cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:21

jongin:
*gelukkig!* ik draaide een rondje en danste me weg naar buiten. het was duidelijk!. buiten begon ik maar verder te trainen ik had yixing gevonden die rond aan het dwalen was. vast wer de weg kwijt. 

Lennie:
Ik keek geschrokken op net of ik betrapt was met iets slechts doen. Ik keek recht in de grote bruine ogen van Kyungsoo. 'oh hey!' ik wilde door lopen 'maar ik moet.. ik moet nog boodschappen doen' jammerde ik hij vond dat ik terug naar bed moest. 'daar kom ik net uit!' Ik deed me sjaal iets naar beneden. 'Als ik niet alleen buiten mag lopen ga je dan weer mee naar de winkel.' aangezien hij net zlf boodschappen gedaan had zou hijvast nee zeggen en kon i gewoon alleen verder en me zelf inpakken zodat ik lopend kon huilen en niemand het zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:29

dyo:

ik hield dr tegen toen ze gewoon door wilde lopen. 'ik heb genoeg boodschappen om je voorraad even bij te vullen. je bent echt niet in de conditie om buiten rond te lopen. je wilt altijd voor anderen zorgen, laat anderen dan ook eens voor jou zorgen' zei ik beetje streng. 'laat die schorsing je niet op de kop zitten joh. het is niet het einde van de wereld' zei ik nog tegen dr en begon dr weer mee terug te nemen naar school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:32

Lennie:
Ik lied me hoofd zakken. tegen kyungsoo kon i kgewoon geen nee zeggen.. Net als tegen luhan. Het wwaren als twee broers voor mij waar ikgeen nee tegen kon zeggen. Ik lied me terug naar school begeleiden. 'Vind het echt jammer dat je niet meer tegenover me woont' ze ik zacht. Want dan kon ik gsiterea vond tenmisten bij iemand terecht. DAt laattste zei k niet hardop. maar ik legde me hand wel op me buik.Damnt was een stuntel actie van gisteren. 'hmm je mag niet meer naar de meisjes kant heh' zei ik zwaar telerugstedl
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:37

Dyo:

ik wist dat ze geen nee tegen me kon zeggen. dat was ook precies de reden dat ik dr weer mee terug nam. ik gaf haar een deel van mn boodschappen 'yeah, was ook van 1 op de andere dag. heledag geen lessen om te verhuizen. ze hebben vast hun redenen ervoor.. het was juist raar dat het gemixt was, en blijkbaar waren ze achteraf toch niet zo fan van het idee' zei ik tegen dr terwijl we terug liepen. onderweg kwamen we krystal tegen. ik vroeg aan dr of ze lennie terug wou brengen naar dr kamer wat ze deed. ze mocht misschien wel de ice princess zijn van de school.. maar van binnen had ze een warm hart. 'bellen of appen als er iets is hea!' zei ik nog tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:42

Lennie:
'zal ik doen' ik glimlachte naar hem en skwoude de spullen terug. Kristal hielp me best wel goed. 'bedankt' ze ik zachtjs bij de deur. Daar was ik dan.. weer terug in me kamer. waar ik letterlijk de rest van de week doormaakte. Ik had gehoord dat de jongens volgend week maandag iets gingen uitvoeren. Maar dat had ik alleen gehoord omdat ik af en toe in het raam zat te luisteren naar de meiden op het plein. Ze lachte en hadde nhet zo naar hun zin... ik ook wel. had voor weken aan huiswerk gmaakt en een nummer geschreven. en geen contact gehad met de jongens. Me buik had een onsteking opgelopen..... Wanneer leer ik nou is voor mezelf te zorgen.. ja nooit.. Ik zuchte en stond op het uit raam waar ik in gezeten had om me buik maar is schoon te maken. Vandaag had ik gepsrek met de directeur over mijn schorsing en of ik maandag weer naar school mocht.. ik hoopte het stiekem wel want me kamer had ik wel ggezien.  Niet da tik onder de jongens wilde komen.. zeker niet als zegingen vragen hoe het nou ging.. en of ik beter was. want dat was ik dus nog niet. 
Ik deed me school uniform aan en leip naar de directuer toe.

Jongin:
elke dag deed k het zelfde nzorgde dat ze alles kreeg wat we in de les hadde ngehad. ik was zelfs nara de lessen gegaan die in ormaal niet vol om het haar te sturen. Ik zat in de kantine *moest jij niet vandaan ook naar de directuer pratne voer je schorsing?* stuurde ik haar toen k lennie langs zag lopen naar de zaal van die man

Baekhyun:
'Vind het idee leuker om de boxen an school over te nemen! dat is nog niet gedaan!' onderbrak ik jongdae. 'Dan iedereen naar de kantine latne komen !' ik lachte we hadden nog steeds geen goed plan en heel deze week was ik voornamelijk daar mee bezig geweest en had ik de rest best wel genegeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:51

Marlon:

ik kreeg langzaam maar zeker mn conditie weer terug, en werd ook weer steeds leniger. ik kon weer lopen op mn enkel, zelfs rennen! ik moest alleen nog wel heel erg oppassen met sommige bewegingen die dansen nog lastig maakten. ik kon nog geen snelle reacties doen. dan schoot de pijn weer door mn hele lichaam heen. ik dronk mn hele fles water leeg toen mn telefoon af ging. ah vast weer de lessen van jongin. hij nam zelfs lessen die hij normaal niet eens volgde... i owed him big time. maar nee.. *SHIT! ik was dat helemaal vergeten!* ik spuugde bijna mn water weer uit. ik keek naar de klok.. ik had niet genoeg tijd om naar huis te gaan en om te kleden. i guess.. not showing up at all would be worse than showing up in dance clothes... ik pakte mn spullen en ging zo snel mogelijk naar school. ik stond voor de kamer van de directeur te hijgen. ik keek op de klok. oh thank god ik was nog optijd. ik plukte wat aan mn kleren en deed mn haar goed. beter dan dit werd het em niet...

Chen:

baekhyun onderbrak me toen hij met het idee komt om de boxen van de school over te nemen. ik gaf toe dat was wel heel vet.. maar een stuk lastiger om voor elkaar te krijgen. ik keek naar chanyeol en vroeg of hij dat voor elkaar kon krijgen. hij schudde van nee... maar zei daarna dat hyuna dat wel kon. de leerlingen die over de broadcasten gingen van belangrijk nieuws en dat soort dingen hadden een zwak voor dr. 'ok dus hyuna leid ze af en dan kunnen we erbij!' zei ik enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 22:58

Lennie:
Ik kwam de kamer weer uit en gelukkig ik mocht de les weer volgens. Ik hoefde ook geen sorry of iets te zeggen tegen de student. Maar Mr.park moest sorry tegen mij zeggen. niet da tik ie sorry ging halen ik widle zo ver mogelijk weg blijven bij die enge gast... Buiten de duer stond marlon. Ik keek meteen vander weg en zocht iemand om tegen aa nte lullen zodat ik geen contact met haarhogedete leggen. En daar was me redder.. Teddybeer yifan.'hey yifan!' riep ik snel hij draaide zich om en keek me aan. 'wat ben jijafgevallen!; riep hij bijna ik sprong meteen op en neer om hem te mond te snoeren. 'sst! niet iedereen hoefddat te weten! ;snauwde ik. 'kom jij gaat eten..' ik draaide met me ogen. niet hij ook al... Mokkend liep ik achter hem aan d zaal in. Ja zag mi dan om gaan met een tweede jaars! bitch please! en hi haalde zlfs eten voor mij!. Ik wachte terwijl ik vaak zuchtte. waarom moest ik iedereen hem aan spreken... 

Baekhyun:
'wat zouden we zonder hyuna moeten!; lachte ik blij toen we het idee door konden zetten. 'WEl op maandag! dan is het meteen het geprek van de week! om het nu te doen zal iedereen het vergeten vanwegen het wekeend!' ik legde me handen op tafel. 'maar nu.. welk nummer!.' ik keek d groep srieus rond alsof we een moord ginge plegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptydo maa 03 2016, 23:08

Marlon:

de deur ging open en daar was ze.. ik keek meteen weg. ik hoefde dr niet te zien, en gelukkig dacht zij het zelfde erover. ik nam een keer diep adem en liep naar binnen. natuurlijk kreeg ik meteen opmerking dat ik niet in mn school uniform gekomen was. ik bood meteen mn excuses aan daarvoor. ik legde uit dat ik ondanks alle tegenslagen, niet zou opgeven. en dat ik daarom deze hele week was wezen trainen en up to date was gebleven met mn school werk. ze bewonderden mn doorzettingsvermogen en zagen het voor deze keer door de vingers. maar ook al was trainen belangrijk, ik moest mn afspraken niet vergeten. ik knikte en verliet de kamer weer met het nieuws dat ik maandag gewoon weer mocht beginnen met lessen volgen. ik liep de kantine in en zag jongin zitten. ik was in een extreem goede mood vandaag. 'Jongin~! mag maandag weer de lessen volgen! bedankt voor het doorsturen van alles' zei ik tegen hem. en er kwam bijna een lach uit.. bijna!

Chanyeol:

'maar goed dat ik die aan de haak geslagen heb hea!' lachte ik 'maar he, wie kan dit nou weerstaan' zei ik en keek naar me zelf in de scherm van mn telefoon. 'zal vanavond het met haar bespreken' en net op het moment dat we het nummer wouden bespreken, hoorde ik iemand roepen. nee niet naar mij, naar jongin.. dat kon maar 1 iemand zijn. Marlon was weer op school..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 13:19

baekhyun:
Ik keek even op en zag marlon dolblij naar jongin lopen.  Ik haalde even em schoduers op en ging verder over het idee. Het viel me wel op dat ze ineens lawaai maakte en gewoon alle aandacht opzich vestigde.. Aandachtszoeker... 'Wat!" ik keek chanyeol aan. 'vanavond? maar we zouden uit gaan!' Dit was nou al de 3de keer dat hij naar hyuna ging inplaats van met mij weg ging. Ik blies me wangen op.. 'jammer yeolly' Ik stond op en keek naar de klok. 'op naar de laatste les!' Ik liep naar marlon. 'Gaan we maandag verder met trainen?; vroeg ik alsof er niks aan de hand. we moestne toch door gaan en gewoon trainen en als ze ene gewoon een normale partner wilde kreeg ze die..

jongin:
Ik keek op en zag een toch best wel blije marlon op me aflopen. 'beter!' lachte ik blij en wilde haar een knffel geven uit blijdschap. Maar baekhyun kwam naar haar toegelopen en begon over lessen ovolgen. Ik bles me wangne op. Als hij haar nu weerp ijn ging doen heu!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 13:28

Chanyeol:

Ah fuck.. was ik nou alweer vergeten dat we uit zouden gaan. ' aish.. sorry... ze kan toch wel mee?' Stelde ik voor. Hyuna hieldnwel van uitgaan dus daar geen problemen mee.. maar.. yeah.. weetje hoe lastig het is om eem vriend en je vrienden te balanseren? Het wad weer tijd voor de les en baekhyun liep eerst langs marlon. Ik kneep hem even maar het ging goed. Ik haalde opgelucht adem

Marlon:

Ik was echt vrolijk!laatste keer dat ik echt vrolijk was, was.... nee! Niet aan denken.. ik werd wel even gespannen toen jongin opstond en leek alsof hij me een knuffel eou geven. Maar haalde opgelucht adem toen dat niet gebeurde.. to soon.. maar de spanni g kwam meteen weer terug toen ik baekhyun aan zag komen lopen. Hij vroeg of we maandag gewoon weer gingen trainen. Ik knikte ' klinkt goed' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 14:28

Lennie:
Kris haalde eten en gaf me dit daarna namen we afscheit. Kris keek naar me bord. 'Je wil echt niet eten heh?' zei hij nog voor hij weg gng. ik knikte. Kris klopte op me schouders. 'niet dood gaan!' lachte hij en leip nar zijn les. Ik knikte. 'zal ik niet doen hopelijk' Ik pakte me mobiel die ik weer gevonden had en zag de spam van de jongens. oepsie... 
*hey, Mag maandag weer naar school. Sorry naar ook echt sorry dat ik niks had laten weten!* stuurde ik naar jongdae luhan en kyungsoo. Met me hoofd omlaag liep ik de kantine uit. Ik was zo bezig geweestt met werken en niet buiten de kamer komen dat ik de jongens had genergeerd.. die zouden nu wel echt boos zijn. Want ik vond het zelf verselijk als mensen me negeerde..

Baekhyun:
'mooi!' zei ik en rende terug naar chanyeol. 'kom we gaan naar de les wl niet te laat komen'! riep ik en sprong po zijn rug. 'en naah ga maar naar Hyuna vermaak me wel'  ik schopte lichtjes tegen zin heup aan'sneller!' lachte ik zo goed als het kon.

jongin:
'ik moet ook naar de les. echt goed nieuws dat je terug mag komen. maar ik zou wel snel je school uniform aan gaan doen. want denk niet dat de docent dit langer gaa nacceptren; ik wees naar haar trainigs kleding en vette haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 19:15

Chanyeol:

baekhyun kwam weer naar me toe gerent en sprong op mn rug. ik ving hem net optijd op zodat we niet beiden zouden vallen. ik lachte en begon naar de les te lopen. ' dit is eigenlijk alleen als je last van je enkel hebt byun' zei ik tegen hem en deed alsof ik hem liet vallen. hij zei dat ik gewoon naar hyuna toe moest gaan en dat ie zich wel vermaakte... 'maaar...' ik zuchtte.. en schudde mn hoofd.

Marlon:

mn gezicht vertrok toen hij begon over mn school uniform... ik was geen fan van dat ding.. het was niet dat ie niet lekker zat of mooi model was, nee ... hij was geel... i fucking hate yellow... ik zuchtte. 'heb geen keuze hea' zei ik 'ik ga maar eens op huis aan, zie je maandag weer?' zei ik terwijl hij opstond om naar de les te gaan.

lennie/luhan/jongdae/dyo groepsapp.

* aish! ik weet zeker dat je gewoon je mobiel weer eens kwijt was... of niet opgeladen!* Luhan
* ben je up to date met school werk? moet je nog wat toe gestuurd krijgen?* Dyo
* geef gewoon maar toe! je wilt ons niet meer! je was ons vergeten~! na alles wat we samen doorgemaakt hebben Q.Q en wij ons maar zorgen maken Razz * Jongdae
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 19:27

Baekhyun:
'sneller! ooh!' ik greep hem stevig beet. 'Maar me enkel is nog niet genezen moest eigenlijk nog een week emt krukken lopen!' 
Tijdens de les klootte ik wat met chanyeol en ging daarna naar huis op een weekendje alleen gamen! met al me vriednen.

Smaandags was i kbest wel nerveus. Smiddags moest i kgaan oefenen met marlon dit ging me dood worden. Ik ging echt me groot maken lachen en normaal.. geen gevoelens!. 

'yo1' lachte ik toen ik yoellie door de gangen zag lopen. 'kom laat hyuna is los en geef mij aandacht! je kpon heel het eekend al in haar zitten!' ik makte expres die taal fout om Yoelli een beetje te pesten terwijk hij voor hyuna stond.

Lennie:
Ik glimlachte om de jongens maar die jongdae srpongen de trainen in me ogen.. Ik moest sterk blijven. *ja loop 3 weken! dus met huiswerk komt het goed! ^.^ en ja je weet hun held ik ben met me mobiel. En jongdae wat hebben we dan samen doorgemaakt? dat ik je bijna ingemaakt heb met drinken?*  I khad de co-pro filmpjes terug gekeken van die avond dat we samen uitgegaan waren. WAt een lueke tijd dwas dat.

Het weekend sloot ik mezelf weer op. Voelde me weer best ziekjes en had gen zin om wt te doen. Maar maandag moestn we er weer tegen aan.
Ik liep richting de les die ik same nemt dyo en luhan had. acteren.. jah ik volgde die lesse nweer.. ik kan gewoon niet goed kiezen wat ik nou wel wil en wat niet! 'hey' zei ik zachtjes tegen hun
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 20:43

Marlon:

Maandag kwam sneller dan ik wou. maar ik was wel weer klaar om naar school te gaan. ik ging dit jaar halen, no matter what. de ochtend ging goed. ik had zelfs mn school uniform gestreken en aan gedaan! maar hoe meer we richting de middag kwamen.. hoe nerveuzer en gespanner ik werd. aan de ene kant.. we waren beiden fanatiek en dede alles om te winnen.. als we beiden met die mentaliteit erin gaan.. zou het ons dan lukken? ik was als eerste in de oefen ruimte, en besloot wat tijd te doden met wat simpele ballet oefeningen die jongin me uitgelegt had over het weekend. ja ik wou nog steeds ballet leren!

Chanyeol:

ik stond gewoon gezellig met hyuna te praten en te overleggen over de opdracht. we waren al erg ver, eigenlijk alleen nog maar de laatste puntjes aanpassen. baekhyun kwam door de gang gerent en maakte een opmerking dat ik hyuna eens los moest laten en aandacht aan hem moest geven. ik fronste even.. ik wou dr niet los laten... het feit dat ik baekhyun zn probleem zo goed snap is, omdat ik zelf ook gewoon madly in love ben. en gewoon elk moment bij dr wil zijn. 'ik weet dat je even niet op school geweest bent, maar dat was niet zo lang dat je niet meer normaal kan praten toch' lachte ik wel, maar zo grappig vond ik het niet. 'klaar voor je eerste training weer vanmiddag?' vroeg ik aan hem.

chen:

*JAH~! wait what.. nee~! je hebt me niet ingemaakt! en onze brakke dag erna ! al onze momenten Q.Q* stuurde ik terug.

het hele weekend hoorde ik weer niks van dr... was die ene week maar gewoon een toeval?

Luhan:

ik zat samen met dyo in de les toen lennie binnen gelopen kwam. ik keek op. 'welkom terug in de land der levenden' zei ik beetje zuur. sure ze was niet de beste met dr telefoon... maar ze had het hele weekend weer niks van dr laten horen... en dat terwijl we voor die opdracht van haar en jongdae bijna niet te scheiden waren. elk weekend waren we met zn drieen, rondhangen, of met school bezig... maar wel samen.. 'weer beetje wennen aan school of niet ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Emptyvr maa 04 2016, 22:14

Lennie
*heb ik wel! ik heb het bewijs! op de co-pro!* stuurde ik hem terug en begon zachtjes te lachen. Daarna stuurde ik de selfie met de sneeuwpop olaf. Maar me glimlach verdween al snel Ik voelde me zo kut om alles..
----

Luhan keek op en praatte best boos atans zo leek het. Ik glimlachtte terughoudend.'thanks' zei ik zachtjes en ging achter ze zitten hun zitten omdat er naast geen plek was. Ik bleef naar me tafel kijken ik schaamde me zo erg da tik me afgesloten had. Ik beogn aan me blouse te frummelen die een aantal maten te groot geworden was net als me rokje die ik met een riem vast moet maken adners zakte het af. 'Nee ben blij dat ik wat kan doen; zei ik nog zachter.

De docent strekte zijn rug. Een luide kuch ded de klas wat stiller worden.'Vandaag is het thema vriendschap! we gaan in groepen van 4 werken en de basis van vriendschap latne zien. We doen dit zodat je als je straks gaat acteren je terug kan denken aan een situatie die jullie straks gaan bespreken. Zoek mensne die je mag dat werkt beter!' Ik sloot me ogen. En dat terwijl ik me twee beste vriednen een week had laten stikken. Okeu ik was dood ziek geweest en nog steeds. was geschorst en zwaar deprest met een zware onstoke buik. Maar dat had me geen echte rede gegeven om ze  te negeren atans dat vond ik.

Baekhyun:
Ik stak me tong uit ne keek hyuna daarna aan. 'Moet jij niet naar de les' ik keek haar met puppy ogen aan en begon aan yeols arm te trekken. De reden dat ik samen met hem wildezijn wa de vraag die niet veel later kwam. Hyuna hoefde niet te weten hoe kut ik me voelde en dat ik het liefst weg wilde rennen... 'Nee ik zie er echt tegen op' jammere ik en begon in me ogen te wrijven alsof ik de training van vanmiddag weg kon wrijven. 'Ben heel het weekend misselijk geweest niet geslapen en zwaar gestresst.' Dat was de reden dat ik eigenlijk gehoopt dat dat yeol bij me was geweest het weekend. Want ik was echt dood gegaan in het weekend. Ik keek hem weer aan. 'overleef het wel' ik sloeg hem op de schouder. 

----
Voor de trainingszaal hapte ik een paar keer naar adem. gewoon partner gewoon normaal doen. zingen winnen en affronden. GEwoon als partners. Ik opende de deur en hoorde al muziek spelen. Ik wilde een opmerking maken over dat ik jongin niet was maar ik slikte het weg. 'Zullen we beginnen?
 vroeg ik zo normaal mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: