cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptydo nov 05 2015, 15:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'ik pakte de oortjes van mijn muts beed. 'maar hoe dan?' vroeg ik en keek naar beneden naar het pluizige beestje. ik ging achter leo staan en hurkte ook een beetje. 'dadelijk bijt hij.' zei ik zo zacht mogelijk om het onijntje niet te laten schrikken. in me jaszak had ik nog een af gepelde makke kastandje zitten. deze gooide ik voor het konijntje neer. het beestje begon er aan te snuffelen en pakte het op met zijn schattige voor pootjes. 'zie die tanden dan.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'Zane je bent in Nederland~ het is misschien wel de land van de druks maar dat betekend niet dat iedereen het neemt. Hihihi.' Lachte ik en sloeg een arm rond zijn nek. Ik kietelde hem daar zachtjes met mijn vingertopjes. 'Zullen we eens uit gaan in een Nederlandse club? Dan kun je het zien. Ik ken wel wat danse clubs. Iedereen met ritme in zijn lichaam komt daar wel binnen. Heb daar vroeger vaak hiphop gedanst ik ontmoete daar een jongens die freestylede. Hij was best aardig en wilde het me ook leren. Ik was gelijk helemaal weg van hem. Hihi' vertelde ik verlieft en dag terug aan de tijden dat hij nog zo normaal en lief deed. 'Maar de tijd veranderde hem hij kwam niet meer opdagen bij wedstrijden en ging vaak vreemt met andere meiden en ging om met de verkeerde gozers. Nu nog steets ookal zit hij op dezelfde school. Het gaat kets beter met hem maar hij heeft zijn kansen vergooit. Zelfs meer dan dat hij verdiende.' Vertde ik iets soberder en legde me hoofd tegen zijn borstkast. 'How is your dance?' Vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyvr nov 06 2015, 13:33

Leo:


‘’hij is toch juist schattig!’’ zei ik en probeer het beestje te aaien. ‘’Hij is helemaal niet gevaarlijk!’’ maar toch ging ik voor Angelina zitten zodat ik haar zou kunnen beschermen voor dit super gevaarlijke beest!. Ze gaf hem eten en hij begon echt meteen te eten. ‘ben benieuwt of hij de winter door komt. Hij ziet er erg mager uitt’’ zei ik zachtjes en bezorgt. Toen het beestje de kastanje op had stond ik op. ‘’Laten we terug lopen ‘’glimlachte ik met me zakken vol met kastanjes en andere rotzooi.


Zane


Ze stelde voor om uit te gaan hier in de clubs.. Maar hey ze kon het me toch niet kwalijk nemen dat ik in 3weken nog niet gewent was aan alles hier!. ik heb in new york kai lang geleeft. toen ze begon over een andere jongen werd ik best wel jaleors. best wel heel jaloers.. Ik slikte .’’goed genoeg’’ zie ik zacht maar stik jaloers. ‘’Wie is het dan?’’ vroeg ik om net te doen of ik interesses had in die jongen… en haar maar echt. Ik was jaloers.. hoe vaak had ik ook al weer verteld dat ik jaloers was.. nou ik kan het nog een keer zeggen. I was echt jaloers!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyzo jan 10 2016, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Kunnen we het niet mee nemen? Ik wil niet dat het dadelijk dood gaat.' Zei ik bezorgt en gooide nog een eikeltje naar het konijntje toe. 'We hebben nog wortels en sla in de koelkast.' Vertelde ik en hurkte neer bij het beestje. Leo stond voor me en beschermde me tegen het beestje met de scherpe lange tanden waarmee hij een eikeltje op peuzelde. 'Leo Leo Leo!! Dan word het onze baby! En gaan we hem samen verzorgen!' Riep ik blij en begon Leo spontaan te omhelsden. 'Nemen we hem meeeee?' Vroeg ik en gaf Leo een kus op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Je kent hem toch niet.' Zei ik en streelde een hand door zijn speelse haren heen. Ik kroop iets meer tegen hem aan. We zaten bijden op de bang te staren naar de tv waar een van mijn favoriete drama's op stond. Met een hand ging ik over zane zijn bovenbeen heen. 'Wil je vanavond uit of morgen avond?' Vroeg ik en pakte me buik weer beed de krampen begonnen weer te steken. Ik legde me hoofd tegen zijn borstkast aan en kreunde lichtjes. Leo en Angelina waren buiten een wandelingetje aan het maken en precies vandaag was ik ongesteld!! Zo niet eerlijk. Ik moest Leo hoe dan ook nog bedanken dat hij dit allemaal voor me gedaan had. Maar hoe ging ik dat doen? Misschien een massage of iets. Zou hij dat leuk vinden? Met me hand die op zijn schoot lach kroop ik iets omhoog totdat ik bij zijn kruis kwam. Zou het te snel zijn of? Nee ik kon het niet. Niet nu. Zeker niet na gisteren niet dat ik nog veel weet eigenlijk. Volgens Angelina had ik me klem gezopen die avond. Vandaar dat ik zo bar misselijk was vanochtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyzo jan 10 2016, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ze smeekte of we hem mee konden nemen, Ik schudde me hoofd en keek haar aan. '' het is een schat van een beestje mar als we het mee nemen zal het eerder dood gaan van de stress en alles'' legde ik haar uit. ''het is een wild beestje'' ik glimlachte en pakte haar hand beed. en trok haar naar me toe. ''laten we terug gaan me tenen vriezen'' ik trok haar in een knuffel. NA even zo gestaan te hebben wilde ik haar terug naar binnen trekken. Het beestje kon echt niet mee.

Zane
Ik pakte haar beed en probeerde haar hand te nergeren. wat moeilijk ging want ze was zo sexy. ''We moeten morgen naar school dus we gaan niet uit'' zei ik rustig en tork haar dichter naar me toe. ''morgen kan wel okey??'' Ik wreef n me ogen de film was zo saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyzo jan 10 2016, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Maar dan gaat het dood?' Zei ik sober en pakte leos hand beed. Zullen we dan om de twee dagen bij het konijntje kijken en hem eten brengen?' Vroeg ik 'dan mankement gewoon elkekeer een wandelingetje in het bos.' Moedige ik aan en liep met Leo mee om het pat te vervolgen. 'Leo zullen we zo ergens lunchen. Bij dat pannenkoeken huisje? Of een broodje?' Vroeg ik en swiepte met onze handen heen en weer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Beloof je dat?' Vroeg ik en probeerde hem aan te kijken. Ik lag zo eigenlijk best lekker bij hem. Zo met me hoofd tegen zijn borstkast aan. Langsaam maar zeker viel ik in slaap. Me hand kroelde af en toe tegen zijn Dick aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 10:03

Lei:
Ze stelde dan maar voor om in de twee dagen et langs te gaan. Ik schudde mr hoofd. "Nee elke dag in de pauze zelfde tijd!." glimlachte ik. Ik wist ook wel dat dat beest nooit terug ging komen. Maar het was het proberen waard. Toen weer terug koeien een kind mee hand er bijna uit zwaaide stelde ze voor om te gaan eten ergens. Ik knikte een naam haar mee naar een net geopend Koreaans restaurant. Hier kon je je eigen vlees bakken Enzo. Een dat deed ik dus ook. Ik voerde vlees stuk voor vlees stuk aan Lina. Ik lied haar proeven wat de Koreaanse keuken inhield. Niet dat ik veel met Korea had. maar her was wel een soort van 'geboorte land'.

NS het eten gingen we uit waaien op het strand. De ze was bedekt met weetje schuim koppen een het waaide zo hard dat onze geen wandeling 2 uur duurde. Een de terug weg toen weer wind mee hadden maar een half uur. Ik had haar op de heb weg mijn jas gegeven zodat ze het niet koud zou krijgen.

Toen weer werd binnen waren hadden w geen honger of zin in avond eten. Daarom ging ik achter de piano wat oefenen. Tegen de avond zorgde ik dat kind een Joyce beide in bed lagen. Ik trapte Zane er uit een besloot op de bank te slapen. Dit vent ging niet meer bij de meiden in de buurt komen.. Ook al had hij nu niet gedronken of iets.

Zane:
Ik knikte dat ik het beloofde. Een jr raad het nooit.. De rest van de dag zat ik daar vast op de bank.. Meer een meid dit constant aan mijn little Zane zat. Een wat kon ik doen niks!... Ik moet naar door stomme Meisjes serie kijken.. Ik had vandaag gewoon met mijn maten weg kunnen gaan. Tegen de avond stuurde die andere jongen me weg. Maar goed ook ik zou het niet langer uithouden hier.

De volgende dag volgde ik gewoon de les tot Savonds laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 19:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Het was een geweldige dag. We gingen samen heerlijk eten en vervolgens een strand wandeling maken. Leo had mij zijn jas gegeven. Wanaar ik zei dat hij niet ziek moest worden. Tegen de avond aan hadden we bijden geen honger. Leo had wat voor joyce gebakken en vervolgens zane het huis uit gegooit. Ik lag in bed en jocye ook. Maar het was koud en ik miste me baby boy. Ik kroop zachtjes uit bed en sloop naar de huiskamer toe. Daar lag Leo onder een dekentje op de bank. Ik ging naast hem zitten en sloeg me armen rond hem heen. 'Mag ik bij je liggen.' Vroeg ik zachtjes en kroop zonder pardon onder de dekens. Ik schoof Leo met me kond opzij of ging gewoon boven op hem liggen. ik legde me gezicht tussen zijn schouder en nek in me borsten lagen heerlijk op zijn lichaam en me benen tussen die van hem in. Ja, dit lach veel beter. Nu zou ik wel kunnen slapen zo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
*K.O*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik lag net lekker! tot er iemand ineens tegen me aan drukte, Ik glimlacht en zei niks maar knuffelde haar wel terug.Ze ging me dood nog worden!. nee niet omdat ze opme lag maar om hoe geweldig ze is. Alles aan haar.. het was. zo heerlijk!. 

Ik probeerde te slapen maar het lukte niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Leo....' Vroeg ik zachtjes. 'Ik hou zo veel van je.' Vervolgde ik en gaf hem een kusje in zijn nek. 'Laat me nooit meer alleen.' Smeekte ik haast als een verzoek aan een angel. Met me vinger topjes ging ik kort door zijn haren heen. Heel me lichaam voelde steeds zwaarder aan, ook me ogen en hersens. Net alsof er bakstenen in zaten inplaats van zaagsel. 'Mmmmmmh je ruikt zo lekker!!!!' Momelde ik en snoof zijn geurtje op. Met me armen begon ik hem te verstrikken in een wurgknuffel. 'Doe je morgen weer de was~' vroeg ik aan hem en drukte nog een kusje in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 19:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
''i kga je echt nooit in de steek laten'' zei ik zachtjes en greep haar steviger beed. ''Wat er ook gebeurd mijn liefde voor jouw zal nooit veranderen!'' Ik werd stil en dacht na. jesus wat praatte ik veel bij haar in de buurt!. toen ze begon over de was lachte ik binnenmonds. Dat was een afknapper maar natuurlijk ging ik dewas wel weer doen!/ Vond ik niet erg om te doen dus reageerde er ook niet op. 'weltruste'' zei ik zachtjes. Ik voelde haar gewoon in slaap vallen. haar ademhaling werd rustig en haar greep werd ook iets slapper. 

De volgende ochtend had ik zwaar last van me rug. I khad ook niet al teveel geslapen. Maar niet dat ik het erg vond. Ik had heerlijk met Lina geknuffeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 20:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik was al iets eerder wakker en had een eitje voor op brood gebakken. En zoals altijd bedoelde ik het super lief maar smaakte het altijd anders. Ik kwam aan zetten met een bord geroosterd brood en een misvormt gebakken ei. 'Kijke eens Leo~' zei ik verlieft en gaf hem een kus. Ik moet nu naar de les. Hard trainen enzo wil niet in die afval groep zitten, ik wil hier zeker langer blijven.' Vertelde ik en pakte me notiets boekje. Snel liep ik nog even terug en gaf Leo nog een lekkere smakkerd en rende er vandoor.

Heel de middag was het hard trainen dansjes leren binnen een uurtje en deze nog goed uit voeren voor de leraren ook. Ik was echt op en we hadden nog zoon 5 uur te gaan. Na het dansen kregen we zingen rappen en dat soort dingen. Gevolgt door visual trucjes.

De dag was voorbij ik kwam de huiskamer in gestrompeld en lied me voor over vallen op de bank. De eerst komende uur kwam ik er niet meer van af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 11 2016, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
de geur van aangebrande ei kwam me neus in. En het was waar Lina had gekookt en haar kook kunsten waren niet de besten. Ik glimlachte en pakte het aan. ''bedankt'' zei ik zachtjes en begon te eten. HEt smaakte zo apart.. ja apart was de goede woordkeuzen maar ik at het netjes op. Daarna ruimde ik alles op deed de was. E ndaarna was me eigen kwamer aan de beurd om te op te ruimen. daar waren al die honden haren. Ook dit ruimde ik op tot alles netjes was. Daarna was het tijd mo naar zang te gaan.

Ik volgde de lessen en tegen de avond ging ik naar me kamer. Ik schreef weer een keer in me dagboek en daarna besloot ik te koken boor Josh en zijn hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptydi jan 12 2016, 15:37

josh
ik zat eerst in me logeer kamer te schrijven aan een nieuw nummer. totdat de stofzuiger me rust verstoorde. 'hey!' zei ik staant in de deur opening. leo was aan het stufzuigen en poetste het hele huis. 'dude wat doe je? dat heb je van de week ook al gedaan?' vroeg ik. zowel me hond als ikzelf keken bijden emt een schuin hoofd uit de deurpost naar leo en zijn stofzuiger.

na een tijd ging ik op de bank zitten met me hond. wat k-pop kijken op tv. 'leo, wat weet jij eigenlijk over k-pop.' vroeg ik aan hem. 'wat vind je bijvoorbeeld van deze meidengroep?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 18 2016, 21:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
ik was echt dood en op van alle trainingen. Joyce kwam naar me toe en plofte naast me op de bank. 'wat gaan we eten vandaag?' vroeg ze vermoeit. 'aaaaaaah heb zoon honger maar ben 3 kilo te zwaar... volgens de trainer....' jammerde ik en ging tegen Joyce aan liggen. 'zullen we dan maar sla eten... met noten en fruit?' vroeg ze even vermoeit terug als ik me voelde. ze legde haar handen op me buik en begon me zachtjes te aaien en aan me kleidng te zitten. 'ooh hou op! ga jij het brengen ik kan echt niet meer.' piepte ik en duwde haar speels van de bank af. al kruipend kroop ze over de grond heen en pakte de slade kom en maakte wat eten voor ons bijden klaar.

al etend zaten we op de bank tv te kijken. onze favoriete k-drama. het ging over een band groep waar een lid uit misten en zijn tweeling zusje zijn plek tijdelijk van moest in nemen. 'omg wat zou jij doen als je hem was? vroeg ik en wees naar een van de leuke jongens. 'ik zou z hard met haar gaan neuken echt!! kan niet schelen dat ze zien dat we dan gay lijken omdat ze als een jongen verkleed is. lachte ze en at nog wat sla uit de schaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Emptyma jan 18 2016, 22:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
josh zeurde dat ik weer schoonmaakte 'je hond laat te veel haren achter.'' zei ik rustig waarna i kde stopzuiger opborg. ik ging achter me piano zitten waar ik ook uitzicht had op de tv. ''geen idee.. nog nooit echt aandacht aan besteet. me zussen vinden het geweldig dus herken sommige nummers maar vind het niet echt interstant'' zei ik rustig en keek naar de groep ''meiden groepn zou het neit weten'' ik glimlachte even en keerde toen weer naar me piano
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: