cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyzo aug 24 2014, 23:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James
ik reageerde nuet meer op yuli smeekbede. Ik trok de deur dicht. me ogen klemde ik samen. 'kut manager kut asshole' Vanaf het moment dat Angel wijn ging pakken. Had ik een smsje je had waar me manager beveelde dat ik haar moest uit teste. Hierdoor ben ik alles bijelekaar geäcteerd om haar op die manier te laten reageren. Het moest van hem. Eerst wilde i gewoon weg gaan en haar laten. Maar toen ze begon over meisjes pijn doen was het niet moeilijk meer om boos op haar te zijn ik kon der toch nie uitstaan. Me hoofd deed zeer en me hart voelde zwaar. Ik wreef in me ogen. Ik kon mezelf wel wurgen en me manager helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyzo aug 24 2014, 23:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
mijn vingers zaten bijna tussen de deur. 'choi, we zijn niet in korea of japan. dit is nederland en iedereen reageert hier anders dan die fans ver van ons land vandaan.' zei ik smekent en legde een zachte hand op zijn raam ik tekende een hardje op zijn ruit met mijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 18:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik draaide me raampje naar benede 'In korea zijn zulke fans in japan china america, duitsland belgie en ook in nederland. Jullie hebben er nog geen kennis meegemaakt omdat jullie een relatief kleine en fijne Fangroep hebben van rond de 750 tot duizend fans, Ja ik heb me allang verdiept in jullie groep. En alle prociduren' Ik deed me raar weeromhoog. Het hardje dat Yuli getekend had was uitgelopen en half vervaagt.

toenik thuis kwam ging in onmiddelijk met Bee werken. Het lukte niet om eeen nummer te crearen voor de volgende dag en het intervieuw

'GAAAH GOD,, Misschien kan dat  schoolbandje iets doen? Drake oefend altijd het zelfde nummer, En iji jvertelde dat Setto freestyle op nummer kon doen..' Dat was echt onze laastste mogelijkheid om iets naar te zetten, ik belle setto en hioofd dat hij nu nog op nam aangzien het al 12 uur was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter
me alarmpje ging af dat betekende dat ik naar de OK moest er was iets met het meisje. Ik rende zo snel als ik kon. de jongen lag te slapen bij de deur. 'arme jongen'  In de OK had het meisje een lichte bloeding maar dit wisten we te stoppen. Gelukkig was alles toch goed gekomen met haar. We wisteni net hoe het zat met de trauma die ze had, Maar over 1 week mog ze het ziekenhuis weer uit als ze zo bleef. We rolde haar nar buiten toe. Ik titke de jongen aan 'Je vriendin heeft het gered hoor, Maar ze slaapt nu nog. EN ik wil even iets met jouw bespreken'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Anders spelen we met open kaarten de eerst ronden' Zei ik terwijl ik de kaarten uitdeelde. De honden begonnen te blaffen. Ik zag dat het al 10 voor 9 was. 'Is het goed dat we een potje doen en daarna ff de honden uit latne?' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hahahahahahaha ik zag griekse goden voor me. En nu zie ik ze op een wolke hahaha' Ik kwam even niet meer bij van het lachen 'Maar wij zijn veel beter angekleed dan die griekse goden op een wolke.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne


eindelijk kwam setto weer thuis. Ik rende naar de deur toe om zijn jas en schoenen aan te pakken/ de andere maid mochten me echt niet. Ze hadden me vandaag weer op alle vervelende klusjes gezet ne me hadnen waren schaal en zaten vol met blaren. Maar dat maakt me niet uit  Ik werkte graag voor de here crystal. Ik lachte blij toen hij binnen kwam, Hij zag er moe uit waarschijnlijk had hij uren moeten lopen. Deze stomme huishouden hadden geen auto of fiesten. Misschien moet ik he meen fiets geven. Nee een maid kon niks geven aan haar baas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 19:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik kwam eindelijk thuis. het was zoon 8 uur s avonds en ik sterfte van de honger ''pff kon ik daar niet mee eten ofzoiets lekker is james hoor gaat hij weg met een meisje komt hij vervolgens niet meer terug om zijn vriend weg te brengen naar huis.'' anne kwam al aan gerent en mijn voeten deden echt pijn. anne pakte mijn jas aan. 'anne wat is er met je handen gebeurt?' vroeg ik bezorgt. ik deed ook mijn schoenen uit en gaf ze ook aan anne. 'anne ik ben het zat om elkekeer te lopen is james ook nog eens verdwenen zat ik met zijn vriend op gescheept in zijn huis. ik wil ook een metale monster of een paard. en ik heb honger en mijn voeten doen pijn.' jammer de ik. ik streelde door mijn haar heen en keek naar anne.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik genoot hoe lucy aan het lachen was. 'Maar wij zijn veel beter angekleed dan die griekse goden op een wolke.' zei lucy. 'hehe, dus ik ben goed gekleed?' vroeg ik en glimlachte speels.

ik wachte totdat we klaar waren met lachen. 'weet je ik kan het me bijna niet voorstellen dat wij de eerste dag al naakt in bed lagen.' zei ik een beetje dromerig en dacht aan dat moment. ik knuffelde lucy speels en kietelde haar af en toe in haar zij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*rookt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'hihi, ik wil het eerst gesloten proberen.' zei ik en pakte de geschudde kaarten aan van drake. 'Is het goed dat we een potje doen en daarna ff de honden uit latne?'vroeg drake.  'ja hoor d-dat kan wel denk ik.' zei ik verlegen en keek in mijn kaartjes. ik legde de kaartjes op kleur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik hoorde de deur open gaan. ik schrok wakker en werd ook nog eens aan gestoten. ik stond dierekt op. 'lola!?' zei ik bezorgt. ik keek naar haar en ze was lijkbleek. haar haren zaten overal rond haar kussen. ik keek toe hoe lola weg gereden werd. de man sprak me aan die ik en de kantie ook gezien had. 'Je vriendin heeft het gered hoor,' zei hij. mijn gezicht werd iets opgeluchter. 'Maar ze slaapt nu nog. En ik wil even iets met jouw bespreken' zei de dokter. ik keek een beetje geschrokken. 'hoe erg is het met lola?' vroeg ik gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 19:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'oh'ik keek naar me handen 'niks bezonders gewoon hard gewerkt' zei ik en hing zijn jas en lege zijn schoenen weg.. 'anne ik ben het zat om elkekeer te lopen is james ook nog eens verdwenen zat ik met zijn vriend op gescheept in zijn huis. ik wil ook een metale monster of een paard. en ik heb honger en mijn voeten doen pijn.' ik luisterde naar setto's verhaal. 'ik heb voor u al eten gekookt het staat nu op het fornuis warm te blijven. U kunt meteen beginnn met eten' zei ik trots. 'Ik heb trouwens een smsje..' Ik bleef stil en keek rond de hal. Als de bulter er achter kwam dat ik een mobieltje bij me droeg. oeoi oei..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'Ze zal er niks lichamelijks aan overhouden. Maar ik weet niet hoe het zit met d trauma. Vele jongens zijn ruig overder heen geweest. En zoiets vergeet je niet snel. We zijn er ook achter gekomen dat het vaker gebeurd is weet je daar iets vanaf?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Ik ben niet zo onschuldig als ik er uit zie' zei ik ik toen hij ove rde eerste nacht begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
gelukkig maar.' zei ik op gelucht dat ze er niets lichaamelijks aan had over gehouden. 'ja ik heb het een keer gezien. ze verstopte me in de keuken. nog voordat die man iets wilde doen met zijn lul gaf ik hem een klap op zijn hooft met een fles. ik laat mijn meisje niet verkrachten door haar baas waar ik bij ben dat kan ze vergeten.' zei ik en balde mijn vuist. 'die klootzak.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'awh je denkt ook alveral aan. ik heb echt honger. kunnen we alvast daar heen lopen?' vroeg ik. en luisterde naar anne.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'sinds waneer kan je tegen kietelen?' vroeg ik teleur gestelt. en porbeerde het nogmaals. 'owh dus jij bent dus niet zo ontschuldig? hehe. kun je het nog iets duidelijk bewijse?' vroeg ik speels en keek verlieft naar lucy. ik streelde door lucy haar haren heen en bekeek haar leuke gezichtje. met mijn duim wreef ik over haar wang heen.


Laatst aangepast door mellodey op ma aug 25 2014, 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 20:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'Vind je het goed als we maatregelen gaan regelen? en psygishe hulp voor lola zodat ze er overheen kan komen?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik liep vooruit en toen ik zag dat we alleen waren draaide ik me om 'Ik heb een smsje gehad over lola' Zei ik zacht zodat niemand het kon horen 'Als u zo eet vertel ik het u wel als u dat wilt' Ik was al helemaal in de wolken omdat hij een soort van complementje had gegeven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

je moet de geoie plekjes zien te vinden met het kietelen/ Zei ik met een breede glimlach op me gezicht 'haah daar moetje zelf achter komen ' ik knuffelde Yu zo hard dat me arme zeer gingen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'dat zou wel heel tof zijn. zelf probeerde ik al aan een huisje te komen. zodat ze niet meer bij die man hoeft te wonen. maar ik weet niet of zij wel een psygiater wilt. ik heb wel al een paar keuse huisen gekregen maar die zijn allemaal voor 1 of 2 personen en aangezien ze ook nog een broertje heeft van rond de acht jaar oud hebben we zeker wel 2 slaapkamers nodig. lola weet zelf nog niet dat ik voor een huisje aan het kijken was. wilde het als een verassing doen. zelf werk ik me ook suf in een restaurant als kok.' vertelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

ik legde me hand op zijn schouder 'Je bent een geweldig jongen dat je dit voor het meisje doet. Ze zal je rust en uithoudings vermogen hard ndig hebben, Vooral je respect voor haar angs voor seks. Daar zal ze zeker blij mee zijn dat jij daar zo veel respect voor hebt en haar niet opdrinkt. Als we een psycholoog er bijhalen kunnen we overal naar kijken. Ook voor het kleine zoontje want dit is geen goeie situatie om in op te groeien als klein kind'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
de dokter legde een hand op mijn schouder en ik luisterde naar zijn verhaal. ik schrok toen hij over luge begon. 'maar jullie gaan hem toch niet weg halen?! dat kan niet hoor lola kan niet zonder hem en andersom ook niet. tenslotten weet het jongetje van niets af.' zei ik geschrokken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik wandelde met anne naar de keuken toe. ik ging op het aanrecht zitten. een paar dienstmeisjes keken naar me en zette een vreemde blik naar anne toe. in mijn ooghoeken keek ik naar de meisjes die heel vreemt deden tegen anne.

anne als je nog niet gegeten hebt. eet dan met mij mee.' vroeg ik en hoorde een dienstmeisje in de hoek een afkeurent woord zeggen. ik sprong van het aanrecht af en gaf haar een klap op haar wang met de buitenkant van mijn hand. 'gedraag je ik vroeg niets aan jouw!' zei ik serieus en keek haar scherp aan zoals me vader dat deed. het meisje schrok en haar wang was licht rood van kleur. ijdel liep ik naar anne toe en ging naast haar staan ik rook aan het eten. 'mmmmh het ruikt heerlijk.' zei ik en genoot van de geur. 'wat is het eigenlijk?' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'hihi, ik wil het eerst gesloten proberen.' zei ik en pakte de geschudde kaarten aan van drake. 'Is het goed dat we een potje doen en daarna ff de honden uit latne?'vroeg drake.  'ja hoor d-dat kan wel denk ik.' zei ik verlegen en keek in mijn kaartjes. ik legde de kaartjes op kleur.

het eerste potje verloor ik en deze was ook veelste snel voorbij. het volgende potje had ik 3 vreemde kaarten ik draaide ze om en vroeg wat deze karten waren het bleken 3 jokers te zijn en drake was niet blij dat ik die allemaal had. ik vind het erg leuk en gooide ze allemaal omste beurt op.

'zullen we de hondjes uit laten?' vroeg ik verlegen. ik zette drakes petje even af en deed me haar goed. vervolgens zette ik het petje weer op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'awh, hihi.' ik knuffelde haar terug ik ging op de bank liggen en lide lucy op mij liggen ik sloeg de deken weer goed over ons heen. 'alles op zijntijd.' zei ik en glimlachte. 'daisuki desu' fluisterde ik in de oor van lucy en kust haar zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 21:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Setto ging op het aanrecht zitten en ik roerde door het eten. 'anne als je nog niet gegeten hebt. eet dan met mij mee.'  Ik wilde eerst nee zeggen omdat het ongepast was met met je baas te eten maar me buik ging te keer als een gek. Ik had heel de dag hard gewerkt en nog niks gegeten. Terwijl de andere maid gingen weten hadden ze mij weer een werkje opgegeven.

Ik hoorde dat de maid weer begonnen te praten, Tot mijn verbazing sprong setto van het aanrecht af en gaf het meisje een klap. Ik wilde naar setto toe rennen om zijn hand tegen te houden. hij mog zich zelf geen pijn doen. Setto liep weer terug. Ik stond verbijsterend te kijken.   'mmmmh het ruikt heerlijk.' zei hij terwijl hij aan de pan rook. Snel schepte ik een bord op en gaf het aan setto. Toen hem had overhandigt keek ik geschrokken. Gaf ik nou net zijn bord zo aan... shit.. die had ik op tafel moeten zetten,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik wilde haar het eerste potje laten winnen maar het gin niet anders dan dat ik uit moest gaan. Het tweede potje werd ik dik ingemaakt. Ze had 3 jokers zo gemeen. De kaarten moesten sexistisch zijn.

'Jah is goed'
het potje duurde 10 min het was nu precies 9 uur. 'Zullen we dan maar gaan.' I kstond op en pakte een vest. Ik wist dat mellanie geen jas aan had gehad toen ze hier heen kwam. Ik pakte de jas van me oma en gaf deze aan der 'voor als je het koud hebt'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Als ik wist wat dat betekende had i het terug gezegt' fluisterde ik terwijl ik me heerlijk bevestigde op zijn buik onder de dekens die hij ergens vandaan getoverd had
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha, daar moet je dan zelf achter komen.' zei ik plagerig zoals lucy het eerst zij tegen mij. ik knuffelde en streelde lucy en ik was in de 7de hemel beland.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
drake deed zijn vest aan en ik was al naar de gang gelopen. daar vond ik de jack van drake aan de kapstok hangen. deze pakte ik en trok hem stiekem aan. ''hihi. eerst zijn pet en nu zijn jas.'' drake kwam naar me toe gelopen met de jas/vest van zijn oma. 'hihi, zou ik deze aan mogen?' vroeg ik terwijl ik de jas van drake showde die ik aan had getrokken. ik draaide een rondje. 'hihi, je hebt wel brede schouders.' zei ik en speelde met mijn ponny.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik nam het bord aan en knabbelde aan het rand van het bord. 'ik heb wel bestek nodig.' zei ik speels en glimlachte. ik zette het bord neer op het aanrecht. ik wenkte naar een dienstmeisje dat ze 2 gevulde borden naar de tafel moest brengen. ik trok anne mee naar de eet tafel. 'wij gaan hierlijk eten.' zei ik en ging aan tafel zitten. het meisje had 2 gevulde borden op tafel gezet en keek strond jaloers naar anne. ik hief me wijnglas op in de richting van anne. anne had water gekregen in haar glas. 'op een sneller vervoer naar mijn school.' zei ik als een proost zinnetje.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 21:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik ging bij hem aan tafel zitten. prooste mee op een snel vervoer naar school. Ik was maar al te blij dat hij over Lola heen was. En zich daar minder zorge over maakte. Ik wacht tot Setto de eerste hap nam. voordat ik zelf begon met eten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

we lagen zo lekker to wachten tot delle terug zou komen zodat we de film verder konden kijkne

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter
'Natuurlijk niet. We gaan geen families uit lekaar halen alleen kijken hoe het beste alles geregeld kan worden. Voor alle partijen.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Liever niet. Die is nog nie bij de honden geweest en is dus nog haarloos' zei ik. Noujha ik had die jas eignelijk van me moeder gehad voor alles wat er gebeurd was. En wilde niet dat hij kapot zou gaan of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 22:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'oh, oke...' zei ik licht teleur gestelt. 'maar, de honden gaan toch niet tegen mij aan springen he?' vroeg ik een beetje nerveus. terwijl ik de jas van drake aan het uit trekken was. ''ik vond hem altijd zo stoer staan bij drake. vooral omdat hij van echt leer was.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'en is er nog wat bijzonders gebeurt tussen jullie toen ik weg was?' vroeg ik terwijl ik weer op de bank ging zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy reageerde verder niet op mijn antwoord.  delle kwam binnen en hij rook naar de heerlijke sigaretten. ''awh ik ben jaloers ik wil ook roken...''

delle zette de tv weer op spelen. ik keek naar de film met lucy boven op mijn lichaam. langsamerhand viel ik steets meer in slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik slaakte een zucht van opluchting. 'wanneer kan ik lola zien? of bij haar zitten? ookal is het maar voor heel even.' vroeg ik met hoop lichtjes in mijn ogen. ik was echt dood moe en had zeker niet veel gegeten.


Laatst aangepast door mellodey op ma aug 25 2014, 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Emptyma aug 25 2014, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik lag zo gefocus te kijkn dati k niks meer hoorde wat er gezegt werd. Terwijl ik wel aan de ademhaling van Yu voelde dat hij bijna in slaap viel. Dit was echt rustgevend

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Nee hoor doen ze niet ik zal ze aangeleind houden' We liepen naar buiten toe Ik lied Mellanie even op de veranda staan en zette de honden aan een riem. Ik hield ze zo dat ze niet bij Mellanie in de buurt konden komen. 'Kom maar zodra je aan ze gewent dan moet je hte zeggen dan laat ik ze los'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'het beste is morge. Neem haar broertje dan ook mee als je dat een goed iedee vind. ZE moet nu slapen en jij moet ook opknappen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: