cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 10:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Oh dus die wolk was een mannetje?' Zei ik verbaast. 'oh je denkt dat ik jouw lichaam niet aan kan!' lach Leo. 'Je weet het maar nooit met jouw, wat je wel en niet weerstaat he.' Zei ik en glimlach grijnste naar Leo toe. '...ik moest de gene zijn die het als eerste aanraakt!' lachte Leo. Nu schoot ik al helemaal in de lach. Ik ging rechterop zitten en stak me borsten voor uit. 'Nou, had dat dan gewoon gevraagd Leo~' zei ik speelt en keek hem licht flirty aan. 'Dat je er aan wilde zitten.' Vervolgde ik en pakte een van zijn handen beed. Deze hand lied ik langsaam naar mijn borsten toe rijken. Gewoon om zijn reactie te zien en hem te trollen.

We hobbelde op de heiden en ik luisterde naar Leo. 'Dat is waar. Maar dat zijn sommige dingen.' Toen ik naar hem keek zag ik dat hij met zoon blik naar mij keek. Ik belande in een verliefde grinnek. En keek zelf verzekert weg. 'Maar we hadden het over de natuur en niet over sexy vrouwen.' Zei ik plagerig en glimlachte weer eventjes. Ik gaf het paard weer een tikje zodat het sneller ging lopen. (De naam van die ijzere voet steuntjes bedoelde ik xD) nu reden we bijden in een drafje. Ik probeerde Leo in te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 10:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ze pakte me hand en rijkte uit naar haar borsten. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik trok hem terug. en keek haar aan. 'Ik wil dat zelf voor mekaar krijgen!'zei ik en keek haar aan.

'Wat wie zegt dat ik het over sexy vrouwen had?' lachte ik toen ze blijkbaar door had dat ik staarde naar haar.

(schat dat heet een beugel) Ik merkte dat Angel het paard aanspoorde en me probeerde in te halen. 'je haalt me niet in!'ik keek anar achteren 'Wie als eerst bij de eind van de heide is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 10:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Hihihihaha,' lacht ik en liet zijn hand los toen hij terug trok. 'Okee wat jij wilt.' Zei ik en stond elegant op ik maakt een korte hairflip en liep naar het paard toe.

'Misschien had je het wel over nog sexyer dan gewoon sexy?' Antwoorde ik. En glimlachte plagerig.

'Ooh ja wel hoor!!' Zei ik dapper en probeerde nog sneller te gaan. 'Hey dat is niet eerlijk dit paard heeft meer gewicht dan die van jouw.' Jammerde ik speels en probeerde nog iets sneller te gaan zodat ik met volle vaart langs Leo kon zoeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 10:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

IK hield snowy rustig om haar de kans te geven te winnen. Maar toen ze langs me soefde lachte ik en lied ik snowy gaan. Ik zorgde er voor dat hij bijna geen last had van mij gewicht door me verder naar voren te laten hangen. Aan het eind van de heiden gleed ik van snowy af en hurkte. 'ooeh!' kreunde ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 11:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo kwam achter me aan toen ik achterom keek was hij inenen een stuk dichterbijer. Ik was als eerst bij de finish. 'Yeaaaah.' Juigde ik. Ik stapte ook van het paard af en zag dat Leo zig bukte. 'Hahaha. Awh heeft je little horsey pijn?' Vroeg ik plagerig en liep naar hem toe. Ik legde een hand op zijn rug en streek over zijn ruge wervels heen. Na eventjes zo gestaan hebben keek ik om me een naar de heide. De vlindertjes bladerde langs je heen en de konijntjes hupste in de verte. Ik pakte me mobiel en maakte een selfie van mezelf met de heide. Deze zette ik op instagram. *Lekker gezellig dagje in de heiden met een vriend~ en wat paarden.* tikte ik er bij. Niet dat Leo er op stond maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 11:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik knikte pijnlijk. 'snowy verstapte zich!' piepte ik. Na even lied ik me weer op me rug vallen. Ik keek vanonderuit naar Angel die een foto maakte. 'moet ik een foto maken als je op de danjo zit? ' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 11:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Of je was gewoon te entausjast.'
Ik maakte wat foto's en Leo stelde voor dat hij wel een foto van mij wilde maken op die paard danjo. 'Ooh ja ja!' Zei ik en gaf Leo mijn telefoon aan. Ik probeerde eerst een houding dat ik het paard vertroetelde. Mijn lichaam lied ik een sexy foto modelle houding aan nemen terwijl ik lichtjes zwoel keek als ik naar de kamera keek teminste. Vervolgens probeerde ik op het paard te klimmen voor een andere foto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 11:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ze gaf me haar mobiel. inplaats dat ik een foto van haar maakte maakte ik eerst een foto van mezelf [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Daarna maakte ik een aantal foto's van angel. 'Ik had er al kei veel gemaakt en gaf de mobiel terug. 'Je staat er sexy op hoor!' lachte ik toen ik zag dat Angel op het paard probeerde te klimmen en deze haar weer aan het trollen was lachte ik en tilde haar er op.


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 12:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo hield eerst de kamera naar zig zelf. "Ohh shit nu heb ik een nieuwe foto van hem?!" Dacht ik blij. Ik probeerde op het paard te klimmen maar dat rot beest hielp weer niet mee. Weer voelde ik twee handen op me heupen die me omhoog tilde. 'Oeeh bijna nog iets hoger.' Zei ik en klom verder het paard op.

Toen Leo klaar was met foto's maken klom ik weer van het paard af en omhelsde ik Leo kort waarna ik de mobiel weer van hem af pakte. 'THxxxx' zei ik blij. Ik bekeek de foto's en kwijlde haast bij zijn foto. "Omg zooooo schattig en sexy." Dacht ik en bleef eventjes iets te lang naar de foto staren. Toen Leo het door had(of niet) swipte ik snel naar de volgende foto om mezelf maar eens te bekijken. Drie paar andere mooie foto's zette ik ook bij het bericht neer.
ZAl ik ook een paar foto's van jouw maken?' Vroeg ik en keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 12:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ik leunde tegen snow aan en bekeek haar. Ik had dus neit door dat ze naar mij foto staarde. Meer omdat ik naar haar staarde. Ze had me net een omhelst. en dat voelde zo vertrouwt en btw ze ruikt ook lekker. ze vroeg of ze foto's van min moest maken 'hhaha nee hoor hoeft niet. Heb geen fans die dat graag willen zien' lachte ik en klom op het paard. Ik liep naar het halster van Danjo en hield deze beet. 'gaan we terug jij moest nog iemand ophalen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 12:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Das niet waar!' Zei ik lichtjes vel. 'Je hebt er minstens een.' Zei ik en nam een cutey houding aan. Terwijl ik uitdagend naar hem keek. Toen hij naar danjo liep en zijn teugels vast hield maakte ik stiekem een paar foto's van Leo en met de paard of eigenlijk gewoon alleen Leo. 'Leeeooo~.' Zei ik speels zodat hij naar de kamera zou kijken.

Toen hij vroeg of we terug gingen om dat ik iemand. Op moest halen baalde ik wel eventjes. "Urg ze zit ook altijd in de weg." Dacht ik geergert. 'Ja, laten we samen terug gaan.' Zei ik en liep naar hem toe om danjo over te nemen en er weer op te klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 12:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Ze riep me dus ik draaide om (gifje zegt genoeg)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik gaf danjo en wachte tot we konden vertrekken.

we reden terug. Ik was best stil en genoot gewoon van alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 12:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Hahaha Busted!!!' Zei ik meteen en maakte ene paar foto's.
Het was erg stil zo stil dat je de takjes hoorde ritselen als er een vogeltje op zat. Ik wist dat als Leo stil was dat hij het best prettig vond dat kon ik ook merken aan zijn houding. Het was geen prater maar dat maakte niet uit. Stille genieters ware ook leuk. 'En wat vond je van vandaag?' Vroeg ik na een lange stilte. We hobbelde rustig verder weer door het bos heen totdat we bij de manage weer aan kwamen. Daar stapte ik af en begeleide banjo terug naar zijn stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 13:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

na even werd ik uit mijn trans gewerk omdat Angelina vroeg hoe ik het vond vandaag. 'ja, gezellig hoor.; Was lang geleden dat ik met iemand een buiten rit gemaakt heb. normaal doe ik het alleen' zei ik en keek haar aan. 'Ik haat het nog steeds dat ik me jowu totaal nietkan herhinneren' zei ik eerlijk. Ook ik steeg van Snowy maar lied hem gewoon lopen. Ik wilde haar wat drinken aan bieden en liep naar het huis.. Maar voor de verandering was deze weer dicht. Ik draaide me om 'sorry ik wilde je drinken aan bieden maar we zijn buiten gesloten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Emptydo mei 07 2015, 13:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Nou als je het leuk vind en ik de tijd heb kunnen we het best vaker doen.' Stelde ik voor. Leo zij dat hij nog steeds baalde dat hij zich niets herinnerde. 'Hey, het komt wel goed. We beginnen gewoon opnieuw Hihi, alleen weet ik al iets meer van jouw af.' Gniffelde ik. Ik had de paard in de stal gebracht Leo liep weer terug van het huis en zij dat we waren buiten gesloten. 'Dawh nu kun je niet naar binnen. Dadelijk gaat het regenen! Wacht, je kunt ook best met mij mee totdat ze terug zijn. Kunnen we bij mij wat drinken en nog wat bij kletsen als het je gezellig lijkt. ' stelde ik voor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
De lessen waren saai en ik heb de hele dag naar Lucy haar boobies lopen staren af entoe kreeg ik in de les zelfs een boner wat erg ongemakkelijk was. Dit gevoel had ik al tijden niet meer gehad. In de pauze pakte ik Lucy haar pols vast en trok ik haar mee naar mijn school appartementje Delle was nog in de les dus die was niet thuis. Toen we binnen waren begon ik haar te kussen en omarmde ik haar zodat ik met haar kon kroelen. 'Je maakt me gek wist je dat.' Fluisterde ik.

Na school bracht de vader van Lucy me naar het ziekenhuis. Daar had ik een afspraak bij de dokter. Hij vertelde dat ik er echt niet op mocht staan en als ik dat toch deed beter in een rolstoel moest gaan zitten. Ik maakte me exusses aan de dokter. Mijn been was wel wat dichter gegroeid maar was sneller gegaan als ik er niet mee gelopen had vertelde hij. Ik liep weer naar Lucy haar vader toe. 'Het gaat al wat beter.' Vertelde ik.

De vader van Lucy bracht me langs drake zijn huis. 'Thxx!' Riep ik en swaaide hem uit. Ik klopte hevig aan zijn deur. 'Draaaaake!!!' Schreeuwde ik. 'Doe open!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: