cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The bloody dorm

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The bloody dorm Empty
BerichtOnderwerp: The bloody dorm   The bloody dorm Emptyzo jan 11 2015, 16:38

The bloody dorm Wk1p29
naam: jungkook jeon (fuk de naam geen zin om er een te verzinnen xD)
bijnaam: jungkoekie, jung
leeftijd: 19
geslacht: jongen
valt op: meisjes
goed in: tekenen, slapen, loonly zijn, op de achtergrond blijven, make-up,
magic: verschijnselen, los op in een schaduw achtige rook en verdwijnt dan. op dezelfde manier komt hij ook ergens tevoorschijn.



The bloody dorm 2h7khdv
naam: yu (Josyua is zijn oude naam)
bijnaam: bulldog, puppie, black wolf, josh.
leeftijd: 23
geslacht: jongen
valt op: meisjes die jonger zijn dan hem.
instrument: heeft drums gespeeld, en kan filmpjes monteren.
goed in: schuren(dansen), verstaanbaar en snel rappen, kickboxen, mensen in elkaar slaan. personen beschermen waarvan hij houd.
slecht in: schuifelen, sex met meisjes, huiswerk en school opdrachten, dingen ondernemen met meisjes, geld verdienen, praten over zijn verleden.
karakter: stoer, ruig, twijfelaar, beschermend, groepsmens.
verleden: yu woont bij zijn opa maar slaapt in een dorm samen met zijn kamergenoot delle. yu is van school verwisselt wegens hele vervelende reden. (het is aan jouw om daar achter te komen.)
ouders: ik heb mijn ouders nooit gekend mijn opa zegt dat ze zijn opgegeten door weerwolven. maar of ik dat moet geloven weet ik niet, hoewel ik heb niet echt een andere keus dan het gewoon te accepteren.
extra: heeft een tattoo op zijn bovenarm naar zijn schouder toe. rookt veel en hierdoor heeft hij bijna geen conditie. yu zit in een bende genaamd blackwolfs hier wild hij uit maar dat gaat niet zo makkelijk als het lijkt.
kleding: yu draagt meestal een ijzeren hondenriem aan de lusjes van zijn broek deze rinkelt bij elke stap die hij zet. heeft altijd zwart of heel donkerblauwe hemdjes aan.
magic: Yu heeft het vermogen om met honden te praten en als het hem lukt in een weerwolf of wolf te veranderen. dit heeft hij echter niet onder controlen. en gebeurt soms als hij mega boos is.

meiden:

The bloody dorm 10wvadx Plume
naam: onbekent
Achternaam: Plume
bijnaam: Pink, veertje
leeftijd: 17
Geslacht:meisje
lengte: 161 cm
karakter: plume kan vrij dominerent overkomen, en laat zig niet in een hoekje drukken. of komanderen.
hobby: dansen
sociaal gesteld: dapper en mondig, probeert vertrouwen te winnen bij andere, sosiaal, Vrolijk
Sieraden: een zilvere veertje als hals ketting
zwakte: bang dat ze er alleen voor staat. haar huisdiertje kwijd raken. geen knuffel in de buurt hebben.
lichaamtype: vrouwelijk maar niet volgroeit.
Magic: Knuffel vodoo

The bloody dorm 2psp0yr
naam: Elise
Achternaam: Gentai
bijnaam: Hoertje, kind, zusje,
leeftijd: 15
Geslacht:meisje
karakter: flirterig, snel boos, ambiteus, geduldig,
hobby/sociaal: Fotomodel zijn, Zoenen en vrije met jongens die veel ouder zijn dan zij, doet er alles aan om met een jongen in bed te belanden.
Sieraden: een elementen hanger met de 4 elementen.
zwakte/angst: Bang alleen gelaten te worden, Dat de man dominanter voor doet dan zij wilt. bang om zwanger te worden, maar wilt het niet kwijd raken als ze het is. bang voor in het donker alleen te zijn. opgesloten worden. vrienden kwijd raken.
lichaamlengte: klein
Magic: element monsters, als ze bang is maakt ze van water, vuur, aarde of dark/licht levende en aanvallende monsters. die haar proberen te beschermen.

The bloody dorm Aw6a39
Naam: Mellanie
achternaam: Yume
Geslacht: meisje
leeftijd: 20
soort: vampier (pureblood)
geaartheid: valt op jongens met een goed kapsel, met een lichaam dat licht gespiert is.
Karakter: mellodey is verlegen, aardig en heel nieuwsgierig ze kan het niet laten om in alle kastjes en laatjes te gaan kijken. ze houd geheim dat ze een purebood vampier is.
bio:mellodey kan niet tegen de plasma pillen/vruchten of nep bloed en wilt het liefst echte bloed hebben maar om geen mensen pijn te doen drinkt ze van andere vampieren. ze heeft een ziekte opgelopen waardoor iedereen die haar bloed drinkt zijn of haar krachten kwijt raakt, ze kan alleen van die ziekte af komen als ze een bepaalde aantal liters bloed heeft gedronken van verschillende vampieren of andere bovennatuurlijk wezens. om haar bloed te zuiveren.


sub chars:

The bloody dorm Xl05d1
naam: Djone
Achternaam: Willow
bijnaam: Mam, (mama achtig woord)
leeftijd: 17
Geslacht: Jonge
karakter: Rustig, serieus, aardig (altijd), vredesmaker, moederfiguur.
hobby/sociaal: met bong spelen en trainen, loopvormen oevenen. schrijven, dansen, gamen, met ds, psp en andere hand consols.
Sieraden: Yin Yang ketting
zwakte/angst:teveel ruzie en boosheid in de groep. oorlogen, gevechten.
Magic: Wind

The bloody dorm Ix4087
naam: Huna Toruka
bijnaam: Delle
leeftijd: 19
geslacht: jongen
valt op: meisjes. maar vind het niet erg om met jongens te zoenen zolang het maar geen sex is.
instrument: elektrische gitaar
goed in: tekenen, kleren op vouwen, gevoel voor mode, dansen.
slecht in: met slecht kapsel de deur uit lopen.
karakter: ijdel, vriendelijk, speels, kinderlijk, bang en flirterig.
verleden: en groot geheim.
ouders: mijn ouders accepteren niet zoals ik er uit zie. dus accepteer ik hun ook niet als mijn ouders.
extra: Huna moet om de 3 uur pillen slikken anders heeft hij een grote kans om plots flauw te vallen het is een zeldzame ziekte. ook tijdens gym, bewegelijke activiteiten, douche, in warm water liggen en seks kan hij van flauwvallen. door een bijwerking van de pillen die hij slikt heeft hij moeite met het krijgen van een erectie.
Magic: Light and Dark power. Delle kan de lampen en verlichting aan en uit zetten. en heel soms als het te donker is met zijn handen een lichbol maken. zijn ogen geven dan ook licht in het donker hierdoor kan hij s nachts alles zien.


Laatst aangepast door Timeless op di jan 20 2015, 18:10; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The bloody dorm Empty
BerichtOnderwerp: Re: The bloody dorm   The bloody dorm Emptydi jan 20 2015, 19:41

The bloody dorm 2h7khdvyu Hateu
op straat tussen de dunne en smalle stegen, daar dat was mijn pat, mijn weg en mijn schuilplaats. vanaf daar kon ik ergens op een dak klimmen en alles overzien van de stad. ik baalde er van dat mijn opa me in een dorm had gestopt met allemaal puppy's hoe kon hij me dit aan doen. na wat er gebeurt was. hij noemde het een nieuw begin een nieuwe start van mijn leven. maar ik vond het maar niets. geef mij maar de straat waar ik alleen kon zijn. in me eentje wagelde ik door de stegen en straten heen. af en toe rende een klein jogie langs me heen. als zoon klein jong tegen me aan liep duwde ik hem ruig omver om te laten zien dat hij hier niet moest komen. en als die puppie zijn broers er bij haalde had iknog altijd een vlindermes bij me. en natuurlijk mijn ijzere honden ketting. deze had ik al sinds mijn achtste leeftijd. op de basis school werd ik regelmaatig gepest. totdat er een vriendelijke stoere jongen naar me toe kwam met zijn vrienden. de jongen was ouder, groter en sterker dan ik. eigenlijk voede hij me een beetje op en leerde mij hoe ik moest overleven op straat en wat ik moest doen tegen die pest koppen hij gaf mij deze riem als een teken. het was een harde en pijnlijke weg die ik in geslagen was. mijn opa was er niet altijd mee eens. een ding was zeker hij kon me niet tegen houden. ik had vele vreselijke dingen gedaan en nog altijd hield me opa van me alsof ik zijn zoon was. ja ik heb mijn ouders nooit gekent. al sinds mijn geboorten niet.

The bloody dorm Wk1p29jungkook (koekje)
een blond jogie kwam naar me toe gerend. hij leek buiten adem. dat kon ik horen ana zijn geheig. ik had me verscholen in de schaduw en leunde tegen de muur aan van de school. ik kende nouwelijks mensen en had geen vriendin. het enigste maatje dat ik had was kevin. het blond harige jogie van mijn leeftijd. ik ging steets meer de pubbertijd in. ik klede me heel anders en wwas helemaal fan geworden van de kleur zwart. alles was bij mij zwart, mijn t-shirt, sokken, ondergoed, overhemt, broek echt alles. zelfs mijn onderoog leden. ik droek make-up om mezelf nog duisterder te maken. 'ik hoop voor je dat je ze hebt af geschud.' antwoorde ik terug. ik heb geen zin vandaag om te moeten vechten voor onze kleren, om ze aan te mogen houden. mijn armen had ik over elkaar haan geslagen. toen kevin me aan keek maakte ik ene korte hairlip zover mijn haar dat kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The bloody dorm Empty
BerichtOnderwerp: Re: The bloody dorm   The bloody dorm Emptywo jan 21 2015, 10:23

The bloody dorm Wk1p29jungkook (koekje)
'heb jij weer mazzel zeg word je inegeval niet dik door al dat geren.' zei ik flauw en gniffelde. 'het bos? m-maar we zijn nooit echt alleen in dat bos geweest kev~.' mijn armen ontknoopte ik van elkaar af en stopte me handen in mijn broekzakken. ik keek naar de tweetal die voorbij kwamen rennen. 'ik zou het niet weten kev~ we kunnen beter ons er niet mee bemoeien. wil niet in moeilijkheiden komen weet je wel.' antwoorde ik duister en kroop nog iets meer naar de schaduwen toe. 'Kev~ heb je dat ook gehoord vandaag? er komt een nieuwe jongen in de dorm en op school. ze zeggen dat hij anders is dan de rest.' zei ik beangstigend als in een horror verhaal. 'hopelijk is hij zwakker dan ons anders neemt hij dadelijk nog onze rank in.' vertelde ik verder. ik pakte kevin zijn hand beed en trok hem naar me toe zodat hij ook in de schaduw stond. 'we worden bekeken.' fluisterde ik zachtjes en keek omhoog naar het dak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

The bloody dorm Empty
BerichtOnderwerp: Re: The bloody dorm   The bloody dorm Emptyza jan 24 2015, 13:22

The bloody dorm 2h7khdvyu Hateu
ik keek omhoog en naar de fluitende vogeltjes, iets wat mensen nooit bezefde maar als het zou verdwijnen uit je leven dat ze het toch wel zouden missen. het gezang en geshilp van de vogels. een roodjborstje zat op het dak en zong zijn levenslied. plots vloog het vogeltje weg. met een sip gezicht keek ik naar het verlate plekje van de vogel. vervolgens sprong een schim over het dak heen naar een andere dak. 'wtf.' was het eerste wat mijn mond zij. ik sprong op de kisten en klom via de uit stekende stenen die in de ruw gemetselde muur zaten omhoog. ik greep met me handen naar het dak goot en proeerde omhoog te klimmen. met veel moeite en gekreun stond ik dan op het dak. ik keek naar het verlate plake van het roodborstje dat waarschijnlijk door de schim was weg gevlogen. ik staarde voor me uit en zag de schim verder springen. ongeveer 3 daken verder stopte hij en leeg het alsof hij bukte om naar iets te kijken. ik sprong verder zover ik de andere dak kon berijken. ik slipte even weg met me voet maar wist me nog net omhoog te trekken. ik nam een aanloopje en sprong op het volgende dak steets meer in de richting van de schim. de schim keek achterom en leek verbaast te zijn van mijn aanwezigheid. snel en soepel verdween de schim naar beneden. dit dak was bedekt met mos en groene zooi van de bladeren. het voelde erg gliberig aan onder mijn voeten. het deurde niet lang of ik viel en gleed met een vaart van het dak af. ik belande met een klap op een houte krat. mijn rug voelde gebroken aan. ik kreunde zachtjes. sommige mensen keken me vreemt aan met ene opgetrokken wenkbrouw. ik keek heel streng en kill naar hun toe, om ze af te schrikken. lomp stond ik op, klopte me kleren af en keek om me heen. ik stond voor een cafe. waar een paar meisjes bediende en werkte. ik wandelde naar de deur toe en stapte naar binnen. ergens op ene barkruk ging ik zitten. her werkte een meisje die ik al langer kende. 'een biertje graag.' zei ik en legde wat munten op de bartafel ik schoof het naar haar toe.

The bloody dorm Wk1p29jungkook (koekje)
'sinds wanneer ben jij zo saai geworden?' vroeg kevin
'sinds waneer wil jij dood.' antwoorde ik kill terug. ik negerde zijn ultra schattigheid toen hij zijn hoofd kantelde. ik lied kevin los en drukte me rug tegen de grouwe kale muur aan. 'waarom wil je persee hem volgen?' ik keek de jongen na en stapte een steeg in zodat de kijker van boven ons moelijker kon zien. 'word het niet tijd dat we rank up gaan en andere ons laten volgen?' vroeg ik, maar verwachte geen antwoord terug. ik keek en luisterde naar de richting waar de jongen heen ging vervolgens zuchte ik kort. ik zette me af met me handen tegen de muur, met een sprint schoot ik naar voren toe. ik zoefde langs kevin. 'kom je nog slome.' zei ik en grijnste. ik rende hard en stel in de richting waar de jongen heen gegaan was. ik kon zijn geur ruiken. het was een ranzige geur iets waar ik niet van hield dus makkelijk te volgen voor mij apart. ik schoof van de ene steeg naar de andere en maakte scherpe bochten. ik voelde me steets sterker worden iets ging als een electirse wave door mijn lichaam heen wat me die boest gaf. 'kom op Kev~ je rend zo langsaam.' grapste ik en keek grijnzent achterom. vlak voor het hek van het bos remde ik af. maar de zwaarte gracht trok mij naar voren toe omdat ik te laat remde met een klap kwam ik tegen het hek aan. ik plofte met me kond op de grond neer voor het hek en schudde mijn hoofd hevig heen en weer. 'oeeewhoe.' kwam er lichtjes uit me mond van de verwarrende klap.



bij drake weet ik zelf niet meer of hij nou wel of niet in dat bos rond liep of het allemaal een vroegere herinering was inkluzief het meisje dat hij weer tegen kwam en wat hij al heel lang niet meer gezien had. dus mijn vraag is: is hij nou wel of niet in het bos en is die poort de poort van het begin van het bos?
Dit wilde ik aan jouw vragen als je op school kwam. want ik wilde graag reageren er op en wilde je niet stalken via de chat wanneer je een gezellige dag had samen met yumi. want als je bij iemand bent, kom je voor diegenen en ik wil jullie dan niet storen xD. maar dat is mijn mening xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The bloody dorm Empty
BerichtOnderwerp: Re: The bloody dorm   The bloody dorm Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The bloody dorm
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: