cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptyma nov 09 2015, 21:16

Lennie:

Newt was de gene door had dat er iets aan de deur stond en begon wanhopig te krabben. Zelf zat ik terug in me hoekje. Ik had chen nodig en niet zun klein beetje ook. Alles gaat goed met me tot ik me kut ga voelen dan lijt alles terug te komen. En dan kut vooral wanneer ik mensen pijn doe of iets. Ik rolde me op en probeerde mijn gedachte weg te krijgen, 

Kai/baekhyun
het liep steeds voller maar baekhun en kai hadden eht wel naar hun zin.  toen ze voorstelde dat we vai de achter deur naar buiten konden gaan viel het ons paas op dat het zo druk was. ''damnt ! maar we wilen nog niet weg1' kermde baekhyun. ''NEe we moeten zo echt terug gaan. Marlon kom je innen kort weer langs anagezien we binnenkort weg gaan?'' vroeg kai haar terwijl hij de spullen pakte ne afrekende baekhun daar in tegen was naar de fans gegaan die buiten stondne hij stond voor het raam een beetje met de fans te kloten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptyma nov 09 2015, 21:30

Chen:

ze deed de deur niet open maar hoorde wel gekrap aan de andere kant van de deur. newt doet dat normaal niet als lennie niet thuis is... er is vast wat aan de hand.. ik klopte nog harder 'Lennie! kom op open de deur. ik ben het Jongdae!' riep ik een beetje wanhopig. aish waarom heb ik geen sleutel van dr huis nu! 'Lennie!'

Marlon:

ik lachte zacht om baekhyun zn zeur dat ie nog neit weg wou ' snap ik baekkie.. maar een stormvloed aan fans kunnen we niet aan hier.' legde ik uit. ik begon al beetje op te ruimen en buiten in de gaten te houden. kai vroeg of ik binnenkort nog langs kwam aangezien ze zelf klaar moesten maken voor hun concert tour. ik knikte ' sure, laat me maar weten wanneer jullie tijd hebben' zei ik en leidde ze naar de achter deur toe ' sorry dat het zo moest gaan. had wel gehoopt op een gezellig middagje in tegendeel tot deze ochtend' zei ik lichtelijk teleurgesteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptyma nov 09 2015, 21:52

Lennie:

NEwt krabte meer en begon te mauwen. Ik ging niet komen want ik hoorde het niet. Paniek aanval al the way! Ik kon me zelf niet vergeven dat ik zo deed tegen marlon. Chen de moeite!

Kai/baekhyun
Marlon vertelde ons dat we moetsten gaan omdat ze zulke grote groepen fans nie. kai knikte begrijpend en trok baekhyun weg bij het raam'' we zullen het doorgeven. Buiten keek kai nog een keer om mara ze moesten echt gaan. want anders zouden de fans achterons aan komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptyma nov 09 2015, 22:00

Marlon:

de jongens verlieten via de achter uitgang en het duurde even voor dat de fans het ook door hadden dat ze hier niet langer waren. mn shift was over en ik liep zwaar vermoeid naar huis toe. ik liep regelrecht naar mn slaapkamer toe en liet me op mn bed vallen. het duurde niet lang voordat ik, werkkleding en al, in slaap viel.

Chen:

ze deed de deur nog steeds niet open. wat moet ik nou?... politie bellen en de deur open laten breken? slotenmaker om het slot open te maken? aish waarom heeft ze niet zo'n electronisch slot dat bijna iedereen heeft.. dan had ik nog een poging kunnen doen om de code te kraken.. er was ook geen raam waar ik door heen kon ofzo. 'LENNIE! KOM OP!' riep ik extra hard
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 21:21

Lennie:
Hoe meer Chen praatte hoe meer Newt begon te mauwen Maar toen newt door had dat chen niet naar binnen ging komen. Word hij boos en klom via het wc raampej naar buiten toe wat net grootgenoeg was om door hee nte kome nvoor een kat. Hij ging naar chen toen en begon hem te duwen richtin marlons huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 21:34

Chen:

ik wist het echt niet meer.. ik begon lichtelijk in paniek te raken.. wat nou als er echt iets serieus gebeurt is! ik begon te ijsberen voor dr deur toen opeens Newt voor me stond en me weg begon te duwen 'Newt! ik moet naar binnen toen, niet weg' zei ik tegen hem niet wetend wat hij bedoelde. maar hij was zo lomp en groot dat ik hem met geen mogelijkheid van me af kreeg. na even had ik door waar ik naar toe geduwd werd.. 'he... dit is in de buurt waar marlon woont' zei ik tegen mezelf. en toen kon ik me wel voor de kop slaan... duh.. marlon heeft een sleutel.. nu begon ik te rennen naar dr huis toe en begon hard op dr deur te kloppen. 'pls be home...'

Marlon:

ik schoot opeens wakker en ik wist neit waarom.. tot dat ik hard geklopt op mn deur hoorde. iemand heeft een deathwish... ik hoopte eerst dat wie het ook was weg zou gaan maar het werd alleen maar harder. URG! FINE! ik stond op en liep naar de deur toe. met een boos gezicht deed ik de deur open. 'Ok! wat is er nou zo dringend!' zei ik geirriteert.

Chen/marlon:

Marlon deed de deur open en dat luchtte chen meteen een stuk op. 'Jij hebt nog een sleutel voor Lennie dr huis toch? geef hem pls. het is dringend' zei chen bijna smekend. Marlon keek chen nog steeds boos aan en liep naar dr tas toe, pakte dr sleutelbos eruit en gooide de sleutel naar chen toe 'hou hem maar, ben hem toch niet meer nodig' zei ze nog steeds geirriteert. 'als dat alles was kun je dan gaan? wil graag nog wat slaap voordat ik weer moet werken' zei ze en begon alweer naar dr slaapkamer te lopen. chen keek verbaast naar marlon 'ben je niet eens een klein beetje bezorgt?! Lennie weigert de deur open te doen en heb weet ik hoeveel gemiste oproepen van dr!' zei hij beetje boos. 'nope, niet na vanochtend. now get out of my house' zei ze en duwde chen de deur uit en ging weer naar bed.

Chen:

daar stond ik dan weer vol verbazing buiten. hoe kon ze nou niet bezorgt zijn! het was dr beste vriendin at some point! ok ze hebben dan een fikse ruzie op het moment... aish chen hou jezelf niet voor de gek.. ze zijn beide te eigenwijs om het goed te maken. ik schudde mn hoofd en rende zo snel mogelijk weer terug naar Lennie dr huis toe. ik maakte de deur open en liep naar binnen en zag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 21:42

Lennie:
Ik had mezelf op opgerold in een hoekje. Zelfs Newt had me net in de steek gelaten!!. De tranen rolde over mr wangen terwijl ik alles helder probeerde te houden. "Die vent is er niet die vent is erg niet" kermde ik zachtjes. Ik had marlon zun pijn gedaan!. Ik miste haar. Oh met die gedachte werd het alleen maar erger. De vent in mijn gedachte kwam dichter bij. Vast omdat ik me zelf wilde straffen. De aanvallen waren minder erg omdat ik aan Chen kon denken. Maar dat wilde niet zeggen dat ik niet zeer bezweert hyperventileren tegen mezelf zat te praten weg gestopt in een hoekje
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 21:49

Chen:

daar zat ze dan... opgerold in een hoekje, in tranen en tegen dr zelf aan het mompelen. ik liep naar dr toe en viel meteen op mn knieen voor dr en trok dr in een knuffel. ik wreef door dr haren heen en gaf dr kusjes op dr voorhoofd. 'sssttt het is al goed, rustig maar. alles komt goed' probeerde ik dr te kalmeren. op dat moment kwam newt ook al weer naar binnen gerent en ging bij ons liggen. ik had dr zo in mn knuffel getrokken dat ze mn hartslag kon horen. de laatste keer leek dat dr te kalmeren dus dat was mn beste kans op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 21:58

Lennie
Chen was echt een wonder middel voor mij. Zodra ik zijn hartslag hoorde kalmeerde ik meteen. Hij zei dat het wel goed kwam. Ik schudde mr hoofd. Het ging niet goed komen. "Ik maak het waken maar erger" snikte ik bedroeft. "I kwam marlon tegen een ik kon mee alleen gedragen als een stomme trut." gooide ik er uit. Een voordeel aan deze paniek aanvallen een Chen. Ik gooide er alles uit!!. "Ik moord marlon zo erg! Ik kan het mr gewoon niet vergeven" ik duwde mee tegen Chen aan. Met de seconde werd ik rustiger. Daedae I love you" zei ik er zacht achter aan."I dont want to lose you..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 22:09

Chen:

ze kalmeerde dit keer bijna meteen. en 1 voordeel aan dit soort situaties is, dat ze dan alles er meteen uitgooide. ze vertelde over dat ze alles juist alleen maar erger maakte en wat er gebeurt was vanochtend tussen haar en marlon. ik was daar al benieuwd na, vooral toen marlon daar net ook al wat over zei. ze hadden dus weer een beste aanvaring gehad.. ik zuchtte zachtjes en drukte dr dichter tegen me aan. 'i love you too' zei ik gaf dr een dikke kus op dr haar. 'en je verliest me niet. dat beloof ik. i could never hurt you' zei ik zacht terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 22:12

Lennie:
" ik haar mezelf ik weet gewoon niet waar ik moet doen, waar moet ik toch doen " even kreeg ik tegen Chen aan en luisterde naar zijn stem "blijf je vannacht hier" vroeg ik voorzichtig. Het was aak maanden geleden daar hij was vinden slapen. Een nog geen een keer in de tijd dat we wisten dat we van elkaar hielden. Ik kerk Chen schuin aan in de hoop dat hij bleef. Misschien kon ik dan tot rust komen voor hij echt lang weg ging
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptydi nov 10 2015, 22:35

Chen:

'wat dacht je van allebei je eigenwijsheid aan de kant zetten en met elkaar praten en vertellen hoe erg je er onder leid wat er gebeurt is?' stelde ik voor. dat was in mijn ogen de enige optie... maar het zal erg lastig zijn voor ze. ze vroeg of ik vannacht hier bleef. ik glimlachte 'natuurlijk! heb eindelijk weer wat meer vrij.. niet van lange duur.. maar he! its something' zei ik met een lach. 'maar wat dacht je van dat jij even een warme douche gaat nemen en jezelf op knappen, dan kunnen we wat gaan eten' zei ik.

Marlon:

dit keer werd ik wakker van mn wekker die ik gezet had. ik sprong even snel onder de douche om echt wakker te worden en ging opzoek naar iets wat ik snel kon eten want mn shift bij de night club begon al over een uurtje. het werd maar een cup spicy noodles. toen ik klaar was met eten hees ik mezelf in de werkkleding, wat echt belachelijk was.. bijna sletterig.. maar he.. i needed the money. ik deed mn jas erover aan en ging naar de club toe. ik hoop maar dat de avond zonder problemen zou verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptywo nov 11 2015, 14:58

Lennie:

Chen zei dat we beide niet zo eigenwijs moesten zijn. oker dat was dus geen oplossing want gee van ons ging dat doen. Echt niet daar waren we te eigenwijsvoor! zie nu weer! gewoon al te eigenwijs om te gaan praten. Toen hij zei dat hij bleef vloog ik ehm om zijn nek. Ik duwde hem zowat om. nu ik boven op hem zat viel me haar langs me hoofd naar benede. Ik keek hem glimlachten aan.’’okey zal gaan douche!’’ zei ik en plukte aan me haar. ‘’omdat je het zo lief voorsteld!’’ ik stak me tong uit. Maar meteen van ehm af gaan zat er niet bij. Ik begon hem zachtjes te zoenen. Toen ik merkte dat me buik begon te tintelen schoot ik omhoog. ‘’hmm als jij nou eten besteld ga ik nu douche’’ Ik glimlachte en ging de douche in. een warme douche was gewoon goddelijk nu perfectie nummer 1. Toen ik klaar was liep ik half afgedroogd de keuken in en zocht chen .Even was ik bang dat hij weg was. ik kon hem namelijk niet meteen vinden

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptywo nov 11 2015, 20:16

Chen:

ze reageerde niet op mn voorstel over hoe ze het goed kon maken met Marlon. Ik weet dat het lastig is voor ze zou zijn maar ik wist ook geen andere optie. toen ik zei dat ik bleef schoot ze zo snel om mn nek heen dat ik naar achteren viel en zij boven op me. zachtjes begon ze me te zoenen en ik zoende terug. ze ging douchen en ik stond ook weer op om iets voor het eten te regelen. hmmm wat zullen we eens gaan bestellen? wat een domme vraag... Pizza natuurlijk! na 10 minuten werd het al bezorgd en liep ik naar de deur toe om het aan te nemen. toen ik terug de keuken in liep zag ik dat lennie klaar was met douchen ik hield de pizza voor dr neus 'honger?' vroegi k met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Emptywo nov 11 2015, 20:26

Lennie:
Ineens stond chen achtere me met pizza. En nog de lekkerste ook!. ;;wat ken je me goed1'' zie ik verlieft en gaf hem een kusje daarna dekte we de tafel aan tafel We aten de pizza op en het was mega gezellig. Na even besloten we film te gaan kijken. ''Wijntje?'' lachte ik zijn antwoord kon ikeingelijk al wel raden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 57 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 57 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: