forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

[Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   do jun 09 2016, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'james?'vroeg ik niet wetend waar mijn foto heen zou gaan. Maar hey je moet geniete van je levne. Daarna gingen we naar groep waar we in de pauze hadden gezeten. Delle was zo leuk aan het spele met die roosharige dat ik er maar een beetje bij stond. 'gaan we nou?' vroeg ik.

Drake
Delle kwma op ons afgelopen. Hoe ik hem herkende. Nou hij liep met die roosharige meid en zijn kleuren haren. <aar hij liep naar me toe beogn over mijn lichaa mte wrijcen meteen liep ik naar achtere met me handen omhoog.' Kappe delle!' snauwde ik nog stedes naar achter stappend. 'Blef uit me buurt! i kga niet op een date met iemand!' snauwde ik waarna ik me handen op zijn shouder zette en ehm weg duwde. 
Ik zuchte diep in en uit om weer wat te kalmeren. Ik draaide me daarna om en wilde weg lopen. ((yu hold him))
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   do jun 09 2016, 21:08

Delle - vixx
(Lees yu)
Ik schrok best een beetje van hoe drake reageerde. 'Awh ben ik niet sexy genoeg voor je?' Zei ik nog even voordat hij zig omdraaide. Vervolgens liep ik op tayoni af die al wijgerend zijn handen voor zich uit zwaaide. 'Ik had je wel zien kijken!!' Riep ik plagerig. 'Dat was van een ver afstand!' Antwoorde tayoni verdedigend terug.

Ik had parel zowat op me schoot in de auto. Yu reed ons er heen en regelde het tafeltje. Het was een zitplek voor 8 man. Een grote ronde tafel met een bank in een u vorm met heerlijke kussens daar op. Voor ons zagen we het posium waar iemand speelde op een piano om de gasten te ontvangen.

Yu - vixx, blackwolves
Drake duwde delle weg ik stond met een hand voor me mond. Ik zag gelukkig optijd dat drake zich km draaide. Kk pakte hem vast bij zinn schouders. 'Hey je gaat gewoon mee net als de rest. Het is een groeps uitje dus jij hoord er ook bij.' Zei ik en deed een arm rond zij nek en draaide hem om. 'Heb je zijn face al gezien?' Vroeg ik en wees naar Delle zijn kop waar make-up op zat. 'Ik weet nog toen jij make-up ophad voor die optreden. Stond je best goed.' Complimenteerde ik. Ik wenkte dat we konden gaan. Ondertussen appte ik Yidae. *Kom je naar die café? De dreamers reden daar kort op.* verstuurde ik en nam de groep mee in mijn auto. Het was even proppen maar gelukkig paste het.

Bij de cafee aan gekomen stapte we naar binnen en regelde ik de reservatie tafel. Het zag er een beetje uit als een lounge met luxe zit tafeltjes en een lekker bank.

Olivia/plume - feather
Ik was aan het werk bij een van de cafés waar ik diende als bediende die de drankjes bestelde en bracht. Me baas riep dat er net gasten waren gekomen waarvan ik de bestelling moest op nemen. Ik liep er naar toe met me kladblokje in me nette kleding. Het was een bloesje met een rokje er onder en zwarte hakken.

Ik liep op de tafel af. 'Goedenavond wat wilde jullie drinken?' Vroeg ik netjes en pakte me pen en keek op. 'Drake?!' Piepte ik verrast. Ik knipperde met me ogen en nam de bestelling op van de jongen, eh meisje nee? Wacht huh? Een van de andere jongens keek me flirty aan. 'Sorry wat voor bier wil je we hebben 6 soorten.' Vroeg ik als korectie en wees naar de bar waar een lijst stond.
'En wat wil jij drinken?' Vroeg ik aan drake en keek hem plagerig aan. Maar toch bleef ik serieus omdat ik op me werk was.

Toen ik de drankjes op genomen had liep ik snel naar de bar.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   za jun 25 2016, 22:08

Pearl -the new girl
e zaten in een cafe en iedereen bestelde wat. Van bier tot water en noem maar op. Ik zelf natuurlijk een duur wijntje zuiver en van zeker een aantal jaren oud. Niet dat ik veel mocht drinken maar ik kon natuurlijk niet als die paarse jongen water nemen!/ Ik zat als een klein kind te staren van de ene jonge naar de andere. 'Delle! je moet eingelijk bij he op schoot zitten dat zou zo schatti gzijn!' lachet ik blij en beogn delle op drake zijn schoot te trekken. 'kom dan! please voor mij!' ik zette mijn puppy ogen aan en lachte daarna breed. 'Als meisje mot je wel een beetje moeite doen!' 

Drake
ik zuchte overdreven vaak toen we daar zaten. Dit hield op toen plume er ineens liep. 'water !' zei ik oprecht aardig. MAar toen de jongen me aan keken gromde ik we weer.' wat? ja wat?' Ineens was die meid.. pearl ofzo die besloot dat Delle op mijn schoot moest... 'nee!' ik wees met me vinger haar hem. 'haal het niet in je hoofd delle!'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   za jun 25 2016, 23:00

Olivia Featherexgirlfriend Yu
'okee een water voor meneer.' zei ik licht flirty en gaf hem een knipoogje. vervolgens liep ik naar de bar om daar de drankjes te regelen

Huna TorukaVixx
'draakje? was dat die moter girl? vroeg ik en winkte een paar keer naar drake met me winkrbouwen omhoog en naar beneden. plots begon parel aan me te sjorren. ik keek haar aan met een vragende blik. 'Delle! je moet eingelijk bij he op schoot zitten dat zou zo schatti gzijn!' zei ze. ik gniffelde. 'hehehe ja en als dat moter meisje weer terug komt dan word ze jaloers op draakje.' zei ik speels terug en voelde dat ik steets meer tegen drake aan geduwt en getrokken werd. 'kom dan! please voor mij!' zei ze. die puppie ogen kon je toch niet weerstaan? het was net de gelaarste kat zo schattig en lief! 'moet je wel een fot maken he!' zei ik en trok een grijns op me gezicht terwijl ik drake aan keek die een vinger naar mij had gewezen en mij duidelijk maakte dat ik dat niet moest doen. 'aaaalsss jij haar een kusje geeft dat moter meisje~ dan blijf ik zitten op me plekje~' zei ik plagerig en wreef met me handjes over elkaar heen. dat ging drake toch nooit doen hah!! ik keek met twinkelende oogjes naar drake zijn schoot.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   wo jun 29 2016, 19:24

Drake
Delle begon over Plume en vroeg of zij het meisje was van de motor, 'Ja, zowat?' gromde ik terug denkend aan het feit ze me verplicht had achter op de motor te gaan... ik hees me lip op. Delle en het meisje waren nog steeds over me schoot bezig en toen delle opmerkte dat ze dan jaloers werd... Wilde ik ineens dat hij op schoot zou komen!. Ik weet ook niet waar dat gevoel vandaan kwam.. Ik wilde het gewoon ineens.. Maar ik moest me imago hoog houden. grommend had ik ehm terug op zijn plek gewezen. 'kom dan maar zitten' zuchtte ik en keek even naar de bar waar plume de ijsjes regelde. Met me handen in me haren.. En kijkend hoe plume zou reageren. Ik hoopte zo dat ze jaloers zou worden..
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 12:48

Delle - vixx
'Wah?! Echt?' Vroeg ik en bekeek het lichaam van de bediende die achter de bar stond en de drankjes regelde met grote ogen en een open mond. 'Dat lichaam.' Bracht ik zacht uit. Drake had me eerst op me plek gewezen maar toen ik eenmaal jets van hem vandaan zat zei hij dat ik mocht gaan zitten oo zijn schoot. West keek ik hem met grote oogjes aan. 'Whut echt!' Zei ik met pretlichtjes in me ogen. Ik liet het hem geen tweede keer zeggen meteen klom ik op drake zijn schoot en sloeg me armen rond zijn nek terwijl ik hem speels aan keek. 'Yeah.' Fluisterde zacht met een big smile op me mond. Ik had me beentjes over elkaar heen gedaan zoals een meid en keek drake zowat verlieft aan zo leuk vond ik het al om op zijn schoot te zitten.

Olivia/plume - feather
Ik was met de cola bezig en had net ijs in het glas gedaan. Vervolgens zette ik hem onder de tap en keek even omhoog naar de groepje jongens plots zag ik dat een meisje op zijn schoot zat en niet bepaalt lichtjes ook zag dan hoe ze naar hem keek!! Zonder me blik van hen af te wenken probeerde ik het cola glas op het dienblad neer te zetten maar ik storte alles omver wat er al op stond. 'Gotver!' Schold ik van schrok toen ik de glazen hoorde klingelen. Ik probeerde wat te redden maar twee glijden vielen stuk op de grond. Met een jaloerse blik keek ik nog even naar het meisje die op zijn schoot zat en pakte eeb vaatdoekje om maar eens te gaan dwijlen. 'Plume!! Waar ben je mee bezig!' Zei een man die van achter het kook gedeelte vandaan kwam. 'Ik i-ik,' begon ik mar verder kwam ik niet. 'Wat het ook is ruim het later op eerst drankjes naar de klanten voordat ze nog langer moeten wachten.' Gromde de man en gebaarde naar de mensen aan tafel. Ik keek weer naar ze en zag hoe ze met drake zijn haar speelde. Waarom voelde ik me zo gek, voorheen had ik dit nooit zo gehad bij Joshua, laat staan bij drake en toch was het wel zo. Was ik dan toch stiekem verlieft geworden op hem? Ondanks dat ik nog altijd zocht naar Joshua? Ik knarste me tanden op elkaar en stopte weer nieuw ijs in de glazen en vulde ze met drinken.

Vervolgens deed ik ze op een nieuwe dienblad en liep ik met geheven hoofd en borstkast vooruit naar de tafel waar de jongens aan zaten. Ik zette het dienblad neer en deelde de drankjes een voor een uit. Eerst dat meisje met het roze haar en vervolgens tayoni. Bij het volgende glas dat ik pakte en wilde neer zette storte ik weer iets om wat zo over de broek van de asian jongen heen ging geschrokken keek ik op naar de jongen die mii recht in de ogen aan keek en aan zijn natte kruis plukte. 'S-sorry.' Zei ik zacht en voelde me zo geschokt net of ik iets herkende en toch ook weer niet. 'Josh?!' Zei ik zacht en verbijsterd. Ik schudde mijn hoofd en pakte snel een doekje die ik inmiddels standaard bij me had. Jap bedienen was niet me sterkste kant... Ik veegde de tafel schoon in ene paar bewegen en keek de asian jongen niet meer aan. Nee hij kon het niet zijn. Hield ik vol en maakte me hoofd leeg. Totdat ik naar drake keek ohja dat ook nog. Kon ik het maar over hem heen gooien. Dacht ik en op dat moment veranderde me blik van ontschuldig naar uitdagend boos. Ik zette het drankje met een klap neer op tafel. 'Je water~' zei ik ookal had ik geen water voor hem in geschonken ik had een mix met alcehol gemaakt en limecitroen. Wat echter ook vrij doorzichtig was. Bij het neer zetten bukte ik licht voorover waarbij me blousje iets open ging. Vervolgens rechte ik me rug en draaide me elegant om om vervolgens weg te lopen.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 15:55

Drake
geheel oncomfortable zat ik met delle op schoot. steeds me lip ophijsend maar hey ik wilde inbewust toch echt graag plumes haar reactie weten. En het moment dat ze iets om liet vallen spande ik me spierne aan om haar op haar kop te geven dat ze op moest passen. Maar we waren niet thuis dus ik bleef zitten. Delle zat aan em en keek me echt verlieft aan. Elke keer deed ik me hoofd weg en gromde licht naar hem. Pearl dat roodharige meisje egon foto;s te maken met haar veelste dure mobiel.. met diamantjes...  Plume kwam met het drinken en morste dit over yu heen. Ik gromde boos als e dat over ij gedaan had! had ze dat vanavond echt wel gehoord.. EN hard ook! je gaat niet je gasten nat maken. Deed ze ook de eerste eer bij mij.. ugh ik weet dat nog goed hoor!. i balde me vuisten en keek hoe me water op de tafel geslagen werd. 'dank' gromde ik naar haar. Eerst met een boos gezicht. Maar toen ze bukte en ze gewoon nergers rekening mee houden.. En ik dus gewoon haar lichaam kon zien. Deed me lichaam echt iets raars... Het begon delle's bovenbeen te trikken met me member. Mteen begon ik aan me broek te plukken en delle te verschijven zodat hij niet tegen me member aan zat. Ik slikt eeen paar keer en keek weg. Pearl daar in tegen ging los. 'Close!' lachte ze en begon delle opnieuw verder op me schootte duwen
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 16:15

Huna TorukaVixx
'parel! zag je haar face!! geweldig!' piepte ik van plezier. ik keek de tafel rond en zag tayoni wel lachen setto begreep er geen zak van en yu zat in zijn eigen gedachte verzonken. met zijn lege glas en natte broek. drake verschoof me kondje opzij waardoor ik nu op 1 been zat maar parel schoof me weer terug. ik bleef even stil en poseerde voor de foto's. 'parel je hebt er nu wel genoeg hoor!' riep ik en wilde van drake zijn schoot af gaan. in me beweging zag ik dat demotergirl er al weer aan kwam met een nieuw drankje voor yu.

ik maakte een nieuw drankje voor de asian jongen en liep weer terug naar de groep met de wareme bitterballen en het drankje op me dienblad. weer bukte ik elegant voo over en zette de dingen op tafel dit keer zonder te knoeien. 'nog mijn exusses voor het drankje.' zei ik verontschuldigend en keek van de asian boy naar drake. 'willen jullie nu al betalen of achteraf?' vroeg ik netjes en pakte me aparaatje. 'oh doe maar achteraf we blijven hier nog wel even.' zei de blonde jongen die naar de meiden band gebaarde. 'okee, wenk maar als jullie nog wat willen.' zei ik netjes met een lievere glimlach op me gezicht. zoals de baas me vertelde dat ik moest doen. 'yu waar is leo?' vroeg de blonde jongen waarnaar de asian jongen die schijnbaar yu heete zijn hoofd schudde. 'denk dat hij neit komt.' antwoorde hij. ik draaide me om en wenkte nog een blik achterom naar drake met getuite lippen en een gevronst boos gezicht.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 16:25

Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Het as laat en ik liep achter angelina aan, Me arm krabbend en em hoofd op verwart. ZE ging ergens heen een of andere optreden. Als ik eerstlijk moest zijn was ik het al weer vergeten en dwaalde ik eigenlijk levneloos achter der aan als een braaf hondje.

Bij het cafee ana gekomen bleken we kei laat te zijn en moest angelina meteen weg.  Ik bleef bij e deur staan starend helemaal in de war wara ik nu heen moest. Me hoofd zat zo vel met dingen. 

Drake
Ik balde me vuist toen ze opnieuw zo deed.' plume!' zei ik streng en keek haar boos aan. Ik vond het niet fijn dat ze zo haar lichaam te koop zette. 
Gelukkig ging delle van me schoot af. Atans hi jdeed een poging maar pearl leed het eerst niet echt toe. Tot ze de bitterballen zag en meteen de rest van de wereld vergeten was. Ik draar in tegen niet. Me humeur ging steeds sneller naar beneden toe.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 16:48

'drake~' gromde ik uitdagend en streelde zelf verzekert me haar naar achteren.

achter de bar ruimde ik de troep op die ik voorheen gemaakt had. af en toe wenkte ik ene blik over de bar heen naar drake toe. zijn haar zat zo leuk vandaag. zachtjes beet ik op me lip en kreeg een beetje vlinder gekriebel in me buik hoe langer ik naar hem staarde.

Huna TorukaVixx
ik was er nu wel klaar mee, de bitterballen stonden op tafel en de meiden kwamen op het podium. ik stind op van drake zijn schoot en liep naar een leeg zitvlak toe. 'yu, ik sweer dat yidea toenet bijna het podium op kwam?' vroeg ik verwart en wees naar het trapje en daar achter de doeken waardoor de crew wasaf geschermt van ons. yu stond op en probeerde mee te kijken maar angel had yd al naar achter de doeken geduwt. yu pakte zijn mobiel en probeerde waarschijnlijk yd te bellen. ik ging zitten en zag parel smullen van de hapjes. ik pakte een frikandel stukje en begon er aan te zuigen zoals yu en ik altijd deden als we patat hadden gehaald. 'parel, heb jij een vriendje gehad?' vroeg ik en keek ondertussen naar de 5 goude engeltjes die begonnen te zingen.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 16:59

me mobiel trilde en mijn hart leek even stil te staan 'wat?' vroeg ik dromerig toen ik op nam. Het was yu en neit veel later zat ik bij de groep. Beetje onderuit gezakt met me zicht op de horizon zonder iets te zien. WAt meer tegen yu aan geleunt. knikkend als mense iets zouden maar echt horen deedi k niet wat z zeiden.

Pearl -the new girl
Met de bitterballen in mijn mond keek ik naar delle en schudde me hoofd. 'Me pa accepteert niet veel jongens.' zei ik terwijl ik nu me vingers af likte en naar de meide keek. 'Ik vind die meiden leuk! die blonden is super knap? is zij model? en die kleine ook!' weer een bitterbal in me mond waar ik nu ook zachtjes stukjes vanaf beet.

me mobiel trilde en mijn hart leek even stil te staan 'wat?' vroeg ik dromerig toen ik op nam. Het was yu en neit veel later zat ik bij de groep. Beetje onderuit gezakt met me zicht op de horizon zonder iets te zien. WAt meer tegen yu aan geleunt. knikkend als mense iets zouden maar echt horen deedi k niet wat z zeiden.

Drake
Zo dom als i kwas gooide ik het water in een keer achterover.. Niet beseffend da thet geen water was. en de klap was daarom ook des te harder. Me hoofd deed zeer en de wereld werd wazig. De glimlach kwam niet opzetten. Maar ik werd wel iets lossen. Meer verzitten en rond kijken. Me ogen iets vriendelijker en me voorhofod midner gefronts. Na even zo gezeten te hebben stond ik o. Me benen voelde grappig. het tintelde heftig en het leken net zout zakken. half vallen en nu toch echt licht lachend probeerde ik me naar de bar te brengen

Drake
Zo dom als i kwas gooide ik het water in een keer achterover.. Niet beseffend da thet geen water was. en de klap was daarom ook des te harder. Me hoofd deed zeer en de wereld werd wazig. De glimlach kwam niet opzetten. Maar ik werd wel iets lossen. Meer verzitten en rond kijken. Me ogen iets vriendelijker en me voorhofod midner gefronts. Na even zo gezeten te hebben stond ik o. Me benen voelde grappig. het tintelde heftig en het leken net zout zakken. half vallen en nu toch echt licht lachend probeerde ik me naar de bar te brengen
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 17:21

Yu hatue - vixx Blackwolves
ik zei hoe YD moest lopen en al snel zat hij naast ons op de bank. ik sloeg een arm rond hem heen, drukte hem tegen me aan en merkte al gou wat er ongeveer met YD was. setto begon tegen hem te praten maar YD reageerde vrij wijnig. 'yu? gaat het wel oke met yidae?' vroeg hij met een schuin hooft. 'YD is een beetje ziek.' zei ik maar en aaide door YD's haren heen. 'ziek, is dat besmettelijk?' vroeg setto bangig. ik lachte zachtjes om zijn reactie en schudde me hoofd. 'nee alleen als je rare dingen rookt.' legde ik uit en blies zacht in leo's gezicht. 'oh, word hij weer beter?' vroeg seth bezorgt. ik knikte. 'vast wel toch leo!' vroeg ik wat harder en schudde hem licht heen en weer.

Huna TorukaVixx
'awh, wat sneu.' bracht ik uit en staarde naar de meiden. 'oeh die blonde is princes butterfly of eigenlijk mellanie, en die kleine is eam~eam. ik keek van parel naar de meiden en terug, 'PAREL het lijkt wel alsof je zo bij hen in de band past.' zei ik entausjast en maakte een foto frame met me wijsvinger en duim en bewoog deze van parel naar de meiden. 'jap!! dat lijkt me zo super gaaf jij in die meiden band! alle 6 een super model uiterlijk en elegant en mooi en sexy.' zei ik trots over parel en de meisjes. 'een stage naam heb je al.' lachte ik en wees naar de bruin harige met het korte haar. 'dat is angel, zei had ooit een vriendin en die hete diamond. dus pearl kan ook wel!' vertelde ik blij en begon op me klek heen en weer te wippen. plots stond drake op. ik volgde hem met me ogen en hield lagend een hand voor me mond. 'zie hem lopen dan? wat at er in dat water?' vroeg ik nieuwschierig. tayoni pakte het glas van drake en rook er aan. 'hahahhahaah, ik denk anti-schagerijn.' lachtte tayoni

ik had net de vloer gedwijlt en strekte me rug toen ik zag dat drake naar de bar toe kwam, even leek het of ik hem zag wankelen. ik wilde hem afkatten maar dat zou de baas niet leuk vinden. 'kan ik iets voor je bestellen?' vroeg ik maar lief.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 18:48

ineens voelde ik een wind vlaag tegen me gezicht aan. slaperig keek ik op waar het vendaan kwam. 'hmm jah' ik had helemaal niet door gekregen wat er aan de hand was of waarze het over gehad hadden. Maar ik liedme meer tegen Yu aan zakken. 'me hoofd' mompelde ik zacht. En aangezien me stem al zacht was was het onverstaanbaar geworden. Ik strekte me benen en lied ze tege die van de gene naast me aanvallen. wrijvend in me ogen.' Ze zijn goed.' weer een mega zachte stem.

Drake
'water' mompelde k en stootte hard met teen. meteen begn i kzacht te lachen. 'nu echt water; ik keek plume aan. Langzaam beogn het door te dringen wat ze nou gedaan had. nog steeds zacht lachend om me teen en de weg hier heen. 'en een wc' dat laatset mompelde ik opniew binnen monds deze keer wel luider weer ee nzachte lach en een wrijf over me buik. Een ding was zeker ik kon niet tegen achohol' Me arme tintelen!'

Pearl -the new girl
'nee man! hun kunnen dingen' lachte ik  terwijl ik steeds meer naar voren ging hangen. En die met die bruine krullen wie is dat?, en en jij speelde otch ook in een bedje?' ik lachte toen delle me weer aan keek. 'je haren!' ik ging omhoog en drukte hem goed op zijn stoel waarna ik voor hem ging staan om zijn haren geo dte doen. 'zo!' ik keek hem trots aan met ee nglimlach van oor tot oor. Daarna ging ik terug zitten. 'is dat een stelletje?' ik keek naar Die tatoe gast en die andere die zat de dromen en steeds meer tegen de andere aan leunde
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 19:52

water momeplde drake eerst ik pakte een glas en droogde deze af. vervolgens leek het of drake in gniffelen uit barste. wat er best schattig uit zag. hij keek me aan alsof hij langsamerhand bewist werd wat er met hem was. het was gewoon te cute om boos op te worden. zachtjes gniffelde ik naar drake dat hij zo schattig deed, nouja hij was nu al licht aan geschoten. 'weet je zeker dat je water wilt? lachte ik en deed even een hand voor me mond toen hij zijn voed stootte. 'ga zitten drake haha, voordat je om valt.' lachte ik binnendsmonds en vulde het glas met water uit de graan. deze zette ik op de bar neer. en schoof het naar drake toe. 'wie was dat.' vroeg ik en knikte naar de meid die op zijn schoot had gezeten die verderop bij de jongens aan tafel zat. ik trok aan me blousje zodat ik meer blote huid kreeg bij me hals. en waste weer een glas af.  'volgens mij zijn je armen niet het enigste wat tintelen.' zei ik jaloers over het vijd dat die meid op zijn schoot zat en misschien hij verlieft op haar was.

Huna TorukaVixx
'hoezo, jij kan ook vast net zo goed worden hoor met een beetje hulp! yuli kan bijvoorbeeld niet eens zo goed zingen maar wel rappen.' legde ik uit toen ze op merkte dat waarscijnlijk zei er toch niet in paste. parel vroeg wie het meisje was met de bruine krullen. 'dat is rose!' zei ik trots. ja ik speel met deze jongens die hier aan tafel zitten in een bandje! zingen rappen en dansen zoals die meiden alleen natuulijk veeeel stoerder en sexyer, niet dat hun niet zexy zijn hoor.' zei ik snel er achteraan en stak wijs een vingertje omhoog. 'alleen jay is er niet hij zit in korea beroemt te wezen en films maken enzo en als wij beroemt genoeg zijn hiero dan komt jay jay terug! en dan gaan we met zijn allen in zoon huis wonen.' ik liet een gillentje ontsnappen door me entausjastme.

plots zij  parle het H woord 'me haar?' piepte ik verrast. ik keek schichtig naar haar hand die naar mijn hoofd toe rijkte. als een bang katje keek ik hoe ze me haar goed deed. toen ze haar hand weer terug deed en 'zo!' riep glimlachte ik ontschuldig en zuchte van opluchting dat ze me haar niet verknald had.  inenen keek ze naar yu en YD en vroeg of ze een stellentje waren. ik lachte schaapsachtig. en hield ene hand voor me mond. 'yu en YD? nee, da's bromans ofzoiets. fanserves noem ik het ook wel. heheheh. zie je die meid met die korte bruine haar, angel? dat is de girlfriend van YD vertelde ik vrolijk en wees naar een van de meiden. 'yu had ook een meisje maar ze heeft het uit gemaakt.' dat laatste fluisterde ik heeeel zacht aangezien yu er nog altijd kapot van was dat het zo plots gebeurde.

Yu hatue - vixx Blackwolves
'zie je wel seth, YD word weer helemaal beter.' zei ik speels en aaide leo door zijn haren heen.

yd pakte zijn hoofd vast en kreunde iets raars. ik deed me hoofd iets meer naar hem toe. 'wat zei je?' vroeg ik en legde me hand op zijn wang en kantelde zijn face naar mij toe. leo lag zowat tegen e borstkast aan niet dat ik dat erg vond. een beetje liefde miste ik nogal sinds dat lucy het uit het gemaakt. 'leo wat heb je gerookt? of heb je-' ik stopte met praten en streelde met me vinger over zijn elleboogholte heen aan de binnenkand van zijn arm. 'tel me?' vroeg ik wat serieuser.

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   di jul 05 2016, 21:18

Drake

'hmmgf niemand' bracht ik bijna lachend uit toen ze vroeg wie het was. 'iemand van school' ik pakte het watertje aan en dronk deze ook ineen keer op.' nee! niet alleen em arme! me hele lichaam tinteld! voelt grappig' ik keek Plume aan die met haar shirtje bezig was meteen stond ik op en leunde over de bar om het bovenste knoopje dicht te doen. 'loop niet zo te koop' gromde ik bezorgt en op zijn drakes. ik lied me op een kruk vallen en staarde hoe plume bezig was.' kan je geen langer broekje/rokje aan doen...' ik was misscein. heel misschien stik jaloers op dit moment dat mesnen naar haar benen konde kijken. 'oh wc' ik stond op weer half wankelend en lachend om naar de wc te lopen. 'oh is het niet' ik keek verward rond niet wetend welke kant ik op moest

Pearl -the new girl
met een breedde lach keek ik naar delle die zo entaisiast was over zijn groepje. 'heb je een filmpje of iets? wil het wel eens zien.' ik kreeg meteen daarna een mobiel in me handen van een van dej ongens en bekeek het filmpje met me mond open en me ogen zo groot als parels. keek ik er naar.' jullie zijn echt goed! volgens mij heb ik jullie op tv gezien. ging over zin concert in nederlands een paar maandne geleden. echt super vet!'

Ik knikte begrijpend. 'die kort harige?? echt zou ik niet zeggen! maar dat maakt het des te mooier!' verlieft keek ik naar de twee. van et meisje naar de jonge nen terug. Toen hij begon over Yu knikte en deed me vinger tegen me mond' zal er niks over zeggen' fluisterde ik terugn .'en hij?' ik wees naar de paarsharige die op dat moment het meisje achter de bar aan ht aan kleden was. ;hij is raar...'

'ik.' volgde yu's hand over me elleboog. Ik beet op me lip en deed de andere arm omhoog. hier kon de de paarse kringen zien. 'Sorry..' bracht ik uit en kroop nog dichter tegen hem aan. Ik pakte zijn hand en bracht had naar me andere elleboog en lied het er op rusten. nu kon hij het zeker voelen. 'het brengt dit' ik tikt tegen me hoofd aan. 'tot rust' een diepe zucht en daarna ging ik toch wat rechter zitten. Opnieuw in me ogen wrijvend. 'voel me niet goed'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   

[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Nightwell story
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: