cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het nieuwe gemeenschap

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydi mei 27 2014, 12:06

Het nieuwe gemeenschap:
de wetelijke ervegnaam van burningkingdom is vermist en weg gelopen met de naam eword fireheart dejonge fenix de vogel der wensen is verdwenen uit het land van burningkingdom. de koning geeft illmatar en elmento de schult en valt hen aan. zal de stad van de demonene het overleven of worden ze gelijk gemaakt met de grond? illmatar is klein en arm ze zijn niet op gewassen tegen het warme vuur. zal de erfeling willow het overleven of zal de erfgenaam stoppen bij hem/haar.

watherlander kingdom heeft boten ontworpen van hout. ze ontdekken een ijzige land bedorven onder een dikke laag sneeuw. in deze intdekking ontwaken ze een ijs draak hierdoor zou er spoedig snel een harde winter naderen. heeft elk land genoeg hout en dekens. wat gaan ze eten of hebben ze helemaal niets meer.

in het shifter bos is onrust er is een oorlog opkomst tussen elmento de heer van de dood en burningkingdom dussen wie moeten ze kiezen het land dat ze altijd eten geeft of het land dat hen vijligheid biet? een jonge shifter raakt verdwaalt in de onrust. wie zal de jonge prins van de shifterbossen vinden?

6 tot 12 mensen moeten elkaar vinden en een eind maken aan deze oorlog. hoe lossen ze dit op?



korte uitleg over de wezens.
vampieren, weerwolven, elfen, trollen, dwergen en shifters bestaan hier ook.

Erfeling (koningklijk-wezen)
Er zijn 10 bijzondere kinderen geboren iedere in hun eigen land. allemaal in de zelfde wereld. Deze kinderen noemen ze Erfelingen (eenvoud Erfeling). Alleen hun stamboom heeft die krachten. Ieder Erfeling heeft minstens 1 ding dat de familie altijd heeft. En waaraan ze herkent kunnen worden. Zoals bijvoorbeeld: kleur ogen, Een tatoeage, bepaalt kleur haar, elfen oren? Enzovoort. (dit weet iedereen en moet je ook vernoemen)

Artisten 'Art-ist' (sterk-wezen/vampier/shifter/elf)
Ook zijn er rond de erfelingen, weer andere wezens. deze hebben ook krachten alleen dan veel minder sterk. Deze wezens noemen ze Arttisten (Art-istArt = kunst).

Magical (tovenaar/heks/elf/dwerg)
wezens met alleen basis magie/tovenarij noemen ze Magicals.

Humans (mens/weerwolf)
Wezens zonder krachten of magie noemen ze Mensen. (mensen kunnen niet ademen in deze wereld. ze hebben daarvoor een speciale operatie ondergaan. waardoor ze een apparaatje op hun: hals, borst of torso hebben. die verbonden is met hun longen) alle wezens met krachten minachten het woord human. het is voor hun een beledeging.


klik hier voor kaart van het land.

invul lijst
* = verplicht om in te vullen

naam: (hoe je char heet)
*achternaam: ( alleen de Erfeling heeft een verplichte vaste achternaam/familienaam)
is te herkennen aan: (verplicht voor Erfelingen bv: kleur ogen, Een tatoeage, bepaalt kleur haar, elfen oren, Enzovoort.)
geslacht (jonge of meisje)
leeftijd: (hoe oud hij/zij is)
*element/kracht: (wat hij/zij kan, of wat zijn element is)
wapen: (wat voor wapen hij/zij heeft)
*ras: ( Erfeling, Artist, Magical, Mens)
interesse: (wat hij/zij leuk vind om te doen enzovoort)
geschiedenis: (wat hij/zij heeft mee gemaakt vroeger)
*status: (gezocht, prins, prinses, gevangen, dorpeling)

info voor de lol
De landen:
Steel kingdom
familie naam: Happy (staal)
zij hebben bloed van vloeibaar staal.
grijs: Celtic

Elmento (Deze char is al bezet)
familie naam: Tiankey (geest + duister)
Een poort tussen dood en leven.
D-groen: engels

Watherlander Island
familie naam: Crystelwater (water + ijs)
de meester van water.
L-blauw: nederlands

Burning kingdom (vijand van de vermales)
familie naam: Fireheart (vuur)
de meester van vuur.
Rood: japans

Forest of shifter
familie naam: Shifter (vecht + 1 basis element)
kan van mens in een dier veranderen.

Earth Kingdom
familie naam: Dimitrios (aarde)
meester van aarde.
bruin: duits

ilmatar yang en jin Island (uitgestorven dorp)
familie naam: Willow (bos + lucht)
meester tussen hemel en natuur
jinyang: chinees

spiritisch land
familie naam: Timeless (psygisch)
bewaker van tijd en ruimte.
Roze: hindi (india)

Onbekend (vijand van de Firehearts)
familie naam: vermale (lichaam)
bewaker van de erfeling zielen.

illuminat Island (neutraal koninkrijk)
familie naam: Figotah (licht)
Een poort naar nieuw leven.
geel: frans

ijslanden
Familie naam: ???
wit: inuit

Droid kingdom
Familie naam: soul-cat
paarsgrijs: binair

elfen landen en trols road
familie naam: Dyno (dinosauris)
d.n.a. evolutionair
L-groen: elfs (betoverende natuur taal)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydi mei 27 2014, 13:24

Het nieuwe gemeenschap 2vn0478
naam: yu
achternaam: Hateu - tiankey
is te herkennen aan: Een tatoeage van zijn bovenarm tot en met over zijn nek
geslacht: jongen
leeftijd: 18
element/kracht: wie diep in mijn ogen kijkt ziet zijn dood. wie mijn hand op zijn voorhooft legt voeld zijn sterfte. wie mij voor het laast ziet bij zijn of haar geliefde voeld vraak.
wapen: Cariad (magie vorwerp)
ras: artist- erfeling (geen prins)
interesse: de betekenis van liefde vinden, roken, bang voor meisjes.
geschiedenis: mijn vader is een tiankey maar ik ben niet de eerst geborende zoon. door zijn dna heb ik de krachten om wezens en demonen terug naar de onderwereld te brengen. soms heb ik de mogelijkheid om hun krachten over te nemen en deze te stoppen in een steen.
status: hunter op ex demonen en wezens.
bijzonderheiden: als het nacht word krijg ik vleugels op mijn rug en word mijn huid grijs van kleur.

Het nieuwe gemeenschap Dczb6x
naam: Drowe
achternaam: onbekent
is te herkennen aan: zwart haar, plotse verdwijning, fenix tatoage op navel.
geslacht: jongen
geaardheid: homo
leeftijd: 25
element/kracht: alle soorten vuur, genezing met eigen tranen.
wapen: rapier
ras: wezens denken artist.
interesse: sterke wilskracht van andere wezens. wensen van anderen wezens.
geschiedenis: weg gelopen van huis op jonge leeftijd. reden onbekent woonplaats onbekent.
status: reiziger (gezocht)
bijzonderheiden: beschermt erfelingen tegen de dood.

Het nieuwe gemeenschap 206iovd
naam: riku rex
achternaam: Dino
is te herkennen aan: drie hoekige tekens op het lichaam. puntige oren, ander huidskleur en een lange dikke staart, klauwige voeten, hier en daar schubben.[/b]
geslacht: jongen en meisje (kan van geslacht veranderen)
leeftijd: ziet er uit als 17
element/kracht: kan in een andersoort dinosauris veranderen als hij het skalet of wezen van gezien heeft. zelf ziet hij/zij er uit als een half dino-mens. puntige oren, ander huidskleur en een lange dikke staart, klauwige voeten, hier en daar schubben.
wapen: eerste holle pistool x1, dagger x2, pijl en boog klein.
ras: Dinoshifter (verborgen erfeling)
interesse: allerlei soorten wapens, rauw vlees en bloed van wezens.
geschiedenis: mijn hele stam is om gekomen in een oorlog illmatar heeft ons bestaan uit geroeid en ik ben de enigste die nog leeft. mijn doel is om uit te vinden hoe ik een nakomeling kan krijgen maar hoe kom je daar achter als je niets weet van je eigen geborte.
status: Monster, gezocht door Hunters.
bijzonderheiden: kan van geslacht veranderen. denkt dat iedereen zonder punt oren een mens is.


Laatst aangepast door mellodey op wo jun 04 2014, 14:38; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydi mei 27 2014, 18:12

Het nieuwe gemeenschap 33xh9iv
Eon

-Naam: Eon
-Achternaam:  Crystelwater
-Te herkennen aan:  sneeuw witte huidskleur.
-Geslacht :  jongen
-Leeftijd:  18
-Persoonlijkheid:  Hyper, Zegt wat hij denkt.
-Element/kracht:   ijs, Hij kan van ijs alle dieren creëren. Zijn ijs kracht draagt hij mee op zijn bost. Daar zit een edelsteen van ijs."
-wapen:   zie Element
-Zwakte: vuur
-ras:  Erfeling
-Interesse:  ontmoet graag mensen en praat veel
geschiedenis:[/b]  x
-status: Gezocht

Het nieuwe gemeenschap 250sdo0
Yixing

-Naam: Yixing
-Achternaam: Yang
-Te herkennen aan:
-Geslachts: Jongen
-leeftijd: 21
-persoonlijkheid: Rustig, Dromerig. doorzetter en 100% eerlijk. Houd van mensne in de maling nemen
-Element/kracht: wind.
-Wapen: Fists en klauwen.
-Zwaktes Alle elementen.
-Ras: beginnende artist
-Intressens: Vecht kunsten (kung fu, teakwando, ninjustu, enzo)
-Geschiedenis: Hij reist al sinds zijn 10 met zijn kleine zusje door het land heen. Hij is weggegaan bij zijn ouders omdat die niks wilde te maken hebben met zijn liefde voor wapesn en vechtkunsten. Zijn zusje is erg ziek maar dat willen ze aan niemand laten weten
-Status: reiziger

Het nieuwe gemeenschap 106bleh

-Naam: Amber
-Achternaam:  Yang
-Te herkennen aan:
-Geslacht: vrouw (word vaak als jognen aangezien door haar mannelijke uitlijk)
-Leetijd:  19
-Persoonlijkheid:  vlotte babbelaar. Niet snel verlegen. Sociaal.
-Element: x
-Wapens: (pijl en boog) haar charmens en vlotte babbel.
-Zwakte:  Alle elementen.
-ras: Art-ist met unknowd powers
-Intressens.:  haar grote broer en de buiten wereld
-Geschiedens: Ze volgt haar broer overal omdat ze weet dat hij haar nooit in de steek zou laten
-Status: reiziger


Het nieuwe gemeenschap 2podraf

Yidae (overpowerd persoon)
-Naam: YiDae
-Achternaam:  Kim
-Te herkennen aan:
-Geslacht: man
-Leetijd:  ziet er uit als 20
-Persoonlijkheid:   cold guy (om zijn ware ik te verbergen)
-Element: tijd, Vuur, Water, aarde kortom alles hij is een dragon taimer uit een andere wereld (heden verleden toekomst hij kan overal zijn) (but no one knows)
-Wapens: pijl en boog
-Zwakte:  Zijn eigen powers
ras:
-Intressens.: niks
-Geschiedens: onknownd
-Status: reiziger
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydi mei 27 2014, 22:49

Het nieuwe gemeenschap 2r3a1jm
Naam: Lyralinn Fainnear
Acthernaam:Dulanaigh
The herkennen aan: haar vlammend rode haar.
Geslacht: Meisje.
Leeftijd: 20
Persoonlijkheid: Loyaal, sterk, op zichzelf.
Element: Natuur?
Wapens: Dolken.
Zwakte: Ze kan soms heel dot overkomen.
[b]Intressens:
-
Geschiedenis: Opgevoed en getraind door een Rogue, heeft haar eigen ouders nooit gekent.
Status: Hunter.


Het nieuwe gemeenschap 16aw4mx
Naam: Griffyn Misttail.
Achternaam: Evan.
The herkennen aan: -
Geslacht: Jongen.
Leeftijd: 18
Persoonlijkheid: Aardig, hard werkend, altijd vrolijk.
Element: Vuur.
Wapens: -
Intressens: Zijn familie.
Geschiedenis:[b] Zijn familie is ooit aangevallen en daardoor is zijn vader gestorven. Nu woont hij in armoede en moet hij voor zijn moeder en broertje zorgen. hij moet hiervoor stelen om eten te krijgen.
[b]Status:
Dief.


Het nieuwe gemeenschap 10g9xxx
Naam: Lief Finan
Achternaam: Amoinn
Te herkennen aan: zijn grijze ogen.
Geslacht: Jongen.
Leeftijd: 16
Persoonlijkheid: rustig, aardig, stil
Element: Ijs
Wapens: zijn ijs powers.
Zwakte: hitte.
Intressens: -
Geschiedenis: opgegroeit bij een smid familie.
Status: leerling smid bij zijn vader.
[/b][/b][/b]


Het nieuwe gemeenschap 350wdn4
Naam: Laemanne Moireach
Achternaam: MacIain.
The herkennen aan: Haar royale uiterlijk.
Geslacht: Meisje.
Leefitjd: 22
Persoonlijkheid: bang, verlegen.
Element: lucht
Wapens: pijl en boog.
Zwakte: Bij mensen in de buurt zijn.
Intresses: -
Geschiedenis: Haar vader en moeder zijn belangrijke mensen in een groot kasteel.
Status: belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptywo jun 04 2014, 22:13

Het nieuwe gemeenschap 2vn0478
het is middag en de zon brand op mijn huid. 'pfff volgens mijn pa ben ik pas nuttig als ik nieuwe wachters kan crieeren in een jonge vrouw. moet er niet aan denken om zoiets te doen alleen maar om het volk te vergroten.' mompelde ik tegen een vriend van mij. we stonden samen 1 sigaar te roken. deze waren duur en we hadden vanochtend een gestolen op de markt bij een kraampje waar een oude slachtziende man werkte. 'ag ja yu jij hebt mazzel als ik een jonge vrouw leuk vind moet ik wachten totdat er een hoge rang man langs komt om mijn eigen vrouw te bevrugten... alleen maar omdat hij sterker en krachtiger dna heeft. jouw vader is echt gek geworden met die nieuwe wed.' mompelde mijn vriend terug. ja das de reden waarom ik ook de dorpelingen wil bevrijden. ik wil hun rechte geven maar ik weet niet hoe. ben tenslotte nogsteets geen erf genaam van de familie....' zeg ik geergerd tegen mijn vriend. ik pak de sigaar aan van hem aan en stop hem tussen mijn lippen. ik zuig een paar keer en blaas daanra de rook uit via mijn neus gaten. ik hoor in de verte een raar geluid en ik en mijn vriend zetten 2 stappen naar achteren totdat we verdwijnen in de donkere schaduw.


Het nieuwe gemeenschap Dczb6x
mensen en wezens verkopen en verhandelen hun spullen. het fruit ruikt zoet en de kruiden prikkelen je zintuigen. de stenen waar ik op loop klinken oud en versleten. hier en daar zie ik scheuren of stenen die missen in het pat. een jongetje steelt een appel van een fruit boer. de gezette man heeft het jongetje door en grijpt hem bij zijn kraag. ik kijk toe hoe de man tegen het jongetje schreeuwt. 'pardon meneer?' zei ik tegen de man die een preek tegen het jongetje gaf. 'WAT!?' schreeuwde hij terug. 'exuseer mij maar ik betaal wel voor het jogie.' ik open een buideltje en haal er 1 goude munt uit. ik flip de munt met mijn duim in de lucht en de boze man vangt het op. de man kijkt geschrokken en laat het jongetje op de grond vallen. 'gaat het jongeman?' vroeg ik vriendelijk. 'bedankt rijke men~neer!' zei het jongetje en rende daarna weg met de appel in zijn handen. met mijn hand strijk ik over mijn zwarte haren heen. ik maak een korte hair flip en bewandel de markt verder.

Het nieuwe gemeenschap 206iovdriku - vrouwelijke versie
*heig, heig* takken en bladeren kraken bij elke stap. *heig, heig* ik duik onder een omgevallen boom door. de ruwe grond schaaft over mijn geschupte huid heen. ik ren weer verder hop zowel handen als voetten mijn arm doet plots pijn en ik zie een pijl langs mij gaan. ik leg een hand op mijn bovenarm ''het bloed'' dadelijk moet ik ook nog eens uit kijken voor de wilde beesten. 'het monster is geraakt! ik denk dat het niet ver meer kan weg rennen.' hoor ik een mannenstem zeggen. 'sgrrrh, humens' sis/grom ik dierlijk. ik spring op een grote boom af en met mijn onderste klauwen zet ik mezelf vast in de dikke boomschors. mijn klauwe laten de bomschors ene beetje scheuren. met mijn handen probeer ik naar boven te klimmen totdat ik helemaal in de boom zit. ik pak een tak beet en trek mezelf er op. ik kijk naar beneden. naar de mannen die mij probeerde te vangen. 'grrrhsst, go away! now!' grom ik tegen naar beneden tegen hen. een man richt zijn pijl en boog op mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 05 2014, 10:43

Het nieuwe gemeenschap 33xh9iv
Eon

de wind speelt met mijn haren. De vleugels van de adelaar onder mij maken groten slagen hiermee verplaats hij de wind onder zich. 'Whooohooo0' scheeuw ik blij. ''Dit is het beste gevoel wat er bestaat''

Ik duw mijn gezicht in de koude bevroren veren van de adelaar.

Het nieuwe gemeenschap 250sdo0
Yixing

Met een grootte kracht trek ik mijn dagger uit het beest. Mijn arm trilt van de pijn. Een aantal klauwen sporen blinken op. Er drupt bloed langs mijn arm. 'keke Je zal nooit mijn zusje kunnen raken' Zei ik en met de laatste slag hak ik het hoofd af van het beest. Het bloed van het beest drupt op de grond.

Uit de bosjes komt een kleiner meisje gerent ze is rond de leeftijd 18 maar voor mij blijft ze me mijn lieve kleine zusje. haar korte haren springen alle kanten op. haar bruine ogen schalen altijd liefde en bezorgheid uit 'oppa oppaaa (broer broer)' roept ze terwijl ze met volle vaart aan komt rennen.

Ze sprongt in de lucht en staat haar arme rond me heen. Ze drukt haar wang tegen de mijne aan en haar neus in mijn kraag 'Dank je oppa~!' Zegt ze dankbaar.

Dit deed ze elke keer weer. Als we een monster hadden uitgeschakeld of iets overwonnen hadden.

Ik lachte lief. Ze lied me nek los en pakte me hand beed. Met een doek verbond ze het voorzichtig. 'Dank u amber' Zei ik en pakte haar hand beed. We liepen door het bos. Er was hier een gevecht geweest dat was duidelijk zichtbaar. De schors van sommige bomen lagen er af. Net of er een mega groot beest ophoog gekropen is. Op de grond liggen pijlen versprijt sommige zitte vol met bloed.

'Amber stay close' Zei ik en liep op de hoede verder.

Het nieuwe gemeenschap 106bleh
Amber

Ik zat verscholen in de bosjes. Op een openstuk in het bos was een jongen aan het vechten. Zijn donker bruien haren gingen sierliijk met zijn acties mee. Zijn altijd lieve ogen stonden nu op wraak. De normale kuiltjes in zijn wangen als hij lacht waren weg. Hij bezat vele wapens gebruikte deze behendig. De laatste slag snijd hij het hoofd van het beest af.

Dit was het teken voor mij het beest is dood en de omgeving is veilig. Ik rende uit de bosjes 'oppaa oppaaa' gilde ik blij en besprong de jongen. gelukkig daar was zijn glimlach weer. Lieve kuiltjes waren weer zichtbaar. voorzichtig verbond ik zijn arm die hij verwond had tijdens het gevecht. hij pakte mijn hand beed. Dit deed hij al bijna 17 jaar. ''Noujah zolang ik me kan herrineren'' Netjes en braaf liep ik achter Xiying aan.

'Amber stay close' zei hij en liep op ijn hoede. dit was het teken om echt op me hoede te zijn. Ik kroop dicht tegen hem aan en was klaar om hard de bosjes in te rennen

Het nieuwe gemeenschap 2podraf
Yidae

Loopt rond
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 05 2014, 15:30

Het nieuwe gemeenschap 16aw4mx
Griffyn
Griffyn had just been walking over the market, with a piece of bread in his mouth, not caring that it looked ridiculous. He had been there since the early hours, wanting to be away from his mother for a while, it was driving him mad there. ''How much years would it cost me of my life if I stole that big turkey over there and got cought?" he thought while passing by. "I think 9 or somehting..." He shuddered. "Don't think like that Griff, you never get caught stealing and you know why? What is it then? Because you are the best. Well thank you I think you are right about that though." He smiled as he was talking to himself again in his head. He walked out from under a stand and into the bright light of the sun. he closed his eyes, which hurt because of it. 'Stupid sun.' he said, having taken a bite of his bread. 'Ow would you rather it to be out then?' A man who passed by said, bullying him by poking his whip nose. 'It would be a big adventure though.' Griffyn said back and the man laughed. 'You are crazy. Do you know what they do with crazy people?' Griffyn shook his head. 'They lock them away. Would you like to be locked away?' Again, Griffyn shook his head. 'Too bad.' The man grabbed Griffyn by his hair but the boy was quicker than him. he puched a piece of bread into the man's eyes, who backed up in anger. 'Goodd day to you sir.' Griffyn yelled back with a big smile as he ran off.
He stopped again when he saw another big looking man. His face was as red as a tomato and it was clear that he was very angry. A small boy squrmed in his hand, screaming to let him go. 'What the he he?' he said, but right at the moment when he wanted to go to them, another boy came in view, giving the man something who then let go of the boy. "Alright ... everything is okey then?" he thought, and saw the little boy running towards me.


Het nieuwe gemeenschap 2r3a1jm
Lyralinn
'NO, no I will certainly NOT go to that silly thing of yours!" A girl with long, red hair yelled as she walked out of a little house somewhere in a thick forest. She was angry, and she walked fast. 'But darling, it would be good for you, you will make friends.' A man followed her out of the house. 'I don't care! I'm not going, how many times do I have to say that?' she gave a stone a kick and sighed loudly.


Het nieuwe gemeenschap 10g9xxx
Lief
'Wooww... Do that again!' A little child said as she sat on her knees before a young boy with raven black hair and light grey eyes. The boy laughed and moved his hands again, very elegantly. A large, beautiful snowflake appeared between his hands and the girl was amazed once again. 'Brother that was amasing!' she laughed, 'I'm going to tell Mom that you can do a new trick!' With that she ran off. Lief stood up as well and followed him, still a smile on his face. They were very close to there house, which stood on a large meadow. The weather was cold, a few weeks now. Not that Lief minded though, he loved the cold. He noticed the change in themperature though and he looked up when everything suddenly went colder. 'What is that?' he asked as he saw a very large, white bird fly over. 'Hey Em... Did you see that?' he asked to his sister, who had stopped so that he could catch up with her.

Het nieuwe gemeenschap 350wdn4
Leamanne
A large, very large bed. That was the first thing she saw when she woke up. She sighed and run a hand over her face. 'Good morning my lady.' Her personal butler said and he bowed while giving her her clothes. 'You breakfast is waiting in the great diningroom.'
'Thank you Sam, I will be there in a minute.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 05 2014, 15:57

Het nieuwe gemeenschap 2vn0478


Het nieuwe gemeenschap Dczb6x
ik wandelde verder en zag een aantrekkelijk kraampje. het lag vol met verschillende wapens. uit verschillende landen. ''dit is misschien mijn kans om dat ene familie wapen te vinden.'' ik stond met volle gedachten naar dat kraamje te kijken en plots voel ik iets tegen mijn buik aan knallen. ik val door de klap voor over boven op een jongetje. mijn dagger glijd onbewust tussen mijn riem vandaan over de grond heen. KLIK (tekens op dagger) ik sta vlug op. 'kijk uit waar je loopt knul.' zeg ik streng maar geschrokken. ik bekijk de jongen met het bruine haar snel daarna draai ik me vlug om naar het kraampje.


Het nieuwe gemeenschap 206iovdriku - vrouwelijke versie
vanuit mijn hoge stevige boom bekeek ik hoe een jongenman een dier af maakte. ik gooide een steentje naar beneden waardoor de jongen mij opmerkte. 'mmmmhhmmh, vlees!' mompelde ik. ik kroop verder over een tak heen zodat ik ze beter kon bekijken er stapte ene meisje uit een struik en ze rook erg raar. de jongenman kijkt op naar de boom maar keek de totale verkeerde richting op. '~you can't see me~' siste ik zachtjes. het pure bloed van een human dring mijn neus door. mmmmh ik klik mijn lippen af. en bekijk de wond van de jongen. de jongen hield het meisje achter zig. 'ksssstgrrh prrrrruuh' bromde ik naar de twee. ik sprong uit de boom en greep de jongen bij zijn keel ik sleurde hem mee over de grond heen. en ging boven op hem zitten. mijn lichaamsgewicht was 3 keer zo swaarder dan een normale mens. met mijn ruwe blauwe tong lik ik over zijn wond heen. 'meat, meat!' gromde ik gehaast en hongerig.


Laatst aangepast door mellodey op do jun 05 2014, 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 05 2014, 18:16

Het nieuwe gemeenschap 33xh9iv
Eon

Het voelde zo fijn aan, Om zonder enige zorgen rond te vliegen. Ik keek even langs de veren van mijn adelaar naar beneden. Ik zag een jongen die bezig was met een klein meisje. 'kekeke das schattig eh Yaden' zei ik terwijl ik de adelaar vast pakte. De adelaar keer ook richting de twee, De adelaar knikte met zijn kop. 'Waat doen ze daar? weet jij dat Yaden' Vroeg ik weer aan de adelaar. de vogel gaaf een kraaiend geluid.. 'yaah klopt ik zou het eigenlijk ook niet weten' antwoorde ik. Net of verstond wat de vogel zei.
Ik circelde iets lager om goed te kunnen zien waar ze mee bezig waren.

Ik bekeek het landschap. 'zoo moooi bijna net zo wit als jouw vleugels Yaden' zei ik bijna verlieft. en begon te lachen.
Ineens bewoog er een hap sneeuw in het landschap. Het was niet helder te zien omdat het gewoon een grote sneeuwbal leek. Langzaam behoog het naar het tweetal toe.  'Vlieg nog lager Yaden' Zei ik en ik bleef de sneeuwbal in de gaten houden. Hoe dichter bij we kwamen hoe groter de bal bleek te zijn. Het  was eigenlijk geen bal toen we dichter bij kwamen zag ik de vormen van een draak. 'Een Dajegova dragon' Gilde ik bijna

Het enige wat je bij zun draak kon zien als hij een was met de natuur was zijn neus. omdat die van bestond uit bevroren ijs. de rest bestond uit losse sneeuw. Zo kon deze draak ik ongezien door het sneeuwlandschap heen bewegen. De neus was bijna de helft van het kleine meisje. Langzaam doomde het lichaam ook op, 2 kristal zwarte ogen van de grootte van het hoofd van de jongen blonken op uit de sneeuw. ik gok dat ongeveer 5 adelaren verderop ik het begin van zijn inmens grote staart zag. Het sneeuw rond de draak werd richting het lichaam getrokken en er vormde zich een ijskoude witte Dajegova dragon op. Hij was nog geen 1 adelaar van het tweetal verwijderd.''Waarom is deze draak ontwaakt,''

Der word gezegt dat zulke draken maar 1 keer per eeuw tevoorschijn komen. Volgens mij betekende een eeuw zolangs als een magiër leeft. Dat is rond de 2 koningen per troon. En de laatste Dajegova is nog geen 1 koning geleden gezien. Yaden kraaide hard zodat de jongen en het meisje gewaarschuwd werd.

Het nieuwe gemeenschap 250sdo0
Yixing

uit het niets werd ik naar achter duwt en over de grond mee gesleept. Een of andere Dino trok me mee. Ze likte mijn arm af. haar ruwe dino tong deed me arm eenorm pijn. Toen ik besefde wat er gebeurd was zag ik dat het een vrouwlijke dino was. Atans het had de vormen van een mens. ''Zwarte is hun buik. Geen schubben of harnas.'' ging er door mijn hoofd heen. ''dat is bij dino's zou dat bij deze ook zijn'' Wanhopig keek ik rond. Ik zag dat net buiten mijn berijk een paar touwe lagen. Deze droeg ik al jaren met me mee.''Zouden ze nu eindelijk van pas komen'' De dino hielt me beed ik kon niet veel doen. Ik wist er voor de zorgen dat mijn voet los kwam. Met een arm wist ik mijn dagger onder mijn zool te klemmen. Dit deed ik in een paar seconde tijd. Omdat ik het element Wind bezit kon ik super snel bewegen en denken.

Ik haalde voluit met mijn voet richt in de buik van het beest. ''hopelijk hard genoeg'' Ik had een kleine mogelijk heid om te wegen. Ik greep naar het touw. Gelukkig kon ik er net bij.

Het nieuwe gemeenschap 106bleh
Amber

'OPPAAA' Gilde ik ze hard als ik kon. ik stond te trillen op mijn benen.. Ik hoorde mijn broer gillen. Met grote ogen keek ik naar wat gebeuren 'OPPA OPPAA WAEE' ik wist echt niet wat ik moest doen. ''dat beest heeft vast honger'' Ik keek rond en zag de kop van het beest liggen. Ik liep terug en probeerde het richting de dino te trekken.

Het nieuwe gemeenschap 2podraf
Yidae

Ik stopte mijn paard even toen ik een ruzie hoorde. NO, no I will certainly NOT go to that silly thing of yours! werd er gegilt.  'But darling, it would be good for you, you will make friends.' hoorde ik een oudere man zeggen. ''keke intersant'' dacht ik en draaide me paard om richting het geluid. Stapvoets liep ik verder. Ik zag een huisje en een meisje met lang rood haar kwam naar buiten te gelopen. 'I don't care! I'm not going, how many times do I have to say that?'  zei ze en trapte tegen een steentje aan. Doordat ze er tegenaan trapte vloog het steentje tegen mijn paard aan. Doordat we al heel lang gereist haddeen zag het paard het niet aan komen en schrok eenorm toen het tegen zijn hoef aan kwam. Hij steigerde en ik gleed uit het zadel. 'Ah Lirit stay' riep ik maar het paard ging er vandoor met al mijn spullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 12 2014, 20:26

Het nieuwe gemeenschap 16aw4mx
Griffyn
He held up his hands and smiled like a little school boy. 'My bad, I'm sorry.' he said and looked at the boy with kind eyes, but he was watching his every move. When the boy didn't look anymore, Griffyn saw his change and doke to the ground to grab the dagger that had fell to the ground. "Well this is mine then. I can sell it to get some more money for mother." he smiled when he thought at a fresh bread or maybe even some meat. His mouth began to water even when he thought about it. He quickly hid the daggen in his jacket and began to simply walk away, disolving in the groud of people who were all talking and walking and yelling at each other.
When he had found his little secret place where he always sat when he wanted to be alone, he looked at the dagger more carefully. "It's beautiful! How much would give someone for this?? I bed a bunch of money! Maybe I can even buy new suplies for little Elliot!" he smiled when he thought of his little brother.
The place where he sat was very small and it was dark and dirty. But he liked it there. Since nobody knew it was there he had it all to himself. He had discovered it once when he had to hide for a selling man who had seen him steel an apple. He could remember that day like yesterday, it was frightning.
But that didn't matter now that he had this dagger. He was so happy that he smiled brightly.

Het nieuwe gemeenschap 2r3a1jm
Lyralinn

Lyralinn looked at the man who had fallen to the ground and she immediatly forgot the fight for a moment. She began to stare now and she whiped one strand of red hair from her face. She saw how the man tried to stand up and she came in action. 'Hey hey..? Why are you lying on the ground like that?' she asked him with a smile. 'You know, it would talk much more decently when you stood.' she gave him a wink and pointed hher hand so that she could help him up. When he stood however, Lyralinn immediatly made herself bigger, as the man was taller that her and she always did that when she stood for someone taller. 'So, hwo about it then?' she asked. 'What's your name'

Het nieuwe gemeenschap 10g9xxx
Lief
A loud, warning sound was heard from behind the raven haired boy and he looked around. When he saw the big eagle he saw before he gasped. 'Big brother... Big Brother, what is that? Is that a bird?' Emma asked as she pulled Lief by his blue tunic. 'It is a bird Em, yes... but can you do something for me please?' he lowered himself to her eye level while still looking at the bord and the boy who was standing next to it. 'Can you go inside the house to make a lovely fire together with mother please?' Emma looked at him with a funny face. 'But big brother, you hate fire.' she laughed, not noticing the danger that Eon was looking at the whole time. 'Just... go inside please, alright.' Emma nodded and ran to the house with still a smile on her young face. 'Don't be away long Big brother!' she yelled at Lief. But Lief was already walking towards Eon.

Het nieuwe gemeenschap 350wdn4
Leamanne
'Miss Leamanne, is everything as you wish?' Sam asked as Leamanne was leaning with the side of her face on her hand and was playing with her food a bit. 'Yes Sammy, everything is GREAT... ' she said sarcastic and Sam looked at her with pitty. 'My lady, would you wish to have something else to eat? Maybe some lovely salmon that was catched not yesterday evening.' he offered, hoping that would brighten up her mood a bit, he knew how much she loved fish. 'No thank you Sammy.' She said without even moving. Sam sighed and went out of his butler role and into his friend role. 'Lea, is there something troubeling you? Maybe I can help.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 12 2014, 22:41

Het nieuwe gemeenschap 2vn0478yu
langsamerhand word het donker. 'aaah ik voel de krachten al werken op mijn lichaam. de nacht breekt over ene paar uur aan en dan kunnen we lol trappen.' fluisterde ik.

Het nieuwe gemeenschap Iwhti1pippin wachter van Leamanne
ik klopte op de witte houte deur die rijk beschildert was met gouden blad verf. zelfs de deur klink was van goud gemaakt. tenminste het had die kleur. ik hoorde een stem dat ik naar binnen mocht komen. ik duw de duurklink naar beneden en stap half de duurpost in. 'pardon mijn heer en mevrouw excuseer mij dat ik ongelegen kom tijdens het eten maar ik wilde even mededelen dat.'
ik stapte verder de kamer in. en boog diep voorover. 'excuseer mij nogmaals mijn heer en mevrouw. ik had eerder moeten buigen.' ik ging weer sierlijk recht opstaan. en hield mijn handen achter mijn rug. 'wat ik wilde mededelen was dat er een prins is ontvoert of weg is gelopen uit burningkingdom. het is de eerst geborene van de koninklijke familie de Firehearts. zijn roepnaam is heer Eword. waarschijnlijk is hij nu rond de 18 of 21 jaar oud.' ik pakte een skrol papier te voorschijn.
'hij heeft zonnig blond haar en kristal helder blauwe ogen. op zijn navel is een tatoage brand merk van het koningklijk logo te vinden. dit zijn de kenmerken die wij gekregen hebben om hem te kunnen herkennen. mogelijk heeft hij ook een koningklijk wapen mee zoals een kinderdagger. deze wapen bevat mogelijk ook het logo van de fenix.'


Het nieuwe gemeenschap Dczb6xdrowe
ik bekeek de wapens en schoof een wapen uit zijn scheden. er was een fenix te vinden op het blad van het zwaard ''hey dat lijkt veel op mijn eigen dagger.'' ik greep blond naar de plek van mijn dagger. maar ik greep mis. ik kijk naar mijn riep. 'nee mijn dagger is weg!' verdomt waar kan dat gebeurt zijn. ik kijk om mijn heen en leg een hand op mijn voorhoofd. misschien toen ik voorover viel tegen dat jogie aan.'' ik schuif het wapen terug in de scheden. 'heeft u ook een pijl en boog voor mij?' vroeg ik netjes. 'een pijl en boog ik heb er zoo veel mijn jongeman.' zei de verkoper. 'ik zoek er een met een vuur element.' vroeg ik weer netjes als altijd. 'een vuur element dat komt niet vaak voor er zijn maar wijnig smits die een element aan een wapen smeden en al helemaal zelde aan een boog met een vuur element. hahaha ooit hout in de vik zien staan jongeman?!' grapste de verkoper. maar ik kon er niet om lachen het woord jongeman alleen al maakt me een beetje pist. 'heeft u het?' vroeg ik wat ongeduldiger. 'emmmh effe kijken. umh ja hier ergens. kijk eens aan jongeman!' de man gaf mij de boog. de boog was geschrapen als valmmen van de draak. 'prachtig. ik koop hem.' zei ik entouschjast. de verkoper stond met een mond vol tanden. 'umh das dan 5 goud?' zei hij. zonder moeite pakte ik 5 goud uit mijn zakje en gooide het zijn richting op. zit er ook een bij behoorende koker bij, voor pijlen?' vroeg ik nog effe snel. 'ja jongeman die heb ik kijk eens alsjeblieft. de man gaf mij al de spullen die ik verwachte dat er bij hoorde. ''eindelijk het verloren wapen van de familie. gesmeden uit de vlammen van de draak.''


Het nieuwe gemeenschap 206iovdriku - vrouwelijke versie
'kwhaaaa! grrrrh' gromde ik toen ik een klap voelde op mijn ribben zoon zeer deed het niet maar het was zeer onvriendelijk. ik pakte zijn voed vast en sleurde het richting de boom. de jongen hing nu half ondersteboven. 'meat, meat.' met mijn dino klauwen klom ik de boom in op de barst van de boom kwamen scheuren zo scherp waren mijn nagels. ik sleurde de jongen mee in de boom aan zijn voet. eenmaal in de boom legde ik hem op een tak.  'prrrrrh' bromde ik. ik likte weer aan zijn wond maar ik zag dat hij een beetje tegen stribbelde. hierdoor beed ik in zijn arm. mijn 4 hoektanden doorboorde zijn huid voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptyvr jun 13 2014, 17:10

Het nieuwe gemeenschap 33xh9iv
Eon

'HEY beter blijf je daar' Gilde ik naar hem vanaf mijn adelaar. Ik vloog dichtern aarde jongn toe. ''Heeft hij de Dajegova nog niet gezien omdat hi jdaar rond loopt of alles okey is'' Ik vloog razend snel langs hem een en greep hem bij zijn kraag. onhandig trok ik hem verder de adelaar op.


Het nieuwe gemeenschap 250sdo0
Yixing

Toen het beest me mee sleep over de grond wist ik het mes te pakken. Het beest was zo gefocused dat im met me vrijhand uit kon halen ik spande me hele lichaam aan en richt. Naar de nek van het beest. De mes ging met zun vaart dat het niete tegen te houden was. Met een klap doorboorde het mes de nek van het beest Als ik het mes naar mijzelf toe trok was het beest onthoofd.

De tanden doorboorde mijn vlees. dat deed zun pijn dat ik de actie niet verder kon doen. Maar een mes in je nek is niet fijn. Mijn losse hand greep ik naar de andere twee mesjes aan mijn riem. eentje wist ik in een voor poot. meer hand te boren zodat ze vast zat aan een tak.

Ik wist los te komen en flikkerde hard de boom uit. ''Soms ben ik heel blij dat ik het element wind bezit en hierdoor razend snel ben''

Het nieuwe gemeenschap 106bleh
Amber

Xiying rolde de boom uit. Hij gaaf geen teken dus ik bleef van een afstandje kijken. mijn handen voor mijn mond en de tranen liepen over mijn wangen. ''kill it oppa'' dacht ik

Het nieuwe gemeenschap 2podraf
Yidae

Ik keek op toen het meisje op me af liep. Ik keek haar recht in de ogen aan. ''lyralinn... ik had niet verwacht jouw tegen het lijf te lopen'' dacht ik terwijl ik haar bekeek..
'lopen werkt beter als je staat' zei ze. ik gromde 'well als je mijn paard niet was geschrokken had ik niet op degrond gelegen' Ik pakte haar hand en lied me zelf omhoog trekken. Ze maakte zich meteen groter zoals ze altijd deed. ''she didn't chanced'' Ik moest mijn opmerkingen voor me houden. 'So, hwo about it then?, What's your name' vroeg ze. 'Noem me maar Yidae, en met wie heb ik het genoegen' mijn stem klonk ligt geirriteerd. in d etussen tijd keek ik rond of ik mijn paard en spullen kon vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Emptydo jun 19 2014, 10:39

Het nieuwe gemeenschap 16aw4mx
Griffyn

"Let's head back to home." he thought and he looked out his hiding place his his head, looking right, left and up. Then he ran through the small streets to a veyr small, old house. Smoke was coming out of it meaning the fireplace was on. 'Moomm! I'm home!' he said and he was greated by his mother who was angry at everything and his little baby brother, who was crying his lungs out about nothing. "Hello Griffyn, how was your day? Did you do something great today?" Griffyn thought. "Why no, you know how it is,,, just an average day on the market... thanks for asking mom."

Het nieuwe gemeenschap 2r3a1jm
Lyralinn

'My name is Lyralinn, nice to meet you.' she shook hands with Yidae and smiled. But then she turned to the house again, looking angry at the man. 'Alright mister, don't think for a second that our little conversation was done! I'm still not going!' The man only shook his head and sighed loudly, going back inside.
Then Lyralinn turned to Yidae again. 'Sorry about that... He's not always like this but he wants be to go to this sort of party? All girls from mostly the castles go there and he wants me to go as well to make 'frieeennddss'... hehehe .. never going to happen.'

Het nieuwe gemeenschap 10g9xxx
Lief

'WOowowowoowwww!' Lief yelled as he was scared to fall down and he certainly didn't expect that he would be picked up. His house looked so small. 'Where are you taking meee??!!?'

Het nieuwe gemeenschap 350wdn4
Leamanne

'A prince he...' Leamanne said, looking at Pippin, who still stood tall before them. "Interesting."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het nieuwe gemeenschap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe gemeenschap   Het nieuwe gemeenschap Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het nieuwe gemeenschap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: