cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 16:17

Lennie:
Zijn handen gingen naar benede toe en hij zoende mee terug. Wat een schatje!. Ik lief mijn bh los deze zakte nu naar benede toe op de grond. Met mr nu vrij hand pakte ik een van zijn handen net een begeleidde deze naar mijn borst toe. Ik legde hem er op waarna ik hem los lied. Deze hand lied ik nu via zijn rug naar bende glijden een duwde zijn onder lichaam stevig tegen de mijne aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 16:39

Chen:

Lennie pakte opeens 1 van mn handen vast en begeleide deze verder naar boven toe. het duurde niet lang voordat ik door had waar ie belande. ik slikte em even en begon nu best wel nerveus te worden. dr andere hand ging naar mn onderrug en duwde me dichter tegen dr aan. na even brak ik de zoen en keek dr aan en glimlachte ' kun je mn awkwardness vergeven?' vroeg ik aan dr. hopen dat ze het begreep
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 16:46

Lennie:

Chen stopte ineens en vroeg of ik zijn beschaamde gedrag kon vergeven. Even dacht ik dat ik te ver gegaan was. Ik gaf hem snel een kus op zijn neus een knikte dat ik het hem wel vergaf. Kon moeilijk zeggen dat ik het niet raar vond dat hij zo reageerde. Hij was altijd al gentleman nummer een. Ik probeerde hem weer opnieuw te zoenen in de hoop dat hij niet bedoelde dat hij wilde stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 17:24

Chen:

ik haalde opgelucht adem toen ze aangaf dat ze me wel vergaf. thank god! was even bang.. bedoel ze heeft al ervaring en dat soort dingen, en wat nou als ze iemand met ervaring wil.. maar dat was gelukkig niet het geval. ik glimlachte naar dr en gaf de een zoen terug. 'maybe you can teach me?' vroeg ik voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 17:28

Lennie:

Toen hij vroeg of ik het hem kon leren smolt ik. Letterlijk als je nu zo gaan dweilen. Zou het dweilen met op kraan worden.. Ik was gewoon niet droog te feunen. Grapje. " met liefde zelf" zei ik een nam meteen de over hand. Ik draaide hem om een duwde hem op bed. Ik zorgde daar hij ging liggen waarna ik zijn broek opende een half op hem ging zitten. Met me hand wreef ik over zijn buik steeds verder naar zijn broek toe zodat ik hem uit kon doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 17:52

Chen:

toen ze zei dat ze me met alle liefde wou leren kreeg ik een grijns op mn gezicht. ze draaide me om en duwde me op bed neer en zorgde dat ik ging liggen en begon mn broek al een stukje open te maken. mn ademhaling zakte al een beetje en keek dr aandachtig aan. toen ze de actie maakte om mn broek uit te doen deed ik mn heupen klein stukje omhoog zodat ze hem uit kon trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 19:08

Lennie:
Toen hij zijn heupen omhoog deed gaf mij dit een kick dat hij echt wilde. Ik kroop omhoog en lied me hand in zijn boxer blijden. Zachtjes wreef ik over zijn boner heen. Ik hield zijn blik in de gaten. toen ik hem stevig beet pakte trok ik gelijk zijn boxer meer omlaag. Nu was zijn erectie duidelijk te zien. OKey daar ging me zelfvertrouwen Ik wilde hem zo graag een blowjob geven. maar dit zou de tweedee keer worden. en chen dacht bvast dat ik super goed was... okey niet aan denken. Ik zoende over zijn buik naar benende toe richting zijn erectie. Ik sloot me mond er rond om heen en gebruikte me tong terwijl ik me hoofd op en neer bewoog. Ik opende me keelspieren om hem verder naar binnen te laten. Chen was niet zo massief als Luhan was. Echt verde van. Maar hij voelde we lang aan. Een voordeel dit ging minder zeer doen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 19:32

Chen:

ik keek hoe ze te werk ging. ze trok mn broek helemaal uit en snel daarna ging mn boxer ook al omlaag. ik slikte hem een paar keer en mn hartslag werd met de minuut sneller. ik beet op mn lip toen ze mn boner zachtjes begon te strelen. ik genoot er van en sloot mn ogen, maar wat daarna kwam, had ik neit verwacht. ik schoot een beetje omhoog en hapte naar adem toen ik dr mond rond mn boner voelde. ik liet me weer naar achteren op bed vallen en sloot mn ogen. 1 van mn handen ging door dr haren en ik moande zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 19:47

Lennie:
Chen  begon zachtjes te rkeunen. omg dit was voor mij echt de druppel. Dit was echt te sexy, ME buik ging te keer als een gek het tintelnde en al. Toen zijn hand mijn haar vast pakte. Lied ik hem verder naar binnen glijden. Ik maakte een lichte kokhals effect shit die wat te diep. Na even haalde ik me hoofd omhoog en trok chen aan zijn shirt die hij nog steeds had op mij. Toen hij boven op me lag trok ik zijn shirt uit. Okey chen try something
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptydo nov 12 2015, 20:25

Chen:

na even stopte ze en ik wou bijna een zeur wae opzetten toen ze dat deed. maar ze begon aan mn shirt te trekken, ik ging rechtop zitten, deed mn shirt uit, en hing nu boven dr. ok chen, grow some..
ik begon dr te zoenen en legde mn handen op dr heupen . na even brak ik de zoen en begon ik kusjes te geven langs dr kaaklijn en verder naar beneden en beet zachtjes in dr nek. met de minuut werd ik beetje zekerder en ging wat verder naar beneden en gaf dr kleine kusjes op dr borst. mn handen ging ietsjes onder de rand van dr broek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyvr nov 13 2015, 22:02

Lennie:
Chen ging steeds verder naar benede. Echt me lichaam hield het niet meer. Toen izjn hand mijn broek in gleed niet ver. Maar goed genoeg om gewoon nog meer zin te krijgen. Ik hield me buik iets in zodat hij makkelijker zijn hand mijn broek in kon duwen. een voordeel na het douche had ik een sportbroekje aangedaan. Dus hij zou zo uit zijn. Ik pakte zijn hoofd beet en trok hem iets verder omhoog zodat ik hem toch even kon zoenen. Ik trok hem zo naar boven dat zijn hand gewoon benede on blijven. Toen ik genoeg had van zijn gezoen op mijn lippen zette ik mijn nagels in zijn rug. Me ademhaling was al zo belaggerlijk langzaam geworden
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyvr nov 13 2015, 22:26

Chen:

na even pakte lennie me hoofd beet en trok me iets verder omhoog en begon me weer te zoenen. ik beantwoorde dr zoen met alle liefde. ik aarzelde nog even met door gaan, want ja he wel eerste keer hea! ik duwde dr broekje wel iets verder naar beneden maar nog niet echt verder door zetten. tot ze opeens dr nagels in mn rug zette! ik weet neit wat me overkwam, alsof mn oer instinct naar boven kwam ofzo, maar ik had me toch een vlaag zelfvetrouwen nu! ok snel voordat ie weg is... ik begon dr broek steeds verder naar beneden te trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyvr nov 13 2015, 22:38

Lennie:
Zijn getwijfel was schattig. Niet als dit elke keer zo was maar vloot zijn eerste keer was hij zo schattig bezig. Vent van 26 dit er nu uit zag als een tiener van 16. Ik glimlacht verliefd naar hem een hielp met mr broek uit te trappen. Okey daar lagen weer dan. Chen maakt ik bijna naakt. Om Chen een beetje te helpen zorgde ik dat weer op onze zij kwamen te liggen. Daarna begeleidde ik zijn hand tussen mijn benen nog op me ondergoed. Chen moest de rest echt zelf doen want kon niet altijd zijn hand blijven sturen. Zelf pakte ik zijn goddelijkheid beet een begon me hand systematie te op een neer bewegen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyvr nov 13 2015, 23:01

Chen:

Lennie trapte dr broek uit en nu was er nog maar 1 kledingstuk die dr weerhield van volledig naakt zijn. opeens zorgde lennie ervoor dat we op onze zij kwamen te liggen en pakte mn hand vast en begeleide deze tussen dr benen. ik slikte hem even maar dat was al snel voorbij toen ik dr hand al weer op mn vriend voelde. ik beet lichtje op mn lip. ok come on chen! wil je niet dat zei zich ook fijn voelt? dat ze ook pleasure heeft? ja? now go for it them! ok gewoon ballen op tafel en go. ik ging met mn hand dr onderbroek in en begon daar wat te strelen en te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Emptyza nov 14 2015, 21:10

Lennie:
Ik oelde izjn vinger naar binnen glijden hij deed het zo voorzichtig. Ik rolde me ogen in mijn oogkassen, Door dat chen het oz ineens deed zette ik meer kracht in me hand. Deze lied ik ontspannen toe ik meer aan chen gewent raakte. Na even drukte ik mijn lippen op de zijne. Echt dit was niet gezond meer!. TOen ik echt niet langer kon wachten Trapte ik me ondergroep uit en duwde chen om zodat ik boven op hem kon zitten. Ik voelde zijn kruis tussen me benen. Ik staarde chen aan. ''I love you'' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 59 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: