt dat het maar zou over waaien... maar helaas.. ik keek naar buiten zag dat het al licht aan het worden was. ik sloot af en liep richting huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 18:52

Kai:

toen ik wakker geworden was. was het bed ijskoud. Ik keek rond dit was een van de weinige dagen dat we samen konden slapen en weer werd ik alleen wakker. Ik stond op en liep door het huisje heen. helemaal niemand. Ik lied me op de bank vallen en wachtte. niemand kwam en de zon kwam nu echt op. Ik kreeg een appje van Suho dat ik op tijd moest komen want er waren wat onverwachte besprekingen. *ik hoop dat er niks is gebeurd <3 love you! remember that!* stuurde ik marlon en vertrok uit het huis/dorm. Opweg naar SM ent trainings zalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 18:58

luhan:

ik voelde me zo goed! na dat telefoon gesprek gister met Lennie voelde ik al mn energie weer terug komen. ik was niet meer geirriteerd of afgeleid. we moesten optijd naar SME want er waren wat onverwachte besprekingen ofzo? geen idee maar zodra ik klaar was zou ik Lennie gaan helpen met stage zoeken! ik wil dr zo snel mogelijk weer terug hier hebben. ik mis dr gewoon ok..

Marlon:

onderweg naar huis kreeg ik een appje van Kai. ik las hem maar kon er niet op reageren... i had to tell him.. dit vrat me op van binnen.. en met elk lief dingetje dat hij tegen me zei, ging ik me schuldiger en schuldiger voelen. het enige wat ik terug stuurde was * niks gebeurt. kon gewoon niet slapen dus ben gaan wandelen <3* met een zucht begon ik aan een ander appje. * ik moet het hem vertellen... ik neem de volledige verantwoordelijkheid, maak je maar geen zorgen.. maar dacht ff een heads up* stuurde ik naar baekhyun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 19:09

kai:

*aaish girl!! <3 neem me de volgende keer mee! lijkt weer eens gezellig om met je te lopen we moeten nog steeds die ..(nam vergeten) doen savonds!. dus volgende keern iet alleen gaan heh! <3*

bij sm aangekomen gingen we meteen in bespreking. Blijkbaar iets over een belangerijk bal of iets dat hier gehouden word in korea. Over fashion enzo. Der zouden zo veel mensen komen en wij warne hoofd act en daarna ook VIP gasten. het was over 4 maanden maar we moesten allemaal 1 meid mee nemen het liefst iemand die een beetje bekentheid kan geven of iets. Natuurlijk ging ik marlon mee nemen!. Maar toen ik naar buiten liep werd ik tege ngehouden ''Haal het niet in je hoofd die meid van je mee te nemen!'' snauwde hij. ik keek hem boos aan. ''Waarom niet!'' gromde ik terug en maakte me voor het eerst in me levne groot tegen over hem! hij moest niet zo praten over mijn meisje. ''omdat we geen slechte naam willen!'' toen hij dat ze balde ik me vuist. ''Marlon doet niks fout!. '' ik keke hem boos aan. ''Nou we vertrouwen haar niet. Alles watze doet brengt negativieteit over exo.. neem iemand mee zoals die GF van luhan.. maar niet marlon''

Ik keek de man zwaar beleged aan .''als marlon niet mag kan je vergeten datik kom....'' er viel een pijnlijke stilte,, ''als ze nog een negatief ding op jullie brengt is dat niet onze schuld!''

Baekhyun:

Ik kreegeen smsje het was marlon om te zeggen dat ze gaat bekenne nwat er gebeurd is. *wat dan?* kon ik alleen maar terug sturen. natuurlijk wist ik war ze he over had. maar ik wilde er overheen komen en gewoon door gaan. Ik kon dat kai niet aan doen. *succes*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza sep 19 2015, 19:17

Luhan:

over 4 maanden... Dan is Lennie hier als het goed is! oh echt wel dat ik dr mee zou nemen naar dat bal! ik zag dat Kai er ook zin in had om Marlon mee te nemen. we liepen weer terug naar buiten maar Kai werd tegen gehouden. ik bleef met Kris en chen wachten op hem. toen we hoorden dat hij Marlon niet mee mocht nemen omdat ze alleen maar negativiteit brengt, zag ik Kai echt kwaad worden gewoon. again... Lennie worde de hemel ingeprezen.. en marlon de grond in getrapt... ik wou naar binnen stappen om er tussen te komen, maar Kris hield me tegen. 'laat hem dit zelf oplossen' zei hij.

Marlon:

ik kreeg eerst een appje van Baekhyun waar ik het overhad. maar hij wist het dondersgoed waar ik het overhad, en kreeg nit veel later succes toegestuurd. ik ijsbeerde door mn appartement heen * wil je langskomen als je klaar bent? moet je iets vertellen* stuurde ik naar kai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: