cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 13:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik had nog geen woord gezegt of hij leek me al niet te mogen. Ik ging naast hem zitten stelde me netjes voor op zijn koraans door de buigen. Dat was voor korea echt een must to do als je nieuwe mensen ontmoeten. Ik ging naast hem zitten en vertelde over Dreamers en dat mijn manager en ik het tijdeljik overgenoemn hadden. MAar hij bleef een negatief iets uit stralen wara ik lichtjes geirriteerd door raakte

_____
Na het gesprek met die manager.. Liep ik het ziekenhuis uit, Ik merkte dat het kwart voor 4 was dus ik ging nooit maar ook echt nooit halen om op tijd te komen bij setto. Ik pakte me mobieltje *hey setto ik ga niet kunnen komen* ineens kwma er iemand aangelopen en begon te gillen ik schrok zo hard dat ik dat vertuurde. Ik wilde eigenlijk zeggen. hey setto ik ga niet kunnen komen voor 4 uur sta er rond 6e sorry! Maar doordat ik schrok en er een fan aankwam gegild stuurde ik maar een klein deel. De fan begon te praten en te gillen en wilde foto's ik moest het wel doen want als dit zo door ging.. kwam ik hier net meer weg. EN moest me nog douche omkleden die me spuit in me borst rammen en de soullen voor de jongens mee nemen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
MEllanie bleef op me schoot iztten en hupste nog met haar kont op en neer ook! Ik balde me vuist en keek haar woedend aan. 'als jeje zo blijft gedragen zou je hoe dna ook je lieve vriendje verliezen' gromde ik gemeen daarna sloeg ze me arme rond me nek. 'Je vriendje haat dit soort dingen dus pas op!' gromde ik en pakte haar schouders beet ik duwde van me schoot af het maakte me echt helemaal niks af ze zou vallen of niet. Ik bleef zitten en negeerde de rest. feestjes bij rijke mensen was echt maar ook echt niks voor mij!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 14:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
'oh dus dat weet je wel en de dag dat hij zou vertrekken van het vliegveld wist je niet eens.' zei ik gespeelt verbaast in het begin maar best serieus aan het eind. 'dus ik mag niet eens bij drake op schoot zitten? snap niet waar hij jaloers op moet zijn.' zei ik met zoon blik en gevoel van: hij is toch vele knapper en liever dan jij. ik bekeek hem en trok me wenkbrouwen omhoog en wenkte hem een lichte bitchy glimlach toe. drake pakte me beed en probeerde iets. ik schrok van dat ik weg gleed en gaf een gilletje. ik voelde hoe de ogen van riven drake zijn graf in staarde. 'hey! doe je wel voorzichtig met meiden?!' wist riven op een duidelijke toon uit te brengen. mijn moed was me in me hakjes gezonken. ik voelde gewoon de energie van de alpha mannentjes door de kamer heen stromen en jay was niet eens hier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 14:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ze begon over die dag dat Jay naar korea gegaan was. 'Ja. want iedereen weet hoe gevoelig Jay is op dat gebied' gromde ik boos . 'en ik was ziek die dag' ik gaf nog wat extra kracht om haar van me schoot af te krijgen. Daarna kreeg ik iet snaarm e hoofd gezegt door die roos harige. 'Een echte meid doet zo iets niet; gromde ik terug naar hem. Ik bekeek hem en begon te grijnzen. Ik wilde een kut opmerking maken over zijn benen maar hield om in. Setto was binnen gekomen en Yidae nu ook. Tayoni was er Yu en delle. Mooi konde we nu aan die kadootjes beginnen.. dan kon ik naar huis

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne McCall -Bediende Setto
ik had het avond eten geplant en was bezig met het voorbereiden toen er nog maar dingen bij kwamen. Dit moest perfect worden voor Setto voor zijn verjaardig voor hem! dit moest een onvergetelijke dag worden die alles maar ook alles goed zou maken en setto blij zou maken en.. Ik begon lichtjes te trillen ik moest nog zo veel doen om het goed te houden Ik moest nog zo veel maken om aah!. Ineens kwamen er twee extra mensen binnen. Mellanie voor het drinekn ik wilde zo snel werke ndatik vergeten was wat het allemaal was. maar op dat moment hoorde ik en jongen zeggen dat er nog twee cola's bij moesten en voor ik wat kon doen schonk hij ze in. Ik trilde licht terwijl ik de bekers overgaf. 'moet nog zo vee ldoen!' ik rende door de kueken en pakte wat pannen deze goode ik op de keukentafel 
daarna weer in de wasbak ik wist niet echt mer waar ik mee bezig was..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Mellanie schrok van me' aish sorry' dat deed ik nu dus elke keer. hem zo laten schrikken. vond het gewoon sneu. MAar ze was wel sexy! echt haar ouders moeste nde perfecte dna hebben. want haar haren ogen en huid waren vrij uniek en perfect. Ja. kijk me niet raar aan ik kijk naar meiden.. Daar ben ik een jongen voor. Ik hiel Anne met de drankjes en  Mellanie vond het oged dat ik het overnam Ze gaf me het dienblad. deze nam ik over met drie vingers daar lied ik het dienblad op balanceren. Ik bukte iets voorover om te luistre naar mellanie omdat ze weer zo zacht pratte als anders. Ze vertelde dat SEtto niet zo blij was. Ik knikte dat ik zo naar hem toe zou gaan. Ze duwde me de keuken uit. Ik hoorde anne een zacht kreuntje geven toen er weer een stapel pannen viel. I schudde me hoofd. Eerst drinken uitdelen dan naar SEtto en dan misschein mar is anne uit de brand helpen die meid zat tegen een breakdown aan. Toen ik n de kamer kwam en setto zag. zuchte ik zachtjes, niet alleen Anne zat tegen en breakdown aan Setto ook. de jongen in de rolstoel verlied setto ook en de rest nergeerde hem. Met het dienblad nog steeds balancerend op me vingertopjes liep ik verder de kamer in. 

In de kamer kwam delle naar binnen gerent en begon te smeken of hij ook een keer kon paardrijden. Ik draaide langs hem heen en drukte zijn drinken in zijn handen. 'STil staan anders mors je' zei ik rustig. 'Maar ja je kan een keer komen paardrijden. Als we geowon een tour doen komt het goed' Ik liep langs hem heen en gaf de rest van de jongens hun drinken. Ik had alles onthouden toen mellanei het vroeg. dus het was zo gedaan. toen me dienblad leeg was liep ik naar setto toe. ik sloeg me arm rond hem heen. 'wat was de planning?' vroeg ik voorzichtig. Ik liep met hem mee toen hij Die roosharige jongen naar vore duwde. Hij stelde het de jongen voor. Niemand reageerde echt. Ze waren allemaal zo druk bezig. Daarom draaide ik me naar Riven toe. 'Aangenaam bne Yidae, Leuk je te ontmoeten'


Laatst aangepast door Evilian op za maa 12 2016, 15:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 15:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - bewaker seth
'een echte heer laat geen meid of damen vallen of pijn doen wat voor stoms ze ook gedaan of gezegt heeft.' zei ik terug en wilde dichter bijer komen maar setto leunde nog altijd op mijn rolstoel waardoor ik hem niet naar voren kreeg en zo veel kracht had ik niet meer in me handen van al dat weg rollen.

een jongen kwam naar me toe hij had zwart haar en zag er asiatisch uit hij stak keurig zijn hand uit en stelde zigzelf voor als yidae. ik glimlachte en pakte zijn hand beet. 'aangenaam Yidae, ik ben riven, bodyguard van little prince.' zei ik en wees naar de blonde jongen die me plots lied staan. 'hoorde dat je iets met paarden deed?' vroeg ik uit intressen maar bleef al snel stil toen setto aan kondigde iets voor te gaan lezen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'wat was de planning?' vroeg yidae. ik keek op en dacht eventjes na. 'vrienden ontvangen, voorstellen, praten, mellanie wilde zingen, en taart eten daarna wat gamen of ene spelletje doen. plezier maken.' somde ik op alsof ik me keycards voor las.

plots hoorde ik een geluidje ik keek op en voelde iets in me borekzak trillen. oh ja dat was dat digitale dingentje. dacht ik en haalde het huis me zak. het eerste wat ik zag was *James heeft 1 bericht gestuurt* ik begon gelijk te glimlachen en lied riven spontaan staan en liep blij naar de bank. 'jongens!! james heeft een bericht gestuurt.' zei ik vrolijk deven verdwenen me zenuwen. ik plofte op de bank neer naast een van de andere jongens en hield me mobiel voor me.  ik las het bericht en voelde hoe al het bloed uit me gezicht trok. ik staarde naar de zin en las het telkens opnieuw in me hoofd zonder dat ik het nog maar ook 1 keer hard op gezegt had. *hey setto ik ga niet kunnen komen*
stond er. ik lied me hand zakken en wreef met een hand over me gezicht heen boog lichtjes voor over. me tanden beed ik stevig op elkaar. dat kon hij niet menen!! ik voelde hoe iemand me mobiel tussen me vingers vandaan vriemelde.  'hey setto, ik ga niet kunnen komen.' klonk de stem van tayoni door de woonkamer en er viel een pijnlijke stilte.

'niet zo sip! jay is vast druk ik weet zeker dat hij ana ons denkt en vooral aan jouw setthy! en we hebben kadotjes! laten we die uit pakken! de kadoustjes!' zei delle opvleurend hij begon lichtjes te springen met het pakje in zijn handen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'ja echt!!?' riep ik toen yidae zei dat ik wel een keer mee mocht doen. ik begon weer te dansen maar kreeg al snel drinken in me handen net als de rest van de groep. yidae drukte me naar beneden en zij dat ik op moest passen of anders kon gaan morsen. ik ging zitten en nipte als een kleurtje van me glas met drinken.

'welke doen we eerst, yidae? vroeg ik en keek iedereen aan. aangezien we een kadou met zijn allen hadden gekocht en allemaal ook een eigen kadoutje hadden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
anne rende letterlijk door de kamer heen. ik bleef keurig stil staan en keek hoe ze van de ene blek naar de andere ijsbeerde in een versnelde pas. veel helpen kon ik niet aangezien ik niet eens wist wat setto met haar had af gesproken en koken was niet mijn sterkste kant misschien wel beter dan die van angel maar nog altijd slecht. 'yidae, waarom help jij anne niet? jij maakt ook wel eens broodje met ei voor angel.' vroeg ik zachtjes en beleeft.

ik stond zelf even verbaast te kijken, ik was op ee andere bank gaan zitten naast delle die telkens weer op stond van zijn plek. he, wat zei tayoni nouw!! dit kon jay toch niet menen? dacht ik of was dit een grapje van jay? maar dan wel een hele gemene als hij eens zag hoe setto er al bij zat vanochtend met dat bericht over zijn ouders. ik ging hoe dan ook jay een kleine billenkoek geven dit was gewoon sneu! Delle probeerde de boel een beetje vrolijker te krijgen met het woord kadoutjes. plots bedacht ik iets we hadden nog taart! 'en we kunnen liedjes zingen zoals iedereen dat doet op ene verjaardag en nog een klein puntje taart eten. anne staat al de hele dag in de keuken daar voor!' zei ik zachtjes


Laatst aangepast door Timeless op za maa 12 2016, 15:56; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 15:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Ik draaide me me om naar Mellanie. 'Eerst drinken dan setto enzo dan Anne' somde ik op als lijstje wat ik nog moest doen

SEtto vertelde het lijstje. 'onstap dat komt allemal goed' I kvoelde zijn spanning gewoon!. Setoot word afgeleid

De jongen in de stoel schudde me hand terug. Daarna begon hij over het paard rijden. 'ja al sinds met geboorte woon op een manage. Werk ook met het paard van Setto. Vertelde ik

setto's mobiel ging af en meteen lied hij riven staan, ik stond ook op en luisterde. Aawh hij klink zo blij dat setto wat gestuurd had. Maar toen hij het las werd hij wit. Ik keek hem vragend aan. Maar me vraag werd al snel beantworod toen Tayoni het smsje voorlas. Ik iwlde ook iets zeggen maar het werd me iets te druk.

Delle probeerde setoot blij te krijgen door de kadootjes. Hij vroeg wie er als eerste ging. Meteen zei hij mijn naam ik slikte even. 'wat?.. okey' Ik zocht me spullen en gaf het. Eest de ketting en daarna de armband met alleen het paardje er aan. Iedereen had zijn eigen bij zich en Yu het beeldje van Setto zelf het ottertje als ik het goed had. MAar gelukkig hoefde ik niks te geven want onze helding Mellanie redde me van deze actie en begon over de taart en zngen. 'Ik ga wel ff naar anne!' meteen legde ik me kadootje terug en liep de keuken in. Daar kwam ik een doorgebrande anne tegen. 'ik neem het wel over' ze ik zachtjes en pakte haar trillende handen beet. 'ga even liggen of buiten lopen tot je gedachte tot nul is okey' ze ik rustig en trapte haar de deur uit. Ik begon de taart af te maken want de aardbijtjes die SEtto zo lekker vond zater er nog niet op. Toen die rop zaten tilde ik de taart naar de kamer war de jongens waren. 'okey taart is er!'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik gromde misschein graag... en was altijd sjaggie maar ook ik gaf om setto. Ja dat meen ik ik geef om hem. Daarom was ik ook best wel woest toen ik hoorde dat jay niet kwam. Ik pakte me mobiel en nu maar hope ndat ik nog btg had. *dude dit meen je niet!* stuurde ik naar Jay. Delle beogn ove de kadootjes. 'Ja lten we dat maar done; gromde ik iets minder boos dan anders. Tot mellanie begon over de taart. 'urrgh' ik lied me terug in de bank vallen. Zingen.... daar had ik dus echt geen zin in!.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
Heel de avond had ik naar de foto's gekeken.  er klopte iets niet maar ik kon niet plaatsen .wat. En nog iets ik had honger.. heel erge honger en zin in een peuk. Ik hoopte wat geld te vinden in huis maar helaas niks!. OM me gedachte van het eten af te halen besloot ik naar de twee plekken te gaan waar de aanvalle nwaren. 

op die plekken slenterde ik wat rond en vond nog wat intersante dingne die ik bewaarde. Daarna liep ik naar de persoon waar ik Anne voor het laaste gezien had. Anne is mijn kleine zusje die ik nog la in de steek gelaten had. Maar als deze moorden en aanvallen hier gebeuren en anne hier was. moest... Yaden hier ook zijn. En als hij hier was. Nee niet aan denken. tot mijn grootste geluk liep Anne alleen buiten.

(lees Anne)
__

Me buik knorde als een gek op me geknor draaide Anne zicht terug om ze gaf me een Envolop met iets er in ik keek er in en zag een berg met geld. Ik keek geschrokken op wat! dit was een maaltijd wara ik van gedroomt had agelopen dagen! of ik kon er maanden van eten!. als ik zuinig was kon ik er welg ezegt 5 weken van eten. Maar ik was niet zuinig want ik hield van eten dus zeg maar dat ik er 2 weken mee kon doen. 'thanks' zei ik zacht. 

Maar ik was er nog niet achter of Yaden hier was. en dat maakte me zorgen.. Die aanvallen moest iets betekenen en ik hoopt zo niet dat het met Yaden te maken had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne McCall -Bediende Setto
Ik werd uit me binde paniek gehaald door Yidae hij trapte me de deur uit en zei dat ik eerst tot rust moest komen voor ik verder mocht. Mokkend liep ik dus maar even op straat. Daar kwam ik. die jongen tegen uit de club. Hero genaamt. Hij wa met iets bezig. Ik keek hem niet aan. 'Anne' zei hij rustig, ME hart maakte een sprongetje. 'JEb jij nog contact met Yaden?' hij klonk serieus. WAs Hero daarom helemaal hier heen gekomen. 'Nee' ze ik zachtjes en keek langzaam omhoog.' oh sweet cheese creakers!' zei hij ik hees me wenkbrouw op dat was wat ik moest zeggen zag hem onder de blawue plekken zitten. 'sis je moet echt meer slapen' zei hij rustig. 'wat?' zei ik ineens dit ging van Yaden naar mijn slaappatroon,,,. 'ja je ziet er niet uit' hij draaide me om. 'Ga voor die setto zorgen' zei hij en trapte me terug naar het huis. 'Oh gaat hij nog een keertje uit' vroeg hij zacht. 'weet niet' antwoorde ik rustig. .'Hero' zei ik zacht en draaide me nog een keer om. 'hier' ik gaf hem wat en liep daarna terug naar binnen. Me hoofd dacht zeker niet meer aan het feestje. Maar nu echt aan iets adners. Hero was terug. Hij leid zich weer zien.. En hij had het over Yaden. Dat betekend dat hij hier ook is.! Me hoofd bonste heel te tijd. En nu kon ik tot rust komen in de keuekn door hard te werken en dat was ook wat ik ging doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden McCall -Unknown
Ik zat op de op een bankje toen er een lichaam langs liep dat ik kende.. Ik volgde het overal heen. Tot me schrik liep het aan een klein roosharig misje en vroeg naar mij. Dit was het moment om weg te gaan. Ik moest setto omleggen voor Hero er achterkwam dat ik hier was En als anne me in de weg liep.. moest zij er ook aan. Ik kon deze opdracht niet door me vingers laten glippen.


Laatst aangepast door Evilian op za maa 12 2016, 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 16:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - bewaker seth
'zeus!?' riep ik verbaast meteen stond er een glimlach op me gezicht. 'leefd hij  nog? setto heeft niks over zeus gezegt! gaat het goed met hem?' vroeg ik verrast en was even echt verbaast. ik wilde het paardje zo graag zien hij was echt mijn horsey. setto's aankondiging ontnam alle vragen die ik nog meer had over zeus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mr white - papy Angelina, manager dreamers
De jongen legde alles uit en gaf me een map met een stapel papieren aan. Ik luisterde in stilte naar zijn verhaal en bekeek de cijvers die aanzienlijk omhoog waren gestegen. 'Hoe, in zoon korte tijd?!' Vroeg ik me af. Steets kreeg ik meer respect voor de onbekende asiaat. 'Jongeman, Ik ken u misschien niet maar ik wil u bedanken voor het verzorgen voor de meisjes. Hoe zijn ze er aan toe? Heeft mijn angeltje u het niet te moeilijk gemaakt?' Vroeg ik licht bezorgt. Ik deed alles voor mijn dochter en de meisjes waren ook een soort van mijn kinderen geworden. 'Hoe is het met vrouwe yume?! Arme meid! Ik heb haar nouwelijks kunnen begelijden in de groep!' Bedacht ik me. Ik legde me palmt op mijn linker oog en dacht na terwijl ik met open oor luisterde naar de jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik keek langs me vingers heen naar delle die over cadeautjes begon te praten. hadden me ouders niet ook ergens een cadeau? bedacht ik me maar ik voelde me te kut om daar nu naar te zoeken. mellanie begon over taart en zingen meteen was yidae de keuken in gelopen. delle begon weer te springen. 'omg omg omg laten we dat dansje toen die we bij jay zijn birtday hebben gedan!!' riep hij. ik glimlachte ietsjes naar hoe vrolijk dat jongentje kon zijn. jay kwam niet en hij was nog altijd blij? hoe doet hij dat?! met me hand palmen veegde ik wat vocht weg en keek op toen yidae de keuken uit kwam met een huge taart in zijn handen. nouja ik had eigenlijk nog nooit een taart gezien laat staan op een verjaardag. yu maakte een juigende schreeuw. 'kom zingen!!!' zei hij en tikte drake aan. 'happy... eh nederlandse of engelse versie?' vroeg hij en stopte na bijna het eerste woordje. 'delle trok iedereen overeind en begon te dansen en te zingen zoals ze op james zijn verjaardag alleen dan met een ander soort liedje. ik glimlachte steets iets meer en werd door een van de jongens ook overeind getrokken van de bank. ik danste met ze mee met op gekrulde mond hoekjes maar nog altijd voelde het raar en leeg in me hart. yu deed een arm rond om drake zijn nek heen en lied hem ook mee dansen zover dat ging ik was al lang blij dat de taart save op tafel stond voordat iedereen begon te zwingen. riven klapte mee en keek toe hoe de rest bezig was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves, spion, luistervink
ik volgde blondje buiten en keek vanuit vogelvlucht naar alles wat hij deed en waar hij heen ging. zoon nieuwtje vertrouwde ik niet gelijk. hij mog dan wel een asian zijn en gyro zijn aandacht hebben maar dat betekende niet dat het gelijk mijn nieuwe puppy maatje was. met me handen in me zakken sloop ik over het dak heen kijkend naar wat hij deed tot dat hij te ver van de huizen ging achter een meisje aan met roze haar. wie was dat? en waar kende hij haar van? vroeg ik me af. mijn riemen had ik in me broekzak gestopt zodat het niet rinkelde. het meisje gaf hem een envalop de rest kon ik niet volgen van af deze afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 19:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
______________________
Ziekenhuis:
______________________
Toen ik alles had laten zien en uitgelefd over hun nieuwe comeback enzovoord leek de man wat meer tot rust gekomen te zijn en vroeg wat openere vragen. Hij vroeg hoe we het voor elkaar gekregen hadden om de groep van 500 fans in een paar maanden naar 1500. nou daar ging ik hoor de basis dingen uit leggen. nee ik ging niet alles uitleggen want dat was de kracht van een Kpop manager. Maar ik kon wel vertellen over de BF dingen en de promotie vna het nummer. Over samenwerking en nieuwe train manieren. toen ik daar ongebeer mee klaar was broeg hij naar Angel of ze het me niet te moeilijk had gemaakt. 'nZe heeft me niet weg gekregen' ik ging hem maar niet vertellen hoe walgelijk vervelend ze wel net was geweest. 'Mellanie is vrij goed opgevangen door de fans.' vertelde ik over de gene doe hij vrouwe yume noemde. De man lied izjn hoofd rusten op zijn hand. Ik glimlachte even. 'Rust nog uit dan zorg ik nog even langer voor ze' ze ik en stond op. 'maar ik moet nu gaan. Ik hoop dat u sneller beter word' ik boog netjes en wachte tot hij zie dat het goed was dat ik ging
______________________
Thuis
______________________
Ik had net gedouched en lag op bed. Met trillende handjes spoot ik het spul in. Meteen schoten de tranen in me ogen. WAt een hell was dit spul niet gezond meer!. Echt als lysander me dit aangepraat had om Mellanie van me af te krijgen!. Jaloers staarde ik nar het dak. hoe lang iker bij haar weg was hoe erger ik jaloers werd op alles. maar het ergste was nog dat ik zwaar achterdochtig werd..
______________________

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
met het geld dat ik van Anne gekregen had liep ik naar de winkel. Ik ging dus echt niet klagen dat ik nu geld had om wat eten aan te schaffen en vooral nieuwe peuke!. Dit deed ik dus ook. Toen ik kleine hoeveelheid boodschappen gedana had liep ik terug naar buiten met een brood in me mond en een peuk in me handen. Dat smaakte zo goddelijk! Ik slenterde naar me boom toe ne lied me daar neer ploffen. het was al vrijlaat denk rond een uur of 4-5.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
______________
Tegen Riven
______________
'ja zeus. Hij is echt heel druk. Maar hij is iets rustiger geworden.' Ik wilde verder vertellen over dat ik het gevoel had dat zeus iets miste. Ik kon hem wel aftrainen na lange tijd. Maar dat was voor mij niet de geode manier. Ik wilde de oorzaak zien te vinden en dat anpassen. Niet het aart van het beestje verandere.
______________
Dans:
______________
Ik ging naast Riven staan en klapte mee. 'Engel' zei ik toen Yu vroeg welke taal. Engels was gewoon voor het happy birstday een betere taal. Ik bleef op een afstandje mee zingen en klappen. Vond het leuk om te zien hoe ze drake mee probeerde te slepen en dat setto toch een glimlach op zijn gezicht kreeg. niet dat de glimlach izjn ogen haalde maar het was beter dan net. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
oh shit! ze wilde dansen en da dansje doen van Jay zijn verjaardig. misscehin als ik stil blijf zien ze me niet en vergetne e dat ik er ben. oh nee fuck daar kwam Yu en wilde dat ik mee deed. oke voor Setto . Ik stond een beetje stijfjes te dansen. Gromde een beetje mee met het nummer. Maar toen ik setto's gezicht iets op zag fleuren begon ik meer mee te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
De jongens danste vrolijk dit was voor mij een mooie timeing om de taart aan te snijden. Ik pakte wat mooie schoteltjes en plante de kaarsjes op de taart met lekkere aardbijen. 'Yidae heb je een aansteker?' Vroeg ik en hield me hand op. Met een aansteker stak ik de 21 kaarsjes aan. (We hadden sethy verouderd omdat hij anders te jong was xD dat ik me kon herineren.) setto blies de kaarsjes uit en samen met Yidae deelde we de taart stukjes uit. Iedereen zat te smakken en te smullen nouwja vooral Delle die at als een van de eerste van de taart. Ik pakte me cadeau en gaf het aan setto. Deze had ik al eerder gegeven maar Who cares~ hij had hem nog niet uit gepakt. Setto slikte zijn hap taart door en legde het schoteltje op tafel neer. Ik keek toe hoe hij het uit pakte. 'Wat is het?' Vroeg hij en hield de lange leren riem omhoog. 'Het is voor je broek gekkie! Een riem. Kijk je doet hem om en dan schuif je dit deel hier in en dan druk je op dat rondje en dan zit hij vast. Als je er nog een keer op drukt dan gaat hij los!'legde ik trots uit setto kijk met verwondering naar de riem en de slot die hij waarschijnlijk voorzet eerst in zijn leven zonder moeite open zou krijgen. Blij ging ik weer op me plekje zitten en at me taart verder op. Ik stofte Yidae aan. En wenkte met me hoofd dat hij mocht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ik kreeg ook taart van de jongen Yidae maar of ik het mocht eten wist ik niet. Proberen kon toch geen kwaat? Hoopte ik en nam een klein hapje. Het smaakte echt veel beter dan die voeding flesjes 'Ah! Zo heerlijk.' Kreunde ik bijna en genoot eventjes met ogen dicht van het stukje taart. Na het tweede hapje keek ik naar de jongen waar ik mee gepraat had over Zeus. 'Setto setto! Yidae verzorgt Zeus! Ik wil hem zien?! Please, mag ik hem morgen zien?' Vroeg ik nog lichtjes in de zevende hemel van de taart. 'Setto keek me licht geschrokken aan. Net alsof hij expres had gezwegen over Zeus. 'Eh...' Zei hij enkel. 'Eerst cadeautje~' zei mellanie en drukte een pakje ik setto zijn handen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Het was bijna etens tijd dus ik moest snel maar naar de stad gaan om dingen bij te schrooien voor het vrienden maaltijdje. Ik zei me vogel gedach en rende door het park langs de boom tot dat ik iets zag of hoorde wat me bekend voor kwam ik draaide me om en zag superhero staan. 'Hey zo te zien gaat het al beter met je sinds het slot vervangen is.' Vroeg ik en liep even terug en stak mijn box naar hem uit. 'Mare ik moet zo weg eten enzo.' Zei ik en pakte ook een sigaret uit het bakje dat ii van hem gekregen had. Ik ging bij hem tegen de boom zitten en bekeek de donkere avond lucht.


Laatst aangepast door Timeless op za maa 12 2016, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Mellanie trok me aandacht toen ze de taart aan begon te schijnen meten begon ik met helpen door de stukken op bordjes te leggen. Deze deelde ik uit. bij tiven aangekomen gaf ik hem ook een stuk en hij begon meteen over zeus.' hmm. wat denk je van volgende week dan ga ik ook mee' stelde ik zacht voor  toeni k setto's gezicht zag. Iedreeen kwam in de groep staan/zitten en begon hun kadootjes te verzamelen om aan Setto te geven. Mellanie wilde eest en gaf hem een riem. Dat was echt een kei leuk iets! niet dat ik wist dat hij last had met izjn riem uit doen. maar het was echt een stoere riem dus. Ze wenkte dat ik nu moest. Ik knikte en gaf mijn spullen. Eerst de ketting dan de armband. Ik wachte tot hij het uitgepakt had. Nee ik ging niet uit leggen wat het was. dat mocht iemand anders doen...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ineens was er taart gewoon ui het niks waar kwam dat vandaan! en het zag er zo heerlij uit! Ik pakte een stuk aan en me buik antwoorde met een harde knor. BLij stopte ik een flinke hap in me mond. Met me bordje liep ik naar de tafel bij Setto in debuurt ik had me kdoo mee genomen zodat ik die kon beschermen. Ik keek toe hoe iedereen een voor een iets gaf Ik had het beeld van de draak en dat beeldje van dat draakje voor aan de armband.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
Ik keek als een geschrokken hamster omhoog toen ik iets hoorde:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Het was Gyro. 'Hey rogy!' ik wenkte dat hij moest komen zitten. Hij begon over het slot. 'Ja voeld een stuk beter. niet dat ik geslapen heb...' begon ik. Gyro kwam bij me zitten nadat ik zijn box beantwoord had. hij zat net en begon meteen over eten. 'eet se dan' ik bleef naar het water staren. 'Zijn er meer aanvallen geweest?' vroeg ik uiteindelijk ik had meer bewijs nodig om ergens te komen.. Zeker omdat k alleen was en geen team achter me had. of macht naar een DNA bank of wat dan ook. 'Wist je dat je, tijdens een heldere nacht, met het blote oog ons sterrenstelsel De Melkweg kunt zien?' vroeg ik ineens en wees naar de eerste zichtbare ster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 22:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Heheh he Hero~' zei ik en moest nog altijd lachen dat hij zo heette. 'Mooi dat je je beter voeld. Huh hoe komt het dan dat je niet heb geslapen?' Vroeg ik me af hij begon over de zaak. 'Aah, daarom.' Gniffelde ik kort. 'Nee niet dat ik weet. Wel hebben we gehoord van de aan gevallen jongens dat de dader vroeger naar een meisje en jongen. Waarschijnlijk yu. Maar dat zijn we niet zeker. Heb alleen iets gehoord over een tattoo maat yu is niet de engste asian met een tattoo. Starend naar de hemel zei Hero wat over de Melkweg ik dacht na en verdomt!! 'Hero! Dat is het de Melkweg zien bij heldere avond!! Die jongens waren uit genodigt voor de volle maan nacht! Dat is een bijeenkomst waar honderd verschillende club leden heen gaan en je komt er alleen binnen met een uitnodiging. En die uitnodiging gaat per riem.' Legde ik uit. Iemand wilt de Melkweg zien op een heldere avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyza maa 12 2016, 23:51


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Yidae gaf me een cadeautje meerdere zelfs! Ik pakte ze met twee handen aan en wist niet goed wat ik moest doen dus boog ik maar knikkert naar hem. 'Zo veel.'zei ik zachtjes. Ik maakte het open het was een hele gaven ketting. Ik werd zowat betoverd door de schitteringen en prachtige kleuren die in de hanger zaten. 'Wouw prachtig!' Zei ik bewonderend ik stond op naar Yidae en gaf hem een bro hug. Ik was eigenlijk net een ekster ik hield van glimmentjes. Maar wilde er wel stoer uit zien en dit was echt stoer! Vond ik dan. De ketting deed ik meteen om. 'YD hij is echt gaaf!' Zei ik en pakte het tweede pakketje wat hij ook gegeven had. Ik maakte het voorzichtig open en bestudeerde het zilverwerk. Het leek wel een arm bandje. Aan het armbandje zat een klein dingentje. Ik hield het in de lucht en bekeek het bedeltje. 'Een paartje?' Ik begon verlegen te glimlachen. 'Setto! Dat is een bedelarmband! Daar kan je meerdere bedeltjes aan hangen.' Zei Delle vrolijk en stond al op om zijn cadeau te geven. 'Yidae! Bedankt!' Riep ik snel voordat Delle me had berijkt. Hij danste langs de salon tafel heen tussen de bank en de jongens door en plofte bij mij op de bank. 'Gefelisiteeeeert~' riep hij en gaf me zijn cadeautjes met een vlinke hug er bij. 'Nee, Eerst deze!' Zei hij en trok een van de pakjes uit me handen. Ik maakte hem open en hield een schattig bedeltje er uit het was een ottertje 'kijk die kan je er zo aan hangen.' Zei Delle en pakte het bedeltje en klikte het aan de arm band. Vervolgens deed hij de armband rond me pols. En duwde hij het volgde pakje in me handen. Deze maakte ik ook open 'Woh!! Een een Piersing!' Zei ik verbaast en keek naar Delle die bijna blijer was dan ikzelf. 'Jaaah!!!' Riep hij. 'En hij past bij de ketting.' Legde hij uit en wees naar de ketting die Yidae me had gegeven. Ik hield hem naast me oor waar mijn kleurloze knopje in zat. Die van Delle was mooi blauw! 'Ved man!' Zei ik en gaf hem nog een hug.

De volgende was tayoni. Hij kwam akward aan gelopen en gaf me eerst een groote pak. 'Hier kun je vast wel elke dag gebruik van maken.' Zei hij. Met een vragende blik keek ik naar het cadeau terwijl ik het aan pakte. 'Maak open dan.' Zei hij en dit deed ik ook. Ik bekeek het voorwerp het was vierkant en nee het was een rechthoek. Ik maakte de trommel open en zag lekkere kleine broodjes en rijst. 'Holy!! Het zijn diertjes!' Zei ik verbaast en lied de inhoud van de trommel zien. 'Het is een lunch box kun je eten in doen wat je kokkin maakt en dan mee nemen.' Legde tayoni uit. Met open mond luisterde ik. 'Ooh! Dat is handig!' Zei ik als een klein kind die nog nooit van een brood trommel gehoord had. Tayoni had verschillende diertjes van het eten gemaakt niet wetend dat het de diertjes waren die ik allemaal als bedeltjes kreeg. Als tweede cadeautje kreeg ik ook een bedeltje van hem in de vorm van een dolfijn. 'Oh so cute! Een water diertje!' Zei ik trots en lied het riven zien.

Yu kwam vervolgens en gaf me eerst een tas ik keek er naar met een vragende blik. 'Hehehe ik hoop voor je dat je het niet elke dag gebruikt maar als je het nodig hebt dat je wel weet hoe je het moet gebruiken.' Zei hij als woord grapje van wat tayoni eerst zij over de trommel die ik elke dag kon gebruiken. Dit zette me hersens alleen maar meer in een vragende denkwijze. Ik haalde de spullen uit de tas en en bekeek het alsof ik het nog nooit gezien had plots viel het kwartje. 'Wah!!!' Riep ik. De jongens lachen in een deuk toen ik zo reageerde. 'Hahahah het is altijd handig om het bij je te hebben. Een in je broekzak of een in je tas.' Legde yu uit terwijl hij grinnekte. Ik pakte de rest er uit. Een potje met glijmiddel..... Oh ja hoor. En een boekje met frappante plaatjes er op en in. 'En deze nog.' Ze yu en gaf me ook een bedeltje maar dit keer met een wolfje en de ander met een tijger. Ik glimlachte bij het zien van de tijger dat was het familie teken van mijn huis en ja familie... 'Gaaf! Thx yu.' Zei ik beleeft en deed de sex spulletjes weer in de tas en klikte de bedeltjes aan mijn prachtige arm band.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyzo maa 13 2016, 10:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
Hij vertelde dat er nog niks gebuerd was dan die twee dingen. MAar wel eits over ene Yu en een meisje. Ik nam alles in me op. iuk hoefde nooit iets p te schrijven aangezien ik het meeste wel onthield.
Toen ik de sterrestelsel benoemde vieler een kwartje bij hem. Ik nam alles in me op wat hij nou zei. Want het ging zo snel. 'Dus de aanvallen zijn daardoor?' MAar hij sloopt te kettingen er liggen overal van die ringetjes' merkte ik op.  Ik pakte me peuken en stopte er eentje extra in Gyro's mond. 'Die krijg je nog van gisteren' ik glimlachte. 'Hoe kan ik je bedanken voor het instaleren vna het slot? Had ik zelf echt niet kunnen done hoor' Ik rookte em peuk op en stopte daarna weer een broodje in me mond

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Hoe meer hij kreeg hoe meer setto opfleurde. Hij vind de ketting mooi ik keek trots uit me ogen. Vond het altijd fijn als mensen blij waren als ik iets voor ze deed. Hij gaf me een knuffeln ik knuffelde hem voorzichtig terug. Jongens knuffelen was niet me ding op Yu na die was anders! kende hem echt veel langer. niet dat ik herrinerede wat er allemaal deden maar die MV en tv opnamens zeggen genoeg. Toen kwam de rest en gaf hun kadootjes hij vond alles geweldig. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Toen kwam de rest en gaf hun kadootjes hij vond alles geweldig. Langzaam werd ik nerveus wat als hij het mijne kut vind? Ik stond op en gaf hem mijn ingepakte kadootje. EErst de bedeltjes. ik had die van Jay bij en ook me eigen. TOeni k die gegeven had gaf ik de draken stanbeeld Olivia had het ingepakt im dat ik dat niet wilde doen. in spanning keek ik toe hoe hij het uitpakte.

 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Het was tijd ik had een halfuur gelegen en me omgekleed en alles. Ik deed me haar in model en stopte de spullen in de tas en deze gooide ik i nde auto. de jongens moesten echt helpen met dat naar binnen showen. ik controleerde alles. Toenik zeker wist dat ik alles had keek ik naar de bank. 'Bee ga douche' zei ik terwijl ik ehm van de bank af rolde 'urgh' bracht hij piepend uit. 'nu' gromde ik en verliet het huis. Ik reed naar Setto's huis en zette de auto zo dicht mogelijk bij zijn huis.  Ik deed me  best alle tassen te pakken en het lukte me een soort van.. Beetje onhandig liep ik naar de deur en klopte aan. de tassen had ik neer gezet. Ik had gelijk met em lange vingers dat ik veel kon dragen mar ik was best wel slap van het weinig slapen en de hoeveelheid bloed dat naar me hart stroomde aangezien dat belachelijk weinig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyma maa 14 2016, 21:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Niet allemaal.' Merkte ik op. 'Er zijn minstens 3 leden nodig voor een roedel. Als iemand 2 van de 5 sloopt om indruk te maken en hij de rest zonder dat ze gesloopt zijn binnen krijgt heeft hij al genoeg om binnen te komen. Op elke lokatie vonden we twee ringentjes. Dat zijn de ringentjes die vast zaten na de ring die aan de broeklusjes zat.' Legde ik het en nam een trekje.

'Bedanken? Dude we zijn vrienden. En vrienden helpen elkaar.' Gniffelde ik en nam een trekje van de sigaret die ik gekregen had van Hero. Hero ad zijn brood verder op. Ik keek twijfelend naar her heerlijke broodje van hem. Nee dat kon ik niet maken. 'Emh, ik moet weg naar het avond eten toe you know.' Zei ik en stond op van de plek waar ik zat. 'Nog Thx voor de sigaret~' bedankte ik en wenkte naar Hero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyma maa 14 2016, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
Ik luisterde naar wat hij vertelde. 'Waarom moet je persee 3 ledne hebben dan?'

Toen ij zei dat we vrienden waren keek ik hem even verbaast aan. 'je kent me nog maar een week? wieweet wat voor een klootzak ik wel niet ben!' ik balde me vuist alsof ik hem wilde slaan. Ik stond op en gaf hem ee nstoot tegen zijn boven aan. 'heh of je spullen jat!' ik pakte zijn peuke doosje af voor hij kon reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Emptyma maa 14 2016, 21:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Waneer word je een gezin genoemt? Zodra je een mama en een papa hebt met een kind. Dat zijn ook drie personen.' Legde ik speels uit.

Ik lied hem me duwen en stapte even wankelend achteruit. Ook lied ik me peuken doosje afnemen. Ik grijnste. 'Hey onthoud wie je sloten heeft gezet, wie weet hoe leeg je huis is als je zo terug gaat. Bedoel je zit hier al een tijdje. ' zei ik met een breden grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: