cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 11:19

Jongin:
Meteen deed ik me shirt weer omhoog en teamin liep daar op lachend weg. Ik ging hem zo hard slaan!.'auw!' bracht ik pijnlijk uit toen ze me intapte. Ik ademende langzaam uit.

Ik pakte de spullen en liep de deur uit. 'kom je dan,' Ik slofte door de gangen heen. 'hoe ging je fotoshoot? je moet me wel wat van die foto's sturen heh!' glimlachte ik trots.

Lennie:
'JAH! okey das waar!' ik wilde eerste tegen stribbelen maar kom op hij had dik gelijk. Ik zwem naar hem toe. Klemde me voetne rond zijn heuepen en sloeg me arm rond zijn schouders. 'hop hop naar mijn handdoek!' lachtei k en deed net of hij mijn paardje was. Yixing lachte en liep het water al uit. 

Ik ging jongdae echt niet meerl os laten dus hij moest memaar heel de weg naar de hallen dragen!. Yixing droeg me spullen.

Bij de deur aangekomen lied ik me zakken. 'Heft beakjhyun nog... gereageerd' vroeg ik zacht terwijl ik naar de deur keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 14:42

Marlon:

Ik was klaar.met het intapen en we liepen over de gang weer terug naar de kamers. Hij vroeg naar mn fotoshoot. Meteen stopte ik met lopen en keek naar de vloer. Ik was dat bijna weer vergeten.. ' ze wouden me niet' zei ik zacht. Wou het er eigenlijk niet over hebben.. ' als je fotos wilt moet je lennie maar veagen' ik snauwde haar naam echt wel hard. Maar als ze er gewoon niet geweest was.. dan was het trucje van baekhyun een succes geweest.

Chen:

Met lennie op mn rug en yixing achter ons aan met de spullen liepen we door de gang heen naar de kamer. Toen we aangekomen waren vroeg lennie of ik al bericht gehad had van baekhyun. Ik pakte mn mobiel en zag het berichtje van baekhyun ' hij vraagt of jij of marlon dan bij ons op de kamer komt' stelde ik de vraag aan dr door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 15:00

Yixing:
Ik luisterde mee met wat ze bespraken. 'Marlon kan beter bij ons. Dan heeft ze jongin en baekhyun.. en eigenlijk zie ik het niet zetten dat marlon en baekhyun in een hotel zitten' dat laatste zei ik een beetje lachend. iedereen wist bijna al waarom de jongens en meisjes gesplitst op school. En om dat nou dan maar hier weer te doen. zag ik niet echt zitten. 

Lennie:
'mij maakt het niet uit' ik glimlachte en luisterde naar yixing. 'Vind het goed zolang ik maar niet aan marlon hoef te denken' en bam i kwas weer wit. Het was een soort van code woordje geworden om me ziek te laten voelen. opzich wel handig als je moest acteren dat je ziek bent. 

Jongin:
We kwamen bij marlon haar kamer deur aan. Ze had net verteld dat dat als ik een foot wilde ik het maar aan lennie moest vragen. i hoorde aan haar stem hoe walging er uit kwam. Ik ging niet verder vragen. Dat zou en heel domme actie izjn!  
Bij de deur stonden yixing jongdae en lennie ik ving opdat ze wilde ruilen. Ik draaide me naar marlon 'kom jij dan op onze kamer?' ik wees naar lennie
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 15:25

Marlon:

jongin ging gelukkig niet verder over de fotoshoot. toen we dichterbij mn kamer kwamen zag ik haar alweer staan met yixing en jongdae... jongin draaide zich naar me toe en vroeg of ik dan bij hun op de kamer kwam ' graag' zei ik en draaide me om om naar hun kamer toe te lopen. ik ging echt niet bij haar op de kamer. dan gingen er gewonden vallen.. en ik was het niet. ' kom je?' vroeg ik aan jongin.

Chen:

het maakte haar niet uit.. maar wat yixing zei was wel de meest handige oplossing. om baekhyun en marlon weer alleen in een kamer te zetten... yeah dat was misschien ook geen handig idee. in mn ooghoek zag ik jongin en marlon al aangelopen. ze hadden het blijkbaar opgevangen en marlon liep alweer weg. * marlon en ik ruilen wel. ze komt jullie kant al op * stuurde ik naar baek. ' dan is dat dus geregeld. ' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 16:01

Baekhyun:
*oooh! das dan goed geregelt! wacht haar hier wel op* stuurde ik terug en keke naar jongdae's bed.. zou ze daar in willen. man wie wil er nou in jongdae bed. Ik vroeg het zo wel aan der. Het leek een eeuwigheid te duren tussen JOngdaes smsje en de aankomt van marlon zelf. I kwas op me rug gaan liggen met me benen omhoog. Het moment dat de deur open ging en marlon binnen kwam lied ik me van het bed rollen op ne knieen en keek op.' DAT DUURDE LANG!' jammerde ik en keek haar aan. 'dus je duft een nacht hier te slapen! tussen 3 jongens!' lachte ik blij en wees naar het bed.' Je mag zelf kiezen! heb ik net besloten' ik keek jongde en yixing snel aan dat hun ok maar mee moesten doen.

Yixing:
Jongin en marlon kwamen aangelopen en draaide zich ook vrij snel weer om. Okey dat was makkelijker geregeld dan ik verwacht had. Ik slofte achter hun aan en al snel kwamen we bij de kamer aan waar drama byun wachte. 'HEt is maar 2 minuten' merkte ik op. Die jongen leefde echt in een andere tijd zone. Twee minuten waren kei snel voorbij. Je hoefde maar een keer met je ogen te knipperen en we waren al weer 2 uur verder!. Ik wilde naar me bed lopen maar hoorde byuns voorstel. Ik zuchte keek nog een keer naar me bed. ik wilde neit ruilen.. ik wilde gewoon slapen in het bed waar ik al een maand in lag..

Lennie:
De rest liep weg. Dat ging snel.. in e kamer aangekomen ging ik op me eigen bed zitten trok me knieen omhoog en zuchte lang en diep.  Ik lied me achterover inbed vallen. 'hoelaat begon morgen het concert?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 17:12

Marlon:

yixing kwam ook achter ons aan en we liepen naar de kamer van de jongens toe. toen we aankwamen werden we gebombadeerd door een zeurende baekhyun dat het lang duurde. ik moest beetje lachen. ' tuurlijk durf ik dat wel' zei ik terug. ik mocht zelf een bed uizoeken, ik keek dus even rond en wees naar baekhyun's bed. als ik in een vreemd bed ging slapen, dan wou ik wel een bed met een vertrouwde geur.

Chen:

ik ging op het bed van marlon zitten. lennie vroeg hoelaat het concert begon morgen. ' 7 uur savonds begint het.. maar natuurlijk nog alle voorbereidingen en laatste repetitie' zei ik tegen dr. ' dus morgen tegen 9 uur beginnen we volgens mij' ging ik nog verder. ik liet me nu ook achter over vallen op bed. ' het gaat morgen echt beginnen' ik was beetje nerveus.. maar op een gezonde manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 17:28

Baekhyun:
Ze koos mijn bed!. Meteen door ik van het bed af op die van jongdae. Ik keek haar met grote speelse ogen aan. "Nee byun er gaan geen spelen spellen spelen. Gewoon slapen" hoorde ik Yixing zeggen. "Oké" zei ik zacht en kroop in jongdae s bed.

Ik kon niet bepaald slapen.. Toen ik dacht dat iedereen stil was. Kroop ik uit bed en Leo naar marlon toe. Ik ging naast haar zitten. Voorzichtig pakte ik haar hand beed. Ik wilde bij haar slapen maar durfde niet echt.. Ja wat raar is want byun durft alles!. Nou dit dus niet.

Lennie:
Ik luisterde naar zijn stem. "Komt vast allemaal wel goed!" grijnsde ik. Ik lied mee naar andere vallen. " bedankt dat je hier alle slapen " zei ik zacht waarna ik me bed uit sprong me omkleedde een terug naar bed ging. "Trusten".

Rond en uur of 3 s nachts kon ik nog steeds niet slapen. Ik sloop me breed uit in de hoop daar jongdae niet wakker zou worden en liep met me mobiel dit de gangen naar het dak. Daar ging ik zitten. Ik wilde luhan bellen heel graag. Welke zijn stem horen en tot rust komen. Maar ik durfde niet meer. Het was veel te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 17:42

Marlon:

ik liet me op baekhyun's bed vallen en kroop meteen onder de dekens. ik zag baekhyun zn hoofd wel, maar gelukkig was yixing er om het meteen af te schieten. soms zou je vergeten dat die twee bijna even oud waren.


ik viel redelijk snel inslaap. maar was ook een best lichte slaper.. word snel wakker van geluiden en bewegingen. ik werd dus toen ook wakker toen ik iets mn hand vast voelde pakken. ik opende mn ogen en zag baekhyun naast me zitten ' cant sleep?' vroeg ik zacht.

Chen:

ze bedankte me dat ik hier bleef slapen. ' yeah sure geen probleem. is compleete win win situatie. hoop maar dat het af zakt' zei ik en draaide me om in bed en viel vrij snel in slaap. ' good night' kwam er nog nauwelijks uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 17:47

Baekhyun
Ze sliep zo mooi. Wacht ze bewoog! Meteen lied ik haar hand los. Ik knikte. Ik kon echt niet slapen. Ik keek naar de dekens. "Mag ik?" vroeg ik voorzichtig.

Lennie
daar zat ik dan met me mobiel in me handen. Niet durft om te bellen. Ik had dingen geschreven maar niks gestuurd. Na even zuchtte ik een legde me mobiel weg. Doordat ik dat ongecontroleerd deed verdomd ik een punt naar luhan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 18:02

Marlon:

hij vroeg of hij mocht. ik was iets te slaperig om meteen antwoord te kunnen geven. ik kroop wat verder naar achteren en deed de deken omhoog als teken dat hij er bij mocht. dat bedoelde hij toch? of niet ? was ik nu raar bezig...

Luhan:

midden in de nacht werd ik wakker door mn telefoon. slaperig greep ik naar mn telefoon en opende hem. ik verblinde bijna door het licht. na een paar minuten toen mn ogen gewent waren opende ik het berichtje.. he lennie? ik had dr niet meer gesproken zins dat gedoe met anorexia enzo... maar wat deed ze wakker... morgen zou de tour toch beginnen? * moet je morgen niet vroeg opstaan?* stuurde ik maar terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 18:09

Baekhyun:
Ze deed de dekens op meteen schommelde ik blij op me plek. Zo zacht mogelijk kroop ik bij haar in bed. Ik sloeg me armen rond haar heen. "Thanks" zo ik zacht en ging naar niet met los laten. Nee wacht. Langzaam leeg ik haar los een keek op of ze het wel wilde. Want ik zag het misschien niet maar iedereen zei dat ze bang was van aanrakingen.

Lennie:
Mr mobiel ging af. Geschrokken keek ik naar me scherm. Ik had luhan een stomme punt gestuurd.. Oh wat een schaamte.. Mee wangen werden rood maat om hem nu te gaan negeren door mr eigen beschamende fout "sorry had ik je wakker gemaak? Sad . Nee kan niet echt slapen. :'( *
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 19:28

Marlon:

baekhyun kroop bij me in bed. oke dan had ik het dus wel goed begrepen. ik voelde zn armen rond me heen, maar ook snel weer weg. hij had waarschijnlijk van anderen gehoord over mn panische gedrag over aanrakingen enzo.. maar ik had daar nooit last van gehad bij hem. ik kroop dichter naar hem toe en legde mn hoofd op zn borst. ' lets get some sleep' zei ik.

Luhan:

ze stuurde terug of ze me wakker gemaakt had. en dat had ze inderdaad, maar we waren morgen toch vrij.. * yeah, maar maakt niet uit. morgen vrije dag duss.. maar hoezo niet? je moet morgen wel fris en vol energie zijn* stuurde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 19:32

Baekhyun:
ztoen ze mij beet pakte was het een teke dat we konden gaan slapen. 'truste!' ik kroop helemaal onder de dekens en ging haar niet meer los laten!.

Lennie:
*Heb geen rust in me hoofd. En die medicatie werkt op dit moment ook niet echt..* stuurde ik en zuchte. *heb een fotoshoot gehad vandaag* stuurde ik er achterna. *maar...*

*heb die van marlon afgepakt. Sad zo voelt het..*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 19:39

Luhan:

ai... dat moest vast wat stress meenemen... * hoezo dat dan? * hoe kon ze dat nou afgepakt kunnen hebben van Marlon... ze was vast dan ook echt pissig... en dan kregen ze weer ruzie.. ik zag het al helemaal weer gebeuren.. * hoe kun je een fotoshoot afpakken?*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Emptyzo maa 27 2016, 19:46

Lennie:
*kan ik je bellen?* stuurde ik terug. hij reageerde er niet echt op. Ik zuchte en voelde de tranen op komen. Ik kneep in me mobiel.. dna maar zo. *Jongdea en ik hebben al de hele tijd weddenschappen.. En eentje er van was een camera in handen krijgen. Nou waren we dus in de maron haar pauze naar de fotograaf gegaan en gevraagt of we even zijn camera beet mochten houden.. En toen wilde die man niks anders dan dat ik de foto shoot deed.* Ik las het terug. 

*ik had nog nee gezegt!* stuurde ik er snel achterna. Me gezichtveld werd wazig door de tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: