cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel je even voor.

Ga naar beneden 
+2
Lupus_arctos
Timeless
6 plaatsers
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptywo jun 05 2013, 21:05

hoi allemaal,


in dit topic mogen jullie je voorstellen.

wat mag ik allemaal vertellen?
alles over jezelf: naam, leeftijd, geslacht, interesseren wat je graag doet of waar je woont.

voorbeeld
hoi,
mijn nickname is mellodey en ik ben 18 jaar en woon in Almere,
ik hou heel erg van tekenen en animatie's.



groetjes van,

mellodey
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptywo jun 05 2013, 21:19

ello,

de meeste mensen kennen me als chris en ik woon ook in almere. mijn hobby's zijn tekenen en manga's lezen/ anime kijken. ik ga helemaal stuk van het lachen door leedvermaak en als er in een anime iemand gemarteld word. ik wacht nog steeds op de tijd dat ik een death note op straat vind en dan gestalkt ga worden door ryuk X3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptydo jun 06 2013, 09:45

Mijn naam is Nicole Anholts en ik houd van paarden. Ik heb m'n eigen verzorgpaard. Het is een schimmelruin van ongeveer 16 jaar en hij heet Nirvana. Ik verzorg hem al iets van 2 jaar, in juni of juli word dat al 3 jaar.

Dit is Nirvana:
Klik ;p
Nog eens ;p

Ik heb twee katten. Muis en Bassie. Muis is een grijze main coon en Bassie is gewoon een rood/witte huis, tuin en keukenkat :3
Dit is Muis
En dit is Bassie

Ik vind het leuk om films te kijken, vooral fantasy films en science fiction, soms kijk ik ook dierenfilms. Mijn favoriete fantasiedier is een draak en mijn favoriete draak is Hobsyllwin. Ik ben gewoon verslaafd aan de Harry Potter films en ik ben van plan om ze allemaal te verzamelen. Ik houd ook van tekenen, zowel digitaal als met potlood. Ik heb een bamboo tablet van mijn ouders voor mijn verjaardag gekregen, dus nu maak ik meer digitale tekeningen.
Ik ben een soort van verslaafd aan manga/anime en vind dat Japan een leuk land is.

Mijn favoriete muziek zijn soundtracks en ik schrijf ook verhalen. Van alles en nog wat, maar alleen maar canons.

Oh en ik HOUD van Final Fantasy. Mijn favoriet is Zack Fair en mijn tweede favoriet is Vincent Valentine.

Mijn tweede favoriete game is Devil May Cry 4 en ik ben helemaal weg van Dante Sparda. De hoofdpersoon in de game. Een vriend gaf me een paar maanden terug Dante z'n youtube kanaal, zodat ik in contact met hem kon komen. Nu heb ik z'n skype en zijn we hele hechte vrienden geworden.
Geweldig, niet? x3

Ik ben ook helemaal verslaafd aan Game of Thrones. Het is een serie waar veel in gemoord word en seks in voor komt, maar ik vind het nog steeds een geweldige serie.


Laatst aangepast door SonofSparda op ma jun 24 2013, 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
xxxjustinexxx

xxxjustinexxx


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-06-13
Leeftijd : 21
Woonplaats : exloo

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptywo jun 12 2013, 18:09

mijn naam is Pascalle, ik woon in Exloo, dat is naast Odoorn en vlak bij Emmen.
Ik ben nog maar 11 en ga straks naar de middelbare [weet nog niet waarheen, was ziek tijden cito]
ik ben dol op dieren en we hebben er dan ook vijf. vier paarden: spirit , iris, Willem en elan; b-pony dus nog best wel klein blond met zwarte manen en ik rijd er op, zwarte shetlander al aardig op leeftijd, d-pony van m'n zus, paard erg groot van m'n moeder. en nog een hond genaamd Bella, ze is zwart, groot, schattig, waak hond en een cane corso.

ik ben dol op lezen, mijn lievelings serieboeken zijn [url=http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4608775844923386&pid=1.7&w=104&h=148&c=7&rs=1] elfenblauw, [/url] Lisa en wolfling. seekers

ik houd van anime en manga en probeer ze ook te tekenen, waar ik ook veel van hou is knutselen en hutten bouwen. mijn favoriete muziek is van Christina Aguilera en Bryan adams. ik vind films als spirit harry potter enzo ook heel leuk.

mijn favoriete dier is... alles eigenlijk, of bijna alles.

ik heb nu ook een nieuwe b-pony genaamd spirit. het is een valkje.


Laatst aangepast door xxxjustinexxx op za feb 22 2014, 20:46; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Basara

Basara


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Overal en nergens, waar de wind me naartoe brengt :)

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptyma jul 15 2013, 12:05

Hallo =)

Mijn naam is jana Coppers en ik woon in Sint Truiden dat is een stad en gemeent in de Belgiesche provincie limburg.

Ik ben iemand die gek is op dieren en vooral van mijn lievelingsdier het konijn. zelf heb ik er thuis 5 nu zitten. verder heb ik nog 2 cavia's, 2 honden en een straat kat. een halve dierentuin dus Smile

hier zijn ze dan :
Quicky
Trico
Houdini
Prinses
Mini
Biscuit
Breezer
Chico
Darco
Minoes


verder hou ik veel van anime kijken en kijk soms ook veel te veel anime's XD. Manga's lees ik soms wel graag maar niet altijd omdat lezen niet echt mijn ding is. Japans intreseert me echt en luister graag japanse muziek. verder euh weet ik niet veel om te zegen. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
lucifer

lucifer


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-10-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Gorinchem

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptyvr okt 04 2013, 15:58

Hullo owo

Stel je even voor. Tumblr_mtf6eqAQlg1ql7km7o1_500
Mijn naam is Lily, ik woon in Gorinchem, in het oosterlijkste puntje van Zuid-Holland, boven de rivier die Zuid-Holland en Noord-Brabant scheidt. Wow, interessant.
Ik ben 17, bijna 18 jaren oud en zit in de zesde van het gymnasium. Na het middelbaar wil ik Taalwetenschappen gaan studeren, of misschien Pedagogische wetenschappen, in Utrecht.
Ik dans al ongeveer mijn hele leven, alle dansvormen, al concentreer ik me tegenwoordig vooral op lyrical, modern en ballet.
Ik ben ook een fanatiek lezer en schrijver, al ben ik erg goed in dingen niet afmaken.
Ik teken al een aantal jaren serieus en ben er aardig op vooruit gegaan, mede met dank aan mijn geliefde Bamboo tablet ook digitaal.
Ik zit vaak op de computer, vooral bezig met rpg's, dat ik ook al een flink aantal jaren doe, schrijven, tekenen en bewerken.
Ik ben dol op muziek, en mijn muziekkeuze is erg gevarieerd en ligt ver uit elkaar. Een aantal van mijn favorieten zijn Enter Shikari, Your Demise, Imagine Dragons en Bastille.
Verdere info... Ik ben panseksueel, wat betekent dat ik op mensen val ongeacht hun geslacht of sekse, ik heb twee katten genaamd Chippie en Noodles en een amerikaanse bull/cane corso genaamd Bo, ik ben een fanatiek tumblrer, en heb vele obsessies, waaronder de shows Supernatural, Doctor Who, Sherlock, Hannibal en Teen Wolf en de podcast Welcome to Night Vale.
De boeken die ik graag lees zijn onder andere Harry Potter, Hunger Games, The Mortal Instruments, de meeste boeken van Dan Brown, en wat oudere boeken als Catcher in the Rye, The Book Thief en The Picture of Dorian Gray.

Goh. Oke. Dat is het wel I suppose.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heraisedyoufromperdition.tumblr.com
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptyza okt 05 2013, 13:31

HEY, LILY!!!!! 8D

Wat leuk dat je hier ook bent!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Emptyza okt 05 2013, 13:53

Welkom Lily! Leuk dat je ook mee wilt doen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Gesponsorde inhoud





Stel je even voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je even voor.   Stel je even voor. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel je even voor.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [kladblok] ideeën voor - the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: overig :: cafe-
Ga naar: