cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptydi jul 28 2015, 22:21

kai:

Ik sloot me ogen en begon haar terug te zoenen. Me handne die op haar heupen zaten lied langzaam.naar haar kont zakken en pakte haar stevig beet. Zag je wat ik deed gewoon uit mezelf!!!. okey blijf ademen. Mijn erectie was snel terug. Maar nu nog marlon. Ik deed eht me best niet te stoppen. Echr waar!!. Met me hand ging ik heeel heeel voorzichtig over haar rug heen. en weer terug naar haar kont. oh man zelfvertrouwe kom me redden!!!. Marlon moesr me echt doorprikken anders ginf dit echt slow sex worden. wat ook niet fout zou zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptydi jul 28 2015, 22:33

marlon:

Ok good, hij zoende terug, en zn handen bewogen over mn lichaam heen, uit zichzelf! Mn eigen handen begonnen ook te bewegen, 1 ging door zn haar en begon daar te strelen, en de ander ging weer onder zn shirt. ik brak de zoen en ging naar zn nek en begon daar weer te spelen. dit ging misschien wel slow, maar het is beter dan niks right
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 09:36

kai:

Ik deed haar pyama ies verder omhoog als ze die aan had. ik deed hem voorzichtig uit zodat ik haar niet zou krabben. alles voelde zo goe ddat ik langzaam steeds meer zelfvertrouwen kreeg met alle liefde zoende ik haar terug. Nadat ik haar pyama uit gedaan had zat ze bijn anaakt op me. Het licht viel op haar borsten. dit maakte me gevoelens in little kai niet beter!! Ik lied ma hand over der rug naar benede zakken en speelde met het randje van haar obdergoed. Owhell no dat ik verdwr durfde!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 11:37

Marlon:

Kai deed mn pyjama voorzichtig uit en nu was ik alleen nog maar in mn ondergoed. Ik voelde dat hij langzaam wat meer zelfvertrouwen kreeg en liet zn hand over mijn rug naar beneden glijden en speelde met het randje van mn ondergoed. Ik pakte de onderkant van zn shirt en deed deze omhoog en uit. Mn handen streelden zn buikspieren en ging een paar keer klein stukje zn broek in. Wat een verschil met de eerste keer, toen was hij die niet kon wachten en volledige leiding nam. Dit was ook niet verkeerd. Maar je kon nu echt goed het verschil tussennjongin en kai zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 15:40

Kai:

ik ging recht zitten zodat ze me shirt uit kon doen. Ik daarna lied ik me weer naar achtere vallen en wriemmelde weer aan der broek randje. OKey kom op jongin je kan het! eerst lukte het ook waarom nu niet!. Kwam het omdat ik het net net snapte? wat ze wilde? of niet doorzette? omdat ik nu bang was dat ik haar zou terleurstellen. Waarom kon ik niet gewoon der voor gaan!. gewoon BAM!.. nope het lukte echt niet. Me wangen werde nlangzaam rood van haar bewegingen. Haar vingers gleden over het randje van em al open staande broek. Ik slikte ene paar keer. So close
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 16:10

Marlon:

Ik besloot er wat vaart achter te zetten. Ik trok zn broek verder naar beneden begon met de rand van de bokser te spelen. Na even verlieten mn handen zn bosker en gingen ze achter mm rug en deed mn bh uit. Ik boog me weer naar beneden en gaf hem overal kleine kusjes over zn torso heen. Mn hand ging elke keer langs zn bokser maar vermeed zn boner om em een beetje te plagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 16:24

kai:

Ineens trok ze me broek verder uit. ik glimlachte zachtjes. Ze wreef heletijd er net naast. Dit voelde zo gemeen aan. Ik wist niet echtwat ik er me aan moest. Ze plaag me ze erg. zeker toen ze haar BH uit deed. Voorzichtig legde ik me hand er op en de andere op haar rug. Ik trok haar meer naar me toe. Met me hand die op haar rug had liggen deed k terug naar haar onderbroek en ging net onder de rand naar haar kont to
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 17:36

Marlon:

Kai legde zn hand op mn borst en de andere ging op mn rug, hij trok me naar me toe en ik gaf hem weer een zoen. Zn hand op mn rug ging lager en ging net onder de rand van mn ondergoed naar mn kont toe. ik besloot het wat niet meer zo te pesten en 1 van mn handen ging zn bokser in, en begon hem zacht te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 18:17

Kai:

''aah!'' zei ik zacht. ik hapte naar adem. Haar hand zo zacht. wayooh!. Langzaam werd ik echt gek wilde ik meer. Maar ik wist niet hoe. Ik begon haar steedsm eer te zoenen en nu ook meer naar haar nek toe. Dat vond ze leuk de vorig keer. Ik deed me best haar op te winden maar ik wist niet hoe. Ik moest echt de kai in me los laten maar het wilde niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 18:26

Marlon:

Hij begon mn nek te zoenen. 'ngghh~~aah' dat was serieus mn zwakke plek. zo krijg je mij van droog naar fucking horny! mn hand begon zn bokser naar beneden te doen en hem sneller te strelen. Mn andere hand ging naar zn haar toe en klemde goed erin vast, en drukte hm verder naar mn nek. 'don't Ah! stop' kreunde ik uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 18:42

Kai:


ZE VOND HET LEUK! natuurlijk ging ik daar op verder en wrummelde haar ondergoed en trok hem steds verder naar benede toe. me hart sloeg in me nek.. en me little kai daar klopte het bloed ook goed. MAr ik was zo nerveus. Ik bleef haar nek zoenen en zachtjes bijten. Me hand masseerde haar borst en de nadere zakte van af de achterkant op haar bovenbeen tusen haar benne. wow jongin waar haal de je de lef vandaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 18:56

Marlon:

man is was zo horny nu, ik hield het niet meer. Alles was nu ook zo gevoelig! mn ademhaling werd zwaar en begon zelfs al te zweetten, en we waren nog niet eens echt bezig! Zn hand zakte naar mn bovenbeen en tussen mn benen, op dat moment snapte er iets. ik kon eigenlijk niks meer, maar noway dat ik hem nu alles laat doen. mn hand ging naar de zeikant van het bed en begon wat te zoeken. gelukkig lag mn broekje dichtbij en pakte 1 van de condooms die Lennie gister avond aan me gegeven had. ik scheurde hem op en moest nu al mn gedachten bij elkaar rapen om van hem weg te trekken en de condoom voor hem omdoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 19:07

Kai:

op een gegeven moment stopte ze en pakt ze iets. wat was dat?? een condoom?. Ik ging niet weten hoe i kdat ding om moestdoen! laat staan wat we er ooit eentje aangeraakt hadden. Ik slikte en paar keer en ging rechter zitten. Okey het moet alles voor de veiligheid. Ik bekeek haarhandelingen. ging zei het doen? Langzaam deed ze het ding rond mijn dick. Dat was zo koud en glad. Ik hapte naar namen en me ogen werden groter. okey I totally didnt like it!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 19:20

marlon:

ik zag zn reactie over de condoom, en streelde hem weer een beetje om het wat fijner te laten voelen. ik boog naar hem toe 'give it a chance ok.. ik kan niet aan de pil terwijl ik hier ben' zei ik tegen hem. De pil is zoveel makkelijker vind ik persoonlijk, maar he, dat werd em hier niet hea! ik gaf hem weer een zoen, en leidde em voorzichtig naar binnen. ik moet toegeven, met condoom ging het een stuk makkelijker en deed minder zeer! ik nam diep adem en toen ie volledig naar binnen was, liet ik de ademhaling pas weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jul 29 2015, 19:32

kai:
omg omg omg!. Ik werd lichtjes misselijk toen ze hem naar binnen drukte. Het was zo raar dat zei nu da macht had. Ik liedme terug op bed vallen zonder adem te halen. Okey dit ging makkelijker dan ve vorige keer. toen ze zat ademde ik zwaar uit een zachte kreun ontsnapte. DIt voelde zo goed. Ik pakte haar heupen beed en bewoog haar op en neer. elke keer als ze door zat kreunde ik zacht en gooide me hoofd naar achtere toe. Met een hand begeleide ik haar heupen de andere legde ik op haar borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: