forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 21:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'ha hoezo ga je wel opbezoek bij vreemde dan?' zei ik meer bitchy dat ik die foto niet mog hebben. jay dronk en ik stote zijn glas nog meer naar achteren toe zodat het over hem heen viel en van zijn kin af droop.

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'omdat ik persee een duet met jouw moet doen. Ik zou hier anders nooi heen gekomen zijn.' zei ik terwijl ik me kin afdroogde met me mouw. Het water drupte in me truitje 'Me god dit isbest wel fris' zei ik en zag de druppels in mijn shirt verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'ahh!! denk je echt dat ik ooit met jouw een duwet wil zingen?' zei ik bitchy. 'over mijn lijk!!' schreeuwde ik.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:06

Jay/James

'dan heb je een pech dat mijn manager ook jouw manager is geworden en dat je geen zak te zeggen hebt.' Zei ik droog. 'Maar dat betekend dus dat ik nu gewoon naar huis' Ik stond op en liep richting de deur 'Je nasi smaakte niet echt naar gezonde nasi btw'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:11

'jouw meneger gaat mij nooit komanderen! ik word echt niet zoon sexlose idol zoals jij die het ene meisje na de andere dumpt en kwetst!' schreeuwde ik boos.
'en als je de nassie niet lekker vind moet je dat tegen de winkel zeggen had het namelijk uit een kant en klaar bakje gehaalt!!' zei ik bitchy en gooide een kussen naar zijn hoofd.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:14

Jay/James

toen ze zei dat ik meisje dumpt en kweste draaide ik me om. 'j' ik slikte me woorden en draaide met me ogen, Er vloog een kussen naar me hoofd toe. Hij viel op de grond en toen pakte ik hem op 'Ik heb een paar regels in mijn leven. ook wel mirror. als iemand iets doet krijg hij het terug.' Ik gooide de kussen terug naar Angel.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:17

ik kreeg de kussen terug gegooit. het kwam op mijn borsten te recht. 'vrouwelijke onderdelen hebben ook gevoel ja!' zei ik en rende naar jay toe vervolgens sloeg ik de kussen tussen zijn benen in.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:27

Jay/James

ik begon ge lachen. 'Wilde je me daar pijn doen met eek kussen. Nooit geleerd dat kussen zacht zijn en niet hard aan komen, ik wist dat je blond was maar zo blond..' ik liep naar haar wijnglas en weer terug naar angel. Ik kieperde het laatste beetje wijn over haar hoofd heen. 'Zoals ik net al zei ik doe alles terug. dus hierbij heb jij je water actie terug' ik zette hem neer en liep door naar de deur. Ik trok en open en stond buiten voor Angel iets kon doen. 'Ik mag misschien het lieve zorgzame imago hebben. But wait and see'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:33

ik werd nog bozer en mijn kleren waren vernielt. ik rende achter jay aan en trok hem aan zijn schouder. eerst sloeg ik hem in zijn gezicht en vervolgens gaf ik hem een knietje in zijn kruis en niet zo zacht ook. 'sorry maar ik zie niets liefs en zorgzaams aan jouw. alleen maar huilende en gierige mensen.' snouwde ik. het kon me niet schelen dat ik op straat stond. en andere het mogelijk konden zien.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:35

Jay/James

Ik beed op me lip toen haar knie in mijn kruis belanden. 'Je bent hierbij geschorst voor komende week in enige activiteiten voor Dreamers' Zei ik kill. Ik kon me tong er wel afbijten van de pijn. Me wang brandde ne me kruis bonkte als een gek. ik draaide me om en liep naar de auto toe. Hij lied zijn mobieltje zien 'Hier is het bewijs meid.' Zei ik en stapte in
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
ik kwam net aan gelopen en zag angel heel erg boos op de straat met rode vloeistof in haar haar en op haa tshirt. even verderop stond jay die erg gebukt stond en met zijn hand bij zijn kruis. ''hooeeeh dat ging niet helemaal goed volgens mij.'' ik rende naar jay toe die net in zijn auto wilde stappen ik trok de deur open. 'choi please do geen domme dingen alsjeblieft. heb je wel het kontrakt van angel gelezen toen je hier heen kwam?' vroeg ik een beetje bang en hield de deur stevig open van jay. ''er stonden zelfs speciale handlijdingen in die voor iedereen gelde. haar vader was zowat het hoofd van het bedrijf en ik had het gevoel dat hij dat totaal niet wist.''

'jij word nooit onze meneger!! ik ga nog liever dood!' jammerde ik boos.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 22:55

Jay/James

'Der is een regel dat je je managers geen pijn magdoen of tegen ze in mag gaan,*noemt de wetregeling op waar dat in staat*' zei ik kill. 'In geen enkele situatie,' ik keek yuli boos aan. 'denken voor je handelt anders zie je de consucenties'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 23:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
'choi, alsjeblieft ik smeek het je. er bestaan ook regels dat je geen gebruik mag maken van je macht tijdens prive leven dingen enzovoort of wat het ook is of hoe het ook heet. ik wil niet nog iemand kwijd raken.' zei ik en werd steets banger voor wat choi allemaal kon doen. ik hield de deur nogsteets vast. 'choi je kent haar niet.' zei ik en keek in choi zijn ogen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 23:09

Jay/James

'Ik was hiet om te werken niet voor het privee leven' me stem was nog steeds kill en emotieloos. Ze keek me recht in de ogen en smeekte zowat op haar knieen dat ik niks zou doen. 'Leer je plaats in deze wereld. Idolen leven is een speelplek. Nu jullie nog niks zijn maakt et niks uit wat jullie doen. Maarzodra jullie een beetje bekent worden is elke actie je dood, Alsje dat nu niet leert. Zijn de manager niet de gene die jullie onderuit halen, Maar zullen de fans dat doen. They will distroy you.' Ik ging zitten 'Ze krijg een kans om haar temprement naar het werkvakt te verbeter' Ik wachte tot yuli de deur dichtdeed. Ik keek op mijn mobiel en zag alle rage poste van mijn manager. In de dorm hingen camera's waarom hij blijkbaar alles volgende. Deze berichtjes had ik al binnen gekregen vanaf het moment dat ik in het ziekenhuis was. Me manager was ranzend om wat er gebeurd was die dag er voor op de shoot met angel en haar gedrag. En nu dit. Ik wist dat hij zo boos was dat hij haar letterlijk uit de groep zou gooien wegens verkeerd gedrag. Maar dat kon ik de groep niet aandoen.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   zo aug 24 2014, 23:16

'jay ze speelt met elke crew of meneger totdat ze met haar in b.....' ik stopte even en sloeg een woordje over. 'met jouw zou ze het niet anders proberen soms schaam ik me echt dood voor haar. ik ga echt proberen om dat te veranderen maar het heeft tijd nodig. please zolang je haar negeert en niet toe geeft en niets terug doet houd ze vanzelf op.' zei ik bijna nog smekender.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: