cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 17:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik bewoog iets minder met me heupen toen Leo bezig was met mijn kondje. Zijn stem klonk zo lief en rustgevend. Ik probeerde rustig te blijven en goed in en uit te ademen. Bij elk beetje dat ik rustig uit ademde zakte hij er steets dieper in. Het voelde eerst een beetje naar aan maar toch echt mega apart. Ik moest voor over gebogen blijven tegen zane zijn lichaam aan heel zachtjes begon ik weer met mijn bewegingen. Hoe verder Leo er in zakte hoe meer ik af en toe een lichte kreun gaf. Oké dit was stiekem best lekker op die rare druk in me onderbuik na dan. Leos handen voelde zo vijn aan rond mijn heupen. 'Ummh, Leo.' Kreunde ik zachtjes van zowel zenuwen en opwinding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 17:46

Zane:
Het moment dat door jongen en weg naar binnen baande voelde ik mr schuldig. Hij was zo voorzichtig met zijn meisje je zag het aan elke beweging. Ik wilde stoppen. Zijn vriend nemen waar hij zo voorzichtig mr was ging mr te ver. "Oh aan" kreunde ik toen ik voelde hoor het strakker werd. Ik kon zijn Dick gewoon voelen. Gooide mr hoofd naar achteren. Holi zijn Dick voelde goed! Wacht ik moest genieten van het meisje. Ik kon net sporen met kreunen een drukte flink een hard door tot ik de hand van de jongen op mijn heup voelde een mr ruig terug een bed duwde. Hij keek mee boos aan.

Leo:
Het ging goed een volgend mij vond ze het lekker. Nu ontspande ik zelf ook meer. Dit geboren was echt extreem lekker. Maar toen de jongen haar steeds harder naam drukke ik hem met een vrij hand lang Lina het matras in. Als hij haar pijn ging doen was hij zi dood..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 18:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Zane zette een standje bij en begon snellere slagen te maken die totaal niet overeen kwam met die van Leo. Ik slaakte een kreun van de plotse bewegings verschil. Heel me buik tintelde en het voelde echt mega raar en af en toe pijnlijk. Vooral toen zane begon te bewegen. Ik kneep even me ogen dicht wn probeerde te genieten. Zijn Dick voormaat was echt anders dan die van Leo. Hij was kroter en dikker. Misschien was het dan toch waar dat asians een kleinere Dick hadden. Ik kon Leo wel zoenen toen. Ik merkte dat hij zane zijn heupen terug het bed in drukte. Maar van uit deze posietsie ging dat niet. Ik pakte leos handen beed en trok ze meer naar me toe tot dat ze op mijn borst en zaten. Of rond mijn middel gekleemt waren. Gewoon effe lekker knuffelen. Ik keek zane aan met zoon blik van kijk zo doe je dat! En zo hoort het, schaam je diep zane! Ik lied me heupen voledig op zane zijn dik zakken en slaakte een hardere kreun. Dit was en te diep, te strak en toch best opwindend. Maar vooral spannend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik had meteen een warme douche genomen en de kraan op me doos gezet. Omg wat voelde dat lekker ontspannend! Al die waterstraaltjes die tegen je huid aan spuiten. Heel me lichaam had ik in gesopt met seep. Na het douche droogde ik me af, en keek naar mezelf via spiegeltjes. Ik wilde weten of het nu al rood was of niet. Ik had nog nooit eerder anaal gedaan, hopelijk was dit de laatste keer. Ik wil Eric terug. Dacht ik balend en begon in mezelf te jammeren met een elastiekje zette ik me haren in een staart. Dat het nog nat was kon me een worst schelen. Ik trok een la open en pakte er wat kleren uit. Ik deed me pyama aan en ene warme dikke trui. Vervolgens slenterde ik naar de keuken en pakte daar een sterke drank fles. Misschien zou ik door de drank dit avondje vergeten. Ik mocht Eric niet meer missen ik moest over hem heen komen hij was tenslotten een grotere eikel dan zane. Zane kon lief zijn maar ik wist nu al dat ik hem niet moest laten drinken. De vles zette ik aan me mond en nam een paar flinke slokken. Dat zoenen met Lina was best wel weer lekker. Misschien moes tik dat gewoon vaker doen als Leo er niet was of misschien met Leo er bij en dan zonder zane. Dat zou leuker zijn. Hoopt ik. Nee gewoon alleen met Angelina. Weer lekker aan elkaar kunnen zitten en met elkaar spelen die tijd miste ik echt. Ergens van binnen was ik stiekem verlieft op haar. Maar de woorden die ze zei op de avond dat we voor de laatste keer een soort van met elkaar sex hadden deden me nog altijd pijn. Ookal hadden we geen relatie toch voelde het zo echt. Met een bonzend hoofd zette ik de fles met een klap neer op de salon tafel. Alles spookte door me hoofd heen lina haar genietende gezicht haar lekker speelse tong en haar prachtige borsten. Alles was mooi aan haar op haar eigen manier. Ik schudden me hoofd heen en weer.

Flashback:
'Lina denk je nog vaak aan het gevoel als je savonds i bed licht en naar het plafon staart zoals nu?' Vroeg ik en leek van de witte lege plafon naar het meisje naast me. Ze knikte. Nog elke dag. Die eerste keer met hem was het zo tof!' Zei ze verlieft op het gevoel en begon lichtjes te stralen. 'Maar jammer dat papy hem te oud vond... Kom op hij was maar 3 jaar ouder dan ik!' Jammerde ze jaloers. 'En jij?' Ik knikte bevestigend. 'Jap, ik ook wel regelmatige. En vooral als ik bijna weer ongesteld moet worden dan is het al helemaal erg! Net alsof alle hormonen in me schreeuwen tegen elke leuke jongen: neuk met me, neuk met me!' Zei ik op een grappige manier zodat we alle twee in de lag schoten. We draaide met onze gezichten naar elkaar toe en bekeken elkaar lichaam grondig. 'Hoe begon hij bij jouw?' Vroeg ik aan haar. Ze begon vreet te glimlachen en vertelde uit gebreid hoe hij het bij haar deed voornamelijk het voorspel. Het klonk echt heel schattig hoe ze alles uitlekte. 'Alleen dat zoenen is echt zo verschikkelijk moeilijk! Dat met je tong!' Zei ze nog liever en trok er een lachwekkend gezicht bij. 'Zie moeilijk is het niet! Je moet gewoon die van hem volgen en niet constant rond draaien of iets. Gewoon rustig zonder al teveel speeksel.' Legde ik uit en bewoog me tong buiten mijn mond. Bijden schoten we weer in de lach. Ik wenkte naar haar dat ze dichterbijer moest komen. Als een rupsje kroop ze dichter naar me toe. 'Waarom oefen je niet met mij? Dan kun je ingeval goed zoenen als je weer ene jongen tegen komt in de club of op een schoolfeest.' Stelde ik voor en keek haar zwoel aan. 'Is dat dan niet gek?' Vroeg ze verlegen en verstopte haar gezicht achter de dekentjes. 'Natuurlijk niet. Het is bijna het zelfde alleen hoe je je bij mij niet te schamen als je iets fout doet.' Legde ik uit en keek met een vriendelijke blik naar mijn beste vriendin. Ik zag haar twijvelen en toch ook na denken dat ze echt graag goed wilde zoenen en niet af gewezen wilde worden op het feit dat ze niet lekker kon lebberen. 'Okee.' Zei ze zachtjes en trok langsaam de dekentjes voor haar mond weg. 'Okee laat mij maar beginnen. Doe je ogen dicht en probeer mij een beetje te volgen.' Fluisterde ik en pakte haar wang beed toen ze haar ogen sloot. Voorzichtig gaf ik haar eerst een kusje. Vervolgens nog een kusje tot dat ik een kusje terug kreeg van haar. En ik kon beginnen met het lichtjes knabbelen van haar lippen. Ze begon spontaan te giegelen en stopte er mee. 'Nouuw!! Dat voelt raar!' Piepte ze en dook weer in de dekens. 'Eyh! Als ik je vriendje was dan zou ik echt nu met me ogen rollen.' Plaagde ik haar met een serieuse stem alsof ik het zat was. Meteen begon ze beteuterd te kijken. 'Okee... I wil try it.' Piepte ze schattig en sloot weer haar ogen.
(Tikt verder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 18:46

Zane:
Elke keer als ik zijn Dick voelde Spande me buik zich meer aan. Een met een laatste slag kwam ik. Ik rode mee ogen weg een kwijlde haast. Okey dat was vrij snel... Ik bleef uitgeput liggen. Me Dick werd weer slap terwijl de meid op me bleef zitten. Ze had de jongen stevig beet door echt super lieve tegen haar deed. Ik slikte. Okey misschien moet ik new York achter me laten net als de alcohol want volgens mij waren de meiden nog niet zo ver als daar. Ik begon me langzaam echt kut te voelen.

Leo:
Lina pakte me handen beet en begeleidde deze naar haar borsten. Ik leunde voorover zodat mijn lichaam tegen de jaren aandrukte. Stiekem hoe ik niet dat dit de laatste keer was. Want het voelde best wel heel lekker aan. Ik zittend een beet zachtjes haar rug een masseerde haar borsten. Mr ademhaling zaadje steeds meer. Maar ik merkte dat die gaat kwam werd ik misselijk. Godver.. Hij kwam gewoon in mijn meisje.. Ik lied een borst Los. met me losse hand verwijderde ik zijn Dick misschien een beetje ruig. Want ik vond dat echt niet leuk. Daarna lief ik me hand daar een begon Lina te masseren zoals ze altijd lekker vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 19:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Mijn lichaam begaf het steeds meer Langsaam begon ik plat boven ik zane te liggen met me kond omhoog. Ja sorry hoor maar dit is echt niet voor mij weg gelecht! Volgende keer lig ik weer onderop hoor! Dacht ik en begon steets vaker te kreunen van genot toen Leo zijn eigen vingers er in stopte. Ik drukte me gezicht in zane zijn borstkast en kreunde nog harder. 'Mmmh Leo!' Zei ik in me kreun en beed uit vustratie in zane zijn lichaam. Ook mijn nagels belande in zijn huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
haar gekreun maakt het niet al te makkelijk voor mij. Want al snel spande alles zich aan. Ik zette me tnadne in haar vel en hijgde alles bijelkaar. Zachtjes begon ik te kreunen. shit dit was zo lekker! na een tijdin het ziekenhuis liggen was dit best wel lekker. Na even schrok ik. Shit.. was ze wel gekomen! nee dat meende je niet ik had niet opgelet.. Ik draaide Lina om en keek haar aan. ''your fine? or?'' zei ik als ze nog nietgekome nwas zou ik haar hoe dan ook gaan verwennen tot het wel gelukt was!

Zane:
het lichaam van het meisje zakte op me. Ze begon me te bijten en te krabben. Hey! ik sloot me ogen. oke ik had het verdient dat er nu twee letterlijk sex hadden boven op me... En ze al haar frustatie op mijn lichaam uitte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 20:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik had meteen een warme douche genomen en de kraan op me doos gezet. Omg wat voelde dat lekker ontspannend! Al die waterstraaltjes die tegen je huid aan spuiten. Heel me lichaam had ik in gesopt met seep. Na het douche droogde ik me af, en keek naar mezelf via spiegeltjes. Ik wilde weten of het nu al rood was of niet. Ik had nog nooit eerder anaal gedaan, hopelijk was dit de laatste keer. Ik wil Eric terug. Dacht ik balend en begon in mezelf te jammeren met een elastiekje zette ik me haren in een staart. Dat het nog nat was kon me een worst schelen. Ik trok een la open en pakte er wat kleren uit. Ik deed me pyama aan en ene warme dikke trui. Vervolgens slenterde ik naar de keuken en pakte daar een sterke drank fles. Misschien zou ik door de drank dit avondje vergeten. Ik mocht Eric niet meer missen ik moest over hem heen komen hij was tenslotten een grotere eikel dan zane. Zane kon lief zijn maar ik wist nu al dat ik hem niet moest laten drinken. De vles zette ik aan me mond en nam een paar flinke slokken. Dat zoenen met Lina was best wel weer lekker. Misschien moes tik dat gewoon vaker doen als Leo er niet was of misschien met Leo er bij en dan zonder zane. Dat zou leuker zijn. Hoopt ik. Nee gewoon alleen met Angelina. Weer lekker aan elkaar kunnen zitten en met elkaar spelen die tijd miste ik echt. Ergens van binnen was ik stiekem verlieft op haar. Maar de woorden die ze zei op de avond dat we voor de laatste keer een soort van met elkaar sex hadden deden me nog altijd pijn. Ookal hadden we geen relatie toch voelde het zo echt. Met een bonzend hoofd zette ik de fles met een klap neer op de salon tafel. Alles spookte door me hoofd heen lina haar genietende gezicht haar lekker speelse tong en haar prachtige borsten. Alles was mooi aan haar op haar eigen manier. Ik schudden me hoofd heen en weer.

Flashback:
'Lina denk je nog vaak aan het gevoel als je savonds i bed licht en naar het plafon staart zoals nu?' Vroeg ik en leek van de witte lege plafon naar het meisje naast me. Ze knikte. Nog elke dag. Die eerste keer met hem was het zo tof!' Zei ze verlieft op het gevoel en begon lichtjes te stralen. 'Maar jammer dat papy hem te oud vond... Kom op hij was maar 3 jaar ouder dan ik!' Jammerde ze jaloers. 'En jij?' Ik knikte bevestigend. 'Jap, ik ook wel regelmatige. En vooral als ik bijna weer ongesteld moet worden dan is het al helemaal erg! Net alsof alle hormonen in me schreeuwen tegen elke leuke jongen: neuk met me, neuk met me!' Zei ik op een grappige manier zodat we alle twee in de lag schoten. We draaide met onze gezichten naar elkaar toe en bekeken elkaar lichaam grondig. 'Hoe begon hij bij jouw?' Vroeg ik aan haar. Ze begon vreet te glimlachen en vertelde uit gebreid hoe hij het bij haar deed voornamelijk het voorspel. Het klonk echt heel schattig hoe ze alles uitlekte. 'Alleen dat zoenen is echt zo verschikkelijk moeilijk! Dat met je tong!' Zei ze nog liever en trok er een lachwekkend gezicht bij. 'Zie moeilijk is het niet! Je moet gewoon die van hem volgen en niet constant rond draaien of iets. Gewoon rustig zonder al teveel speeksel.' Legde ik uit en bewoog me tong buiten mijn mond. Bijden schoten we weer in de lach. Ik wenkte naar haar dat ze dichterbijer moest komen. Als een rupsje kroop ze dichter naar me toe. 'Waarom oefen je niet met mij? Dan kun je ingeval goed zoenen als je weer ene jongen tegen komt in de club of op een schoolfeest.' Stelde ik voor en keek haar zwoel aan. 'Is dat dan niet gek?' Vroeg ze verlegen en verstopte haar gezicht achter de dekentjes. 'Natuurlijk niet. Het is bijna het zelfde alleen hoe je je bij mij niet te schamen als je iets fout doet.' Legde ik uit en keek met een vriendelijke blik naar mijn beste vriendin. Ik zag haar twijvelen en toch ook na denken dat ze echt graag goed wilde zoenen en niet af gewezen wilde worden op het feit dat ze niet lekker kon lebberen. 'Okee.' Zei ze zachtjes en trok langsaam de dekentjes voor haar mond weg. 'Okee laat mij maar beginnen. Doe je ogen dicht en probeer mij een beetje te volgen.' Fluisterde ik en pakte haar wang beed toen ze haar ogen sloot. Voorzichtig gaf ik haar eerst een kusje. Vervolgens nog een kusje tot dat ik een kusje terug kreeg van haar. En ik kon beginnen met het lichtjes knabbelen van haar lippen. Ze begon spontaan te giegelen en stopte er mee. 'Nouuw!! Dat voelt raar!' Piepte ze en dook weer in de dekens. 'Eyh! Als ik je vriendje was dan zou ik echt nu met me ogen rollen.' Plaagde ik haar met een serieuse stem alsof ik het zat was. Meteen begon ze beteuterd te kijken. 'Okee... I wil try it.' Piepte ze schattig en sloot weer haar ogen.

Na een paar pogingen had ze het eindelijk door. Ik zoende even met haar verder en vond het eigenlijk best lekker om met een meid te zoenen. Eindelijk geen vervelende stoppeltjes of kriebelende nep snorretjes voorzichtig begon ik haar lichaam te strelen. Ze haakte nog niet af dit was de echt te mooi om waard te zijn. Ik begon steeds meer haar te betasten en echt te zoenen. Misschien waren we bijden iets opener door het witte wijntje van vanavond. Lina kroop naar me toe en omarmde me. Omg dit kon niet beter! Met me hand streelde ik over haar pyama heen en gleed onder haar T-shirtje. liefjes wreef ik over haar huid heen en speelde met haar onderbroekje en buik. Ze Giegelde af en toe en haalde verlegen me hand weg. Ik speelde lekker verder ne begon haar juist meer te kietelend nu begon ze het ook terug te doen tot dat we bijna bijden aanhet huilen lagen van het lachen. Met me hand gleed ik haar onderboek in en vriemelde wat speels met haar vagina. Ze sloot haar ogen weer en kuste me. Glimlachend begon ik weer met haar te zoenen tot dat ze steets iets natter werd en ik haar uit opwinding kon vingeren. 'Joyce.' Klonk haar stem vragend. 'Ssst.' Suste ik en drukte me lippen op die van haar. Ze kust me terug en begon me zelfs ook een beetje te bestrelen. Dit was echt mega schattig.

we lage bijden op ons zij met elkaars vingers in iemand anders zijn doos. Ik zag duidelijk dat lina het meest genoot. Van het gevinger. Misschien omdat ik het gewoon vaker bij mezelf deed en daardoor meer ervaring had Idk. Maar haar blikken en licht geheugen was voor mij al genoeg om van te genieten. Ik pakte haar hand vast en trok het uit me. Vervolgens ging ik boven haar hangen en trok haar ondergoed voledig uit. Ik stopte nu twee vingers er in en bewoog ze aandachtig heen en weeromgekomen sloot haar ogen en begon meer te heigen. Af en toe voeld dik dat ze wilde kreunen. 'Schaam niet laat je gaan.' Fluisterde ik zachtjes. Ze twijfelde weer en bleef eventjes stil. Ik bewoog nog sneller en dieper en zorgde dat ik met me palm tegen haar clotores aan kwam. Nu slaakte ze een zacht kreuntje. 'Goed zo, dat vinden Jongens opwindend. Hoe meer en natuurlijker je kreund hoe beter.' Legde ik uit en vriemelde even verder met mijn twee vingers


Nee ik moest aan iets anders denken. En niet aan het sex gedeelte met lina. Ik ademde diep in en weer langsaam uit, opende me ogen en greep gelijk weer naar de fles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Toen het over was gniffelde ik van op lucihting dit was echt een kick! Buiten adem kwam kk omhoog en voelde hoe leos Dick kromp. Ik gkng recht staan op me knieën en streelde door leos haren heen. 'Yeah i'm okee~.' Zei ik en gaf en een kus op zijn wang. Ik voelde me echt besweet en dat niet alleen ook zane was helemaal drijf nat. Heheheh. Ik draaide me hoofd weer naar hem toe. 'Zo doen we dat in Nederland zane!' Zei ik bitchy en keek hem streng aan. 'Met respect en vertrouwen!' Zei ik er achter aan en sloeg hem kort op zinn buik. 'Kom op! Trek een onderbroek aan en zeg sorry tegen joyce!' Gromde ik en wees naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik haalde opgelucht adem en ging tegen haar aan liggen. Toen ik hoorde wat ze tegen zane zei. Deed het me nog niet voor 100% goed. Het feit dat ze zo snel op zane was gaan liggen. Deed me denken aan eric. die keer in de douche... Was het toen ook zo gegaan. Was het toen ook Angelina die het deed. Ik schudde me hoofd. Nee dat is verelde ntijd toen was ze ook niet mijn GF dus niet aan denken. Ik keek toe hoe ze zane sloeg en deze er als ee nhaas vandoor ging. Net liam... Maar dan ouder.. Ik stond op en kleeedde me ook aan. Ik liep de keuken in en zag Joyce zich bijna helemaal lam zuipen. Meteen pakte ik haar polsen beet en keek haar recht aan. ''Rustig'' zei k zachtjes. ''het spijt me'' ik pakte haar fels af en bleef gehurkt voor haar zitten. Ik wreef over haar wangen. ''joyce stop met drinken meid''

Zane:
Als een gek kleedde ik me aan en verdween. Niet om het te ontlopen nee echt niet. Ik was misscehi ndronken en te ver gegaan maar ik moest iets doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik wist niet of zane het nou ging goed maken of nodig naar de wc moest maar ik zou het hem niet gouw vergeven. Het voelde gek toen Leo zijn Dick er uit haalde. Ik voelde gewoon zijn condoom mee glijden. En dat in me kond! Had ik toch nog heel wat gevoel over gehouden in me bips. Ik draaide me om en knuffelde nog een laatste keer met Leo voordat we aan gingen kleden. Ik liep naar de keuken om wat drinken te pakken. Leo was bij joyce gaan zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Leos zachte handen streelde over mijn wang heen. Ik keek hem aan met een wazige blik in me ogen. 'Het is niet jouw schuld. Maar de mijne.' Zei ik en wilde de fles weer terug pakken. 'Mijn idee dus mijn fout.' Zei ik nogmaals en jammerde toen ik de fles niet kreeg. 'Waarom lukt het lina wel en mij niet! Zei krijgt altijd de leuke en zorgzame jongens!' Jammerde ik en trok me knieën op. 'Volgende keer neem ik wel een meid.' Piepte ik en trok het elastiekje uit me haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik luisterde nar haar woorden. En pakte haar handen beet zodat ze de fles niet kon pakken. ''Dat het jouw idee was wil niet zeggen dat ik als jongen het had moeten accepteren en over me heen had moeten laten lopen.'' zei ik zacht. toen ze haar haren los gooide deed ik het achter haar oren. ''Je vind de jouwe ook ik weet het zeker. Zun geweldige meid als jij valt iedereen voor. Je ontmoet jouw jongen of meisje echt wel, Maar je moet jezelf nu niet ladderzat drinken en je zelf de schuld geven. Ze zat met haar knieen omhoog. Ik legde me handen op haar knieen en keek haar aan ik glimlachte even. ''Ik zoek wel mee'' glimlachte ik even

Zane: nog steeds weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 21:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Ik ben een vreselijk meisje.' Piepte ik. Toen hij zijn handen op me knieën had gelegd. Ik legde me hoofd op zijn handen neer. 'Jij bent zo leuk lief en zorgzaam. Zelfs als een meisjes zig in de nesten werkt help je haar nog! En ik accepteer maar gewoon alles wat anderen Willen.' Jammerde Ik. Ik voelde me echt zwaar aan geschoten. Me hoofd deed zeer en me kond en kut ook. Lina kwam op de bank zitten en omarmde me. 'Kom gewoon bij ons slapen. Je mag vast wel tussen mij en Leo in slapen. Dan heb je je vriendje en vriendinnetje.' Fluisterde ze liefjes en gaf een zoen op me wang. 'Mag dat?' Vroeg ik zachtjes. 'Tuurlijk! We blijven voor altijd met zijn drietjes op deze school. Geen laim geen zane geen Eric! Wij met zijn drieen' zei ze en knuffelde me wat steviger met haar armen rond me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 22:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ze lied haar hoofd op mijn handen zakken. Ik luisterde en glimlachte ik wilde nog wat zeggen mar Lina pakte haar van achtere beet en knuffelde haar. Ze zei dat ze tusesn ons in mocht liggen ik knikte ''natuurlijk'' zei ik zacht ze was echt dronken als een gek. Ik keek Lina aan. Ik zag dat ze wat drinken had gepakken ik pakde deze aan''thanks'' zei ik zachtjes 

NA even tilde ik Joyce op voor zo ver het ging. Ze was een stukje lichter dan Angelina. Maar hey ik blijf onhandig... Zonder echt brokkken te maken legde ik Jocye in bent. ''zorg goed voor je zelf heh. Anders ga ik dat doen'' ik gooide de deken over haar heen en liep terug de keuken in. ''laten we alle svan net er afdouche'' zei ik zachtjes en trok Angelina mee de douche in
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 22:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo bracht joyce naar bed en kwam weer terug gelopen. Hij stelde voor om te gaan douche. Ik zette me drankje op het aanrecht en omarmde hem met me handen over zijn schouders heen. 'Oeh nog niet genoeg gehad meneer.' Glimlachte ik en drukte me lippen op zijn mond. 'Ben blij dat je er was. En wat je deed bij joyce.' Ik kek even van leo weg en knuffelde hem. Moest ik het zeggen dat alles van vanavond begon toen ik met joyce zoende? Erg nee! Dat had hij vast zelf ook wel gezien. Ik liep met Leo mee en klede me uit of lied hem mij uit kleden. Onder de douche stond ik eerst meer te dromen. Dit was weer de eerste keer dat ik samen met iemand douchte. Sinds het incident met Eric. Ik begon Leo spontaan te knuffelen onder de douchen. 'Leo, beloof je me dat we voor altijd bij elkaar blijven. Ben zo bang zo der jouw. En elke keer red je me weer. Als jij er niet was dan was ik wel meer dan 5 keer verkracht.' Fluisterde ik en drukte me hoofd tegen zijn lichaam aan. Het water stroomde over onze lichamen heen die samen waren gesmolten als twee stenen in een revier.

Na het douche klommen Leo en ik in bed. Eerst lag ik tussen Leo en jocye in en was ik boven op zijn borstkast gaan liggen maar na een uurtje zo gelegen te hebben begon joyce te jammer in haar slaap. Ik pakte haar beed en knuffelde haar voorzichtig. 'Ssst~' suste ik zachtjes en gaf haar een kus op haar mondhoek. 'Je bent niet alleen.' Fluisterde ik tegen haar en vertroetelde haar zoon half uur lang. Ik pakte leos handen beed en legde ze km me heen op de billen van joyce. Ik lag lepeltje lepeltje met Leo en jocye lag met haar gezicht naar mij toe. Leos heerlijke armen hielden ons warm. Nouja eerder mij. In stilte knuffelde ik met joyce en troste haar zover dat nodig was. Ze was echt dronke gelukkig betekende dat ze morgen meestal niet veel meer wist. Zo was joyce eenmaal. Kon handig zijn maar soms ook niet. Misscchien moest ze eens van haar fouten leren. In gedachte verzonken gaf ik haar nog een kus op haar wang. 'Alles komt goed. Jij vind vast een leuke jongen waar je een lief kindje mee krijgt met een kitty en een hond. Er bij in een gezellig knus huisje met een grote tuin.' Vertelde ik zoals ik altijd bij haar deed. Het klonk stom en toch schattig net alsof je tegen een kind sprak.

Ik lag bijna te slapen tot dat joyce me begon te kussen. 'Joyce, wat doe je.' Fluisterde ik moe en probeerde haar aan te kijken. Ze pakte me achterhoofd beed en gaf me weer een kus dit keer vol op me mond. Dit deed ze zoon twee keer. Bij de derde wilde ik haar weg duwen. Tenslotten was Leo nu me vriendje. Maar ze leek zo beteuterd. Dat ik het mezelf niet kon aan doen. Met lichte tegen zijn kuste ik haar terug totdat we in een zachte geknabbel met af en toe een tongzoen belande. Haar hand belande op mijn kond shit als ze maar niet tegen leos zijn Dick aan kwam met haar hand. Aangezien ik nog lepeltje lepeltje met Leo lag. Ze maseerde me bil en begon me intiemer te zoenen. Me hart zei dat ik moest stoppen maar me lichaam wilde mezelf laten gaan. Mijn hersens dachten alleen maar aan hoe zielig ze er bij zat op de bank. Ii besloot maar om met haar door te zoenen maar haar lichaam niet te betasten of aan te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Emptyma nov 02 2015, 23:02

Leo:
Hey douche samen was echt heerlijk. " natuurlijk laat ik je niet in de steek " zei ik zacht een knuffelde haar terug. Mij gedachtenis waren we tot rust gekomen een kon alles nu een plekke geven. Ook wat Eric gezet had voor ik in het ziekenhuis belandde. Toen we op bed lagen viel ik vrij Snel in tjqah kom net uit het ziekenhuis.. Was nog steeds dood op. Maar mon nachtrust was van korte duur. Lina ging verliggen waardoor ik wakker werd. Ze lege mr zo neer dat ik hun beide knuffelde. Ik luisterde naar kind die tegen haar praten dat was echt super schattig. Wat zou ze eb goede moeder zi..... Nee kei niet SBB kinderen denken . eerst school een wil geen kinderen! ¡!!.

Ik viel bijna in slaap tot iets mijn Dick aan raakte shit deze was gevoelig als ik net wakker was... Een dan maakte het niet uit wat er net gebeurd was. Ik bleef zo sol mogelijk liggen. Maar het viel meer op dat ze zoende. Kijk normaal zou ik het echt leuk vonden met twee meiden in bed. Die elkaar zoende een aanraakte. Maar niet na wat er net gebeurd was.. Een waarin deed ze dit zo makkelijk. Net vroeg Lina me nog of ik altijd bij haar wilde blijven. Een dat ze andere al een aantal keer verkracht zou zijn. Ja maar als je iedereen maar zoent een neemt. Geen wonder dat ze jr dan willen nemen. Ik lied de beide meiden los een keek best noord voor mr uit. NS even toen ze nog niet stopte een Joyce steeds met aan Lina zat. Stapte ik uit bed. Uit haar. Nee jaloezie en.... Urgh hersens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: