cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 16:46

Lennie:

''dan zal ik nu met alle liefde genieten!'' lachte ik blij. Hij mocht wel vaker koken!. ''of we eten gewoon stanaard later'' ik stak me tong uit naar hem en genoot er van. Zelfs wasi k niet zo van rijst in de morge maar dit was niet erg.

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 8382ed3a8751782d448b5bc61556bc8b
deze kleding kreeg ik aan. gelukkig ik hield van rock en zo! maar nog steeds meneer fashion bom!

Ik werd het busje in getrokken door marlon en ze ging zitten.  ''Zoooo blij'' lacht eik en we gingne achter in zitten. '' waarom dat blij hoofd''?

Kai:

Ik kwijlte gewoon weg zo leuk zag er er uit! ze mog wel altijd mijn kleding dragen man.!

wat ik minder vond.. was dat ze vertrok naar lennie en naast haar ging zitten. En toen kwam luhan. EN OOK NOG IS CHEN NAAST ME ZITTEN!.. Ik slikte ene paar keer en glimlachte. meteen ging ik zitten en deed een pet op en sloot me ogen. Ik slaap! atans poding tot

dyo:
rijd

baekyeol:
klote in de bus like only baekyeol can do


Laatst aangepast door Evilian op vr jul 31 2015, 17:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 17:12

Marlon:

'Haha ja man! Ik ben zo happy!' Zei ik blij. Toen leunde ik naar dr toe en fluisterde in dr oor ' ongeveer 13 cm' zei ik tegen dr. 'Maar die condooms zijn geen succes helaas...' zei ik met een zucht tegen dr. ' is niet eerlijk tegen hem...'

Luhan:

Ik gooide mn arm om kai zn schouders 'we gaan zoveel fun hebben in disney! 6 jongens en 2 meiden! Wij zijn kn de meerderheid deze keer!!' Riep in enthousiast in de hoop dat het ook beetje tot kai doordrong dat we met zen allen gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 17:31

Lennie:

Ik knikte. ''not bad! not that big but still not bad!'' lachte ik terug en deed me vingers ongeveer 14-15 cm uit elkaar. toen ze vertelde dat condooms geen succes waren zuchte ik. ''maar hey veiligheid boven alles. Probeer anders andere met nog mere stumulatie.. nee wacht je hebt de mijne gebruik? extra sensetief?'' vroeg ik extra zacht. ''je hebt ook met bolletjes en tintelend spull misschien werkt dat beter? want het lag niet aan de maat'' ik dacht na, Der zijn zo veel mogelijkheiden. ''of hij moet gewoon wennen?'' zei ik zacht in de hoo pdat ze het niet onveilig zou gaan doen.

''i need to get laid to'' zei ik zacht maar speels. Ik meende het niet. atans ja wel maar niet dat ik er moeite voor ging doen. Was niet dat horney geweest afgelopen dagen. En zag het niet zitten om letterlijk een jongen voor te gaan gebruiken.

Kai:
Luhan bleef aandacht vragen. normaal deed hij dat nooit naar mij toe. minder dan. Maar ik moest wel reageren hij was me hyung. Ik glimlachte en knikte. ''word gezellig! en nu hopen dat de fans ons ook met rust laten zo als de laatste keer!'' glimlachte ik. snel deed ik me oortjes in.


dyo:

we zijn er! zei ik nadat ik de auto geparkeerd had. Ik pakte de tickets en gaf ze aan chen. Daarna pakte ik me tas en zo en stopte naar buinte toe. stil wachte ik tot de rest ook zo ver was om te gaan.

IN het vlieg thuis zaten we zo

gangpad, Kai, Yumi, Ik
gangpad, Luhan Len Chen
gangpad, baekyeol en xiumin

Ik vond het niet erg om hier te zitten teminste ver weg ban de baegle line!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 18:14

Marlon:

ik luisterde naar Lennie haar opties. 'ja het was 1 van de jouwe... hoop dat het gewoon gewenning is... he didnt even finish last night...' zei ik nog extra zacht op het eind.

We waren bij het vliegveld aangekomen en het verliep allemaal best soepel. geen opstoppingen door fans of wat dan ook. In het vliegtuig zat ik tussen Kai en Dyo in. Het was gelukkig niet zo heel lang vliegen, maar 2 uurtjes.

Chen:

in het vliegtuig zaten Luhan en ik naast lennie. super gezellig!! 'woah Lennie!! heb je er ook zoveel zin in! ik bedoel, Disney!! oh oh! ik weet het laten we allemaal voorelkaar een dare verzinnen om te doen!' zei ik enthousiast!

Luhan:

oh dat idee van Chen was wel geweldig! 'Ok! ik weet er al 1 voor jou en xiumin! je kent die fanarts wel van jullie rond gaan op internet? jij in een dino pakje en Xiumin in een hamster pakje? laten we die zoeken, en jullie de heledag erin rond lopen!' stelde ik voor als dare.

Xiumin:

Ik zat naast te beagle line... great... ze waren zo druk. ach dat maakt ze ook weer zo leuk. ik hoorde Luhan zn dare 'Ik vind het prima! had veel erger gekunt hahah' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 18:50

Kai:

Ik duwde me oortjes in marlons oor en glimlachte. Ik pakte haar hand beet en sloot me ogen. Ik slaap gewoon graag okey!. Het liefste had ik haar tegen me aan getrokken maar dat ging niet met de stoelen. pokke vliegtuig!.

Lennie:

ik droomde een beetje weg bij het zicht van marlon en kai. Ze waren zo leuk samen!. hey nu wilde ik ook een BF.. nope nope ik schudde me uit me gedachte. forever single! no love drama's voor mij!.

Toen hoorde ik chens idee. ik glimlachte en toen luhan iets zei moest ik me fangirling in houden. MEENDE HIJ DAT NOU! DIE WAS ZO SCHATTIG. Ik knikte blij en beet op me lip om niet te gaan gillen ''jah doe!'' zei ik en keek chen en xiumin aan.

Nu moest er nog iets voor de andere verzonnen worden...

Ik wilde dat luhan cute deer werd! maar dat kon ik toch niet zeggen
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Tumblr_nrssx0aQq81sawj2lo3_500

Ik bleef stil en lied de jongens het uit vechten

Chanyeol

''DYO EN BAEKHYUN moeten zingen in een achtbaan!!'' lachte ik toen ik hun dare hoorde.! Meteen keek dyo me mega boos aan. Ik slikte en zwaaide. ''En kai.. laten we aan marlon iets leuks vragen!.


Baekhyun:
''Marlon! needs to act like Chanyeol girl!'' gilde ik. ,meteen kreeg ik een stomp van chanteol/ ''I was just kidding!'' lachte ik toen ik zin blik zag. had ik te veel gezegt?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 19:09

Marlon:

Kai deelde 1 van zn oortjes en hij viel in slaap. Ik glimlachtte naar em en wreef mn duim over zn hand. Ik hoorde de jongens over de dare en ik moest lachen. "Luhan! Dan jij in een deer pakje!' Riep ik naar em. Toen ik baekhyun zn dare hoorde, slikte ik een beetje.. chanyeol en ik waren niet echt nog niet op goede termen. Gelukkig kwam er achteraan dat het een grapje was. Ik liet het maar verder aan de jongens over om een dare te bedenken.

Luhan:

Ik hoorde marlon dr dare, en wou terug zeggen dat het niet manly waz! Maar hea.. het is maar een dare en voor de fun! ' haha deal!' Riep ik naar dr.

Chen:

Ik dacht hard na voor chanyeol zn dare. ' chanyeol! Jou dare is om random te dansen midden in het park!' Riep ik naar em
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 19:18

chanyeol:

''Pff is dat het!'' lachte ik blij. Ik bleef baekhyun boos aan kijken.. Ik had hem dat verteld omdat ik hem vertrouwde e nnu dit.. Maar echt aandacht ging ik er niet aan besteden.

''kom op zeg alleen maar dansen! jullie dares zijn zoo saai!'' Lachte ik blij en dacht naar voor kai. ''kom op nog iets voor kai en de meiden!'' zei ik en keek vna kai naar marlon die ik eigenlijk snel skipte en daarna naar lennie. Ik dacht hard na maar kon niks bedenken... wat was er met mijn gedachtens!

Lennie:

ik glimlachte wayoo dat was mooi thanks marlon! ik keek haar berlieft en bedankt aan!. Ik maakte een hartje met me duim en wijsvinger. De jongens dachten na. misschien kon ik iets verzinnen voor marlon.. Mara ik wist ook niks.

Dyo:
'' I dare you all not to fight!'' zei ik en keek om vooral naar marlon en chanyeol. en toen naar kai en de rest.

Kai:
ios zich vna geen kwaadbewust.

baekhyun:
Ik kon niet stil zitten en bouncede op en neer. ''kai Act like a dog and get petted by everyone.!!!'' lachte ik blij. ''chanyeol Put on lipstick and wear it all day!!!!!'''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 21:47

marlon:

Dyo zn dare... waarom keek hij naar mij en Chanyeol. we maakten geen ruzie, we konden het op een of andere manier niet erg goed met elkaar vinden... ik zuchtte.. ik vroeg me echt af waarom dat was. Chanyeol leek altijd zo'n iemand die met iedereen om kon gaan, waarom dan niet met mij.

de rest van de vlucht was redelijk rustig. we regelde een taxi en gingen naar het hotel toe. dit hotel was redelijk old skool. je mocht niet gemixt tenzij je getrouwd was. 'nou Lennie, dan moeten we maar samen op de kamer. vind je niet erg toch haha' lachte ik naar dr.

Chen:

ik ging met Chanyeol,Luhan en baekhyun op de kamer. ik had die blik van Chanyeol wel gezien die hij naar Baekhyun stuurde na zn eerste dare voor hem. ik ging sloeg mn arm om zn nek heen en hield hem in een houd greep. 'ok wat is er aan de hand, waar gingen jullie ten eerste al in eens toch weg.' vroeg ik ze.

Luhan:

ik zat keek toe hoe Chen, Chanyeol in een houdgreep te houden en hem te ondervragen. 'ja en waarom gooide je zo'n boze blik naar baekhyun toe na zn eerste dare voor jou' vroeg ik nog er achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptydo jul 30 2015, 22:28

lennie:


Ik was zo blij dat ik met hun.om.ging. misschien was het nog niet zo erg dat we ze tegen.gekomen waren.

Voor we he thotel.in gingen maakte chanyeol een groeps selfie. Handig als je lang bent. maar hij stond verbazing wekkend ver van marlon af.

In het hotel mochten we blijkbaar niet gemix slapen. Noujah heb ik gewn probleem mee. "Aaah zo vreselihk!! Met jouw op een.kamer!!' Zei ik dramatisch enstak.em.tong uit. "Dat overleef ik noooit!!" Ik draaide me naar luhan."Red me!!!!!" Zei ik speels.

In de kamers aangekomen dumpte ik me tas en lied me in het bed vallen. " Hoe gaat het met je hoofd" Ik wees naar der wond die nu eigenlijk al aardig geheelt was. Eigenlijk verbazingwekkend snel.

Kai:

Ik.... Had niet verwacht dat ik nie bij marlon kon liggen.... I didnt like it!. Ik ging de kamer in en zei nie tveel meer. Omdat we morge pas naar disneylang. gingen hadden we besloten.om savonds naar een park tw gaan. Met lichtjes. Voor de meidne zodat zr nog iets van de natuur zouden.zien. Dit was eigenlijk. weer.zun plek waar je samen met.je.liefde heen ging dus ik was van plan marlon te kidnappen en er samen rond.te hangen. maar in de tussentijd.danste ik in de hotelkamer..Dont worry heb marlon beloofd voorzichtig te zijn!!

Chanyeol:

Chen wurgde me half. 'Aah kappee!!" Lachte ik zuur. op a lle mogelijke maniere probeerde ik er onderuit te komen. " Dat kan ik toch nie maken tegen over kaii!!! Gilde ik snel. gelukkig hielp bAek me snel" yeah!!! Was vergeten dat hij overprotectief is!!" riep hij en keek me best bang aaan. Is hem ook.geraden!!! Nooit dat ik meer zoiets aan hem.vertel!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 00:30

Marlon:

ik moest lachen om dr dramatische reactie. 'nope! no escape!' zei ik en trok dr mee. 'je komt maar mooi met mij mee mwhahaha' zei ik evil. Toen we in de kamer aankwamen gooide ik mn tas op het bed en viel er naast op bed. Lennie vroeg naar mn hoofd. 'heel goed! weet niet wat voor medicijnen ze hier gebruiken maar het is stukken beter dan dat we thuis hebben! ik ben geen 1 keer ziek geworden van die antibiotica' zei ik blij. mn telefoon trilde en zag dat de groepselfie door gestuurd was. ik keek erna, het was echt wel een leuke foto, maar iets zat me echt dwars. ik zuchtte 'heb ik iets fout gedaan tegenover chanyeol? het lijkt wel alsof hij er alles aan doet om zover mogelijk bij me uit de buurt te blijven...'

Luhan:

Ik deed zogenaamd een poging om Lennie te redden, maar faalde ofcourse. 'oh nee! het spijt me ! ik kan niet tegen dr op... je zult je zelf moeten redden' zei ik heel dramatisch terug.

Chanyeol zn reactie was veel te snel, ik wist dat hij nog wat verborgen hield. maar het leek dat de beste manier om daar achter te komen waarschijnlijk via Baekhyun was. Ik liet hem maar los. 'ach het was maar een dare, en we moeten nog steeds wat voor Kai en de meiden bedenken!' zei ik op het eind.

Xiumin:

Dyo, Kai en ik zaten met zn 3en op de kamer. Dyo vermaakte zich wel met een boek, maar het verbaastte me dat hij niet met zn neus in zn script zat. hij wou vast ook een beetje vakantie houden. ik zag hoe teleurgesteld Kai was over het feit dat hij niet bij Marlon op de kamer mocht. 'ah Kai, zie dit maar als gewenning voor als ze weer naar huis toe moet....' ik wou het niet zeggen... maar ik moest hem ook een stukje realiteit geven, want ze zou ooit weer terug naar huis moeten..

Hij was ook alweer aan het dansen en ik gaf hem een waarschuwende blik, maar hij deed voorzichtig zag ik. 'we gaan vanavond nog weg hea, dus niet te fanatiek gaan dansen ok..' zei ik zacht tegen em.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 09:47

lennie:

ik knikte " Jah de medicijnen hier zijn wonders!zou er bijna ook een paar aanschaffen voor me rug en nek!!!" Ik glimlahte. "Het ziet er ook goed Uit!."

Oeh wat lag dit bed lekker. beter dan sehuns bed!!.Ik draaide langzaam me hoofd naar marlon"vertel is ove rjouw en jongin!!! Ook.de sappige detail!!" Lachte ik.
(De mieden weten niks ban de avind wandeling door de light garden)
kai:

Ik kneep me anden tot vuisten toen hij dat zei. Ik wilde noet dat ze weg ging.. dat kon ze niet maken!. Ik danste door zonde riets tegen em te zeggen. IK moest echt me.best doen niet te gaan.huilen of.iets want de gedachte dat ze weg zou gaan ove reen paar dagen.bleef door me.hoofd zweven.

Savonds na he teten ging ik.naar marlons kamer en klopte aan. "Marlon lets go" zei ik zacht ik.wilde vertrekken voor de rest ging.

chanyeol:
Ze lieten me met rust!! De resr van d emiddag. waren wij chen.baekhyun en ik aan het kloteb tot savonds laat kai verdween. Ik belsoor niet tw gaan met me schouder en hield baekhun ook achter. Ik keek xiumin aan dat hij ook moest blijven net als dyo. "Laat alleen luhan en chen gaan met lennie" Zei ik tegen.xiumin
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 12:06

Marlon:

Ik begon beetje rood te worden toen Lennie naar de sappige details vroeg. 'To be honest... denk niet dat ik ooit een beter boyfriend dan jongin kan vinden. Hij is zo lief en zorgzaam, en hij steld me gerust wanneer ik het nodig heb, wat bijna niemand kan doen dus dat zegt al wat.' Begon ik. ' hij is soms beetje overbezorgd enzo.. maar cant blame him met wat de "fans" allemaal op internet zeggen..' en nu wat ze echt wou horen haha ' sex met Kai is zo easy, hoef niks te doen joh hhaha hij neemt de complete leiding en houd me zo vast dat ik niks kan doen. Jongin aan de andere kant... moet je wat werk voor doen, maar als je em eindelijk zover hebt, poeh dacht dat ik zou ontploffen man!' Ok waar haalde ik het lwf vandaag om gewoon alles te vertellen?!

Opeens hoorde ik een klop op de deur en kai zeggen dat wr weg gingen. Ik deed de deur open 'waar gaan we heen? Ik ben nergens voor gekleed' zei ik en keek naar mezelf. Had alleen zn overhemd aan voor de rest niks!

Xiumin:

Ik zag kai zn reactie en ik voelde me bijna schuldig dat ik het zei... maar het was wel waar.. ik wist dat Marlon's doel was om hier te studeren, maar daarvoor moet ze toch ook eerst terug naar huis. Ik zuchtte, die 2 krijgen moeilijke periode voor zich

Chanyeol zei dat we met dyo en baekhyun achterbleven zodat luhan en chen met Lennie heen konden gaan. ' sure, kan wel rustig avondje gebruiken' zei ik en viel op bed.

Luhan:

'Kom laten we lennie gaan halen! Het is al redelijk donker dus de lichten gaan zo aan!' Riep ik naar chen die nog in de badkamer stond

We liepen naar de meiden hun kamer toe en klopten op de deur. ' lennie!! Ik kom je redden!' Zei ik dramatisch door de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 17:27

Lennie:

ik luisterde rustig nar wat ze vertelde. ''yeah you guys look so great together!'' glimlachte ik. ooh de fans wat had ik een haat voor die mensen opgebouwt in deze paar dagen!.

eindelijk begon over sex!. Ik keek haar verbaast aan. ''dus hij heeft evht een gesplete persoonlijkhied?'' ik knikt begrijpend. ''llijkt me lache! ene moment fucking schattig andere moment killer beast!''  

Ik keek op toen er geklopt werd het was kai. Hij kwam binnen. Wat was het ook een dotje. zag hem er schattig uit zien dan!

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Tumblr_nsbb5gEOg01r8jnudo1_540

''ga!'' zei ik en duwde marlon naar kai toe.! ''GA!!'' ik zwaaide haar uit en draaide me terug de kamer in. okey wat ga ik heel de dag doen. tot er weer geklopt werd. Deze keer hoorde ik luhan zeggen dat hij me kwam redde. Meteen opende ik de deur!. ''je bent te laat. heb marlon de kamer al uit gewerkt'' zei ik serieus en daarna begon ik te lachen. ''maar beter laat dan nooit! ben blij dat je me kwam redden!'' ik stak me tong uit en glimlacht blij. maar niet weten wat die twee in me deuropening deden.

kai:

Marlon werd in me arme geduwt. ''mag je ik mee nemen!'' zei ik zacht en nerveus. ''gewoon buiten'' zei ik lief. ''we gaan naar niks speciaals'' ik slikte een paar keer. ''en je zit er altijd goed uit. Wat je ook draagt'' ik keek nar de grond. ''laten we gaan?''

Ik pakte haar hand beed en liep met haar mee naar het park toe.

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Supers01

Ik glimlachte lief. ''vind je het wat?''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 18:41

Marlon:

Voordat ik ook naar iets van een broek of legging kon aan trekken, duwde Lennie me al naar kai toe. Naja als we maar gewoon een wandelingetje gingen maken was er ook geen probleem toch?

Kai pakte mn hand en we liepen naar een park toe. Het was met allemaal lichtjes! Ik keek met grote ogen erna 'woooaaaah' was het enige eat ik kon zeggen.ik ging dichter tegen hem aan staan en legde mn hoofd op tegen zn schouder aan. 'Its baeutiful' zei ik zacht.


Chen:

Lennie vroeg wat we hier deden. ' ja wat denk je? We hebben een heel plan bedacht om je te komen redden dus we gaan er mee door ook!' Zei ik tegen dr en pakte bij dr hand en trok dr mee naar buiten ' snel voordat ze terug komt!!'

Luhan:

Ik pakte lennies andere hand vast en begon samen met chen haar mee te nemen. ' we hebben verassing voor je! Echt je gaat het geweldig vinden' en liepen naar het park toe. ' wat vind je er van!' Riep ik enthousiast
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptyvr jul 31 2015, 18:59

Kai:

Ik glimlachte zachtjes en legte me hand op haar schouder. Dit was nog niet alles ze ging nog veel meer zien! en aan het eind gingen we nog iets doen. Maar dat was rond 11-12 uur!.  Samen stondne we even. ''Laten we verder gaan. Der is nog zo veel te zien!'' zei ik blij en met me arm rond haar schouders liep en we verder. Ik wees naar dingen en legde uit wat het was.

Lennie:

Ik lachte blij toen ze zeiden dat ze een plan hadden en me mee trokken. De ene hand de warme hand van chen. en de andere een zachte fijne hand van luhan. Me wangen werden rood. niet van het lopen hoor.... maar gewoon. We sliepen met zn allenaar het park toe. We kwamen bij een watertje met lichtjes.

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 China-Light-Festival-7

me mond viel open. ''dit is geweldig!'' zei ik en keek me ogen uit. Maar deze keer pakte ik de handen vna de jongens beet en trok ze voor uit. Ik liep naar een pad met allemaal lichtjes toe.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 001422373e191291685f34

''IT IS THE GALAXY!'' zei i kverlieft en draaide me om naar de beide jongens. de lampjes schene zo mooi op hun gezichte. Misscehin was dat nog mooier dan de lichtjes zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: